Роботтар адамдарды ауыстыра ала ма?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қарым-қатынас шеңберін құру .
Еңбекқор адам қандай болады?
1 слайд
Қарым-қатынас шеңберін құру . Еңбекқор адам қандай болады?
2 слайд
Жұппен талқылау кезеңі
1. Сөздік қор дегеніміз не?
2.Сөздік құрамы дегеніміз
не?
2 слайд
Жұппен талқылау кезеңі 1. Сөздік қор дегеніміз не? 2.Сөздік құрамы дегеніміз не?
3 слайд
Оқушыларды топқа бөлу кезеңі.
1,2 әдісі.
Топқа бөлу
3 слайд
Оқушыларды топқа бөлу кезеңі. 1,2 әдісі. Топқа бөлу
4 слайд
Өткенге шолу (топпен жұмыс)
I топ
1.Қазіргі кезде сұранысқа қажетті қандай бес мамандықты білесің?
2.Сіз өзіңіздің армандаған мамандығыңызға иегер болу үшін, өзіңізге қандай
талап қояр едіңіз?
3.Жұмыспен қамту бағдарламасының мақсаты қандай?
II топ
1.Бизнеспен айналысу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?
2. Жұмыспен қамту бағдарлама аясында қандай көмектер көрсетіледі?
3.Жұмыспен қамту бағдарламасына қатысушысы болу үшін қандай
қадамдарды орындау керек?
Қалыптастырушы бағалау : жетон арқылы . (Светофор әдісі)
4 слайд
Өткенге шолу (топпен жұмыс) I топ 1.Қазіргі кезде сұранысқа қажетті қандай бес мамандықты білесің? 2.Сіз өзіңіздің армандаған мамандығыңызға иегер болу үшін, өзіңізге қандай талап қояр едіңіз? 3.Жұмыспен қамту бағдарламасының мақсаты қандай? II топ 1.Бизнеспен айналысу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек? 2. Жұмыспен қамту бағдарлама аясында қандай көмектер көрсетіледі? 3.Жұмыспен қамту бағдарламасына қатысушысы болу үшін қандай қадамдарды орындау керек? Қалыптастырушы бағалау : жетон арқылы . (Светофор әдісі)
5 слайд
Видео
5 слайд
Видео
6 слайд
Бүгінгі тақырып не жайлы болуы мүмкін?!
6 слайд
Бүгінгі тақырып не жайлы болуы мүмкін?!
7 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Роботтар мұғалімдерді ауыстыра ала ма?
7 слайд
Сабақтың тақырыбы: Роботтар мұғалімдерді ауыстыра ала ма?
8 слайд
Оқу мақсаты:
Т 1,4.1 мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып,
негізгі ойды анықтау.
Мәселе бойынша ұсынылған шешімнің
артықшылықтары мен кемшілік тұстарын
салыстыру,
Өз ойын дәлелдеп жазу .
8 слайд
Оқу мақсаты: Т 1,4.1 мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтау. Мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылықтары мен кемшілік тұстарын салыстыру, Өз ойын дәлелдеп жазу .
9 слайд
Бағалау критерийлері:
Мәтінді топта талқылап, бір-біріне пікір айтады
Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін
салыстырады;
Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.
9 слайд
Бағалау критерийлері: Мәтінді топта талқылап, бір-біріне пікір айтады Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады; Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.
10 слайд
Мұғалімнің мәтінмен таныстыру кезеңі
10 слайд
Мұғалімнің мәтінмен таныстыру кезеңі
11 слайд
Талқылау сұрақтары
(топтық жұмыс)
Мәтіндегі ойға көзқарасыңыз қандай?
Адамзатқа қаншалықты пайдалы?
Зиянды тұстары қандай болуы мүмкін?
Біздің елімізде де осындай жаңалық болуы мүмкін
бе?
11 слайд
Талқылау сұрақтары (топтық жұмыс) Мәтіндегі ойға көзқарасыңыз қандай? Адамзатқа қаншалықты пайдалы? Зиянды тұстары қандай болуы мүмкін? Біздің елімізде де осындай жаңалық болуы мүмкін бе?
12 слайд
Робот ұстаздың артықшылықтары мен
кемшіліктері туралы ойланып, жазыңыз.
Топпен пікірлесіп, өз ойларыңды дәлелдеме сызба
арқылы түсіндіріп беріңіздер!
12 слайд
Робот ұстаздың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы ойланып, жазыңыз. Топпен пікірлесіп, өз ойларыңды дәлелдеме сызба арқылы түсіндіріп беріңіздер!
13 слайд
Пікір жазған кезде осы әдісті қолданамыз және
осы әдіспен кері байланыс жазаймыз. Кері байланыста
бір-бірін бағалайды.
13 слайд
Пікір жазған кезде осы әдісті қолданамыз және осы әдіспен кері байланыс жазаймыз. Кері байланыста бір-бірін бағалайды.
14 слайд
Жазылым тапсырмасы
«Мұғалімнің орнын роботтар ауыстырса білім беру қалай
өзгереді?» тақырыбында эссе жазады.
Дескриптор:
Эссе жазады;
Құрылымын сақтайды;
Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін
салыстырады;
Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.
Сауатты жазады
14 слайд
Жазылым тапсырмасы «Мұғалімнің орнын роботтар ауыстырса білім беру қалай өзгереді?» тақырыбында эссе жазады. Дескриптор: Эссе жазады; Құрылымын сақтайды; Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады; Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді. Сауатты жазады
15 слайд
эссе жазғанда қолданылатын тірек
сөздер
15 слайд
эссе жазғанда қолданылатын тірек сөздер
16 слайд
Үй жұмысы
Эссе «Болашақта әлемді роботтар басқаруы мүмкін бе?
Көлемі (250-300 сөз)
Құрылымын сақтайды
16 слайд
Үй жұмысы Эссе «Болашақта әлемді роботтар басқаруы мүмкін бе? Көлемі (250-300 сөз) Құрылымын сақтайды
17 слайд
Қорытынды кезең
Әр топтан бір-бір оқушы өзінің эссесін оқиды.
Содан кейін топ бірін-бірі бағалайды .
17 слайд
Қорытынды кезең Әр топтан бір-бір оқушы өзінің эссесін оқиды. Содан кейін топ бірін-бірі бағалайды .
18 слайд
Рефлексия (нысана)
18 слайд
Рефлексия (нысана)