Туған жерім-аялы алтын бесігім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туған жерім-аялы алтын бесігім

Материал туралы қысқаша түсінік
"Туған жерім-аялы алтын бесігім" бөлімі бойынша "Алып ер Тұңға" дастанына сабаққа көрнекілік құрал ретінде мұғалімдерге арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Туған жерім-аялы алтын бесігім»

#1 слайд
«Туған жерім-аялы алтын бесігім»

1 слайд

«Туған жерім-аялы алтын бесігім»

«Батырдың сауыт-cайманы» ойыны

#2 слайд
«Батырдың сауыт-cайманы» ойыны

2 слайд

«Батырдың сауыт-cайманы» ойыны

Топқа бөліну •1. Батырдың сауытының ішінен шыққан қару-жарақтарына қарай топқа бірігіңіздер

#3 слайд
Топқа бөліну •1. Батырдың сауытының ішінен шыққан қару-жарақтарына қарай топқа бірігіңіздер

3 слайд

Топқа бөліну •1. Батырдың сауытының ішінен шыққан қару-жарақтарына қарай топқа бірігіңіздер

Жағымды тілектер Топта қандай батырдың қаруы түседі соны қатыстырып, бүгінгі сабаққа сәттілік айтыңыздар

#4 слайд
Жағымды тілектер Топта қандай батырдың қаруы түседі соны қатыстырып, бүгінгі сабаққа сәттілік айтыңыздар

4 слайд

Жағымды тілектер Топта қандай батырдың қаруы түседі соны қатыстырып, бүгінгі сабаққа сәттілік айтыңыздар

Жаңа сабақты болжау Топқа бөлінуден және батырдың қаруын қатыстырып, бүгінгі сабаққа сәттілік айтыңыздар осыған қарап жаңа

#5 слайд
Жаңа сабақты болжау Топқа бөлінуден және батырдың қаруын қатыстырып, бүгінгі сабаққа сәттілік айтыңыздар осыған қарап жаңа сабақтың тақырыбын болжап көріңіздер

5 слайд

Жаңа сабақты болжау Топқа бөлінуден және батырдың қаруын қатыстырып, бүгінгі сабаққа сәттілік айтыңыздар осыған қарап жаңа сабақтың тақырыбын болжап көріңіздер

Сабақтың тақырыбы: «Алып Ер Тұнға» жырының идеялық- композициялық ерекшеліктері

#6 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Алып Ер Тұнға» жырының идеялық- композициялық ерекшеліктері

6 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Алып Ер Тұнға» жырының идеялық- композициялық ерекшеліктері

Сабақ мақсаты: •Оқушылардың барлығы орындай алады: •Алып Ер Тұңға шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды, •Алып Ер Тұңға жыр

#7 слайд
Сабақ мақсаты: •Оқушылардың барлығы орындай алады: •Алып Ер Тұңға шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды, •Алып Ер Тұңға жырындағы әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді; •Алып Ер Тұңға жырын кейіпкерлер құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: •Алып Ер Тоңғаның Отан үшін ерлігін қазіргінің Отан қорғаушылардың қызметімен салыстырады. •Оқушылардың кейбірі орындай алады: •«Отанның адам өміріндегі құндылығы» тақырыбында ой қорытады.

7 слайд

Сабақ мақсаты: •Оқушылардың барлығы орындай алады: •Алып Ер Тұңға шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды, •Алып Ер Тұңға жырындағы әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді; •Алып Ер Тұңға жырын кейіпкерлер құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: •Алып Ер Тоңғаның Отан үшін ерлігін қазіргінің Отан қорғаушылардың қызметімен салыстырады. •Оқушылардың кейбірі орындай алады: •«Отанның адам өміріндегі құндылығы» тақырыбында ой қорытады.

Бағалау критерийлері •Сюжетін, жанрын анықтауда шығармадан дәлел келтіреді. •Әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіруде мәтіннің

#8 слайд
Бағалау критерийлері •Сюжетін, жанрын анықтауда шығармадан дәлел келтіреді. •Әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіруде мәтіннің идеясымен байланысын көрсетеді. •Әдеби эсседе кейіпкерлердің құндылығын көрсетеді, себебін түсіндіреді. •Эсседе шығармадағы және қазіргі кездегі Отан қорғаушыларының қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көрсетеді. •Эсседе Отанның адам өміріндегі құндылығын көрсетеді.

8 слайд

Бағалау критерийлері •Сюжетін, жанрын анықтауда шығармадан дәлел келтіреді. •Әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіруде мәтіннің идеясымен байланысын көрсетеді. •Әдеби эсседе кейіпкерлердің құндылығын көрсетеді, себебін түсіндіреді. •Эсседе шығармадағы және қазіргі кездегі Отан қорғаушыларының қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көрсетеді. •Эсседе Отанның адам өміріндегі құндылығын көрсетеді.

Мақсаты: мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашып, мәтінді түсінуге дайындалады. Кестені толтырыңыз. Тапсырма: «Сөзмаржан»

#9 слайд
Мақсаты: мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашып, мәтінді түсінуге дайындалады. Кестені толтырыңыз. Тапсырма: «Сөзмаржан» – сөздік жұмысы

9 слайд

Мақсаты: мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашып, мәтінді түсінуге дайындалады. Кестені толтырыңыз. Тапсырма: «Сөзмаржан» – сөздік жұмысы

Сөздер Өзіндік түсінік Сөздікте берілген мағынасы Бектер Бір елді немесе тайпаны басқарушы Шеңгел Бұл жерде ажалы келді деген

#10 слайд
Сөздер Өзіндік түсінік Сөздікте берілген мағынасы Бектер Бір елді немесе тайпаны басқарушы Шеңгел Бұл жерде ажалы келді деген мағынада Қыршын Өмірден жас кетті

10 слайд

Сөздер Өзіндік түсінік Сөздікте берілген мағынасы Бектер Бір елді немесе тайпаны басқарушы Шеңгел Бұл жерде ажалы келді деген мағынада Қыршын Өмірден жас кетті

Тапсырма: «Органайзер» әдісі Мақсаты: шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды. Мәтінді оқып отырып түртіп алу жүйесі бойынша жұ

#11 слайд
Тапсырма: «Органайзер» әдісі Мақсаты: шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды. Мәтінді оқып отырып түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасаңыздар, кестені толтырыңыздар;

11 слайд

Тапсырма: «Органайзер» әдісі Мақсаты: шығармасының жанрын, сюжетін анықтайды. Мәтінді оқып отырып түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасаңыздар, кестені толтырыңыздар;

« Балық қаңқасы» Мақсаты: идеясын анықтап, әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді көрсетеді. Балық басына тақырыбын, жоғарғы қатарға

#12 слайд
« Балық қаңқасы» Мақсаты: идеясын анықтап, әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді көрсетеді. Балық басына тақырыбын, жоғарғы қатарға оқиғаның себебін, төменгі қатарға оқиға салдарын , соңына әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді жазыңыздар.

12 слайд

« Балық қаңқасы» Мақсаты: идеясын анықтап, әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді көрсетеді. Балық басына тақырыбын, жоғарғы қатарға оқиғаның себебін, төменгі қатарға оқиға салдарын , соңына әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді жазыңыздар.

Тапсырма: Эссе жазу Мақсаты: Алып Ер Тұңға жырын кейіпкерлер құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. «Алып Ер Тұңға» жыр

#13 слайд
Тапсырма: Эссе жазу Мақсаты: Алып Ер Тұңға жырын кейіпкерлер құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. «Алып Ер Тұңға» жырындағы патриоттық сезімнің қазіргі көрінісі» тақырыбында эссе жазыңыздар. Дескриптор: Тезис келтіреді. Екі дәлел келтіреді. 50-60 сөзден тұрады. Қорытынды ой түйеді.

13 слайд

Тапсырма: Эссе жазу Мақсаты: Алып Ер Тұңға жырын кейіпкерлер құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. «Алып Ер Тұңға» жырындағы патриоттық сезімнің қазіргі көрінісі» тақырыбында эссе жазыңыздар. Дескриптор: Тезис келтіреді. Екі дәлел келтіреді. 50-60 сөзден тұрады. Қорытынды ой түйеді.

Дескриптор: . Шығарманың фабуласы жазылады. •Жырдағы идеяны ашады; •Алып Ер Тоңғаның отан үшін ерлігін қазіргінің отан қорғауш

#14 слайд
Дескриптор: . Шығарманың фабуласы жазылады. •Жырдағы идеяны ашады; •Алып Ер Тоңғаның отан үшін ерлігін қазіргінің отан қорғаушылардың қызметімен салыстырады. •«Отанның адам өміріндегі құндылығы» тақырыбында ой қорытады.

14 слайд

Дескриптор: . Шығарманың фабуласы жазылады. •Жырдағы идеяны ашады; •Алып Ер Тоңғаның отан үшін ерлігін қазіргінің отан қорғаушылардың қызметімен салыстырады. •«Отанның адам өміріндегі құндылығы» тақырыбында ой қорытады.

ТАПСЫРМА: «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» ӘДІСІ МАҚСАТЫ:«ОТАННЫҢ АДАМ ӨМІРІНДЕГІ ҚҰНДЫЛЫҒЫ» ТАҚЫРЫБЫНДА ОЙ ҚОРЫТАДЫ. •1-«Біздің ойымызша,...

#15 слайд
ТАПСЫРМА: «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» ӘДІСІ МАҚСАТЫ:«ОТАННЫҢ АДАМ ӨМІРІНДЕГІ ҚҰНДЫЛЫҒЫ» ТАҚЫРЫБЫНДА ОЙ ҚОРЫТАДЫ. •1-«Біздің ойымызша,...» •2-«Себебі біз оны былай түсіндіреміз...» •3-«Оны мына мысалдармен дәлелдей аламыз, •Соңғы сөйлем « Осыған байланысты біз...мынадай қорытынды шығардық»

15 слайд

ТАПСЫРМА: «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» ӘДІСІ МАҚСАТЫ:«ОТАННЫҢ АДАМ ӨМІРІНДЕГІ ҚҰНДЫЛЫҒЫ» ТАҚЫРЫБЫНДА ОЙ ҚОРЫТАДЫ. •1-«Біздің ойымызша,...» •2-«Себебі біз оны былай түсіндіреміз...» •3-«Оны мына мысалдармен дәлелдей аламыз, •Соңғы сөйлем « Осыған байланысты біз...мынадай қорытынды шығардық»

РЕФЛЕКСИЯ •«Кері байланыс бутерброды» •Оқушылар бірінші жағымды пікір айтып, артынан құрылымды сын айтып, соңынан тағы жағымд

#16 слайд
РЕФЛЕКСИЯ •«Кері байланыс бутерброды» •Оқушылар бірінші жағымды пікір айтып, артынан құрылымды сын айтып, соңынан тағы жағымды пікір білдіреді: • – Маған ... ұнады, •себебі ... . •Келесі жолы ... ұсынамын. •Дегенмен, •Мадақ Сын Мадақ

16 слайд

РЕФЛЕКСИЯ •«Кері байланыс бутерброды» •Оқушылар бірінші жағымды пікір айтып, артынан құрылымды сын айтып, соңынан тағы жағымды пікір білдіреді: • – Маған ... ұнады, •себебі ... . •Келесі жолы ... ұсынамын. •Дегенмен, •Мадақ Сын Мадақ

Файл форматы:
pptx
10.02.2019
1641
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі