1 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының
мазмұндық ерекшеліктері:
пән мазмұнын жобалау кезіндегі
«шиыршық» принципі, яғни білім
мен біліктерді тігінен, сондай-ақ
көлденеңінен біртіндеп кеңейту пәндік операциялардың ең маңызды
түрлері бойынша жіктелетін және
таным заңдылығына негізделген оқу
мақсаттарының Блум таксономиясы
бойынша иерарахиясы
білім беру деңгейлері бойынша және
бүкіл оқыту курсы бойында
педагогикалық мақсаттарды
тұжырымдау, бұл пәнішілік
байланыстарды барынша ескеруге
мүмкіндік береді білім саласы ішіндегі пәндердің
арасындағы байланыстарды, сондай-
ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге
асыру үшін ортақ тақырыптардың
болу
бөлімдер мен ұсынылған тақырыптар
мазмұнының уақыт талабына сәйкес
болуы, әлеуметтік дағдыларды
қалыптастыруға баса назар аудару;Оқу процесін ұзақ мерзімді , орта
мерзімді,қысқа мерзімді жоспарлар
түрінде технологияландыруы
үштілді білім беру кең ауқымды дағдыларды дамыту
2 слайд
Нег ізгі құжаттар арасында байланыс орнату: оқу
бағдарламалары,оқу жоспарлары және бағалау
бойынша нұсқаулық
Оқу мақсаттары
Оқу мақсаттары
негізінде ұсынылған
жаттығу түрлері
Оқу мақсаттарын
қалыптастырушы
бағалау туралы
шешімдерді қолдау Оқу бағдарламасы
Оқу жоспарлары
Қалыптастырушы
бағалау жөніндегі
нұсқаулық
3 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар
Тілдік мақсаттар туралы
Орта мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар Оқу жоспарлары
4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспарларда білім беруді дамытудың
жалпы принциптері (оны
дамыту тұжырымдамасы);
дамытудың басты бағыты
және бағдарлам алары;
көзделген оқу м ақсаттарына
қол жеткізуді қ амтамасыз
ететін маңызды
шаралардың м азмұны мен
жүзеге асыру б ірізділігі
көрсетіл еді. Ұзақ мерз імді
жоспар бір оқу жылын а
арналға н оқу мақсатт арын
қамтид ы.
5 слайд
Орта мерзімді жоспар Әдетте орта мерзімді жоспарл ауды
мұғалімдер тобы немесе бір
мұғалім жүзеге асырады, олар оқу
бағдарламасын сабақтардың
топтамасы түрінде
құрылымдайды . Орта мерзімді
жоспарлау ұзақ мерзімді жоспарда
анықталған ба ғдарларды
нақтылайды. О рта мерзімді
жоспарларда бе лгіленген
мерзімнің негіз гі міндеттері
тұжыры мдалады. Мұн да әр
тоқсанн ың немесе бөл імнің
тақыры птары көрсеті леді.
Бөлімде р ішінде сағат тарды бөлуді
мұға лімнің қалауы на қар ай
өз герт уге бол ады .
6 слайд
Қысқа мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарды немесе
сабақ жоспарын, орта мерзімді
жоспарының соңында ұсынылған
үлгі бойынша мұғалімнің өзі
әзірлейді. Қысқа мерзімді жоспард ы
әзірлегенде мұғалімге саралап
оқыту тәсіліне жә не оқушылардың
жеке ерекшелікте ріне назар аудару
ұсынылады. Саба қты жоспарлау
мұғалімнің оқу м ақсаттарына
тиімді қол жеткіз уіне мүмкіндік
береді. Ол үшін м ұғалім оқу
материалы мен са бақтағы әрекет
түрлерін мұқият іріктеп алуы
керек. М ұғалім әр сабақта н кейін
білім алу шылар меңгере а лмаған
немесе тү сінбеген жерлері н анықтау
мақсаты нда сабаққа талд ау
(реф лексия) ж асап от ыруы кер ек.
7 слайд
Қысқа мерзімді
жоспарлауда
маңызды тілдік оқу
мақсаттары –
терминдермен
жұмыс
метапәндік байланыстар
және «Мәңгілік Ел» ұлттық
идеясы
құндылықтарыментқамтамас
ыз ету
денсаулығы мен
қауіпсіздігін
қамтамасыз ету Саралау
АКТ –қолдану
8 слайд
Тоқсан Ортақ тақырыптар
1-сынып 2-сынып
I Өзім туралы Өзім туралы
Менің мектебім Менің отбасым және достарым
II Менің от басым және достарым Менің мектебім
Бізді қ оршаған әлем Менің туған өлкем
III Саяхат Дені саудыңжаны сау
Салт-дәстүр жәнеауыз әдебиеті Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
IV Тағаммен сусын
Қоршаған орта
Дені саудың жаны сау Саяхат1,2-сыныптардың оқу бағдарламаларындағы
ортақ тақырыптар
9 слайд
П ән оқу жүктемесінің көлемі
аптасына оқу жүктемесінің көлемі жылына
Сауат ашу 6 сағат 198 сағат
«Әдебиеттік оқу» 3 сағат 102 сағат
«Математика»
1-сыныпта
2-сыныпта 4 сағат
4 сағат 132 сағат
136 сағат
«Жаратылыстану»
1-сыныпта
2-сыныпта 1 сағт
1 сағат 33 сағат
34 сағат
«Дүниетану»
1-сыныпта
2-сыныпта 1 сағт
1 сағат 33 сағат
34 сағат
«Өзін-өзі тану»
1-сыныпта
2-сыныпта 1 сағт
1 сағат 33 сағат
34 сағат
«Көркем еңбек»
1-сыныпта
2-сыныпта 1 сағт
1 сағат 33 сағат
34 сағат
«Дене шынықтыру»
1-сыныпта
2-сыныпта 3 сағат
3 сағат 99 сағат
102 сағат
10 слайд
Бағалау
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау Жиынтық бағалау
Бөлім/ортақ тақырыптар
бойынша жиынтық
бағалау Тоқсандық жиынтық
бағалау Білім беру деңгейлері
бойынша қорытынды
жиынтық бағалау
11 слайд
Жиынтық бағалау балының пайыздық
мазмұны Бағалау көрсеткіші Баға
0 % 36% Қанағаттан ғысыз «2»
40% 64% Қанағаттанарлық «3»
65% 84% Жақсы «4»
85% 100% Өте жақсы «5» Балды бағаға ауыстыру
шкаласы
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз