Тәжірибедегі рефлексия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тәжірбиедегі рефлекция
Диалог арқылы
оқыту
оқушылардың
тіл
байлықтарын
арттыру Мұғалім – оқушы
Оқушы – мұғалім
Оқушы - оқушы
1 слайд
Тәжірбиедегі рефлекция Диалог арқылы оқыту оқушылардың тіл байлықтарын арттыру Мұғалім – оқушы Оқушы – мұғалім Оқушы - оқушы
2 слайд
Мақсаты:
Диалог арқылы
оқытудың
стратегиялары
арқылы оқушыларды
сөйлеуге, өз ойын
еркін жеткізуге
дағдыландыру. Нәтиже :
Оқушылардың
сөйлеу
дағдылары
қалыптасады. Ойлау
қабілеттері дамиды .
2 слайд
Мақсаты: Диалог арқылы оқытудың стратегиялары арқылы оқушыларды сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Нәтиже : Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеттері дамиды .
3 слайд
М
Ұ
Ғ
А
Л
І
М Оқушыларға бағыт – бағдар береді .
Білім беру жолдарын үйретеді .
« Көпірше » тәжірибелер
қолданады.
Өз бетімен
жұмыс
жасайды. Білімді
топтасып,
ұжымдасып
игереді .
Бір-біріне
түсіндіреді,
көметеседі.
3 слайд
М Ұ Ғ А Л І М Оқушыларға бағыт – бағдар береді . Білім беру жолдарын үйретеді . « Көпірше » тәжірибелер қолданады. Өз бетімен жұмыс жасайды. Білімді топтасып, ұжымдасып игереді . Бір-біріне түсіндіреді, көметеседі.
4 слайд
Оқушылар жаңа әдіс-
тәсілдерден не
үйренді?Психологиялық
ахуал Бес
сасақ
әдісімен
бағалау
Кері
байланыс
Топтық
жұмысФишбоун Шаттық
шеңбері
4 слайд
Оқушылар жаңа әдіс- тәсілдерден не үйренді?Психологиялық ахуал Бес сасақ әдісімен бағалау Кері байланыс Топтық жұмысФишбоун Шаттық шеңбері
5 слайд
Сәтсіз
тұстары 1. Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені
мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап
қойыппын.
2. Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана
алмауым.
3. Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды .
Сәтті
тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа
дағдыланды.
2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге
дағдыланды.
3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне
көмектесуге үйренді.
4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.
5 слайд
Сәтсіз тұстары 1. Оқушылар ашық сұрақтар қоюда қиналды,өйткені мен оларға ерешеліктерін есермей жоғары талап қойыппын. 2. Топқа бөлу кезіндегі уақытты тиімді пайдалана алмауым. 3. Оқушылар бірін-бірі бағалауда кемшіліктер болды . Сәтті тұстары 1.Оқушыларда еркіндік пайда болды,топтық жұмысқа дағдыланды. 2.Ашық сұрақтарға ойлана отырып жауап беруге дағдыланды. 3.Ынтымақтастыққа жұмыс істей отырып,бір-біріне көмектесуге үйренді. 4. Өз ойларын еркін айта білуге дағдылана бастады.
6 слайд
Не
өзге
рді? •
Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың
сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау
қабілеттері дамыды.
Не
өзге
рме
ді? •
Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін
жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің
бейімделіп кетуіміз.
Н
ен
і
өз
ге
рт
ем
ін
? •
Тапсырмаларға уақытты дұрыс
бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық
білімді жетілдіру.Оқушылардың
мүмкіндіктерін есеру.Болашаққа қадам
6 слайд
Не өзге рді? • Сабақ жоспары.Әдіс-тәсілдер.Оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасты.Ойлау қабілеттері дамыды. Не өзге рме ді? • Уақытты ұтымды пайдалану.Ойын еркін жеткізе алмау.Дәстүрлі сабаққа өзіміздің бейімделіп кетуіміз. Н ен і өз ге рт ем ін ? • Тапсырмаларға уақытты дұрыс бөлу.Диалогтік оқыту туралы теориялық білімді жетілдіру.Оқушылардың мүмкіндіктерін есеру.Болашаққа қадам