Материалдар / Роботтар адамдарды ауыстыра ала ма?

Роботтар адамдарды ауыстыра ала ма?

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ашық сабақ өткізетін мұғалімдерге қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2018
319
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарым-қатынас шеңберін құру . Еңбекқор адам қандай болады?

1 слайд
Қарым-қатынас шеңберін құру . Еңбекқор адам қандай болады?

1 слайд

Қарым-қатынас шеңберін құру . Еңбекқор адам қандай болады?

Жұппен талқылау кезеңі 1. Сөздік қор дегеніміз не? 2.Сөздік құрамы дегеніміз не?

2 слайд
Жұппен талқылау кезеңі 1. Сөздік қор дегеніміз не? 2.Сөздік құрамы дегеніміз не?

2 слайд

Жұппен талқылау кезеңі 1. Сөздік қор дегеніміз не? 2.Сөздік құрамы дегеніміз не?

Оқушыларды топқа бөлу кезеңі. 1,2 әдісі. Топқа бөлу

3 слайд
Оқушыларды топқа бөлу кезеңі. 1,2 әдісі. Топқа бөлу

3 слайд

Оқушыларды топқа бөлу кезеңі. 1,2 әдісі. Топқа бөлу

Өткенге шолу (топпен жұмыс)  I топ  1.Қазіргі кезде сұранысқа қажетті қандай бес мамандықты білесің?  2.Сіз өзіңіздің арман

4 слайд
Өткенге шолу (топпен жұмыс)  I топ  1.Қазіргі кезде сұранысқа қажетті қандай бес мамандықты білесің?  2.Сіз өзіңіздің армандаған мамандығыңызға иегер болу үшін, өзіңізге қандай талап қояр едіңіз?  3.Жұмыспен қамту бағдарламасының мақсаты қандай?  II топ  1.Бизнеспен айналысу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?  2. Жұмыспен қамту бағдарлама аясында қандай көмектер көрсетіледі?  3.Жұмыспен қамту бағдарламасына қатысушысы болу үшін қандай қадамдарды орындау керек?  Қалыптастырушы бағалау : жетон арқылы . (Светофор әдісі)

4 слайд

Өткенге шолу (топпен жұмыс)  I топ  1.Қазіргі кезде сұранысқа қажетті қандай бес мамандықты білесің?  2.Сіз өзіңіздің армандаған мамандығыңызға иегер болу үшін, өзіңізге қандай талап қояр едіңіз?  3.Жұмыспен қамту бағдарламасының мақсаты қандай?  II топ  1.Бизнеспен айналысу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?  2. Жұмыспен қамту бағдарлама аясында қандай көмектер көрсетіледі?  3.Жұмыспен қамту бағдарламасына қатысушысы болу үшін қандай қадамдарды орындау керек?  Қалыптастырушы бағалау : жетон арқылы . (Светофор әдісі)

Видео

5 слайд
Видео

5 слайд

Видео

Бүгінгі тақырып не жайлы болуы мүмкін?!

6 слайд
Бүгінгі тақырып не жайлы болуы мүмкін?!

6 слайд

Бүгінгі тақырып не жайлы болуы мүмкін?!

Сабақтың тақырыбы: Роботтар мұғалімдерді ауыстыра ала ма?

7 слайд
Сабақтың тақырыбы: Роботтар мұғалімдерді ауыстыра ала ма?

7 слайд

Сабақтың тақырыбы: Роботтар мұғалімдерді ауыстыра ала ма?

Оқу мақсаты:  Т 1,4.1 мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтау.  Мәселе бойынша ұсынылған шешімнің а

8 слайд
Оқу мақсаты:  Т 1,4.1 мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтау.  Мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылықтары мен кемшілік тұстарын салыстыру,  Өз ойын дәлелдеп жазу .

8 слайд

Оқу мақсаты:  Т 1,4.1 мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтау.  Мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылықтары мен кемшілік тұстарын салыстыру,  Өз ойын дәлелдеп жазу .

Бағалау критерийлері:  Мәтінді топта талқылап, бір-біріне пікір айтады  Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады

9 слайд
Бағалау критерийлері:  Мәтінді топта талқылап, бір-біріне пікір айтады  Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;  Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.

9 слайд

Бағалау критерийлері:  Мәтінді топта талқылап, бір-біріне пікір айтады  Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;  Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.

Мұғалімнің мәтінмен таныстыру кезеңі

10 слайд
Мұғалімнің мәтінмен таныстыру кезеңі

10 слайд

Мұғалімнің мәтінмен таныстыру кезеңі

Талқылау сұрақтары (топтық жұмыс) Мәтіндегі ойға көзқарасыңыз қандай? Адамзатқа қаншалықты пайдалы? Зиянды тұстары қандай болуы

11 слайд
Талқылау сұрақтары (топтық жұмыс) Мәтіндегі ойға көзқарасыңыз қандай? Адамзатқа қаншалықты пайдалы? Зиянды тұстары қандай болуы мүмкін? Біздің елімізде де осындай жаңалық болуы мүмкін бе?

11 слайд

Талқылау сұрақтары (топтық жұмыс) Мәтіндегі ойға көзқарасыңыз қандай? Адамзатқа қаншалықты пайдалы? Зиянды тұстары қандай болуы мүмкін? Біздің елімізде де осындай жаңалық болуы мүмкін бе?

Робот ұстаздың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы ойланып, жазыңыз. Топпен пікірлесіп, өз ойларыңды дәлелдеме сызба арқылы

12 слайд
Робот ұстаздың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы ойланып, жазыңыз. Топпен пікірлесіп, өз ойларыңды дәлелдеме сызба арқылы түсіндіріп беріңіздер!

12 слайд

Робот ұстаздың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы ойланып, жазыңыз. Топпен пікірлесіп, өз ойларыңды дәлелдеме сызба арқылы түсіндіріп беріңіздер!

Пікір жазған кезде осы әдісті қолданамыз және осы әдіспен кері байланыс жазаймыз. Кері байланыста бір-бірін бағалайды.

13 слайд
Пікір жазған кезде осы әдісті қолданамыз және осы әдіспен кері байланыс жазаймыз. Кері байланыста бір-бірін бағалайды.

13 слайд

Пікір жазған кезде осы әдісті қолданамыз және осы әдіспен кері байланыс жазаймыз. Кері байланыста бір-бірін бағалайды.

Жазылым тапсырмасы  «Мұғалімнің орнын роботтар ауыстырса білім беру қалай өзгереді?» тақырыбында эссе жазады.  Дескриптор:

14 слайд
Жазылым тапсырмасы  «Мұғалімнің орнын роботтар ауыстырса білім беру қалай өзгереді?» тақырыбында эссе жазады.  Дескриптор:  Эссе жазады;  Құрылымын сақтайды;  Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;  Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.  Сауатты жазады

14 слайд

Жазылым тапсырмасы  «Мұғалімнің орнын роботтар ауыстырса білім беру қалай өзгереді?» тақырыбында эссе жазады.  Дескриптор:  Эссе жазады;  Құрылымын сақтайды;  Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;  Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.  Сауатты жазады

эссе жазғанда қолданылатын тірек сөздер

15 слайд
эссе жазғанда қолданылатын тірек сөздер

15 слайд

эссе жазғанда қолданылатын тірек сөздер

Үй жұмысы  Эссе «Болашақта әлемді роботтар басқаруы мүмкін бе?  Көлемі (250-300 сөз)  Құрылымын сақтайды

16 слайд
Үй жұмысы  Эссе «Болашақта әлемді роботтар басқаруы мүмкін бе?  Көлемі (250-300 сөз)  Құрылымын сақтайды

16 слайд

Үй жұмысы  Эссе «Болашақта әлемді роботтар басқаруы мүмкін бе?  Көлемі (250-300 сөз)  Құрылымын сақтайды

Қорытынды кезең  Әр топтан бір-бір оқушы өзінің эссесін оқиды.  Содан кейін топ бірін-бірі бағалайды .

17 слайд
Қорытынды кезең  Әр топтан бір-бір оқушы өзінің эссесін оқиды.  Содан кейін топ бірін-бірі бағалайды .

17 слайд

Қорытынды кезең  Әр топтан бір-бір оқушы өзінің эссесін оқиды.  Содан кейін топ бірін-бірі бағалайды .

Рефлексия (нысана)

18 слайд
Рефлексия (нысана)

18 слайд

Рефлексия (нысана)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ