"Студенттің бір күні"




1 слайд
Тақырыбы:
“ СТУДЕНТТІҢ БІР КҮНІ”
Дүниежүзілік әлеуметтік жұмыс күніне орай
Орындаған: 825 топ студенті
Насибуллина Фарзана.
“ Әлеуметтік жұмыс” мамандығы
1 слайд
Тақырыбы: “ СТУДЕНТТІҢ БІР КҮНІ” Дүниежүзілік әлеуметтік жұмыс күніне орай Орындаған: 825 топ студенті Насибуллина Фарзана. “ Әлеуметтік жұмыс” мамандығы

2 слайд
Мақсаты:
Студенттерді күн
тәртібін сақтаудың
маңыздылығына, өз
уақыттарын дұрыс,
тиімді пайдалануға
бағыттау.
2 слайд
Мақсаты: Студенттерді күн тәртібін сақтаудың маңыздылығына, өз уақыттарын дұрыс, тиімді пайдалануға бағыттау.

3 слайд
С т у д е н т т ік к е зе ң – а д а м ж а д ы н д а е р е к ш е
е с т е л ік т е р ім е н ж а т т а л ы п ж а ң ғ ы р ы п т ұ р а т ы н ,
м ә ң г іл ік ұ м ы т ы л м а с т а й ө з а л д ы н а б ө л е к д ү н и е .
М е к т е п б іт ір іп , ө м ір д ің ж а ң а к е зе ң ін е қ а д а м б а с қ а н
ж а с т а р т е к б іл ім а л у ғ а ғ а н а е м е с , ө м ір д ің а қ п е н
қ а р а с ы н а ж ы р а т а б іл у ге ү й р е н е д і. С т у д е н т т ік ш а қ
д е ге н д е қ ы зы ғ ы м е н ш ы ж ы ғы м о л – д ә р іс т ы ң д а п
о т ы р ғ а н у а қ ы т, о қ у о р н ы қ а б ы р ғ а с ы н д а ғ ы б ір ін ш і
е м т и х а н д а р , б ір ік к е н іс -ш а р а л а р , а л ғ а ш қ ы
п р а к т и к а , к у р с т ы қ ж ұ м ы с т а р , т а ғ ы с ы н т а ғ ы
к ө п т е ге н е с т е л ік т е р о р а л а д ы .
3 слайд
С т у д е н т т ік к е зе ң – а д а м ж а д ы н д а е р е к ш е е с т е л ік т е р ім е н ж а т т а л ы п ж а ң ғ ы р ы п т ұ р а т ы н , м ә ң г іл ік ұ м ы т ы л м а с т а й ө з а л д ы н а б ө л е к д ү н и е . М е к т е п б іт ір іп , ө м ір д ің ж а ң а к е зе ң ін е қ а д а м б а с қ а н ж а с т а р т е к б іл ім а л у ғ а ғ а н а е м е с , ө м ір д ің а қ п е н қ а р а с ы н а ж ы р а т а б іл у ге ү й р е н е д і. С т у д е н т т ік ш а қ д е ге н д е қ ы зы ғ ы м е н ш ы ж ы ғы м о л – д ә р іс т ы ң д а п о т ы р ғ а н у а қ ы т, о қ у о р н ы қ а б ы р ғ а с ы н д а ғ ы б ір ін ш і е м т и х а н д а р , б ір ік к е н іс -ш а р а л а р , а л ғ а ш қ ы п р а к т и к а , к у р с т ы қ ж ұ м ы с т а р , т а ғ ы с ы н т а ғ ы к ө п т е ге н е с т е л ік т е р о р а л а д ы .

4 слайд
М ұ н д а й қ ы з ы қ т ы ш а қ т ы б а с т а н
ө т к е р у - ү л к е н б а қ ы т . А л а й д а , м ә ң г і
с т у д е н т б о л у е ш к ім н ің д е м а ң д а й ы н а
ж а з ы л м а ғ а н . С о л б ір к ү н д е р д е ө т е
ш ы ғ а д ы . Р а с ы н д а д а с т у д е н т т ік
к е з е ң д і к е з к е л г е н ж а н ү л к е н
с а ғ ы н ы ш п е н , е р е к ш е к ө ң іл - к ү й м е н
е с к е а л а р ы а н ы қ . С т у д е н т т ік ө м ір д ің
б а л ш а қ т а р ы т у р а л ы а й т ы л а т ы н
с ы р л а р д ы б ір ж а з б а ғ а с ы й д ы р у
м ү м к ін е м е с .
4 слайд
М ұ н д а й қ ы з ы қ т ы ш а қ т ы б а с т а н ө т к е р у - ү л к е н б а қ ы т . А л а й д а , м ә ң г і с т у д е н т б о л у е ш к ім н ің д е м а ң д а й ы н а ж а з ы л м а ғ а н . С о л б ір к ү н д е р д е ө т е ш ы ғ а д ы . Р а с ы н д а д а с т у д е н т т ік к е з е ң д і к е з к е л г е н ж а н ү л к е н с а ғ ы н ы ш п е н , е р е к ш е к ө ң іл - к ү й м е н е с к е а л а р ы а н ы қ . С т у д е н т т ік ө м ір д ің б а л ш а қ т а р ы т у р а л ы а й т ы л а т ы н с ы р л а р д ы б ір ж а з б а ғ а с ы й д ы р у м ү м к ін е м е с .

5 слайд
Б ү г ін г і ж о б а м ы з д ы ң б а с
к е й іп к е р л е р і о с ы о қ у о р н ы н ы ң
а л д ы ң ғ ы қ а т а р л ы с т у д е н т т е р і,
« Ә л е у м е т т ік ж ұ м ы с » м а м а н д ы ғ ы »
б о й ы н ш а д ә р іс а л ы п ж а т қ а н , 8 2 5 -
т о п с т у д е н т т ік ш а қ т ы ң б ір к ү н ін к ө з
а л д ы ң ы з ғ а а л ы п к е л е а л а д ы д е г е н
ү м іт т е м із .
5 слайд
Б ү г ін г і ж о б а м ы з д ы ң б а с к е й іп к е р л е р і о с ы о қ у о р н ы н ы ң а л д ы ң ғ ы қ а т а р л ы с т у д е н т т е р і, « Ә л е у м е т т ік ж ұ м ы с » м а м а н д ы ғ ы » б о й ы н ш а д ә р іс а л ы п ж а т қ а н , 8 2 5 - т о п с т у д е н т т ік ш а қ т ы ң б ір к ү н ін к ө з а л д ы ң ы з ғ а а л ы п к е л е а л а д ы д е г е н ү м іт т е м із .

6 слайд
М ә н і м е н м а ғ ы н а с ы , с ә н і
м е н с а л т а н а т ы м о л
к е з е ң н і ң к е й і п к е р л е р і -
с т у д е н т т е р д і ң ә р к ү н і
ж о с п а р д а ғ ы д а й б о л а б е р м е й д і . Б і з б е н б і р г е б о л ы ң ы з !
6 слайд
М ә н і м е н м а ғ ы н а с ы , с ә н і м е н с а л т а н а т ы м о л к е з е ң н і ң к е й і п к е р л е р і - с т у д е н т т е р д і ң ә р к ү н і ж о с п а р д а ғ ы д а й б о л а б е р м е й д і . Б і з б е н б і р г е б о л ы ң ы з !

7 слайд
Студенттерден алынған сауалнамалар
7 слайд
Студенттерден алынған сауалнамалар

8 слайд
3 3 с т у д е н т к е с а у а л н а м а ж ү р г із іл д і.
С о н ы ң іш ін д е к ү н т ә р т іб ін н а қ т ы л а п ,
ө з у а қ ы т т а р ы н т и ім д і п а й д а л а н а т ы н
с т у д е н т т е р с а н ы 2 8 е к е н ін , а л 5
с т у д е н т т ің ө з к ү н т ә р т іб ін ә л і д е ө з
о р н ы н а қ о я а л м а й ж ү р г е н д іг і
а н ы қ т а л д ы . Б ұ л к ө р с е т к іш к е қ а р а й
о т ы р ы п , с т у д е н т т е р д ің б а с ы м б ө л іг і ө з
у а қ ы т т а р ы н т и ім д і п а й д а л а н а т ы н ы
қ у а н т а р л ы қ ж а ғ д а й .
8 слайд
3 3 с т у д е н т к е с а у а л н а м а ж ү р г із іл д і. С о н ы ң іш ін д е к ү н т ә р т іб ін н а қ т ы л а п , ө з у а қ ы т т а р ы н т и ім д і п а й д а л а н а т ы н с т у д е н т т е р с а н ы 2 8 е к е н ін , а л 5 с т у д е н т т ің ө з к ү н т ә р т іб ін ә л і д е ө з о р н ы н а қ о я а л м а й ж ү р г е н д іг і а н ы қ т а л д ы . Б ұ л к ө р с е т к іш к е қ а р а й о т ы р ы п , с т у д е н т т е р д ің б а с ы м б ө л іг і ө з у а қ ы т т а р ы н т и ім д і п а й д а л а н а т ы н ы қ у а н т а р л ы қ ж а ғ д а й .

9 слайд
Студенттермен жүргізілген эссе жұмыстары
9 слайд
Студенттермен жүргізілген эссе жұмыстары

10 слайд
10 слайд

11 слайд
“ М е н ің б ір к ү н ім ” т а қ ы р ы б ы н д а ғ ы
э с с е ж ұ м ы с ы н а н д а с т у д е н т т е р м із д ің
ә р ж ұ м ы с ы н ж о с п а р л а п , у а қ ы т п е н
с а н а с а т ы н д ы ғ ы н , з у л а п ө т іп ж а т қ а н
ө м ір л е р ін ің ә р м и н у т ы н , ә р с а ғ а т ы н
қ ы з ы қ т ы , т и ім д і ж ұ м с а у ғ а
т ы р ы с а т ы н ы н б а й қ а д ы қ .
11 слайд
“ М е н ің б ір к ү н ім ” т а қ ы р ы б ы н д а ғ ы э с с е ж ұ м ы с ы н а н д а с т у д е н т т е р м із д ің ә р ж ұ м ы с ы н ж о с п а р л а п , у а қ ы т п е н с а н а с а т ы н д ы ғ ы н , з у л а п ө т іп ж а т қ а н ө м ір л е р ін ің ә р м и н у т ы н , ә р с а ғ а т ы н қ ы з ы қ т ы , т и ім д і ж ұ м с а у ғ а т ы р ы с а т ы н ы н б а й қ а д ы қ .

12 слайд
С туд ен т к еш ұ й ы қ т ай д ы .
О н ы т аң ер тен ұ я л ы
сы м тетік тің о я т ар ы с ел к те
етк ізб ей д і. С о н д ы қ т ан о л
ж ат ар а л д ы н д а б ір
ж о л д асы н а, д о сы н а,
б ау ы р ы н а т аң ер тең о я ту ы н
ө тін ед і. Т аң ер тең ер те с ағат
7 -д е тұ р ғы зуд ы ө тін ед і,
д еген м ен б ір д ен тұ р ы п к ету
н еғай ы п ..... Т ұ р а с а л а тө с егін
те з-те з ж и н ад ы д а, д ен е
с ер гітіп , со ң ы н ан ж у ы н а
б аст ай д ы . А п ы л -ғұ п ы л
т ам ақ т ан ы п , к ей д е о л д а ж о қ ,
о қ у ға ш аб а ж ө н ел ед і..
12 слайд
С туд ен т к еш ұ й ы қ т ай д ы . О н ы т аң ер тен ұ я л ы сы м тетік тің о я т ар ы с ел к те етк ізб ей д і. С о н д ы қ т ан о л ж ат ар а л д ы н д а б ір ж о л д асы н а, д о сы н а, б ау ы р ы н а т аң ер тең о я ту ы н ө тін ед і. Т аң ер тең ер те с ағат 7 -д е тұ р ғы зуд ы ө тін ед і, д еген м ен б ір д ен тұ р ы п к ету н еғай ы п ..... Т ұ р а с а л а тө с егін те з-те з ж и н ад ы д а, д ен е с ер гітіп , со ң ы н ан ж у ы н а б аст ай д ы . А п ы л -ғұ п ы л т ам ақ т ан ы п , к ей д е о л д а ж о қ , о қ у ға ш аб а ж ө н ел ед і..

13 слайд
Ә р и н е ж о л д а « т о л ғ а н
т а н ы с , д о с т а р » ж о л ы ғ ы п
қ а л у ы д а ғ а ж а п е м е с , б ұ л
ж а ғ д а й д а к е ш іг іп т е
қ а л ы п ж а т а м ы з . Ш а у ы п
к е л с е ң а у д и т о р и я д а
е ш к ім ж о қ .
Г р у п п а л а с т а р ы м ы з д ы
а к т з а л д а н т а б а м ы з . А л
б ұ л қ а р а ш а ң ы р а қ б із д ің
қ ы з ы қ т ы д а , б іл ім
ш ы ң ы н а ө р л е й т ін
м е к е н ім із .
13 слайд
Ә р и н е ж о л д а « т о л ғ а н т а н ы с , д о с т а р » ж о л ы ғ ы п қ а л у ы д а ғ а ж а п е м е с , б ұ л ж а ғ д а й д а к е ш іг іп т е қ а л ы п ж а т а м ы з . Ш а у ы п к е л с е ң а у д и т о р и я д а е ш к ім ж о қ . Г р у п п а л а с т а р ы м ы з д ы а к т з а л д а н т а б а м ы з . А л б ұ л қ а р а ш а ң ы р а қ б із д ің қ ы з ы қ т ы д а , б іл ім ш ы ң ы н а ө р л е й т ін м е к е н ім із .

14 слайд
К е л е с а л а , ұ я л ы т е л е ф о н
а р қ ы л ы ғ а л а м т о р
ә л е м ін д е н е б о л ы п
ж а т қ а н ы н а б ір ш о л у
ж а с а п , с о л к ү н г і т у ғ а н
к ү н и е л е р і б о л с а
қ ұ т т ы қ т а п , к ө ң іл ін б ір
а у л а п т а а л а м ы з . 2
п а р д а н с о ң ж ү р е к
ж а л ғ а п а л у д ы ж ө н д е п
т а б а м ы з .
14 слайд
К е л е с а л а , ұ я л ы т е л е ф о н а р қ ы л ы ғ а л а м т о р ә л е м ін д е н е б о л ы п ж а т қ а н ы н а б ір ш о л у ж а с а п , с о л к ү н г і т у ғ а н к ү н и е л е р і б о л с а қ ұ т т ы қ т а п , к ө ң іл ін б ір а у л а п т а а л а м ы з . 2 п а р д а н с о ң ж ү р е к ж а л ғ а п а л у д ы ж ө н д е п т а б а м ы з .

15 слайд
С а б а қ т а н к е й і н
с п о р т п е н д е
ш ұ ғ ы л д а н а м ы з ,
к і т а п х а н а ғ а
б а р а м ы з .
15 слайд
С а б а қ т а н к е й і н с п о р т п е н д е ш ұ ғ ы л д а н а м ы з , к і т а п х а н а ғ а б а р а м ы з .

16 слайд
Ә р т ү р л і ш а р а л а р ғ а
қ а т ы с ы п , т е а т р ,
к о н ц е р т т е р г е б а р а м ы з .
16 слайд
Ә р т ү р л і ш а р а л а р ғ а қ а т ы с ы п , т е а т р , к о н ц е р т т е р г е б а р а м ы з .

17 слайд
А т т е с т а ц и я , с е с с и я , ү й
ж ұ м ы с ы н о р ы н д а й м ы з д е п
ш а б а м ы з . К ү н і б о й ғ ы
қ а р б а л а с т ір ш іл ік т е н ә б д е н
ш а р ш а п -ш а л д ы ғ ы п , ү й ім із г е
о р а л а м ы з .
17 слайд
А т т е с т а ц и я , с е с с и я , ү й ж ұ м ы с ы н о р ы н д а й м ы з д е п ш а б а м ы з . К ү н і б о й ғ ы қ а р б а л а с т ір ш іл ік т е н ә б д е н ш а р ш а п -ш а л д ы ғ ы п , ү й ім із г е о р а л а м ы з .

18 слайд
825 топтың бір күні осылай өтеді.
Сіздің ше?
Студент, сіз бір күніңізді қалай өткізесіз?Қ о р ы т ы н д ы :
А д а м н ы ң ө м ір і у а қ ы т п е н т ы ғы з б а й л а н ы с т ы .
А д а м к ім ? д е ге н с ұ р а қ қ а ж ау а п б е р с е , у а қ ы т
ә р д а й ы м қ а ш а н ? д е ге н с ұ р а қ қ а ж ау а п б е р е д і. А д а м н ы ң
т ы н ы с -т ір ш іл ігі е ш қ а ш а н у а қ ы т т а н т ы с б о л у ы м ү м к ін
е м е с . С е н қ а ш а н ұ й қ ы ң н а н о я н а с ы ң ? Қ а ш а н с а б а қ қ а
б а р а с ы ң ? С а б а қ т а н қ а ш а н к е л е с ің ? Ұ й ы қ т ау ға қ а ш а н
ж ат а с ы ң ? Б ұ л с ұ р а қ т а р ға ж ау а п б е р ге н д е а д а м н ы ң б ір
к ү н гі ө м ір і т у р а л ы б іл у ге б о л а д ы . А л у а қ ы т ұ ш қ ы р , о л
қ а й т а л а н б а й д ы .
18 слайд
825 топтың бір күні осылай өтеді. Сіздің ше? Студент, сіз бір күніңізді қалай өткізесіз?Қ о р ы т ы н д ы : А д а м н ы ң ө м ір і у а қ ы т п е н т ы ғы з б а й л а н ы с т ы . А д а м к ім ? д е ге н с ұ р а қ қ а ж ау а п б е р с е , у а қ ы т ә р д а й ы м қ а ш а н ? д е ге н с ұ р а қ қ а ж ау а п б е р е д і. А д а м н ы ң т ы н ы с -т ір ш іл ігі е ш қ а ш а н у а қ ы т т а н т ы с б о л у ы м ү м к ін е м е с . С е н қ а ш а н ұ й қ ы ң н а н о я н а с ы ң ? Қ а ш а н с а б а қ қ а б а р а с ы ң ? С а б а қ т а н қ а ш а н к е л е с ің ? Ұ й ы қ т ау ға қ а ш а н ж ат а с ы ң ? Б ұ л с ұ р а қ т а р ға ж ау а п б е р ге н д е а д а м н ы ң б ір к ү н гі ө м ір і т у р а л ы б іл у ге б о л а д ы . А л у а қ ы т ұ ш қ ы р , о л қ а й т а л а н б а й д ы .

19 слайд
О ры с халқы н д а күн д ер ж үріп өтед і, ай лар ж үгіріп өтед і, ж ы лд ар
ұш ы п өтед і д еген сөз б ар. О л өм ірд ен алы н ған ш ы н д ы қ. У ақы т б ір
оры н д а тұрм ай д ы . О л өзгеред і. С ол си яқты уақы т көш ін е ілескен
ад ам д а өзгеред і. О й лап қараң ы зд арш ы , кеш егі м ектеп оқуш ы лары
б олған сізд ер б үгін студ ен тсізд ер. А л ертең м ам ан б олы п
ш ы ғасы зд ар. Б ұл өзгерістерд ің б әрі уақы тп ен б ай лан ы сты . У ақы т
ұш қы р б олған д ы қтан ол әрқаш ан сан аулы , есеп теулі. А д ам м ен
уақы тты б өлек, ж еке-ж еке қарасты ру еш кім н ің қолы н ан келм ей д і.
А д ам н ы ң қолы н ан көп н әрселер келед і. Б іраз н әрсен і ж асап
өзгерте алад ы . Б ірақ ад ам уақы тқа әсер ете алм ай д ы . О н ы өзгерте
алм ай д ы . У ақы ты н б ағалап , он ы ң қад ірін түсін ген ад ам , ең
ақы лд ы , ең б ақы тты ад ам . У ақы т көш ін е ілесе алм аған ад ам
өм ірд е д е артта қалад ы . У ақы тп ен үй лесім тап п аған қоғам д а
өркен и ет көш ін ен артта қалад ы . Қ ан д ай істе б олсы н уақы тты
ұты м д ы п ай д алан у - үлкен өн ер.
19 слайд
О ры с халқы н д а күн д ер ж үріп өтед і, ай лар ж үгіріп өтед і, ж ы лд ар ұш ы п өтед і д еген сөз б ар. О л өм ірд ен алы н ған ш ы н д ы қ. У ақы т б ір оры н д а тұрм ай д ы . О л өзгеред і. С ол си яқты уақы т көш ін е ілескен ад ам д а өзгеред і. О й лап қараң ы зд арш ы , кеш егі м ектеп оқуш ы лары б олған сізд ер б үгін студ ен тсізд ер. А л ертең м ам ан б олы п ш ы ғасы зд ар. Б ұл өзгерістерд ің б әрі уақы тп ен б ай лан ы сты . У ақы т ұш қы р б олған д ы қтан ол әрқаш ан сан аулы , есеп теулі. А д ам м ен уақы тты б өлек, ж еке-ж еке қарасты ру еш кім н ің қолы н ан келм ей д і. А д ам н ы ң қолы н ан көп н әрселер келед і. Б іраз н әрсен і ж асап өзгерте алад ы . Б ірақ ад ам уақы тқа әсер ете алм ай д ы . О н ы өзгерте алм ай д ы . У ақы ты н б ағалап , он ы ң қад ірін түсін ген ад ам , ең ақы лд ы , ең б ақы тты ад ам . У ақы т көш ін е ілесе алм аған ад ам өм ірд е д е артта қалад ы . У ақы тп ен үй лесім тап п аған қоғам д а өркен и ет көш ін ен артта қалад ы . Қ ан д ай істе б олсы н уақы тты ұты м д ы п ай д алан у - үлкен өн ер.

20 слайд
20 слайд