Материалдар / Тәжірибедегі рефлексия

Тәжірибедегі рефлексия

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға,тәлімгерлерге керек.Тәлімгерлер деңгейлік курсты аяқтағанда көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2018
490
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқу

1 слайд
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы

1 слайд

Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы

Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже :

2 слайд
Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды .

2 слайд

Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды .

М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді . Білім беру жолдарын үйретеді . « Көпірше » тәжірибелер қолданады. Өз бетімен

3 слайд
М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді . Білім беру жолдарын үйретеді . « Көпірше » тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді . Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.

3 слайд

М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді . Білім беру жолдарын үйретеді . « Көпірше » тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді . Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.

Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді?Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмысФиш

4 слайд
Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді?Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмысФишбоун Шаттық шеңбері

4 слайд

Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді?Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмысФишбоун Шаттық шеңбері

Сәтсіз тұстары 1. Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2. Топ

5 слайд
Сәтсіз тұстары 1. Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2. Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3. Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды . Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.

5 слайд

Сәтсіз тұстары 1. Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2. Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3. Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды . Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.

Не өзге рді? • Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді?

6 слайд
Не өзге рді? • Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? • Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? • Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру.Болашаққа қадам

6 слайд

Не өзге рді? • Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? • Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? • Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру.Болашаққа қадам

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ