ҰБТ-ге тиімді дайындау жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№42 жанында интернаты бар жалпы орта
білім беретін мектеп
1 слайд
№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп
2 слайд
Оқушыларды ҰБТ-ге
сапалы дайындау
жолдары
2 слайд
Оқушыларды ҰБТ-ге сапалы дайындау жолдары
3 слайд
Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде
сапалы білім қызметін басқаруға қол жеткізуіміз керек.
Н. Назарбаев
3 слайд
Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде сапалы білім қызметін басқаруға қол жеткізуіміз керек. Н. Назарбаев
4 слайд
ҰБТ – білім ұйымдарынан тәуелсіз,
мектеп бітірушілерді мемлекеттік
аттестаттау және ЖОО қабылдау
емтихандарын біріктіретін жаңа
технологияға негізделген, білім
сапасын мемлекеттік бағалау жүйесі.
4 слайд
ҰБТ – білім ұйымдарынан тәуелсіз, мектеп бітірушілерді мемлекеттік аттестаттау және ЖОО қабылдау емтихандарын біріктіретін жаңа технологияға негізделген, білім сапасын мемлекеттік бағалау жүйесі.
5 слайд
Мақсаты:
Білімдері әр түрлі деңгейдегі
оқушылармен жеке жұмыс
ұйымдастыру арқылы ҰБТ – ге
дайындау.
Жоспарлау;
Оқулықпен, тест
нұсқаларымен қамтамасыз
ету;
Жүйелі жыл бойы
қосымша сабақ беру;
Емтихан алу, талдау,
нәтижесін бағыттау;
5 слайд
Мақсаты: Білімдері әр түрлі деңгейдегі оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастыру арқылы ҰБТ – ге дайындау. Жоспарлау; Оқулықпен, тест нұсқаларымен қамтамасыз ету; Жүйелі жыл бойы қосымша сабақ беру; Емтихан алу, талдау, нәтижесін бағыттау;
6 слайд
•Әрбір оқушымен
біліміне қарай жеке
жұмыс ұйымдастыру.
•Тест шешу
жолдарын тиімді
тәсілдермен
үйрету.
•Уақытты тиімді
пайдалануға үйрету.
•Дайындық
жұмыстарының
нәтижелеріне
сараптама, мониторинг
жасау.
Міндеттері
6 слайд
•Әрбір оқушымен біліміне қарай жеке жұмыс ұйымдастыру. •Тест шешу жолдарын тиімді тәсілдермен үйрету. •Уақытты тиімді пайдалануға үйрету. •Дайындық жұмыстарының нәтижелеріне сараптама, мониторинг жасау. Міндеттері
7 слайд
Оқушылардың пән бойынша толық
меңгермеген тақырыптарды анықтау.
Уақытты тиімді пайдалану әдісін
үйрету.
Оқушыларды білім деңгейіне қарай
топқа бөлу.
С деңгейіндегі күрделі есептерді
шығару жолдарын үйрету.
Оқу бағдарламасын толық меңгерген
оқушылармен тест шешу жолдарын
тиімді тәсілдерін үйрету.
Істеген жұмыстардың нәтижесін
тексеріп, әрі қарай оқушылардың білім
деңгейін толықтыру.
Жеке оқушылардың мүмкіншіліктерін
қарастыра отырып, толық меңгермеген
тақырыптарды әр түрлі деңгейде
түсіндіру.
А, В деңгейінің есептерін шығару
жолдарын меңгеру.
Жұмыс жүйесі
Толық тест тапсырмасымен жұмыстар
жасау шешу жолдарын тиімді
тәсілдерін үйрету.
7 слайд
Оқушылардың пән бойынша толық меңгермеген тақырыптарды анықтау. Уақытты тиімді пайдалану әдісін үйрету. Оқушыларды білім деңгейіне қарай топқа бөлу. С деңгейіндегі күрделі есептерді шығару жолдарын үйрету. Оқу бағдарламасын толық меңгерген оқушылармен тест шешу жолдарын тиімді тәсілдерін үйрету. Істеген жұмыстардың нәтижесін тексеріп, әрі қарай оқушылардың білім деңгейін толықтыру. Жеке оқушылардың мүмкіншіліктерін қарастыра отырып, толық меңгермеген тақырыптарды әр түрлі деңгейде түсіндіру. А, В деңгейінің есептерін шығару жолдарын меңгеру. Жұмыс жүйесі Толық тест тапсырмасымен жұмыстар жасау шешу жолдарын тиімді тәсілдерін үйрету.
8 слайд
Күтілетін нәтиже:
Табысты оқыту –
оқушының тақырып
мәнін өз бетінше
меңгеруін түсінуі мен
бағалай алуы.
8 слайд
Күтілетін нәтиже: Табысты оқыту – оқушының тақырып мәнін өз бетінше меңгеруін түсінуі мен бағалай алуы.
9 слайд
І
ш
к
і ф
а
к
т
о
р
Мықты жағы Әлсіз жағы
1. Мектепішілік ҰБТ-ге дайындық жүргізуге мақсатты түрде жоспардың
болуы және орындалуын қатаң түрде бақылап отырғандығы, қосымша
сабақтар мен алдын-ала дайындық тестардың үздіксіз алынып, талданып
отырғандығы.
2. Сыныпта физика пәнін стандарт бойынша меңгерген, қосымша дайындық
курстарын оқыған оқушылардың болуы.
3. Оқуға арналған материалдардың толықтай жеткілікті болуы, яғни,
оқушыларға оқу үшін мектеп тарапынан, пән мұғалімі тарапынан барлық
жағдай жасалған.
4. Ақпараттық ресурстар арқылы өздігінен білім алуға бағдарламалардың
жеткілікті болуы және мұғалім тарапынан бағыт беріліп, арнайы сайттар мен
порталдармен жұмыс жасауды оқушылар біледі.
1. Сынып оқушыларының басым бөлігінің
орташа оқуы.
2. Оқушылардың білім алуға деген
қызығушылықтарының болмауы.
3. Ата-ана тарапынан баланың сабағына
қатысу жоқ.
4. Әлеуметтік жағдайларының төмендігі.
6. Баланың денсаулығы жақсы емес, қаны
аз, есте сақтау өте төмен.
8. Мектептегі оқу жүктемелері өте көп,
бала 6 сабаққа әзер шыдайды, қосымша
сабаққа қалғысы келмейді.
С
ы
р
т
қ
ы
ф
а
к
т
о
р
Мүмкіндіктер Қауіп қатерлер
1. Мектеп тарапынан қосымша сабақтардың ұйымдастырылуы, пән
мұғалімінің жеке-жеке жұмыс жасауға мүмкіншілігі бар.
2. Сыныптағы оқушылар қолға берілген оқу материалдарымен ( кестелер,
анықтамалар)бір-бірін оқытуға мүмкіншіліктері бар. Деңгейлік тапсырмалар,
логикалық тест түрлері қолданылады. Топтық жұмысқа, жұптық жұмысқа,
диологтық оқыту түрлері қолданылады.
1. Көшіріп алуға тырысушылық немесе
сырттан көмек күтеді.
2. Оқушылардың білім алуға немқұрайлы
қарауы, жалқаулық танытуы, өздігінен
білім алуға қалыптаспағандығы.
3. Ата-аналардан көмек жоқ, мектеппен
байланысы нашар, баланың бағытын
білмейді, болашақта кім бола алады,
қолынан не келеді, мен не үйреттім деген
сұраққа жауап бере алмайды.
Физика пәні бойынша 11 «б» сыныбына
ҰБТ дайындық жүргізуде алынған тест жұмыстарының
қорытындысын СВОТ (SWOT)талдау
9 слайд
І ш к і ф а к т о р Мықты жағы Әлсіз жағы 1. Мектепішілік ҰБТ-ге дайындық жүргізуге мақсатты түрде жоспардың болуы және орындалуын қатаң түрде бақылап отырғандығы, қосымша сабақтар мен алдын-ала дайындық тестардың үздіксіз алынып, талданып отырғандығы. 2. Сыныпта физика пәнін стандарт бойынша меңгерген, қосымша дайындық курстарын оқыған оқушылардың болуы. 3. Оқуға арналған материалдардың толықтай жеткілікті болуы, яғни, оқушыларға оқу үшін мектеп тарапынан, пән мұғалімі тарапынан барлық жағдай жасалған. 4. Ақпараттық ресурстар арқылы өздігінен білім алуға бағдарламалардың жеткілікті болуы және мұғалім тарапынан бағыт беріліп, арнайы сайттар мен порталдармен жұмыс жасауды оқушылар біледі. 1. Сынып оқушыларының басым бөлігінің орташа оқуы. 2. Оқушылардың білім алуға деген қызығушылықтарының болмауы. 3. Ата-ана тарапынан баланың сабағына қатысу жоқ. 4. Әлеуметтік жағдайларының төмендігі. 6. Баланың денсаулығы жақсы емес, қаны аз, есте сақтау өте төмен. 8. Мектептегі оқу жүктемелері өте көп, бала 6 сабаққа әзер шыдайды, қосымша сабаққа қалғысы келмейді. С ы р т қ ы ф а к т о р Мүмкіндіктер Қауіп қатерлер 1. Мектеп тарапынан қосымша сабақтардың ұйымдастырылуы, пән мұғалімінің жеке-жеке жұмыс жасауға мүмкіншілігі бар. 2. Сыныптағы оқушылар қолға берілген оқу материалдарымен ( кестелер, анықтамалар)бір-бірін оқытуға мүмкіншіліктері бар. Деңгейлік тапсырмалар, логикалық тест түрлері қолданылады. Топтық жұмысқа, жұптық жұмысқа, диологтық оқыту түрлері қолданылады. 1. Көшіріп алуға тырысушылық немесе сырттан көмек күтеді. 2. Оқушылардың білім алуға немқұрайлы қарауы, жалқаулық танытуы, өздігінен білім алуға қалыптаспағандығы. 3. Ата-аналардан көмек жоқ, мектеппен байланысы нашар, баланың бағытын білмейді, болашақта кім бола алады, қолынан не келеді, мен не үйреттім деген сұраққа жауап бере алмайды. Физика пәні бойынша 11 «б» сыныбына ҰБТ дайындық жүргізуде алынған тест жұмыстарының қорытындысын СВОТ (SWOT)талдау
10 слайд
Физика пәні бойынша 11 «б» сынып оқушыларының
пәнді меңгеру деңгейлеріне жеке талдау.
МЫҚТЫ ЖАҒЫ/МҮМКІНДІК топтар
Пәнді тиянақты оқитын, жақсы меңгерген, өздігінен білім алуға
қалыптасқан...
Арнайы дайындық курстарынан өткен, білім алуы тұрақты емес, дегенмен
керек кезде оқып меңгере алатын, қабілеттері бар....
1. Мамырбаев Төлеужан
2. Сатвалдинов Нұржан
ӘЛСІЗ ЖАҒЫ/ҚАУІПТІ топтар
Жалқаулықтары басым, көшіріп алуға сеніп отырған немесе сырттан көмек
күтеді....
1. Берікқанов Нұр
2. Махатов Досжан
Мүлдем ойланбайтын, немқұрайлы, оқуға ниеті жоқ ...
1. Бауыржан Бақытжан
10 слайд
Физика пәні бойынша 11 «б» сынып оқушыларының пәнді меңгеру деңгейлеріне жеке талдау. МЫҚТЫ ЖАҒЫ/МҮМКІНДІК топтар Пәнді тиянақты оқитын, жақсы меңгерген, өздігінен білім алуға қалыптасқан... Арнайы дайындық курстарынан өткен, білім алуы тұрақты емес, дегенмен керек кезде оқып меңгере алатын, қабілеттері бар.... 1. Мамырбаев Төлеужан 2. Сатвалдинов Нұржан ӘЛСІЗ ЖАҒЫ/ҚАУІПТІ топтар Жалқаулықтары басым, көшіріп алуға сеніп отырған немесе сырттан көмек күтеді.... 1. Берікқанов Нұр 2. Махатов Досжан Мүлдем ойланбайтын, немқұрайлы, оқуға ниеті жоқ ... 1. Бауыржан Бақытжан
11 слайд
Репетитор
Мамырбаев
Төлеужан
Тиыштыкбаева С.Б.
физика пәні
мұғалімі
Берікқанов
Нұр
Сатвалдинов
Нұржан
Махатов
Досжан
Бақытжан
Бауыржан
11 «б» сынып оқушыларының физика пәнінҰБТ-ге дайындауда
топтық, жұптық түрдегі бірін-бірі оқыту және өзара көмек беру
топтарын құру
Тусупова С.А.
пән мұғалімі
11 слайд
Репетитор Мамырбаев Төлеужан Тиыштыкбаева С.Б. физика пәні мұғалімі Берікқанов Нұр Сатвалдинов Нұржан Махатов Досжан Бақытжан Бауыржан 11 «б» сынып оқушыларының физика пәнінҰБТ-ге дайындауда топтық, жұптық түрдегі бірін-бірі оқыту және өзара көмек беру топтарын құру Тусупова С.А. пән мұғалімі
12 слайд
р/сОқушының аты-жөні
ұ
п
а
й
б
а
ғ
а
Ф
и
з
и
к
а
л
ы
қ
ф
о
р
м
у
л
а
механика Молекулалық физика
К
у
л
о
н
з
а
ң
ы
А
т
о
м
қ
ұ
р
ы
л
ы
с
ы
Э
л
е
к
т
р
ө
р
і
с
і
О
м
з
а
ң
д
а
р
ы
Т
о
к
ж
ұ
м
,
қ
у
а
т
ы
Ш
а
л
а
,
ж
а
р
т
,
ө
т
к
і
з
Ж
а
р
ы
қ
қ
ұ
б
/
ы
А
т
о
м
ж
/
е
я
д
р
о
Э
л
н
м
е
н
т
а
р
б
ө
л
ш
е
к
Т
е
о
р
и
я
л
ы
қ
ұ
ғ
ы
м
Л
о
г
и
к
а
л
ы
қ
т
а
п
с
ы
р
ө
л
ш
е
м
б
і
р
л
і
к
/
р
Н
ь
ю
т
о
н
з
а
ң
ы
к
и
н
е
м
а
т
и
к
а
и
м
п
у
л
ь
с
Ж
ұ
м
ы
с
,
қ
у
а
т
Қ
и
с
ы
қ
с
ы
з
.
қ
о
з
Б
ү
к
і
л
ә
л
е
м
.
т
а
р
т
з
Т
е
р
б
е
л
і
с
,
т
о
л
қ
ы
н
М
К
Т
т
е
о
р
н
е
г
і
И
д
е
а
л
г
а
з
т
е
о
р
и
з
о
п
р
о
ц
е
с
т
е
р
Т
е
р
м
о
д
и
н
н
е
г
і
Ж
ы
л
у
қ
ұ
б
ы
л
/
ы
Т
е
р
м
о
д
и
н
.
з
а
ң
д
Ж
ы
л
у
п
ә
к
1.Бақытжан Бауыржан 5 3 + + + + +
2.Берікқанов Нұр 8 3 + + + + + + +
3.Мамырбаев Төлеужан12 4 + + + ++ + ++ ++ + +
4.Махатов Досжан 113 + + + + + + + + + + +
5.Сатвалдинов Нұржан 9 3 + + + + + + + + +
Қатысқан оқушылар: 5 Ең жақсы жазған оқушылар:
«5» Өз деңгейінен төмен жазған оқушылар: Сатвалдинов, Махатов
«4» 1«2» алған оқушылар :
«3» 3
«2» -Оқушылардың жіберген қателері: Кинематика , тербелістер мен толқындар, молекулалық физика есептері,графиктері, дәреже көрсеткіштерін
есептеуден, физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру.Орта баға 3,6
Орта ұпай 9Себебі: Пән бойынша қайталау жеткіліксіз, формулаларды білмеу, дұрыс қолдана білмеу.
Білім сапасы 20
Үлгірім пайызы 100Ұсыныс: 1) Аталған оқушылармен қосымша сабақ жүргізу. 2) Сынып жетекшісі арқылы ата-анасымен байланыс жасау. 3) сабақта, қосымша
сабақта оқушылардан физикалық диктант алу, ауызша жұмыс жүргізу, мини тестер алу, өздік жұмыстарын жүргізу.
11 «б» сынып оқушыларының физика пәні бойынша байқау тестінің қорытындысына сараптама
25.12 күні 2017 ж.
12 слайд
р/сОқушының аты-жөні ұ п а й б а ғ а Ф и з и к а л ы қ ф о р м у л а механика Молекулалық физика К у л о н з а ң ы А т о м қ ұ р ы л ы с ы Э л е к т р ө р і с і О м з а ң д а р ы Т о к ж ұ м , қ у а т ы Ш а л а , ж а р т , ө т к і з Ж а р ы қ қ ұ б / ы А т о м ж / е я д р о Э л н м е н т а р б ө л ш е к Т е о р и я л ы қ ұ ғ ы м Л о г и к а л ы қ т а п с ы р ө л ш е м б і р л і к / р Н ь ю т о н з а ң ы к и н е м а т и к а и м п у л ь с Ж ұ м ы с , қ у а т Қ и с ы қ с ы з . қ о з Б ү к і л ә л е м . т а р т з Т е р б е л і с , т о л қ ы н М К Т т е о р н е г і И д е а л г а з т е о р и з о п р о ц е с т е р Т е р м о д и н н е г і Ж ы л у қ ұ б ы л / ы Т е р м о д и н . з а ң д Ж ы л у п ә к 1.Бақытжан Бауыржан 5 3 + + + + + 2.Берікқанов Нұр 8 3 + + + + + + + 3.Мамырбаев Төлеужан12 4 + + + ++ + ++ ++ + + 4.Махатов Досжан 113 + + + + + + + + + + + 5.Сатвалдинов Нұржан 9 3 + + + + + + + + + Қатысқан оқушылар: 5 Ең жақсы жазған оқушылар: «5» Өз деңгейінен төмен жазған оқушылар: Сатвалдинов, Махатов «4» 1«2» алған оқушылар : «3» 3 «2» -Оқушылардың жіберген қателері: Кинематика , тербелістер мен толқындар, молекулалық физика есептері,графиктері, дәреже көрсеткіштерін есептеуден, физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру.Орта баға 3,6 Орта ұпай 9Себебі: Пән бойынша қайталау жеткіліксіз, формулаларды білмеу, дұрыс қолдана білмеу. Білім сапасы 20 Үлгірім пайызы 100Ұсыныс: 1) Аталған оқушылармен қосымша сабақ жүргізу. 2) Сынып жетекшісі арқылы ата-анасымен байланыс жасау. 3) сабақта, қосымша сабақта оқушылардан физикалық диктант алу, ауызша жұмыс жүргізу, мини тестер алу, өздік жұмыстарын жүргізу. 11 «б» сынып оқушыларының физика пәні бойынша байқау тестінің қорытындысына сараптама 25.12 күні 2017 ж.
13 слайд
Оқушының тегі,аты 26.09.2015 06.10.15 22.10.15 23.11.15 07.12.15 25.12.15 Болашақта ескерту
ұпай бағасы ұпай бағасы ұпай бағасы ұпай бағасы ұпай бағасы ұпай бағасы болжауым бағасы
1Берікқанов Нұр
- - 9 3 8 3 6 3 8 3 - - 11 3
2Мамырбаев
Төлеужан
11 3 6 3 11 3 6 3 7 3 8 3 14 4
3Махатов Досжан
5 3 5 3 10 3 8 3 11 3 7 3 13 4
4Сатывалдинов
Нұржан
5 3 5 3 8 3 8 3 9 3 6 3 10 3 қауіпті
5Бақытжан
Бауыржан
3 2 7 3 13 4 5 3 2 2 7 3 10 3 қауіпті
№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектептің физика пәнінен ҰБТ бойынша
сынама тест нәтижесінің көрсеткіші
Барлығы- 21
Таңдағаны-5
13 слайд
Оқушының тегі,аты 26.09.2015 06.10.15 22.10.15 23.11.15 07.12.15 25.12.15 Болашақта ескерту ұпай бағасы ұпай бағасы ұпай бағасы ұпай бағасы ұпай бағасы ұпай бағасы болжауым бағасы 1Берікқанов Нұр - - 9 3 8 3 6 3 8 3 - - 11 3 2Мамырбаев Төлеужан 11 3 6 3 11 3 6 3 7 3 8 3 14 4 3Махатов Досжан 5 3 5 3 10 3 8 3 11 3 7 3 13 4 4Сатывалдинов Нұржан 5 3 5 3 8 3 8 3 9 3 6 3 10 3 қауіпті 5Бақытжан Бауыржан 3 2 7 3 13 4 5 3 2 2 7 3 10 3 қауіпті №42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектептің физика пәнінен ҰБТ бойынша сынама тест нәтижесінің көрсеткіші Барлығы- 21 Таңдағаны-5
14 слайд
Күні,айы Оқушы саны Білім сапасы Үлгерімі Орта баға Ортақ ұпай
26.09.15 5 0 2,8 5,8
06.10.15 6 0 100 3 6,5
22.10.15 5 20 100 3,2 10
Күні,айы Оқушы саны Білім сапасы Үлгерімі Орта баға Ортақ ұпай
23.09.15 6 0 100 3 8
21.10.15 6 0 2,7 6
Физика пәні бойынша 11 «Б» сыныбы оқушыларының ҰБТ-ға алдын-ала сынама тестілеу
қорытындысы
2017-2018 оқу жылы
1-тоқсан
/ мектепішілік/
Физика пәнін таңдап алған 6 оқушы: Бақытжан Бауыржан осы уақыт ішінде алынған сынама тестілеуде ортақ ұпайы 6,4
болды, қосымша сабаққа қатыспайды, көп дайындықты қажет етеді. Берікқанов Нұр физика пәнін кейіннен таңдады, ортақ
ұпайы 7 болды , қосымша сабаққа уақытында қатысады, көп дайындықты қажет етеді, қайталағанды тез ұмытып қалады.
Мамырбаев Төлеужанның ортақ ұпайы 11,4 болды, қосымша сабаққа уақытында қатысады, репетиторға дайындыққа
барады. Махатов Досжан ортақ ұпайы 6,6 көп дайындықты қажет етеді. Сатвалдинов Нұржанның ортақ ұпайы 6,6, қосымша
сабаққа уақытында қатысады, репетиторға дайындыққа барады.
Сахариев Елнұр ортақ ұпайы 7,3 болған, өз қалауымен басқа пәнге ауысты.
Ұсыныс:
1.Оқушылармен қосымша сабақ жүргізу
2.Сынып жетекшілеріне ескертіп,ата-аналармен байланыс жасап , бірігіп жұмыс жасау.
3.Оқушылардың дайындықтарын қадағалап,деңгейлерін көтеру
14 слайд
Күні,айы Оқушы саны Білім сапасы Үлгерімі Орта баға Ортақ ұпай 26.09.15 5 0 2,8 5,8 06.10.15 6 0 100 3 6,5 22.10.15 5 20 100 3,2 10 Күні,айы Оқушы саны Білім сапасы Үлгерімі Орта баға Ортақ ұпай 23.09.15 6 0 100 3 8 21.10.15 6 0 2,7 6 Физика пәні бойынша 11 «Б» сыныбы оқушыларының ҰБТ-ға алдын-ала сынама тестілеу қорытындысы 2017-2018 оқу жылы 1-тоқсан / мектепішілік/ Физика пәнін таңдап алған 6 оқушы: Бақытжан Бауыржан осы уақыт ішінде алынған сынама тестілеуде ортақ ұпайы 6,4 болды, қосымша сабаққа қатыспайды, көп дайындықты қажет етеді. Берікқанов Нұр физика пәнін кейіннен таңдады, ортақ ұпайы 7 болды , қосымша сабаққа уақытында қатысады, көп дайындықты қажет етеді, қайталағанды тез ұмытып қалады. Мамырбаев Төлеужанның ортақ ұпайы 11,4 болды, қосымша сабаққа уақытында қатысады, репетиторға дайындыққа барады. Махатов Досжан ортақ ұпайы 6,6 көп дайындықты қажет етеді. Сатвалдинов Нұржанның ортақ ұпайы 6,6, қосымша сабаққа уақытында қатысады, репетиторға дайындыққа барады. Сахариев Елнұр ортақ ұпайы 7,3 болған, өз қалауымен басқа пәнге ауысты. Ұсыныс: 1.Оқушылармен қосымша сабақ жүргізу 2.Сынып жетекшілеріне ескертіп,ата-аналармен байланыс жасап , бірігіп жұмыс жасау. 3.Оқушылардың дайындықтарын қадағалап,деңгейлерін көтеру
15 слайд
№Тест алын-
ған күн
Бала
саны
Ортақ бағаОртақ
ұпай
Білім
сапасыТиптік қателер Коррекциялық жұмыс
1
26.09.15 5 2,8 5,8 0 Кинематика бөлімі бойынша және тербелістер мен
толқындар,тұрақты электр тогы,молекулалық физика
есептері
Теориялық материалдарды,. ережелерді қайталау.
формулаларды қайталау,талдау жасау,есептер шығару
2
06.10.15 6 3 6,5 0 Механика және молекулалық физика бөлімі бойынша
берілген есептерден,графиктік есептерден,дәреже
көрсеткіштерді есептеулерден,формулалардан
Есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау
3
22.10.15 5 3,2 10 20 Электростатика бөлімі,оптика бөлімі,электромагниттік
тербелістер мен толқындар және теориялық
тапсырмалар
Теориялық материалдарды,. ережелерді қайталау.
Есептерді шығару,өлшем бірліктерді жаттау
№
Тест алын-
ған күн
Бала
саны
Ортақ бағаОртақ
ұпай
Білім
сапасыТиптік қателер Коррекциялық жұмыс
1
23.09.15 6 3 8 0 Физикалық шамалар, олардың өлшем бірліктері,
формулалар
Өткен тақырыптарды қайталау, ереже жаттау, қосымша
есептер шығару,бірліктер жүйесін қайталау
2
21.10.15 6 2,7 6 0 Кинематика бөлімдерінің графиктік
есептері,импульстің сақталу
заңы,изопроцестер,ядролық физика
теориялары,формулалары
Есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау
Физика пәні бойынша түзету жұмыстары.
1-тоқсан бойынша
11 «Б » сынып Физика. Пән мұғалімі
1-тоқсан бойынша
11 «Б » сынып Физика. Пән мұғалімі .
/ мектепішілік/
15 слайд
№Тест алын- ған күн Бала саны Ортақ бағаОртақ ұпай Білім сапасыТиптік қателер Коррекциялық жұмыс 1 26.09.15 5 2,8 5,8 0 Кинематика бөлімі бойынша және тербелістер мен толқындар,тұрақты электр тогы,молекулалық физика есептері Теориялық материалдарды,. ережелерді қайталау. формулаларды қайталау,талдау жасау,есептер шығару 2 06.10.15 6 3 6,5 0 Механика және молекулалық физика бөлімі бойынша берілген есептерден,графиктік есептерден,дәреже көрсеткіштерді есептеулерден,формулалардан Есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау 3 22.10.15 5 3,2 10 20 Электростатика бөлімі,оптика бөлімі,электромагниттік тербелістер мен толқындар және теориялық тапсырмалар Теориялық материалдарды,. ережелерді қайталау. Есептерді шығару,өлшем бірліктерді жаттау № Тест алын- ған күн Бала саны Ортақ бағаОртақ ұпай Білім сапасыТиптік қателер Коррекциялық жұмыс 1 23.09.15 6 3 8 0 Физикалық шамалар, олардың өлшем бірліктері, формулалар Өткен тақырыптарды қайталау, ереже жаттау, қосымша есептер шығару,бірліктер жүйесін қайталау 2 21.10.15 6 2,7 6 0 Кинематика бөлімдерінің графиктік есептері,импульстің сақталу заңы,изопроцестер,ядролық физика теориялары,формулалары Есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау Физика пәні бойынша түзету жұмыстары. 1-тоқсан бойынша 11 «Б » сынып Физика. Пән мұғалімі 1-тоқсан бойынша 11 «Б » сынып Физика. Пән мұғалімі . / мектепішілік/
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!