Материалдар / Таксономия Блум
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таксономия Блум

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге бір бірімен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2019
458
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Блум бойынша ойлау дағдыларының деңгейлерін сабақта қолданудың тиімділігі

1 слайд
Блум бойынша ойлау дағдыларының деңгейлерін сабақта қолданудың тиімділігі

1 слайд

Блум бойынша ойлау дағдыларының деңгейлерін сабақта қолданудың тиімділігі

2 слайд

2 слайд

Сабақ (1 ) Қазақ әдебиеті Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы: Б. Момышұлы. «Ұшқан ұя» әңгімесі Күні Мұ

3 слайд
Сабақ (1 ) Қазақ әдебиеті Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы: Б. Момышұлы. «Ұшқан ұя» әңгімесі Күні Мұғалімнің аты- жөні:   Абсеметова Гүлшара Мектеп: № 216 Бөлім атауы Махаббат және абырой Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары А/И: 8.2. 1 .1. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. Б/С: 8.3. 1 .1 Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру Сабақ мақсаттары Барлық оқушы орындай алады: Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» әңгімесінің мазмұнын айта алады, сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдай алады, әңгімеде көтерілген мәселе бойынша өз ойын айта алады. Оқушылардың кейбіреулері орындай алады : Әңгімедегі материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, талдау жасай алады, жаңашылдығына баға бере отырып, ойтолғау жаза алады. Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу, түсіну, қолдану, талдау Бағалау критерийлері Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау, әңгімедегі материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

3 слайд

Сабақ (1 ) Қазақ әдебиеті Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы: Б. Момышұлы. «Ұшқан ұя» әңгімесі Күні Мұғалімнің аты- жөні:   Абсеметова Гүлшара Мектеп: № 216 Бөлім атауы Махаббат және абырой Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары А/И: 8.2. 1 .1. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. Б/С: 8.3. 1 .1 Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру Сабақ мақсаттары Барлық оқушы орындай алады: Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» әңгімесінің мазмұнын айта алады, сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдай алады, әңгімеде көтерілген мәселе бойынша өз ойын айта алады. Оқушылардың кейбіреулері орындай алады : Әңгімедегі материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, талдау жасай алады, жаңашылдығына баға бере отырып, ойтолғау жаза алады. Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу, түсіну, қолдану, талдау Бағалау критерийлері Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау, әңгімедегі материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

Қызығушылықты ояту : Бала, бесік, тәрбие, отбасы, Отан, ана, әке, ұл, қыз, тіл (Оқушылар берілген сөздерді қатыстырып, тақ

4 слайд
Қызығушылықты ояту : Бала, бесік, тәрбие, отбасы, Отан, ана, әке, ұл, қыз, тіл (Оқушылар берілген сөздерді қатыстырып, тақырыпқа сай мақал-мәтелдер, нақыл сөздер айтады)

4 слайд

Қызығушылықты ояту : Бала, бесік, тәрбие, отбасы, Отан, ана, әке, ұл, қыз, тіл (Оқушылар берілген сөздерді қатыстырып, тақырыпқа сай мақал-мәтелдер, нақыл сөздер айтады)

«Көшпенділер» әдісі арқылы сыныпты төрт топқа бөліп, бірден төртке дейін нөмірленген шығарма мәтіндері таратылады.

5 слайд
«Көшпенділер» әдісі арқылы сыныпты төрт топқа бөліп, бірден төртке дейін нөмірленген шығарма мәтіндері таратылады.

5 слайд

«Көшпенділер» әдісі арқылы сыныпты төрт топқа бөліп, бірден төртке дейін нөмірленген шығарма мәтіндері таратылады.

Кейіпкер Адами қасиеттері, іс- әрекеттері Өзіндік баға Кейіпкерлерге мінездеме беру

6 слайд
Кейіпкер Адами қасиеттері, іс- әрекеттері Өзіндік баға Кейіпкерлерге мінездеме беру

6 слайд

Кейіпкер Адами қасиеттері, іс- әрекеттері Өзіндік баға Кейіпкерлерге мінездеме беру

Оқырман конференциясы Баяндамашы. Бауыржан Момышұлының өмірі, шығармашылығы. Әдебиетші. «Ұшқан ұя» шығармасы және көркемді

7 слайд
Оқырман конференциясы Баяндамашы. Бауыржан Момышұлының өмірі, шығармашылығы. Әдебиетші. «Ұшқан ұя» шығармасы және көркемдік ерекшелігі. Зерттеуші. Шығармадағы ертегілер мен аңыыздардың ұлттық тәрбиедегі орны. Құрастырушы. Әңгімеде көтерілген мәселе бойынша құрастыру. Бағалаушы. Бауыржан Момышұлы : «Ер тексіз өскен бала – рухани мүгедек адам. Біздің қазіргі балаларымызға әжелері не шешелері ертек айтып бермейді. Бесікте жатқанда құлағына ананың әлди әні сіңбеген баланың көкірегі кейін керең боп қалмаса деп қорқамын » ,- дейді. Сендердің осы туралы пікірлерің қандай ? Бейнелеуші. «Ұшқан ұя» шығармасындағы қазақ ауылының тұрмыс-тіршілігін суретке түсіру.

7 слайд

Оқырман конференциясы Баяндамашы. Бауыржан Момышұлының өмірі, шығармашылығы. Әдебиетші. «Ұшқан ұя» шығармасы және көркемдік ерекшелігі. Зерттеуші. Шығармадағы ертегілер мен аңыыздардың ұлттық тәрбиедегі орны. Құрастырушы. Әңгімеде көтерілген мәселе бойынша құрастыру. Бағалаушы. Бауыржан Момышұлы : «Ер тексіз өскен бала – рухани мүгедек адам. Біздің қазіргі балаларымызға әжелері не шешелері ертек айтып бермейді. Бесікте жатқанда құлағына ананың әлди әні сіңбеген баланың көкірегі кейін керең боп қалмаса деп қорқамын » ,- дейді. Сендердің осы туралы пікірлерің қандай ? Бейнелеуші. «Ұшқан ұя» шығармасындағы қазақ ауылының тұрмыс-тіршілігін суретке түсіру.

«Әпке» мен «Ұшқан ұя» шығармаларын салыстырып, айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтап, кестені толтыр : Шығармала

8 слайд
«Әпке» мен «Ұшқан ұя» шығармаларын салыстырып, айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтап, кестені толтыр : Шығармалар Айырмашылығы Ұқсастығы «Ұшқан ұя» повесі «Әпке» пьесасы

8 слайд

«Әпке» мен «Ұшқан ұя» шығармаларын салыстырып, айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтап, кестені толтыр : Шығармалар Айырмашылығы Ұқсастығы «Ұшқан ұя» повесі «Әпке» пьесасы

Рухани құндылықтар Материалдық құндылықтар Автордың бағасы Өз бағалары

9 слайд
Рухани құндылықтар Материалдық құндылықтар Автордың бағасы Өз бағалары

9 слайд

Рухани құндылықтар Материалдық құндылықтар Автордың бағасы Өз бағалары

• Нәтижесінде олардың сабаққа деген ынтасының, өзіндік ойы, пікірі қалыптасқанын, есте сақтау қабілеттерінің , пайымдау, ажырат

10 слайд
• Нәтижесінде олардың сабаққа деген ынтасының, өзіндік ойы, пікірі қалыптасқанын, есте сақтау қабілеттерінің , пайымдау, ажырату, жаңа бір ой түю,  бір-бірінің , мұғалімнің алдында жауапкершіліктері артқанын аңғардым. • Бұл олардың білім деңгейлерін  көтеруіне  ықпалын  тигізді. Ойлау дағдыларының деңгейлерін сабақта қолдану нақты мақсатқа қол жеткізуге мүмкіндік береді. Қалыптастырушы тапсырмалар және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын осы ойлау дағдыларының деңгейлеріне сүйене отырып жасаған тиімді.

10 слайд

• Нәтижесінде олардың сабаққа деген ынтасының, өзіндік ойы, пікірі қалыптасқанын, есте сақтау қабілеттерінің , пайымдау, ажырату, жаңа бір ой түю,  бір-бірінің , мұғалімнің алдында жауапкершіліктері артқанын аңғардым. • Бұл олардың білім деңгейлерін  көтеруіне  ықпалын  тигізді. Ойлау дағдыларының деңгейлерін сабақта қолдану нақты мақсатқа қол жеткізуге мүмкіндік береді. Қалыптастырушы тапсырмалар және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын осы ойлау дағдыларының деңгейлеріне сүйене отырып жасаған тиімді.

«Бақытсыз Жамал» романының композициялық құрылымына талдау жасау : Басталуы : Байланысуы : Дамуы : Шиеленісуі : Шарықтау шегі :

11 слайд
«Бақытсыз Жамал» романының композициялық құрылымына талдау жасау : Басталуы : Байланысуы : Дамуы : Шиеленісуі : Шарықтау шегі : Шешімі :

11 слайд

«Бақытсыз Жамал» романының композициялық құрылымына талдау жасау : Басталуы : Байланысуы : Дамуы : Шиеленісуі : Шарықтау шегі : Шешімі :

« Аққулар ұйықтағанда» поэмасына кешенді талдау жасау : 1) Тақырыбы 2) Идеясы 3) Жанры 4) Өлең құрылысына талдау жасау а ) Шумақ

12 слайд
« Аққулар ұйықтағанда» поэмасына кешенді талдау жасау : 1) Тақырыбы 2) Идеясы 3) Жанры 4) Өлең құрылысына талдау жасау а ) Шумақ ә ) Тармақ б ) Бунақ в ) Буын саны г ) Ұйқас

12 слайд

« Аққулар ұйықтағанда» поэмасына кешенді талдау жасау : 1) Тақырыбы 2) Идеясы 3) Жанры 4) Өлең құрылысына талдау жасау а ) Шумақ ә ) Тармақ б ) Бунақ в ) Буын саны г ) Ұйқас

Көркемдегіш құралдардың қолданылуы Көркемдегіш құрал түрі Шығармадан мысал метафора теңеу эпитет кейіптеу пейзаж эпифо

13 слайд
Көркемдегіш құралдардың қолданылуы Көркемдегіш құрал түрі Шығармадан мысал метафора теңеу эпитет кейіптеу пейзаж эпифора

13 слайд

Көркемдегіш құралдардың қолданылуы Көркемдегіш құрал түрі Шығармадан мысал метафора теңеу эпитет кейіптеу пейзаж эпифора

Пікірталас : «Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер» Эссе : «Ұяда не көрсен, ұшқанда соны ілесің »

14 слайд
Пікірталас : «Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер» Эссе : «Ұяда не көрсен, ұшқанда соны ілесің »

14 слайд

Пікірталас : «Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер» Эссе : «Ұяда не көрсен, ұшқанда соны ілесің »