ТЖБ бағалау және талдау
ТЖБ бағалау және талдау

#1 слайд
Тоқсандық бағалау жүргізу және талдау
Тоқсандық жиынтық бағалау тоқсанды
қ жиынтық бағалау спецификациясына
сәйкес құрастырылады.
Жиынтық
жұмыс тапсырмаларына сәйкес балдар қо
йылатын балл қою кестесі құрастырылад
ы.
1 слайд
Тоқсандық бағалау жүргізу және талдау Тоқсандық жиынтық бағалау тоқсанды қ жиынтық бағалау спецификациясына сәйкес құрастырылады. Жиынтық жұмыс тапсырмаларына сәйкес балдар қо йылатын балл қою кестесі құрастырылад ы.
#2 слайд
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ
•
№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)
•
ҚРБжҒМ 2020 жылдың 8 сәуірдегі №135
•
ҚРБжҒМ 2020 жылдың 30 сәуірдегі №168
•
ҚРБжҒМ 2020 жылдың 3 қыркүйектегі №381
•
ҚРБжҒМ 2020 жылдың 28 тамыздағы №373
•
2-11 сыныптарда
Бөлім бойынша 1 жиынтық жұмыс
Тоқсан бойынша 1 жиынтық жұмыс
2 слайд
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ • № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) • ҚРБжҒМ 2020 жылдың 8 сәуірдегі №135 • ҚРБжҒМ 2020 жылдың 30 сәуірдегі №168 • ҚРБжҒМ 2020 жылдың 3 қыркүйектегі №381 • ҚРБжҒМ 2020 жылдың 28 тамыздағы №373 • 2-11 сыныптарда Бөлім бойынша 1 жиынтық жұмыс Тоқсан бойынша 1 жиынтық жұмыс
#3 слайд
•
ҰСЫНЫЛАДЫ:
2-11 сыныптарда 2020 жылдың 5-15 қазан аралығында БЖБ
2-11 сыныптарда 2020 жылдың 28 қазаннан бастап ТЖБ
•
БЖБ және ТЖБ өткізетін пәндер мектептің жұмыс оқу
жоспарына сәйкес анықталады.
•
1 сыныпта бағалау жүргізілмейді.
•
Балл қойылуы: ең жоғары балл 2-11 сыныптарда 10
балдан аспауы тиіс.
•
Қорытынды баға мынадай арақатынаста есептеледі: БЖБ
– 25 % , ФБ - 25 % , ТЖБ – 50 % .
3 слайд
• ҰСЫНЫЛАДЫ: 2-11 сыныптарда 2020 жылдың 5-15 қазан аралығында БЖБ 2-11 сыныптарда 2020 жылдың 28 қазаннан бастап ТЖБ • БЖБ және ТЖБ өткізетін пәндер мектептің жұмыс оқу жоспарына сәйкес анықталады. • 1 сыныпта бағалау жүргізілмейді. • Балл қойылуы: ең жоғары балл 2-11 сыныптарда 10 балдан аспауы тиіс. • Қорытынды баға мынадай арақатынаста есептеледі: БЖБ – 25 % , ФБ - 25 % , ТЖБ – 50 % .
#4 слайд
Жиынтық бағалау рәсімдері
4 слайд
Жиынтық бағалау рәсімдері
#5 слайд
•
1. БЖБ және ТЖБ тапсыру білім беру ұйымы бекіткен кестеге
сәйкес өткізіледі (жеке кестені ескере отырып)
•
2. БЖБ және ТЖБ мазмұны пән бойынша Үлгілік оқу
бағдарламасына сәйкес өтілген оқу материалын қамтуы қажет
•
3. 5-10-сынып оқушыларына арналған БЖБ және ТЖБ
тапсырмалары 5 тапсырмадан артық берілмеуі тиіс.
•
4. Мақсаттарды таңдау кезінде біз санға емес, сапаға сүйенеміз,
себебі бағдарламадағы спиральды тәсіл сізге бөлімді толығымен
ашатын көлемді мақсаттарды таңдауға мүмкіндік береді
•
5. Мақсаттардың мазмұны таңдалған жиынтық бағалау әдісіне
қаншалықты сәйкес келетінін ескереміз
5 слайд
• 1. БЖБ және ТЖБ тапсыру білім беру ұйымы бекіткен кестеге сәйкес өткізіледі (жеке кестені ескере отырып) • 2. БЖБ және ТЖБ мазмұны пән бойынша Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес өтілген оқу материалын қамтуы қажет • 3. 5-10-сынып оқушыларына арналған БЖБ және ТЖБ тапсырмалары 5 тапсырмадан артық берілмеуі тиіс. • 4. Мақсаттарды таңдау кезінде біз санға емес, сапаға сүйенеміз, себебі бағдарламадағы спиральды тәсіл сізге бөлімді толығымен ашатын көлемді мақсаттарды таңдауға мүмкіндік береді • 5. Мақсаттардың мазмұны таңдалған жиынтық бағалау әдісіне қаншалықты сәйкес келетінін ескереміз
#6 слайд
ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
•
Белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім беру деңгейі)
аяқталғанда оқу бағдарламасындағы бөлімдер/ортақ тақырыптар бойынша
балл және баға қою арқылы өткізілетін бағалаудың түрі
•
Тапсырмалар кімдерге арналған ?
•
Тапсырмаларды орындау үшін қанша уақыт берілген ?
•
ЖБ қалай өткізіледі ?
•
ЖБ тапсырмаларының мазмұны қандай ?
•
Қандай тапсырмалар түрлері қолданылады ?
•
Алынған тапсырмалар немесе сұрақтарға балдар қалай қойылады ?
•
Қанша тапсырма құрастыру қажет ?
6 слайд
ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ • Белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім беру деңгейі) аяқталғанда оқу бағдарламасындағы бөлімдер/ортақ тақырыптар бойынша балл және баға қою арқылы өткізілетін бағалаудың түрі • Тапсырмалар кімдерге арналған ? • Тапсырмаларды орындау үшін қанша уақыт берілген ? • ЖБ қалай өткізіледі ? • ЖБ тапсырмаларының мазмұны қандай ? • Қандай тапсырмалар түрлері қолданылады ? • Алынған тапсырмалар немесе сұрақтарға балдар қалай қойылады ? • Қанша тапсырма құрастыру қажет ?
#7 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
ТЖБ мазмұны мен өткізілуіне қойылатын талаптар:
Ұзақтығы – 40 минут
Максималды балл спецификацияда анықталады. Мысалы, математика пәні бойынша
балл саны – 15
Көшіруді болдырмау мақсатында жиынтық жұмыстың қажетті нұсқалары
дайындалады
Жиынтық жұмыстың қажетті нұсқасы үшін мұғалім спецификацияға сәйкес
тапсырмаларды құрастырады
Мұғалім кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік
арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) ТЖБ нәтижелері туралы білім алушыны,
ата-ананы ақпараттандыруы қажет
7 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) ТЖБ мазмұны мен өткізілуіне қойылатын талаптар: Ұзақтығы – 40 минут Максималды балл спецификацияда анықталады. Мысалы, математика пәні бойынша балл саны – 15 Көшіруді болдырмау мақсатында жиынтық жұмыстың қажетті нұсқалары дайындалады Жиынтық жұмыстың қажетті нұсқасы үшін мұғалім спецификацияға сәйкес тапсырмаларды құрастырады Мұғалім кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) ТЖБ нәтижелері туралы білім алушыны, ата-ананы ақпараттандыруы қажет
#8 слайд
Тапсырма нұсқауын құрастыруға қойылатын талаптар
сұрақтың мазмұны анық болуы керек, екі ойлы болмауы керек;
сұрақтың мазмұнында артық ақпарат болмағаны жөн;
сұрақтың мазмұны қысқа, грамматикалық қателері жоқ болуы керек
және синтаксистік құрылымы қарапайым болғаны жөн;
суреттер, диаграммалар, сызбалар және с.с. анық, нақты және сұрақ
мазмұнына сай болуы керек;
сұрақтар Блум таксономиясына сәйкес командалық сөздердің
қолданылуымен құрастырылғаны жөн (түсіндіріңіз, суреттеңіз,
қолданыңыз және с.с.);
командалық сөздер әдетте сөйлемнің соңында келеді.
8 слайд
Тапсырма нұсқауын құрастыруға қойылатын талаптар сұрақтың мазмұны анық болуы керек, екі ойлы болмауы керек; сұрақтың мазмұнында артық ақпарат болмағаны жөн; сұрақтың мазмұны қысқа, грамматикалық қателері жоқ болуы керек және синтаксистік құрылымы қарапайым болғаны жөн; суреттер, диаграммалар, сызбалар және с.с. анық, нақты және сұрақ мазмұнына сай болуы керек; сұрақтар Блум таксономиясына сәйкес командалық сөздердің қолданылуымен құрастырылғаны жөн (түсіндіріңіз, суреттеңіз, қолданыңыз және с.с.); командалық сөздер әдетте сөйлемнің соңында келеді.
#9 слайд
Тілдік пәндер бойынша жиынтық
бағалауды өткізу ерекшеліктері
•
Тілдік пәндерден бөлім бойынша жиынтық бағалау тоқсанына екі рет өткізіледі. Әр
бөлім бойынша жиынтық бағалауда сөйлеу әрекетінің екі түрі тексеріледі (тыңдалым
және айтылым, оқылым және жазылым).
•
Тыңдалым және айтылым дағдыларын бағалау жиынтық бағалауды өткізу
жоспарланған аптаның ішінде сабақ барысында жүргізіледі.
•
Әр білім алушыға 1 - ден 5 минутқа дейінгі уақыт бөлу ұсынылады
•
Айтылым дағдысын бағалауды ұйымдастыру жұмыстың түрлі формасын (жеке,
жұптық, шағын топта) және/немесе түрлі техникалық құралдарды қолдану (ұялы
телефондар, компьютерлер, диктофондар, және т.б.) арқылы жүзеге асырылуы
мүмкін.
•
ТЖБ қорытындысы бойынша модерация өткізіледі (тек жазбаша жұмыстар
бойынша)
9 слайд
Тілдік пәндер бойынша жиынтық бағалауды өткізу ерекшеліктері • Тілдік пәндерден бөлім бойынша жиынтық бағалау тоқсанына екі рет өткізіледі. Әр бөлім бойынша жиынтық бағалауда сөйлеу әрекетінің екі түрі тексеріледі (тыңдалым және айтылым, оқылым және жазылым). • Тыңдалым және айтылым дағдыларын бағалау жиынтық бағалауды өткізу жоспарланған аптаның ішінде сабақ барысында жүргізіледі. • Әр білім алушыға 1 - ден 5 минутқа дейінгі уақыт бөлу ұсынылады • Айтылым дағдысын бағалауды ұйымдастыру жұмыстың түрлі формасын (жеке, жұптық, шағын топта) және/немесе түрлі техникалық құралдарды қолдану (ұялы телефондар, компьютерлер, диктофондар, және т.б.) арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. • ТЖБ қорытындысы бойынша модерация өткізіледі (тек жазбаша жұмыстар бойынша)
#10 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау
қорытындысын модерациялау
Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер
білімалушылардың жазбаша тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының нәтижелерін
талқылауы үшін модерация белгіленген.
Модерацияда белгілі бір пән бойынша мұғалімдердің балл қою кестесі бойынша бір
ұғымда, түсінікті болуын қамтамасыз ету үшін жұмысты бағалауды алдын ала талқылайды.
Модерация отырысында жиынтық бағалау дұрыс өтті ме, білім алушылардың барлық
жауаптары ескерілді ме, мұғалімдер арасында
бағалау бойынша келіспеушілік бар ма сияқты мәселелерді түсіну және талқылау қажет.
Модерация қорытындысы бойынша мұғалімдер балл қою кестесіне толықтырулар немесе
өзгерістер енгізуге қатысты шешім қабылдайды.
Модерацияны аяқтаған соң барлық шешімдер хаттамада көрсетіледі
Модерация қорытындысы бойынша білім алушылардың балына өзгеріс енгізу қажет
болғанда жиынтық жұмыстарын қайта тексереді.
Мұғалім мұнда тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерінің модерация қорытындысы бойынша
жоғары сондай-ақ, төмен деңгейге қарай өзгеруі мүмкін екенін ескеруі қажет.
10 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялау Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білімалушылардың жазбаша тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының нәтижелерін талқылауы үшін модерация белгіленген. Модерацияда белгілі бір пән бойынша мұғалімдердің балл қою кестесі бойынша бір ұғымда, түсінікті болуын қамтамасыз ету үшін жұмысты бағалауды алдын ала талқылайды. Модерация отырысында жиынтық бағалау дұрыс өтті ме, білім алушылардың барлық жауаптары ескерілді ме, мұғалімдер арасында бағалау бойынша келіспеушілік бар ма сияқты мәселелерді түсіну және талқылау қажет. Модерация қорытындысы бойынша мұғалімдер балл қою кестесіне толықтырулар немесе өзгерістер енгізуге қатысты шешім қабылдайды. Модерацияны аяқтаған соң барлық шешімдер хаттамада көрсетіледі Модерация қорытындысы бойынша білім алушылардың балына өзгеріс енгізу қажет болғанда жиынтық жұмыстарын қайта тексереді. Мұғалім мұнда тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерінің модерация қорытындысы бойынша жоғары сондай-ақ, төмен деңгейге қарай өзгеруі мүмкін екенін ескеруі қажет.
#11 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу мен модерация өткізудің арасы 3 жұмыс күнінен аспағаны жөн.
Бір отырыста бірнеше пәнге модерация өткізуге болады.
Модерация отырысына бір параллель сыныпта сабақ беретін мұғалімдер
қатысады.
Модерация төрағасы әдістемелік бірлестіктің жетекшісі, одан басқа кез
келген пән мұғалімі бола алады.
Шағын жинақталған мектептер үшін модерацияны мұғалім жақын пәндер мұғалімдерін
немесе критериалды бағалау бойынша мектеп үйлестірушісін қатыстыру арқылы өз бетінше өткізуіне
болады.
Модерация отырысы үшін мұғалім тексерілген жиынтық жұмыстардың
ішінен: жоғары және төмен балл қойылған, сондай-ақ, бағалау қиындық туғызған тек 3 жұмысты
іріктеп алады.
Модерация кезінде іріктелген жиынтық жұмыстарда көрсетілген
білім алушының аты - жөнін жұмысты қарастырған кезде нақты бір білім
алушыға қатысты болмауы үшін жасырып қою ұсынылады.
Отырыс кезінде ұсынылған жұмыстар балл қою кестесіне сәйкес
қарастырылады.
11 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу мен модерация өткізудің арасы 3 жұмыс күнінен аспағаны жөн. Бір отырыста бірнеше пәнге модерация өткізуге болады. Модерация отырысына бір параллель сыныпта сабақ беретін мұғалімдер қатысады. Модерация төрағасы әдістемелік бірлестіктің жетекшісі, одан басқа кез келген пән мұғалімі бола алады. Шағын жинақталған мектептер үшін модерацияны мұғалім жақын пәндер мұғалімдерін немесе критериалды бағалау бойынша мектеп үйлестірушісін қатыстыру арқылы өз бетінше өткізуіне болады. Модерация отырысы үшін мұғалім тексерілген жиынтық жұмыстардың ішінен: жоғары және төмен балл қойылған, сондай-ақ, бағалау қиындық туғызған тек 3 жұмысты іріктеп алады. Модерация кезінде іріктелген жиынтық жұмыстарда көрсетілген білім алушының аты - жөнін жұмысты қарастырған кезде нақты бір білім алушыға қатысты болмауы үшін жасырып қою ұсынылады. Отырыс кезінде ұсынылған жұмыстар балл қою кестесіне сәйкес қарастырылады.
#12 слайд
Мұғалімдердің модерация кезіндегі әрекеті
Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау үдерісі белгілі бір
тәртіппен жүргізіледі.
М одерацияға дейін :
Білім алушылардың жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою
кестесіне сәйкес бағалайды;
Жиынтық жұмыс үлгілерін іріктеп алады (максималды,
минималды балдармен; бағалауда қиындық тудыратын жұмыстарды);
Жеке мәліметтерді шифрлайды, білім алушылардың жұмыстарын
модерацияға дайындайды .
12 слайд
Мұғалімдердің модерация кезіндегі әрекеті Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау үдерісі белгілі бір тәртіппен жүргізіледі. М одерацияға дейін : Білім алушылардың жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне сәйкес бағалайды; Жиынтық жұмыс үлгілерін іріктеп алады (максималды, минималды балдармен; бағалауда қиындық тудыратын жұмыстарды); Жеке мәліметтерді шифрлайды, білім алушылардың жұмыстарын модерацияға дайындайды .
#13 слайд
Модерация кезінде:
Білім алушылардың жұмыс қорытындысын әріптестермен
талқылайды, барлық балдардың балл қою кестесіне сәйкес қойылғанына
көз жеткізеді;
Қажет болған жағдайда нәтижелерге немесе балл қою кестесіне
өзгерістер енгізеді;
Отырыс хаттамасына қол қояды.
13 слайд
Модерация кезінде: Білім алушылардың жұмыс қорытындысын әріптестермен талқылайды, барлық балдардың балл қою кестесіне сәйкес қойылғанына көз жеткізеді; Қажет болған жағдайда нәтижелерге немесе балл қою кестесіне өзгерістер енгізеді; Отырыс хаттамасына қол қояды.
#14 слайд
Модерациядан кейін:
Модерацияны ескере отырып, өзгеріс енгізу қажет білімалушылардың
барлық жұмыстарын қайта қарастырады.
Мұндай
жағдайда жоғарылату немесе төмендету жағына қарай балдардың өзгеруі де
мүмкін;
Білім алушының жұмысына соңғы нақты балдар қойылады;
Соңғы нақты балдар электрондық журналға қойылады.
Модерацияны ойдағыдай жүргізу үшін қажетті жағдайлар:
ынтымақтастық мәдениеті, ашық және анық коммуникация, сындарлы
(конструктивті) кері байланыс және ұжымдағы кәсіби қолдау болып
табылады.
14 слайд
Модерациядан кейін: Модерацияны ескере отырып, өзгеріс енгізу қажет білімалушылардың барлық жұмыстарын қайта қарастырады. Мұндай жағдайда жоғарылату немесе төмендету жағына қарай балдардың өзгеруі де мүмкін; Білім алушының жұмысына соңғы нақты балдар қойылады; Соңғы нақты балдар электрондық журналға қойылады. Модерацияны ойдағыдай жүргізу үшін қажетті жағдайлар: ынтымақтастық мәдениеті, ашық және анық коммуникация, сындарлы (конструктивті) кері байланыс және ұжымдағы кәсіби қолдау болып табылады.
#15 слайд
•
Бөлім үшін жиынтық бағалаудың оқу тапсырмаларының саны: –
2-4 сынып оқушылары үшін – 3-4 оқу тапсырмасы; – 5-11 сынып
оқушылары үшін – 5-6 оқу тапсырмасы.
•
11) ҚР БҒМ №125 бұйрығына сәйкес өлшенетін өлшемдерді
баллмен пайдалануды сақтайды (БЖБ үшін max балл 1-4
сыныптарда 7-ден кем емес және 15-тен артық емес, 5-11(12)
сыныптарда 7-ден кем емес және 20-дан артық емес).
•
12) оқушылар орындаған жиынтық жұмыстарды тексереді.
•
13) электрондық журналға/мұғалімнің уақытша журналына балл
қояды.
•
14) білім алушыларға, ата-аналарға немесе баланың заңды
ӛкілдеріне кез келген қолжетімді байланыс құралдары арқылы
қағаз немесе электрондық форматта айдарды ұсынады.
15 слайд
• Бөлім үшін жиынтық бағалаудың оқу тапсырмаларының саны: – 2-4 сынып оқушылары үшін – 3-4 оқу тапсырмасы; – 5-11 сынып оқушылары үшін – 5-6 оқу тапсырмасы. • 11) ҚР БҒМ №125 бұйрығына сәйкес өлшенетін өлшемдерді баллмен пайдалануды сақтайды (БЖБ үшін max балл 1-4 сыныптарда 7-ден кем емес және 15-тен артық емес, 5-11(12) сыныптарда 7-ден кем емес және 20-дан артық емес). • 12) оқушылар орындаған жиынтық жұмыстарды тексереді. • 13) электрондық журналға/мұғалімнің уақытша журналына балл қояды. • 14) білім алушыларға, ата-аналарға немесе баланың заңды ӛкілдеріне кез келген қолжетімді байланыс құралдары арқылы қағаз немесе электрондық форматта айдарды ұсынады.
#16 слайд
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны төмендегідей
нұсқаулық әдістемелік құжаттар арқылы реттеледі:
•
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты
(бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім);
•
Оқу бағдарламасы;
•
Оқу жоспары;
•
Жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын, білім беру ұйымдарындағы
білім алушылардың оқу жетістігін критериалды бағалауды өткізу тәртібі1 ;
•
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша
нұсқаулық;
•
Негізгі, жалпы орта мектептердің мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау
бойынша нұсқаулық;
Өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған критериалды бағалау бойынша
нұсқаулық;
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы;
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
16 слайд
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны төмендегідей нұсқаулық әдістемелік құжаттар арқылы реттеледі: • Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім); • Оқу бағдарламасы; • Оқу жоспары; • Жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын, білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың оқу жетістігін критериалды бағалауды өткізу тәртібі1 ; • Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық; • Негізгі, жалпы орта мектептердің мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық; Өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық; Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы; Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
#17 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау және
ұйымдастыру
Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау мен ұйымдастыру жұмыстары оқу бағдарламалары мен оқу
жоспарларына сәйкес жүргізіледі.
Әдістемелік бірлестіктер жасаған оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың жоспарында тоқсандық
жиынтық бағалаудың рәсімдері көрсетілуі қажет.
Аталған жоспар бойынша білім алушыларға шамадан тыс қиындық туғызбауы және тиімсіз болмауы
үшін әр тоқсанда өткізілетін жиынтық бағалаудың кестесін құру ұсынылады, яғни, бір күнде 2-ден
артық жиынтық жұмыстарды өткізу ұсынылмайды.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың кестесі мұғалімдерге, білім алушыларға, олардың ата-аналарына
таныстырылады.
Егер мектепте мүмкіндік болса әр пән бойынша бір параллельдегі сыныптарға бірдей кесте құру
ұсынылады,
Мысалы, 7-сыныптар үшін бір күнде, бір сабақ үстінде математика пәнінен жиынтық жұмысын өткізу.
Мұндай мүмкіндік болмаған жағдайда, тоқсандық жиынтық бағалауды кесте бойынша өткізуге болады,
алайда ақпараттың тарап кетуі және көшіріп алу сияқты кемшіліктерді болдырмау үшін жиынтық
жұмыстың бірнеше нұсқасын құрастырған дұрыс
17 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау мен ұйымдастыру жұмыстары оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларына сәйкес жүргізіледі. Әдістемелік бірлестіктер жасаған оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың жоспарында тоқсандық жиынтық бағалаудың рәсімдері көрсетілуі қажет. Аталған жоспар бойынша білім алушыларға шамадан тыс қиындық туғызбауы және тиімсіз болмауы үшін әр тоқсанда өткізілетін жиынтық бағалаудың кестесін құру ұсынылады, яғни, бір күнде 2-ден артық жиынтық жұмыстарды өткізу ұсынылмайды. Тоқсандық жиынтық бағалаудың кестесі мұғалімдерге, білім алушыларға, олардың ата-аналарына таныстырылады. Егер мектепте мүмкіндік болса әр пән бойынша бір параллельдегі сыныптарға бірдей кесте құру ұсынылады, Мысалы, 7-сыныптар үшін бір күнде, бір сабақ үстінде математика пәнінен жиынтық жұмысын өткізу. Мұндай мүмкіндік болмаған жағдайда, тоқсандық жиынтық бағалауды кесте бойынша өткізуге болады, алайда ақпараттың тарап кетуі және көшіріп алу сияқты кемшіліктерді болдырмау үшін жиынтық жұмыстың бірнеше нұсқасын құрастырған дұрыс
#18 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу уақытын жоспарлау кезінде демалыс және мереке күндерді, сондай - ақ,
тоқсандық және оқу жылының аяқталу мерзімін есепке алу қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалауды тоқсанның және оқу жылының соңғы күндерінде өткізу ұсынылмайды.
Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлауда әуелі оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына шолу жасау керек,
себебі бағалау олардың меңгерілуін тексереді.
Бағалаудың аталған рәсімдерін ұйымдастыру, жоспарлау кезінде жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныста
берілген тапсырмалар үлгілері бар тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы қолданылады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы мазмұнын, құрылымын анықтайтын келесі ақпараттардан тұрады:
• Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты;
• пән бойынша күтілетін нәтижелер;
• пән бойынша ойлау дағдылары деңгейлерінің сипаты;
• ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды тоқсандарға бөлу;
• тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі;
• тоқсандық жиынтық бағалауға шолу;
• тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы;
• тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгілері;
• тапсырмалардың балл қою кестелер
18 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу уақытын жоспарлау кезінде демалыс және мереке күндерді, сондай - ақ, тоқсандық және оқу жылының аяқталу мерзімін есепке алу қажет. Тоқсандық жиынтық бағалауды тоқсанның және оқу жылының соңғы күндерінде өткізу ұсынылмайды. Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлауда әуелі оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына шолу жасау керек, себебі бағалау олардың меңгерілуін тексереді. Бағалаудың аталған рәсімдерін ұйымдастыру, жоспарлау кезінде жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныста берілген тапсырмалар үлгілері бар тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы қолданылады. Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы мазмұнын, құрылымын анықтайтын келесі ақпараттардан тұрады: • Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты; • пән бойынша күтілетін нәтижелер; • пән бойынша ойлау дағдылары деңгейлерінің сипаты; • ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды тоқсандарға бөлу; • тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі; • тоқсандық жиынтық бағалауға шолу; • тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы; • тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгілері; • тапсырмалардың балл қою кестелер
#19 слайд
Білім алушылардың жиынтық жұмыстарын
орындауға қойылатын талаптар
Білім алушы БЖБ және ТЖБ орындау кезінде академиялық адалдық қағидаларын және өзін -
өзі бақылау принциптерін сақтайды:
1)Білім алушы өз бетінше жұмыс істеуі, бөгде адамның көмегінсіз тапсырмаларды орындауы
тиіс;
2)Жиынтық жұмысты орындау кезінде білім алушы қосымша оқу
ресурстарын пайдаланбауы тиіс (ерекшелік бойынша бұл ресурсқа
рұқсат етілген жағдайлардан басқа);
3) Жиынтық жұмысты орындауға жауапты.
4) Жиынтық жұмысты орындауға бӛлінген уақыт аяқталғаннан
кейін білім алушы өз жұмысын қолжетімді байланыс құралдары
арқылы мұғалімге жібереді.
19 слайд
Білім алушылардың жиынтық жұмыстарын орындауға қойылатын талаптар Білім алушы БЖБ және ТЖБ орындау кезінде академиялық адалдық қағидаларын және өзін - өзі бақылау принциптерін сақтайды: 1)Білім алушы өз бетінше жұмыс істеуі, бөгде адамның көмегінсіз тапсырмаларды орындауы тиіс; 2)Жиынтық жұмысты орындау кезінде білім алушы қосымша оқу ресурстарын пайдаланбауы тиіс (ерекшелік бойынша бұл ресурсқа рұқсат етілген жағдайлардан басқа); 3) Жиынтық жұмысты орындауға жауапты. 4) Жиынтық жұмысты орындауға бӛлінген уақыт аяқталғаннан кейін білім алушы өз жұмысын қолжетімді байланыс құралдары арқылы мұғалімге жібереді.
#20 слайд
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және
қорытынды ат...
20 слайд
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды ат...
шағым қалдыра аласыз













