Материалдар / Сабақ жоспары "Туған өлкенің табиғатын сақтауды үйренеміз" 2 сынып

Сабақ жоспары "Туған өлкенің табиғатын сақтауды үйренеміз" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Туған өлкенің табиғатын сақтау әр адамның міндеті екендігін түсіндіру, табиғатты қорғауда үлкендердің орны ерекше екендігін үйрету,оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды орындату ,тақырып бойынша қосымша мәліметтер келтіргізу, мәтіннен түсінік айтқызу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2020
785
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Өзін-өзі тану пәні Туған өлкенің табиғатын сақтауды үйренеміз !

1 слайд
Өзін-өзі тану пәні Туған өлкенің табиғатын сақтауды үйренеміз !

1 слайд

Өзін-өзі тану пәні Туған өлкенің табиғатын сақтауды үйренеміз !

2 слайд

2 слайд

Ойын ережесі : Қарым - қатынас амандасудан басталады. Ойыншылар дөңгеленіп тұрады. Барлығы тақтаға қарайды. Ег

3 слайд
Ойын ережесі : Қарым - қатынас амандасудан басталады. Ойыншылар дөңгеленіп тұрады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір - бірімізге күлімдей қараймыз. Қол бейнеленсе – қолымызды қысып амандасамыз. Күн бейнеленсе – жақсы ықыласпен сәлемдесеміз. Жүрек бейнеленсе – құшақтасамыз. «Амандасу» жаттығуы

3 слайд

Ойын ережесі : Қарым - қатынас амандасудан басталады. Ойыншылар дөңгеленіп тұрады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір - бірімізге күлімдей қараймыз. Қол бейнеленсе – қолымызды қысып амандасамыз. Күн бейнеленсе – жақсы ықыласпен сәлемдесеміз. Жүрек бейнеленсе – құшақтасамыз. «Амандасу» жаттығуы

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Адам - табиғаттың бір бөлшегі Халақ дан

10 слайд
Адам - табиғаттың бір бөлшегі Халақ даналығы Дәйек сөз

10 слайд

Адам - табиғаттың бір бөлшегі Халақ даналығы Дәйек сөз

Мәтінмен жұмыс Кеңес Оразбековтың «Үзілген гүл» әңгімесі  Неліктен анасы қызына Табиғатта не нәрсенің болса да өз орны , з

11 слайд
Мәтінмен жұмыс Кеңес Оразбековтың «Үзілген гүл» әңгімесі  Неліктен анасы қызына Табиғатта не нәрсенің болса да өз орны , заңдылығы бар деді?  Табиғаттың сұлулығын қалай сипаттап берер едіңіз?  Табиғаттың сұлулығын сақтап қалу үшін қандай ісшаралар өткізуге болады?  Өзің табиғатқа қандай жақсылық жасап жүрсің?  Өзіңді табиғаттың қандай бөлігіне ұқсатасың? Неліктен?

11 слайд

Мәтінмен жұмыс Кеңес Оразбековтың «Үзілген гүл» әңгімесі  Неліктен анасы қызына Табиғатта не нәрсенің болса да өз орны , заңдылығы бар деді?  Табиғаттың сұлулығын қалай сипаттап берер едіңіз?  Табиғаттың сұлулығын сақтап қалу үшін қандай ісшаралар өткізуге болады?  Өзің табиғатқа қандай жақсылық жасап жүрсің?  Өзіңді табиғаттың қандай бөлігіне ұқсатасың? Неліктен?

Сергіту сәті: « Бүлінген телефон » Мақсаты: Есту қабілетін дамытуға арналған Бір сөзді мұғалім бір баланың құлағы

12 слайд
Сергіту сәті: « Бүлінген телефон » Мақсаты: Есту қабілетін дамытуға арналған Бір сөзді мұғалім бір баланың құлағына сыбырлап сол пікірді қайталайды, солай жалғаса беріп барлық балаларға жеткізеді. Ең соңғы оқушы пікір сөзді естіртіп дауыстап айтады. Мен әрқашан шындықты айтамын.

12 слайд

Сергіту сәті: « Бүлінген телефон » Мақсаты: Есту қабілетін дамытуға арналған Бір сөзді мұғалім бір баланың құлағына сыбырлап сол пікірді қайталайды, солай жалғаса беріп барлық балаларға жеткізеді. Ең соңғы оқушы пікір сөзді естіртіп дауыстап айтады. Мен әрқашан шындықты айтамын.

Шығармашылық тапсырма Берілген суреттер бойынша, мақал-мәтелді пайдаланып әңгіме құрастыру.

13 слайд
Шығармашылық тапсырма Берілген суреттер бойынша, мақал-мәтелді пайдаланып әңгіме құрастыру.

13 слайд

Шығармашылық тапсырма Берілген суреттер бойынша, мақал-мәтелді пайдаланып әңгіме құрастыру.

Ағаш жапырағымен көрікті, Адам шүберекпен көрікті. I- топ

14 слайд
Ағаш жапырағымен көрікті, Адам шүберекпен көрікті. I- топ

14 слайд

Ағаш жапырағымен көрікті, Адам шүберекпен көрікті. I- топ

Атаңнан мал қалғанша, Тал қалсын. II -топ

15 слайд
Атаңнан мал қалғанша, Тал қалсын. II -топ

15 слайд

Атаңнан мал қалғанша, Тал қалсын. II -топ

Бір тал кессең, Он тал ек. III -топ

16 слайд
Бір тал кессең, Он тал ек. III -топ

16 слайд

Бір тал кессең, Он тал ек. III -топ

Үй тапсырмасы: 94 бет / 2 - тапсырма Төменде берілген шығармашалық иелерінен өзіңе біреуі талдап алып , табиға

17 слайд
Үй тапсырмасы: 94 бет / 2 - тапсырма Төменде берілген шығармашалық иелерінен өзіңе біреуі талдап алып , табиғатты суреттеңдер. Суретші, жазушы, ақын.

17 слайд

Үй тапсырмасы: 94 бет / 2 - тапсырма Төменде берілген шығармашалық иелерінен өзіңе біреуі талдап алып , табиғатты суреттеңдер. Суретші, жазушы, ақын.

Мұғалімге хабарлама. Оқушылырға смартфон бейнесі бар қағаздар үлестіріледі . Олар оған бүгінгі сабақ бойынша «-Не біл

18 слайд
Мұғалімге хабарлама. Оқушылырға смартфон бейнесі бар қағаздар үлестіріледі . Олар оған бүгінгі сабақ бойынша «-Не білдің?», «-Не білгің келеді?», «-Не білесің?» сұрақтарын басшылыққа ала отырып, мұғалімге хабарлама жазады.

18 слайд

Мұғалімге хабарлама. Оқушылырға смартфон бейнесі бар қағаздар үлестіріледі . Олар оған бүгінгі сабақ бойынша «-Не білдің?», «-Не білгің келеді?», «-Не білесің?» сұрақтарын басшылыққа ала отырып, мұғалімге хабарлама жазады.

19 слайд

19 слайд