Материалдар / Таныстырылым "Оқуға уәжі төмен балалармен жұмыс жолдары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Таныстырылым "Оқуға уәжі төмен балалармен жұмыс жолдары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл таныстырылымды деңгейлік бағдарламасын меңгерген көшбасшы мұғалімдер, пән мұғалімдері өз білімін жетілдіру,тәжірибеде жүзеге асыру мақсатында қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2019
496
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқуға уәжі төмен оқушылармен жұмыс жолдары

1 слайд
Оқуға уәжі төмен оқушылармен жұмыс жолдары

2 слайд

Қажеттіліктер пирамидасы — адамның қажеттіліктерін сипаттайтын иерархиялық модель . “Адамдық мотивация теориясы” (1934), “П

3 слайд
Қажеттіліктер пирамидасы  — адамның қажеттіліктерін сипаттайтын иерархиялық модель . “Адамдық мотивация теориясы” (1934), “Психологияға шолу”(1934), “Мотивация мен индивидуалдылық” (1970)Абрахам Харольд Маслоу

Қажеттіліктердің иерархиясы келесі негізгі ойлар мен алғы шарттарды кіргізеді:  адамдар үнемі қандай да қажеттіліктерді сезеді

4 слайд
Қажеттіліктердің иерархиясы келесі негізгі ойлар мен алғы шарттарды кіргізеді:  адамдар үнемі қандай да қажеттіліктерді сезеді;  адамдар бөлшек топтарға біріккен күшті белгіленген қажеттіліктер жинағын бастан кешіреді;  қажеттіліктер тобы бір-біріне қатысты иерархиялық түрде орналасқан;  қажеттіліктер қанағаттандырылмаса, адамды іс-әрекеттерге түрткілейді. Қанағаттандырылған қажеттіліктер адамдарды қайта ынталандырмайды

Маслоудің қажеттіліктер иерархиясы (5 сатылы түпнұсқалық үлгі)

5 слайд
Маслоудің қажеттіліктер иерархиясы (5 сатылы түпнұсқалық үлгі)

Адамның қажеттіліктері : • Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер : тамақ, су, баспана, жылу, жыныстық қатынас

6 слайд
Адамның қажеттіліктері : • Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер : тамақ, су, баспана, жылу, жыныстық қатынас, ұйқы, физикалық тәуелсіздік . Қауіпсіздікке және болашаққа сеніммен қарау қажеттілігі (экзистенциялық қажеттіліктер) қорғау, тәртіп, заң, шек қою, тұрлаулылық және т.б. болашағы болжанған және бірізділікке негізделген өмір болуын көздейді Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттіліктер (әлеуметтік қажеттіліктер). Адам ұжымның мүшесі болуға, бірлескен іс- шараларға қатысуға ұмтылады. Ол адамдардың көңілін өзіне аударғысы келеді, жақын араласушылық пен қолдауға, достық пен махаббатқа мұқтаж. Құрмет көрсетілуін қажет ету (беделді қажеттіліктер) Адам өзін сыйлауды, оның қол жеткізген жетістіктеріндегі шеберлікті мойындауды, құзыреттілікке ие болу ниетіне жол ашуды, қызмет сатысы бойынша өсуді, айналадағылардан сыйласушылықты, ұжымдағы лидерлік позицияны үстануды қажет етеді. Өзін-өзі таныту қажеттіліктері (рухани қажеттіліктер). Адам өзінің білімін, қабілеттіліктерінің, біліктілігі мен дағдыларын барынша толық пайдалануға ұмтылыс танытады. Бұл қажеттіліктер өз көрінісін өнер, тұлғаның өзін көрсетуі арқылы көрініс табады. Маслоу оқуды өзін өзі көрсетудің бір жолы ретінде қарастыруға болады деп ойлайды.

Жетілдірілген қажеттіліктер жүйесі • Физиологиялық (ең төменгі) • Қауіпсіздік • Махаббат/бір нәрсеге тиеселілік • Құрмет • Б

7 слайд
Жетілдірілген қажеттіліктер жүйесі • Физиологиялық (ең төменгі) • Қауіпсіздік • Махаббат/бір нәрсеге тиеселілік • Құрмет • Білім алу (танымдық) • Эстетикалық • Өзінің маңызын түсіну Танымдық қажеттілік: • оқушының алдына қойған мақсатты, мәселені, тапсырманы тез шешуіне; • жаңа тақырыпты жақсы меңгеруіне уәждейді.. • Уәждеме–бiлiм мазмұнын белсендi игеруi мен танымдық iс-әрекетке ниеті. Танымдық iс- әрекетке ниет белсенділігі оянбаса, оқу мен оқыту нәтижесіз болады.

Жетілдірілген қажеттіліктер жүйесі • Физиологиялық (ең төменгі) • Қауіпсіздік • Махаббат/бір нәрсеге тиеселілік • Құрмет • Біл

8 слайд
Жетілдірілген қажеттіліктер жүйесі • Физиологиялық (ең төменгі) • Қауіпсіздік • Махаббат/бір нәрсеге тиеселілік • Құрмет • Білім алу (танымдық) • Эстетикалық • Өзінің маңызын түсіну

Оқу уәждемесi – оқу мақсатына жету үшін қажет болатын белсенділік. • Оқушыларға ең мәнді болатын келесі уәждер: • Танымдылық; •

9 слайд
Оқу уәждемесi – оқу мақсатына жету үшін қажет болатын белсенділік. • Оқушыларға ең мәнді болатын келесі уәждер: • Танымдылық; • Коммуникативтілік; • Эмоционалдық; • Өздігінен дамуы; • Оқушы позициясы; • Жетістігі; • Сыртқы (марапаттау, жазалау).

Оқушы уәжін қалай анықтауға болады? Сауалнама Мақсатым: Оқуға деген жеке уәжін анықтау Қ

10 слайд
Оқушы уәжін қалай анықтауға болады? Сауалнама Мақсатым: Оқуға деген жеке уәжін анықтау Қолдану нұсқаулығы: Сауалнаманы ықыласпен оқып шықта, сенің қалауың мен талпынысыңа сәйкес келетің жолдардың астын сызып белгіле. Ескерту: үштен артық белгілеуге болмайды. 1.Сабақта қызықты болғаны үшін оқимын. 2.Сабақта нашар баға алғаныма ұрсатындықтан оқимын. 3.Көп білігім келетіндіктен оқимын. 4.Жұмыс істегенде жеңіл болу үшін оқимын. 5.Ата-анамды қуанту үшін оқимын. 6.Жолдастарымның артында қалмас үшін оқимын. 7.Оқыған ұнағандықтан  оқимын. 8.Жақсы оқығанымды мұғалімдер мақтағаны үшін оқимын. 9.« 2 » алғаным үшін ата-анам жазалайтындықтан оқимын. 10.Жақсы оқығанымды басқаларға үлгі еткені үшін оқимын. 11.Көп жаңа білім алатындығымнан оқимын. • Қорытындылар:  Егер сауалнамада төмендегі сұрақтар таңдалса:  • 1; 7; 11 –  таңымдық уәжге сәйкес келеді; • –  3; 4  – кең әлеуметтік уәжге  сәйкес келеді; • –  6;10 – тар әлеуметтік уәжге  сәйкес келеді; • –  2 ; 9 – Рен жіту ден бой жасыруы; • –  5 ; 8 – Мақулдануға бағытталу.

№ Аты- жөні Танымдық уәж Кең әлеуметтік уәж Тар әлеуметтік уәж Ренжітуде н бой жасыруы Мақұлдан уға бағытталу 1 7 11 3

11 слайд
№ Аты- жөні Танымдық уәж Кең әлеуметтік уәж Тар әлеуметтік уәж Ренжітуде н бой жасыруы Мақұлдан уға бағытталу 1 7 11 3 4 6 10 2 9 5 8 1 А оқушы Н.І. + + + 2 В оқушы Р.Н. + + + 3 С оқушы Ж.Ә. + + +Уәждеме саласының диагностикасы   Сараптама кестесі (орта буын ,4- сынып, қатысқаны 10 оқушы)

№ С ы н ы б ы О қу ш ы са н ы Танымдық уәж Кең әлеуметтік уәж Тар әлеуметтік уәж Ренжітуде н бой жасыруы Мақұлдан уға

12 слайд
№ С ы н ы б ы О қу ш ы са н ы Танымдық уәж Кең әлеуметтік уәж Тар әлеуметтік уәж Ренжітуде н бой жасыруы Мақұлдан уға бағытталу 1 7 11 3 4 6 10 2 9 5 8 1 4 10 1 1 1 3 4 2 8 11 5 3 1 1 1 3 1 1 13 5 8Жас ерекшелігіне қарай қажеттілік деңгейінің мониторингі

Оқу уәжінің деңгейлері Танымдық уәжі , оқу белсенділігінің деңгейі Танымдық уәжінің сипаты Жоғары қойылатын барлық тала

13 слайд
Оқу уәжінің деңгейлері Танымдық уәжі , оқу белсенділігінің деңгейі Танымдық уәжінің сипаты Жоғары қойылатын барлық талаптарды неғұрлым ойдағыдай орындауға деген ұмтылыс бар. Оқушылар мұғалімнің барлық нұсқауларын мүлтіксіз орындайды, адал және жауапты, қанағаттанғысыз баға алса уайымдайды. Жақсы Оқушылар оқу қызметін ойдағыдай игереді. О рта Мектепке деген оң көзқарас, ол тек оқудан тыс қызметімен қызықтырады. Мұндай балалар өздерін мектепте едәуір жайлы сезінеді. Оларға өздерін оқушы ретінде сезіну, әдемі портфелі, қаламы, пеналы, дәптері болғаны ұнайды. Шамалы Танымдық уәждер шамалы дәрежеде қалыптасқан, және оқу үрдісі оларды онша қызықтырмайды. Төмен мектептік уәж Балалар мектепке құлықсыз барады, сабаққа жиі қатыспауды жөн көреді. Сабақтарда үнемі басқа істермен, ойындармен айналысып отырады. Оқу барысында едәуір қиындықтарға тап болады, мектепке шынайы бейімделу күйінде жүреді. Мектепке теріс көзқарас, мектептік бейімсіздену. Оқушылар оқуда едәуір қиындықтарды басынан өткізеді: оқу бағдарламасына үлгермей жатады, сыныптастырмен арақатынаста, мұғаліммен өзара арақатынаста проблемалар пайда болады. Мектепті ол көбінесе жағымсыз орта ретінде қабылдайды, онда болу олар үшін төзімсіз.. Басқа жағдайларда ашушаңдық танытуы мүмкін, тапсырмаларды орындаудан, қандай да бір нормалар мен ережелерге мойынсұнудан бас тартады. Көбінесе мұндай оқушыларда жүйке- психикалық ауытқулар байқалады.

Оқушының уәжі төмендеуінің себептері : 1. Оқушының денсаулығының нашарлығы. 2. Отбасылық жағдайлар: - Ата – ананың болмауы неме

14 слайд
Оқушының уәжі төмендеуінің себептері : 1. Оқушының денсаулығының нашарлығы. 2. Отбасылық жағдайлар: - Ата – ананың болмауы немесе ажырауы; - Әлеуметтік жағдайы; отбасындағы қайғы-қасірет; 3. Алыстан келіп оқитын балалар. - Жатқан үйінің жайсыздығы, үйреніспеуі; 4. Достарының әсері. 5. Мұғалім тарапынан болатын олқылықтар: - Оқыту жұмысының сапасыз болуы; - Оқушының білімін жиі тексермеуі; - Үйге тапсырма беру, оны тексеру әдісінің дұрыс болмауы; - Мұғалімнің өз оқушыларын дұрыс білмеуі, қызығушылығын дамыта алмауы; - Мектепте үлгермеушіліктің алдын алу жөнінде жүйелі жұмыстың болмауы, мектеп әкімшілігі мен сынып жетекшілерінің ортақ жұмыс жүргізбеуі; - Тәрбие жұмысындағы олқылықтар, оқушының сабақтағы нашар тәртібі, өз міндеттерін саналы түрде түсінбеуі, мектеп әкімшілігі тарапынан тәртіп бұзушыларға уақытылы және тиісті шара қолданбауы; - Бағалаудағы біржақтылық.

Мәселені шешу жолдары

15 слайд
Мәселені шешу жолдары

Мәселені шешу жолдары Оқушыны өз бетінше жұмыс істеуге баулу Құзіреттілігін сезінуіне жағдай жасау Таңдау еркіндігі

16 слайд
Мәселені шешу жолдары Оқушыны өз бетінше жұмыс істеуге баулу Құзіреттілігін сезінуіне жағдай жасау Таңдау еркіндігі бар екенін сезінуіне мүмкіндік туғызуЫнталандыру әдістерін қолдану

Ақпараттық талдау, ұйымдастыру қызметі № Мазмұны Технологиялар Жауаптылар Мерзім і Шешім 1 Оқушылардың деректер банкі

17 слайд
Ақпараттық талдау, ұйымдастыру қызметі № Мазмұны Технологиялар Жауаптылар Мерзім і Шешім 1 Оқушылардың деректер банкін құру (психикалық және тұлғалық ауытқулар диагностикасы) Іс жүзіндегі жағдайды талдау ОІ жөніндегі орынабасар, әлеуметтік педагог Директор жанындағы мәжіліс 2 Оқушылар тізімін құру, диагностикалық карталарды және педагогикалық мінездемелерді  толтыру Жұмысты реттеу мақсатында нәтижелерді талдау Сынып жеткшісі, психолог, әлеуметтік педагог ОІ жөніндегі орынбасар жанындағы мәжіліс 3 Оқушылардың отбасы туралы деректер банкін құру Ақпарат жинау Сынып жетекшісі Тж каф отырысы 4 Пәндер бойынша мектеп компонентінің оңтайлы санын анықтау Сұхабаттасу, ақпарат іріктеу және талдау ОІ жөніндегі орынабасар Әкімшілік мәжілісі 5 Білім берудің ойдағыдай болуына  жағдай жасау Ақпарат іріктеу, жүйлеу ӘБ басшылары Жыл ағымында ӘБ мен әкімшіліктің бірлескен мәжілісі 6 Мектеп және кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі комиссияның бірлескен қызметін ұйымдастыру Жұмыс бағдарламасын құру Әлеуметтік педагог Әкімшілік мәжіліс 7 Қосымша білім беру жүйесі аясында демалыста балалардың бос уақытын ұйымдастыру Сынып Сынып жетекшсінің жоспары ТІ жөніндегі орынабасар Әкімшілік мәжіліс 8 Оқушылардың оқуына бақылау жөніндегі сынып жетекшілерінің жұмысын жүйелендіру Сынып жетекшілерінің жұмыс жоспарын талдау ТІ жөніндегі орынабасар 1-ші тоқсан Сынып жетек

Оқушыларды ынталандыру әдістері Мадақтау – оқушының әрекетіне ұнамды баға беру. Өзіне сенімі жоқ үлгерімі төмен оқушыны қолдап

18 слайд
Оқушыларды ынталандыру әдістері Мадақтау – оқушының әрекетіне ұнамды баға беру. Өзіне сенімі жоқ үлгерімі төмен оқушыны қолдап, қуаттау қажет. Өзіне үлкендердің сенімін артқан бала, өз кемшіліктерін жойып, оңды жолға түседі Пәнаралық байланысты жетілдіру түрлері: музыкалық әуендер, фильмдерден үзінді көрсету.Тек табысқа жеткен оқушыны ғана мақтап шектелместен, шын ықыласымен еңбектенген оқушыға да жылы лебіз, мадақ сөзді аянбаған жөн. Мадақтау ықпалы оқушының ұнамды көңіл-күй сезімін көтереді Мадақтау – балада өзіне деген сенім орнықтырады, Жұмысты орындауға деген көңілін арттырады.

Оқушылармен уәждік мақсатты қызмет • Сабақта • Сабақтан тыс уақытта • Сыныптан тыс шаралардағы көшбасшылық; • Басқа сыны

19 слайд
Оқушылармен уәждік мақсатты қызмет • Сабақта • Сабақтан тыс уақытта • Сыныптан тыс шаралардағы көшбасшылық; • Басқа сыныптарға тәлімгерлік жүргізу; • Өзін-өзі басқару күндеріне қатысу ( сабақ беру, дублер болу). 1.”Миға шабуыл” 2.Зерттеушілік әңгіме 3.”Блум түймедағы” 4.”Блум таксономиясы”

Таңдау еркіндігі бар екенін сезінуіне мүмкіндік туғызу • 1.Оқушылардан кеңес алу «Оқушы уні» Джин Раддок; • 2. Әдеби

20 слайд
Таңдау еркіндігі бар екенін сезінуіне мүмкіндік туғызу • 1.Оқушылардан кеңес алу «Оқушы уні» Джин Раддок; • 2. Әдеби шығарманы қалай оқу керектігі туралы пікірлесіп, шешім қабылдау : оқу және талдау, спектакль дайындау, дебат ұйымдастыру, мәнерлеп оқу сайысын өткізу… • 3.Математика пәні бойынша көп есеп беріп, өз таңдауы бойынша ішінен 5 есеп шығару. • 4.Оқушылармен бірлесе бөлім немесе тақырып бойынша табыс критерийлерін жасақтау. • 5.Сыныптағы көршісін таңдау. • 6.Шығарма тақырыбын ойлап табу.

Құзыреттілігін сезінуіне жағдай жасау Табыстылығын сезіну, білу • Қалыптастырушы бағалауды қолдану • Тұрақты кері байл

21 слайд
Құзыреттілігін сезінуіне жағдай жасау Табыстылығын сезіну, білу • Қалыптастырушы бағалауды қолдану • Тұрақты кері байланыс орнатуҚ ұ зы р ет т іл ік

Мақсаты бойынша Эмоциялы күйдің,іс- әрекеттің, материалдың мазмұны М азм ұны бойы нш а Жазбаша,ауызша Өт кізу әдіс-т ә

22 слайд
Мақсаты бойынша Эмоциялы күйдің,іс- әрекеттің, материалдың мазмұны М азм ұны бойы нш а Жазбаша,ауызша Өт кізу әдіс-т әсілі бойынш а сауалнама,сұрақ-ж ауап, кесте,сурет. Ж асалу т үрі Ж еке,т опт ық, ұж ымдық Сабақ үлгісі бойынш а Меңгерілген материалмен Кезеңдік Бақылау түйіндіРефлексия

Рефлексияның үш түрі бар: 1. Көңіл-күйдің және эмоциялы күйдің рефлексиясі 2.Іс-әрекеттің рефлексиясі 3.Оқу материалын

23 слайд
Рефлексияның үш түрі бар: 1. Көңіл-күйдің және эмоциялы күйдің рефлексиясі 2.Іс-әрекеттің рефлексиясі 3.Оқу материалының мазмұнының рефлексиясі

Критерий Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі А Түсіну 6 В Талдау (мәтінмен жұмыс) 6 С Стиль және тілді қолдану 8 Барлығы 20Оқуш

24 слайд
Критерий Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі А Түсіну 6 В Талдау (мәтінмен жұмыс) 6 С Стиль және тілді қолдану 8 Барлығы 20Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі

Мазм ұндаманы критериалды бағалау

25 слайд
Мазм ұндаманы критериалды бағалау

26 слайд

27 слайд

«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11

28 слайд
«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )Бағалау шкаласы:

• Шульманның “Мұғалімнің үш көмекшісі ” ілімін басшылыққа алып “ Адам жүрекпен сезген нәрсесін баспен ақылмен ойланып қолм

29 слайд
• Шульманның “Мұғалімнің үш көмекшісі ” ілімін басшылыққа алып “ Адам жүрекпен сезген нәрсесін баспен ақылмен ойланып қолмен жасау керек”. Сондықтан барлығымыз жан жағымызға, айналамызға назар аударып өзімізден көмек күтетін адамдарға қол ұшымызды берейік.