Тәжірибедегі рефлексия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тәжірбиедегі рефлекция
Диалог арқылы
оқыту
оқушылардың
тіл
байлықтарын
арттыру
Мұғалім – оқушы
Оқушы – мұғалім
Оқушы - оқушы
1 слайд
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы
2 слайд
Мақсаты:
Диалог арқылы
оқытудың
стратегиялары
арқылы оқушыларды
сөйлеуге, өз ойын
еркін жеткізуге
дағдыландыру.
Нәтиже :
Оқушылардың
сөйлеу
дағдылары
қалыптасады. Ойлау
қабілеттері дамиды.
2 слайд
Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды.
3 слайд
М
Ұ
Ғ
А
Л
І
М
Оқушыларға бағыт – бағдар береді.
Білім беру жолдарын үйретеді.
«Көпірше» тәжірибелер
қолданады.
Өз бетімен
жұмыс
жасайды.
Білімді
топтасып,
ұжымдасып
игереді.
Бір-біріне
түсіндіреді,
көметеседі.
3 слайд
М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді. Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.
4 слайд
Оқушылар жаңа әдіс-
тәсілдерден не
үйренді?
Психологиялық
ахуал
Бес
сасақ
әдісімен
бағалау
Кері
байланыс
Топтық
жұмыс
Фишбоун
Шаттық
шеңбері
4 слайд
Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Фишбоун Шаттық шеңбері
5 слайд
Сәтсіз
тұстары
1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені
мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап
қойыппын.
2.Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана
алмауым.
3.Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды.
Сәтті
тұстары
1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа
дағдыланды.
2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге
дағдыланды.
3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне
көмектесуге үйренді.
4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.
5 слайд
Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2.Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3.Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды. Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.
6 слайд
Не
өзге
рді?
•Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың
сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау
қабілеттері дамыды.
Не
өзге
рме
ді?
•Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін
жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің
бейімделіп кетуіміз.
Н
ен
і
өз
ге
рт
ем
ін
?
•Тапсырмаларға уақытты дұрыс
бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық
білімді жетілдіру.Оқушылардың
мүмкіндіктерін есеру.
Болашаққа қадам
6 слайд
Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? •Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? •Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру. Болашаққа қадам