Шебер сабақ : Оқушылардың сабақ барысында қарым-қатынас дағдыларын дамыту әдістері




1 слайд
Оқушылардың сабақ барысында қарым –
қатынас дағдыларын дамыту әдістері
1 слайд
Оқушылардың сабақ барысында қарым – қатынас дағдыларын дамыту әдістері

2 слайд
Баланы бақытты ету, жетістіктерге
жетелеу, ішкі уәжін жоғарылату, өзін сәтті
сезінулері - бәрі біздің қолымызда
2 слайд
Баланы бақытты ету, жетістіктерге жетелеу, ішкі уәжін жоғарылату, өзін сәтті сезінулері - бәрі біздің қолымызда

3 слайд
«Циклоп» тренингі
Мақсаты: ынтымақтастық атмосфера орнату.
Жұмыс алгоритмі:
қатысушылар шеңбер құрып тұрады, әр қатысушының
міндеті:қарсы тұрған қатысушымен бірде бір сөз айтпай көзінің
көмегімен т.б. байланыс орнату, орындарын ауыстыру.
сыртқы, ішкі шеңберге бөліп, қатысушыларға бейвербальды
(ым-ишара, дене мүшелерінің көмегімен, т.б.) тапсырмалар
беріп, ынтымақтастық атмосфера орнатады, семинар
тақырыбына қатысты сұрақтар қоямын.
3 слайд
«Циклоп» тренингі Мақсаты: ынтымақтастық атмосфера орнату. Жұмыс алгоритмі: қатысушылар шеңбер құрып тұрады, әр қатысушының міндеті:қарсы тұрған қатысушымен бірде бір сөз айтпай көзінің көмегімен т.б. байланыс орнату, орындарын ауыстыру. сыртқы, ішкі шеңберге бөліп, қатысушыларға бейвербальды (ым-ишара, дене мүшелерінің көмегімен, т.б.) тапсырмалар беріп, ынтымақтастық атмосфера орнатады, семинар тақырыбына қатысты сұрақтар қоямын.

4 слайд
Қарым –қатынас дағдыларының
белсенді әдістері – оқу материалын
меңгеру үрдісіндегі оқушылардың
танымдық іс-әрекетін арттыруға
негіз болатын оқыту тәсілдері
4 слайд
Қарым –қатынас дағдыларының белсенді әдістері – оқу материалын меңгеру үрдісіндегі оқушылардың танымдық іс-әрекетін арттыруға негіз болатын оқыту тәсілдері

5 слайд
Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық
колледжіколледжі
Ашық сабақ тақырыбы:Ашық сабақ тақырыбы:
«Қарым –қатынас.»
Оқытушы: Ғалымова Р.М.
Орал-2014 жыл
5 слайд
Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледжіколледжі Ашық сабақ тақырыбы:Ашық сабақ тақырыбы: «Қарым –қатынас.» Оқытушы: Ғалымова Р.М. Орал-2014 жыл

6 слайд
«Образға ену» әдісі
Жансыз заттарды ң, өсімдіктердің, жануарлардың
орындарында өздері қандай күй кешетіні, қандай қызмет
атқаратынын сезіну. Мен-жермін (Қаламмын, гүлмін, )
деген әр түрлі тақырыптарда әңгіме жазғызу.
1 оқушының әңгімесі: Мен-Табиғатпын..Айналам толған
жасыл әлем. Мен әлемдегі барша жанға
тіршілік сыйлаймын.
Әңгіме құрастыра отырып жазу арқылы оқушылардың
ой-өрісі кеңейтіліп, тілдері дамиды.
6 слайд
«Образға ену» әдісі Жансыз заттарды ң, өсімдіктердің, жануарлардың орындарында өздері қандай күй кешетіні, қандай қызмет атқаратынын сезіну. Мен-жермін (Қаламмын, гүлмін, ) деген әр түрлі тақырыптарда әңгіме жазғызу. 1 оқушының әңгімесі: Мен-Табиғатпын..Айналам толған жасыл әлем. Мен әлемдегі барша жанға тіршілік сыйлаймын. Әңгіме құрастыра отырып жазу арқылы оқушылардың ой-өрісі кеңейтіліп, тілдері дамиды.

7 слайд
«Бір минуттағы ой» әдісі
Мұғалім сабақтың тақырыбын айтады не бір сөз
айтады. Оқушылар осы сөзді естігенде ойларына
не түсті, соны 1 минут ішінде жазады. Сосын сол
сөзді не үшін жазды түсіндіреді. Егер оқушылар
сөздерінің ішінде ерекше сөздер болса, сол сөзді
не үшін жазды, бұл тақырыпқа (не айтылған сөзге
қандай қатысы бар) соны айтып беруі керек.
7 слайд
«Бір минуттағы ой» әдісі Мұғалім сабақтың тақырыбын айтады не бір сөз айтады. Оқушылар осы сөзді естігенде ойларына не түсті, соны 1 минут ішінде жазады. Сосын сол сөзді не үшін жазды түсіндіреді. Егер оқушылар сөздерінің ішінде ерекше сөздер болса, сол сөзді не үшін жазды, бұл тақырыпқа (не айтылған сөзге қандай қатысы бар) соны айтып беруі керек.

8 слайд
«Галерея» әдісі
Оқушылардың ұжымда бірін - бірі сыйлау арқылы
басқалардың ой ұшқырлығын байқауға, өз ойын қосып
отыруға мүмкіндік береді. Сондай ақ, - қатысымдық
дағдыға сай диалог барысында басқа адамның сөзін ести
және тыңдай білуін, диалогке /сұхбатқа қатысуға дайын
болуын, әркімнің өз көзқарасы мен пікірі болатынын
түсінуін, өз пікірін айқын да дұрыс және толық жеткізе
білуін қалыптастырады Сауат ашу,әдебиет,тарих,география
пәндерінде оқушылардың қызыға орындайтын әдістердің
бірі
8 слайд
«Галерея» әдісі Оқушылардың ұжымда бірін - бірі сыйлау арқылы басқалардың ой ұшқырлығын байқауға, өз ойын қосып отыруға мүмкіндік береді. Сондай ақ, - қатысымдық дағдыға сай диалог барысында басқа адамның сөзін ести және тыңдай білуін, диалогке /сұхбатқа қатысуға дайын болуын, әркімнің өз көзқарасы мен пікірі болатынын түсінуін, өз пікірін айқын да дұрыс және толық жеткізе білуін қалыптастырады Сауат ашу,әдебиет,тарих,география пәндерінде оқушылардың қызыға орындайтын әдістердің бірі

9 слайд
«Диалог-ертегі» әдісі
Мұғалім не оқушы ойдан шығарып, кез-
келген бір әңгіме-ертегіні бастап кетеді. Ал
қалған оқушылар басталған әңгіме-ертегіні
бір-бір сөйлемнен ары қарай жалғастырады.
9 слайд
«Диалог-ертегі» әдісі Мұғалім не оқушы ойдан шығарып, кез- келген бір әңгіме-ертегіні бастап кетеді. Ал қалған оқушылар басталған әңгіме-ертегіні бір-бір сөйлемнен ары қарай жалғастырады.

10 слайд
10 слайд

11 слайд
Вербальды коммуникация
(сөз арқылы қатынасу)
11 слайд
Вербальды коммуникация (сөз арқылы қатынасу)

12 слайд
12 слайд

13 слайд
“Топтық тергеу ” әдісі
Мәтінді өз беттерімен оқытуға арналған «Топтық тергеу» әдісі
1- топ. Баяндап берушілер. Олардың тапсырмасы: әңгімені оқып,
мазмұнын өз көзқарастарын қосып баяндау немесе сахналау.
2-топ. Зерттеушілер. Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру, мәтіннен
антоним, синоним сөздерді табу
3- топ. Сұрақ құрастырушылар. Әңгімені оқып, жоғары деңгейлі
сұрақтар дайындайды («Блум түймедағы» бойынша құрастыруға
болады).
4- топ. Бейнелеуші- суретшілер. Әңгіме мазмұны бойынша сурет
салады.
5- топ. Сілтеме табушылар. Әңгіме мазмұнына сәйке мақал- мәтелдер,
афоризмдер, қанатты сөздер тауып сәйкестігін дәлелдейді.
6- топ. Дәнекершілер. Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен
байланыстырады.
13 слайд
“Топтық тергеу ” әдісі Мәтінді өз беттерімен оқытуға арналған «Топтық тергеу» әдісі 1- топ. Баяндап берушілер. Олардың тапсырмасы: әңгімені оқып, мазмұнын өз көзқарастарын қосып баяндау немесе сахналау. 2-топ. Зерттеушілер. Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру, мәтіннен антоним, синоним сөздерді табу 3- топ. Сұрақ құрастырушылар. Әңгімені оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды («Блум түймедағы» бойынша құрастыруға болады). 4- топ. Бейнелеуші- суретшілер. Әңгіме мазмұны бойынша сурет салады. 5- топ. Сілтеме табушылар. Әңгіме мазмұнына сәйке мақал- мәтелдер, афоризмдер, қанатты сөздер тауып сәйкестігін дәлелдейді. 6- топ. Дәнекершілер. Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен байланыстырады.

14 слайд
Бір қаз өзенде жүзіп жүріп, өзіне-өзі «Мен
қандай ғажап құспын, жерде жүремін, суда
жүземін, ауаға ұшамын, мендей құс бар ма
екен?» - дейді. Мұны Әтеш естіп, оған:
«Бекер мақтанасың, сен аттай шаба
алмайсың: әр істі жаман білгенше, бір істі
тәуір білген жақсы емес пе?» - деді.
14 слайд
Бір қаз өзенде жүзіп жүріп, өзіне-өзі «Мен қандай ғажап құспын, жерде жүремін, суда жүземін, ауаға ұшамын, мендей құс бар ма екен?» - дейді. Мұны Әтеш естіп, оған: «Бекер мақтанасың, сен аттай шаба алмайсың: әр істі жаман білгенше, бір істі тәуір білген жақсы емес пе?» - деді.

15 слайд
Энерджайзер-жаттығуларын жасау
-метафориялық карталар
(Тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру
мақсатында)
Жұппен жұмыс.
«Дауысты-дауыссыздар болып екіге бөлінеді, бір-
біріне қарама-қарсы арқа тірестіріп отырып,
дауыстылар карточкаларда не бейнеленгенін айтады,
дауыссыздар қағаз бетіне түсіреді.
15 слайд
Энерджайзер-жаттығуларын жасау -метафориялық карталар (Тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында) Жұппен жұмыс. «Дауысты-дауыссыздар болып екіге бөлінеді, бір- біріне қарама-қарсы арқа тірестіріп отырып, дауыстылар карточкаларда не бейнеленгенін айтады, дауыссыздар қағаз бетіне түсіреді.

16 слайд
16 слайд

17 слайд
«Менталды карта» әдісі
Ментальдік карта әдісін былай қолдануға
болады:
- Ескерту жасау/ жаңа тақырыпты оқи отырып,
- Жазбаша тапсырманы
орындау/таныстырылымды әзірлей отырып,
- Емтиханға дайындалуға
- жаңа идеялар (миға шабуылы) дамытуға
-проблемаларды шешу кезінде көмегі көп
- үлкен көлемдегі ақпараттарды тез жинауға,
қарауға көмектеседі
17 слайд
«Менталды карта» әдісі Ментальдік карта әдісін былай қолдануға болады: - Ескерту жасау/ жаңа тақырыпты оқи отырып, - Жазбаша тапсырманы орындау/таныстырылымды әзірлей отырып, - Емтиханға дайындалуға - жаңа идеялар (миға шабуылы) дамытуға -проблемаларды шешу кезінде көмегі көп - үлкен көлемдегі ақпараттарды тез жинауға, қарауға көмектеседі

18 слайд
«Менталды карта» әдісі
1 топ Бүгінгі өтілген сабақтардан
үйренген әдістеріңіз.
2- топ Сабақта оқушыларды қызықтыру
үшін көп қолданатын әдісіңіз қандай?
3 – топ Оқушылармен қарым-қатынасыңыз
қандай? Қандай тәсілдер арқылы
оқушылардың коммуникатвтік дағдыларын
қалыптастырасыз?
•1 топ
Бүгінгі өтілген сабақтардан үйренген әдістеріңіз.
•2- топ
Сабақта оқушыларды қызықтыру үшін көп
қолданатын әдісіңіз қандай?
•3 – топ
Оқушылармен қарым-қатынасыңыз қандай? Қандай
тәсілдер арқылы оқушылардың коммуникативтік
дағдыларын қалыптастырасыз?
18 слайд
«Менталды карта» әдісі 1 топ Бүгінгі өтілген сабақтардан үйренген әдістеріңіз. 2- топ Сабақта оқушыларды қызықтыру үшін көп қолданатын әдісіңіз қандай? 3 – топ Оқушылармен қарым-қатынасыңыз қандай? Қандай тәсілдер арқылы оқушылардың коммуникатвтік дағдыларын қалыптастырасыз? •1 топ Бүгінгі өтілген сабақтардан үйренген әдістеріңіз. •2- топ Сабақта оқушыларды қызықтыру үшін көп қолданатын әдісіңіз қандай? •3 – топ Оқушылармен қарым-қатынасыңыз қандай? Қандай тәсілдер арқылы оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастырасыз?

19 слайд
Архиватор 3,2,1
•Ең қатты ұнаған 3 сәт
•Өз жұмысыңызда қолданам
деген 2 сәт
•Сұрақ беруге түрткі болатын
1 сәт
Кері байланыс
19 слайд
Архиватор 3,2,1 •Ең қатты ұнаған 3 сәт •Өз жұмысыңызда қолданам деген 2 сәт •Сұрақ беруге түрткі болатын 1 сәт Кері байланыс