Материалдар / Топтық жұмыс әдісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Топтық жұмыс әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал колледж оқытушыларына арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
1335
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Топты қ жұмыс әдісі

1 слайд
Топты қ жұмыс әдісі

“ Топты қ жұмыс” термині – өзара іс-әрекет жасалып, соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге бағытталған әрекеттің құр

2 слайд
“ Топты қ жұмыс” термині – өзара іс-әрекет жасалып, соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге бағытталған әрекеттің құрылымы.Оқыту мен оқу тәсілдері арқылы тапсырмаларды орындау барысында оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуі.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫ ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ • Тәжірибемен, идеялармен алмасу; • Мәселені бірлесіп шешудің амалын табу; • Барынша

3 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫ ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ • Тәжірибемен, идеялармен алмасу; • Мәселені бірлесіп шешудің амалын табу; • Барынша жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу; • Тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ: (Х.И. Лийметс) Білім алушыларды 3 немесе 6 адамнан топқа біріктірілуі керек. Әр топ біры ң ғай

4 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ: (Х.И. Лийметс) Білім алушыларды 3 немесе 6 адамнан топқа біріктірілуі керек. Әр топ  біры ң ғай тапсырмаларды немесе сараланған тапсырмаларды  алып жұмыс жасайды Топ ішінде «көшбасшы», «спикер» «сараптамашылар», «уақыт есептеушілер» болып бөлінеді. Тапсырмаларды орындауда  топ мүшелері бір - бірімен пікір алмасады, бірін - бірі бағалайды.Топта қабылданған шешімдер барлығымен талқыланады

Өзгенің пікірін сыйлау Сөзін бөлмеу Уақытқа бағынуБірлестікБірін-бірі тыңдау ТОП ЕРЕЖЕСІ

5 слайд
Өзгенің пікірін сыйлау Сөзін бөлмеу Уақытқа бағынуБірлестікБірін-бірі тыңдау ТОП ЕРЕЖЕСІ

ОҚЫРМАН СЕМИНАРЫ - • Баяндаушы. Оқиға мазмұнын баяндайды. - • Зерттеуші. Бас кейіпкердің мінезін сипаттайды немесе ш

6 слайд
  ОҚЫРМАН СЕМИНАРЫ - • Баяндаушы. Оқиға мазмұнын баяндайды. - • Зерттеуші. Бас кейіпкердің мінезін сипаттайды немесе шығарманың шығу тарихын зерттейді. - • Сұрақтар құрастырушы. Негізгі оқиғаларды қамти отырып, жалпы мазмұн бойынша сұрақтар дайындайды. - • Ізденушілер. (сілтеме табушылар) Қанатты сөздер, мақал мәтелдер мен теңеулерді табады. - • Суретшілер. Оқиға желісі немесе эпизод бойынша сурет салады. - • Дәнекерлеуші. Негізгі идеяларды немесе оқиғаларды қазіргі өмірмен байланыстырады.

Саба қтың тақырыбы: Мұқағали Мақатаев “Аққулар ұйықтағанда”

7 слайд
Саба қтың тақырыбы: Мұқағали Мақатаев “Аққулар ұйықтағанда”

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Студенттерге қазақтың ақиық ақыны Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы жайлы

8 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Студенттерге қазақтың ақиық ақыны Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы жайлы алған білімдерін тереңдетіп, теориялық білім беру. «Аққулар ұйықтағанда» поэмасының негізгі кейіпкері - ана бейнесі арқылы көл еркесі аққуға жасалған қиянаттың қайғылы оқиғаға ұрындыру себебін таныту, қоршаған орта заңдылықтарына қарсы келмеу қажеттігін нақты дәлелдермен түсіндіру. Аққудың басқа құстардан өзіндік ерекшелігін, қасиетін, киелі құс екендігін суреттеудегі ақынның шынайы сезімін таныту. Дамытушылық: Студенттердің пікірталасын ұйымдастыру, өз ойын тұжырымдап, дәлелмен жеткізе білуге, шығармашылыққа, еркін сөйлеуге дағдыландыру, талдау жасай білу, сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Ақынның көркем сөзімен салынған табиғат суреті арқылы эстетикалық талғамға, көркем шығарма арқылы табиғаттың сырлы көріністерін тамашалап, сұлулығын сезініп, қамқорлықпен аялай білуге тәрбиелеу. Өскелең ұрпақтың бойына адамгершілік, ізгілік, мейірімділік, адалдық сезімдерін қалыптастыру.

САБАҚТЫҢ ТҮРІ: Жаңа сабақты меңгертуЖаңа сабақты меңгерту

9 слайд
САБАҚТЫҢ ТҮРІ: Жаңа сабақты меңгертуЖаңа сабақты меңгерту

САБАҚТЫҢ ӘДІСІ: оқырман семинары, топтық жұмыс, топтастыру стратегиясы,іздену, сұрақ- жауап, талдау, кері байланыс.

10 слайд
САБАҚТЫҢ ӘДІСІ: оқырман семинары, топтық жұмыс, топтастыру стратегиясы,іздену, сұрақ- жауап, талдау, кері байланыс.

Пәнаралық байланыс БИОЛОГИЯ ГЕОГРАФИЯ

11 слайд
Пәнаралық байланыс БИОЛОГИЯ ГЕОГРАФИЯ

Т о п қ а б ө л у

12 слайд
Т о п қ а б ө л у

13 слайд

Үй тапсырмасын сұрау. Әр топқа арнап білім қобдишалары ашылады. Ішінен үй тапсырмасы бойынша сұрақтарды алып жауап береді:

14 слайд
Үй тапсырмасын сұрау. Әр топқа арнап білім қобдишалары ашылады. Ішінен үй тапсырмасы бойынша сұрақтарды алып жауап береді:

15 слайд

16 слайд

17 слайд

18 слайд

19 слайд

20 слайд

1.Баяндаушы тобына: Оқиға желісін кезекпен баяндап беріңдер.

21 слайд
1.Баяндаушы тобына: Оқиға желісін кезекпен баяндап беріңдер.

Кейіпкерлер Іс әрекеті, адами қасиеттері Ана Қамқор ана, балажан, сәбиі үшін аққуды атты Әке Адал жан, халық дәстүрін берік ұста

22 слайд
Кейіпкерлер Іс әрекеті, адами қасиеттері Ана Қамқор ана, балажан, сәбиі үшін аққуды атты Әке Адал жан, халық дәстүрін берік ұстанады Тәуіп шал Мейірімсіз, қайырымсыз, таяз ойлы Бақташы қарт Ақылы мол, көргені көп2.Зерттеуші тобына: Поэмадағы кейіпкерлерге мінездеме, композициялық талдау.

3.Сұрақтар құрастырушы тобына: 1. Поэма қандай тақырыпқа жазылған? 2.Идеясы қандай? 3.Зұлымдық деген не? 4.Аққуды атуға бола ма?

23 слайд
3.Сұрақтар құрастырушы тобына: 1. Поэма қандай тақырыпқа жазылған? 2.Идеясы қандай? 3.Зұлымдық деген не? 4.Аққуды атуға бола ма? 5.Сұлулықты неден көресіңдер? Табиғаттан ба? Аң -құстан ба? Адамнан ба?

4.Ізденушілер тобына: « Аққу киелі – құс » дегенді дәлелдеу. Осы тақырыпқа байланысты қанатты сөздер мен мақал

24 слайд
4.Ізденушілер тобына: « Аққу киелі – құс » дегенді дәлелдеу. Осы тақырыпқа байланысты қанатты сөздер мен мақал-мәтелдерді жазу.

5.Суретшілер тобына: Оқиға желісі немесе эпизот бойынша сурет салу. Мысалы: аққудың сұлулығы, ауырып жатқан бала, қайғ

25 слайд
5.Суретшілер тобына: Оқиға желісі немесе эпизот бойынша сурет салу. Мысалы: аққудың сұлулығы, ауырып жатқан бала, қайғырған ана, көл бетінде қалықтаған аққулар, т.б.

6.Дәнекерлеуші тобына: Негізгі идеяларды немесе оқиғаларды қазіргі өмірмен байланыстыру.

26 слайд
6.Дәнекерлеуші тобына: Негізгі идеяларды немесе оқиғаларды қазіргі өмірмен байланыстыру.

Топтық тапсырма орындап болған соң, « жетістік баспалдағы » әдісі арқылы әр топ бірі-бірін бағалайды.

27 слайд
Топтық тапсырма орындап болған соң, « жетістік баспалдағы » әдісі арқылы әр топ бірі-бірін бағалайды.

Дәптермен жұмыс. Ақынның тіл шеберлігі. Әдеби – теориялық ұғымдарға талдау, тілдік теңеулерді табу. Оқулықпен жұмыс, дәптерде

28 слайд
Дәптермен жұмыс. Ақынның тіл шеберлігі.  Әдеби – теориялық ұғымдарға талдау, тілдік теңеулерді табу. Оқулықпен жұмыс, дәптерде орындау.

К өркемдегіш құралдар Анықтамасы Үзінді Теңеу Теңеу (орысша сравнение) – заттың, құбылыстың ерекше белгілерін көрсетпей-ақ,

29 слайд
К өркемдегіш құралдар Анықтамасы Үзінді Теңеу Теңеу (орысша сравнение) – заттың, құбылыстың ерекше белгілерін көрсетпей-ақ, оны басқа затпен, құбылыспен салыстыра суреттеу. Жаңбырдың тамшысындай, қарақшыдай, шашымдай ма ең т...  Метафора Құбылыстар мен заттардың ұқсастық белгілері негізінде астарлы мағынада қолданылуы.    ақ төсек-аппақ айдын, аққу- бала, өмір-дария Кейіптеу   Әр түрлі жануарларды, табиғат құбылыстарын немесе жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп суреттейтін көркемдік тәсіл «Жетім көлге» қараудан шаршамаған, қанатынан үзіліп ән-самалы. Сыбырлайтын «Жетім көл» Алатауға. Әлдилеп ақ төсінде бермейтінім. "Жетім көл" жетімсіреп қала берді  Эпитет Эпитет немесе айқындау (грекше epitheton – қосымша) – заттың, құбылыстың айрықша сипатын, сапасын анықтайтын суретті сөз. Тәкаппар құс, мөлтілдеген көз жасы, ақ қанатын сабалап...  қатігез, сұрқай ой, ақша бұлт, сұм жүрек

IV .Сабақты бекіту. № Дискуссиялық сұрақтар Иә Жоқ 1 М.Мақатаев 1931 ж. Алматы облысы, Райымбек ауданы, Қарасаз аулында д

30 слайд
IV .Сабақты бекіту. № Дискуссиялық сұрақтар Иә Жоқ 1 М.Мақатаев 1931 ж. Алматы облысы, Райымбек ауданы, Қарасаз аулында дүниеге келді. 2 «Қайырлы түн» өлеңі білім туралы жазылған. 3 Мұқағали поэма жазбаған 4 Мұқағалидың ұрпақтары бар 5 Ақынның жары Лашын Әзімжанова 6 Мұқағалидың азан шақырып қойған аты Мұхаметқали 7 Ақын жоғары білім алған 8 Мұқағали ақын «Аққулар ұйықтағанда» дастанын Ғ.Мүсіреповке оқып бергенде, ол кісі алтын қаламын сыйға тартқан 9 Ақынның үш бақытым бар 10 Мұқағалидың өлеңдеріне ән жазылған

Сабақты қорытындылау. « 1 минуттық әңгіме » әдісі бойынша сабақты қорыту. Кері байланыс.

31 слайд
Сабақты қорытындылау. « 1 минуттық әңгіме » әдісі бойынша сабақты қорыту. Кері байланыс.

Р/С Студенттің аты - жөні Балы Бағасы 1 2 3 4 5 6 7 Бағалау. Бағалау

32 слайд
Р/С Студенттің аты - жөні Балы Бағасы 1 2 3 4 5 6 7 Бағалау. Бағалау парақшасы Топ басшысы......................................................................

Үйге тапсырма. 1.Оқиғаны қалай аяқтар едіңіз? Ой толғау жазу. 2.Анаға хат жазу. 3.Поэмадан үзінді жаттау.

33 слайд
Үйге тапсырма. 1.Оқиғаны қалай аяқтар едіңіз? Ой толғау жазу. 2.Анаға хат жазу. 3.Поэмадан үзінді жаттау.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ

34 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА ДАМИТЫН ДАҒДЫЛАР Қарым-қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелеседі, тыңдайды, ым мен

35 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА ДАМИТЫН ДАҒДЫЛАР Қарым-қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелеседі, тыңдайды, ым мен қимылды пайдаланады. Өзін-өзі таныту: үстемдік танытпай, топтағы жұмысқа белсенді қатысу үшін өзіне-өзі сенімді болады. Басқаларды қолдау : топтың қызметіне үстемдік жүргізбей, топ жұмысына белсенді қатысу үшін шиеленіскен жағдайларды шешеді.

36 слайд