Сабақ жоспары "Туған өлкенің табиғатын сақтауды үйренеміз" 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өзін-өзі тану пәні
Туған өлкенің
табиғатын сақтауды
үйренеміз !
1 слайд
Өзін-өзі тану пәні Туған өлкенің табиғатын сақтауды үйренеміз !
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Ойын ережесі :
Қарым - қатынас амандасудан басталады.
Ойыншылар дөңгеленіп тұрады. Барлығы тақтаға
қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір -
бірімізге күлімдей қараймыз. Қол бейнеленсе –
қолымызды қысып амандасамыз. Күн бейнеленсе –
жақсы ықыласпен сәлемдесеміз. Жүрек бейнеленсе –
құшақтасамыз.
«Амандасу» жаттығуы
3 слайд
Ойын ережесі : Қарым - қатынас амандасудан басталады. Ойыншылар дөңгеленіп тұрады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір - бірімізге күлімдей қараймыз. Қол бейнеленсе – қолымызды қысып амандасамыз. Күн бейнеленсе – жақсы ықыласпен сәлемдесеміз. Жүрек бейнеленсе – құшақтасамыз. «Амандасу» жаттығуы
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Адам - табиғаттың бір
бөлшегі
Халақ даналығы Дәйек сөз
10 слайд
Адам - табиғаттың бір бөлшегі Халақ даналығы Дәйек сөз
11 слайд
Мәтінмен жұмыс
Кеңес Оразбековтың
«Үзілген гүл»
әңгімесі
Неліктен анасы қызына Табиғатта не нәрсенің болса да өз
орны , заңдылығы бар деді?
Табиғаттың сұлулығын қалай сипаттап берер едіңіз?
Табиғаттың сұлулығын сақтап қалу үшін қандай ісшаралар
өткізуге болады?
Өзің табиғатқа қандай жақсылық жасап жүрсің?
Өзіңді табиғаттың қандай бөлігіне ұқсатасың? Неліктен?
11 слайд
Мәтінмен жұмыс Кеңес Оразбековтың «Үзілген гүл» әңгімесі Неліктен анасы қызына Табиғатта не нәрсенің болса да өз орны , заңдылығы бар деді? Табиғаттың сұлулығын қалай сипаттап берер едіңіз? Табиғаттың сұлулығын сақтап қалу үшін қандай ісшаралар өткізуге болады? Өзің табиғатқа қандай жақсылық жасап жүрсің? Өзіңді табиғаттың қандай бөлігіне ұқсатасың? Неліктен?
12 слайд
Сергіту сәті:
« Бүлінген телефон »
Мақсаты: Есту қабілетін
дамытуға арналған
Бір сөзді мұғалім бір баланың
құлағына сыбырлап сол пікірді
қайталайды, солай жалғаса беріп
барлық балаларға жеткізеді. Ең
соңғы оқушы пікір сөзді естіртіп
дауыстап айтады. Мен әрқашан
шындықты айтамын.
12 слайд
Сергіту сәті: « Бүлінген телефон » Мақсаты: Есту қабілетін дамытуға арналған Бір сөзді мұғалім бір баланың құлағына сыбырлап сол пікірді қайталайды, солай жалғаса беріп барлық балаларға жеткізеді. Ең соңғы оқушы пікір сөзді естіртіп дауыстап айтады. Мен әрқашан шындықты айтамын.
13 слайд
Шығармашылық тапсырма
Берілген суреттер бойынша,
мақал-мәтелді пайдаланып әңгіме
құрастыру.
13 слайд
Шығармашылық тапсырма Берілген суреттер бойынша, мақал-мәтелді пайдаланып әңгіме құрастыру.
14 слайд
Ағаш жапырағымен көрікті,
Адам шүберекпен көрікті. I- топ
14 слайд
Ағаш жапырағымен көрікті, Адам шүберекпен көрікті. I- топ
15 слайд
Атаңнан мал қалғанша,
Тал қалсын. II -топ
15 слайд
Атаңнан мал қалғанша, Тал қалсын. II -топ
16 слайд
Бір тал кессең,
Он тал ек. III -топ
16 слайд
Бір тал кессең, Он тал ек. III -топ
17 слайд
Үй тапсырмасы:
94 бет / 2 - тапсырма
Төменде берілген шығармашалық иелерінен
өзіңе біреуі талдап алып , табиғатты
суреттеңдер.
Суретші, жазушы, ақын.
17 слайд
Үй тапсырмасы: 94 бет / 2 - тапсырма Төменде берілген шығармашалық иелерінен өзіңе біреуі талдап алып , табиғатты суреттеңдер. Суретші, жазушы, ақын.
18 слайд
Мұғалімге хабарлама.
Оқушылырға смартфон
бейнесі бар қағаздар
үлестіріледі . Олар оған
бүгінгі сабақ бойынша
«-Не білдің?»,
«-Не білгің келеді?»,
«-Не білесің?»
сұрақтарын басшылыққа
ала отырып, мұғалімге
хабарлама жазады.
18 слайд
Мұғалімге хабарлама. Оқушылырға смартфон бейнесі бар қағаздар үлестіріледі . Олар оған бүгінгі сабақ бойынша «-Не білдің?», «-Не білгің келеді?», «-Не білесің?» сұрақтарын басшылыққа ала отырып, мұғалімге хабарлама жазады.
19 слайд
19 слайд