Сабақтың психологиялық жайлылығы Сабақтағы кері байланыс және коммуникативтілік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың психологиялық жайлылығы Сабақтағы кері байланыс және коммуникативтілік

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық жайлылық –қарым – қатынаста тұлғаның жан – жақты дамуына септігін тигізетін немесе кедергі келтіретін психологиялық жағдайлардың жиынтығы. Сабақтағы психологиялық жайлылықты орнату - білім алушылармен жұмыс жасауда ең маңызды және күрделі міндеттердің бірі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Б А Я Н Д А М А Ш Ы : С . Е С Қ А Л И Е В А САБАҚТЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖАЙЛЫЛЫҒЫ САБАҚТАҒЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖӘНЕ КОММУНИКАТИ

#1 слайд
Б А Я Н Д А М А Ш Ы : С . Е С Қ А Л И Е В А САБАҚТЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖАЙЛЫЛЫҒЫ САБАҚТАҒЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІЛІКАқтөбе политехникалық колледжі Ақтөбе, 2017

1 слайд

Б А Я Н Д А М А Ш Ы : С . Е С Қ А Л И Е В А САБАҚТЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖАЙЛЫЛЫҒЫ САБАҚТАҒЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІЛІКАқтөбе политехникалық колледжі Ақтөбе, 2017

Психологиялық жайлылық –қарым – қатынаста тұлғаның жан – жақты дамуына септігін тигізетін немесе кедергі

#2 слайд
Психологиялық жайлылық –қарым – қатынаста тұлғаның жан – жақты дамуына септігін тигізетін немесе кедергі келтіретін психологиялық жағдайлардың жиынтығы. Сабақтағы психологиялық жайлылықты орнату - білім алушылармен жұмыс жасауда ең маңызды және күрделі міндеттердің бірі.

2 слайд

Психологиялық жайлылық –қарым – қатынаста тұлғаның жан – жақты дамуына септігін тигізетін немесе кедергі келтіретін психологиялық жағдайлардың жиынтығы. Сабақтағы психологиялық жайлылықты орнату - білім алушылармен жұмыс жасауда ең маңызды және күрделі міндеттердің бірі.

Сабақтағы психологиялық жайлылық аясында білім алушы: ашылады өз дарындарын көрсетеді топтың өзге мүшелерімен белсенді арал

#3 слайд
Сабақтағы психологиялық жайлылық аясында білім алушы: ашылады өз дарындарын көрсетеді топтың өзге мүшелерімен белсенді араласып, жұмыс жасайдынәтижесінде: өзара сыйластық ықыластылық биязылық т.б. қалыптасып, білім алушының әлеуеттік мүмкіндіктері ашылады.

3 слайд

Сабақтағы психологиялық жайлылық аясында білім алушы: ашылады өз дарындарын көрсетеді топтың өзге мүшелерімен белсенді араласып, жұмыс жасайдынәтижесінде: өзара сыйластық ықыластылық биязылық т.б. қалыптасып, білім алушының әлеуеттік мүмкіндіктері ашылады.

Сабақтардағы қолайсыз психологиялық ахуал тұлғалық дамуға кедергі келтіреді. қорғансыздық, нервоздық т.б. қорқыныш, зерігу,нә

#4 слайд
Сабақтардағы қолайсыз психологиялық ахуал тұлғалық дамуға кедергі келтіреді. қорғансыздық, нервоздық т.б. қорқыныш, зерігу,нәтижесінде: жағдайлары дамытады. Кикілжің,қарым – қатынаста:

4 слайд

Сабақтардағы қолайсыз психологиялық ахуал тұлғалық дамуға кедергі келтіреді. қорғансыздық, нервоздық т.б. қорқыныш, зерігу,нәтижесінде: жағдайлары дамытады. Кикілжің,қарым – қатынаста:

Сабақтың жайлы психологиялық ахуалына әсер ету құралдары: көңіл бөлу, интерьер, қызықты тапсырма, табиғат элементтері сөзді

#5 слайд
Сабақтың жайлы психологиялық ахуалына әсер ету құралдары: көңіл бөлу, интерьер, қызықты тапсырма, табиғат элементтері сөздік мәдениет, мимика, жестдизайн, мейірімділік көрсету,

5 слайд

Сабақтың жайлы психологиялық ахуалына әсер ету құралдары: көңіл бөлу, интерьер, қызықты тапсырма, табиғат элементтері сөздік мәдениет, мимика, жестдизайн, мейірімділік көрсету,

Сабақтағы психологиялық жайлылық ең алдымен топқа құнды қатынастар әкелеуден басталады. ТОПҚА ҚҰНДЫ ҚАТЫНАСТАР ӘКЕЛУ Т

#6 слайд
Сабақтағы психологиялық жайлылық ең алдымен топқа құнды қатынастар әкелеуден басталады. ТОПҚА ҚҰНДЫ ҚАТЫНАСТАР ӘКЕЛУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ Жеке байланыстар орнату Қолдау көрсету, мақұлдаушылық көзқарас

6 слайд

Сабақтағы психологиялық жайлылық ең алдымен топқа құнды қатынастар әкелеуден басталады. ТОПҚА ҚҰНДЫ ҚАТЫНАСТАР ӘКЕЛУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ Жеке байланыстар орнату Қолдау көрсету, мақұлдаушылық көзқарас

Жеке байланыстар орнату оқытушы білім алушы білім алушыӘдіс-тәсілдері: білім алушыны атымен ату, қызығушылық таныту, қолдау,

#7 слайд
Жеке байланыстар орнату оқытушы білім алушы білім алушыӘдіс-тәсілдері: білім алушыны атымен ату, қызығушылық таныту, қолдау, мадақтау, атап өту, белсендіру, мейірімділік, сенім білдіру, әділетті бағалау т.б.

7 слайд

Жеке байланыстар орнату оқытушы білім алушы білім алушыӘдіс-тәсілдері: білім алушыны атымен ату, қызығушылық таныту, қолдау, мадақтау, атап өту, белсендіру, мейірімділік, сенім білдіру, әділетті бағалау т.б.

Қарым – қатынас кезінде адамдар бір – бірінен қажетті деректерді алып, бір – бірін дұрыс қабылдап, т

#8 слайд
Қарым – қатынас кезінде адамдар бір – бірінен қажетті деректерді алып, бір – бірін дұрыс қабылдап, түсініп жұмыс жасайды.Қарым – қатынас - адамның өзгелермен қарым – қатынас орнату құралы, көздеген мақсаттарына жету жолы.

8 слайд

Қарым – қатынас кезінде адамдар бір – бірінен қажетті деректерді алып, бір – бірін дұрыс қабылдап, түсініп жұмыс жасайды.Қарым – қатынас - адамның өзгелермен қарым – қатынас орнату құралы, көздеген мақсаттарына жету жолы.

Адамдарға тән қарым – қатынасы құралы Тілдік Тілдік емес және тіл келбет, дене қимылдары, мимика, бейне т. б.

#9 слайд
Адамдарға тән қарым – қатынасы құралы Тілдік Тілдік емес және тіл келбет, дене қимылдары, мимика, бейне т. б.

9 слайд

Адамдарға тән қарым – қатынасы құралы Тілдік Тілдік емес және тіл келбет, дене қимылдары, мимика, бейне т. б.

жеке адамдар арасындағы қарым – қатынасжеке адамдар арасындағы қарым – қатынас жеке адам және топ арасындағы қарым

#10 слайд
жеке адамдар арасындағы қарым – қатынасжеке адамдар арасындағы қарым – қатынас жеке адам және топ арасындағы қарым – қатынас жеке адам және топ арасындағы қарым – қатынас топтардың өзара қарым – қатынасытоптардың өзара қарым – қатынасы болып бөлінедіболып бөлінедіҚарым – қатынас іс-әрекет сипатына қарайҚарым – қатынас іс-әрекет сипатына қарайҚарым – қатынас сипаты адамдардың мінезіне, талғамына, ұстанымына, наным – сеніміне, жас ерекшеліктеріне байланысты әр түрлі болып келеді.

10 слайд

жеке адамдар арасындағы қарым – қатынасжеке адамдар арасындағы қарым – қатынас жеке адам және топ арасындағы қарым – қатынас жеке адам және топ арасындағы қарым – қатынас топтардың өзара қарым – қатынасытоптардың өзара қарым – қатынасы болып бөлінедіболып бөлінедіҚарым – қатынас іс-әрекет сипатына қарайҚарым – қатынас іс-әрекет сипатына қарайҚарым – қатынас сипаты адамдардың мінезіне, талғамына, ұстанымына, наным – сеніміне, жас ерекшеліктеріне байланысты әр түрлі болып келеді.

Адамдар бір-бірін қалай қабылдаса, олардың өзара қарым- қатынасы да солай болады. Яғни, бір - бірін қабылдағанына ба

#11 слайд
Адамдар бір-бірін қалай қабылдаса, олардың өзара қарым- қатынасы да солай болады. Яғни, бір - бірін қабылдағанына байланысты қарым – қатынас орнайды.

11 слайд

Адамдар бір-бірін қалай қабылдаса, олардың өзара қарым- қатынасы да солай болады. Яғни, бір - бірін қабылдағанына байланысты қарым – қатынас орнайды.

Әдетте таныс емес адаммен алғаш кездескенде туатын бірінші сұрақ «кім бұл?» Қай жерден?Кімнің баласы? Білімі қандай? кі

#12 слайд
Әдетте таныс емес адаммен алғаш кездескенде туатын бірінші сұрақ «кім бұл?» Қай жерден?Кімнің баласы? Білімі қандай? кім бұл? Үйі бар ма? т.б.Адамның сыртқы бейнесі, кескін-келбеті,  жүріс-тұрысы адамды «оқып», оның бейнесінің мәнін ашуға мүмкіндік береді. Сол кездегі алынған алғашқы әсерлер кейінгі қарым-қатынаста негізгі рольды атқарады. 

12 слайд

Әдетте таныс емес адаммен алғаш кездескенде туатын бірінші сұрақ «кім бұл?» Қай жерден?Кімнің баласы? Білімі қандай? кім бұл? Үйі бар ма? т.б.Адамның сыртқы бейнесі, кескін-келбеті,  жүріс-тұрысы адамды «оқып», оның бейнесінің мәнін ашуға мүмкіндік береді. Сол кездегі алынған алғашқы әсерлер кейінгі қарым-қатынаста негізгі рольды атқарады. 

Кері байланыс – - екі индивидтің өзара қарым-қатынасы; - Информация алмасу арқылы мінез – құлыққа әсер ету; - информац

#13 слайд
Кері байланыс – - екі индивидтің өзара қарым-қатынасы; - Информация алмасу арқылы мінез – құлыққа әсер ету; - информацияны бағыттаушы (коммуникатор) мен информацияны қабылдаушының бірдей белгілер жүйесін қолдануы; - коммуникативтік барьерлерді жеңу жолдары

13 слайд

Кері байланыс – - екі индивидтің өзара қарым-қатынасы; - Информация алмасу арқылы мінез – құлыққа әсер ету; - информацияны бағыттаушы (коммуникатор) мен информацияны қабылдаушының бірдей белгілер жүйесін қолдануы; - коммуникативтік барьерлерді жеңу жолдары

#14 слайд

14 слайд

Кері байланыстың берілу жолдары қарым – қатынасқа түсуші пікірі ашық түрде беріледі. Мысалы: “сенің айтқаның маған ұнады”«се

#15 слайд
Кері байланыстың берілу жолдары қарым – қатынасқа түсуші пікірі ашық түрде беріледі. Мысалы: “сенің айтқаның маған ұнады”«сенің пікірің маған ұнамайды» , «не айтып тұрғаның маған түсініксіз», т.б. және де әртүрлі қимыл – қозғалыс ым – ишаралармен ( шапалақтау, күлу, нұсқау т.с.с .) толықтырылады мәліметті берудің астыртын түрі. Бұл жағдайда әртүрлі: сұрақтар , кекету, күтпеген эмоциялық реакциялар болуы мүмкін. Мұндай жағдайда коммуникатор әріптесінің не айтқысы келетінін өзі түсінуі қажет.Тура - Жанама -

15 слайд

Кері байланыстың берілу жолдары қарым – қатынасқа түсуші пікірі ашық түрде беріледі. Мысалы: “сенің айтқаның маған ұнады”«сенің пікірің маған ұнамайды» , «не айтып тұрғаның маған түсініксіз», т.б. және де әртүрлі қимыл – қозғалыс ым – ишаралармен ( шапалақтау, күлу, нұсқау т.с.с .) толықтырылады мәліметті берудің астыртын түрі. Бұл жағдайда әртүрлі: сұрақтар , кекету, күтпеген эмоциялық реакциялар болуы мүмкін. Мұндай жағдайда коммуникатор әріптесінің не айтқысы келетінін өзі түсінуі қажет.Тура - Жанама -

Кез-келген ақпаратты алмасу вербальды және вербальды емес белгілер жүйесі арқылы жүзеге асады. АЙТУ ТЫ ҢДАУВербальды комм

#16 слайд
Кез-келген ақпаратты алмасу вербальды және вербальды емес белгілер жүйесі арқылы жүзеге асады. АЙТУ ТЫ ҢДАУВербальды коммуникацияда белгілер жүйесі ретінде сөз қолданылады. Сөз – коммуникативтік қарым-қатынастың маңызды құралы. Сөзде болады

16 слайд

Кез-келген ақпаратты алмасу вербальды және вербальды емес белгілер жүйесі арқылы жүзеге асады. АЙТУ ТЫ ҢДАУВербальды коммуникацияда белгілер жүйесі ретінде сөз қолданылады. Сөз – коммуникативтік қарым-қатынастың маңызды құралы. Сөзде болады

Нұсқаулық: Тапсырмаларды алаңдамай оқып, тез орындаңыз. 1. Тапсырмаларды орындамастан бұрын, оны мұқият оқып шығыңыз. 2. Қа

#17 слайд
Нұсқаулық: Тапсырмаларды алаңдамай оқып, тез орындаңыз.   1. Тапсырмаларды орындамастан бұрын, оны мұқият оқып шығыңыз. 2. Қағаздың жоғарғы бөлігінің оң жақ бұрышына аты-жөніңізді жазыңыз 3. Қағаздың жоғарғы бөлігінің оң жақ бұрышына жазылған аты – жөніңіздің астын сызыңыз 4. Осы қағаздың төменгі сол жақ бөлігіне кішккентай 5 төртбұрыш салыңыз. 5. Әр екінші төртбұрыштың ішіне белгі (х) қойыңыз. Оң жақтан бастаңыз 6. Белгісі жоқ 4 бұрышты дөңгелетіп сызыңыз 7. Өз атыңыздың астына қол қойыңыз 8. Қағаздың жоғарғы бөлігінің сол жағына белгі (х) салыңыз 9. Өзіңіз белгілеген крестиктердің (х) айналасына үш бұрыштарды салыңыз 10. Қағаздың артына 70 – ті 30 – ға көбейтіңіз 11. . Егер Сіз осы уақытқа дейін барлық нұсқаулықтарды сақтап, тапсырманы дұрыс орындадым деп ойласаңыз осы сөйлемнен кейін белгі (х) қойыңыз. 13. Қағаздың артына 107 – ге 278 – ді қосыңыз. 14. Алынған қосындыға төртбұрыш сызыңыз 15. Алдыңғы тапсырмалардың барлығын мұқият оқып болған соң, 1 және 2 пункттегі тапсырманы орындаңыз. 16. 15 – ші пункттегі тапсырманы орындағаннан кейін қағазды аударып қойыңыз. Тест аяқталды.

17 слайд

Нұсқаулық: Тапсырмаларды алаңдамай оқып, тез орындаңыз.   1. Тапсырмаларды орындамастан бұрын, оны мұқият оқып шығыңыз. 2. Қағаздың жоғарғы бөлігінің оң жақ бұрышына аты-жөніңізді жазыңыз 3. Қағаздың жоғарғы бөлігінің оң жақ бұрышына жазылған аты – жөніңіздің астын сызыңыз 4. Осы қағаздың төменгі сол жақ бөлігіне кішккентай 5 төртбұрыш салыңыз. 5. Әр екінші төртбұрыштың ішіне белгі (х) қойыңыз. Оң жақтан бастаңыз 6. Белгісі жоқ 4 бұрышты дөңгелетіп сызыңыз 7. Өз атыңыздың астына қол қойыңыз 8. Қағаздың жоғарғы бөлігінің сол жағына белгі (х) салыңыз 9. Өзіңіз белгілеген крестиктердің (х) айналасына үш бұрыштарды салыңыз 10. Қағаздың артына 70 – ті 30 – ға көбейтіңіз 11. . Егер Сіз осы уақытқа дейін барлық нұсқаулықтарды сақтап, тапсырманы дұрыс орындадым деп ойласаңыз осы сөйлемнен кейін белгі (х) қойыңыз. 13. Қағаздың артына 107 – ге 278 – ді қосыңыз. 14. Алынған қосындыға төртбұрыш сызыңыз 15. Алдыңғы тапсырмалардың барлығын мұқият оқып болған соң, 1 және 2 пункттегі тапсырманы орындаңыз. 16. 15 – ші пункттегі тапсырманы орындағаннан кейін қағазды аударып қойыңыз. Тест аяқталды.

Қарым-қатынастың этикалық талаптары бойынша адамдармен қарым- қатынасқа түскенде : болмайды - арқасынан сөйлесуге (себе

#18 слайд
Қарым-қатынастың этикалық талаптары бойынша адамдармен қарым- қатынасқа түскенде : болмайды - арқасынан сөйлесуге (себебі кейбіреудің қорғанысы нашар болады), - төбесінен қарауға (себебі олар өздерін кіші , төмен сезінеді), - сөйлеп тұрған адаммен отырып – тұрып, отырып - тұрып сөйлесуге (себебі менсінбеушілікті білдіреді)

18 слайд

Қарым-қатынастың этикалық талаптары бойынша адамдармен қарым- қатынасқа түскенде : болмайды - арқасынан сөйлесуге (себебі кейбіреудің қорғанысы нашар болады), - төбесінен қарауға (себебі олар өздерін кіші , төмен сезінеді), - сөйлеп тұрған адаммен отырып – тұрып, отырып - тұрып сөйлесуге (себебі менсінбеушілікті білдіреді)

Әр қарым – қатынастың өзіндік арақатынас қашықтығы болады: 3 м-жоғары - көпшіліктік арақатынас. 0-0,5 м- өте жақындық 0,5-1,

#19 слайд
Әр қарым – қатынастың өзіндік арақатынас қашықтығы болады: 3 м-жоғары - көпшіліктік арақатынас. 0-0,5 м- өте жақындық 0,5-1,5 м - жеке адамдар арақатынасы 1,5 -3 м - әлеуметік-қызметтік қарым-қатынас аймағы

19 слайд

Әр қарым – қатынастың өзіндік арақатынас қашықтығы болады: 3 м-жоғары - көпшіліктік арақатынас. 0-0,5 м- өте жақындық 0,5-1,5 м - жеке адамдар арақатынасы 1,5 -3 м - әлеуметік-қызметтік қарым-қатынас аймағы

Оқытушы мен студенттер арасындағы қарым - қатынас формалары: - Құрметті студенттер, бәрімізге ортақ және әрқайсымызға өте қ

#20 слайд
Оқытушы мен студенттер арасындағы қарым - қатынас формалары: - Құрметті студенттер, бәрімізге ортақ және әрқайсымызға өте қажетті іспен айналысайық. - алдымен қалай жұмыс істейтінімізді келісіп алайық, жарай ма? - Кім басқа нәрсе ұсына алады? т.б.іскерлік қарым -  қатынас - Мұны тобымыз үшін істейтіндеріңе сенімдімін, өйткені бұл тіпті қиын емес - Сен маған көп нәрседе көмектесе алатын едің және менің өтінішімді орындасаң саған алғыс білдірер едім т.б.Тұлғалық -  сенімділік - бүгін ауыр күн болды, сендер де шаршаған боларсыз сабаққа қарай шаршадыңдар – бір - бірімізді шаршатпайық - сендерде бүгін жауапты емтихан болды – қалай өтті, қиын болды ма? т.б. Эмоциялық -  тұлғалық:

20 слайд

Оқытушы мен студенттер арасындағы қарым - қатынас формалары: - Құрметті студенттер, бәрімізге ортақ және әрқайсымызға өте қажетті іспен айналысайық. - алдымен қалай жұмыс істейтінімізді келісіп алайық, жарай ма? - Кім басқа нәрсе ұсына алады? т.б.іскерлік қарым -  қатынас - Мұны тобымыз үшін істейтіндеріңе сенімдімін, өйткені бұл тіпті қиын емес - Сен маған көп нәрседе көмектесе алатын едің және менің өтінішімді орындасаң саған алғыс білдірер едім т.б.Тұлғалық -  сенімділік - бүгін ауыр күн болды, сендер де шаршаған боларсыз сабаққа қарай шаршадыңдар – бір - бірімізді шаршатпайық - сендерде бүгін жауапты емтихан болды – қалай өтті, қиын болды ма? т.б. Эмоциялық -  тұлғалық:

Жылдам түстерді оқып шығыңыз. Зейін аударыңыз жазудың түсін оқу қажет! САРЫ КӨК САРҒЫШ ҚАРА ҚЫЗЫЛ ЖАСЫЛ КӨГІЛ

#21 слайд
Жылдам түстерді оқып шығыңыз. Зейін аударыңыз жазудың түсін оқу қажет! САРЫ КӨК САРҒЫШ ҚАРА ҚЫЗЫЛ ЖАСЫЛ КӨГІЛДІР САРЫ ҚЫЗЫЛ САРҒЫШ ЖАСЫЛ ҚАРА КӨК КӨГІЛДІР ҚОҢЫР САРҒЫШ

21 слайд

Жылдам түстерді оқып шығыңыз. Зейін аударыңыз жазудың түсін оқу қажет! САРЫ КӨК САРҒЫШ ҚАРА ҚЫЗЫЛ ЖАСЫЛ КӨГІЛДІР САРЫ ҚЫЗЫЛ САРҒЫШ ЖАСЫЛ ҚАРА КӨК КӨГІЛДІР ҚОҢЫР САРҒЫШ

Назарларыңызға рахмет!!!

#22 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

22 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
29.00.2022
734
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі