Таныстырылым "Оқуға уәжі төмен балалармен жұмыс жолдары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқуға уәжі төмен
оқушылармен жұмыс
жолдары
1 слайд
Оқуға уәжі төмен оқушылармен жұмыс жолдары
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Қажеттіліктер пирамидасы — адамның қажеттіліктерін
сипаттайтын иерархиялық модель . “Адамдық мотивация
теориясы” (1934), “Психологияға шолу”(1934), “Мотивация
мен индивидуалдылық” (1970)Абрахам Харольд Маслоу
3 слайд
Қажеттіліктер пирамидасы — адамның қажеттіліктерін сипаттайтын иерархиялық модель . “Адамдық мотивация теориясы” (1934), “Психологияға шолу”(1934), “Мотивация мен индивидуалдылық” (1970)Абрахам Харольд Маслоу
4 слайд
Қажеттіліктердің иерархиясы келесі негізгі
ойлар мен алғы шарттарды кіргізеді:
адамдар үнемі қандай да қажеттіліктерді сезеді;
адамдар бөлшек топтарға біріккен күшті
белгіленген қажеттіліктер жинағын бастан
кешіреді;
қажеттіліктер тобы бір-біріне қатысты
иерархиялық түрде орналасқан;
қажеттіліктер қанағаттандырылмаса, адамды
іс-әрекеттерге түрткілейді.
Қанағаттандырылған қажеттіліктер адамдарды
қайта ынталандырмайды
4 слайд
Қажеттіліктердің иерархиясы келесі негізгі ойлар мен алғы шарттарды кіргізеді: адамдар үнемі қандай да қажеттіліктерді сезеді; адамдар бөлшек топтарға біріккен күшті белгіленген қажеттіліктер жинағын бастан кешіреді; қажеттіліктер тобы бір-біріне қатысты иерархиялық түрде орналасқан; қажеттіліктер қанағаттандырылмаса, адамды іс-әрекеттерге түрткілейді. Қанағаттандырылған қажеттіліктер адамдарды қайта ынталандырмайды
5 слайд
Маслоудің қажеттіліктер иерархиясы (5 сатылы түпнұсқалық үлгі)
5 слайд
Маслоудің қажеттіліктер иерархиясы (5 сатылы түпнұсқалық үлгі)
6 слайд
Адамның қажеттіліктері :
•
Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер : тамақ, су, баспана,
жылу, жыныстық қатынас, ұйқы, физикалық тәуелсіздік .
Қауіпсіздікке және болашаққа сеніммен қарау қажеттілігі
(экзистенциялық қажеттіліктер) қорғау, тәртіп, заң, шек қою,
тұрлаулылық және т.б. болашағы болжанған және бірізділікке негізделген
өмір болуын көздейді
Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттіліктер
(әлеуметтік қажеттіліктер). Адам ұжымның мүшесі болуға, бірлескен іс-
шараларға қатысуға ұмтылады. Ол адамдардың көңілін өзіне аударғысы
келеді, жақын араласушылық пен қолдауға, достық пен махаббатқа мұқтаж.
Құрмет көрсетілуін қажет ету (беделді қажеттіліктер) Адам өзін
сыйлауды, оның қол жеткізген жетістіктеріндегі шеберлікті мойындауды,
құзыреттілікке ие болу ниетіне жол ашуды, қызмет сатысы бойынша өсуді,
айналадағылардан сыйласушылықты, ұжымдағы лидерлік позицияны
үстануды қажет етеді.
Өзін-өзі таныту қажеттіліктері (рухани қажеттіліктер). Адам өзінің
білімін, қабілеттіліктерінің, біліктілігі мен дағдыларын барынша толық
пайдалануға ұмтылыс танытады. Бұл қажеттіліктер өз көрінісін өнер,
тұлғаның өзін көрсетуі арқылы көрініс табады. Маслоу оқуды өзін өзі
көрсетудің бір жолы ретінде қарастыруға болады деп ойлайды.
6 слайд
Адамның қажеттіліктері : • Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер : тамақ, су, баспана, жылу, жыныстық қатынас, ұйқы, физикалық тәуелсіздік . Қауіпсіздікке және болашаққа сеніммен қарау қажеттілігі (экзистенциялық қажеттіліктер) қорғау, тәртіп, заң, шек қою, тұрлаулылық және т.б. болашағы болжанған және бірізділікке негізделген өмір болуын көздейді Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттіліктер (әлеуметтік қажеттіліктер). Адам ұжымның мүшесі болуға, бірлескен іс- шараларға қатысуға ұмтылады. Ол адамдардың көңілін өзіне аударғысы келеді, жақын араласушылық пен қолдауға, достық пен махаббатқа мұқтаж. Құрмет көрсетілуін қажет ету (беделді қажеттіліктер) Адам өзін сыйлауды, оның қол жеткізген жетістіктеріндегі шеберлікті мойындауды, құзыреттілікке ие болу ниетіне жол ашуды, қызмет сатысы бойынша өсуді, айналадағылардан сыйласушылықты, ұжымдағы лидерлік позицияны үстануды қажет етеді. Өзін-өзі таныту қажеттіліктері (рухани қажеттіліктер). Адам өзінің білімін, қабілеттіліктерінің, біліктілігі мен дағдыларын барынша толық пайдалануға ұмтылыс танытады. Бұл қажеттіліктер өз көрінісін өнер, тұлғаның өзін көрсетуі арқылы көрініс табады. Маслоу оқуды өзін өзі көрсетудің бір жолы ретінде қарастыруға болады деп ойлайды.
7 слайд
Жетілдірілген қажеттіліктер
жүйесі
•
Физиологиялық
(ең төменгі)
•
Қауіпсіздік
•
Махаббат/бір нәрсеге
тиеселілік
•
Құрмет
•
Білім алу (танымдық)
•
Эстетикалық
•
Өзінің маңызын түсіну Танымдық қажеттілік:
•
оқушының алдына
қойған мақсатты,
мәселені, тапсырманы
тез шешуіне;
•
жаңа тақырыпты жақсы
меңгеруіне уәждейді..
•
Уәждеме–бiлiм мазмұнын
белсендi игеруi мен
танымдық iс-әрекетке
ниеті. Танымдық iс-
әрекетке ниет
белсенділігі оянбаса, оқу
мен оқыту нәтижесіз
болады.
7 слайд
Жетілдірілген қажеттіліктер жүйесі • Физиологиялық (ең төменгі) • Қауіпсіздік • Махаббат/бір нәрсеге тиеселілік • Құрмет • Білім алу (танымдық) • Эстетикалық • Өзінің маңызын түсіну Танымдық қажеттілік: • оқушының алдына қойған мақсатты, мәселені, тапсырманы тез шешуіне; • жаңа тақырыпты жақсы меңгеруіне уәждейді.. • Уәждеме–бiлiм мазмұнын белсендi игеруi мен танымдық iс-әрекетке ниеті. Танымдық iс- әрекетке ниет белсенділігі оянбаса, оқу мен оқыту нәтижесіз болады.
8 слайд
Жетілдірілген қажеттіліктер жүйесі
•
Физиологиялық (ең төменгі)
•
Қауіпсіздік
•
Махаббат/бір нәрсеге тиеселілік
•
Құрмет
•
Білім алу (танымдық)
•
Эстетикалық
•
Өзінің маңызын түсіну
8 слайд
Жетілдірілген қажеттіліктер жүйесі • Физиологиялық (ең төменгі) • Қауіпсіздік • Махаббат/бір нәрсеге тиеселілік • Құрмет • Білім алу (танымдық) • Эстетикалық • Өзінің маңызын түсіну
9 слайд
Оқу уәждемесi – оқу мақсатына жету үшін қажет
болатын белсенділік.
•
Оқушыларға ең мәнді болатын келесі уәждер:
•
Танымдылық;
•
Коммуникативтілік;
•
Эмоционалдық;
•
Өздігінен дамуы;
•
Оқушы позициясы;
•
Жетістігі;
•
Сыртқы (марапаттау, жазалау).
9 слайд
Оқу уәждемесi – оқу мақсатына жету үшін қажет болатын белсенділік. • Оқушыларға ең мәнді болатын келесі уәждер: • Танымдылық; • Коммуникативтілік; • Эмоционалдық; • Өздігінен дамуы; • Оқушы позициясы; • Жетістігі; • Сыртқы (марапаттау, жазалау).
10 слайд
Оқушы уәжін қалай анықтауға болады? Сауалнама
Мақсатым: Оқуға деген жеке уәжін анықтау
Қолдану нұсқаулығы: Сауалнаманы ықыласпен оқып шықта, сенің қалауың мен
талпынысыңа сәйкес келетің жолдардың астын сызып белгіле.
Ескерту: үштен артық белгілеуге болмайды.
1.Сабақта қызықты болғаны үшін оқимын.
2.Сабақта нашар баға алғаныма ұрсатындықтан
оқимын.
3.Көп білігім келетіндіктен оқимын.
4.Жұмыс істегенде жеңіл болу үшін оқимын.
5.Ата-анамды қуанту үшін оқимын.
6.Жолдастарымның артында қалмас үшін оқимын.
7.Оқыған ұнағандықтан оқимын.
8.Жақсы оқығанымды мұғалімдер мақтағаны үшін
оқимын.
9.« 2 » алғаным үшін ата-анам жазалайтындықтан
оқимын.
10.Жақсы оқығанымды басқаларға үлгі еткені
үшін оқимын.
11.Көп жаңа білім алатындығымнан оқимын. •
Қорытындылар: Егер
сауалнамада төмендегі
сұрақтар таңдалса:
•
1; 7; 11 – таңымдық
уәжге сәйкес келеді;
•
– 3; 4 – кең әлеуметтік
уәжге сәйкес келеді;
•
– 6;10 – тар әлеуметтік
уәжге сәйкес келеді;
•
– 2 ; 9 – Рен жіту ден бой
жасыруы;
•
– 5 ; 8 – Мақулдануға
бағытталу.
10 слайд
Оқушы уәжін қалай анықтауға болады? Сауалнама Мақсатым: Оқуға деген жеке уәжін анықтау Қолдану нұсқаулығы: Сауалнаманы ықыласпен оқып шықта, сенің қалауың мен талпынысыңа сәйкес келетің жолдардың астын сызып белгіле. Ескерту: үштен артық белгілеуге болмайды. 1.Сабақта қызықты болғаны үшін оқимын. 2.Сабақта нашар баға алғаныма ұрсатындықтан оқимын. 3.Көп білігім келетіндіктен оқимын. 4.Жұмыс істегенде жеңіл болу үшін оқимын. 5.Ата-анамды қуанту үшін оқимын. 6.Жолдастарымның артында қалмас үшін оқимын. 7.Оқыған ұнағандықтан оқимын. 8.Жақсы оқығанымды мұғалімдер мақтағаны үшін оқимын. 9.« 2 » алғаным үшін ата-анам жазалайтындықтан оқимын. 10.Жақсы оқығанымды басқаларға үлгі еткені үшін оқимын. 11.Көп жаңа білім алатындығымнан оқимын. • Қорытындылар: Егер сауалнамада төмендегі сұрақтар таңдалса: • 1; 7; 11 – таңымдық уәжге сәйкес келеді; • – 3; 4 – кең әлеуметтік уәжге сәйкес келеді; • – 6;10 – тар әлеуметтік уәжге сәйкес келеді; • – 2 ; 9 – Рен жіту ден бой жасыруы; • – 5 ; 8 – Мақулдануға бағытталу.
11 слайд
№ Аты-
жөні Танымдық уәж Кең
әлеуметтік
уәж Тар
әлеуметтік
уәж Ренжітуде
н бой
жасыруы Мақұлдан
уға
бағытталу
1 7 11 3 4 6 10 2 9 5 8
1 А
оқушы
Н.І. + + +
2 В
оқушы
Р.Н. + + +
3 С
оқушы
Ж.Ә. + + +Уәждеме саласының диагностикасы
Сараптама кестесі (орта буын ,4- сынып, қатысқаны 10 оқушы)
11 слайд
№ Аты- жөні Танымдық уәж Кең әлеуметтік уәж Тар әлеуметтік уәж Ренжітуде н бой жасыруы Мақұлдан уға бағытталу 1 7 11 3 4 6 10 2 9 5 8 1 А оқушы Н.І. + + + 2 В оқушы Р.Н. + + + 3 С оқушы Ж.Ә. + + +Уәждеме саласының диагностикасы Сараптама кестесі (орта буын ,4- сынып, қатысқаны 10 оқушы)
12 слайд
№ С
ы
н
ы
б
ы О
қу
ш
ы
са
н
ы Танымдық уәж Кең
әлеуметтік
уәж Тар
әлеуметтік
уәж Ренжітуде
н бой
жасыруы Мақұлдан
уға
бағытталу
1 7 11 3 4 6 10 2 9 5 8
1 4 10
1 1 1 3 4
2 8 11
5 3 1 1 1
3 1
1 13
5 8Жас ерекшелігіне қарай қажеттілік деңгейінің мониторингі
12 слайд
№ С ы н ы б ы О қу ш ы са н ы Танымдық уәж Кең әлеуметтік уәж Тар әлеуметтік уәж Ренжітуде н бой жасыруы Мақұлдан уға бағытталу 1 7 11 3 4 6 10 2 9 5 8 1 4 10 1 1 1 3 4 2 8 11 5 3 1 1 1 3 1 1 13 5 8Жас ерекшелігіне қарай қажеттілік деңгейінің мониторингі
13 слайд
Оқу уәжінің деңгейлері
Танымдық уәжі , оқу
белсенділігінің деңгейі Танымдық уәжінің сипаты
Жоғары қойылатын барлық талаптарды неғұрлым ойдағыдай орындауға деген
ұмтылыс бар. Оқушылар мұғалімнің барлық нұсқауларын мүлтіксіз
орындайды, адал және жауапты, қанағаттанғысыз баға алса уайымдайды.
Жақсы Оқушылар оқу қызметін ойдағыдай игереді.
О рта Мектепке деген оң көзқарас, ол тек оқудан тыс қызметімен қызықтырады.
Мұндай балалар өздерін мектепте едәуір жайлы сезінеді. Оларға өздерін
оқушы ретінде сезіну, әдемі портфелі, қаламы, пеналы, дәптері болғаны
ұнайды.
Шамалы Танымдық уәждер шамалы дәрежеде қалыптасқан, және оқу үрдісі оларды
онша қызықтырмайды.
Төмен мектептік
уәж Балалар мектепке құлықсыз барады, сабаққа жиі қатыспауды жөн көреді.
Сабақтарда үнемі басқа істермен, ойындармен айналысып отырады. Оқу
барысында едәуір қиындықтарға тап болады, мектепке шынайы бейімделу
күйінде жүреді. Мектепке теріс көзқарас, мектептік бейімсіздену. Оқушылар
оқуда едәуір қиындықтарды басынан өткізеді: оқу бағдарламасына үлгермей
жатады, сыныптастырмен арақатынаста, мұғаліммен өзара арақатынаста
проблемалар пайда болады. Мектепті ол көбінесе жағымсыз орта ретінде
қабылдайды, онда болу олар үшін төзімсіз.. Басқа жағдайларда ашушаңдық
танытуы мүмкін, тапсырмаларды орындаудан, қандай да бір нормалар мен
ережелерге мойынсұнудан бас тартады. Көбінесе мұндай оқушыларда жүйке-
психикалық ауытқулар байқалады.
13 слайд
Оқу уәжінің деңгейлері Танымдық уәжі , оқу белсенділігінің деңгейі Танымдық уәжінің сипаты Жоғары қойылатын барлық талаптарды неғұрлым ойдағыдай орындауға деген ұмтылыс бар. Оқушылар мұғалімнің барлық нұсқауларын мүлтіксіз орындайды, адал және жауапты, қанағаттанғысыз баға алса уайымдайды. Жақсы Оқушылар оқу қызметін ойдағыдай игереді. О рта Мектепке деген оң көзқарас, ол тек оқудан тыс қызметімен қызықтырады. Мұндай балалар өздерін мектепте едәуір жайлы сезінеді. Оларға өздерін оқушы ретінде сезіну, әдемі портфелі, қаламы, пеналы, дәптері болғаны ұнайды. Шамалы Танымдық уәждер шамалы дәрежеде қалыптасқан, және оқу үрдісі оларды онша қызықтырмайды. Төмен мектептік уәж Балалар мектепке құлықсыз барады, сабаққа жиі қатыспауды жөн көреді. Сабақтарда үнемі басқа істермен, ойындармен айналысып отырады. Оқу барысында едәуір қиындықтарға тап болады, мектепке шынайы бейімделу күйінде жүреді. Мектепке теріс көзқарас, мектептік бейімсіздену. Оқушылар оқуда едәуір қиындықтарды басынан өткізеді: оқу бағдарламасына үлгермей жатады, сыныптастырмен арақатынаста, мұғаліммен өзара арақатынаста проблемалар пайда болады. Мектепті ол көбінесе жағымсыз орта ретінде қабылдайды, онда болу олар үшін төзімсіз.. Басқа жағдайларда ашушаңдық танытуы мүмкін, тапсырмаларды орындаудан, қандай да бір нормалар мен ережелерге мойынсұнудан бас тартады. Көбінесе мұндай оқушыларда жүйке- психикалық ауытқулар байқалады.
14 слайд
Оқушының уәжі төмендеуінің себептері :
1. Оқушының денсаулығының нашарлығы.
2. Отбасылық жағдайлар:
-
Ата – ананың болмауы немесе ажырауы;
-
Әлеуметтік жағдайы;
отбасындағы қайғы-қасірет;
3. Алыстан келіп оқитын балалар.
-
Жатқан үйінің жайсыздығы, үйреніспеуі;
4. Достарының әсері.
5. Мұғалім тарапынан болатын олқылықтар:
- Оқыту жұмысының сапасыз болуы;
-
Оқушының білімін жиі тексермеуі;
-
Үйге тапсырма беру, оны тексеру әдісінің дұрыс болмауы;
-
Мұғалімнің өз оқушыларын дұрыс білмеуі, қызығушылығын дамыта алмауы;
-
Мектепте үлгермеушіліктің алдын алу жөнінде жүйелі жұмыстың болмауы,
мектеп әкімшілігі мен сынып жетекшілерінің ортақ жұмыс жүргізбеуі;
-
Тәрбие жұмысындағы олқылықтар, оқушының сабақтағы нашар тәртібі, өз
міндеттерін саналы түрде түсінбеуі, мектеп әкімшілігі тарапынан тәртіп
бұзушыларға уақытылы және тиісті шара қолданбауы;
-
Бағалаудағы біржақтылық.
14 слайд
Оқушының уәжі төмендеуінің себептері : 1. Оқушының денсаулығының нашарлығы. 2. Отбасылық жағдайлар: - Ата – ананың болмауы немесе ажырауы; - Әлеуметтік жағдайы; отбасындағы қайғы-қасірет; 3. Алыстан келіп оқитын балалар. - Жатқан үйінің жайсыздығы, үйреніспеуі; 4. Достарының әсері. 5. Мұғалім тарапынан болатын олқылықтар: - Оқыту жұмысының сапасыз болуы; - Оқушының білімін жиі тексермеуі; - Үйге тапсырма беру, оны тексеру әдісінің дұрыс болмауы; - Мұғалімнің өз оқушыларын дұрыс білмеуі, қызығушылығын дамыта алмауы; - Мектепте үлгермеушіліктің алдын алу жөнінде жүйелі жұмыстың болмауы, мектеп әкімшілігі мен сынып жетекшілерінің ортақ жұмыс жүргізбеуі; - Тәрбие жұмысындағы олқылықтар, оқушының сабақтағы нашар тәртібі, өз міндеттерін саналы түрде түсінбеуі, мектеп әкімшілігі тарапынан тәртіп бұзушыларға уақытылы және тиісті шара қолданбауы; - Бағалаудағы біржақтылық.
15 слайд
Мәселені шешу жолдары
15 слайд
Мәселені шешу жолдары
16 слайд
Мәселені шешу жолдары
Оқушыны өз
бетінше жұмыс
істеуге баулу
Құзіреттілігін
сезінуіне жағдай
жасау Таңдау еркіндігі
бар екенін
сезінуіне
мүмкіндік
туғызуЫнталандыру
әдістерін
қолдану
16 слайд
Мәселені шешу жолдары Оқушыны өз бетінше жұмыс істеуге баулу Құзіреттілігін сезінуіне жағдай жасау Таңдау еркіндігі бар екенін сезінуіне мүмкіндік туғызуЫнталандыру әдістерін қолдану
17 слайд
Ақпараттық талдау, ұйымдастыру қызметі
№ Мазмұны Технологиялар Жауаптылар Мерзім
і Шешім
1 Оқушылардың деректер банкін құру (психикалық
және тұлғалық ауытқулар диагностикасы) Іс жүзіндегі
жағдайды талдау ОІ жөніндегі
орынабасар,
әлеуметтік
педагог Директор
жанындағы
мәжіліс
2 Оқушылар тізімін құру, диагностикалық карталарды
және педагогикалық мінездемелерді толтыру Жұмысты реттеу
мақсатында
нәтижелерді талдау Сынып жеткшісі,
психолог,
әлеуметтік
педагог ОІ жөніндегі
орынбасар
жанындағы
мәжіліс
3 Оқушылардың отбасы туралы деректер банкін құру Ақпарат жинау Сынып жетекшісі Тж каф отырысы
4 Пәндер бойынша мектеп компонентінің оңтайлы
санын анықтау Сұхабаттасу, ақпарат
іріктеу және талдау ОІ жөніндегі
орынабасар Әкімшілік
мәжілісі
5 Білім берудің ойдағыдай болуына жағдай жасау Ақпарат іріктеу,
жүйлеу ӘБ басшылары Жыл ағымында
ӘБ мен
әкімшіліктің
бірлескен
мәжілісі
6 Мектеп және кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі
комиссияның бірлескен қызметін ұйымдастыру Жұмыс
бағдарламасын құру Әлеуметтік
педагог Әкімшілік
мәжіліс
7 Қосымша білім беру жүйесі аясында демалыста
балалардың бос уақытын ұйымдастыру Сынып Сынып жетекшсінің
жоспары ТІ жөніндегі
орынабасар Әкімшілік
мәжіліс
8 Оқушылардың оқуына бақылау жөніндегі сынып
жетекшілерінің жұмысын жүйелендіру Сынып
жетекшілерінің
жұмыс жоспарын
талдау ТІ жөніндегі
орынабасар 1-ші
тоқсан Сынып жетек
17 слайд
Ақпараттық талдау, ұйымдастыру қызметі № Мазмұны Технологиялар Жауаптылар Мерзім і Шешім 1 Оқушылардың деректер банкін құру (психикалық және тұлғалық ауытқулар диагностикасы) Іс жүзіндегі жағдайды талдау ОІ жөніндегі орынабасар, әлеуметтік педагог Директор жанындағы мәжіліс 2 Оқушылар тізімін құру, диагностикалық карталарды және педагогикалық мінездемелерді толтыру Жұмысты реттеу мақсатында нәтижелерді талдау Сынып жеткшісі, психолог, әлеуметтік педагог ОІ жөніндегі орынбасар жанындағы мәжіліс 3 Оқушылардың отбасы туралы деректер банкін құру Ақпарат жинау Сынып жетекшісі Тж каф отырысы 4 Пәндер бойынша мектеп компонентінің оңтайлы санын анықтау Сұхабаттасу, ақпарат іріктеу және талдау ОІ жөніндегі орынабасар Әкімшілік мәжілісі 5 Білім берудің ойдағыдай болуына жағдай жасау Ақпарат іріктеу, жүйлеу ӘБ басшылары Жыл ағымында ӘБ мен әкімшіліктің бірлескен мәжілісі 6 Мектеп және кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі комиссияның бірлескен қызметін ұйымдастыру Жұмыс бағдарламасын құру Әлеуметтік педагог Әкімшілік мәжіліс 7 Қосымша білім беру жүйесі аясында демалыста балалардың бос уақытын ұйымдастыру Сынып Сынып жетекшсінің жоспары ТІ жөніндегі орынабасар Әкімшілік мәжіліс 8 Оқушылардың оқуына бақылау жөніндегі сынып жетекшілерінің жұмысын жүйелендіру Сынып жетекшілерінің жұмыс жоспарын талдау ТІ жөніндегі орынабасар 1-ші тоқсан Сынып жетек
18 слайд
Оқушыларды
ынталандыру
әдістері Мадақтау – оқушының әрекетіне ұнамды баға беру.
Өзіне сенімі жоқ үлгерімі төмен оқушыны қолдап,
қуаттау қажет.
Өзіне үлкендердің сенімін артқан бала, өз
кемшіліктерін жойып, оңды жолға түседі
Пәнаралық байланысты жетілдіру түрлері: музыкалық
әуендер, фильмдерден үзінді көрсету.Тек табысқа жеткен оқушыны ғана мақтап шектелместен,
шын ықыласымен еңбектенген оқушыға да жылы лебіз,
мадақ сөзді аянбаған жөн. Мадақтау ықпалы оқушының ұнамды көңіл-күй
сезімін көтереді
Мадақтау – балада өзіне деген сенім орнықтырады,
Жұмысты орындауға деген көңілін арттырады.
18 слайд
Оқушыларды ынталандыру әдістері Мадақтау – оқушының әрекетіне ұнамды баға беру. Өзіне сенімі жоқ үлгерімі төмен оқушыны қолдап, қуаттау қажет. Өзіне үлкендердің сенімін артқан бала, өз кемшіліктерін жойып, оңды жолға түседі Пәнаралық байланысты жетілдіру түрлері: музыкалық әуендер, фильмдерден үзінді көрсету.Тек табысқа жеткен оқушыны ғана мақтап шектелместен, шын ықыласымен еңбектенген оқушыға да жылы лебіз, мадақ сөзді аянбаған жөн. Мадақтау ықпалы оқушының ұнамды көңіл-күй сезімін көтереді Мадақтау – балада өзіне деген сенім орнықтырады, Жұмысты орындауға деген көңілін арттырады.
19 слайд
Оқушылармен уәждік мақсатты қызмет
•
Сабақта •
Сабақтан тыс уақытта
•
Сыныптан тыс
шаралардағы
көшбасшылық;
•
Басқа сыныптарға
тәлімгерлік жүргізу;
•
Өзін-өзі басқару
күндеріне қатысу
( сабақ беру, дублер болу). 1.”Миға шабуыл”
2.Зерттеушілік әңгіме
3.”Блум түймедағы”
4.”Блум таксономиясы”
19 слайд
Оқушылармен уәждік мақсатты қызмет • Сабақта • Сабақтан тыс уақытта • Сыныптан тыс шаралардағы көшбасшылық; • Басқа сыныптарға тәлімгерлік жүргізу; • Өзін-өзі басқару күндеріне қатысу ( сабақ беру, дублер болу). 1.”Миға шабуыл” 2.Зерттеушілік әңгіме 3.”Блум түймедағы” 4.”Блум таксономиясы”
20 слайд
Таңдау еркіндігі бар екенін сезінуіне мүмкіндік
туғызу
•
1.Оқушылардан кеңес алу «Оқушы уні» Джин
Раддок;
•
2. Әдеби шығарманы қалай оқу керектігі туралы
пікірлесіп, шешім қабылдау : оқу және талдау,
спектакль дайындау, дебат ұйымдастыру, мәнерлеп
оқу сайысын өткізу…
•
3.Математика пәні бойынша көп есеп беріп, өз
таңдауы бойынша ішінен 5 есеп шығару.
•
4.Оқушылармен бірлесе бөлім немесе тақырып
бойынша табыс критерийлерін жасақтау.
•
5.Сыныптағы көршісін таңдау.
•
6.Шығарма тақырыбын ойлап табу.
20 слайд
Таңдау еркіндігі бар екенін сезінуіне мүмкіндік туғызу • 1.Оқушылардан кеңес алу «Оқушы уні» Джин Раддок; • 2. Әдеби шығарманы қалай оқу керектігі туралы пікірлесіп, шешім қабылдау : оқу және талдау, спектакль дайындау, дебат ұйымдастыру, мәнерлеп оқу сайысын өткізу… • 3.Математика пәні бойынша көп есеп беріп, өз таңдауы бойынша ішінен 5 есеп шығару. • 4.Оқушылармен бірлесе бөлім немесе тақырып бойынша табыс критерийлерін жасақтау. • 5.Сыныптағы көршісін таңдау. • 6.Шығарма тақырыбын ойлап табу.
21 слайд
Құзыреттілігін сезінуіне жағдай жасау
Табыстылығын сезіну,
білу
•
Қалыптастырушы
бағалауды қолдану
•
Тұрақты кері
байланыс орнатуҚ ұ зы р ет т іл ік
21 слайд
Құзыреттілігін сезінуіне жағдай жасау Табыстылығын сезіну, білу • Қалыптастырушы бағалауды қолдану • Тұрақты кері байланыс орнатуҚ ұ зы р ет т іл ік
22 слайд
Мақсаты бойынша
Эмоциялы күйдің,іс-
әрекеттің,
материалдың мазмұны
М азм ұны
бойы нш а
Жазбаша,ауызша
Өт кізу әдіс-т әсілі бойынш а сауалнама,сұрақ-ж ауап, кесте,сурет.
Ж
асалу т
үрі
Ж
еке,т
опт
ық,
ұж
ымдық
Сабақ үлгісі бойынш
а
Меңгерілген материалмен
Кезеңдік
Бақылау
түйіндіРефлексия
22 слайд
Мақсаты бойынша Эмоциялы күйдің,іс- әрекеттің, материалдың мазмұны М азм ұны бойы нш а Жазбаша,ауызша Өт кізу әдіс-т әсілі бойынш а сауалнама,сұрақ-ж ауап, кесте,сурет. Ж асалу т үрі Ж еке,т опт ық, ұж ымдық Сабақ үлгісі бойынш а Меңгерілген материалмен Кезеңдік Бақылау түйіндіРефлексия
23 слайд
Рефлексияның үш түрі бар:
1. Көңіл-күйдің және эмоциялы күйдің
рефлексиясі
2.Іс-әрекеттің рефлексиясі
3.Оқу материалының мазмұнының рефлексиясі
23 слайд
Рефлексияның үш түрі бар: 1. Көңіл-күйдің және эмоциялы күйдің рефлексиясі 2.Іс-әрекеттің рефлексиясі 3.Оқу материалының мазмұнының рефлексиясі
24 слайд
Критерий Жетістіктердің ең
жоғарғы деңгейі
А
Түсіну 6
В
Талдау (мәтінмен жұмыс) 6
С
Стиль және тілді қолдану 8
Барлығы
20Оқушының оқу жетістігін
бағалау критерийі
24 слайд
Критерий Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі А Түсіну 6 В Талдау (мәтінмен жұмыс) 6 С Стиль және тілді қолдану 8 Барлығы 20Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі
25 слайд
Мазм ұндаманы критериалды бағалау
25 слайд
Мазм ұндаманы критериалды бағалау
26 слайд
26 слайд
27 слайд
27 слайд
28 слайд
«5» - 17 - 20 балл (100%-89%)
«4» - 14 - 16 балл (75%-88%)
«3» - 12 - 13 балл (61%-74%)
«2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )Бағалау шкаласы:
28 слайд
«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )Бағалау шкаласы:
29 слайд
•
Шульманның “Мұғалімнің үш көмекшісі ”
ілімін басшылыққа алып “ Адам жүрекпен
сезген нәрсесін баспен ақылмен ойланып
қолмен жасау керек”. Сондықтан
барлығымыз жан жағымызға, айналамызға
назар аударып өзімізден көмек күтетін
адамдарға қол ұшымызды берейік.
29 слайд
• Шульманның “Мұғалімнің үш көмекшісі ” ілімін басшылыққа алып “ Адам жүрекпен сезген нәрсесін баспен ақылмен ойланып қолмен жасау керек”. Сондықтан барлығымыз жан жағымызға, айналамызға назар аударып өзімізден көмек күтетін адамдарға қол ұшымызды берейік.