Тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар.

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге, мұғалімдерге, оқушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар

#1 слайд
Тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар

1 слайд

Тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар

 Тілдердіңбарлығындада дыбыстардыдауыстыларжәне ⎼ дауыссыздардепекітопқабөлу . ертеденкележатқандағды Дыбыстардыда

#2 слайд
 Тілдердіңбарлығындада дыбыстардыдауыстыларжәне ⎼ дауыссыздардепекітопқабөлу . ертеденкележатқандағды Дыбыстардыдауыстыларжәне дауыссыздардептоптастырудың тілбілімінеұзақтарихы , болғанымен бұлайша топтастыруғанегізболатынбасты белгілерәлідеболсажете . айқындалмайкеледі Бұлмәселе жайындажалпығабірдейортақ көзқарастыңжоқтығыдаосыдан . болыпотыр

2 слайд

 Тілдердіңбарлығындада дыбыстардыдауыстыларжәне ⎼ дауыссыздардепекітопқабөлу . ертеденкележатқандағды Дыбыстардыдауыстыларжәне дауыссыздардептоптастырудың тілбілімінеұзақтарихы , болғанымен бұлайша топтастыруғанегізболатынбасты белгілерәлідеболсажете . айқындалмайкеледі Бұлмәселе жайындажалпығабірдейортақ көзқарастыңжоқтығыдаосыдан . болыпотыр

 Әртүрлітілдердегідыбыстардыдауыстыларжәне дауыссыздартоптастыруғанегізболатынжалпылама , ортақбелгіретінде әдеттеолард

#3 слайд
 Әртүрлітілдердегідыбыстардыдауыстыларжәне дауыссыздартоптастыруғанегізболатынжалпылама , ортақбелгіретінде әдеттеолардыңбуынқұрауқызметі . , аталады Буынқұраутұрғысынаналғанда дауыстылар , , буынжасайалатыннегізгіұйытқы бастытұлғаретінде , алдауыссыздарөздігіненбуынжасайалмайтын дауыстылардыңжетегіндегікөмекшіэлементтерретінде . , , ғанақаралады Кейбіртілдерде мысалы готтентот , тіліндежәненемістілініңкейбірдиалектілерінде дауыстыдыбыстансоңкелгенсонор дыбысөзалдына . , дербесбуынқұрайалады Алайда дауыссыздыңдауысты , дыбыспентіркескенде дауыссыздыңбуынғаұйытқы - . боларлықтайжағдайыбірде біртілдекездеспейді Дауыстыдыбыспенбарабарсонордыбыстарыбуын ( , ) құрайалатынтілдердіңөзінеде мысалы чехтілінде сонордыбысдауыстыдыбыспентіркескендедифтонг , . жасайалмайдыда дауыссыздыбысқызметіндеқалады

3 слайд

 Әртүрлітілдердегідыбыстардыдауыстыларжәне дауыссыздартоптастыруғанегізболатынжалпылама , ортақбелгіретінде әдеттеолардыңбуынқұрауқызметі . , аталады Буынқұраутұрғысынаналғанда дауыстылар , , буынжасайалатыннегізгіұйытқы бастытұлғаретінде , алдауыссыздарөздігіненбуынжасайалмайтын дауыстылардыңжетегіндегікөмекшіэлементтерретінде . , , ғанақаралады Кейбіртілдерде мысалы готтентот , тіліндежәненемістілініңкейбірдиалектілерінде дауыстыдыбыстансоңкелгенсонор дыбысөзалдына . , дербесбуынқұрайалады Алайда дауыссыздыңдауысты , дыбыспентіркескенде дауыссыздыңбуынғаұйытқы - . боларлықтайжағдайыбірде біртілдекездеспейді Дауыстыдыбыспенбарабарсонордыбыстарыбуын ( , ) құрайалатынтілдердіңөзінеде мысалы чехтілінде сонордыбысдауыстыдыбыспентіркескендедифтонг , . жасайалмайдыда дауыссыздыбысқызметіндеқалады

 Дыбыстардыдауыстыларжәнедауыссыздардеп , топтастырғанда олардыңакустикалықжақтарымен . физиологиялықжақтарыдаескеалынады

#4 слайд
 Дыбыстардыдауыстыларжәнедауыссыздардеп , топтастырғанда олардыңакустикалықжақтарымен . физиологиялықжақтарыдаескеалынады  , Акустикалықтұрғыданқарағанда дауыстылармен - ( ) дауыссыздардыбір бірінеажыратумузыкальдыүн тон . , менсалдырғанегізделеді Дауыстылардаүнбасымда . дауыстылардасалдырбасым Бұлреттемынажағдайда : ескеруқажет салдырдыңэлементтерідауыстыларда ; , мүлдемжоқдеугеболмайды алкейбірдауыссыздарда , ( ) . атапайтқанда ұяңдардамузыкальдыүн тон бар Сонор дыбыстардыдауыстылардыңнемеседауыссыздардың қатарынатікелейтеліпқоюдақиынмәселеболып . , саналады Акустикалықтұрғыданалыпқарағанда сонор , , , дыбыстарды әсіресел рдыбыстарын дауыстылардың , қатарынаемес дауыссыздардыңқатарынажатқызуға . жеткіліктінегізжоқ екеніайтылыпжүр Бұлай : болатындығы сонордыбыстардасалдырғақарағандаүн ( ) . тон басым Алсонордыбыстароқулықтарменжеке , еңбектердедауыстылардыңемес дауыссыздардың , қатарындақарағанда тілдердіңбасымкөпшілігінде . олардыңбуынқұрайалмайтындығыескеріледі 

4 слайд

 Дыбыстардыдауыстыларжәнедауыссыздардеп , топтастырғанда олардыңакустикалықжақтарымен . физиологиялықжақтарыдаескеалынады  , Акустикалықтұрғыданқарағанда дауыстылармен - ( ) дауыссыздардыбір бірінеажыратумузыкальдыүн тон . , менсалдырғанегізделеді Дауыстылардаүнбасымда . дауыстылардасалдырбасым Бұлреттемынажағдайда : ескеруқажет салдырдыңэлементтерідауыстыларда ; , мүлдемжоқдеугеболмайды алкейбірдауыссыздарда , ( ) . атапайтқанда ұяңдардамузыкальдыүн тон бар Сонор дыбыстардыдауыстылардыңнемеседауыссыздардың қатарынатікелейтеліпқоюдақиынмәселеболып . , саналады Акустикалықтұрғыданалыпқарағанда сонор , , , дыбыстарды әсіресел рдыбыстарын дауыстылардың , қатарынаемес дауыссыздардыңқатарынажатқызуға . жеткіліктінегізжоқ екеніайтылыпжүр Бұлай : болатындығы сонордыбыстардасалдырғақарағандаүн ( ) . тон басым Алсонордыбыстароқулықтарменжеке , еңбектердедауыстылардыңемес дауыссыздардың , қатарындақарағанда тілдердіңбасымкөпшілігінде . олардыңбуынқұрайалмайтындығыескеріледі 

Физиологиялық тұрғыдан алып қарағанда, дауыстыларды айту үстінде фонациялық ауа (сөйлеп тұрғанда шыққан ауа) : 1) кедергіге

#5 слайд
Физиологиялық тұрғыдан алып қарағанда, дауыстыларды айту үстінде фонациялық ауа (сөйлеп тұрғанда шыққан ауа) : 1) кедергіге ұшырамай, тосқауылсыз еркін шығады; 2) дыбыстау мүшелеріне күш түспей, оның қалпы жайдары болады; 3) фонациялық ауа баяу (лепсіз) шығады. Ал дауыссыздардың артикуляциясы мұнан басқаша болады. Дауыссыздарды айтқанда, фонациялық ауа: 1) кедергіге ұшырап, тосқауылмен айтылады; 2) тосқауылдан өту кезінде дыбыстау мүшелеріне күш түседі; 3) фонациялық ауаның шығу қарқыны күштірек болады.

5 слайд

Физиологиялық тұрғыдан алып қарағанда, дауыстыларды айту үстінде фонациялық ауа (сөйлеп тұрғанда шыққан ауа) : 1) кедергіге ұшырамай, тосқауылсыз еркін шығады; 2) дыбыстау мүшелеріне күш түспей, оның қалпы жайдары болады; 3) фонациялық ауа баяу (лепсіз) шығады. Ал дауыссыздардың артикуляциясы мұнан басқаша болады. Дауыссыздарды айтқанда, фонациялық ауа: 1) кедергіге ұшырап, тосқауылмен айтылады; 2) тосқауылдан өту кезінде дыбыстау мүшелеріне күш түседі; 3) фонациялық ауаның шығу қарқыны күштірек болады.

 Дауыстылармендауыссыздарартикуляциялық жақтарынанажыратудыңжалпыламаорта белгісінБодуэндеКуртэнеайқындаған . : бола

#6 слайд
 Дауыстылармендауыссыздарартикуляциялық жақтарынанажыратудыңжалпыламаорта белгісінБодуэндеКуртэнеайқындаған . : болатын Ол белгілімындай дауыссызжасалу кезіндеқысымдыбыстауаппаратыныңбірғана . мүшесінетүседі Алдауыстыдыбыстың жасалу кезіндеқысымбірмүшегеемесбүкілдыбыстау , . аппаратынажайылып жалпыламаболады , Сөйтіп дауыссыздар локальдынемесебір , мүшеліартикулияцияменсипаттаса дауыстыларлокольдыемесартикулияциямен . сипатталады  - Дауыстылармендауыссыздардыбір біріне ⎼ ажыратуданегізгеалынатынбастыбелгілер , . міне осылар

6 слайд

 Дауыстылармендауыссыздарартикуляциялық жақтарынанажыратудыңжалпыламаорта белгісінБодуэндеКуртэнеайқындаған . : болатын Ол белгілімындай дауыссызжасалу кезіндеқысымдыбыстауаппаратыныңбірғана . мүшесінетүседі Алдауыстыдыбыстың жасалу кезіндеқысымбірмүшегеемесбүкілдыбыстау , . аппаратынажайылып жалпыламаболады , Сөйтіп дауыссыздар локальдынемесебір , мүшеліартикулияцияменсипаттаса дауыстыларлокольдыемесартикулияциямен . сипатталады  - Дауыстылармендауыссыздардыбір біріне ⎼ ажыратуданегізгеалынатынбастыбелгілер , . міне осылар

Дауыссыз дыбыстар ( І Дауыстың үнмен салдырдың қатысынақарай 1. Қатаң Қ, к, х, ц, п, ф, т, с, ш, щ, ч. 2. Ұяң Б, в, г,

#7 слайд
Дауыссыз дыбыстар ( І Дауыстың үнмен салдырдың қатысынақарай 1. Қатаң Қ, к, х, ц, п, ф, т, с, ш, щ, ч. 2. Ұяң Б, в, г, ғ, д, ж, з. 3. Үнді Мұрын жолды: м, н ң. Ауыз жолды: л, р, й, у. ІІ Жасалу орнына қарай 1.Ерін 2.Ерін мен тіс 3.Тіс 4.Тіл ұшы 5.Тіл алды 6.Тіл ортасы 7.Тіл арты 8.Көмей П, б, м, у. Ф, в. Т, с, з, д, ц. Н, л, ч. Ж, ш, щ, р, й. К, г. Қ, ғ, ң, х. һ ІІІ Айтылу жолына қарай 1.Шұғыл 2.Ызың 3.Діріл Б, п, д, т, г, к, қ, ц, ч. В, з, с, ж, ф, ш, щ, ғ, һ, х. р

7 слайд

Дауыссыз дыбыстар ( І Дауыстың үнмен салдырдың қатысынақарай 1. Қатаң Қ, к, х, ц, п, ф, т, с, ш, щ, ч. 2. Ұяң Б, в, г, ғ, д, ж, з. 3. Үнді Мұрын жолды: м, н ң. Ауыз жолды: л, р, й, у. ІІ Жасалу орнына қарай 1.Ерін 2.Ерін мен тіс 3.Тіс 4.Тіл ұшы 5.Тіл алды 6.Тіл ортасы 7.Тіл арты 8.Көмей П, б, м, у. Ф, в. Т, с, з, д, ц. Н, л, ч. Ж, ш, щ, р, й. К, г. Қ, ғ, ң, х. һ ІІІ Айтылу жолына қарай 1.Шұғыл 2.Ызың 3.Діріл Б, п, д, т, г, к, қ, ц, ч. В, з, с, ж, ф, ш, щ, ғ, һ, х. р

 . Дауыссыздыбыстар Қандайбіртілде , , болсын дауыстыдыбыстарғақарағанда . дауыссыздыбыстаркөп Дауыстылармен , салыст

#8 слайд
 . Дауыссыздыбыстар Қандайбіртілде , , болсын дауыстыдыбыстарғақарағанда . дауыссыздыбыстаркөп Дауыстылармен , салыстырғанда дауыссыздардың классификациясыжасауакустикалықжақтан , да артикулияциялықжақтандакөптеген . жайлардыесепкеалудықажететеді  Дауыссыздардыңкейбіреулерідауыстың , қатысуыменжасалса қайсыбіреулері . , дауыстыңқатысуынсызжасалды Осығанорай : дауыссыздарекітопқабөлінеді оныңбіріқатаң , , дауыссыздар екіншісіұяң дауыссыздар қатаң дауыссыздардепдауыстыңқатысыныз , жасалғандауыссыздардыайтамызда ұяң дауыссыздардепдауыстыңқатысуымен . жасалғандауыссыздардыайтамыз

8 слайд

 . Дауыссыздыбыстар Қандайбіртілде , , болсын дауыстыдыбыстарғақарағанда . дауыссыздыбыстаркөп Дауыстылармен , салыстырғанда дауыссыздардың классификациясыжасауакустикалықжақтан , да артикулияциялықжақтандакөптеген . жайлардыесепкеалудықажететеді  Дауыссыздардыңкейбіреулерідауыстың , қатысуыменжасалса қайсыбіреулері . , дауыстыңқатысуынсызжасалды Осығанорай : дауыссыздарекітопқабөлінеді оныңбіріқатаң , , дауыссыздар екіншісіұяң дауыссыздар қатаң дауыссыздардепдауыстыңқатысыныз , жасалғандауыссыздардыайтамызда ұяң дауыссыздардепдауыстыңқатысуымен . жасалғандауыссыздардыайтамыз

 Егердауыссыздардыайтқандадауысшымылдығы , , жиырылыпқысылмасажәнедауыстың қатысыболмаса . : ондақатаңдыбыстаржасалады Мыс

#9 слайд
 Егердауыссыздардыайтқандадауысшымылдығы , , жиырылыпқысылмасажәнедауыстың қатысыболмаса . : ондақатаңдыбыстаржасалады Мысалы , , , , қ к т п сжәне . . , тб Егердауыссыздардыайтқанда дауысшымылдығыүн , шығарарлыққалыптаболса ондаұяңдыбыстар : жасалынадымысалы , , , , ғ г д б з . . жәнетб  Қатаңдауыссыздарменұяңдауыссыздартүрлі тілдердедауыстыңқатысунемесеқатыспауыжағынан , - . - ажыратыладыда өзаражұп жұбыменайтылады Тіл , , тілдеқатаңдауыссыздардыңұяңсыңарлары керісінше . : , ұяңқатаңдауыссыздардыңсыңарларыбар Мысалы кг , , , . . фптд сз фвжәнетбДауыссыздаржұмсақтаңдайдың қалпынақарайауызжолдыжәнемұрынжолдыболып . екігебөлінеді Ауызжолына мысалы , б д . . жәнетб Мұрынжолына , м н . . тб

9 слайд

 Егердауыссыздардыайтқандадауысшымылдығы , , жиырылыпқысылмасажәнедауыстың қатысыболмаса . : ондақатаңдыбыстаржасалады Мысалы , , , , қ к т п сжәне . . , тб Егердауыссыздардыайтқанда дауысшымылдығыүн , шығарарлыққалыптаболса ондаұяңдыбыстар : жасалынадымысалы , , , , ғ г д б з . . жәнетб  Қатаңдауыссыздарменұяңдауыссыздартүрлі тілдердедауыстыңқатысунемесеқатыспауыжағынан , - . - ажыратыладыда өзаражұп жұбыменайтылады Тіл , , тілдеқатаңдауыссыздардыңұяңсыңарлары керісінше . : , ұяңқатаңдауыссыздардыңсыңарларыбар Мысалы кг , , , . . фптд сз фвжәнетбДауыссыздаржұмсақтаңдайдың қалпынақарайауызжолдыжәнемұрынжолдыболып . екігебөлінеді Ауызжолына мысалы , б д . . жәнетб Мұрынжолына , м н . . тб

 Артикуляциялықжолынақарай салдырдауыссыздаршұғыл дауыссыздаржәнеызың . дауыссыздарболыпекігебөлінеді , Шұғылдауысс

#10 слайд
 Артикуляциялықжолынақарай салдырдауыссыздаршұғыл дауыссыздаржәнеызың . дауыссыздарболыпекігебөлінеді , Шұғылдауыссыздардыайтқанда - дыбыстаумүшелерібірбіріне , жабысадыда бірденкілт , ажырасыпкетеді осының , нәтижесіндеауаүзіліп шұғыл . шығады Шұғылдауыссыздар : мыналар , , , , , , . п б т д к г қ

10 слайд

 Артикуляциялықжолынақарай салдырдауыссыздаршұғыл дауыссыздаржәнеызың . дауыссыздарболыпекігебөлінеді , Шұғылдауыссыздардыайтқанда - дыбыстаумүшелерібірбіріне , жабысадыда бірденкілт , ажырасыпкетеді осының , нәтижесіндеауаүзіліп шұғыл . шығады Шұғылдауыссыздар : мыналар , , , , , , . п б т д к г қ

 Ызыңдауыссыздар дыбыстау , мүшелерініңжымдасуынанемес , текөзаражуысуынан соның , нәтижесінде ауаныңсүзіліп . шы

#11 слайд
 Ызыңдауыссыздар дыбыстау , мүшелерініңжымдасуынанемес , текөзаражуысуынан соның , нәтижесінде ауаныңсүзіліп . шығуынанжасалады Ызың дауыссыздаркейдефрикатив . дауыссыздардептеаталадыОлар : мыналар в , , , , , , , , . ф ғ с ш х з ж һ  Дірілдауыссыздыбыстау , мүшесініңдірілдепшығуы ол . мынаур

11 слайд

 Ызыңдауыссыздар дыбыстау , мүшелерініңжымдасуынанемес , текөзаражуысуынан соның , нәтижесінде ауаныңсүзіліп . шығуынанжасалады Ызың дауыссыздаркейдефрикатив . дауыссыздардептеаталадыОлар : мыналар в , , , , , , , , . ф ғ с ш х з ж һ  Дірілдауыссыздыбыстау , мүшесініңдірілдепшығуы ол . мынаур

 Дауыссыздарартикуляциялықорнына : қараймынадайтоптарғабөлінеді

#12 слайд
 Дауыссыздарартикуляциялықорнына : қараймынадайтоптарғабөлінеді 1) Еріннемесе : лабиальдауыссыздар , , , . б п м у 2) : Ерінментіс , . ф в 3) : Тіс , , т с , , . з д ц 4) : Тілұшы , н , . л ч 5) : Тілалды , , ж ш , , . щ р й 6) : Тілортасы , к . г 7) : Тіларты , , , қ ғ ң . х 8) : Көмей һ

12 слайд

 Дауыссыздарартикуляциялықорнына : қараймынадайтоптарғабөлінеді 1) Еріннемесе : лабиальдауыссыздар , , , . б п м у 2) : Ерінментіс , . ф в 3) : Тіс , , т с , , . з д ц 4) : Тілұшы , н , . л ч 5) : Тілалды , , ж ш , , . щ р й 6) : Тілортасы , к . г 7) : Тіларты , , , қ ғ ң . х 8) : Көмей һ

 . Дауыстыдыбыстар Дауыстыларғатән акустикалықерекшелік оларда музыкальды . тонныңболуы Әрбірдауыстыдыбыстаырғаағы

#13 слайд
 . Дауыстыдыбыстар Дауыстыларғатән акустикалықерекшелік оларда музыкальды . тонныңболуы Әрбірдауыстыдыбыстаырғаағы жағынантүрлішеболыпкелетінтонныңбелгілі . бірмөлшеріболады Бұлардыңбәрінің жиынтығындауыстыңәуенінемесесапасы . жасалады Дауыстылардағытонжұтқыншақ , үстіндегіқуыстыңтоныболыптабыладыда ол етенетоннемеседауыстыныңформантасыдеп . аталады  - Дауыстылардыңжасалуының анатомия физиологиялық жалпыжағдайының : ерекшелігімынада сөйлеуканалындасалдыр тудырарлықтайелеулікедергініңболмауы . жәнеауаағысыныңбаяуөтуі

13 слайд

 . Дауыстыдыбыстар Дауыстыларғатән акустикалықерекшелік оларда музыкальды . тонныңболуы Әрбірдауыстыдыбыстаырғаағы жағынантүрлішеболыпкелетінтонныңбелгілі . бірмөлшеріболады Бұлардыңбәрінің жиынтығындауыстыңәуенінемесесапасы . жасалады Дауыстылардағытонжұтқыншақ , үстіндегіқуыстыңтоныболыптабыладыда ол етенетоннемеседауыстыныңформантасыдеп . аталады  - Дауыстылардыңжасалуының анатомия физиологиялық жалпыжағдайының : ерекшелігімынада сөйлеуканалындасалдыр тудырарлықтайелеулікедергініңболмауы . жәнеауаағысыныңбаяуөтуі

 - Тілтілдедауыстыдыбыстар саны , - жағынанда сапасыжағынандатүрлі . түрліболыпкеледі Кейбіртілдерде , дауыстылардыңсаны

#14 слайд
 - Тілтілдедауыстыдыбыстар саны , - жағынанда сапасыжағынандатүрлі . түрліболыпкеледі Кейбіртілдерде , дауыстылардыңсаныкөпте . : қайсыбіреулеріндеаз Мысалы қазақ тіліндетоғызжалаңдауыстыдыбыс ( ) монофтонг болса ( , , , , , , , , ) а е ы і ә о ы ұ ү орыстіліндеалтыдауысты дыбыс ( , , , а э и , , ) ы о у . бар  Дауыстыларсөйлеумүшелерінің негізгіүштүрінің қатысыменқалпына , , 1) қарап атапайтқанда тілдің қатысына 2) , 3) қарай ерінніңқатысынақарай Жақтыңқатысынақарайболыпүшке . бөлінеді

14 слайд

 - Тілтілдедауыстыдыбыстар саны , - жағынанда сапасыжағынандатүрлі . түрліболыпкеледі Кейбіртілдерде , дауыстылардыңсаныкөпте . : қайсыбіреулеріндеаз Мысалы қазақ тіліндетоғызжалаңдауыстыдыбыс ( ) монофтонг болса ( , , , , , , , , ) а е ы і ә о ы ұ ү орыстіліндеалтыдауысты дыбыс ( , , , а э и , , ) ы о у . бар  Дауыстыларсөйлеумүшелерінің негізгіүштүрінің қатысыменқалпына , , 1) қарап атапайтқанда тілдің қатысына 2) , 3) қарай ерінніңқатысынақарай Жақтыңқатысынақарайболыпүшке . бөлінеді

Дауыстыдыбыстар Тілдіңқатысына қарай Жақтың қатысына қарай Ерінніңқатысына

#15 слайд
Дауыстыдыбыстар Тілдіңқатысына қарай Жақтың қатысына қарай Ерінніңқатысына қарай жуан , , , , а о ы ұ . у жіңішке , , , , , ә ө ү і е . и ашық , , , , . а ә о ө е қысаң , , , , ұ ү у ы , , . ы і и еріндік , , , , . о ө ұ ү у езулік , , , , а ә е ы , . і и

15 слайд

Дауыстыдыбыстар Тілдіңқатысына қарай Жақтың қатысына қарай Ерінніңқатысына қарай жуан , , , , а о ы ұ . у жіңішке , , , , , ә ө ү і е . и ашық , , , , . а ә о ө е қысаң , , , , ұ ү у ы , , . ы і и еріндік , , , , . о ө ұ ү у езулік , , , , а ә е ы , . і и

Орындаған: НОБ-11-01 тобының оқушысы: Канатбаева Эльмира : Орындаған КанатбаеваЭльмира Назар аударғандарыңыз ға ! көпра

#16 слайд
Орындаған: НОБ-11-01 тобының оқушысы: Канатбаева Эльмира : Орындаған КанатбаеваЭльмира Назар аударғандарыңыз ға ! көпрахмет

16 слайд

Орындаған: НОБ-11-01 тобының оқушысы: Канатбаева Эльмира : Орындаған КанатбаеваЭльмира Назар аударғандарыңыз ға ! көпрахмет

Файл форматы:
pptx
05.02.2019
785
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі