Тәжірибедегі рефлексия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәжірибедегі рефлексия

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға,тәлімгерлерге керек.Тәлімгерлер деңгейлік курсты аяқтағанда көмегі бар.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқу

#1 слайд
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы

1 слайд

Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы

Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : О

#2 слайд
Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды.

2 слайд

Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды.

М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмы

#3 слайд
М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді. Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.

3 слайд

М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Білім беру жолдарын үйретеді. «Көпірше» тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді. Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.

Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Ф

#4 слайд
Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Фишбоун Шаттық шеңбері

4 слайд

Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді? Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмыс Фишбоун Шаттық шеңбері

Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын.

#5 слайд
Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2.Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3.Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды. Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.

5 слайд

Сәтсіз тұстары 1.Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2.Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3.Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды. Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.

Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме

#6 слайд
Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? •Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? •Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру. Болашаққа қадам

6 слайд

Не өзге рді? •Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? •Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? •Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру. Болашаққа қадам

Файл форматы:
pptx
27.06.2018
574
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі