1 слайд
Тәжірбиедегі рефлекция
Диалог арқылы
оқыту
оқушылардың
тіл
байлықтарын
арттыру Мұғалім – оқушы
Оқушы – мұғалім
Оқушы - оқушы
2 слайд
Мақсаты:
Диалог арқылы
оқытудың
стратегиялары
арқылы оқушыларды
сөйлеуге, өз ойын
еркін жеткізуге
дағдыландыру. Нәтиже :
Оқушылардың
сөйлеу
дағдылары
қалыптасады. Ойлау
қабілеттері дамиды .
3 слайд
М
Ұ
Ғ
А
Л
І
М Оқушыларға бағыт – бағдар береді .
Білім беру жолдарын үйретеді .
« Көпірше » тәжірибелер
қолданады.
Өз бетімен
жұмыс
жасайды. Білімді
топтасып,
ұжымдасып
игереді .
Бір-біріне
түсіндіреді,
көметеседі.
4 слайд
Оқушылар жаңа әдіс-
тәсілдерден не
үйренді?Психологиялық
ахуал Бес
сасақ
әдісімен
бағалау
Кері
байланыс
Топтық
жұмысФишбоун Шаттық
шеңбері
5 слайд
Сәтсіз
тұстары 1. Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені
мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап
қойыппын.
2. Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана
алмауым.
3. Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды .
Сәтті
тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа
дағдыланды.
2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге
дағдыланды.
3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне
көмектесуге үйренді.
4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.
6 слайд
Не
өзге
рді? •
Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың
сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау
қабілеттері дамыды.
Не
өзге
рме
ді? •
Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін
жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің
бейімделіп кетуіміз.
Н
ен
і
өз
ге
рт
ем
ін
? •
Тапсырмаларға уақытты дұрыс
бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық
білімді жетілдіру.Оқушылардың
мүмкіндіктерін есеру.Болашаққа қадам
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз