Материалдар / Түстерді ажырата білуді үйрету

Түстерді ажырата білуді үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың түстер жайын мәліметін кенейтіп бекіту. Түстерді өзара салыстырып, ажырата білуге дағдыландыру. Коррециялық мақсаты: Сабақта орындалатын жаттығулар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, суретке қарап сөйлем құрастыру арқылы ауыз екі сөйлеу тілін дамыту, ойын ойнату арқылы есте сақтау қабілетін дамыту, суретті бояу арқылы балалардың ұсақ саусақ моторикасын дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2019
1546
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Түстерді ажырата білуді үйрету“ А.Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі “КММ-сі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Түстерді ажырата білуді үйрету“ А.Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі “КММ-сі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Түстерді ажырата білуді үйрету“ А.Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі “КММ-сі

Мақсаты: Оқушылардың түстер жайын мәліметін кенейтіп бекіту. Түстерді өзара салыстырып, ажырата білуге дағдыландыру. Коррециял

2 слайд
Мақсаты: Оқушылардың түстер жайын мәліметін кенейтіп бекіту. Түстерді өзара салыстырып, ажырата білуге дағдыландыру. Коррециялық мақсаты: Сабақта орындалатын жаттығулар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, суретке қарап сөйлем құрастыру арқылы ауыз екі сөйлеу тілін дамыту, ойын ойнату арқылы есте сақтау қабілетін дамыту, суретті бояу арқылы балалардың ұсақ саусақ моторикасын дамыту.

2 слайд

Мақсаты: Оқушылардың түстер жайын мәліметін кенейтіп бекіту. Түстерді өзара салыстырып, ажырата білуге дағдыландыру. Коррециялық мақсаты: Сабақта орындалатын жаттығулар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, суретке қарап сөйлем құрастыру арқылы ауыз екі сөйлеу тілін дамыту, ойын ойнату арқылы есте сақтау қабілетін дамыту, суретті бояу арқылы балалардың ұсақ саусақ моторикасын дамыту.

Ұйымдастыру кезеңі: а/ Сәлемдесу б/Көңіл күйін сабаққа аудару: Балалар алдарында тұрған қандай гүлдер? Бәйшешек. Дұрыс балалар б

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: а/ Сәлемдесу б/Көңіл күйін сабаққа аудару: Балалар алдарында тұрған қандай гүлдер? Бәйшешек. Дұрыс балалар бұл бәйшешек гүлі. Ал енді ұнатқан бәйшешек гүлінен алып бір- бірлеріне ұсынындар. Ұсынар сәтте сабаққа тілер жақсы тілектерінді айтуларын тиіссіндер.

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: а/ Сәлемдесу б/Көңіл күйін сабаққа аудару: Балалар алдарында тұрған қандай гүлдер? Бәйшешек. Дұрыс балалар бұл бәйшешек гүлі. Ал енді ұнатқан бәйшешек гүлінен алып бір- бірлеріне ұсынындар. Ұсынар сәтте сабаққа тілер жақсы тілектерінді айтуларын тиіссіндер.

4 слайд

4 слайд

М: Балалар әр-бір жыл мезгіліне көңіл аударайықшы қандай түстерден құралған? О: қыс- ақ түсті көбірек қамтыған. О: Көктем –жас

5 слайд
М: Балалар әр-бір жыл мезгіліне көңіл аударайықшы қандай түстерден құралған? О: қыс- ақ түсті көбірек қамтыған. О: Көктем –жасыл, ақ қоныр түсті қамтыған. О: Жазда айнала толық жасылданады. О:Күзде сары түс басым болады. Өткен сабақты қайталау:

5 слайд

М: Балалар әр-бір жыл мезгіліне көңіл аударайықшы қандай түстерден құралған? О: қыс- ақ түсті көбірек қамтыған. О: Көктем –жасыл, ақ қоныр түсті қамтыған. О: Жазда айнала толық жасылданады. О:Күзде сары түс басым болады. Өткен сабақты қайталау:

6 слайд

6 слайд

Тыныс алу жаттығуларын орындайды Көбелекті гүлге қондырамыз а/ жай ә/ үзіп – үзіп б/жылдам

7 слайд
Тыныс алу жаттығуларын орындайды Көбелекті гүлге қондырамыз а/ жай ә/ үзіп – үзіп б/жылдам

7 слайд

Тыныс алу жаттығуларын орындайды Көбелекті гүлге қондырамыз а/ жай ә/ үзіп – үзіп б/жылдам

Сабақты пысықтау М: Кәнеки балал а р ал енді біз «Ғажайып алаңға » барайық. Жоғарыда айтып кеткендей қазір бізде қай мезгіл? О:

8 слайд
Сабақты пысықтау М: Кәнеки балал а р ал енді біз «Ғажайып алаңға » барайық. Жоғарыда айтып кеткендей қазір бізде қай мезгіл? О: Қыс мезгілі М: Осы қыс мезгілін «Ғажайып алаңымызға» құрастырайық бірлесіп. М: Ал енді ғажайып алаңымыздың бағдары кімді көрсетсе сол бала қыс мезгілін баяндап береді. Түстерін де анықтап береді. М: Балалар тақтаға көңіл аударайықшы, мынау қай мезгіл? О: Көктем мезгілі М: Дұрыс балалар, қарымыз еріп, күн жылынып, жылғалардан су ағып, бәйшешек гүл жарады, құстар ұшып келіп, жан-жануарлар оянып, жәндіктер тіріліп көктемгі өмірге дайындалады. Кәнеки осы көктем мезгілінің түстерін «Ғажайып алаңымыздан көріп анықтайық».

8 слайд

Сабақты пысықтау М: Кәнеки балал а р ал енді біз «Ғажайып алаңға » барайық. Жоғарыда айтып кеткендей қазір бізде қай мезгіл? О: Қыс мезгілі М: Осы қыс мезгілін «Ғажайып алаңымызға» құрастырайық бірлесіп. М: Ал енді ғажайып алаңымыздың бағдары кімді көрсетсе сол бала қыс мезгілін баяндап береді. Түстерін де анықтап береді. М: Балалар тақтаға көңіл аударайықшы, мынау қай мезгіл? О: Көктем мезгілі М: Дұрыс балалар, қарымыз еріп, күн жылынып, жылғалардан су ағып, бәйшешек гүл жарады, құстар ұшып келіп, жан-жануарлар оянып, жәндіктер тіріліп көктемгі өмірге дайындалады. Кәнеки осы көктем мезгілінің түстерін «Ғажайып алаңымыздан көріп анықтайық».

Артикуляциялық, демді дұрыстауға арналған жаттығулар б/ «Сылақшы» Күні-түні тыңбаған Сән табам деп әр үйге, Соның бәр

9 слайд
Артикуляциялық, демді дұрыстауға арналған жаттығулар          б/ «Сылақшы» Күні-түні тыңбаған Сән табам деп әр үйге, Соның бәрін сылаған, Сылақшы екен, әрине.

9 слайд

Артикуляциялық, демді дұрыстауға арналған жаттығулар          б/ «Сылақшы» Күні-түні тыңбаған Сән табам деп әр үйге, Соның бәрін сылаған, Сылақшы екен, әрине.

М: Балалар көктем айында ақ бұлтты, қандай түсті бұлт алмастырады? Аппақ қардың орнына не жауады? О: Ақ бұлтты көк бұлттар алм

10 слайд
М: Балалар көктем айында ақ бұлтты, қандай түсті бұлт алмастырады? Аппақ қардың орнына не жауады? О: Ақ бұлтты көк бұлттар алмастырады және қардың орнына көгілдір жаңбыр жауады. М: Ал кең байтақ жерімізде қар еріп, жерде не өседі? О: Шөп, гүл. М: Дұрыс балалар шөп көгеріп, жауқазын гүлдері өседі. Жауқазынның түсі әр түрлі болады: ақ, көк, жасыл, қызыл, қызғылт, сары, қою көк т.б. М: Сонымен қатар балалар көктемде құстар ұшып келеді. Құстардың түстері көбіне се қара, қоныр болады.

10 слайд

М: Балалар көктем айында ақ бұлтты, қандай түсті бұлт алмастырады? Аппақ қардың орнына не жауады? О: Ақ бұлтты көк бұлттар алмастырады және қардың орнына көгілдір жаңбыр жауады. М: Ал кең байтақ жерімізде қар еріп, жерде не өседі? О: Шөп, гүл. М: Дұрыс балалар шөп көгеріп, жауқазын гүлдері өседі. Жауқазынның түсі әр түрлі болады: ақ, көк, жасыл, қызыл, қызғылт, сары, қою көк т.б. М: Сонымен қатар балалар көктемде құстар ұшып келеді. Құстардың түстері көбіне се қара, қоныр болады.

Сергіту сәті: Кәнеки балалар біраз сергіп, бой жазып, көз дәлдігімізді арттырайық. Тапсырма: Қорапқа сары, жасыл, қызыл, көк т

11 слайд
Сергіту сәті: Кәнеки балалар біраз сергіп, бой жазып, көз дәлдігімізді арттырайық. Тапсырма: Қорапқа сары, жасыл, қызыл, көк түстен құралған суреттерді тауып салу, салу барысында түстерін анықтау, шатаспай айту.

11 слайд

Сергіту сәті: Кәнеки балалар біраз сергіп, бой жазып, көз дәлдігімізді арттырайық. Тапсырма: Қорапқа сары, жасыл, қызыл, көк түстен құралған суреттерді тауып салу, салу барысында түстерін анықтау, шатаспай айту.

12 слайд

12 слайд

М: Ал енді балалар бойымыз сергіп қалса ғажайып алаңымызға қайта оралайық. Балалар біз ойын ойнап жүргенде ғажайып алаңдағы

13 слайд
М:   Ал енді балалар бойымыз сергіп қалса ғажайып алаңымызға қайта оралайық. Балалар біз ойын ойнап жүргенде ғажайып алаңдағы жауып жатқан жауын тоқтап, аспанға не шықты? О:   Кемпірқосақ шықты. М:   Дұрыс балалар. Кемпірқосақтың түстері қандай? О:   Әр түрлі. М:   Түстерді кезегімен атайықшы. О:   Қызыл, қызғылт-сары, сары, жасыл, көгілдір, көк, қою – көк.

13 слайд

М:   Ал енді балалар бойымыз сергіп қалса ғажайып алаңымызға қайта оралайық. Балалар біз ойын ойнап жүргенде ғажайып алаңдағы жауып жатқан жауын тоқтап, аспанға не шықты? О:   Кемпірқосақ шықты. М:   Дұрыс балалар. Кемпірқосақтың түстері қандай? О:   Әр түрлі. М:   Түстерді кезегімен атайықшы. О:   Қызыл, қызғылт-сары, сары, жасыл, көгілдір, көк, қою – көк.

Кемпірқосақта мынадай жеті түстен тұрады: Қызыл, қызғылт-сары, сары, жасыл, көгілдір, көк, және күлгін

14 слайд
Кемпірқосақта мынадай жеті түстен тұрады: Қызыл, қызғылт-сары, сары, жасыл, көгілдір, көк, және күлгін

14 слайд

Кемпірқосақта мынадай жеті түстен тұрады: Қызыл, қызғылт-сары, сары, жасыл, көгілдір, көк, және күлгін

Кемпір қосақта неше түс бар?

15 слайд
Кемпір қосақта неше түс бар?

15 слайд

Кемпір қосақта неше түс бар?

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

М: Ал енді балалар біраз дәптермен жұмыс істейік. Дәптерлерінде салынған суретті аяқтау қажет. (жетіспейтін кемпірқосақтың түс

18 слайд
М: Ал енді балалар біраз дәптермен жұмыс істейік. Дәптерлерінде салынған суретті аяқтау қажет. (жетіспейтін кемпірқосақтың түсін анықтап бояу)

18 слайд

М: Ал енді балалар біраз дәптермен жұмыс істейік. Дәптерлерінде салынған суретті аяқтау қажет. (жетіспейтін кемпірқосақтың түсін анықтап бояу)

Сабақты қорытыңдылау: Салынған кемпірқосақтың түстерін кезектілігімен атау. Оқушыларды мадақтау: Балалар бүгінгі сабақта сендер

19 слайд
Сабақты қорытыңдылау: Салынған кемпірқосақтың түстерін кезектілігімен атау. Оқушыларды мадақтау: Балалар бүгінгі сабақта сендер жақсы білім көрсете алдыңдар, барлықтарын өте жақсы жұмыс істедіңдер.

19 слайд

Сабақты қорытыңдылау: Салынған кемпірқосақтың түстерін кезектілігімен атау. Оқушыларды мадақтау: Балалар бүгінгі сабақта сендер жақсы білім көрсете алдыңдар, барлықтарын өте жақсы жұмыс істедіңдер.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ