Материалдар / Тәжірибедегі рефлексия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәжірибедегі рефлексия

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға,тәлімгерлерге керек.Тәлімгерлер деңгейлік курсты аяқтағанда көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2018
503
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқу

1 слайд
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы

1 слайд

Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы

Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : О

2 слайд
Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды.

2 слайд

Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды.

М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмы

3 слайд
М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді. Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.

3 слайд

М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді. Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.

Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Ф

4 слайд
Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Фишбоун Шаттық шеңбері

4 слайд

Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Фишбоун Шаттық шеңбері

Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын.

5 слайд
Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2.Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3.Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды. Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.

5 слайд

Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2.Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3.Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды. Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.

Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме

6 слайд
Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? •Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? •Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру. Болашаққа қадам

6 слайд

Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? •Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? •Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру. Болашаққа қадам