семинар "жаңартылған бағдарлама"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

семинар "жаңартылған бағдарлама"

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материалда жаңартылған бағдарлама туралы мәліметтер бар оның ішінде жаңартылған бағдарламалардың мазмұндық ерекшеліктері туралы қысқа мәлңметтер бар,ұзақ мерзімді жоспар,қысқа мерзімді жоспар,орта мерзімді жоспар туралы мәліметтер қазіргі таңда жаңарлылған бағдарлама бойынша жұмыс жасап жатқан мұғалімдерге көмегі тиеді деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұндық ерекшеліктері: пән мазмұнын жобалау кезіндегі «шиыршық» принципі, яғни білім мен

#1 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұндық ерекшеліктері: пән мазмұнын жобалау кезіндегі «шиыршық» принципі, яғни білім мен біліктерді тігінен, сондай-ақ көлденеңінен біртіндеп кеңейту пәндік операциялардың ең маңызды түрлері бойынша жіктелетін және таным заңдылығына негізделген оқу мақсаттарының Блум таксономиясы бойынша иерарахиясы білім беру деңгейлері бойынша және бүкіл оқыту курсы бойында педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау, бұл пәнішілік байланыстарды барынша ескеруге мүмкіндік береді білім саласы ішіндегі пәндердің арасындағы байланыстарды, сондай- ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру үшін ортақ тақырыптардың болу бөлімдер мен ұсынылған тақырыптар мазмұнының уақыт талабына сәйкес болуы, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға баса назар аудару; Оқу процесін ұзақ мерзімді , орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспарлар түрінде технологияландыруы үштілді білім беру кең ауқымды дағдыларды дамыту

1 слайд

Жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұндық ерекшеліктері: пән мазмұнын жобалау кезіндегі «шиыршық» принципі, яғни білім мен біліктерді тігінен, сондай-ақ көлденеңінен біртіндеп кеңейту пәндік операциялардың ең маңызды түрлері бойынша жіктелетін және таным заңдылығына негізделген оқу мақсаттарының Блум таксономиясы бойынша иерарахиясы білім беру деңгейлері бойынша және бүкіл оқыту курсы бойында педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау, бұл пәнішілік байланыстарды барынша ескеруге мүмкіндік береді білім саласы ішіндегі пәндердің арасындағы байланыстарды, сондай- ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру үшін ортақ тақырыптардың болу бөлімдер мен ұсынылған тақырыптар мазмұнының уақыт талабына сәйкес болуы, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға баса назар аудару; Оқу процесін ұзақ мерзімді , орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспарлар түрінде технологияландыруы үштілді білім беру кең ауқымды дағдыларды дамыту

Негізгі құжаттар арасында байланыс орнату: оқу бағдарламалары,оқу жоспарлары және бағалау бойынша нұсқаулық Оқу мақсаттары О

#2 слайд
Негізгі құжаттар арасында байланыс орнату: оқу бағдарламалары,оқу жоспарлары және бағалау бойынша нұсқаулық Оқу мақсаттары Оқу мақсаттары негізінде ұсынылған жаттығу түрлері Оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалау туралы шешімдерді қолдау Оқу бағдарламасы Оқу жоспарлары Қалыптастырушы бағалау жөніндегі нұсқаулық

2 слайд

Негізгі құжаттар арасында байланыс орнату: оқу бағдарламалары,оқу жоспарлары және бағалау бойынша нұсқаулық Оқу мақсаттары Оқу мақсаттары негізінде ұсынылған жаттығу түрлері Оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалау туралы шешімдерді қолдау Оқу бағдарламасы Оқу жоспарлары Қалыптастырушы бағалау жөніндегі нұсқаулық

Ұзақ мерзімді жоспар Тілдік мақсаттар туралы Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспар Оқу жоспарлары

#3 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар Тілдік мақсаттар туралы Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспар Оқу жоспарлары

3 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар Тілдік мақсаттар туралы Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспар Оқу жоспарлары

Ұзақ мерзімді жоспарларда білім беруді дамытудың жалпы принциптері (оны дамыту тұжырымдамасы); дамытудың басты бағыты және

#4 слайд
Ұзақ мерзімді жоспарларда білім беруді дамытудың жалпы принциптері (оны дамыту тұжырымдамасы); дамытудың басты бағыты және бағдарламалары; көзделген оқу мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ететін маңызды шаралардың мазмұны мен жүзеге асыру бірізділігі көрсетіледі. Ұзақ мерзімді жоспар бір оқу жылына арналған оқу мақсаттарын қамтиды.

4 слайд

Ұзақ мерзімді жоспарларда білім беруді дамытудың жалпы принциптері (оны дамыту тұжырымдамасы); дамытудың басты бағыты және бағдарламалары; көзделген оқу мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ететін маңызды шаралардың мазмұны мен жүзеге асыру бірізділігі көрсетіледі. Ұзақ мерзімді жоспар бір оқу жылына арналған оқу мақсаттарын қамтиды.

Орта мерзімді жоспар Әдетте орта мерзімді жоспарлауды мұғалімдер тобы немесе бір мұғалім жүзеге асырады, олар оқу бағдарлам

#5 слайд
Орта мерзімді жоспар Әдетте орта мерзімді жоспарлауды мұғалімдер тобы немесе бір мұғалім жүзеге асырады, олар оқу бағдарламасын сабақтардың топтамасы түрінде құрылымдайды. Орта мерзімді жоспарлау ұзақ мерзімді жоспарда анықталған бағдарларды нақтылайды. Орта мерзімді жоспарларда белгіленген мерзімнің негізгі міндеттері тұжырымдалады. Мұнда әр тоқсанның немесе бөлімнің тақырыптары көрсетіледі. Бөлімдер ішінде сағаттарды бөлуді мұғалімнің қалауына қарай өзгертуге болады.

5 слайд

Орта мерзімді жоспар Әдетте орта мерзімді жоспарлауды мұғалімдер тобы немесе бір мұғалім жүзеге асырады, олар оқу бағдарламасын сабақтардың топтамасы түрінде құрылымдайды. Орта мерзімді жоспарлау ұзақ мерзімді жоспарда анықталған бағдарларды нақтылайды. Орта мерзімді жоспарларда белгіленген мерзімнің негізгі міндеттері тұжырымдалады. Мұнда әр тоқсанның немесе бөлімнің тақырыптары көрсетіледі. Бөлімдер ішінде сағаттарды бөлуді мұғалімнің қалауына қарай өзгертуге болады.

Қысқа мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарды немесе сабақ жоспарын, орта мерзімді жоспарының соңында ұсынылған үлгі бойынша

#6 слайд
Қысқа мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарды немесе сабақ жоспарын, орта мерзімді жоспарының соңында ұсынылған үлгі бойынша мұғалімнің өзі әзірлейді. Қысқа мерзімді жоспарды әзірлегенде мұғалімге саралап оқыту тәсіліне және оқушылардың жеке ерекшеліктеріне назар аудару ұсынылады. Сабақты жоспарлау мұғалімнің оқу мақсаттарына тиімді қол жеткізуіне мүмкіндік береді. Ол үшін мұғалім оқу материалы мен сабақтағы әрекет түрлерін мұқият іріктеп алуы керек. Мұғалім әр сабақтан кейін білім алушылар меңгере алмаған немесе түсінбеген жерлерін анықтау мақсатында сабаққа талдау (рефлексия) жасап отыруы керек.

6 слайд

Қысқа мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарды немесе сабақ жоспарын, орта мерзімді жоспарының соңында ұсынылған үлгі бойынша мұғалімнің өзі әзірлейді. Қысқа мерзімді жоспарды әзірлегенде мұғалімге саралап оқыту тәсіліне және оқушылардың жеке ерекшеліктеріне назар аудару ұсынылады. Сабақты жоспарлау мұғалімнің оқу мақсаттарына тиімді қол жеткізуіне мүмкіндік береді. Ол үшін мұғалім оқу материалы мен сабақтағы әрекет түрлерін мұқият іріктеп алуы керек. Мұғалім әр сабақтан кейін білім алушылар меңгере алмаған немесе түсінбеген жерлерін анықтау мақсатында сабаққа талдау (рефлексия) жасап отыруы керек.

Қысқа мерзімді жоспарлауда маңызды тілдік оқу мақсаттары – терминдермен жұмыс метапәндік байланыстар және «Мәңгілік Ел»

#7 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлауда маңызды тілдік оқу мақсаттары – терминдермен жұмыс метапәндік байланыстар және «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы құндылықтарыментқамтамас ыз ету денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету Саралау АКТ –қолдану

7 слайд

Қысқа мерзімді жоспарлауда маңызды тілдік оқу мақсаттары – терминдермен жұмыс метапәндік байланыстар және «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы құндылықтарыментқамтамас ыз ету денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету Саралау АКТ –қолдану

Тоқсан Ортақ тақырыптар 1-сынып 2-сынып I Өзім туралы Өзім туралы Менің мектебім Менің отбасым және достарым II Менің отбасым жә

#8 слайд
Тоқсан Ортақ тақырыптар 1-сынып 2-сынып I Өзім туралы Өзім туралы Менің мектебім Менің отбасым және достарым II Менің отбасым және достарым Менің мектебім Бізді қоршаған әлем Менің туған өлкем III Саяхат Дені саудыңжаны сау Салт-дәстүр жәнеауыз әдебиеті Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті IV Тағаммен сусын Қоршаған орта Дені саудың жаны сау Саяхат 1,2-сыныптардың оқу бағдарламаларындағы ортақ тақырыптар

8 слайд

Тоқсан Ортақ тақырыптар 1-сынып 2-сынып I Өзім туралы Өзім туралы Менің мектебім Менің отбасым және достарым II Менің отбасым және достарым Менің мектебім Бізді қоршаған әлем Менің туған өлкем III Саяхат Дені саудыңжаны сау Салт-дәстүр жәнеауыз әдебиеті Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті IV Тағаммен сусын Қоршаған орта Дені саудың жаны сау Саяхат 1,2-сыныптардың оқу бағдарламаларындағы ортақ тақырыптар

Пән оқу жүктемесінің көлемі аптасына оқу жүктемесінің көлемі жылына Сауат ашу 6 сағат 198 сағат «Ә

#9 слайд
Пән оқу жүктемесінің көлемі аптасына оқу жүктемесінің көлемі жылына Сауат ашу 6 сағат 198 сағат «Әдебиеттік оқу» 3 сағат 102 сағат «Математика» 1-сыныпта 2-сыныпта 4 сағат 4 сағат 132 сағат 136 сағат «Жаратылыстану» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Дүниетану» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Өзін-өзі тану» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Көркем еңбек» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Дене шынықтыру» 1-сыныпта 2-сыныпта 3 сағат 3 сағат 99 сағат 102 сағат

9 слайд

Пән оқу жүктемесінің көлемі аптасына оқу жүктемесінің көлемі жылына Сауат ашу 6 сағат 198 сағат «Әдебиеттік оқу» 3 сағат 102 сағат «Математика» 1-сыныпта 2-сыныпта 4 сағат 4 сағат 132 сағат 136 сағат «Жаратылыстану» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Дүниетану» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Өзін-өзі тану» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Көркем еңбек» 1-сыныпта 2-сыныпта 1 сағт 1 сағат 33 сағат 34 сағат «Дене шынықтыру» 1-сыныпта 2-сыныпта 3 сағат 3 сағат 99 сағат 102 сағат

Бағалау Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау Тоқсанд

#10 слайд
Бағалау Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Білім беру деңгейлері бойынша қорытынды жиынтық бағалау

10 слайд

Бағалау Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Білім беру деңгейлері бойынша қорытынды жиынтық бағалау

Жиынтық бағалау балының пайыздық мазмұны Бағалау көрсеткіші Баға 0 %36% Қанағаттанғысыз «2» 40%64% Қанағаттанарлық «3» 65%

#11 слайд
Жиынтық бағалау балының пайыздық мазмұны Бағалау көрсеткіші Баға 0 %36% Қанағаттанғысыз «2» 40%64% Қанағаттанарлық «3» 65%84% Жақсы «4» 85%100% Өте жақсы «5» Балды бағаға ауыстыру шкаласы

11 слайд

Жиынтық бағалау балының пайыздық мазмұны Бағалау көрсеткіші Баға 0 %36% Қанағаттанғысыз «2» 40%64% Қанағаттанарлық «3» 65%84% Жақсы «4» 85%100% Өте жақсы «5» Балды бағаға ауыстыру шкаласы

Файл форматы:
pptx
17.12.2017
844
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі