2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Шебер сабақ : Оқушылардың сабақ барысында қарым-қатынас дағдыларын дамыту әдістері

Шебер сабақ : Оқушылардың сабақ барысында қарым-қатынас дағдыларын дамыту әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
коммуникативті дағдыларды қалыптастырудағы мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктерінің деңгейін арттыру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
08 Сәуір 2025
86
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушылардың сабақ барысында қарым – қатынас дағдыларын дамыту әдістері

1 слайд
Оқушылардың сабақ барысында қарым – қатынас дағдыларын дамыту әдістері

1 слайд

Оқушылардың сабақ барысында қарым – қатынас дағдыларын дамыту әдістері

Баланы бақытты ету, жетістіктерге жетелеу, ішкі уәжін жоғарылату, өзін сәтті сезінулері - бәрі біздің қолымызда

2 слайд
Баланы бақытты ету, жетістіктерге жетелеу, ішкі уәжін жоғарылату, өзін сәтті сезінулері - бәрі біздің қолымызда

2 слайд

Баланы бақытты ету, жетістіктерге жетелеу, ішкі уәжін жоғарылату, өзін сәтті сезінулері - бәрі біздің қолымызда

«Циклоп» тренингі Мақсаты: ынтымақтастық атмосфера орнату. Жұмыс алгоритмі: қатысушылар шеңбер құрып тұрады, әр қатысушының м

3 слайд
«Циклоп» тренингі Мақсаты: ынтымақтастық атмосфера орнату. Жұмыс алгоритмі: қатысушылар шеңбер құрып тұрады, әр қатысушының міндеті:қарсы тұрған қатысушымен бірде бір сөз айтпай көзінің көмегімен т.б. байланыс орнату, орындарын ауыстыру.   сыртқы, ішкі шеңберге бөліп, қатысушыларға бейвербальды (ым-ишара, дене мүшелерінің көмегімен, т.б.) тапсырмалар беріп, ынтымақтастық атмосфера орнатады, семинар тақырыбына қатысты сұрақтар қоямын.

3 слайд

«Циклоп» тренингі Мақсаты: ынтымақтастық атмосфера орнату. Жұмыс алгоритмі: қатысушылар шеңбер құрып тұрады, әр қатысушының міндеті:қарсы тұрған қатысушымен бірде бір сөз айтпай көзінің көмегімен т.б. байланыс орнату, орындарын ауыстыру.   сыртқы, ішкі шеңберге бөліп, қатысушыларға бейвербальды (ым-ишара, дене мүшелерінің көмегімен, т.б.) тапсырмалар беріп, ынтымақтастық атмосфера орнатады, семинар тақырыбына қатысты сұрақтар қоямын.

Қарым –қатынас дағдыларының белсенді әдістері – оқу материалын меңгеру үрдісіндегі оқушылардың танымдық іс-әрекетін арттыруғ

4 слайд
Қарым –қатынас дағдыларының белсенді әдістері – оқу материалын меңгеру үрдісіндегі оқушылардың танымдық іс-әрекетін арттыруға негіз болатын оқыту тәсілдері

4 слайд

Қарым –қатынас дағдыларының белсенді әдістері – оқу материалын меңгеру үрдісіндегі оқушылардың танымдық іс-әрекетін арттыруға негіз болатын оқыту тәсілдері

Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледжіколледжі Ашық сабақ тақырыбы:Ашық сабақ т

5 слайд
Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледжіколледжі Ашық сабақ тақырыбы:Ашық сабақ тақырыбы: «Қарым –қатынас.» Оқытушы: Ғалымова Р.М. Орал-2014 жыл

5 слайд

Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледжіколледжі Ашық сабақ тақырыбы:Ашық сабақ тақырыбы: «Қарым –қатынас.» Оқытушы: Ғалымова Р.М. Орал-2014 жыл

«Образға ену» әдісі Жансыз заттарды ң, өсімдіктердің, жануарлардың орындарында өздері қандай күй кешетіні, қандай қызмет ат

6 слайд
«Образға ену» әдісі Жансыз заттарды ң, өсімдіктердің, жануарлардың орындарында өздері қандай күй кешетіні, қандай қызмет атқаратынын сезіну. Мен-жермін (Қаламмын, гүлмін, ) деген әр түрлі тақырыптарда әңгіме жазғызу. 1 оқушының әңгімесі: Мен-Табиғатпын..Айналам толған жасыл  әлем. Мен әлемдегі барша жанға тіршілік  сыйлаймын. Әңгіме құрастыра отырып жазу  арқылы оқушылардың ой-өрісі кеңейтіліп, тілдері дамиды.

6 слайд

«Образға ену» әдісі Жансыз заттарды ң, өсімдіктердің, жануарлардың орындарында өздері қандай күй кешетіні, қандай қызмет атқаратынын сезіну. Мен-жермін (Қаламмын, гүлмін, ) деген әр түрлі тақырыптарда әңгіме жазғызу. 1 оқушының әңгімесі: Мен-Табиғатпын..Айналам толған жасыл  әлем. Мен әлемдегі барша жанға тіршілік  сыйлаймын. Әңгіме құрастыра отырып жазу  арқылы оқушылардың ой-өрісі кеңейтіліп, тілдері дамиды.

«Бір минуттағы ой» әдісі Мұғалім сабақтың тақырыбын айтады не бір сөз айтады. Оқушылар осы сөзді естігенде ойларына не т

7 слайд
«Бір минуттағы ой» әдісі Мұғалім сабақтың тақырыбын айтады не бір сөз айтады. Оқушылар осы сөзді естігенде ойларына не түсті, соны 1 минут ішінде жазады. Сосын сол сөзді не үшін жазды түсіндіреді. Егер оқушылар сөздерінің ішінде ерекше сөздер болса, сол сөзді не үшін жазды, бұл тақырыпқа (не айтылған сөзге қандай қатысы бар) соны айтып беруі керек.

7 слайд

«Бір минуттағы ой» әдісі Мұғалім сабақтың тақырыбын айтады не бір сөз айтады. Оқушылар осы сөзді естігенде ойларына не түсті, соны 1 минут ішінде жазады. Сосын сол сөзді не үшін жазды түсіндіреді. Егер оқушылар сөздерінің ішінде ерекше сөздер болса, сол сөзді не үшін жазды, бұл тақырыпқа (не айтылған сөзге қандай қатысы бар) соны айтып беруі керек.

«Галерея» әдісі Оқушылардың ұжымда бірін - бірі сыйлау арқылы басқалардың ой ұшқырлығын байқауға, өз ойын қосып отыруға мү

8 слайд
«Галерея» әдісі Оқушылардың ұжымда бірін - бірі сыйлау арқылы басқалардың ой ұшқырлығын байқауға,  өз ойын қосып отыруға мүмкіндік береді.  Сондай ақ, - қатысымдық дағдыға сай диалог барысында басқа адамның сөзін ести және тыңдай білуін, диалогке /сұхбатқа қатысуға дайын болуын, әркімнің өз көзқарасы мен пікірі болатынын түсінуін, өз пікірін айқын да дұрыс және толық жеткізе білуін қалыптастырады  Сауат ашу,әдебиет,тарих,география пәндерінде оқушылардың қызыға орындайтын әдістердің бірі

8 слайд

«Галерея» әдісі Оқушылардың ұжымда бірін - бірі сыйлау арқылы басқалардың ой ұшқырлығын байқауға,  өз ойын қосып отыруға мүмкіндік береді.  Сондай ақ, - қатысымдық дағдыға сай диалог барысында басқа адамның сөзін ести және тыңдай білуін, диалогке /сұхбатқа қатысуға дайын болуын, әркімнің өз көзқарасы мен пікірі болатынын түсінуін, өз пікірін айқын да дұрыс және толық жеткізе білуін қалыптастырады  Сауат ашу,әдебиет,тарих,география пәндерінде оқушылардың қызыға орындайтын әдістердің бірі

«Диалог-ертегі» әдісі Мұғалім не оқушы ойдан шығарып, кез- келген бір әңгіме-ертегіні бастап кетеді. Ал қалған оқушылар бас

9 слайд
«Диалог-ертегі» әдісі Мұғалім не оқушы ойдан шығарып, кез- келген бір әңгіме-ертегіні бастап кетеді. Ал қалған оқушылар басталған әңгіме-ертегіні бір-бір сөйлемнен ары қарай жалғастырады.

9 слайд

«Диалог-ертегі» әдісі Мұғалім не оқушы ойдан шығарып, кез- келген бір әңгіме-ертегіні бастап кетеді. Ал қалған оқушылар басталған әңгіме-ертегіні бір-бір сөйлемнен ары қарай жалғастырады.

10 слайд

10 слайд

Вербальды коммуникация (сөз арқылы қатынасу)

11 слайд
Вербальды коммуникация (сөз арқылы қатынасу)

11 слайд

Вербальды коммуникация (сөз арқылы қатынасу)

12 слайд

12 слайд

“Топтық тергеу ” әдісі Мәтінді өз беттерімен оқытуға арналған «Топтық тергеу» әдісі 1- топ. Баяндап берушілер. Олардың тапсыр

13 слайд
“Топтық тергеу ” әдісі Мәтінді өз беттерімен оқытуға арналған «Топтық  тергеу» әдісі 1- топ. Баяндап берушілер. Олардың тапсырмасы: әңгімені оқып, мазмұнын өз көзқарастарын қосып баяндау немесе сахналау. 2-топ. Зерттеушілер. Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру, мәтіннен антоним, синоним сөздерді табу 3- топ. Сұрақ құрастырушылар. Әңгімені оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды («Блум түймедағы» бойынша құрастыруға болады). 4- топ. Бейнелеуші- суретшілер. Әңгіме мазмұны бойынша сурет салады. 5- топ. Сілтеме табушылар. Әңгіме мазмұнына сәйке мақал- мәтелдер, афоризмдер, қанатты сөздер тауып сәйкестігін  дәлелдейді. 6- топ. Дәнекершілер. Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен байланыстырады.

13 слайд

“Топтық тергеу ” әдісі Мәтінді өз беттерімен оқытуға арналған «Топтық  тергеу» әдісі 1- топ. Баяндап берушілер. Олардың тапсырмасы: әңгімені оқып, мазмұнын өз көзқарастарын қосып баяндау немесе сахналау. 2-топ. Зерттеушілер. Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру, мәтіннен антоним, синоним сөздерді табу 3- топ. Сұрақ құрастырушылар. Әңгімені оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды («Блум түймедағы» бойынша құрастыруға болады). 4- топ. Бейнелеуші- суретшілер. Әңгіме мазмұны бойынша сурет салады. 5- топ. Сілтеме табушылар. Әңгіме мазмұнына сәйке мақал- мәтелдер, афоризмдер, қанатты сөздер тауып сәйкестігін  дәлелдейді. 6- топ. Дәнекершілер. Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен байланыстырады.

Бір қаз өзенде жүзіп жүріп, өзіне-өзі «Мен қандай ғажап құспын, жерде жүремін, суда жүземін, ауаға ұшамын, мендей құс бар ма

14 слайд
Бір қаз өзенде жүзіп жүріп, өзіне-өзі «Мен қандай ғажап құспын, жерде жүремін, суда жүземін, ауаға ұшамын, мендей құс бар ма екен?» - дейді. Мұны Әтеш естіп, оған: «Бекер мақтанасың, сен аттай шаба алмайсың: әр істі жаман білгенше, бір істі тәуір білген жақсы емес пе?» - деді.

14 слайд

Бір қаз өзенде жүзіп жүріп, өзіне-өзі «Мен қандай ғажап құспын, жерде жүремін, суда жүземін, ауаға ұшамын, мендей құс бар ма екен?» - дейді. Мұны Әтеш естіп, оған: «Бекер мақтанасың, сен аттай шаба алмайсың: әр істі жаман білгенше, бір істі тәуір білген жақсы емес пе?» - деді.

Энерджайзер-жаттығуларын жасау -метафориялық карталар (Тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында) Жұппен жұмыс. «Да

15 слайд
Энерджайзер-жаттығуларын жасау -метафориялық карталар  (Тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында) Жұппен жұмыс. «Дауысты-дауыссыздар болып екіге бөлінеді, бір- біріне қарама-қарсы арқа тірестіріп отырып, дауыстылар карточкаларда не бейнеленгенін айтады, дауыссыздар қағаз бетіне түсіреді.

15 слайд

Энерджайзер-жаттығуларын жасау -метафориялық карталар  (Тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында) Жұппен жұмыс. «Дауысты-дауыссыздар болып екіге бөлінеді, бір- біріне қарама-қарсы арқа тірестіріп отырып, дауыстылар карточкаларда не бейнеленгенін айтады, дауыссыздар қағаз бетіне түсіреді.

16 слайд

16 слайд

«Менталды карта» әдісі Ментальдік карта әдісін былай қолдануға болады: - Ескерту жасау/ жаңа тақырыпты оқи отырып, - Жазбаш

17 слайд
«Менталды карта» әдісі Ментальдік карта әдісін былай қолдануға болады: - Ескерту жасау/ жаңа тақырыпты оқи отырып, - Жазбаша тапсырманы орындау/таныстырылымды әзірлей отырып, - Емтиханға дайындалуға - жаңа идеялар (миға шабуылы) дамытуға -проблемаларды шешу кезінде көмегі көп - үлкен көлемдегі ақпараттарды тез жинауға, қарауға көмектеседі

17 слайд

«Менталды карта» әдісі Ментальдік карта әдісін былай қолдануға болады: - Ескерту жасау/ жаңа тақырыпты оқи отырып, - Жазбаша тапсырманы орындау/таныстырылымды әзірлей отырып, - Емтиханға дайындалуға - жаңа идеялар (миға шабуылы) дамытуға -проблемаларды шешу кезінде көмегі көп - үлкен көлемдегі ақпараттарды тез жинауға, қарауға көмектеседі

«Менталды карта» әдісі 1 топ Бүгінгі өтілген сабақтардан үйренген әдістеріңіз. 2- топ Сабақта оқушыларды қызықтыру үшін к

18 слайд
«Менталды карта» әдісі 1 топ Бүгінгі өтілген сабақтардан үйренген әдістеріңіз. 2- топ Сабақта оқушыларды қызықтыру үшін көп қолданатын әдісіңіз қандай? 3 – топ Оқушылармен қарым-қатынасыңыз қандай? Қандай тәсілдер арқылы оқушылардың коммуникатвтік дағдыларын қалыптастырасыз? •1 топ Бүгінгі өтілген сабақтардан үйренген әдістеріңіз. •2- топ Сабақта оқушыларды қызықтыру үшін көп қолданатын әдісіңіз қандай? •3 – топ Оқушылармен қарым-қатынасыңыз қандай? Қандай тәсілдер арқылы оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастырасыз?

18 слайд

«Менталды карта» әдісі 1 топ Бүгінгі өтілген сабақтардан үйренген әдістеріңіз. 2- топ Сабақта оқушыларды қызықтыру үшін көп қолданатын әдісіңіз қандай? 3 – топ Оқушылармен қарым-қатынасыңыз қандай? Қандай тәсілдер арқылы оқушылардың коммуникатвтік дағдыларын қалыптастырасыз? •1 топ Бүгінгі өтілген сабақтардан үйренген әдістеріңіз. •2- топ Сабақта оқушыларды қызықтыру үшін көп қолданатын әдісіңіз қандай? •3 – топ Оқушылармен қарым-қатынасыңыз қандай? Қандай тәсілдер арқылы оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастырасыз?

Архиватор 3,2,1 •Ең қатты ұнаған 3 сәт •Өз жұмысыңызда қолданам деген 2 сәт •Сұрақ беруге түрткі болатын 1

19 слайд
Архиватор 3,2,1 •Ең қатты ұнаған 3 сәт •Өз жұмысыңызда қолданам деген 2 сәт •Сұрақ беруге түрткі болатын 1 сәт Кері байланыс

19 слайд

Архиватор 3,2,1 •Ең қатты ұнаған 3 сәт •Өз жұмысыңызда қолданам деген 2 сәт •Сұрақ беруге түрткі болатын 1 сәт Кері байланыс

Министірлікпен келісілген курстар тізімі