Материалдар / сыныптан-тыс жұмыс "Тәуелсіз елдің танымы мол ұландары"

сыныптан-тыс жұмыс "Тәуелсіз елдің танымы мол ұландары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру; Математикалық ой-өрісін дамыту; алған білімдерін пысықтау;Тәрбиелік: Оқушыларды өзін дұрыс ұстай білуге; ойын дұрыс ,нақты жеткізуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
271
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А.С.Макаренко атындағы орта мектеп “ Тәуелсіз елдің танымы мол ұландары ” Математикалық сайыс

1 слайд
А.С.Макаренко атындағы орта мектеп “ Тәуелсіз елдің танымы мол ұландары ” Математикалық сайыс

1 слайд

А.С.Макаренко атындағы орта мектеп “ Тәуелсіз елдің танымы мол ұландары ” Математикалық сайыс

Мақсаты: • Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру; Математикалық ой-өрісін дамыту; алған білімд

2 слайд
Мақсаты: • Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру; Математикалық ой-өрісін дамыту; алған білімдерін пысықтау; • Тәрбиелік: Оқушыларды өзін дұрыс ұстай білуге; ойын дұрыс ,нақты жеткізуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу; 20.10.2023 2http://aida.ucoz.ru

2 слайд

Мақсаты: • Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру; Математикалық ой-өрісін дамыту; алған білімдерін пысықтау; • Тәрбиелік: Оқушыларды өзін дұрыс ұстай білуге; ойын дұрыс ,нақты жеткізуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу; 20.10.2023 2http://aida.ucoz.ru

Жоспары: • Топтардың сәлемдесуі. • «Көкпар » ойыны • Сандар әлемі ( презентация қорғау ) • «Кім шапшаң?» сайысы • Музыкалық с

3 слайд
Жоспары: • Топтардың сәлемдесуі. • «Көкпар » ойыны • Сандар әлемі ( презентация қорғау ) • «Кім шапшаң?» сайысы • Музыкалық сәлемдеме (топтардың өз өнерлерін көрсету) • «Сиқырлы сұрақтар» сайысы • «Даналық есімдер» • «Миға шабуыл » логикалық есептер шешу 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 3

3 слайд

Жоспары: • Топтардың сәлемдесуі. • «Көкпар » ойыны • Сандар әлемі ( презентация қорғау ) • «Кім шапшаң?» сайысы • Музыкалық сәлемдеме (топтардың өз өнерлерін көрсету) • «Сиқырлы сұрақтар» сайысы • «Даналық есімдер» • «Миға шабуыл » логикалық есептер шешу 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 3

“ Топтардың сәлемдесуі ”

4 слайд
“ Топтардың сәлемдесуі ”

4 слайд

“ Топтардың сәлемдесуі ”

ІІ бөлім «К өкпар »  Масштаб дегеніміз не?  Санның модулі дегеніміз не ?  Қандай сандар нолден үлкен?  Ең кіші

5 слайд
ІІ бөлім «К өкпар »  Масштаб дегеніміз не?  Санның модулі дегеніміз не ?  Қандай сандар нолден үлкен?  Ең кіші жай сан?  Бір саны жай сан ба, құрама сан ба ? 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 5

5 слайд

ІІ бөлім «К өкпар »  Масштаб дегеніміз не?  Санның модулі дегеніміз не ?  Қандай сандар нолден үлкен?  Ең кіші жай сан?  Бір саны жай сан ба, құрама сан ба ? 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 5

ІІ бөлім «К өкпар »  Ең үлкен ортақ бөлшек деген не ?  Теңдеу деп нені айтамыз?  Тіктөртбұрыштың ауданы қандай?

6 слайд
ІІ бөлім «К өкпар »  Ең үлкен ортақ бөлшек деген не ?  Теңдеу деп нені айтамыз?  Тіктөртбұрыштың ауданы қандай?  Координаталық түзу дегеніміз не?  Пропорция дегеніміз не? 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 6

6 слайд

ІІ бөлім «К өкпар »  Ең үлкен ортақ бөлшек деген не ?  Теңдеу деп нені айтамыз?  Тіктөртбұрыштың ауданы қандай?  Координаталық түзу дегеніміз не?  Пропорция дегеніміз не? 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 6

ІІ бөлім «К өкпар »  Радиус дегеніміз не?  Жай бөлшектер деп нені айтамыз?  ¼ қалай аталады?  63 ж

7 слайд
ІІ бөлім «К өкпар »  Радиус дегеніміз не?  Жай бөлшектер деп нені айтамыз?  ¼ қалай аталады?  63 жай сан ба?  Қатынас деген не? 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 7

7 слайд

ІІ бөлім «К өкпар »  Радиус дегеніміз не?  Жай бөлшектер деп нені айтамыз?  ¼ қалай аталады?  63 жай сан ба?  Қатынас деген не? 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 7

ІІ бөлім «К өкпар »  Теріс сан үлкен бе,оң сан үлкен бе?  Жай бөлшектерді қалай қосамыз?  Таңбалары әртүрлі е

8 слайд
ІІ бөлім «К өкпар »  Теріс сан үлкен бе,оң сан үлкен бе?  Жай бөлшектерді қалай қосамыз?  Таңбалары әртүрлі екі санды қалай қосамыз?  Ең алғашқы «көбейту» және «бөлу» таңбаларын енгізген кім?  «Қосу» мен «азайту» таңбаларын енгізген кімдер? •  20.10.2023 http://aida.ucoz.ru

8 слайд

ІІ бөлім «К өкпар »  Теріс сан үлкен бе,оң сан үлкен бе?  Жай бөлшектерді қалай қосамыз?  Таңбалары әртүрлі екі санды қалай қосамыз?  Ең алғашқы «көбейту» және «бөлу» таңбаларын енгізген кім?  «Қосу» мен «азайту» таңбаларын енгізген кімдер? •  20.10.2023 http://aida.ucoz.ru

Сандар әлемі (шығармашылық тапсырма) Бұл бөлімде әр топ сандар туралы жинақтаған мәліметтерін ортаға салады 20.10.

9 слайд
Сандар әлемі (шығармашылық тапсырма) Бұл бөлімде әр топ сандар туралы жинақтаған мәліметтерін ортаға салады 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 9

9 слайд

Сандар әлемі (шығармашылық тапсырма) Бұл бөлімде әр топ сандар туралы жинақтаған мәліметтерін ортаға салады 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 9

ІІІ бөлім «Кім шапшаң» • Бұл сайыстың шарты екі топ қарсыластарына сөзжұмбақ дайындап келулері тиіс. Сол сөзжұмб

10 слайд
ІІІ бөлім «Кім шапшаң» • Бұл сайыстың шарты екі топ қарсыластарына сөзжұмбақ дайындап келулері тиіс. Сол сөзжұмбақтарды шешулері тиіс. Көп жауап тапқан топқа ұпай қосылады. 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 10

10 слайд

ІІІ бөлім «Кім шапшаң» • Бұл сайыстың шарты екі топ қарсыластарына сөзжұмбақ дайындап келулері тиіс. Сол сөзжұмбақтарды шешулері тиіс. Көп жауап тапқан топқа ұпай қосылады. 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 10

Көрермендерге сұрақ 1. Бұл зат біреуінің қалтасында, біреуінің сөмкесінде. Бетіңде сандар бар. Ол сан заттар ауысып кетпеу үш

11 слайд
Көрермендерге сұрақ 1. Бұл зат біреуінің қалтасында, біреуінің сөмкесінде. Бетіңде сандар бар. Ол сан заттар ауысып кетпеу үшін жазылған. Бұл не? (Киім тапсырғанда берілетін белгіше) 2. Бұл құралды әдебиет мұғалімі ешқашан қажет етпейді. Ал математика мұғалімі ешқашан қолынан тастаған емес. Ол өзі ерекше бір зат: өлшеп-өлшеп алып, түр –түрге бөліп тастайды. (транспортир ) 3. Онымен ертеректе дүкендерге қолданылған. Әр сатыларында дөңгелек тоқаштар ілінген. Оны қолданғанда өзі сарт-сұрт етеді. Қарапайым калькулятор деп атауға болады. (Есепшот ) 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 11

11 слайд

Көрермендерге сұрақ 1. Бұл зат біреуінің қалтасында, біреуінің сөмкесінде. Бетіңде сандар бар. Ол сан заттар ауысып кетпеу үшін жазылған. Бұл не? (Киім тапсырғанда берілетін белгіше) 2. Бұл құралды әдебиет мұғалімі ешқашан қажет етпейді. Ал математика мұғалімі ешқашан қолынан тастаған емес. Ол өзі ерекше бір зат: өлшеп-өлшеп алып, түр –түрге бөліп тастайды. (транспортир ) 3. Онымен ертеректе дүкендерге қолданылған. Әр сатыларында дөңгелек тоқаштар ілінген. Оны қолданғанда өзі сарт-сұрт етеді. Қарапайым калькулятор деп атауға болады. (Есепшот ) 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 11

«Көрермендерге сұрақтар» 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша?

12 слайд
«Көрермендерге сұрақтар» 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша? (3кг) 2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5бұрыш) 3. Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай, Айтыңдаршы, бұл қандай сан, Жан-жағыңа қарамай? (натурал сан) 20.10.2023 12

12 слайд

«Көрермендерге сұрақтар» 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша? (3кг) 2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5бұрыш) 3. Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай, Айтыңдаршы, бұл қандай сан, Жан-жағыңа қарамай? (натурал сан) 20.10.2023 12

М у з ы к а л ы қ с ә л е м д е м е

13 слайд
М у з ы к а л ы қ с ә л е м д е м е

13 слайд

М у з ы к а л ы қ с ә л е м д е м е

І V бөлім « Сиқырлы сұрақтар » • 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 14

14 слайд
І V бөлім « Сиқырлы сұрақтар » • 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 14

14 слайд

І V бөлім « Сиқырлы сұрақтар » • 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 14

1-сыйлық 2-сыйлық 3-сыйлық 4-сыйлық 5-сыйлық 6-сыйлық

15 слайд
1-сыйлық 2-сыйлық 3-сыйлық 4-сыйлық 5-сыйлық 6-сыйлық

15 слайд

1-сыйлық 2-сыйлық 3-сыйлық 4-сыйлық 5-сыйлық 6-сыйлық

Күн-күн сайын жыртылдық, Өміріміз бір жылдық. Күнтізбе

16 слайд
Күн-күн сайын жыртылдық, Өміріміз бір жылдық. Күнтізбе

16 слайд

Күн-күн сайын жыртылдық, Өміріміз бір жылдық. Күнтізбе

Дүниеге тұмсықсыз-ақ келеді, Дегенменен тұмсығынан өледі. Қарындаш

17 слайд
Дүниеге тұмсықсыз-ақ келеді, Дегенменен тұмсығынан өледі. Қарындаш

17 слайд

Дүниеге тұмсықсыз-ақ келеді, Дегенменен тұмсығынан өледі. Қарындаш

Жоқ өзінде бас та, Қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Сызғыш

18 слайд
Жоқ өзінде бас та, Қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Сызғыш

18 слайд

Жоқ өзінде бас та, Қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Сызғыш

Он екі ақ парақ- Он екі ақ қанат, Жауабы әсем-ақ, Сызылған тақталап. Дәптер

19 слайд
Он екі ақ парақ- Он екі ақ қанат, Жауабы әсем-ақ, Сызылған тақталап. Дәптер

19 слайд

Он екі ақ парақ- Он екі ақ қанат, Жауабы әсем-ақ, Сызылған тақталап. Дәптер

Ол оқушы құралы, Қатеңді түзетіп тұрады. Өшіргіш

20 слайд
Ол оқушы құралы, Қатеңді түзетіп тұрады. Өшіргіш

20 слайд

Ол оқушы құралы, Қатеңді түзетіп тұрады. Өшіргіш

20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 21Бөлімнің шарты: 1 минуттың ішінде топ мүшелері ұлы математиктердің есімдерін жазады.

21 слайд
20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 21Бөлімнің шарты: 1 минуттың ішінде топ мүшелері ұлы математиктердің есімдерін жазады. ІІ бөлім «Даналар есімі»

21 слайд

20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 21Бөлімнің шарты: 1 минуттың ішінде топ мүшелері ұлы математиктердің есімдерін жазады. ІІ бөлім «Даналар есімі»

«Тапқыр көрермен» 22 1 м 2 а 3 т

22 слайд
«Тапқыр көрермен» 22 1 м       2 а       3 т             е       4       м         5 а       т       6     и         к     7 а             2 . Тақ цифрлармен аяқталатын сандар 3. Құрамында мәнін табу қажет болатын әрпі бар теңдік 4. Бөлгіштерінің саны еніден көп сандар 5. 1-ге және өзіне бөлінетін сандар 6. Шеңбердің бойындағы кез- келген нүктені центрмен қосатын кесінді 7. бөлшектің...b a

22 слайд

«Тапқыр көрермен» 22 1 м       2 а       3 т             е       4       м         5 а       т       6     и         к     7 а             2 . Тақ цифрлармен аяқталатын сандар 3. Құрамында мәнін табу қажет болатын әрпі бар теңдік 4. Бөлгіштерінің саны еніден көп сандар 5. 1-ге және өзіне бөлінетін сандар 6. Шеңбердің бойындағы кез- келген нүктені центрмен қосатын кесінді 7. бөлшектің...b a

“ Миға шабуыл” «Алғырлар» тобына  Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы

23 слайд
“ Миға шабуыл” «Алғырлар» тобына  Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?  Төрт қойдың неше аяғы бар?  Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындасы бар.Жанұяда неше бала бар?  Бір тонна мақта ауыр ма, 10 центнер темір ауыр ма ? 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 23

23 слайд

“ Миға шабуыл” «Алғырлар» тобына  Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?  Төрт қойдың неше аяғы бар?  Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындасы бар.Жанұяда неше бала бар?  Бір тонна мақта ауыр ма, 10 центнер темір ауыр ма ? 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 23

“ Миға шабуыл” «Тапқырлар» тобына  Ағаш басында 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды . Торғайдың қаншас

24 слайд
“ Миға шабуыл” «Тапқырлар» тобына  Ағаш басында 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды . Торғайдың қаншасы қалды?  1 жұмыртқа 3 минутта піссе,4 жұмыртқа қанша минутта піседі?  Асханада 100кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше килограмм картоп әкелінді?  Бөменің 4 бұрышында бір-бір мысықтан отыр,әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар? 20.10.2023 24

24 слайд

“ Миға шабуыл” «Тапқырлар» тобына  Ағаш басында 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды . Торғайдың қаншасы қалды?  1 жұмыртқа 3 минутта піссе,4 жұмыртқа қанша минутта піседі?  Асханада 100кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше килограмм картоп әкелінді?  Бөменің 4 бұрышында бір-бір мысықтан отыр,әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар? 20.10.2023 24

Жеңімпаздарды марапаттау 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 25

25 слайд
Жеңімпаздарды марапаттау 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 25

25 слайд

Жеңімпаздарды марапаттау 20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 25

20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 26

26 слайд
20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 26

26 слайд

20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 26

20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 27

27 слайд
20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 27

27 слайд

20.10.2023 http://aida.ucoz.ru 27

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ