Туған жерім-аялы алтын бесігім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
« Туған жерім - аялы
алтын бесігім»
1 слайд
« Туған жерім - аялы алтын бесігім»
2 слайд
«Батырдың сауыт-cайманы»
ойыны
2 слайд
«Батырдың сауыт-cайманы» ойыны
3 слайд
Топқа бөліну
•
1. Батырдың сауытының ішінен
шыққан қару-жарақтарына
қарай топқа бірігіңіздер
3 слайд
Топқа бөліну • 1. Батырдың сауытының ішінен шыққан қару-жарақтарына қарай топқа бірігіңіздер
4 слайд
Жағымды тілектер
Топта қандай батырдың
қаруы түседі соны қатыстырып,
бүгінгі сабаққа сәттілік
айтыңыздар
4 слайд
Жағымды тілектер Топта қандай батырдың қаруы түседі соны қатыстырып, бүгінгі сабаққа сәттілік айтыңыздар
5 слайд
Жаңа сабақты болжау
Топқа бөлінуден және
батырдың қаруын
қатыстырып, бүгінгі сабаққа
сәттілік айтыңыздар осыған
қарап жаңа сабақтың
тақырыбын болжап көріңіздер
5 слайд
Жаңа сабақты болжау Топқа бөлінуден және батырдың қаруын қатыстырып, бүгінгі сабаққа сәттілік айтыңыздар осыған қарап жаңа сабақтың тақырыбын болжап көріңіздер
6 слайд
Сабақтың тақырыбы:
«Алып Ер Тұнға»
жырының идеялық-
композициялық
ерекшеліктері
6 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Алып Ер Тұнға» жырының идеялық- композициялық ерекшеліктері
7 слайд
Сабақ мақсаты:
•
Оқушылардың барлығы орындай алады:
•
Алып Ер Тұңға шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды,
•
Алып Ер Тұңға жырындағы әлеуметтік-қоғамдық мәселені
идеясы арқылы түсіндіреді;
•
Алып Ер Тұңға жырын кейіпкерлер құндылық тұрғысынан
талдап, әдеби эссе жазады.
•
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
•
Алып Ер Тоңғаның Отан үшін ерлігін қазіргінің Отан
қорғаушылардың қызметімен салыстырады.
•
Оқушылардың кейбірі орындай алады:
•
«Отанның адам өміріндегі құндылығы» тақырыбында ой
қорытады.
7 слайд
Сабақ мақсаты: • Оқушылардың барлығы орындай алады: • Алып Ер Тұңға шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды, • Алып Ер Тұңға жырындағы әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді; • Алып Ер Тұңға жырын кейіпкерлер құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Алып Ер Тоңғаның Отан үшін ерлігін қазіргінің Отан қорғаушылардың қызметімен салыстырады. • Оқушылардың кейбірі орындай алады: • «Отанның адам өміріндегі құндылығы» тақырыбында ой қорытады.
8 слайд
Бағалау критерийлері
•
Сюжетін, жанрын анықтауда шығармадан дәлел келтіреді.
•
Әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіруде мәтіннің идеясымен
байланысын көрсетеді.
•
Әдеби эсседе кейіпкерлердің құндылығын көрсетеді, себебін
түсіндіреді.
•
Эсседе шығармадағы және қазіргі кездегі Отан
қорғаушыларының қызметіндегі ұқсастықтар мен
айырмашылықтарды көрсетеді.
•
Эсседе Отанның адам өміріндегі құндылығын көрсетеді.
8 слайд
Бағалау критерийлері • Сюжетін, жанрын анықтауда шығармадан дәлел келтіреді. • Әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіруде мәтіннің идеясымен байланысын көрсетеді. • Әдеби эсседе кейіпкерлердің құндылығын көрсетеді, себебін түсіндіреді. • Эсседе шығармадағы және қазіргі кездегі Отан қорғаушыларының қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көрсетеді. • Эсседе Отанның адам өміріндегі құндылығын көрсетеді.
9 слайд
Мақсаты: мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашып, мәтінді
түсінуге дайындалады.
Кестені толтырыңыз.Тапсырма: «Сөзмаржан» – сөздік жұмысы
9 слайд
Мақсаты: мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашып, мәтінді түсінуге дайындалады. Кестені толтырыңыз.Тапсырма: «Сөзмаржан» – сөздік жұмысы
10 слайд
Сөздер Өзіндік түсінік Сөздікте берілген
мағынасы
Бектер Бір елді немесе
тайпаны басқарушы
Шеңгел Бұл жерде ажалы
келді деген мағынада
Қыршын Өмірден жас кетті
10 слайд
Сөздер Өзіндік түсінік Сөздікте берілген мағынасы Бектер Бір елді немесе тайпаны басқарушы Шеңгел Бұл жерде ажалы келді деген мағынада Қыршын Өмірден жас кетті
11 слайд
Тапсырма: «Органайзер» әдісі
Мақсаты: шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды.
Мәтінді оқып отырып түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс
жасаңыздар, кестені толтырыңыздар;
11 слайд
Тапсырма: «Органайзер» әдісі Мақсаты: шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды. Мәтінді оқып отырып түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасаңыздар, кестені толтырыңыздар;
12 слайд
« Балық қаңқасы»
Мақсаты: идеясын анықтап, әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді
көрсетеді.
Балық басына тақырыбын, жоғарғы қатарға оқиғаның себебін,
төменгі қатарға оқиға салдарын , соңына әлеуметтік-қоғамдық
мәселелерді жазыңыздар.
12 слайд
« Балық қаңқасы» Мақсаты: идеясын анықтап, әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді көрсетеді. Балық басына тақырыбын, жоғарғы қатарға оқиғаның себебін, төменгі қатарға оқиға салдарын , соңына әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді жазыңыздар.
13 слайд
Тапсырма: Эссе жазу
Мақсаты: Алып Ер Тұңға жырын кейіпкерлер құндылық
тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.
«Алып Ер Тұңға» жырындағы патриоттық сезімнің
қазіргі көрінісі» тақырыбында эссе жазыңыздар.
Дескриптор:
Тезис келтіреді.
Екі дәлел келтіреді.
50-60 сөзден тұрады.
Қорытынды ой түйеді.
13 слайд
Тапсырма: Эссе жазу Мақсаты: Алып Ер Тұңға жырын кейіпкерлер құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. «Алып Ер Тұңға» жырындағы патриоттық сезімнің қазіргі көрінісі» тақырыбында эссе жазыңыздар. Дескриптор: Тезис келтіреді. Екі дәлел келтіреді. 50-60 сөзден тұрады. Қорытынды ой түйеді.
14 слайд
Дескриптор:
. Шығарманың фабуласы жазылады.
•
Жырдағы идеяны ашады;
•
Алып Ер Тоңғаның отан үшін ерлігін
қазіргінің отан қорғаушылардың
қызметімен салыстырады.
•
«Отанның адам өміріндегі құндылығы»
тақырыбында ой қорытады.
14 слайд
Дескриптор: . Шығарманың фабуласы жазылады. • Жырдағы идеяны ашады; • Алып Ер Тоңғаның отан үшін ерлігін қазіргінің отан қорғаушылардың қызметімен салыстырады. • «Отанның адам өміріндегі құндылығы» тақырыбында ой қорытады.
15 слайд
ТАПСЫРМА: «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» ӘДІСІ
МАҚСАТЫ:«ОТАННЫҢ АДАМ ӨМІРІНДЕГІ
ҚҰНДЫЛЫҒЫ» ТАҚЫРЫБЫНДА ОЙ ҚОРЫТАДЫ.
•
1- «Біздің ойымызша,...»
•
2- «Себебі біз оны былай түсіндіреміз...»
•
3- «Оны мына мысалдармен дәлелдей аламыз,
•
Соңғы сөйлем « Осыған байланысты біз...мынадай
қорытынды шығардық»
15 слайд
ТАПСЫРМА: «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» ӘДІСІ МАҚСАТЫ:«ОТАННЫҢ АДАМ ӨМІРІНДЕГІ ҚҰНДЫЛЫҒЫ» ТАҚЫРЫБЫНДА ОЙ ҚОРЫТАДЫ. • 1- «Біздің ойымызша,...» • 2- «Себебі біз оны былай түсіндіреміз...» • 3- «Оны мына мысалдармен дәлелдей аламыз, • Соңғы сөйлем « Осыған байланысты біз...мынадай қорытынды шығардық»
16 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
•
«Кері байланыс бутерброды»
•
Оқушылар бірінші жағымды пікір айтып, артынан құрылымды сын
айтып, соңынан тағы жағымды пікір білдіреді:
•
– Маған ... ұнады,
•
себебі ... .
•
Келесі жолы ... ұсынамын.
•
Дегенмен,
•
Мадақ Сын Мадақ
16 слайд
РЕФЛЕКСИЯ • «Кері байланыс бутерброды» • Оқушылар бірінші жағымды пікір айтып, артынан құрылымды сын айтып, соңынан тағы жағымды пікір білдіреді: • – Маған ... ұнады, • себебі ... . • Келесі жолы ... ұсынамын. • Дегенмен, • Мадақ Сын Мадақ