Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында пән мұғалімдері оқу мақсаттарын түсіне алмауынан оқыту мен оқу үдерісін жоспарлауда қиналады. Бұл семинарда қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен оқу мақсаттарын талдау, оқу мақсатынан сабақ мақсаттарын шығару, сабақ мақсаттарына сай бағалау критерийлерін құрастыру бойынша ұсыныстар беріледі, тапсырма үлгілері де ұсынылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу» Семинар мақсаты: • Оқу мақсаттарына сай тапсырмала

#1 слайд
Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу» Семинар мақсаты: • Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу; • Әзірленген тапсырмаларды формативті бағалау тәсілін жоспарлау;

1 слайд

Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу» Семинар мақсаты: • Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу; • Әзірленген тапсырмаларды формативті бағалау тәсілін жоспарлау;

Тапсырма әзірлеу • Ұсынылған оқу мақсатына түсінік беріңіздер. Осы сабақта бала немен айналысуы тиіс? Тапсырма құрастырыңызда

#2 слайд
Тапсырма әзірлеу • Ұсынылған оқу мақсатына түсінік беріңіздер. Осы сабақта бала немен айналысуы тиіс? Тапсырма құрастырыңыздар.

2 слайд

Тапсырма әзірлеу • Ұсынылған оқу мақсатына түсінік беріңіздер. Осы сабақта бала немен айналысуы тиіс? Тапсырма құрастырыңыздар.

9- сынып, қазақ тілі 9 . 3 . 3 . 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ( диаграмма, кесте ) деректерді салысты

#3 слайд
9- сынып, қазақ тілі 9 . 3 . 3 . 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ( диаграмма, кесте ) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді ( тенденция ) анықтап жазу 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; 9-сынып, қазақ әдебиеті 9.3.1.1 Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

3 слайд

9- сынып, қазақ тілі 9 . 3 . 3 . 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ( диаграмма, кесте ) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді ( тенденция ) анықтап жазу 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; 9-сынып, қазақ әдебиеті 9.3.1.1 Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

Бастауыш сынып

#4 слайд
Бастауыш сынып

4 слайд

Бастауыш сынып

Критерий деген не? • Не жайлы сөз болса, соны бағалау үшін қолданылатын өлшем (kk.wikipedia.org/wiki/Критерий). • Критерийле

#5 слайд
Критерий деген не? • Не жайлы сөз болса, соны бағалау үшін қолданылатын өлшем (kk.wikipedia.org/wiki/Критерий). • Критерийлерді оқушыларға жұмысты орындамастан бұрын ұсыну қажеттігін түсінуіміз керек. Ол оқушылармен бірлесіп құрылады немесе мұғалім өзі құрастырып әкеледі. Бала өз жұмысының қандай талаптарға сай орындалу керектігін жақсы білуі тиіс, сонда қателіктер аз жіберіледі .

5 слайд

Критерий деген не? • Не жайлы сөз болса, соны бағалау үшін қолданылатын өлшем (kk.wikipedia.org/wiki/Критерий). • Критерийлерді оқушыларға жұмысты орындамастан бұрын ұсыну қажеттігін түсінуіміз керек. Ол оқушылармен бірлесіп құрылады немесе мұғалім өзі құрастырып әкеледі. Бала өз жұмысының қандай талаптарға сай орындалу керектігін жақсы білуі тиіс, сонда қателіктер аз жіберіледі .

Әдеби эссеге ұсынылатын критерийлер: • Эсседе 250 c өзге дейін қолдану; • Эссенің құрылымын сақтау: кіріспе бөлім, негізгі б

#6 слайд
Әдеби эссеге ұсынылатын критерийлер: • Эсседе 250 c өзге дейін қолдану; • Эссенің құрылымын сақтау: кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім. • Берілген тақырыпты ғаламдық тұрғыда өзіндік талдау: аргументтер, оны жақтаушы пікір/аргументтер – оны даттаушы пікір білдіру;

6 слайд

Әдеби эссеге ұсынылатын критерийлер: • Эсседе 250 c өзге дейін қолдану; • Эссенің құрылымын сақтау: кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім. • Берілген тақырыпты ғаламдық тұрғыда өзіндік талдау: аргументтер, оны жақтаушы пікір/аргументтер – оны даттаушы пікір білдіру;

Дескрипторлар • Ұсынылған тақырыпты түсіндіреді (2-3 сөйлем) • Көтерілген мәселеге аргумент келтіреді: жақтаушы/даттаушы 2-3

#7 слайд
Дескрипторлар • Ұсынылған тақырыпты түсіндіреді (2-3 сөйлем) • Көтерілген мәселеге аргумент келтіреді: жақтаушы/даттаушы 2-3 пікір ғаламдық тұрғыда (2-3 абзац) • Нені қолдаймын?/ Нені даттаймын? Қорытынды пікірін айтады • Осыдан қандай шешімге келдім? (2-3 сөйлеммен түйін шығарады)

7 слайд

Дескрипторлар • Ұсынылған тақырыпты түсіндіреді (2-3 сөйлем) • Көтерілген мәселеге аргумент келтіреді: жақтаушы/даттаушы 2-3 пікір ғаламдық тұрғыда (2-3 абзац) • Нені қолдаймын?/ Нені даттаймын? Қорытынды пікірін айтады • Осыдан қандай шешімге келдім? (2-3 сөйлеммен түйін шығарады)

Аргументивті ЭССЕ жазу қадамдары • 1 / Дала даңқын асқақтату мәселесін халқының тарихын, адамдарының мінезін, ұлттық құндылықт

#8 слайд
Аргументивті ЭССЕ жазу қадамдары • 1 / Дала даңқын асқақтату мәселесін халқының тарихын, адамдарының мінезін, ұлттық құндылықтарын өзінің мақтан тұту себебін түсіндіру (5-6 сөйлем) • 2/ Әр адамның туған еліне деген махаббатын дәлелдеу: аргумент келтіру: елінің мәртебесін көтерудің ең мықты екі жолы: бірі – спорт , бірі – өнер, өзінің осы екі жолдың қатысына дәлелдерін келтіруі (1 абзац) • 3/ Дала даңқын асқақтатуға өз үлестерін қосқан атақты жас спортшылардың, өнер иелерінің еңбектеріне қатысты өз толғанысын жеткізу, нақты өзі қандай үлес қоспақ? (2 мысал келтіру, талдау 1 абзац ) • 4/ Туған еліне, даласына деген шексіз махаббатқа толы 1 үзіндіні келтіріп, талдау арқылы қорытынды жасау (5-6 сөйлем)

8 слайд

Аргументивті ЭССЕ жазу қадамдары • 1 / Дала даңқын асқақтату мәселесін халқының тарихын, адамдарының мінезін, ұлттық құндылықтарын өзінің мақтан тұту себебін түсіндіру (5-6 сөйлем) • 2/ Әр адамның туған еліне деген махаббатын дәлелдеу: аргумент келтіру: елінің мәртебесін көтерудің ең мықты екі жолы: бірі – спорт , бірі – өнер, өзінің осы екі жолдың қатысына дәлелдерін келтіруі (1 абзац) • 3/ Дала даңқын асқақтатуға өз үлестерін қосқан атақты жас спортшылардың, өнер иелерінің еңбектеріне қатысты өз толғанысын жеткізу, нақты өзі қандай үлес қоспақ? (2 мысал келтіру, талдау 1 абзац ) • 4/ Туған еліне, даласына деген шексіз махаббатқа толы 1 үзіндіні келтіріп, талдау арқылы қорытынды жасау (5-6 сөйлем)

Сипаттамасы Балл Эссе құрылымын сақтайды: Кіріспе бөлім Негізгі бөлім Қо

#9 слайд
Сипаттамасы   Балл            Эссе  құрылымын  сақтайды:             Кіріспе  бөлім             Негізгі  бөлім             Қорытынды  бөлім 1                Ойын  еркін  әрі  толық  беруде,  күрделі  әсерлерді    жеткізе  алады 2   Өз  пікірін  дәлелдеуде  2-3  аргументтер  келтіреді 2            Жанрлық  және  стильдік  ерекшеліктеріне  сай  тілдік        құралдарды  орынды  қолданады 2            Тілдік  бірліктерді  орфографиялық  нормаға  сай  жазады.            ( орфографиялық,  пунктуацияның  қателер  жоқ ) 2            Эссе  көлемі   120-150   сөзге  дейін 1            Барлығы 10

9 слайд

Сипаттамасы   Балл            Эссе  құрылымын  сақтайды:             Кіріспе  бөлім             Негізгі  бөлім             Қорытынды  бөлім 1                Ойын  еркін  әрі  толық  беруде,  күрделі  әсерлерді    жеткізе  алады 2   Өз  пікірін  дәлелдеуде  2-3  аргументтер  келтіреді 2            Жанрлық  және  стильдік  ерекшеліктеріне  сай  тілдік        құралдарды  орынды  қолданады 2            Тілдік  бірліктерді  орфографиялық  нормаға  сай  жазады.            ( орфографиялық,  пунктуацияның  қателер  жоқ ) 2            Эссе  көлемі   120-150   сөзге  дейін 1            Барлығы 10

Жоспарланған тапсырмаларды бағалау критерийлері 1. Тапсырма оқу мақсатына сай ма? 2. Таңдалған жұмыс формасы осы тапсырмағ

#10 слайд
Жоспарланған тапсырмаларды бағалау критерийлері 1. Тапсырма оқу мақсатына сай ма? 2. Таңдалған жұмыс формасы осы тапсырмаға сәйкес пе? (тапсырманың орындалу формасы сипатталып жазылуы керек) 3. Тапсырма мақсаттың деңгейлерінің етістіктеріне негізделді ме?

10 слайд

Жоспарланған тапсырмаларды бағалау критерийлері 1. Тапсырма оқу мақсатына сай ма? 2. Таңдалған жұмыс формасы осы тапсырмаға сәйкес пе? (тапсырманың орындалу формасы сипатталып жазылуы керек) 3. Тапсырма мақсаттың деңгейлерінің етістіктеріне негізделді ме?

"Аспазшы" стратегиясы бойынша рефлексия ...... тойдым. ......аса тоймадым. ......қорыта алмадым. .... . дайындауды ұсынар еді

#11 слайд
"Аспазшы" стратегиясы бойынша рефлексия ......  тойдым. ......аса тоймадым. ......қорыта алмадым. .... . дайындауды ұсынар едім.

11 слайд

"Аспазшы" стратегиясы бойынша рефлексия ......  тойдым. ......аса тоймадым. ......қорыта алмадым. .... . дайындауды ұсынар едім.

Файл форматы:
pptx
13.10.2021
2765
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі