Материалдар / Тәжірибедегі рефлексия
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Тәжірибедегі рефлексия

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға,тәлімгерлерге керек.Тәлімгерлер деңгейлік курсты аяқтағанда көмегі бар.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқу

1 слайд
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы

1 слайд

Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы

Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : О

2 слайд
Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды.

2 слайд

Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды.

М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмы

3 слайд
М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді. Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.

3 слайд

М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді. Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.

Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Ф

4 слайд
Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Фишбоун Шаттық шеңбері

4 слайд

Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Фишбоун Шаттық шеңбері

Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын.

5 слайд
Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2.Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3.Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды. Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.

5 слайд

Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2.Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3.Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды. Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.

Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме

6 слайд
Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? •Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? •Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру. Болашаққа қадам

6 слайд

Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? •Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? •Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру. Болашаққа қадам

Министірлікпен келісілген курстар тізімі