Материалдар / Төлеген Айбергенов 9- сынып

Төлеген Айбергенов 9- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Төлеген Айбергенов 9- сынып
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім: Адам жанының құпиясы Сабақтың тақырыбы: Төлеген Айбергенов «Сағыныш» Оқу мақсаты: 9.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үз

1 слайд
Бөлім: Адам жанының құпиясы Сабақтың тақырыбы: Төлеген Айбергенов «Сағыныш» Оқу мақсаты: 9.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану Сабақ мақсаты: «Сағыныш» өлеңінен алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады Бағалау критерийлері: Көркем шығарманы түсінеді; Үзінділермен жұмыс жасай алады; Шығармашылық жұмыстарда қолданады.

1 слайд

Бөлім: Адам жанының құпиясы Сабақтың тақырыбы: Төлеген Айбергенов «Сағыныш» Оқу мақсаты: 9.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану Сабақ мақсаты: «Сағыныш» өлеңінен алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады Бағалау критерийлері: Көркем шығарманы түсінеді; Үзінділермен жұмыс жасай алады; Шығармашылық жұмыстарда қолданады.

Төлеген Айбергенов 1937 жылы 8 наурызда Қарақалпақ елінің Қоңырат деген жерінде дүниеге келген. 1959 жылы Ташкенттің Низами аты

2 слайд
Төлеген Айбергенов 1937 жылы 8 наурызда Қарақалпақ елінің Қоңырат деген жерінде дүниеге келген. 1959 жылы Ташкенттің Низами атындағы педогогика институтының қазақ тілі мен әдебиеті факультетін бітіріп, туған ауылында мұғалімдік қызмет атқарады. Балалық шағы Низами атындағы Ташкент педагогикалық институтын бітірген (1959). 1959 - 62 ж. Қоңырат ауданындағы орта мектепте мұғалім, 1962 - 65 ж. Шымкент облысының Сарыағаш ауданындағы кешкі жастар мектебінде директор. 1965 жылдан Қазақстан Жазушылар одағы жанындағы әдебиетті насихаттау бюросында қызмет істеді. Айбергеновтың өлеңдері республикалық баспасөзде 1957 жылдан жарияланды. Туған жерге деген албырт сағыныш пен мөлдір махаббатқа толы бір топ өлеңдері 1961 жылы шыққан "Жас дәурен" атты топтама жинақта басылды. Отанға, туған елге деген сүйіспеншілігін, замандастарымыздың рухани сезім байлығын, ізгі тілеу, ақ ниетін жарқырата ашқан, қазақ поэзиясында өзіндік жаңа ырғақ, тегеурінді екпін әкелген поэтикалық жыр кітаптары - "Арман сапары" (1963), "Өмірге саяхат" (1965), "Құмдағы мұнаралар" (1968), "Мен саған ғашық едім" (1970), "Аманат" (1975), "Бір тойым бар" (1981), балаларға арналған "Бақшаға саяхат" сурет - кітапшасы (1985) жарық көрді. Сондай - ақ орыс тілінде "Мир созвездья" (1987) деген атпен таңдамалы өлеңдері аударылып басылды. Айбергеновтың "Ақ ерке, Ақ жайық", "Жаңғырған Маңғыстау", "Қазақстан", "Сені ойладым", "Мені ойла", "Ақ қайыңдар", "Бір тойым бар", т. б. өлеңдеріне жазылған әндер ел арасына кеңінен танымал. Қазақстан Ленин комсомолы сыйлығының лауреаты (1974, қайтыс болғаннан кейін). 1997 ж. ақынның "Таңдамалы өлеңдер" жинағы мен ол туралы жазылған "Біргемін мен сендермен" атты естелік кітабы жарық көрді.

2 слайд

Төлеген Айбергенов 1937 жылы 8 наурызда Қарақалпақ елінің Қоңырат деген жерінде дүниеге келген. 1959 жылы Ташкенттің Низами атындағы педогогика институтының қазақ тілі мен әдебиеті факультетін бітіріп, туған ауылында мұғалімдік қызмет атқарады. Балалық шағы Низами атындағы Ташкент педагогикалық институтын бітірген (1959). 1959 - 62 ж. Қоңырат ауданындағы орта мектепте мұғалім, 1962 - 65 ж. Шымкент облысының Сарыағаш ауданындағы кешкі жастар мектебінде директор. 1965 жылдан Қазақстан Жазушылар одағы жанындағы әдебиетті насихаттау бюросында қызмет істеді. Айбергеновтың өлеңдері республикалық баспасөзде 1957 жылдан жарияланды. Туған жерге деген албырт сағыныш пен мөлдір махаббатқа толы бір топ өлеңдері 1961 жылы шыққан "Жас дәурен" атты топтама жинақта басылды. Отанға, туған елге деген сүйіспеншілігін, замандастарымыздың рухани сезім байлығын, ізгі тілеу, ақ ниетін жарқырата ашқан, қазақ поэзиясында өзіндік жаңа ырғақ, тегеурінді екпін әкелген поэтикалық жыр кітаптары - "Арман сапары" (1963), "Өмірге саяхат" (1965), "Құмдағы мұнаралар" (1968), "Мен саған ғашық едім" (1970), "Аманат" (1975), "Бір тойым бар" (1981), балаларға арналған "Бақшаға саяхат" сурет - кітапшасы (1985) жарық көрді. Сондай - ақ орыс тілінде "Мир созвездья" (1987) деген атпен таңдамалы өлеңдері аударылып басылды. Айбергеновтың "Ақ ерке, Ақ жайық", "Жаңғырған Маңғыстау", "Қазақстан", "Сені ойладым", "Мені ойла", "Ақ қайыңдар", "Бір тойым бар", т. б. өлеңдеріне жазылған әндер ел арасына кеңінен танымал. Қазақстан Ленин комсомолы сыйлығының лауреаты (1974, қайтыс болғаннан кейін). 1997 ж. ақынның "Таңдамалы өлеңдер" жинағы мен ол туралы жазылған "Біргемін мен сендермен" атты естелік кітабы жарық көрді.

Шығармашылық жұмыс. Оқушылар 1, 2, 3 - орталық ойыны бойынша жұмыс жасайды. 1 - тапсырма: Оқушылар 1, 2, 3 - орталық ойыны бойын

3 слайд
Шығармашылық жұмыс. Оқушылар 1, 2, 3 - орталық ойыны бойынша жұмыс жасайды. 1 - тапсырма: Оқушылар 1, 2, 3 - орталық ойыны бойынша жұмыс жасайды. Оқушыларды 3 топқа бөлініп, әр топ өз топ атын дайындайды. І - орталық. «Оқу» орталығы бойынша оқушылар төмендегідей тапсырмаларды орындайды. 1. «Сағыныш» өлеңін оқып, мазмұнымен танысып, қысқаша мазмұндайды. 2. Өлеңнің үзінділері (өздеріне ұнаған) бойынша сурет салу немесе шағын шығарма жазады. ІІ - орталық. «Жазу» орталығы бойынша жазбаша жұмыс жасайды. 1. Өлеңге жоспар құру. 2. Өлең тақырыбына байланысты мақал - мәтелдер, нақыл сөздер жазу. ІІІ - орталық. «Ғылым» орталығы. 1. Ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы мәліметтермен танысып, зерттеу жұмыстарын жүргізеді. 2. Кластер салу (постер арқылы)

3 слайд

Шығармашылық жұмыс. Оқушылар 1, 2, 3 - орталық ойыны бойынша жұмыс жасайды. 1 - тапсырма: Оқушылар 1, 2, 3 - орталық ойыны бойынша жұмыс жасайды. Оқушыларды 3 топқа бөлініп, әр топ өз топ атын дайындайды. І - орталық. «Оқу» орталығы бойынша оқушылар төмендегідей тапсырмаларды орындайды. 1. «Сағыныш» өлеңін оқып, мазмұнымен танысып, қысқаша мазмұндайды. 2. Өлеңнің үзінділері (өздеріне ұнаған) бойынша сурет салу немесе шағын шығарма жазады. ІІ - орталық. «Жазу» орталығы бойынша жазбаша жұмыс жасайды. 1. Өлеңге жоспар құру. 2. Өлең тақырыбына байланысты мақал - мәтелдер, нақыл сөздер жазу. ІІІ - орталық. «Ғылым» орталығы. 1. Ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы мәліметтермен танысып, зерттеу жұмыстарын жүргізеді. 2. Кластер салу (постер арқылы)

Дескриптор: 1- топ 2-топ 3-топ4-топ 1Өлеңнің қасқаша мазмұнын бере алады 2Өлең үзіндісі бойынша сурет сала алады/ш

4 слайд
 Дескриптор:   1- топ 2-топ 3-топ4-топ 1Өлеңнің қасқаша мазмұнын бере алады         2Өлең үзіндісі бойынша сурет сала алады/шағын шығарма жаза алады         3Өлеңге жоспар құра алады/ мақал-мәтелдер, нақыл сөздер таба алады         4Ақын жайлы шағын зерттеу жүргізе алады             Ұсыныс: Бағалау. Кері байланыс бере отырып, топ арасында төмендегі бағалау кестесі арқылы бір-бірін бағалайды:

4 слайд

 Дескриптор:   1- топ 2-топ 3-топ4-топ 1Өлеңнің қасқаша мазмұнын бере алады         2Өлең үзіндісі бойынша сурет сала алады/шағын шығарма жаза алады         3Өлеңге жоспар құра алады/ мақал-мәтелдер, нақыл сөздер таба алады         4Ақын жайлы шағын зерттеу жүргізе алады             Ұсыныс: Бағалау. Кері байланыс бере отырып, топ арасында төмендегі бағалау кестесі арқылы бір-бірін бағалайды:

•3 қадам. «Ақпарат кестесі» стратегиясы. Шығарма не жайлы Шығарманың тәрбие

5 слайд
•3 қадам. «Ақпарат кестесі» стратегиясы. Шығарма не жайлы Шығарманың тәрбиелік мәні Әр топ қысқаша шығарма жайлы түсінгендерін айтып береді Кері байланыс Оқушылар үшін рефлексия сұрақтары: Не білдім? Неге үйрендім? Не түсініксіз болды? Нені жақсартуым керек?

5 слайд

•3 қадам. «Ақпарат кестесі» стратегиясы. Шығарма не жайлы Шығарманың тәрбиелік мәні Әр топ қысқаша шығарма жайлы түсінгендерін айтып береді Кері байланыс Оқушылар үшін рефлексия сұрақтары: Не білдім? Неге үйрендім? Не түсініксіз болды? Нені жақсартуым керек?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі