Материалдар / Тақырыбы: "Дені саудың жаны сау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: "Дені саудың жаны сау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешіге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
392
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жобалау әдісі иновациялық педагогикалық технологиясы

1 слайд
Жобалау әдісі иновациялық педагогикалық технологиясы

1 слайд

Жобалау әдісі иновациялық педагогикалық технологиясы

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Жобаның тақырыбы келесі талаптарға жауап береді: 1. Оқыту салаларының мазмұнынан таңдалады, яғни мемлекеттік стандарттың тал

7 слайд
Жобаның тақырыбы келесі талаптарға жауап береді: 1. Оқыту салаларының мазмұнынан таңдалады, яғни мемлекеттік стандарттың талаптарына сай келуі керек; 2. Тақырып бағдарламадан тыс таңдалып, оқу жоспарының вариациялық бөліміне сай болуы керек. 3. Мектепке дейінгі жастағы балаларға жақын және түсінікті болуы тиіс; 4. Жақын даму аймағында орналасуы тиіс.

7 слайд

Жобаның тақырыбы келесі талаптарға жауап береді: 1. Оқыту салаларының мазмұнынан таңдалады, яғни мемлекеттік стандарттың талаптарына сай келуі керек; 2. Тақырып бағдарламадан тыс таңдалып, оқу жоспарының вариациялық бөліміне сай болуы керек. 3. Мектепке дейінгі жастағы балаларға жақын және түсінікті болуы тиіс; 4. Жақын даму аймағында орналасуы тиіс.

Жобалау әдісінің мақсаты: Баланың жеке тұлғалық еркін шығармашылық дамуын зерттеу әрекетін анықтау

8 слайд
Жобалау әдісінің мақсаты: Баланың жеке тұлғалық еркін шығармашылық дамуын зерттеу әрекетін анықтау

8 слайд

Жобалау әдісінің мақсаты: Баланың жеке тұлғалық еркін шығармашылық дамуын зерттеу әрекетін анықтау

Балалардың денсаулығы мен психологиялық жағдайын қамтамасыз ету Коммуникативтік дағдыларын дамыту Танымдық қабілеттер

9 слайд
Балалардың денсаулығы мен психологиялық жағдайын қамтамасыз ету Коммуникативтік дағдыларын дамыту Танымдық қабілеттерін дамыту Шығармашылық қиялын дамыту Шығармашылық ойлауын дамытуЖобаның даму міндеттері :Балалардың денсаулығы мен психологиялық жағдайын қамтамасыз ету Коммуникативтік дағдыларын дамыту Танымдық қабілеттерін дамыту Шығармашылық қиялын дамыту Шығармашылық ойлауын дамыту

9 слайд

Балалардың денсаулығы мен психологиялық жағдайын қамтамасыз ету Коммуникативтік дағдыларын дамыту Танымдық қабілеттерін дамыту Шығармашылық қиялын дамыту Шығармашылық ойлауын дамытуЖобаның даму міндеттері :Балалардың денсаулығы мен психологиялық жағдайын қамтамасыз ету Коммуникативтік дағдыларын дамыту Танымдық қабілеттерін дамыту Шығармашылық қиялын дамыту Шығармашылық ойлауын дамыту

Жоба құрылымы бойынша 3 кезеңге бөлінеді 1. Дайындық 2. Негізгі 3. Қорытынды

10 слайд
Жоба құрылымы бойынша 3 кезеңге бөлінеді 1. Дайындық 2. Негізгі 3. Қорытынды

10 слайд

Жоба құрылымы бойынша 3 кезеңге бөлінеді 1. Дайындық 2. Негізгі 3. Қорытынды

Дайындық (ұйымдастыру) кезеңінде не үшін дәл осы жоба таңдалды деген сұраққа жауап бере отырып, жобаның қазіргі мән – жайы,

11 слайд
Дайындық (ұйымдастыру) кезеңінде не үшін дәл осы жоба таңдалды деген сұраққа жауап бере отырып, жобаның қазіргі мән – жайы, бұл жоба қандай мәселелерді шешеді және бұл жобаның нәтижесі қандай болмақ деген сұрақтарға жауап беріледі. Сонымен бірге жобаның тақырыбы, мақсаты, міндеті, мәселесі, уақыты және қоры анықталады. Жұмыстық жоспар жасалады, командалар құрылымы, жауапты адамдар тағайындалады. Дайындық кезеңі

11 слайд

Дайындық (ұйымдастыру) кезеңінде не үшін дәл осы жоба таңдалды деген сұраққа жауап бере отырып, жобаның қазіргі мән – жайы, бұл жоба қандай мәселелерді шешеді және бұл жобаның нәтижесі қандай болмақ деген сұрақтарға жауап беріледі. Сонымен бірге жобаның тақырыбы, мақсаты, міндеті, мәселесі, уақыты және қоры анықталады. Жұмыстық жоспар жасалады, командалар құрылымы, жауапты адамдар тағайындалады. Дайындық кезеңі

Жобаның жүзеге асу кезеңі. Бұл кезеңде ақпарат жинап және оны анықтайды, жоспар бойынша негізгі іс - шаралар өткізіледі, ж

12 слайд
Жобаның жүзеге асу кезеңі. Бұл кезеңде ақпарат жинап және оны анықтайды, жоспар бойынша негізгі іс - шаралар өткізіледі, жоспарларды бақылау және түзету жұмыстары жүргізіледі. Жобаның жүзеге асырылуы арасында өзгерістер енгізілуі де мүмкін. Бастысы бағдарламаның дәл дұрыс орындалуы емес жұмыстың тиімділігі (жобаның мақсатқа жетуі). Негізгі кезең

12 слайд

Жобаның жүзеге асу кезеңі. Бұл кезеңде ақпарат жинап және оны анықтайды, жоспар бойынша негізгі іс - шаралар өткізіледі, жоспарларды бақылау және түзету жұмыстары жүргізіледі. Жобаның жүзеге асырылуы арасында өзгерістер енгізілуі де мүмкін. Бастысы бағдарламаның дәл дұрыс орындалуы емес жұмыстың тиімділігі (жобаның мақсатқа жетуі). Негізгі кезең

Кезеңде жобаны қорғау, кері байланыс , қойылған мақсат тұрғысынан алынған нәтиженің бағалануы және түзетулері енгізіліп, қ

13 слайд
Кезеңде жобаны қорғау, кері байланыс , қойылған мақсат тұрғысынан алынған нәтиженің бағалануы және түзетулері енгізіліп, қорытындыланады. Қорытынды кезеңі

13 слайд

Кезеңде жобаны қорғау, кері байланыс , қойылған мақсат тұрғысынан алынған нәтиженің бағалануы және түзетулері енгізіліп, қорытындыланады. Қорытынды кезеңі

Тәрбиеші мен баланың іс - әрекеттері Жоба этаптары Педагогтің әрекеті Балалардың әрекеті 1 кезең 1.Проблеманы құру мақ

14 слайд
Тәрбиеші мен баланың іс - әрекеттері Жоба этаптары Педагогтің әрекеті Балалардың әрекеті 1 кезең 1.Проблеманы құру мақсаты 2.Ойын әрекетіне енгізу 3.Міндеттерді қою 1.Проблемаға ену 2.Ойын жағдайына берілу 3.Міндетін қабылдау 2 кезең 1.Міндеттерді шешуге көмектесу 2.Іс-әрекетті жоспарлауға көмектесу 3.Іс-әрекетті ұйымдастыру 1.Жоба міндетін толықтыру 2.Балаларды жұмыс топтарында біріктіру 3.Жұмыс бағытын үйлестіру 3 кезең 1.Практикалық көмек (Қажеттілігі бойынша) 2.Жобаның іске асуын бағыттау және бақылау 1.Спецификалық білімдерін, дағды іскерліктерін қалыптастыру 4 кезең 1.Тұсау кесерге дайындау 2.Тұсау кесер 1.Іс-әрекет жинағын ұсыну

14 слайд

Тәрбиеші мен баланың іс - әрекеттері Жоба этаптары Педагогтің әрекеті Балалардың әрекеті 1 кезең 1.Проблеманы құру мақсаты 2.Ойын әрекетіне енгізу 3.Міндеттерді қою 1.Проблемаға ену 2.Ойын жағдайына берілу 3.Міндетін қабылдау 2 кезең 1.Міндеттерді шешуге көмектесу 2.Іс-әрекетті жоспарлауға көмектесу 3.Іс-әрекетті ұйымдастыру 1.Жоба міндетін толықтыру 2.Балаларды жұмыс топтарында біріктіру 3.Жұмыс бағытын үйлестіру 3 кезең 1.Практикалық көмек (Қажеттілігі бойынша) 2.Жобаның іске асуын бағыттау және бақылау 1.Спецификалық білімдерін, дағды іскерліктерін қалыптастыру 4 кезең 1.Тұсау кесерге дайындау 2.Тұсау кесер 1.Іс-әрекет жинағын ұсыну

1. Эмпирикалық 2. Зерттеу 3. Рольдік ойындар жобасы 4. Шығармашылық жоба 5. Фантастикалық жоба Жоба түрлері:

15 слайд
1. Эмпирикалық 2. Зерттеу 3. Рольдік ойындар жобасы 4. Шығармашылық жоба 5. Фантастикалық жоба Жоба түрлері:

15 слайд

1. Эмпирикалық 2. Зерттеу 3. Рольдік ойындар жобасы 4. Шығармашылық жоба 5. Фантастикалық жоба Жоба түрлері:

Тірі және өлі табиғат әлемінде өздік бақылаулар мен эксперименттер жүргізу. «Қар бүршіктері қайдан ұшып келеді?», «Неліктен

16 слайд
Тірі және өлі табиғат әлемінде өздік бақылаулар мен эксперименттер жүргізу. «Қар бүршіктері қайдан ұшып келеді?», «Неліктен бәйшешектер бәйшешек деп аталады?». Нәтижелер өсімдек сақтайтын бүктемелер, тәжірбие картотекалары ретінде рәсімделеді. Эмпирикалық

16 слайд

Тірі және өлі табиғат әлемінде өздік бақылаулар мен эксперименттер жүргізу. «Қар бүршіктері қайдан ұшып келеді?», «Неліктен бәйшешектер бәйшешек деп аталады?». Нәтижелер өсімдек сақтайтын бүктемелер, тәжірбие картотекалары ретінде рәсімделеді. Эмпирикалық

Ізденеді, деректертерді жинақтап қорытады, табиғат құбылыстары туралы әртүрлі дерекнамалардан мағлұмат жинайды, кітаптар, ки

17 слайд
Ізденеді, деректертерді жинақтап қорытады, табиғат құбылыстары туралы әртүрлі дерекнамалардан мағлұмат жинайды, кітаптар, кинофильмдер, ғаламторды пайдаланады. Зерттеу, іздестірулер нәтижесі, альбомдар, журналдар немесе аспаздық кітаптарда жинақталады. Қызыл кітап арқылы (сирек кездесетін және жойылып бара жатқан) өсімдік түрлері мен жануарлар, құстар туралы білімдерін кеңейтеді. Зерттеу

17 слайд

Ізденеді, деректертерді жинақтап қорытады, табиғат құбылыстары туралы әртүрлі дерекнамалардан мағлұмат жинайды, кітаптар, кинофильмдер, ғаламторды пайдаланады. Зерттеу, іздестірулер нәтижесі, альбомдар, журналдар немесе аспаздық кітаптарда жинақталады. Қызыл кітап арқылы (сирек кездесетін және жойылып бара жатқан) өсімдік түрлері мен жануарлар, құстар туралы білімдерін кеңейтеді. Зерттеу

Бұл - шығармашылық ойын нышандары, ойын жобасы. Мұнда балалар ертегі кейіпкерлерінің бейнесіне еніп, берілген тапсырмалард

18 слайд
Бұл - шығармашылық ойын нышандары, ойын жобасы. Мұнда балалар ертегі кейіпкерлерінің бейнесіне еніп, берілген тапсырмаларды шешеді. Нәтижесінде: мазмұнды ойын, бала меркелері ұйымдастырылады, балалар ертегілерді кейіптендіре біледі. Су асты әлеміне ойын - саяхаттары ойналады. Балалар «Театр» сөжеттік - рольдік ойындар ойнауға үйренеді. Рольдік ойындар жобасы

18 слайд

Бұл - шығармашылық ойын нышандары, ойын жобасы. Мұнда балалар ертегі кейіпкерлерінің бейнесіне еніп, берілген тапсырмаларды шешеді. Нәтижесінде: мазмұнды ойын, бала меркелері ұйымдастырылады, балалар ертегілерді кейіптендіре біледі. Су асты әлеміне ойын - саяхаттары ойналады. Балалар «Театр» сөжеттік - рольдік ойындар ойнауға үйренеді. Рольдік ойындар жобасы

Әдетте қатысушыларда ортақ іс – әрекеттерінің дайындалған құрылымы болмайды. Бұл балалардың үлгілер мен пішімдер жасау, әңгі

19 слайд
Әдетте қатысушыларда ортақ іс – әрекеттерінің дайындалған құрылымы болмайды. Бұл балалардың үлгілер мен пішімдер жасау, әңгімелер құрастыру, тақпақтар, ойдан шығарылған кейіпкерлері бар әңгімелер. Нәтижесінде балалар музыкалық ертегі қою, үстел үсті театры арқылы әңгімелер ойлап табу, кейіпкерлер дайындау, ата – аналар мен балаларға қойылым көрсету мен сахналастырылған, суреттелген мултфилмдер жасау, альбом дизайны көрмесі. Шығармашылық жобаларда табиғи және құнсыз материалдарды пайдаланған жөн. Шығармашылық

19 слайд

Әдетте қатысушыларда ортақ іс – әрекеттерінің дайындалған құрылымы болмайды. Бұл балалардың үлгілер мен пішімдер жасау, әңгімелер құрастыру, тақпақтар, ойдан шығарылған кейіпкерлері бар әңгімелер. Нәтижесінде балалар музыкалық ертегі қою, үстел үсті театры арқылы әңгімелер ойлап табу, кейіпкерлер дайындау, ата – аналар мен балаларға қойылым көрсету мен сахналастырылған, суреттелген мултфилмдер жасау, альбом дизайны көрмесі. Шығармашылық жобаларда табиғи және құнсыз материалдарды пайдаланған жөн. Шығармашылық

Фантастикалық жоба Таныс әңгімелер мен ертегілер, мультифильмдерді мазмұнына қарай отырып, және балалардың өз шығармашылы

20 слайд
Фантастикалық жоба Таныс әңгімелер мен ертегілер, мультифильмдерді мазмұнына қарай отырып, және балалардың өз шығармашылығы мен қиялынан «Болашақтың қаласы», «Келімсектер жерде», «Суперробот», «Бэтман» сияқты жобалар құру.

20 слайд

Фантастикалық жоба Таныс әңгімелер мен ертегілер, мультифильмдерді мазмұнына қарай отырып, және балалардың өз шығармашылығы мен қиялынан «Болашақтың қаласы», «Келімсектер жерде», «Суперробот», «Бэтман» сияқты жобалар құру.

Жобаға қойылатын негізгі талаптар: • Шешімін іздейтін мәселенің болуы, жоба бұл байсалды ойын, баланың дербестігі және ата -

21 слайд
Жобаға қойылатын негізгі талаптар: • Шешімін іздейтін мәселенің болуы, жоба бұл байсалды ойын, баланың дербестігі және ата - ана мен баланың ортақ шығармашылығы; • Білімді қолданыста пайдалану үшін мектеп жасына дейінгі балалармен өз ықыластарымен ұсынылған кішігірім жобалар алу қажет, сонымен қатар 3 нәрсеге көңіл аудару қажет: Мектепке дейінгі баланың қызығушылығы, оның белсенділігі және оның дербестігі.

21 слайд

Жобаға қойылатын негізгі талаптар: • Шешімін іздейтін мәселенің болуы, жоба бұл байсалды ойын, баланың дербестігі және ата - ана мен баланың ортақ шығармашылығы; • Білімді қолданыста пайдалану үшін мектеп жасына дейінгі балалармен өз ықыластарымен ұсынылған кішігірім жобалар алу қажет, сонымен қатар 3 нәрсеге көңіл аудару қажет: Мектепке дейінгі баланың қызығушылығы, оның белсенділігі және оның дербестігі.

Жобада тәрбиеші қызметінің сипаты: Тәрбиеші баланың серіктесі әрі оның өзін – өзі дамытудағы көмекшісі болып таб

22 слайд
Жобада тәрбиеші қызметінің сипаты: Тәрбиеші баланың серіктесі әрі оның өзін – өзі дамытудағы көмекшісі болып табылады. Тәрбиеші - жобаның негігі жетекшісі, әрі мәселені шешудегі баламалар тобы мен жеке баламалардың жігер үйлестірушісі. Тәрбиеші жоба кезінде сырттай бақылайды, кеңесші әрі сарапшысы бола отырып, аз айтып, балалармен көп ізденеді. Ақпарат көздерін тауып, ұсыныстар жасап отырады және жасалған жұмыстардың нәтижелерін бағдарлай біледі.

22 слайд

Жобада тәрбиеші қызметінің сипаты: Тәрбиеші баланың серіктесі әрі оның өзін – өзі дамытудағы көмекшісі болып табылады. Тәрбиеші - жобаның негігі жетекшісі, әрі мәселені шешудегі баламалар тобы мен жеке баламалардың жігер үйлестірушісі. Тәрбиеші жоба кезінде сырттай бақылайды, кеңесші әрі сарапшысы бола отырып, аз айтып, балалармен көп ізденеді. Ақпарат көздерін тауып, ұсыныстар жасап отырады және жасалған жұмыстардың нәтижелерін бағдарлай біледі.

Педагогтың жобалау құзыреттілігіне мыналар жатады:• Педагог жұмыстарының нәтижелерін жобалай білу • Педагогикалық ықпал ету

23 слайд
Педагогтың жобалау құзыреттілігіне мыналар жатады:• Педагог жұмыстарының нәтижелерін жобалай білу • Педагогикалық ықпал етудің жолдарын жоспарлау • Тәрбие мен оқытуда кездесетін қиыншылықтардың нәтижелерін болжау • Нақты педагогикалық тапсырмаларды бөліп көрсету, оларды шешу шарттарын анықтау • Балалардың әртүрлі іс - әрекеттерін басқару жұмыстарының әдістері мен ұйымдастыру түрлерін, құралдарын таңдай білу.

23 слайд

Педагогтың жобалау құзыреттілігіне мыналар жатады:• Педагог жұмыстарының нәтижелерін жобалай білу • Педагогикалық ықпал етудің жолдарын жоспарлау • Тәрбие мен оқытуда кездесетін қиыншылықтардың нәтижелерін болжау • Нақты педагогикалық тапсырмаларды бөліп көрсету, оларды шешу шарттарын анықтау • Балалардың әртүрлі іс - әрекеттерін басқару жұмыстарының әдістері мен ұйымдастыру түрлерін, құралдарын таңдай білу.

• Педагогтардың ақпараттық коммуникациялық технологиялар туралы білімдері анықталады • Балаларды, ата - аналар мен мұғалімдер

24 слайд
• Педагогтардың ақпараттық коммуникациялық технологиялар туралы білімдері анықталады • Балаларды, ата - аналар мен мұғалімдерді кешенді сүйемелдеу қалыптары дайындалады • Әрбір педагог жеке кішігірім жобалар жасап, ақпараттық коммуникациялық технологиялар пайдалану оқу қызметтерінің конспектілері дайындалады • Балабақшада даму ортасы жетіледі және кеңестер өткізіліп, педагогтарғаа практикалық кеңестер, ал ата – аналарға жобаны жүзеге асыру бойынша кеңестер беріледі. Қорытындылай келе жобалау әдісі арқылы төмендегідей нәтижеге қол жеткізуге болады:

24 слайд

• Педагогтардың ақпараттық коммуникациялық технологиялар туралы білімдері анықталады • Балаларды, ата - аналар мен мұғалімдерді кешенді сүйемелдеу қалыптары дайындалады • Әрбір педагог жеке кішігірім жобалар жасап, ақпараттық коммуникациялық технологиялар пайдалану оқу қызметтерінің конспектілері дайындалады • Балабақшада даму ортасы жетіледі және кеңестер өткізіліп, педагогтарғаа практикалық кеңестер, ал ата – аналарға жобаны жүзеге асыру бойынша кеңестер беріледі. Қорытындылай келе жобалау әдісі арқылы төмендегідей нәтижеге қол жеткізуге болады:

Назарларыңызға рахмет!

25 слайд
Назарларыңызға рахмет!

25 слайд

Назарларыңызға рахмет!