Материалдар / Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу»

Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында пән мұғалімдері оқу мақсаттарын түсіне алмауынан оқыту мен оқу үдерісін жоспарлауда қиналады. Бұл семинарда қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен оқу мақсаттарын талдау, оқу мақсатынан сабақ мақсаттарын шығару, сабақ мақсаттарына сай бағалау критерийлерін құрастыру бойынша ұсыныстар беріледі, тапсырма үлгілері де ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2021
1943
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу» Семинар мақсаты: • Оқу мақсаттарына сай тапсырмала

1 слайд
Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу» Семинар мақсаты: • Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу; • Әзірленген тапсырмаларды формативті бағалау тәсілін жоспарлау;

1 слайд

Семинар тақырыбы: «Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу» Семинар мақсаты: • Оқу мақсаттарына сай тапсырмалар әзірлеу; • Әзірленген тапсырмаларды формативті бағалау тәсілін жоспарлау;

Тапсырма әзірлеу • Ұсынылған оқу мақсатына түсінік беріңіздер. Осы сабақта бала немен айналысуы тиіс? Тапсырма құрастырыңызда

2 слайд
Тапсырма әзірлеу • Ұсынылған оқу мақсатына түсінік беріңіздер. Осы сабақта бала немен айналысуы тиіс? Тапсырма құрастырыңыздар.

2 слайд

Тапсырма әзірлеу • Ұсынылған оқу мақсатына түсінік беріңіздер. Осы сабақта бала немен айналысуы тиіс? Тапсырма құрастырыңыздар.

9- сынып, қазақ тілі 9 . 3 . 3 . 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ( диаграмма, кесте ) деректерді салысты

3 слайд
9- сынып, қазақ тілі 9 . 3 . 3 . 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ( диаграмма, кесте ) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді ( тенденция ) анықтап жазу 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; 9-сынып, қазақ әдебиеті 9.3.1.1 Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

3 слайд

9- сынып, қазақ тілі 9 . 3 . 3 . 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ( диаграмма, кесте ) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді ( тенденция ) анықтап жазу 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; 9-сынып, қазақ әдебиеті 9.3.1.1 Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

Бастауыш сынып

4 слайд
Бастауыш сынып

4 слайд

Бастауыш сынып

Критерий деген не? • Не жайлы сөз болса, соны бағалау үшін қолданылатын өлшем (kk.wikipedia.org/wiki/Критерий). • Критерийле

5 слайд
Критерий деген не? • Не жайлы сөз болса, соны бағалау үшін қолданылатын өлшем (kk.wikipedia.org/wiki/Критерий). • Критерийлерді оқушыларға жұмысты орындамастан бұрын ұсыну қажеттігін түсінуіміз керек. Ол оқушылармен бірлесіп құрылады немесе мұғалім өзі құрастырып әкеледі. Бала өз жұмысының қандай талаптарға сай орындалу керектігін жақсы білуі тиіс, сонда қателіктер аз жіберіледі .

5 слайд

Критерий деген не? • Не жайлы сөз болса, соны бағалау үшін қолданылатын өлшем (kk.wikipedia.org/wiki/Критерий). • Критерийлерді оқушыларға жұмысты орындамастан бұрын ұсыну қажеттігін түсінуіміз керек. Ол оқушылармен бірлесіп құрылады немесе мұғалім өзі құрастырып әкеледі. Бала өз жұмысының қандай талаптарға сай орындалу керектігін жақсы білуі тиіс, сонда қателіктер аз жіберіледі .

Әдеби эссеге ұсынылатын критерийлер: • Эсседе 250 c өзге дейін қолдану; • Эссенің құрылымын сақтау: кіріспе бөлім, негізгі б

6 слайд
Әдеби эссеге ұсынылатын критерийлер: • Эсседе 250 c өзге дейін қолдану; • Эссенің құрылымын сақтау: кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім. • Берілген тақырыпты ғаламдық тұрғыда өзіндік талдау: аргументтер, оны жақтаушы пікір/аргументтер – оны даттаушы пікір білдіру;

6 слайд

Әдеби эссеге ұсынылатын критерийлер: • Эсседе 250 c өзге дейін қолдану; • Эссенің құрылымын сақтау: кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім. • Берілген тақырыпты ғаламдық тұрғыда өзіндік талдау: аргументтер, оны жақтаушы пікір/аргументтер – оны даттаушы пікір білдіру;

Дескрипторлар • Ұсынылған тақырыпты түсіндіреді (2-3 сөйлем) • Көтерілген мәселеге аргумент келтіреді: жақтаушы/даттаушы 2-3

7 слайд
Дескрипторлар • Ұсынылған тақырыпты түсіндіреді (2-3 сөйлем) • Көтерілген мәселеге аргумент келтіреді: жақтаушы/даттаушы 2-3 пікір ғаламдық тұрғыда (2-3 абзац) • Нені қолдаймын?/ Нені даттаймын? Қорытынды пікірін айтады • Осыдан қандай шешімге келдім? (2-3 сөйлеммен түйін шығарады)

7 слайд

Дескрипторлар • Ұсынылған тақырыпты түсіндіреді (2-3 сөйлем) • Көтерілген мәселеге аргумент келтіреді: жақтаушы/даттаушы 2-3 пікір ғаламдық тұрғыда (2-3 абзац) • Нені қолдаймын?/ Нені даттаймын? Қорытынды пікірін айтады • Осыдан қандай шешімге келдім? (2-3 сөйлеммен түйін шығарады)

Аргументивті ЭССЕ жазу қадамдары • 1 / Дала даңқын асқақтату мәселесін халқының тарихын, адамдарының мінезін, ұлттық құндылықт

8 слайд
Аргументивті ЭССЕ жазу қадамдары • 1 / Дала даңқын асқақтату мәселесін халқының тарихын, адамдарының мінезін, ұлттық құндылықтарын өзінің мақтан тұту себебін түсіндіру (5-6 сөйлем) • 2/ Әр адамның туған еліне деген махаббатын дәлелдеу: аргумент келтіру: елінің мәртебесін көтерудің ең мықты екі жолы: бірі – спорт , бірі – өнер, өзінің осы екі жолдың қатысына дәлелдерін келтіруі (1 абзац) • 3/ Дала даңқын асқақтатуға өз үлестерін қосқан атақты жас спортшылардың, өнер иелерінің еңбектеріне қатысты өз толғанысын жеткізу, нақты өзі қандай үлес қоспақ? (2 мысал келтіру, талдау 1 абзац ) • 4/ Туған еліне, даласына деген шексіз махаббатқа толы 1 үзіндіні келтіріп, талдау арқылы қорытынды жасау (5-6 сөйлем)

8 слайд

Аргументивті ЭССЕ жазу қадамдары • 1 / Дала даңқын асқақтату мәселесін халқының тарихын, адамдарының мінезін, ұлттық құндылықтарын өзінің мақтан тұту себебін түсіндіру (5-6 сөйлем) • 2/ Әр адамның туған еліне деген махаббатын дәлелдеу: аргумент келтіру: елінің мәртебесін көтерудің ең мықты екі жолы: бірі – спорт , бірі – өнер, өзінің осы екі жолдың қатысына дәлелдерін келтіруі (1 абзац) • 3/ Дала даңқын асқақтатуға өз үлестерін қосқан атақты жас спортшылардың, өнер иелерінің еңбектеріне қатысты өз толғанысын жеткізу, нақты өзі қандай үлес қоспақ? (2 мысал келтіру, талдау 1 абзац ) • 4/ Туған еліне, даласына деген шексіз махаббатқа толы 1 үзіндіні келтіріп, талдау арқылы қорытынды жасау (5-6 сөйлем)

Сипаттамасы Балл Эссе құрылымын сақтайды: Кіріспе бөлім Негізгі бөлім Қо

9 слайд
Сипаттамасы   Балл            Эссе  құрылымын  сақтайды:             Кіріспе  бөлім             Негізгі  бөлім             Қорытынды  бөлім 1                Ойын  еркін  әрі  толық  беруде,  күрделі  әсерлерді    жеткізе  алады 2   Өз  пікірін  дәлелдеуде  2-3  аргументтер  келтіреді 2            Жанрлық  және  стильдік  ерекшеліктеріне  сай  тілдік        құралдарды  орынды  қолданады 2            Тілдік  бірліктерді  орфографиялық  нормаға  сай  жазады.            ( орфографиялық,  пунктуацияның  қателер  жоқ ) 2            Эссе  көлемі   120-150   сөзге  дейін 1            Барлығы 10

9 слайд

Сипаттамасы   Балл            Эссе  құрылымын  сақтайды:             Кіріспе  бөлім             Негізгі  бөлім             Қорытынды  бөлім 1                Ойын  еркін  әрі  толық  беруде,  күрделі  әсерлерді    жеткізе  алады 2   Өз  пікірін  дәлелдеуде  2-3  аргументтер  келтіреді 2            Жанрлық  және  стильдік  ерекшеліктеріне  сай  тілдік        құралдарды  орынды  қолданады 2            Тілдік  бірліктерді  орфографиялық  нормаға  сай  жазады.            ( орфографиялық,  пунктуацияның  қателер  жоқ ) 2            Эссе  көлемі   120-150   сөзге  дейін 1            Барлығы 10

Жоспарланған тапсырмаларды бағалау критерийлері 1. Тапсырма оқу мақсатына сай ма? 2. Таңдалған жұмыс формасы осы тапсырмағ

10 слайд
Жоспарланған тапсырмаларды бағалау критерийлері 1. Тапсырма оқу мақсатына сай ма? 2. Таңдалған жұмыс формасы осы тапсырмаға сәйкес пе? (тапсырманың орындалу формасы сипатталып жазылуы керек) 3. Тапсырма мақсаттың деңгейлерінің етістіктеріне негізделді ме?

10 слайд

Жоспарланған тапсырмаларды бағалау критерийлері 1. Тапсырма оқу мақсатына сай ма? 2. Таңдалған жұмыс формасы осы тапсырмаға сәйкес пе? (тапсырманың орындалу формасы сипатталып жазылуы керек) 3. Тапсырма мақсаттың деңгейлерінің етістіктеріне негізделді ме?

"Аспазшы" стратегиясы бойынша рефлексия ...... тойдым. ......аса тоймадым. ......қорыта алмадым. .... . дайындауды ұсынар еді

11 слайд
"Аспазшы" стратегиясы бойынша рефлексия ......  тойдым. ......аса тоймадым. ......қорыта алмадым. .... . дайындауды ұсынар едім.

11 слайд

"Аспазшы" стратегиясы бойынша рефлексия ......  тойдым. ......аса тоймадым. ......қорыта алмадым. .... . дайындауды ұсынар едім.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ