Материалдар / Сабақ жоспары "Командадағы көшбасшылық дағдыларын дамыту" 7 сынып

Сабақ жоспары "Командадағы көшбасшылық дағдыларын дамыту" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерімді жоспар жас мамандарға қажет болады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
617
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 16 жалпы білім беретін мектебі Мамытов Бейсенбай Алтыбаевич Дене тәрбиесі мұғалімі

1 слайд
№ 16 жалпы білім беретін мектебі Мамытов Бейсенбай Алтыбаевич Дене тәрбиесі мұғалімі

1 слайд

№ 16 жалпы білім беретін мектебі Мамытов Бейсенбай Алтыбаевич Дене тәрбиесі мұғалімі

Тақырыбы: Командадағы көшбасшылық дағдыларын дамыту Мақсаты : 7.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл

2 слайд
Тақырыбы: Командадағы көшбасшылық дағдыларын дамыту Мақсаты : 7.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл әрекеттермен байланысты білімді жетілдіре білу

2 слайд

Тақырыбы: Командадағы көшбасшылық дағдыларын дамыту Мақсаты : 7.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл әрекеттермен байланысты білімді жетілдіре білу

САБАҚ МАҚСАТЫ: Жаттығу жасау барысында қауіпсіздік техникасын біледі, түсінеді, қолданады . Оқушылардың денсаулығын нығайту,

3 слайд
САБАҚ МАҚСАТЫ: Жаттығу жасау барысында қауіпсіздік техникасын біледі, түсінеді, қолданады . Оқушылардың денсаулығын нығайту, қимыл - қозғалыс мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларды жан – жақты болуына сонымен қатар көшбасшылық қабілетін дамытуды көздеу

3 слайд

САБАҚ МАҚСАТЫ: Жаттығу жасау барысында қауіпсіздік техникасын біледі, түсінеді, қолданады . Оқушылардың денсаулығын нығайту, қимыл - қозғалыс мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларды жан – жақты болуына сонымен қатар көшбасшылық қабілетін дамытуды көздеу

Белсенді оқыту әдіс-тәсілдері Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Көшбас шылық Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топт

4 слайд
Белсенді оқыту әдіс-тәсілдері Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Көшбас шылық Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топтар бұны аяқтамағанша, орын тауып, тұру. • Жыланның құйрығын ұстау ойыны • «Қарсы жүгіру ойыны». • « Қораздар шайқасы Әр ойындар, жаттылғулар барысында көшбасшыны саралау

4 слайд

Белсенді оқыту әдіс-тәсілдері Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Көшбас шылық Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топтар бұны аяқтамағанша, орын тауып, тұру. • Жыланның құйрығын ұстау ойыны • «Қарсы жүгіру ойыны». • « Қораздар шайқасы Әр ойындар, жаттылғулар барысында көшбасшыны саралау

Саралау: Саралау бойынша қортындылай келсек кезкелген белсенді әдістер мен жаттығуларды мақсатқа жеткі

5 слайд
Саралау: Саралау бойынша қортындылай келсек кезкелген белсенді әдістер мен жаттығуларды мақсатқа жеткізу үшін қолданамын.Әр мақсатты жүзеге асырамын. Дескрипторлар бойынша жаттығулар беріледі бұл жерде жекелей ,жұпты түрінде,топтық түірнде орындайды бұл жердегі мақсатымыз барлық бала қозғалыста болуы керек. • Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі тапсырмалар ұсыну • Сәл әлсіз оқушыларға қолдау көрсету

5 слайд

Саралау: Саралау бойынша қортындылай келсек кезкелген белсенді әдістер мен жаттығуларды мақсатқа жеткізу үшін қолданамын.Әр мақсатты жүзеге асырамын. Дескрипторлар бойынша жаттығулар беріледі бұл жерде жекелей ,жұпты түрінде,топтық түірнде орындайды бұл жердегі мақсатымыз барлық бала қозғалыста болуы керек. • Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі тапсырмалар ұсыну • Сәл әлсіз оқушыларға қолдау көрсету

Бағалау кері байланыс Бағалау критерийін:Қалыптастырушы бағалауды басшылыққа ала отырып бағдаршам түрінде бағалауды а

6 слайд
Бағалау кері байланыс Бағалау критерийін:Қалыптастырушы бағалауды басшылыққа ала отырып бағдаршам түрінде бағалауды алуды жөн көрдім. Әр тапсырма соңында смайлик, бағдаршам арқылы кері байланыс жасауға болады.

6 слайд

Бағалау кері байланыс Бағалау критерийін:Қалыптастырушы бағалауды басшылыққа ала отырып бағдаршам түрінде бағалауды алуды жөн көрдім. Әр тапсырма соңында смайлик, бағдаршам арқылы кері байланыс жасауға болады.

Критерийлер • Қауі псізд ік ереж есін және жатт ығу жаса у бары сын да техн икас ын тү сі н ед і. • Ойы нын ның әр

7 слайд
Критерийлер • Қауі псізд ік ереж есін және жатт ығу жаса у бары сын да техн икас ын тү сі н ед і. • Ойы нын ның әр кезе нінд е бірл есе ойла на отыр ып бірл есе жұм ыс жаса йды. • Оқу шыл ар өзар а бірл есіп жұм ыс істеу арқы лы көш баш ылар анық тала ды.

7 слайд

Критерийлер • Қауі псізд ік ереж есін және жатт ығу жаса у бары сын да техн икас ын тү сі н ед і. • Ойы нын ның әр кезе нінд е бірл есе ойла на отыр ып бірл есе жұм ыс жаса йды. • Оқу шыл ар өзар а бірл есіп жұм ыс істеу арқы лы көш баш ылар анық тала ды.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ