Шағын әдістер
Шағын әдістер

#1 слайд
Топ мүшелері: Жақанова Перизат
Төлеген Анель
Артықбаева Динара
Нұржанова Балзия«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету»
1 слайд
Топ мүшелері: Жақанова Перизат Төлеген Анель Артықбаева Динара Нұржанова Балзия«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету»
#2 слайд
Сын тұрғысынан ойлау
стратегиясының
ерекшеліктері
2 слайд
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының ерекшеліктері
#3 слайд
Сын тұрғысынан ойлауға
бағыттаудың басты компонеттері
қызығушылығын ояту
ой шақыру
ой толғаныс
ой қозғау
мағынаны тану
3 слайд
Сын тұрғысынан ойлауға бағыттаудың басты компонеттері қызығушылығын ояту ой шақыру ой толғаныс ой қозғау мағынаны тану
#4 слайд
«Сыни тұрғыдан ойлау»
стратегиясының тәсілдерінің
мәліметтер кестесі:
Кезеңдері Психологиялық ахуал туғызу
барысында Іске асыру Рефлексия
Тәсілдері - «Миға шабуыл»
- Болжам (сурет, портреті
бойынша)
- Қажетті сөздер
бойынша болжам
- Альтернативті тест
(дұрыс немесе дұрыс
емес пікірлер)
- Сұрақтар, мәтіннен
тауып жауап беруге
болатын жауаптар
тұжырымы
- Кластер
- Кесте «Б–Б–Б» -
insert әдісі
бойынша
белгілеумен
мәтінді оқу
- Астын сызу
арқылы қажетті
сөздерді
көрсету - insert таңбалау
кестесі
- Шығармашылық
жұмыс – синквейн
қажетті
сөздерге,дұрыс және
дұрыс емес
пайымдауға қайта
оралу.
- Досына хат жазу,
күнделік жүргізу.
- Қажетті сөздерден
кластерді бітіру.
- Шатысқан қисынды
тізбектер
Нәтижелер - Маңызды тәжірибе
- Белсендірілген білім
- Қалыптасқан уәж
(негіздеме) -
Жүйелі білім
- Шақыру
кезеңіндегі
баяндалған
мақсаттарын
нығайту. - Берілген білім
- Пән бойынша
қалыптасқан бүтіндей
көрініс
- Келешекте қызмет
бабында көтерілуіне
қойылатын мәселелер
4 слайд
«Сыни тұрғыдан ойлау» стратегиясының тәсілдерінің мәліметтер кестесі: Кезеңдері Психологиялық ахуал туғызу барысында Іске асыру Рефлексия Тәсілдері - «Миға шабуыл» - Болжам (сурет, портреті бойынша) - Қажетті сөздер бойынша болжам - Альтернативті тест (дұрыс немесе дұрыс емес пікірлер) - Сұрақтар, мәтіннен тауып жауап беруге болатын жауаптар тұжырымы - Кластер - Кесте «Б–Б–Б» - insert әдісі бойынша белгілеумен мәтінді оқу - Астын сызу арқылы қажетті сөздерді көрсету - insert таңбалау кестесі - Шығармашылық жұмыс – синквейн қажетті сөздерге,дұрыс және дұрыс емес пайымдауға қайта оралу. - Досына хат жазу, күнделік жүргізу. - Қажетті сөздерден кластерді бітіру. - Шатысқан қисынды тізбектер Нәтижелер - Маңызды тәжірибе - Белсендірілген білім - Қалыптасқан уәж (негіздеме) - Жүйелі білім - Шақыру кезеңіндегі баяндалған мақсаттарын нығайту. - Берілген білім - Пән бойынша қалыптасқан бүтіндей көрініс - Келешекте қызмет бабында көтерілуіне қойылатын мәселелер
#5 слайд
ДЖИГСО немесе Бедерлі
пышқы стратегиясы
ДЖИГСО немесе Бедерлі пышқы стратегиясы - ұжымдық оқыту әдісі.
Мақсаты: жалпы мәселені алдымен жұпта сосын ұжымда талқылау.
Қолданылуы: Алдымен сынып 4 топқа бөлініп отырады – бұл жұмыс
немесе бастапқы топтар деп аталады. Мәтін немесе тапсырма 4
бөлікке бөлініп дайындалады. Бірдей мәтін бөлігін алған оқушылар
енді эксперт немесе жанұя топтарын құрады, яғни эксперт топтар
басқа топ құрады, мәтіннің бірдей бөліктерін талдайды.
5 слайд
ДЖИГСО немесе Бедерлі пышқы стратегиясы ДЖИГСО немесе Бедерлі пышқы стратегиясы - ұжымдық оқыту әдісі. Мақсаты: жалпы мәселені алдымен жұпта сосын ұжымда талқылау. Қолданылуы: Алдымен сынып 4 топқа бөлініп отырады – бұл жұмыс немесе бастапқы топтар деп аталады. Мәтін немесе тапсырма 4 бөлікке бөлініп дайындалады. Бірдей мәтін бөлігін алған оқушылар енді эксперт немесе жанұя топтарын құрады, яғни эксперт топтар басқа топ құрады, мәтіннің бірдей бөліктерін талдайды.
#6 слайд
Куббизм стратегиясы
Куббизм стратегиясы – Ойын арқылы
оқыту. Кубиктің алты жағына жазылған
сөздер бойынша жұмыс жасайды.
Қандайда бір затты жан жақты талдайды,
талқылайды, сол арқылы білімдерін
қайталайды, жаңа білім қосады.
Сипатта (түрі, түсі, көлемі)
Салыстыр (ұқсастығы, айырмашылығы)
Ұсын (қалай, қай жерде пайдаланылады?)
Дәлелде (қарсы және қарсы емеспін)
Талда (қалай жасалған, неден тұрады?)
Ой толғау (бұл неден жасалған?)
Кубикпен жұпта немесе топта жұмыс
жасайды. 1, 2 – сыныптарда үш жағын
ғана пайдалануға болады. Бастауыш
сыныптарда түрлі – түсті түрде
пайдалануға болады.
6 слайд
Куббизм стратегиясы Куббизм стратегиясы – Ойын арқылы оқыту. Кубиктің алты жағына жазылған сөздер бойынша жұмыс жасайды. Қандайда бір затты жан жақты талдайды, талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім қосады. Сипатта (түрі, түсі, көлемі) Салыстыр (ұқсастығы, айырмашылығы) Ұсын (қалай, қай жерде пайдаланылады?) Дәлелде (қарсы және қарсы емеспін) Талда (қалай жасалған, неден тұрады?) Ой толғау (бұл неден жасалған?) Кубикпен жұпта немесе топта жұмыс жасайды. 1, 2 – сыныптарда үш жағын ғана пайдалануға болады. Бастауыш сыныптарда түрлі – түсті түрде пайдалануға болады.
#7 слайд
Блум таксаномиясы,
сұрақтар стратегиясы
Блум таксаномиясы, сұрақтар стратегиясы - Блум сұрақтарды екіге бөледі. Олар
жалпақ және жіңішке сұрақтар. Сұрақтар тізімі алдын ала жасалуы тиіс. Алдымен
жіңішке сұрақтар, сосын жалпақ сұрақтар кетеді. Жіңішке сұрақтар - еске түсіруге
арналған сұрақтар, жауабы нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген жауап алынатын
сұрақтар. Мысалы: - желтоқсан оқиғасы қай жылы болды? - 1986 жылы
- Сенің таныстарыңның ішінде оқиғаға қатысқан адамдар бар ма? – бар.
Венн диаграммасы стратегиясы – Бұл стратегияның мақсаты салыстыру,
пайымдау. Екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы
жазылады. Бір біріне айқасқан екі немесе үш шеңбер.(тек шеңбер ғана болу керек
деген қате түсінік) Екі жағына салыстырылады, ал айқасқан жеріне ортақ қасиеті
жазылады. Оқушылардың ойлары аршылып, салыстыру сияқты күрделі операция
жүзеге асады. Венн диаграммасы стратегиясы
7 слайд
Блум таксаномиясы, сұрақтар стратегиясы Блум таксаномиясы, сұрақтар стратегиясы - Блум сұрақтарды екіге бөледі. Олар жалпақ және жіңішке сұрақтар. Сұрақтар тізімі алдын ала жасалуы тиіс. Алдымен жіңішке сұрақтар, сосын жалпақ сұрақтар кетеді. Жіңішке сұрақтар - еске түсіруге арналған сұрақтар, жауабы нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген жауап алынатын сұрақтар. Мысалы: - желтоқсан оқиғасы қай жылы болды? - 1986 жылы - Сенің таныстарыңның ішінде оқиғаға қатысқан адамдар бар ма? – бар. Венн диаграммасы стратегиясы – Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады. Бір біріне айқасқан екі немесе үш шеңбер.(тек шеңбер ғана болу керек деген қате түсінік) Екі жағына салыстырылады, ал айқасқан жеріне ортақ қасиеті жазылады. Оқушылардың ойлары аршылып, салыстыру сияқты күрделі операция жүзеге асады. Венн диаграммасы стратегиясы
шағым қалдыра аласыз













