Материалдар / "Студенттің бір күні"

"Студенттің бір күні"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Әлеуметтік жұмыс" мамандығы бойынша оқитын студенттерге керек материал
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
31 Наурыз 2020
666
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: “ СТУДЕНТТІҢ БІР КҮНІ” Дүниежүзілік әлеуметтік жұмыс күніне орай Орындаған: 825 топ студенті Насибуллина Фарзана. “ Ә

1 слайд
Тақырыбы: “ СТУДЕНТТІҢ БІР КҮНІ” Дүниежүзілік әлеуметтік жұмыс күніне орай Орындаған: 825 топ студенті Насибуллина Фарзана. “ Әлеуметтік жұмыс” мамандығы    

1 слайд

Тақырыбы: “ СТУДЕНТТІҢ БІР КҮНІ” Дүниежүзілік әлеуметтік жұмыс күніне орай Орындаған: 825 топ студенті Насибуллина Фарзана. “ Әлеуметтік жұмыс” мамандығы    

Мақсаты: Студенттерді күн тәртібін сақтаудың маңыздылығына, өз уақыттарын дұрыс, тиімді пайдалануға бағыттау.

2 слайд
Мақсаты: Студенттерді күн тәртібін сақтаудың маңыздылығына, өз уақыттарын дұрыс, тиімді пайдалануға бағыттау.

2 слайд

Мақсаты: Студенттерді күн тәртібін сақтаудың маңыздылығына, өз уақыттарын дұрыс, тиімді пайдалануға бағыттау.

С т у д е н т т ік к е зе ң – а д а м ж а д ы н д а е р е к ш е е с т е л ік т е р ім е н ж а т т а л ы п ж а ң ғ ы р

3 слайд
С т у д е н т т ік к е зе ң – а д а м ж а д ы н д а е р е к ш е е с т е л ік т е р ім е н ж а т т а л ы п ж а ң ғ ы р ы п т ұ р а т ы н , м ә ң г іл ік ұ м ы т ы л м а с т а й ө з а л д ы н а б ө л е к д ү н и е . М е к т е п б іт ір іп , ө м ір д ің ж а ң а к е зе ң ін е қ а д а м б а с қ а н ж а с т а р т е к б іл ім а л у ғ а ғ а н а е м е с , ө м ір д ің а қ п е н қ а р а с ы н а ж ы р а т а б іл у ге ү й р е н е д і. С т у д е н т т ік ш а қ д е ге н д е қ ы зы ғ ы м е н ш ы ж ы ғы м о л – д ә р іс т ы ң д а п о т ы р ғ а н у а қ ы т, о қ у о р н ы қ а б ы р ғ а с ы н д а ғ ы б ір ін ш і е м т и х а н д а р , б ір ік к е н іс -ш а р а л а р , а л ғ а ш қ ы п р а к т и к а , к у р с т ы қ ж ұ м ы с т а р , т а ғ ы с ы н т а ғ ы к ө п т е ге н е с т е л ік т е р о р а л а д ы .

3 слайд

С т у д е н т т ік к е зе ң – а д а м ж а д ы н д а е р е к ш е е с т е л ік т е р ім е н ж а т т а л ы п ж а ң ғ ы р ы п т ұ р а т ы н , м ә ң г іл ік ұ м ы т ы л м а с т а й ө з а л д ы н а б ө л е к д ү н и е . М е к т е п б іт ір іп , ө м ір д ің ж а ң а к е зе ң ін е қ а д а м б а с қ а н ж а с т а р т е к б іл ім а л у ғ а ғ а н а е м е с , ө м ір д ің а қ п е н қ а р а с ы н а ж ы р а т а б іл у ге ү й р е н е д і. С т у д е н т т ік ш а қ д е ге н д е қ ы зы ғ ы м е н ш ы ж ы ғы м о л – д ә р іс т ы ң д а п о т ы р ғ а н у а қ ы т, о қ у о р н ы қ а б ы р ғ а с ы н д а ғ ы б ір ін ш і е м т и х а н д а р , б ір ік к е н іс -ш а р а л а р , а л ғ а ш қ ы п р а к т и к а , к у р с т ы қ ж ұ м ы с т а р , т а ғ ы с ы н т а ғ ы к ө п т е ге н е с т е л ік т е р о р а л а д ы .

М ұ н д а й қ ы з ы қ т ы ш а қ т ы б а с т а н ө т к е р у - ү л к е н б а қ ы т . А л а й д а , м ә ң г і с т у д е

4 слайд
М ұ н д а й қ ы з ы қ т ы ш а қ т ы б а с т а н ө т к е р у - ү л к е н б а қ ы т . А л а й д а , м ә ң г і с т у д е н т б о л у е ш к ім н ің д е м а ң д а й ы н а ж а з ы л м а ғ а н . С о л б ір к ү н д е р д е ө т е ш ы ғ а д ы . Р а с ы н д а д а с т у д е н т т ік к е з е ң д і к е з к е л г е н ж а н ү л к е н с а ғ ы н ы ш п е н , е р е к ш е к ө ң іл - к ү й м е н е с к е а л а р ы а н ы қ . С т у д е н т т ік ө м ір д ің б а л ш а қ т а р ы т у р а л ы а й т ы л а т ы н с ы р л а р д ы б ір ж а з б а ғ а с ы й д ы р у м ү м к ін е м е с .

4 слайд

М ұ н д а й қ ы з ы қ т ы ш а қ т ы б а с т а н ө т к е р у - ү л к е н б а қ ы т . А л а й д а , м ә ң г і с т у д е н т б о л у е ш к ім н ің д е м а ң д а й ы н а ж а з ы л м а ғ а н . С о л б ір к ү н д е р д е ө т е ш ы ғ а д ы . Р а с ы н д а д а с т у д е н т т ік к е з е ң д і к е з к е л г е н ж а н ү л к е н с а ғ ы н ы ш п е н , е р е к ш е к ө ң іл - к ү й м е н е с к е а л а р ы а н ы қ . С т у д е н т т ік ө м ір д ің б а л ш а қ т а р ы т у р а л ы а й т ы л а т ы н с ы р л а р д ы б ір ж а з б а ғ а с ы й д ы р у м ү м к ін е м е с .

Б ү г ін г і ж о б а м ы з д ы ң б а с к е й іп к е р л е р і о с ы о қ у о р н ы н ы ң а л д ы ң ғ ы қ а т а р л ы с

5 слайд
Б ү г ін г і ж о б а м ы з д ы ң б а с к е й іп к е р л е р і о с ы о қ у о р н ы н ы ң а л д ы ң ғ ы қ а т а р л ы с т у д е н т т е р і, « Ә л е у м е т т ік ж ұ м ы с » м а м а н д ы ғ ы » б о й ы н ш а д ә р іс а л ы п ж а т қ а н , 8 2 5 - т о п  с т у д е н т т ік ш а қ т ы ң б ір к ү н ін к ө з а л д ы ң ы з ғ а а л ы п к е л е а л а д ы д е г е н ү м іт т е м із .

5 слайд

Б ү г ін г і ж о б а м ы з д ы ң б а с к е й іп к е р л е р і о с ы о қ у о р н ы н ы ң а л д ы ң ғ ы қ а т а р л ы с т у д е н т т е р і, « Ә л е у м е т т ік ж ұ м ы с » м а м а н д ы ғ ы » б о й ы н ш а д ә р іс а л ы п ж а т қ а н , 8 2 5 - т о п  с т у д е н т т ік ш а қ т ы ң б ір к ү н ін к ө з а л д ы ң ы з ғ а а л ы п к е л е а л а д ы д е г е н ү м іт т е м із .

М ә н і м е н м а ғ ы н а с ы , с ә н і м е н с а л т а н а т ы м о л к е з е ң н і ң к е й і п к е р л е р і

6 слайд
М ә н і м е н м а ғ ы н а с ы , с ә н і м е н с а л т а н а т ы м о л к е з е ң н і ң к е й і п к е р л е р і - с т у д е н т т е р д і ң ә р к ү н і ж о с п а р д а ғ ы д а й б о л а б е р м е й д і . Б і з б е н б і р г е б о л ы ң ы з !

6 слайд

М ә н і м е н м а ғ ы н а с ы , с ә н і м е н с а л т а н а т ы м о л к е з е ң н і ң к е й і п к е р л е р і - с т у д е н т т е р д і ң ә р к ү н і ж о с п а р д а ғ ы д а й б о л а б е р м е й д і . Б і з б е н б і р г е б о л ы ң ы з !

Студенттерден алынған сауалнамалар

7 слайд
Студенттерден алынған сауалнамалар

7 слайд

Студенттерден алынған сауалнамалар

3 3 с т у д е н т к е с а у а л н а м а ж ү р г із іл д і. С о н ы ң іш ін д е к ү н т ә р т іб ін н а қ т ы л а п , ө

8 слайд
3 3 с т у д е н т к е с а у а л н а м а ж ү р г із іл д і. С о н ы ң іш ін д е к ү н т ә р т іб ін н а қ т ы л а п , ө з у а қ ы т т а р ы н т и ім д і п а й д а л а н а т ы н с т у д е н т т е р с а н ы 2 8 е к е н ін , а л 5 с т у д е н т т ің ө з к ү н т ә р т іб ін ә л і д е ө з о р н ы н а қ о я а л м а й ж ү р г е н д іг і а н ы қ т а л д ы . Б ұ л к ө р с е т к іш к е қ а р а й о т ы р ы п , с т у д е н т т е р д ің б а с ы м б ө л іг і ө з у а қ ы т т а р ы н т и ім д і п а й д а л а н а т ы н ы қ у а н т а р л ы қ ж а ғ д а й .

8 слайд

3 3 с т у д е н т к е с а у а л н а м а ж ү р г із іл д і. С о н ы ң іш ін д е к ү н т ә р т іб ін н а қ т ы л а п , ө з у а қ ы т т а р ы н т и ім д і п а й д а л а н а т ы н с т у д е н т т е р с а н ы 2 8 е к е н ін , а л 5 с т у д е н т т ің ө з к ү н т ә р т іб ін ә л і д е ө з о р н ы н а қ о я а л м а й ж ү р г е н д іг і а н ы қ т а л д ы . Б ұ л к ө р с е т к іш к е қ а р а й о т ы р ы п , с т у д е н т т е р д ің б а с ы м б ө л іг і ө з у а қ ы т т а р ы н т и ім д і п а й д а л а н а т ы н ы қ у а н т а р л ы қ ж а ғ д а й .

Студенттермен жүргізілген эссе жұмыстары

9 слайд
Студенттермен жүргізілген эссе жұмыстары

9 слайд

Студенттермен жүргізілген эссе жұмыстары

10 слайд

10 слайд

“ М е н ің б ір к ү н ім ” т а қ ы р ы б ы н д а ғ ы э с с е ж ұ м ы с ы н а н д а с т у д е н т т е р м із д ің ә р

11 слайд
“ М е н ің б ір к ү н ім ” т а қ ы р ы б ы н д а ғ ы э с с е ж ұ м ы с ы н а н д а с т у д е н т т е р м із д ің ә р ж ұ м ы с ы н ж о с п а р л а п , у а қ ы т п е н с а н а с а т ы н д ы ғ ы н , з у л а п ө т іп ж а т қ а н ө м ір л е р ін ің ә р м и н у т ы н , ә р с а ғ а т ы н қ ы з ы қ т ы , т и ім д і ж ұ м с а у ғ а т ы р ы с а т ы н ы н б а й қ а д ы қ .

11 слайд

“ М е н ің б ір к ү н ім ” т а қ ы р ы б ы н д а ғ ы э с с е ж ұ м ы с ы н а н д а с т у д е н т т е р м із д ің ә р ж ұ м ы с ы н ж о с п а р л а п , у а қ ы т п е н с а н а с а т ы н д ы ғ ы н , з у л а п ө т іп ж а т қ а н ө м ір л е р ін ің ә р м и н у т ы н , ә р с а ғ а т ы н қ ы з ы қ т ы , т и ім д і ж ұ м с а у ғ а т ы р ы с а т ы н ы н б а й қ а д ы қ .

С туд ен т к еш ұ й ы қ т ай д ы . О н ы т аң ер тен ұ я л ы сы м тетік тің о я т ар ы с ел к те етк ізб ей д і. С

12 слайд
С туд ен т к еш ұ й ы қ т ай д ы . О н ы т аң ер тен ұ я л ы сы м тетік тің о я т ар ы с ел к те етк ізб ей д і. С о н д ы қ т ан о л ж ат ар а л д ы н д а б ір ж о л д асы н а, д о сы н а, б ау ы р ы н а т аң ер тең о я ту ы н ө тін ед і. Т аң ер тең ер те с ағат 7 -д е тұ р ғы зуд ы ө тін ед і, д еген м ен б ір д ен тұ р ы п к ету н еғай ы п ..... Т ұ р а с а л а тө с егін те з-те з ж и н ад ы д а, д ен е с ер гітіп , со ң ы н ан ж у ы н а б аст ай д ы . А п ы л -ғұ п ы л т ам ақ т ан ы п , к ей д е о л д а ж о қ , о қ у ға ш аб а ж ө н ел ед і..

12 слайд

С туд ен т к еш ұ й ы қ т ай д ы . О н ы т аң ер тен ұ я л ы сы м тетік тің о я т ар ы с ел к те етк ізб ей д і. С о н д ы қ т ан о л ж ат ар а л д ы н д а б ір ж о л д асы н а, д о сы н а, б ау ы р ы н а т аң ер тең о я ту ы н ө тін ед і. Т аң ер тең ер те с ағат 7 -д е тұ р ғы зуд ы ө тін ед і, д еген м ен б ір д ен тұ р ы п к ету н еғай ы п ..... Т ұ р а с а л а тө с егін те з-те з ж и н ад ы д а, д ен е с ер гітіп , со ң ы н ан ж у ы н а б аст ай д ы . А п ы л -ғұ п ы л т ам ақ т ан ы п , к ей д е о л д а ж о қ , о қ у ға ш аб а ж ө н ел ед і..

Ә р и н е ж о л д а « т о л ғ а н т а н ы с , д о с т а р » ж о л ы ғ ы п қ а л у ы д а ғ а ж а п е м е с , б ұ л

13 слайд
Ә р и н е ж о л д а « т о л ғ а н т а н ы с , д о с т а р » ж о л ы ғ ы п қ а л у ы д а ғ а ж а п е м е с , б ұ л ж а ғ д а й д а к е ш іг іп т е қ а л ы п ж а т а м ы з . Ш а у ы п к е л с е ң а у д и т о р и я д а е ш к ім ж о қ . Г р у п п а л а с т а р ы м ы з д ы а к т з а л д а н т а б а м ы з . А л б ұ л қ а р а ш а ң ы р а қ б із д ің қ ы з ы қ т ы д а , б іл ім ш ы ң ы н а ө р л е й т ін м е к е н ім із .

13 слайд

Ә р и н е ж о л д а « т о л ғ а н т а н ы с , д о с т а р » ж о л ы ғ ы п қ а л у ы д а ғ а ж а п е м е с , б ұ л ж а ғ д а й д а к е ш іг іп т е қ а л ы п ж а т а м ы з . Ш а у ы п к е л с е ң а у д и т о р и я д а е ш к ім ж о қ . Г р у п п а л а с т а р ы м ы з д ы а к т з а л д а н т а б а м ы з . А л б ұ л қ а р а ш а ң ы р а қ б із д ің қ ы з ы қ т ы д а , б іл ім ш ы ң ы н а ө р л е й т ін м е к е н ім із .

К е л е с а л а , ұ я л ы т е л е ф о н а р қ ы л ы ғ а л а м т о р ә л е м ін д е н е б о л ы п ж а т қ а н ы н а

14 слайд
К е л е с а л а , ұ я л ы т е л е ф о н а р қ ы л ы ғ а л а м т о р ә л е м ін д е н е б о л ы п ж а т қ а н ы н а б ір ш о л у ж а с а п , с о л к ү н г і т у ғ а н к ү н и е л е р і б о л с а қ ұ т т ы қ т а п , к ө ң іл ін б ір а у л а п т а а л а м ы з . 2 п а р д а н с о ң ж ү р е к ж а л ғ а п а л у д ы ж ө н д е п т а б а м ы з .

14 слайд

К е л е с а л а , ұ я л ы т е л е ф о н а р қ ы л ы ғ а л а м т о р ә л е м ін д е н е б о л ы п ж а т қ а н ы н а б ір ш о л у ж а с а п , с о л к ү н г і т у ғ а н к ү н и е л е р і б о л с а қ ұ т т ы қ т а п , к ө ң іл ін б ір а у л а п т а а л а м ы з . 2 п а р д а н с о ң ж ү р е к ж а л ғ а п а л у д ы ж ө н д е п т а б а м ы з .

С а б а қ т а н к е й і н с п о р т п е н д е ш ұ ғ ы л д а н а м ы з , к і т а п х а н а ғ а б а р а м ы з .

15 слайд
С а б а қ т а н к е й і н с п о р т п е н д е ш ұ ғ ы л д а н а м ы з , к і т а п х а н а ғ а б а р а м ы з .

15 слайд

С а б а қ т а н к е й і н с п о р т п е н д е ш ұ ғ ы л д а н а м ы з , к і т а п х а н а ғ а б а р а м ы з .

Ә р т ү р л і ш а р а л а р ғ а қ а т ы с ы п , т е а т р , к о н ц е р т т е р г е б а р а м ы з .

16 слайд
Ә р т ү р л і ш а р а л а р ғ а қ а т ы с ы п , т е а т р , к о н ц е р т т е р г е б а р а м ы з .

16 слайд

Ә р т ү р л і ш а р а л а р ғ а қ а т ы с ы п , т е а т р , к о н ц е р т т е р г е б а р а м ы з .

А т т е с т а ц и я , с е с с и я , ү й ж ұ м ы с ы н о р ы н д а й м ы з д е п ш а б а м ы з . К ү н і б о й ғ ы қ а

17 слайд
А т т е с т а ц и я , с е с с и я , ү й ж ұ м ы с ы н о р ы н д а й м ы з д е п ш а б а м ы з . К ү н і б о й ғ ы қ а р б а л а с т ір ш іл ік т е н ә б д е н ш а р ш а п -ш а л д ы ғ ы п , ү й ім із г е о р а л а м ы з .

17 слайд

А т т е с т а ц и я , с е с с и я , ү й ж ұ м ы с ы н о р ы н д а й м ы з д е п ш а б а м ы з . К ү н і б о й ғ ы қ а р б а л а с т ір ш іл ік т е н ә б д е н ш а р ш а п -ш а л д ы ғ ы п , ү й ім із г е о р а л а м ы з .

825 топтың бір күні осылай өтеді. Сіздің ше? Студент, сіз бір күніңізді қалай өткізесіз?Қ о р ы т ы н д ы : А д а м н ы ң ө

18 слайд
825 топтың бір күні осылай өтеді. Сіздің ше? Студент, сіз бір күніңізді қалай өткізесіз?Қ о р ы т ы н д ы : А д а м н ы ң ө м ір і у а қ ы т п е н т ы ғы з б а й л а н ы с т ы . А д а м  к ім ?  д е ге н   с ұ р а қ қ а ж ау а п б е р с е , у а қ ы т ә р д а й ы м  қ а ш а н ?  д е ге н с ұ р а қ қ а ж ау а п б е р е д і. А д а м н ы ң т ы н ы с -т ір ш іл ігі е ш қ а ш а н у а қ ы т т а н т ы с б о л у ы м ү м к ін е м е с . С е н қ а ш а н ұ й қ ы ң н а н о я н а с ы ң ? Қ а ш а н с а б а қ қ а б а р а с ы ң ? С а б а қ т а н қ а ш а н к е л е с ің ? Ұ й ы қ т ау ға қ а ш а н ж ат а с ы ң ? Б ұ л с ұ р а қ т а р ға ж ау а п б е р ге н д е а д а м н ы ң б ір к ү н гі ө м ір і т у р а л ы б іл у ге б о л а д ы . А л у а қ ы т ұ ш қ ы р , о л қ а й т а л а н б а й д ы .     

18 слайд

825 топтың бір күні осылай өтеді. Сіздің ше? Студент, сіз бір күніңізді қалай өткізесіз?Қ о р ы т ы н д ы : А д а м н ы ң ө м ір і у а қ ы т п е н т ы ғы з б а й л а н ы с т ы . А д а м  к ім ?  д е ге н   с ұ р а қ қ а ж ау а п б е р с е , у а қ ы т ә р д а й ы м  қ а ш а н ?  д е ге н с ұ р а қ қ а ж ау а п б е р е д і. А д а м н ы ң т ы н ы с -т ір ш іл ігі е ш қ а ш а н у а қ ы т т а н т ы с б о л у ы м ү м к ін е м е с . С е н қ а ш а н ұ й қ ы ң н а н о я н а с ы ң ? Қ а ш а н с а б а қ қ а б а р а с ы ң ? С а б а қ т а н қ а ш а н к е л е с ің ? Ұ й ы қ т ау ға қ а ш а н ж ат а с ы ң ? Б ұ л с ұ р а қ т а р ға ж ау а п б е р ге н д е а д а м н ы ң б ір к ү н гі ө м ір і т у р а л ы б іл у ге б о л а д ы . А л у а қ ы т ұ ш қ ы р , о л қ а й т а л а н б а й д ы .     

О ры с халқы н д а күн д ер ж үріп өтед і, ай лар ж үгіріп өтед і, ж ы лд ар ұш ы п өтед і д еген сөз б ар. О л өм ірд ен

19 слайд
О ры с халқы н д а күн д ер ж үріп өтед і, ай лар ж үгіріп өтед і, ж ы лд ар ұш ы п өтед і д еген сөз б ар. О л өм ірд ен алы н ған ш ы н д ы қ. У ақы т б ір оры н д а тұрм ай д ы . О л өзгеред і. С ол си яқты уақы т көш ін е ілескен ад ам д а өзгеред і. О й лап қараң ы зд арш ы , кеш егі м ектеп оқуш ы лары б олған сізд ер б үгін студ ен тсізд ер. А л ертең   м ам ан б олы п ш ы ғасы зд ар. Б ұл өзгерістерд ің б әрі уақы тп ен б ай лан ы сты . У ақы т ұш қы р б олған д ы қтан ол әрқаш ан сан аулы , есеп теулі. А д ам м ен уақы тты б өлек, ж еке-ж еке қарасты ру еш кім н ің қолы н ан келм ей д і. А д ам н ы ң қолы н ан көп н әрселер келед і. Б іраз н әрсен і ж асап өзгерте алад ы . Б ірақ ад ам уақы тқа әсер ете алм ай д ы . О н ы өзгерте алм ай д ы . У ақы ты н б ағалап , он ы ң қад ірін түсін ген ад ам , ең ақы лд ы , ең б ақы тты ад ам . У ақы т көш ін е ілесе алм аған ад ам өм ірд е д е артта қалад ы . У ақы тп ен үй лесім тап п аған қоғам д а өркен и ет көш ін ен артта қалад ы . Қ ан д ай істе б олсы н уақы тты ұты м д ы п ай д алан у   - үлкен өн ер.     

19 слайд

О ры с халқы н д а күн д ер ж үріп өтед і, ай лар ж үгіріп өтед і, ж ы лд ар ұш ы п өтед і д еген сөз б ар. О л өм ірд ен алы н ған ш ы н д ы қ. У ақы т б ір оры н д а тұрм ай д ы . О л өзгеред і. С ол си яқты уақы т көш ін е ілескен ад ам д а өзгеред і. О й лап қараң ы зд арш ы , кеш егі м ектеп оқуш ы лары б олған сізд ер б үгін студ ен тсізд ер. А л ертең   м ам ан б олы п ш ы ғасы зд ар. Б ұл өзгерістерд ің б әрі уақы тп ен б ай лан ы сты . У ақы т ұш қы р б олған д ы қтан ол әрқаш ан сан аулы , есеп теулі. А д ам м ен уақы тты б өлек, ж еке-ж еке қарасты ру еш кім н ің қолы н ан келм ей д і. А д ам н ы ң қолы н ан көп н әрселер келед і. Б іраз н әрсен і ж асап өзгерте алад ы . Б ірақ ад ам уақы тқа әсер ете алм ай д ы . О н ы өзгерте алм ай д ы . У ақы ты н б ағалап , он ы ң қад ірін түсін ген ад ам , ең ақы лд ы , ең б ақы тты ад ам . У ақы т көш ін е ілесе алм аған ад ам өм ірд е д е артта қалад ы . У ақы тп ен үй лесім тап п аған қоғам д а өркен и ет көш ін ен артта қалад ы . Қ ан д ай істе б олсы н уақы тты ұты м д ы п ай д алан у   - үлкен өн ер.     

20 слайд

20 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі