семинар "жаңартылған бағдарлама"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының
мазмұндық ерекшеліктері:
пән мазмұнын жобалау кезіндегі
«шиыршық» принципі, яғни білім
мен біліктерді тігінен, сондай-ақ
көлденеңінен біртіндеп кеңейту
пәндік операциялардың ең маңызды
түрлері бойынша жіктелетін және
таным заңдылығына негізделген оқу
мақсаттарының Блум таксономиясы
бойынша иерарахиясы
білім беру деңгейлері бойынша және
бүкіл оқыту курсы бойында
педагогикалық мақсаттарды
тұжырымдау, бұл пәнішілік
байланыстарды барынша ескеруге
мүмкіндік береді
білім саласы ішіндегі пәндердің
арасындағы байланыстарды, сондай-
ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге
асыру үшін ортақ тақырыптардың
болу
бөлімдер мен ұсынылған тақырыптар
мазмұнының уақыт талабына сәйкес
болуы, әлеуметтік дағдыларды
қалыптастыруға баса назар аудару;
Оқу процесін ұзақ мерзімді , орта
мерзімді,қысқа мерзімді жоспарлар
түрінде технологияландыруы
үштілді білім беру кең ауқымды дағдыларды дамыту
1 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұндық ерекшеліктері: пән мазмұнын жобалау кезіндегі «шиыршық» принципі, яғни білім мен біліктерді тігінен, сондай-ақ көлденеңінен біртіндеп кеңейту пәндік операциялардың ең маңызды түрлері бойынша жіктелетін және таным заңдылығына негізделген оқу мақсаттарының Блум таксономиясы бойынша иерарахиясы білім беру деңгейлері бойынша және бүкіл оқыту курсы бойында педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау, бұл пәнішілік байланыстарды барынша ескеруге мүмкіндік береді білім саласы ішіндегі пәндердің арасындағы байланыстарды, сондай- ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру үшін ортақ тақырыптардың болу бөлімдер мен ұсынылған тақырыптар мазмұнының уақыт талабына сәйкес болуы, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға баса назар аудару; Оқу процесін ұзақ мерзімді , орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспарлар түрінде технологияландыруы үштілді білім беру кең ауқымды дағдыларды дамыту
2 слайд
Негізгі құжаттар арасында байланыс орнату: оқу
бағдарламалары,оқу жоспарлары және бағалау
бойынша нұсқаулық
Оқу мақсаттары
Оқу мақсаттары
негізінде ұсынылған
жаттығу түрлері
Оқу мақсаттарын
қалыптастырушы
бағалау туралы
шешімдерді қолдау
Оқу бағдарламасы
Оқу жоспарлары
Қалыптастырушы
бағалау жөніндегі
нұсқаулық
2 слайд
Негізгі құжаттар арасында байланыс орнату: оқу бағдарламалары,оқу жоспарлары және бағалау бойынша нұсқаулық Оқу мақсаттары Оқу мақсаттары негізінде ұсынылған жаттығу түрлері Оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалау туралы шешімдерді қолдау Оқу бағдарламасы Оқу жоспарлары Қалыптастырушы бағалау жөніндегі нұсқаулық
3 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар
Тілдік мақсаттар туралы
Орта мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
Оқу жоспарлары
3 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар Тілдік мақсаттар туралы Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспар Оқу жоспарлары
4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспарларда
білім беруді дамытудың
жалпы принциптері (оны
дамыту тұжырымдамасы);
дамытудың басты бағыты
және бағдарламалары;
көзделген оқу мақсаттарына
қол жеткізуді қамтамасыз
ететін маңызды
шаралардың мазмұны мен
жүзеге асыру бірізділігі
көрсетіледі. Ұзақ мерзімді
жоспар бір оқу жылына
арналған оқу мақсаттарын
қамтиды.
4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспарларда білім беруді дамытудың жалпы принциптері (оны дамыту тұжырымдамасы); дамытудың басты бағыты және бағдарламалары; көзделген оқу мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ететін маңызды шаралардың мазмұны мен жүзеге асыру бірізділігі көрсетіледі. Ұзақ мерзімді жоспар бір оқу жылына арналған оқу мақсаттарын қамтиды.
5 слайд
Орта мерзімді жоспар
Әдетте орта мерзімді жоспарлауды
мұғалімдер тобы немесе бір
мұғалім жүзеге асырады, олар оқу
бағдарламасын сабақтардың
топтамасы түрінде
құрылымдайды. Орта мерзімді
жоспарлау ұзақ мерзімді жоспарда
анықталған бағдарларды
нақтылайды. Орта мерзімді
жоспарларда белгіленген
мерзімнің негізгі міндеттері
тұжырымдалады. Мұнда әр
тоқсанның немесе бөлімнің
тақырыптары көрсетіледі.
Бөлімдер ішінде сағаттарды бөлуді
мұғалімнің қалауына қарай
өзгертуге болады.
5 слайд
Орта мерзімді жоспар Әдетте орта мерзімді жоспарлауды мұғалімдер тобы немесе бір мұғалім жүзеге асырады, олар оқу бағдарламасын сабақтардың топтамасы түрінде құрылымдайды. Орта мерзімді жоспарлау ұзақ мерзімді жоспарда анықталған бағдарларды нақтылайды. Орта мерзімді жоспарларда белгіленген мерзімнің негізгі міндеттері тұжырымдалады. Мұнда әр тоқсанның немесе бөлімнің тақырыптары көрсетіледі. Бөлімдер ішінде сағаттарды бөлуді мұғалімнің қалауына қарай өзгертуге болады.
6 слайд
Қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспарды немесе
сабақ жоспарын, орта мерзімді
жоспарының соңында ұсынылған
үлгі бойынша мұғалімнің өзі
әзірлейді. Қысқа мерзімді жоспарды
әзірлегенде мұғалімге саралап
оқыту тәсіліне және оқушылардың
жеке ерекшеліктеріне назар аудару
ұсынылады. Сабақты жоспарлау
мұғалімнің оқу мақсаттарына
тиімді қол жеткізуіне мүмкіндік
береді. Ол үшін мұғалім оқу
материалы мен сабақтағы әрекет
түрлерін мұқият іріктеп алуы
керек. Мұғалім әр сабақтан кейін
білім алушылар меңгере алмаған
немесе түсінбеген жерлерін анықтау
мақсатында сабаққа талдау
(рефлексия) жасап отыруы керек.
6 слайд
Қысқа мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарды немесе сабақ жоспарын, орта мерзімді жоспарының соңында ұсынылған үлгі бойынша мұғалімнің өзі әзірлейді. Қысқа мерзімді жоспарды әзірлегенде мұғалімге саралап оқыту тәсіліне және оқушылардың жеке ерекшеліктеріне назар аудару ұсынылады. Сабақты жоспарлау мұғалімнің оқу мақсаттарына тиімді қол жеткізуіне мүмкіндік береді. Ол үшін мұғалім оқу материалы мен сабақтағы әрекет түрлерін мұқият іріктеп алуы керек. Мұғалім әр сабақтан кейін білім алушылар меңгере алмаған немесе түсінбеген жерлерін анықтау мақсатында сабаққа талдау (рефлексия) жасап отыруы керек.
7 слайд
Қысқа мерзімді
жоспарлауда
маңызды
тілдік оқу
мақсаттары –
терминдермен
жұмыс
метапәндік байланыстар
және «Мәңгілік Ел» ұлттық
идеясы
құндылықтарыментқамтамас
ыз ету
денсаулығы мен
қауіпсіздігін
қамтамасыз ету
Саралау
АКТ –қолдану
7 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлауда маңызды тілдік оқу мақсаттары – терминдермен жұмыс метапәндік байланыстар және «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы құндылықтарыментқамтамас ыз ету денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету Саралау АКТ –қолдану
8 слайд
Тоқсан Ортақ тақырыптар
1-сынып 2-сынып
I Өзім туралы Өзім туралы
Менің мектебім Менің отбасым және достарым
II Менің отбасым және достарым Менің мектебім
Бізді қоршаған әлем Менің туған өлкем
III Саяхат Дені саудыңжаны сау
Салт-дәстүр жәнеауыз әдебиеті Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
IV Тағаммен сусын Қоршаған орта
Дені саудың жаны сау Саяхат
1,2-сыныптардың оқу бағдарламаларындағы
ортақ тақырыптар
8 слайд
Тоқсан Ортақ тақырыптар 1-сынып 2-сынып I Өзім туралы Өзім туралы Менің мектебім Менің отбасым және достарым II Менің отбасым және достарым Менің мектебім Бізді қоршаған әлем Менің туған өлкем III Саяхат Дені саудыңжаны сау Салт-дәстүр жәнеауыз әдебиеті Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті IV Тағаммен сусын Қоршаған орта Дені саудың жаны сау Саяхат 1,2-сыныптардың оқу бағдарламаларындағы ортақ тақырыптар
9 слайд
Пән оқу жүктемесінің көлемі
аптасына
оқу жүктемесінің көлемі жылына
Сауат ашу 6 сағат 198 сағат
«Әдебиеттік оқу» 3 сағат 102 сағат
«Математика»
1-сыныпта
2-сыныпта
4 сағат
4 сағат
132 сағат
136 сағат
«Жаратылыстану»
1-сыныпта
2-сыныпта
1 сағт
1 сағат
33 сағат
34 сағат
«Дүниетану»
1-сыныпта
2-сыныпта
1 сағт
1 сағат
33 сағат
34 сағат
«Өзін-өзі тану»
1-сыныпта
2-сыныпта
1 сағт
1 сағат
33 сағат
34 сағат
«Көркем еңбек»
1-сыныпта
2-сыныпта
1 сағт
1 сағат
33 сағат
34 сағат
«Дене шынықтыру»
1-сыныпта
2-сыныпта
3 сағат
3 сағат
99 сағат
102 сағат
9 слайд
Пән оқу жүктемесінің көлемі аптасына оқу жүктемесінің көлемі жылына Сауат ашу 6 сағат 198 сағат «Әдебиеттік оқу» 3 сағат 102 сағат «Математика» 1-сыныпта 2-сыныпта 4 сағат 4 сағат 132 сағат 136 сағат «Жаратылыстану» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Дүниетану» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Өзін-өзі тану» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Көркем еңбек» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Дене шынықтыру» 1-сыныпта 2-сыныпта 3 сағат 3 сағат 99 сағат 102 сағат
10 слайд
Бағалау
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау
Жиынтық бағалау
Бөлім/ортақ тақырыптар
бойынша жиынтық
бағалау
Тоқсандық жиынтық
бағалау
Білім беру деңгейлері
бойынша қорытынды
жиынтық бағалау
10 слайд
Бағалау Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Білім беру деңгейлері бойынша қорытынды жиынтық бағалау
11 слайд
Жиынтық бағалау балының пайыздық
мазмұны
Бағалау көрсеткіші Баға
0 %36% Қанағаттанғысыз «2»
40%64% Қанағаттанарлық «3»
65%84% Жақсы «4»
85%100% Өте жақсы «5»
Балды бағаға ауыстыру
шкаласы
11 слайд
Жиынтық бағалау балының пайыздық мазмұны Бағалау көрсеткіші Баға 0 %36% Қанағаттанғысыз «2» 40%64% Қанағаттанарлық «3» 65%84% Жақсы «4» 85%100% Өте жақсы «5» Балды бағаға ауыстыру шкаласы