Материалдар / «Тоғызқұмалақ » қазақтын ұлттық ойыны

«Тоғызқұмалақ » қазақтын ұлттық ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Тоғызқұмалақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2024
74
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Тоғызқұмалақ ойыны арқылы мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.» №16 “Дюймовочка” бөбекжай-ба

1 слайд
«Тоғызқұмалақ ойыны арқылы мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.» №16 “Дюймовочка” бөбекжай-бақшасының дене шынықтыру жетекшісі педагог-срапшы Жолтай Е.М.

1 слайд

«Тоғызқұмалақ ойыны арқылы мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.» №16 “Дюймовочка” бөбекжай-бақшасының дене шынықтыру жетекшісі педагог-срапшы Жолтай Е.М.

Шығармашылық жұмысымның өзектілігі: Халық жасаған мұралар сан алуан. Аға ұрпақ өз білгенін, өз көкейіне тоқығанын кейінгі буы

2 слайд
Шығармашылық жұмысымның өзектілігі: Халық жасаған мұралар сан алуан. Аға ұрпақ өз білгенін, өз көкейіне тоқығанын кейінгі буынға мирас етіп, іс-әрекет үстінде көзін қанықтыра беруден бастаған. Ұлттық мұраның бай қазынасының бірі – халықтың ұлттық ойындары көп салалы, көп қырлы құбылыс, ол тек ойындық сала емес, мәні жағынан да балабақша тәрбиеленушілерінің рухани өресі кең өсіп – жетілуіне, эстетикалық мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелейтін негізгі құралдардың бірі. Халқымыз ұлттық ойындарында ұрпақ қамын ойлаған, бір жүйеге келтіріліп өрнектелген ой мен әрекеттің, құпия философияны түсінуге жетелейтін адамгершілік үлгі-өнегенің желісі бар. Кейінгі кезде ұлттық ойындарға дұрыс көңіл бөлмеу нәтижесінде, көбі ұмыт болып, мүлде жоғалуға жуық. Ұлттық ойындарды жанұя тәрбиесінен бастап, балабақшада түрлі тәрбиелік шараларда қосымша материал ретінде пайдалануымыз қажет. 

2 слайд

Шығармашылық жұмысымның өзектілігі: Халық жасаған мұралар сан алуан. Аға ұрпақ өз білгенін, өз көкейіне тоқығанын кейінгі буынға мирас етіп, іс-әрекет үстінде көзін қанықтыра беруден бастаған. Ұлттық мұраның бай қазынасының бірі – халықтың ұлттық ойындары көп салалы, көп қырлы құбылыс, ол тек ойындық сала емес, мәні жағынан да балабақша тәрбиеленушілерінің рухани өресі кең өсіп – жетілуіне, эстетикалық мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелейтін негізгі құралдардың бірі. Халқымыз ұлттық ойындарында ұрпақ қамын ойлаған, бір жүйеге келтіріліп өрнектелген ой мен әрекеттің, құпия философияны түсінуге жетелейтін адамгершілік үлгі-өнегенің желісі бар. Кейінгі кезде ұлттық ойындарға дұрыс көңіл бөлмеу нәтижесінде, көбі ұмыт болып, мүлде жоғалуға жуық. Ұлттық ойындарды жанұя тәрбиесінен бастап, балабақшада түрлі тәрбиелік шараларда қосымша материал ретінде пайдалануымыз қажет. 

Шығармашылық жұмыс мақсаты: Тоғызқұмалақтың негізгі шарттарын түсіндіру арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту, математикалық

3 слайд
Шығармашылық жұмыс мақсаты: Тоғызқұмалақтың негізгі шарттарын түсіндіру арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту, математикалық амалдарды тез санау, ұлттық рухты, сананы қалыптастыруға бейімдеу.

3 слайд

Шығармашылық жұмыс мақсаты: Тоғызқұмалақтың негізгі шарттарын түсіндіру арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту, математикалық амалдарды тез санау, ұлттық рухты, сананы қалыптастыруға бейімдеу.

Күтілетін нәтиже: * Оқу жылының соңына қарай балалар тоғызқұмалақ ойынын ойнай біледі; * Тоғызқұмалақ ойынының жалпы ережесі т

4 слайд
Күтілетін нәтиже: * Оқу жылының соңына қарай балалар тоғызқұмалақ ойынын ойнай біледі; * Тоғызқұмалақ ойынының жалпы ережесі туралы мағлұматтарға ие; * Логикалық ойлайды; * Ойын барысында жүрістерді санайды; * Комбинация жасайды; * Уақытқа ойнауды біледі.

4 слайд

Күтілетін нәтиже: * Оқу жылының соңына қарай балалар тоғызқұмалақ ойынын ойнай біледі; * Тоғызқұмалақ ойынының жалпы ережесі туралы мағлұматтарға ие; * Логикалық ойлайды; * Ойын барысында жүрістерді санайды; * Комбинация жасайды; * Уақытқа ойнауды біледі.

•1-кезең – тәжірибелік-ізденіс жұмыстары: ұлттық ойындарды зерттеу, тоғызқұмалық ойынының ережелерімен танысу. •2-кезең – теор

5 слайд
•1-кезең – тәжірибелік-ізденіс жұмыстары: ұлттық ойындарды зерттеу, тоғызқұмалық ойынының ережелерімен танысу. •2-кезең – теориялық-әдістемелік жұмыстар: мектепке дейінгі мекемеде тоғызқұмалақ ойынының ерекшелігін талдау. Ойындардың теориялық негізін анықтап, жүйеге түсіру. •3-кезең – тәжірибелік жұмыстар: шығармашылық жұмысты талдау және қорыту, үйірме ұйымдастыру, тәжірибе кезіндегі нәтижелерді өңдеп дайындау. Осы жұмыста тоғызқұмалақ ойыны туралы түсінік берілді, ойынды қолданудың тиімділігі дәлелденді. Жұмыстың негізгі кезеңдері:

5 слайд

•1-кезең – тәжірибелік-ізденіс жұмыстары: ұлттық ойындарды зерттеу, тоғызқұмалық ойынының ережелерімен танысу. •2-кезең – теориялық-әдістемелік жұмыстар: мектепке дейінгі мекемеде тоғызқұмалақ ойынының ерекшелігін талдау. Ойындардың теориялық негізін анықтап, жүйеге түсіру. •3-кезең – тәжірибелік жұмыстар: шығармашылық жұмысты талдау және қорыту, үйірме ұйымдастыру, тәжірибе кезіндегі нәтижелерді өңдеп дайындау. Осы жұмыста тоғызқұмалақ ойыны туралы түсінік берілді, ойынды қолданудың тиімділігі дәлелденді. Жұмыстың негізгі кезеңдері:

Ата-бабаларымыз тастан , ағаштан қашалып жасалған тоғызқұмалықтардың түрлері Алматы облысы Түлкібас ауданынан табылған тоғы

6 слайд
Ата-бабаларымыз тастан , ағаштан қашалып жасалған тоғызқұмалықтардың түрлері Алматы облысы Түлкібас ауданынан табылған тоғызқұмалақ тақтасы Тараз қаласы Қарахан кесенесіндегі тоғызқұмалақ тақтасы

6 слайд

Ата-бабаларымыз тастан , ағаштан қашалып жасалған тоғызқұмалықтардың түрлері Алматы облысы Түлкібас ауданынан табылған тоғызқұмалақ тақтасы Тараз қаласы Қарахан кесенесіндегі тоғызқұмалақ тақтасы

Мәселен: ❖Монғолияда мектептерде тоғыз-құмалақтан олимпиада өтеді; ❖Қытай, Қарақалпақстанда кітаптар, ғылыми еңбектер шығуда; ❖

7 слайд
Мәселен: ❖Монғолияда мектептерде тоғыз-құмалақтан олимпиада өтеді; ❖Қытай, Қарақалпақстанда кітаптар, ғылыми еңбектер шығуда; ❖Алтай, Қарашай-Шеркеш, Якутияда үйірмелер ашылуда; ❖Еуропаның бірнеше елдерінде тоғызқұмалақ ойналып жатыр; ❖Американың Аляска университеті осы тоғызқұмалақтың компьютерлік бағдарламасын жасап шығарды; ❖Колумбияда өткен жылы семинар өтіп, тоғызқұмалақ ережелері насихатталып, таратылуда; ❖Чехия, Македония, Қырғызстан, Ресейде тоғызқұмалақ ойынына деген қызығушылық өте жоғары; ❖Швейцарияда өткен конференцияда Испания азаматы Виктор Баутисторока баяндама жасап, тоғызқұмалақ тақталарын бірнеше елдер мұражайларына таратты. Қазіргі кезде әлемнің көптеген елдерінде тоғызқұмалақ жақсы насихатталып жатыр.

7 слайд

Мәселен: ❖Монғолияда мектептерде тоғыз-құмалақтан олимпиада өтеді; ❖Қытай, Қарақалпақстанда кітаптар, ғылыми еңбектер шығуда; ❖Алтай, Қарашай-Шеркеш, Якутияда үйірмелер ашылуда; ❖Еуропаның бірнеше елдерінде тоғызқұмалақ ойналып жатыр; ❖Американың Аляска университеті осы тоғызқұмалақтың компьютерлік бағдарламасын жасап шығарды; ❖Колумбияда өткен жылы семинар өтіп, тоғызқұмалақ ережелері насихатталып, таратылуда; ❖Чехия, Македония, Қырғызстан, Ресейде тоғызқұмалақ ойынына деген қызығушылық өте жоғары; ❖Швейцарияда өткен конференцияда Испания азаматы Виктор Баутисторока баяндама жасап, тоғызқұмалақ тақталарын бірнеше елдер мұражайларына таратты. Қазіргі кезде әлемнің көптеген елдерінде тоғызқұмалақ жақсы насихатталып жатыр.

•Ақыл-ой өрісін дамытып, терең ойлануға; •Тәртіптілікке, мәдениеттілікке; •Әдептілікке, ізеттілікке; •Төзімділікке, сабырлыққа;

8 слайд
•Ақыл-ой өрісін дамытып, терең ойлануға; •Тәртіптілікке, мәдениеттілікке; •Әдептілікке, ізеттілікке; •Төзімділікке, сабырлыққа; •Еңбекқорлыққа, мақсатқа қол жеткізуге; •Саяхат және туған өлкені қастерлеуге; •Батырлыққа, тез арада дұрыс шешім қабылдауға; •Жігер-намысты шыңдауға; •Достық пен отансүйгіштікке тәрбиелейді. Тоғызқұмалақ адам бойында 9 түрлі әдет-ғұрып қасиеттерін қалыптастырады:

8 слайд

•Ақыл-ой өрісін дамытып, терең ойлануға; •Тәртіптілікке, мәдениеттілікке; •Әдептілікке, ізеттілікке; •Төзімділікке, сабырлыққа; •Еңбекқорлыққа, мақсатқа қол жеткізуге; •Саяхат және туған өлкені қастерлеуге; •Батырлыққа, тез арада дұрыс шешім қабылдауға; •Жігер-намысты шыңдауға; •Достық пен отансүйгіштікке тәрбиелейді. Тоғызқұмалақ адам бойында 9 түрлі әдет-ғұрып қасиеттерін қалыптастырады:

Бүгінгі күнгі тоғызқұмалақ тақтасы

9 слайд
Бүгінгі күнгі тоғызқұмалақ тақтасы

9 слайд

Бүгінгі күнгі тоғызқұмалақ тақтасы

Тоғызқұмалақтың электрондық түрі

10 слайд
Тоғызқұмалақтың электрондық түрі

10 слайд

Тоғызқұмалақтың электрондық түрі

11 слайд

11 слайд

“Тоғызқұмалақ” үйірмесінен көрініс

12 слайд
“Тоғызқұмалақ” үйірмесінен көрініс

12 слайд

“Тоғызқұмалақ” үйірмесінен көрініс

“Тоғызқұмалақ” үйірмесінен көрініс

13 слайд
“Тоғызқұмалақ” үйірмесінен көрініс

13 слайд

“Тоғызқұмалақ” үйірмесінен көрініс

Өзге ұлт өкілдерімен тоғызқұмалақтан үйірме

14 слайд
Өзге ұлт өкілдерімен тоғызқұмалақтан үйірме

14 слайд

Өзге ұлт өкілдерімен тоғызқұмалақтан үйірме

Өзге ұлт өкілдерімен тоғызқұмалақтан үйірме

15 слайд
Өзге ұлт өкілдерімен тоғызқұмалақтан үйірме

15 слайд

Өзге ұлт өкілдерімен тоғызқұмалақтан үйірме

16 слайд

16 слайд

Ата-анамен жұмыс

17 слайд
Ата-анамен жұмыс

17 слайд

Ата-анамен жұмыс

Педагогтермен жұмыс

18 слайд
Педагогтермен жұмыс

18 слайд

Педагогтермен жұмыс

Қорытынды Ұлттық ойындар бала тәрбиесінде негізгі екі жауапты рөл атқарады: біріншіден, жаттығулар жасап, ұлт ойындарын ойна

19 слайд
Қорытынды   Ұлттық ойындар бала тәрбиесінде негізгі екі жауапты рөл атқарады: біріншіден, жаттығулар жасап, ұлт ойындарын ойнаған кезде дене дамуы жақсарса, екіншіден, ұлт ойындарының мазмұнын, ойлау тәртібін түсіндірген кезде ұлттық әдет – ғұрпымыздан, өткен өмірімізден хабар алады. Егер балабақшада жұмыс стилі ұлттық дәстүр, салт – санаға бағытталған болса, мысалы, барлық топ бөлмелері, залдар қабырғаларындағы тұскиіз,ою, сырмақ, домбыра, қамшы, ер сияқты заттардың өзі күнделікті баланың көз алдында болғандықтан осы бұйымдарға көздері қанық болып өседі. Дене шынықтыру пәнінде қазақтың ұлттық ойындарын қолдану, тарихынан мағлұмат беру, оқушылар бойында патриоттық сезім қалдырары сөзсіз.

19 слайд

Қорытынды   Ұлттық ойындар бала тәрбиесінде негізгі екі жауапты рөл атқарады: біріншіден, жаттығулар жасап, ұлт ойындарын ойнаған кезде дене дамуы жақсарса, екіншіден, ұлт ойындарының мазмұнын, ойлау тәртібін түсіндірген кезде ұлттық әдет – ғұрпымыздан, өткен өмірімізден хабар алады. Егер балабақшада жұмыс стилі ұлттық дәстүр, салт – санаға бағытталған болса, мысалы, барлық топ бөлмелері, залдар қабырғаларындағы тұскиіз,ою, сырмақ, домбыра, қамшы, ер сияқты заттардың өзі күнделікті баланың көз алдында болғандықтан осы бұйымдарға көздері қанық болып өседі. Дене шынықтыру пәнінде қазақтың ұлттық ойындарын қолдану, тарихынан мағлұмат беру, оқушылар бойында патриоттық сезім қалдырары сөзсіз.

Ойнаған Абай, Мұхтар, Шәкәрім, Сыпырып тастап, талайдың шапанын Осындай асқар алыптар барда, Үзілсін ізі қалайша атаның? Заманд

20 слайд
Ойнаған Абай, Мұхтар, Шәкәрім, Сыпырып тастап, талайдың шапанын Осындай асқар алыптар барда, Үзілсін ізі қалайша атаның? Замандарынан Фарабилердің, Дәуірлерінен дана билердің Жалғасқан жақсы өнер деп білсең, Тоғызқұмалақ санап үйренгін.

20 слайд

Ойнаған Абай, Мұхтар, Шәкәрім, Сыпырып тастап, талайдың шапанын Осындай асқар алыптар барда, Үзілсін ізі қалайша атаның? Замандарынан Фарабилердің, Дәуірлерінен дана билердің Жалғасқан жақсы өнер деп білсең, Тоғызқұмалақ санап үйренгін.

«Мектеп жасына дейіңгі балаларды тәрбиелеудегі ұлттық ойынның маңызы»

21 слайд
«Мектеп жасына дейіңгі балаларды тәрбиелеудегі ұлттық ойынның маңызы»

21 слайд

«Мектеп жасына дейіңгі балаларды тәрбиелеудегі ұлттық ойынның маңызы»

“Мектеп жасына дейіңгі балаларды тәрбиелеудегі ұлттық ойынның маңызы” ХХІ ғасыр- білімділер ғасыры болғандықтан, бүгінгі

22 слайд
“Мектеп жасына дейіңгі балаларды тәрбиелеудегі ұлттық ойынның маңызы” ХХІ ғасыр- білімділер ғасыры болғандықтан, бүгінгі таңда заманымызға сай дені сау, ой өрісі жоғары, жан-жақты дамыған ұрпақ қалыптастыру мемлекетіміздің алға қойған аса маңызды міндеті болып тұр. Тәрбие мен білімнің алғашқы дәні мектепке дейінгі тәрбие ошағында беріледі. Бала денсаулығының мықты болып,қозғалыс,дене құрылысының дұрыс жетілуі мектепке дейінгі кезеңде қалыптасады. Ұлттық ойындар – қазақ халқының ерте заманнан қалыптасқан дәстүрлі ойын — сауықтардың бір түрі. Оның бастауы алғашқы қауымдық қоғамда шыққан. Ұлттық ойындар негізінде әр халық түрлі – түрлі жаттығулар жасау жолымен дене шынықтыру ісінің негізін салды. Бертін келе шынайы спорт ойындарының шығуына түрткі болды. Оның адам денсаулығына жақсартуда пайдалы аса күшті екені қилы. Ұлттық ойындар – ата – бабаларымыздан бізге байлығымыз, асыл қазынамыз. Сондықтан, үйренудің күнделікті тұрмысқа пайдаланудың заманымызға сай ұрпақ тәрбиелеуге пайдасы орасан зор. Ойын баланың алдынан өмірдің есігін ашып, ұштаса береді

22 слайд

“Мектеп жасына дейіңгі балаларды тәрбиелеудегі ұлттық ойынның маңызы” ХХІ ғасыр- білімділер ғасыры болғандықтан, бүгінгі таңда заманымызға сай дені сау, ой өрісі жоғары, жан-жақты дамыған ұрпақ қалыптастыру мемлекетіміздің алға қойған аса маңызды міндеті болып тұр. Тәрбие мен білімнің алғашқы дәні мектепке дейінгі тәрбие ошағында беріледі. Бала денсаулығының мықты болып,қозғалыс,дене құрылысының дұрыс жетілуі мектепке дейінгі кезеңде қалыптасады. Ұлттық ойындар – қазақ халқының ерте заманнан қалыптасқан дәстүрлі ойын — сауықтардың бір түрі. Оның бастауы алғашқы қауымдық қоғамда шыққан. Ұлттық ойындар негізінде әр халық түрлі – түрлі жаттығулар жасау жолымен дене шынықтыру ісінің негізін салды. Бертін келе шынайы спорт ойындарының шығуына түрткі болды. Оның адам денсаулығына жақсартуда пайдалы аса күшті екені қилы. Ұлттық ойындар – ата – бабаларымыздан бізге байлығымыз, асыл қазынамыз. Сондықтан, үйренудің күнделікті тұрмысқа пайдаланудың заманымызға сай ұрпақ тәрбиелеуге пайдасы орасан зор. Ойын баланың алдынан өмірдің есігін ашып, ұштаса береді

«Арынды арқан» қазақтын ұлттық ойыны

23 слайд
«Арынды арқан» қазақтын ұлттық ойыны

23 слайд

«Арынды арқан» қазақтын ұлттық ойыны

24 слайд

24 слайд

«Қыз қуу» қазақтын ұлттық ойыны Мақсаты: Ұлтық ойынды дәріптеу, ұлттық ойын арқылы санауды үйрену және логикалық ойлау қаб

25 слайд
«Қыз қуу» қазақтын ұлттық ойыны Мақсаты: Ұлтық ойынды дәріптеу, ұлттық ойын арқылы санауды үйрену және логикалық ойлау қабілетін дамыту. Шарты: Бұл ойынды екі ойыншы ойнайды 1 ұл,1 қыз бала. Үстелде немесе жерде ойнауға болады . Бірінші ойынды қыз бала бастайды текшені қолына алып лақтырады түскен сан бойынша, қыз ойыншығын түрлі түсті шеңберден санау арқылы жүреді . Екінші ер бала текшені лақтырып түскен сан бойынша қызды қуа бастайды. Ойын қызға жеткенше жалғасады ұл бала қызға жетсе қыздын бетінен сүйеді,егер бір айналым қуып жете алмаса қыз қамшымен соғады.

25 слайд

«Қыз қуу» қазақтын ұлттық ойыны Мақсаты: Ұлтық ойынды дәріптеу, ұлттық ойын арқылы санауды үйрену және логикалық ойлау қабілетін дамыту. Шарты: Бұл ойынды екі ойыншы ойнайды 1 ұл,1 қыз бала. Үстелде немесе жерде ойнауға болады . Бірінші ойынды қыз бала бастайды текшені қолына алып лақтырады түскен сан бойынша, қыз ойыншығын түрлі түсті шеңберден санау арқылы жүреді . Екінші ер бала текшені лақтырып түскен сан бойынша қызды қуа бастайды. Ойын қызға жеткенше жалғасады ұл бала қызға жетсе қыздын бетінен сүйеді,егер бір айналым қуып жете алмаса қыз қамшымен соғады.

26 слайд

26 слайд

«Кім жылдам» қазақтын ұлттық ойыны Кім жылдам? Ежелгі ойындардың бірі — Кім жылдам?. Ойын аулада, спорт залында, класс

27 слайд
«Кім жылдам» қазақтын ұлттық ойыны Кім жылдам? Ежелгі ойындардың бірі — Кім жылдам?. Ойын аулада, спорт залында, класс комнаталарында ойнала береді. Ойыншылар ойынға екі-екіден қатынасады. Ортаға шыққан екі оқушы бір-біріне арқасын беріп, екі жаққа қарап тұрады. Аяқтарының арасын иықтарының деңгейімен бірдей етіп ұстайды. Сонан соң ойын жүргізуші екеуінің аяғының арасына ұзыннан- ұзақ белбеу тастайды да «бір, екі, үш» деп санайды. «Үш дегенде кім еңкейіп белбеуді бұрын алса, соның жеңгені. Бұл адамның өз денесін еркін меңгеріп, тез қимылдауының нәтижесінде жүзеге асады. Ойынға басқа ойыншылар шығады. Ойын жалғаса береді. Екінші кезекте әр жұптың жеңімпаздарымен арадағы жарыс болады. Ең соңында жеңген екі ойыншы қалады. Сол екеуінің қайсысы жеңіп шықса, сол жеңімпаз атанады.

27 слайд

«Кім жылдам» қазақтын ұлттық ойыны Кім жылдам? Ежелгі ойындардың бірі — Кім жылдам?. Ойын аулада, спорт залында, класс комнаталарында ойнала береді. Ойыншылар ойынға екі-екіден қатынасады. Ортаға шыққан екі оқушы бір-біріне арқасын беріп, екі жаққа қарап тұрады. Аяқтарының арасын иықтарының деңгейімен бірдей етіп ұстайды. Сонан соң ойын жүргізуші екеуінің аяғының арасына ұзыннан- ұзақ белбеу тастайды да «бір, екі, үш» деп санайды. «Үш дегенде кім еңкейіп белбеуді бұрын алса, соның жеңгені. Бұл адамның өз денесін еркін меңгеріп, тез қимылдауының нәтижесінде жүзеге асады. Ойынға басқа ойыншылар шығады. Ойын жалғаса береді. Екінші кезекте әр жұптың жеңімпаздарымен арадағы жарыс болады. Ең соңында жеңген екі ойыншы қалады. Сол екеуінің қайсысы жеңіп шықса, сол жеңімпаз атанады.

28 слайд

28 слайд

«Жаяу тартыс» қазақтын ұлттық ойыны «Жаяу тартыс» ойынына қатынасушылар екі-екіден ортаға шығады да, екі басы біріктір

29 слайд
«Жаяу тартыс» қазақтын ұлттық ойыны «Жаяу тартыс» ойынына қатынасушылар екі-екіден ортаға шығады да, екі басы біріктіріліп түйілген арқанды екеуі бірдей екі жағынан мойындарына іліп, екі қолтығының астынан жібереді де, екеуі екі жаққа қарай еңбектеп, күні бұрын белгіленген жерге дейін бірін-бірі тартып жеткізулері керек. Қайсысы сүйреп, жеткізсе, сол ойыншының ұтқаны болып есептеледі. Әдетте, бұл ойынға өзіне-өзі сенімді, дене күші мығым жігіттер күш сынасу үшін қатынасады.

29 слайд

«Жаяу тартыс» қазақтын ұлттық ойыны «Жаяу тартыс» ойынына қатынасушылар екі-екіден ортаға шығады да, екі басы біріктіріліп түйілген арқанды екеуі бірдей екі жағынан мойындарына іліп, екі қолтығының астынан жібереді де, екеуі екі жаққа қарай еңбектеп, күні бұрын белгіленген жерге дейін бірін-бірі тартып жеткізулері керек. Қайсысы сүйреп, жеткізсе, сол ойыншының ұтқаны болып есептеледі. Әдетте, бұл ойынға өзіне-өзі сенімді, дене күші мығым жігіттер күш сынасу үшін қатынасады.

30 слайд

30 слайд

«Қазандық ойыны» Бұл Америкалық жүгері лигасының басты ойыны.Ойынға екі ойыншы қатысады.Барлық жас ерекшеліктерге арналған ойы

31 слайд
«Қазандық ойыны» Бұл Америкалық жүгері лигасының басты ойыны.Ойынға екі ойыншы қатысады.Барлық жас ерекшеліктерге арналған ойын.Орналасқан қазанға қарақұмық толтырылған дорбашаны әр бала 3 реттен лақтырады. Кім көп қазандыққа тигізеді, сол бала жеңіске жетеді.

31 слайд

«Қазандық ойыны» Бұл Америкалық жүгері лигасының басты ойыны.Ойынға екі ойыншы қатысады.Барлық жас ерекшеліктерге арналған ойын.Орналасқан қазанға қарақұмық толтырылған дорбашаны әр бала 3 реттен лақтырады. Кім көп қазандыққа тигізеді, сол бала жеңіске жетеді.

32 слайд

32 слайд

«Футбол» (Матадан жасалған аланда ойналатын топтық ойын.) Ойын шарты: Балалар екі топқа бөлініп, матадан жасалған аланды қолын

33 слайд
«Футбол» (Матадан жасалған аланда ойналатын топтық ойын.) Ойын шарты: Балалар екі топқа бөлініп, матадан жасалған аланды қолына ұстап . Жетекшінің пәрмені бойынша ойынды бастайды. Ойынды жетекші допты ортаға қойып белгі береді сол белгіден кейін ойын басталады. Аланда қарама қарсы тұрған шенбер көлеміндей , тесікке допты домалатып салу қажет. Қарсы команда қорғану қажет. Ойын уақыты10 минут, 5 минуттан екі тайм болады. Кім көп допты салады сол топ жеңіске жетеді.

33 слайд

«Футбол» (Матадан жасалған аланда ойналатын топтық ойын.) Ойын шарты: Балалар екі топқа бөлініп, матадан жасалған аланды қолына ұстап . Жетекшінің пәрмені бойынша ойынды бастайды. Ойынды жетекші допты ортаға қойып белгі береді сол белгіден кейін ойын басталады. Аланда қарама қарсы тұрған шенбер көлеміндей , тесікке допты домалатып салу қажет. Қарсы команда қорғану қажет. Ойын уақыты10 минут, 5 минуттан екі тайм болады. Кім көп допты салады сол топ жеңіске жетеді.

34 слайд

34 слайд

«Тепе-тендік» ойыны Ойын шарты: Ойынға бір бала қатысады.Ортада ілінген тарелке тәріздес қозғалып тұрған тәрелкеге 10 асықты бі

35 слайд
«Тепе-тендік» ойыны Ойын шарты: Ойынға бір бала қатысады.Ортада ілінген тарелке тәріздес қозғалып тұрған тәрелкеге 10 асықты бір уақытта құлатпай қою қажет.

35 слайд

«Тепе-тендік» ойыны Ойын шарты: Ойынға бір бала қатысады.Ортада ілінген тарелке тәріздес қозғалып тұрған тәрелкеге 10 асықты бір уақытта құлатпай қою қажет.

36 слайд

36 слайд

«Жұбын тап» Ойын шарты: Ойынға бес ойыншы қатысады. Шеңберде бейнеленген бірдей ұлттық ойындарды орындарын ауыстыру арқылы ж

37 слайд
«Жұбын тап» Ойын шарты: Ойынға бес ойыншы қатысады. Шеңберде бейнеленген бірдей ұлттық ойындарды орындарын ауыстыру арқылы жұбын табу қажет.Ұлттық ойындардың жұбын тапқан ойыншы өзінің сыйлығын алады.

37 слайд

«Жұбын тап» Ойын шарты: Ойынға бес ойыншы қатысады. Шеңберде бейнеленген бірдей ұлттық ойындарды орындарын ауыстыру арқылы жұбын табу қажет.Ұлттық ойындардың жұбын тапқан ойыншы өзінің сыйлығын алады.

38 слайд

38 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

39 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

39 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!