Таныстыру мектеп

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Таныстыру мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
шығармашыл мұғалімге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясының құндылықтары арқылы жан- жақты дамыған экономикалық бәсекеге дайын, өзінің ұлттық мәдени

#2 слайд
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясының құндылықтары арқылы жан- жақты дамыған экономикалық бәсекеге дайын, өзінің ұлттық мәдениеті мен тілін қастерлейтін, ұлттық рухы жоғары, саяси ерік – күші мен жігері мықты қалыптасқан, өмірде өз орнын таба алатын, қиын- қыстау кезде батыл әрі дұрыс шешім қабылдап, жеңіп шыға алатын жеке тұлға тәрбиелеу.

2 слайд

“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясының құндылықтары арқылы жан- жақты дамыған экономикалық бәсекеге дайын, өзінің ұлттық мәдениеті мен тілін қастерлейтін, ұлттық рухы жоғары, саяси ерік – күші мен жігері мықты қалыптасқан, өмірде өз орнын таба алатын, қиын- қыстау кезде батыл әрі дұрыс шешім қабылдап, жеңіп шыға алатын жеке тұлға тәрбиелеу.

Оқушылардың оқуға ынтасын, еңбекке белсенділігін, шығармашылық қабілеті мен өнер білімге қызығушылығын ескере отырып,дары

#3 слайд
Оқушылардың оқуға ынтасын, еңбекке белсенділігін, шығармашылық қабілеті мен өнер білімге қызығушылығын ескере отырып,дарынды оқушылар тәрбиелеу.

3 слайд

Оқушылардың оқуға ынтасын, еңбекке белсенділігін, шығармашылық қабілеті мен өнер білімге қызығушылығын ескере отырып,дарынды оқушылар тәрбиелеу.

Жұмыстарымның негізгі басымдықтары: баланы немі жетілуі, даму жа дайында болуы; ңү ғ баланы зіні т рлі рекеті ж не оны сырт ы

#4 слайд
Жұмыстарымның негізгі басымдықтары: баланы немі жетілуі, даму жа дайында болуы; ңү ғ баланы зіні т рлі рекеті ж не оны сырт ы ң ө ң ү ә ә ң қ ортамен таби и арым- атынасын; ғ қ қ т рбие мен дамуды бірлігі ж не зара ә ң ә ө байланыстлы ы; ғ т рбие мен зін зі т рбиелеуді бірлігі ж не зара ә ө ө ә ң ә ө байланыстылы ы; ғ білімде біры ай дайын т сілді болмауы ж не оны ңғ ә ң ә олдану м мкін еместігі; қ ү о амны немі ркендеп дамуы, онда мір с ріп қ ғ ңү ө ө ү отыр ан рбір жеке адамны к ш- уаты мен мірлік ғ ә ң ү қ ө станымын олдау ұ қ

4 слайд

Жұмыстарымның негізгі басымдықтары: баланы немі жетілуі, даму жа дайында болуы; ңү ғ баланы зіні т рлі рекеті ж не оны сырт ы ң ө ң ү ә ә ң қ ортамен таби и арым- атынасын; ғ қ қ т рбие мен дамуды бірлігі ж не зара ә ң ә ө байланыстлы ы; ғ т рбие мен зін зі т рбиелеуді бірлігі ж не зара ә ө ө ә ң ә ө байланыстылы ы; ғ білімде біры ай дайын т сілді болмауы ж не оны ңғ ә ң ә олдану м мкін еместігі; қ ү о амны немі ркендеп дамуы, онда мір с ріп қ ғ ңү ө ө ү отыр ан рбір жеке адамны к ш- уаты мен мірлік ғ ә ң ү қ ө станымын олдау ұ қ

Менің мектебім:

#5 слайд
Менің мектебім:

5 слайд

Менің мектебім:

ХХІ – ғасыр азаматының бойында өркениетті өмірге талпынуға ата- баба дәстүрін жалғастыруға кіндік қаны тамған туған жерін

#6 слайд
ХХІ – ғасыр азаматының бойында өркениетті өмірге талпынуға ата- баба дәстүрін жалғастыруға кіндік қаны тамған туған жерін, асқақтаған көк тулы Отанын сүюге, үлкен-кішіге мейірімді, ізетті, текті, дені сау жеке тұлға тәрбиелеу

6 слайд

ХХІ – ғасыр азаматының бойында өркениетті өмірге талпынуға ата- баба дәстүрін жалғастыруға кіндік қаны тамған туған жерін, асқақтаған көк тулы Отанын сүюге, үлкен-кішіге мейірімді, ізетті, текті, дені сау жеке тұлға тәрбиелеу

Оқушылардың үйірме жұмыстарына қатысуы йірме Ү саны Барлы қ бала саны техника лы қ жас биолог Математи ка ажаптар ғ ы К р

#7 слайд
Оқушылардың үйірме жұмыстарына қатысуы йірме Ү саны Барлы қ бала саны техника лы қ жас биолог Математи ка ажаптар ғ ы К ркем ө шы ар ғ маш. спортбас ал қ ар 14 159 1 71 101 205 821 155 25 Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Үйір ме саны Үйір- ме саны Үйір ме саны Үйір- ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Вокальды инструм. ансамбль Эстрада оркестрі хор ТеатрК ркем ө деб. ә Духов. оркестр фолькле р Халы қ оркестрі би балды қ Жастар биі (соврем) - - - -1 30- -1 10- -1 121 101 20 - -- - Эстетикалық бағыт бойынша үйірме жұмысы Үйір ме саны Бала саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны

7 слайд

Оқушылардың үйірме жұмыстарына қатысуы йірме Ү саны Барлы қ бала саны техника лы қ жас биолог Математи ка ажаптар ғ ы К ркем ө шы ар ғ маш. спортбас ал қ ар 14 159 1 71 101 205 821 155 25 Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Үйір ме саны Үйір- ме саны Үйір ме саны Үйір- ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Вокальды инструм. ансамбль Эстрада оркестрі хор ТеатрК ркем ө деб. ә Духов. оркестр фолькле р Халы қ оркестрі би балды қ Жастар биі (соврем) - - - -1 30- -1 10- -1 121 101 20 - -- - Эстетикалық бағыт бойынша үйірме жұмысы Үйір ме саны Бала саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Үйір ме саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны Бала саны

Мені жетістіктерім: ң Жалпы мәлімет 1 Аты-жөні Уябаева Н.с 2Туған күні, айы, жылы 10.11.1983ж 3 Білімі, бітірген оқу орны, ди

#8 слайд
Мені жетістіктерім: ң Жалпы мәлімет 1 Аты-жөні Уябаева Н.с 2Туған күні, айы, жылы 10.11.1983ж 3 Білімі, бітірген оқу орны, диплом бойынша мамандығы, диплом № «Сырдария» университетматематика пәні мұғалімі 4 Жұмыс орны Б . Нұрлыбеков атындағы жалпы орта мектебі 5 Лауазымы, сабақ беретін пәні Математика 6 Мекен-жайы Шұбарсу ауылы ,7 - қиылыс 7 Үй, ұялы телефоны 87753742071 8 Электрондық пошта Nurshagul 1983 @ mail ru

8 слайд

Мені жетістіктерім: ң Жалпы мәлімет 1 Аты-жөні Уябаева Н.с 2Туған күні, айы, жылы 10.11.1983ж 3 Білімі, бітірген оқу орны, диплом бойынша мамандығы, диплом № «Сырдария» университетматематика пәні мұғалімі 4 Жұмыс орны Б . Нұрлыбеков атындағы жалпы орта мектебі 5 Лауазымы, сабақ беретін пәні Математика 6 Мекен-жайы Шұбарсу ауылы ,7 - қиылыс 7 Үй, ұялы телефоны 87753742071 8 Электрондық пошта Nurshagul 1983 @ mail ru

Наградталған уақытыНаграда не мадақтау түрі Кім марапаттады? 2012жыл Алғыс хаты «Нұр Отан» ХДП 2012 жыл Мадақтама Шұбарсу ауыл

#9 слайд
Наградталған уақытыНаграда не мадақтау түрі Кім марапаттады? 2012жыл Алғыс хаты «Нұр Отан» ХДП 2012 жыл Мадақтама Шұбарсу ауыл әкімшілігінен 2012 жыл Алғыс Хат Ордабасы аудандық ББ 2013 жыл Алғыс Хат Облыстық білім бөлімі 2013 жыл Алғыс хат «Өрлеу » біліктілікті арттыру ұлттық орталық» ОҚО бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттырубіліктілікті арттыру институты 2013 жыл Сертификат «Өрлеу » біліктілікті арттыру ұлттық орталық» ОҚО бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттырубіліктілікті арттыру институты 2012-2015жылдар аралығы Әр түрлі дәрежедегі мақтау қағаздары Мектеп әкімшілігіНаградалары, марапаттаулар Наградалары, марапаттаулар

9 слайд

Наградталған уақытыНаграда не мадақтау түрі Кім марапаттады? 2012жыл Алғыс хаты «Нұр Отан» ХДП 2012 жыл Мадақтама Шұбарсу ауыл әкімшілігінен 2012 жыл Алғыс Хат Ордабасы аудандық ББ 2013 жыл Алғыс Хат Облыстық білім бөлімі 2013 жыл Алғыс хат «Өрлеу » біліктілікті арттыру ұлттық орталық» ОҚО бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттырубіліктілікті арттыру институты 2013 жыл Сертификат «Өрлеу » біліктілікті арттыру ұлттық орталық» ОҚО бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттырубіліктілікті арттыру институты 2012-2015жылдар аралығы Әр түрлі дәрежедегі мақтау қағаздары Мектеп әкімшілігіНаградалары, марапаттаулар Наградалары, марапаттаулар

#10 слайд

10 слайд

Оқу жылы Қайда тәжірибесі тыңдалған? Тақырыбы Түрі 2012-2013 желтоқсан Мектепте Қиын бала қайдан шығады? Баяндама 2012-2013 с

#11 слайд
Оқу жылы Қайда тәжірибесі тыңдалған? Тақырыбы Түрі 2012-2013 желтоқсан Мектепте Қиын бала қайдан шығады? Баяндама 2012-2013 сәуір Ауданда Құқық бұзушылыққа бейім бала Баяндама 2012-2013 Тамыз Облыста Құқық бұзушылыққа бейім бала Баяндама 2012-2013 желтоқсан Мектепішілік семинар “Квадрат теңдеулер» Ашық сабақ 2012-2013 наурыз Мектепішілік математика апталығы Халық педагогикасын математика сабағында насихаттау Ашық сабақ 2012-2013 наурыз Мектепішілік педагогикалық отырыста «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудағы тиімді тәсілдер» баяндама оқылды. Баяндама 2013-2014 Сәуір Мектепте откізілген семинар «Оқытудың жаңа инновациялық технологияларды қолдану арқылы білім берудің сапасын арттыру» ашық сабақ тақырыбы: Рационал теңдеулер Ашық сабақ 2014-2015 Сәуір мектепте Жас математиктер Ашық сабақ 2012-2013 маусым «Өрлеу » біліктілікті арттыру ұлттық орталық» ОҚО бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттырубіліктілікті арттыру институты . Құқық бұзушылыққа бейім бала БаяндамаТәжірибесінің таратылуы қалалық, облыстық көлемде семинарларда сабақтар беруі, баяндамалар жасауы Тәжірибесінің таратылуы қалалық, облыстық көлемде семинарларда сабақтар беруі, баяндамалар жасауы

11 слайд

Оқу жылы Қайда тәжірибесі тыңдалған? Тақырыбы Түрі 2012-2013 желтоқсан Мектепте Қиын бала қайдан шығады? Баяндама 2012-2013 сәуір Ауданда Құқық бұзушылыққа бейім бала Баяндама 2012-2013 Тамыз Облыста Құқық бұзушылыққа бейім бала Баяндама 2012-2013 желтоқсан Мектепішілік семинар “Квадрат теңдеулер» Ашық сабақ 2012-2013 наурыз Мектепішілік математика апталығы Халық педагогикасын математика сабағында насихаттау Ашық сабақ 2012-2013 наурыз Мектепішілік педагогикалық отырыста «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудағы тиімді тәсілдер» баяндама оқылды. Баяндама 2013-2014 Сәуір Мектепте откізілген семинар «Оқытудың жаңа инновациялық технологияларды қолдану арқылы білім берудің сапасын арттыру» ашық сабақ тақырыбы: Рационал теңдеулер Ашық сабақ 2014-2015 Сәуір мектепте Жас математиктер Ашық сабақ 2012-2013 маусым «Өрлеу » біліктілікті арттыру ұлттық орталық» ОҚО бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттырубіліктілікті арттыру институты . Құқық бұзушылыққа бейім бала БаяндамаТәжірибесінің таратылуы қалалық, облыстық көлемде семинарларда сабақтар беруі, баяндамалар жасауы Тәжірибесінің таратылуы қалалық, облыстық көлемде семинарларда сабақтар беруі, баяндамалар жасауы

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
ppt
10.02.2019
1519
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі