Материалдар / Табиғат - денсаулық мекені
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғат - денсаулық мекені

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін - өзі тану пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
326
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Білім беру саласы: Денсаулық. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Табиғат-денсаулық мекені. Мақсаты: «Табиғат», «Денсаулық»қ

1 слайд
Білім беру саласы: Денсаулық. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Табиғат-денсаулық мекені. Мақсаты: «Табиғат», «Денсаулық»құндылықтары туралы түсіндіру. Міндеттері: -табиғатпен пен денсаулықтың өзара үйлесімділігі туралы түсініктерін кеңейту. -денсаулықты сақтау дағдыларын дамыту. -тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: дәптер,хрестоматия.

Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялы қ қозғаушылық Шаттық шеңбері Балаларды шеңберге

2 слайд
Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялы қ қозғаушылық Шаттық шеңбері Балаларды шеңберге тұрғызып,төмендегі өлең жолдарын бірге қайталап айту. Армысың шапағатты Күн-Ана! Армысың қайырымды Аспан-Ана! Армысың мейірімді Жер-Ана! Құт дарыт,бар әлемді жарылқа! Балалар шеңберге жиналып, өлең жолдарын қайталайды. Армысың шапағатты Күн-Ана! Армысың қайырымды Аспан-Ана! Армысың мейірімді Жер-Ана! Құт дарыт,бар әлемді жарылқа!

Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялы қ қозғаушылық Өзіммен-өзім Үнтаспадан құстарды

3 слайд
Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялы қ қозғаушылық Өзіммен-өзім Үнтаспадан құстардың,сылдырап аққан судың, тербелген ағаштардың сыбдыры,табиғаттың сан алуан құбылысының дыбысы естіледі. -Қандай дыбыстар естідіңдер? - Табиғаттың осындай құбылысын байқаған кездерің болды ма? -Қандай әсер алдыңдар? Балалар көздерін жұмып тыңдайды Құстардың, сылдырап аққан судың, найзағай күркірегені, желдің, жаңбырдың дыбыстарын естідік. Найзағай күркірегенде қорқыныш сезімі пайда болды. Сылдырап су аққанда, құстардың дыбысы естілгенде жайбырақат сезім пайда болды.

Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ұйымдастыру, іздестіру Әңгімелесу: Жұмбақ жасыру. Таңмен кө

4 слайд
Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ұйымдастыру, іздестіру Әңгімелесу: Жұмбақ жасыру. Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады Көзге көрінбес, Қолға ілінбес Дұрыс айтасыңдар. Балалар қалай ойлайсыңдар: Бізге күн не үшін қажет? Күн – әлемге жарық беріп, жылытатын планета. Күн бәріне бірдей мейірін, жылуын төгеді. Бізге күнсіз тіршілік жоқ екен. Жаттығу: -Мұрынды саусақтарымызбен бітеп,бір сәт тыныс алмай көрейікші! -Ал, енді терең тыныс алып көрейік! Ал, балалар ауа не үшін қажет екен? -ауасыз бізге тіршілік жоқ. Ауамен біз демаламыз. -Мультик көрсету: Су бізге не үшін қажет? -Дұрыс айтасыңдар. Сусыз тіршілік жоқ. Сондықтан да ауаны ластамай, суды үнемдеп пайдалануды үйренейік! Күн, ауа, су – табиғаттың бізге берген сыйы. Сол себепті оларды қорғайық, аялайық! (күн) (ауа) Жылыну үшін, жарық үшін Дем алу үшін Шөлдегенде жуыну үшін Күн, ауа, су адам үшін өте қажет. Біз оларсыз өмір сүре алмаймыз.

Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ұйымдастыру, іздестіру Ойын: «Не болар еді?» Балаларды шең

5 слайд
Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ұйымдастыру, іздестіру Ойын: «Не болар еді?» Балаларды шеңберге тұрғызып, сұрақтар қойып, жауап алу. -Күн жоқ болса, не болар еді? -Ауа жоқ болса, не болар еді? - Су жоқ болса, не болар еді? -Дұрыс айтасыңдар. -Балалар, біз табиғатсыз тіршілік ете алмайды екенбіз. Табиғат бізге күн сияқты мейірімді, ауа сияқты таза, су сияқты сезімдеріміз мөлдір болуды үйретеді. Табиғат бізге қашанда мейіріммен, қамқорлықпен қарап, жомарттық танытады. Біз мейірімділікті, қамқорлықты, жомарттықты табиғаттан үйренейік. Өйткені олар жақсылығын, мейірімін, жылуын барлық адамға бірдей бөлмей – жармай, риясыз істейді. Күн ауа су – біздің достарымыз. Табиғат анамыз біздің деніміздің сау, денсаулықтарымыздың күшті, мықты болуына көмектеседі. Балаларды шеңберге жиналып, қойылған сұрақтарға жауап беріп, сөйлемді аяқтайды. Күн жоқ болса, қараңғы, суық болып, жаурайтын едік. Ауа жоқ болса, дем ала алмай, тұншығып қалар едік. Су жоқ болса, шөлдер едік, ағаштар, гүлдер қурап қалар еді.

Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ұйымдастыру, іздестіру Дәптермен жұмыс: Суретке қарап, әңгі

6 слайд
Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ұйымдастыру, іздестіру Дәптермен жұмыс: Суретке қарап, әңгімелеп беріңдерші. Енді суретті әдемілеп бояймыз.   Дәйек сөз: «Тәні саудың – жаны сау» деген халық мақалын бүгінгі ұйымдастырылған іс – әрекетіміздің дәйек сөзі ретінде түсіндіру. «Тәні саудың – жаны сау»демекші таза жүретін баланың дені сау, мықты, сүйкімді, әдепті, ұқыпты болады. Денсаулыққа табиғаттың пайдасы мол екен.   Ғажайып сөздер: Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс – әрекетімізде айтып үйренген өнегелі сөздерімізді қайталап айтып көрейікші. Күн, ауа, су – біздің достарымыз. Күн, ауа, су – табиғаттың бізге берген сыйы. Күш шуағын шашып тұр. Балалар күнге қыздырынып, таза ауада ойнап, суға шомылып жатыр. Күшік балалардың ойнына қарап отыр. Көбелектер, құстар ұшып жүр. Балалар суретті бояуға кіріседі. Күн, ауа, су – біздің достарымыз. Күн, ауа, су – табиғаттың бізге берген сыйы.

Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Рефлексивті, түзетушілік Қорытындылау: -Бүгін біз табиғат ж

7 слайд
Оқу іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Рефлексивті, түзетушілік Қорытындылау: -Бүгін біз табиғат және денсаулық туралы әңгімелестік, оның сұлулығына тамсанып, әуендерін тыңдадық. Күн, ауа, су, жер – адамның денсаулығына пайдасын, өзара байланысы мен үндестігін білдік. Табиғат пен адамның өмірінің егіз екендігін түсіндік.   Жүректен жүрекке: Балалармен бірге төмендегі өлең жолдарын қайталап айту. Барлығымыз табиғатты сүйеміз, Үлкендердің сөзін ойға түйеміз. Денсаулықты әрқашанда сақтаймыз, Бейбіт өмір баршамызға тілейміз! Күн, ауа, су, жер – адамның денсаулығына пайдасын, өзара байланысы мен үндестігін түсініп, қызығушылық білдіреді. Барлығымыз табиғатты сүйеміз, Үлкендердің сөзін ойға түйеміз. Денсаулықты әрқашанда сақтаймыз, Бейбіт өмір баршамызға тілейміз!

Күтілетін нәтиже: Нені біледі? Табиғат пен адам денсаулығының өзара үйлесімділігі туралы түсінді. Күн, ауа, су – адам үшін өте

8 слайд
Күтілетін нәтиже: Нені біледі? Табиғат пен адам денсаулығының өзара үйлесімділігі туралы түсінді. Күн, ауа, су – адам үшін өте қажет екенін, оларсыз өмір сүре алмайтынын, оларды бізге табиғаттың берген сыйы екенін, сондықтан да оларды қорғауды, аялауды, таза жүріп, әдепті бала болуды білді. Не істей алады? Үнтаспадағы табиғаттың сан алуан құбылысының дыбысын ажырата алды. Сурет салу, бояу арқылы өз көңіл – күін жеткізе алады, әңгімелей алады.