Материалдар / Сабақтағы 7 модульді кіргізу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтағы 7 модульді кіргізу

Материал туралы қысқаша түсінік
Күтілетін нәтиже: Нәтижелі әрі тиімді оқытуды жүзеге асыруда әріптестер бір біріне қолдау көрсетуді үйренеді; Сабақтарында оқушының өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі реттеуіне мүмкіндік береді; Өздерінің кәсіби тәжірибелерін жетілдіруге мүмкіндік алады; Оқушылардың сабақта алған білімдерін күнделікті өмірде қолдануға бағыттайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2019
599
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мақсаты: Дене шынықтыру пәніне деген қызығушылықтарын артыру «Қарқынды өзгеріп жатқан әлемде ...» оқушы өз орнын табу үшін «м

1 слайд
Мақсаты: Дене шынықтыру пәніне деген қызығушылықтарын артыру «Қарқынды өзгеріп жатқан әлемде ...» оқушы өз орнын табу үшін «мұғалімдер оқушыларды XXI ғасырға қалай дайындайды?» Оқыту үшін бағалау және оқыды бағалау Дарынды балаларды оқытуЖас ерекшеліктеріне сай оқыту Сабақтағы 7 модульді кіргізу Мұғалімнің кәсіби дамуы Оқытудың әдіс-тәсілдерін дұрыс таңдап, тиімді пайдаланды. Деңгейлік тапсырмалар берді, бағалау өлшемдері нақты. Оқушының мәселені өздігінен табуына, шешуіне, шешімін қолдануына сабақта мүмкіндік береді Сыныптағы оқушылар дың белсенділігі Оқушылар топтық жұмыс барысында өзгенің пікірімен санасады, қарым-қатынас жасауда белсенді. Оқушылар өз мүмкіндіктеріне сенімді, өз-өздерін және өзгелерді бағалауда сенімсіз Кері байланыс Жекелей жұмыс Рефлекция Постер Сергіту сатііОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Диалогтік оқыту- оқу мен тәрбие ісін белсендіру әдісі Мақсаты: мұғалімдерге тиімді әдістерді үйрету және осы тәсілдерді өз тәжі

2 слайд
Диалогтік оқыту- оқу мен тәрбие ісін белсендіру әдісі Мақсаты: мұғалімдерге тиімді әдістерді үйрету және осы тәсілдерді өз тәжірибелерінде қолдану Күтілетін нәтиже: 1. Нәтижелі әрі тиімді оқытуды жүзеге асыруда әріптестер бір біріне қолдау көрсетуді үйренеді; 2. Сабақтарында оқушының өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі реттеуіне мүмкіндік береді; 3. Өздерінің кәсіби тәжірибелерін жетілдіруге мүмкіндік алады; 4. Оқушылардың сабақта алған білімдерін күнделікті өмірде қолдануға бағыттайды. АКТ-ң тиімділігі Бірлескен жұмыс-ынтымақтастықтаКоуч-бақылаушы әрі координатор Сіз өзіңіздің кәсіби дамуыңызды қалайсыз ба? -Жеті модульдің қайсысы сізді қызықтырады? -Бүгінгі кіріспе коучингіде туындаған сіздің сұрақтарыңыз? -Коучке тілегіңіз, ұсынысыңыз .

Тәлімгерлікт ің сәтті жағы Тәлімгердің сәтсіз жақтары Тәлімгерліктің нәтижесі ТәліпСәтсіз жағы : тәліп пен жұмыс кезінде

3 слайд
Тәлімгерлікт ің сәтті жағы Тәлімгердің сәтсіз жақтары Тәлімгерліктің нәтижесі ТәліпСәтсіз жағы : тәліп пен жұмыс кезінде аралас мектеп болғандықтан бірден орыс тіліне аудару қиындық туғызды. Қызығушылықтарыны ң төмен болуы НӘТИЖЕСІНДЕ 1 .Топтық жұмыстың тиімділігін түсініп, сабақта қолдана бастады; 2.Өз тәжірибелеріне 7 модульді ықпалдастырды. 3. Кәсіби білімі дамыды; 4.Рефлексия жасауды , кері байланыс, формативті бағалауды,үйренді. Болаша ққа қадам 1. «Оқытуды бағалау және оқытуға бағалау» «дарынды және талантты балаларды оқыту» «АКТ қолдану» модульдері аясында дамыту бағдарламасын менгеру 2. Іс-тәжірибесінің зерттеу тақырыбын кеңейту 3. LS және «сабақты зерттеуі» қайта оқыту тәжірибесін қабылдау 2.Тиімді 7 модульді пайдалана отырып, білім беру мазмұнын жаңғырту;  Өз жұмысын жақсарту үшін өзіне сыни түрде қарап, бағалай алды, әр сабақ соңында кері байланыс орнатты  Топтағы бірлескен ұжымдық оқудың тиімді екенін ұғынды.  Әріптестермен пайдалы тәжірибе алмасуға баса көңіл бөліп, мектептегі барлық мұғалімдердің құзыреттілігін арттыратындығын түсінді.  Оқушылар өздігінен сұрақтарға жауап таба алатындай оқытудың белсенді әдістерін қолдана алды. КЕДЕРГІЛЕР  Уақыттың шектеулі болуы  Дәстүрлі стильден шыға алмауы  Мұғалімдердің толық АКТ қолдана алмауы  Мектепте деңгейлік курстан өткендердің аз болуыОқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы .

4 слайд
Тәлімгерлік үдерістің табыстылығы Сабақта қолданатын әдіс- тәсілдерді меңгердң Топтық жұмысты ұйымдастыра алады Постер жасауды үйренді Бағалау түрлерін үйренді ҚМЖ жоспарлай алады Рефлексия жасауды үйренді Т әлім алушының кері байланысы  Уақыттын шектеулігі  Екеуміздің жұмыс уақытымыздың сәйкес келмеуі. Мен не үйрендім? Кедергілер Бip-бipiмiздiң caбaғымызғa қaтыcу apқылы тәжipибe aлмacу; кәciби бiлiктiлiгiмдi apттыpып, көшбacшылығымды дaмыттым; caбaқ бapыcындa кeздeceтiн кeдepгiлepдi шeшу жoлдapын тaбуды; кepi бaйлaныc apқылы өзiмe cыни көзбeн қapaуды; өз тәжipибeмe peфлeкcия жacaуды жәнe бaғыттaушы бoлуды үйpeндiм. Алдағы уақытта тәлiм алушыммен жүргiзетiн жұмысты ұзақ мерзiмге жoспарлап, бiрлесе oтырып қарым- қатынасымызды жалғастырамын және үнемi бiлгенiмдi үйретiемiн. жаңа әдiс- тәсiлдi тиiмдi қoлдануды дұрыс жoспарлауға ұсыныс жасар едiм. Кәсiби бiлiктiлiгiн арттыруға көмектесемiн. Болашақта

Қоғамдастық мақсаттары: Мектептердегі ортақ проблемаларды шешу үшін мектеп аясында және аудан мен географиялық жақын орналасқан

5 слайд
Қоғамдастық мақсаттары: Мектептердегі ортақ проблемаларды шешу үшін мектеп аясында және аудан мен географиялық жақын орналасқан мектептер арасында тәжірибе алмасу. ашуға мүмкіншілік туғызуОқушылардың көшбасшылық қабілеттерін Ақпараттық- коммуникациял ық технологиялар Формативті, суммативті бағалау Сабақ барысында зерттеушілік әңгіме, жоғары деңгейдегі сұрақтар қою Оқушылар дың жас ерекшелікт ерін ескеру Блум таксономиясы (білу, түсіну, талдау, анализ, синтез, бағалау), сын тұрғысынан ойлау стратегиясы « Жаһандану» қоғамдастықПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОҒАМДАСТЫҚ Қоғамдастық құрамындағы   мұғалімдер санаттары: Мектеп әкімшілігі Тәжірибелі мұғалімдер Біліктілік арттырудың деңгейлік курстарында сертификатталған мұғалімдер Жас мұғалімдер Қоғамдастық мақсаттары: Мектептердегі ортақ проблемаларды шешу үшін мектеп аясында және аудан мен географиялық жақын орналасқан мектептер арасында тәжірибе алмасу. Мектептердің мұғалімдерінің арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру және кәсіби біліктілікті арттыру жолында қолдау көрсету Бірлесіп жұмыстану, өзара тәжірибе алмасу, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру арқылы оқушыларымыздың білім сапасының оң нәтижеге жетуіне ықпал ету Қоғамдастықты басқару және жетекшілік ету:   Қоғамдастыққа жетекшілік етуші және басқарушы  — басқарушы топ. Үдерістерді және іс – шараларды ұйымдастыруда қолдаушы топ – директорлар тобы мен көшбасшылары Негізгі іс – әрекет етуші – зерттеуші топ. Ұйымдастыру жұмыстарын жүргізуші – жас мұғалімдер тобы. Мақсаты: Желілік қауымдастықты құру арқылы ой бөлісу, тәжірие алмасу, білім мен біліктілікті дамыту, Ортақ шешімге келу, ортақ жұмысты жоспарлау, Мұғалімнің кісәби қызметіне көмек көрсету; педагогтердің ақпарат алмасуына жағдай жасау, Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу. Үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату. Желілік қоғамдастықтың әрбір мүшесіне қол жетімді деңгейдегі біртұтас ақпараттық педагогикалық ресурс калыптастыру. Міндеттері: Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру, қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру, қауымдастықтың ережесін жасау, қоғамдастықтың шеңберін кеңейтіп отыру.

Раздольнен ское н.м.Каракол о.м. Желілік қауымдасты құру арқылы ой бөлісу, тәжірибе алмасу, білім мен біліктілікті дамыту .О

6 слайд
Раздольнен ское н.м.Каракол о.м. Желілік қауымдасты құру арқылы ой бөлісу, тәжірибе алмасу, білім мен біліктілікті дамыту .Ортақ шешімге келу, ортақ жұмысты жоспарлау. Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым- қатынас құру,   қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру, Қауымдастықтың ережесін жасау, қоғамдастықтың шеңберін кеңейтіп отыру. № 1 Самар о.м. Подгорное н.м. Миролюб овское о.м. Понтлемен овское н.м. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдердің іс- тәжірибесіне өзгеріс енеді Мұғалімдерге әдістемелік көмек беріледі. Мұғалімдер арасында өзара тәжірибе алмасады. Мұғалімдер ынтымақтаса бірлесе жұмыс жасай алады.Білім беру мазмұнын жаңарту аясында семинарларға қатысу. Мектептер арасында іс тәжірибе тарату мақсатында коучинг сабақтар өткізу. Мемлекеттік емтихан, жаңа форматтағы ОЖСБке дайындау бағытында мектеп аралық семинар, дөңгелек үстел өткізуде өз іс - тәжірибеммен бөлісу. Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу. Үздік педагогикалық тәжірибелерді таратуКәсіби тақырыптарға қатысты формальды және формальді емес қарым- қатынастарды ұйымдастыру .Мұғалімдер білім саласындағы өзге мамандармен өзара тығыз байланыста болып, оқытудың басты құндылықтарын сезініп, қабылдау мен тұжырымды пікірлерді бөлісуде ұтымды әрекеттер мен шынайы қарым қатынас қалыптастыра алады . Шульман