«Құм терапиясын мектепке дейінгі ұйымда қолдану»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Құм терапиясын мектепке дейінгі ұйымда қолдану»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Мектепке дейінгі білім беру жағдайында баланың жеке тұлғасының үйлесімді дамуын қамтамасыз етуде педагогтарды арт-терапия және денсаулық сақтау технологияларының теориясы және практикасымен таныстыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Құм терапиясын мектепке дейінгі ұйымда қолдану»

#1 слайд
«Құм терапиясын мектепке дейінгі ұйымда қолдану» Педагог- психолог: Болатова Е.У.

1 слайд

«Құм терапиясын мектепке дейінгі ұйымда қолдану» Педагог- психолог: Болатова Е.У.

«Қиял - барлық мүмкіндіктердің анасы, мұнда қарама-қарсы ішкі және сыртқы әлем бірге қосылады». К.Юнг Мақсаты: Мектепке дейін

#2 слайд
«Қиял - барлық мүмкіндіктердің анасы, мұнда қарама-қарсы ішкі және сыртқы әлем бірге қосылады». К.Юнг Мақсаты: Мектепке дейінгі білім беру жағдайында баланың жеке тұлғасының үйлесімді дамуын қамтамасыз етуде педагогтарды арт-терапия және денсаулық сақтау технологияларының теориясы және практикасымен таныстыру. Міндеттері: 1.Құм терапиясының психотерапевтік артықшылықтарын ашу 2.Педагогтарды баланың жеке басын тиімді түзету және дамыту құралы ретінде құм терапиясы әдістерімен таныстыру 3. Мектепке дейінгі балаларға арналған құм терапиясы процесін түсіну. 4.Балалармен жұмыс кезінде құм терапиясының көрнекі құралдарымен және әдістерімен іс жүзінде таныстыру.

2 слайд

«Қиял - барлық мүмкіндіктердің анасы, мұнда қарама-қарсы ішкі және сыртқы әлем бірге қосылады». К.Юнг Мақсаты: Мектепке дейінгі білім беру жағдайында баланың жеке тұлғасының үйлесімді дамуын қамтамасыз етуде педагогтарды арт-терапия және денсаулық сақтау технологияларының теориясы және практикасымен таныстыру. Міндеттері: 1.Құм терапиясының психотерапевтік артықшылықтарын ашу 2.Педагогтарды баланың жеке басын тиімді түзету және дамыту құралы ретінде құм терапиясы әдістерімен таныстыру 3. Мектепке дейінгі балаларға арналған құм терапиясы процесін түсіну. 4.Балалармен жұмыс кезінде құм терапиясының көрнекі құралдарымен және әдістерімен іс жүзінде таныстыру.

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? Құм тарапиясы– Юнг теориясына негізделген, сыртқы әлемнің әрбір нысаны бейсаналық тереңдікте сим

#3 слайд
ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? Құм тарапиясы– Юнг теориясына негізделген, сыртқы әлемнің әрбір нысаны бейсаналық тереңдікте символды тудыра алатын арт-терапияның бір түрі.

3 слайд

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? Құм тарапиясы– Юнг теориясына негізделген, сыртқы әлемнің әрбір нысаны бейсаналық тереңдікте символды тудыра алатын арт-терапияның бір түрі.

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫН ҚОЛДАНУ КӨРСЕТКІШТЕРІ Құм терапиясын келесі жағдайларда ұсынуға болады:  Байланыс жасаудағы қиындықтар;  Бал

#4 слайд
ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫН ҚОЛДАНУ КӨРСЕТКІШТЕРІ Құм терапиясын келесі жағдайларда ұсынуға болады:  Байланыс жасаудағы қиындықтар;  Балалар мен ата-аналардың қарым- қатынасында дағдарыс жағдайлары кезінде (ажырасу, көшу)  Психологиялық жарақат  Қорқыныш, тиктер және басқа да ауруларда;  Мінез-құлық ақаулықтары (агрессия);  Өз сезімдерін көрсетуде шектелген;

4 слайд

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫН ҚОЛДАНУ КӨРСЕТКІШТЕРІ Құм терапиясын келесі жағдайларда ұсынуға болады:  Байланыс жасаудағы қиындықтар;  Балалар мен ата-аналардың қарым- қатынасында дағдарыс жағдайлары кезінде (ажырасу, көшу)  Психологиялық жарақат  Қорқыныш, тиктер және басқа да ауруларда;  Мінез-құлық ақаулықтары (агрессия);  Өз сезімдерін көрсетуде шектелген;

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫН ҚОЛДАНУҒА БОЛМАЙТЫН ЖАҒДАЙЛАР: Құм терапиясын төмендегі жағдайларда қолдануға болмайды: Шаң-тозаңға аллергия и

#5 слайд
ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫН ҚОЛДАНУҒА БОЛМАЙТЫН ЖАҒДАЙЛАР: Құм терапиясын төмендегі жағдайларда қолдануға болмайды: Шаң-тозаңға аллергия и астма Тері аурулары Қолдағы жарақаттар кезінде

5 слайд

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫН ҚОЛДАНУҒА БОЛМАЙТЫН ЖАҒДАЙЛАР: Құм терапиясын төмендегі жағдайларда қолдануға болмайды: Шаң-тозаңға аллергия и астма Тері аурулары Қолдағы жарақаттар кезінде

Құм терапиясының әдістерін қолданылады:  диагностикалау, түзету және дамыту мақсатында  бастапқы психологиялық көмек көрс

#6 слайд
Құм терапиясының әдістерін қолданылады:  диагностикалау, түзету және дамыту мақсатында  бастапқы психологиялық көмек көрсету;  қысқа мерзімді психотерапия процесінде;  ұзақ мерзімді психотерапиялық әсерлері;  психопрофилактикалық, денсаулықты сақтау тиімділігі.

6 слайд

Құм терапиясының әдістерін қолданылады:  диагностикалау, түзету және дамыту мақсатында  бастапқы психологиялық көмек көрсету;  қысқа мерзімді психотерапия процесінде;  ұзақ мерзімді психотерапиялық әсерлері;  психопрофилактикалық, денсаулықты сақтау тиімділігі.

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰМСАЛҒЫШТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ: Құрал-жабдықтар:  Су өткізбейтін ағаш қорап 50x70см немесе пластикалық

#7 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰМСАЛҒЫШТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ: Құрал-жабдықтар:  Су өткізбейтін ағаш қорап 50x70см немесе пластикалық бассейн, оның төменгі жағы және көк немесе көк болуы тиіс (төменгі жағы суды білдіреді, ал жақтаулары- аспан).  Құм 0,3-0,6 орташа үлесі бар, боялмаған болуы керек. Құмды анимация техникасын орындау үшін 0,1-0,3 фракциялардың шаңсыз құмы қолданылады. Арт-терапевтік әдістер үшін түсті құм жиі қолданылады.  Ойынға арналған жабдықтар  Фотоаппарат.

7 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰМСАЛҒЫШТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ: Құрал-жабдықтар:  Су өткізбейтін ағаш қорап 50x70см немесе пластикалық бассейн, оның төменгі жағы және көк немесе көк болуы тиіс (төменгі жағы суды білдіреді, ал жақтаулары- аспан).  Құм 0,3-0,6 орташа үлесі бар, боялмаған болуы керек. Құмды анимация техникасын орындау үшін 0,1-0,3 фракциялардың шаңсыз құмы қолданылады. Арт-терапевтік әдістер үшін түсті құм жиі қолданылады.  Ойынға арналған жабдықтар  Фотоаппарат.

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰМСАЛҒЫШТА ОЙНАТЫЛАТЫН ОЙЫНДАР: Sandplay Мектеп жасына дейінгікіші жастағы балаларға бейімделу ойындары мен

#8 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰМСАЛҒЫШТА ОЙНАТЫЛАТЫН ОЙЫНДАР: Sandplay Мектеп жасына дейінгікіші жастағы балаларға бейімделу ойындары мен сабақтар. Танымдық және дидактикалық ойындар Нысандардың шектеулі санымен жұмыс істеу. Отбасымен ойнатылатын ойындар Құммен психо-профилактикалық ойындар. Ертегі-ойындар Құмды ыдыстар Түсті құммен сурет салу Құмды анимация  

8 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰМСАЛҒЫШТА ОЙНАТЫЛАТЫН ОЙЫНДАР: Sandplay Мектеп жасына дейінгікіші жастағы балаларға бейімделу ойындары мен сабақтар. Танымдық және дидактикалық ойындар Нысандардың шектеулі санымен жұмыс істеу. Отбасымен ойнатылатын ойындар Құммен психо-профилактикалық ойындар. Ертегі-ойындар Құмды ыдыстар Түсті құммен сурет салу Құмды анимация  

ҚҰММЕН ӨТКІЗІЛЕТІН ҰОҚ КЕЗЕҢДЕРІ:  Бағыттаушы кезең  Құмды сезу (ұстап көру) кезеңі  Дидактикалық ойындар мен жаттығулар

#9 слайд
ҚҰММЕН ӨТКІЗІЛЕТІН ҰОҚ КЕЗЕҢДЕРІ:  Бағыттаушы кезең  Құмды сезу (ұстап көру) кезеңі  Дидактикалық ойындар мен жаттығулар  Ойын ортасынан шығу және болашақты анықтау.  Рефлексия.

9 слайд

ҚҰММЕН ӨТКІЗІЛЕТІН ҰОҚ КЕЗЕҢДЕРІ:  Бағыттаушы кезең  Құмды сезу (ұстап көру) кезеңі  Дидактикалық ойындар мен жаттығулар  Ойын ортасынан шығу және болашақты анықтау.  Рефлексия.

«ҚЫСҚЫ ОРМАН» Технология мақсаты: балалардың психо-эмоционалдық және психо- физикалық жағдайының бұз

#10 слайд
«ҚЫСҚЫ ОРМАН» Технология мақсаты: балалардың психо-эмоционалдық және психо- физикалық жағдайының бұзылуын болдырмау, құммен сурет салу техникасының ерекшеліктерін үйрену, танымдық процестерді және шығармашылық қызығушылықты дамыту. Міндеттері: психо-эмоционалдық стресстерді жеңілдету, жақсы моторлық дағдыларды дамыту және қолмен көзді үйлестіру үшін жағдай жасау, маусым туралы білімді бекіту, танымдық процестерді қалыптастыру және шығармашылық қызығушылықты ынталандыру. Құрал-жабдықтары: құмды үстелдер, шаңсыз құм 0.1-0.3 фракциялар, кескінмен ламинатталған суреттер: бұқалар, түлкі, қасқыр, аю; әртүрлі өлшемдер мен беттердің түрлі түсті шыңдары, ине резеңке шарлары (су шарлары). .

10 слайд

«ҚЫСҚЫ ОРМАН» Технология мақсаты: балалардың психо-эмоционалдық және психо- физикалық жағдайының бұзылуын болдырмау, құммен сурет салу техникасының ерекшеліктерін үйрену, танымдық процестерді және шығармашылық қызығушылықты дамыту. Міндеттері: психо-эмоционалдық стресстерді жеңілдету, жақсы моторлық дағдыларды дамыту және қолмен көзді үйлестіру үшін жағдай жасау, маусым туралы білімді бекіту, танымдық процестерді қалыптастыру және шығармашылық қызығушылықты ынталандыру. Құрал-жабдықтары: құмды үстелдер, шаңсыз құм 0.1-0.3 фракциялар, кескінмен ламинатталған суреттер: бұқалар, түлкі, қасқыр, аю; әртүрлі өлшемдер мен беттердің түрлі түсті шыңдары, ине резеңке шарлары (су шарлары). .

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫНА ҚАТЫСТЫ ӘДЕБИЕТТЕР:

#11 слайд
ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫНА ҚАТЫСТЫ ӘДЕБИЕТТЕР:

11 слайд

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫНА ҚАТЫСТЫ ӘДЕБИЕТТЕР:

Назарларыңызға рахмет!

#12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
27.11.2018
442
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі