ҰБТ кезінде күйзелістен қалай арылуға болады?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҰБТ кезінде күйзелістен қалай арылуға болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып оқушыларын ҰБТ ке психологиялық тұрғыдан даярлауға арналған тренингтік жаттығулар жинағы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҰБТ тапсыру кезінде күйзелісті қалай жеңуге болады? (тренинг)

#1 слайд
ҰБТ тапсыру кезінде күйзелісті қалай жеңуге болады? (тренинг)

1 слайд

ҰБТ тапсыру кезінде күйзелісті қалай жеңуге болады? (тренинг)

«Сіз кімсіз?» тесті

#2 слайд
«Сіз кімсіз?» тесті

2 слайд

«Сіз кімсіз?» тесті

Мына қабілеттердің біреуін таңдаңыз: 1. Биікке ұша білу қабілеті 2. Өткен ғасырларға саяхат жасай алу қабілет

#3 слайд
Мына қабілеттердің біреуін таңдаңыз: 1. Биікке ұша білу қабілеті 2. Өткен ғасырларға саяхат жасай алу қабілеті. 3. Көрінбей қалу қабілеті. 4. Басқа адамдардың, заттардың бейнесіне айнала алу қабілеті. 5. Басқа адамдардың ойын оқи алу қабілеті.

3 слайд

Мына қабілеттердің біреуін таңдаңыз: 1. Биікке ұша білу қабілеті 2. Өткен ғасырларға саяхат жасай алу қабілеті. 3. Көрінбей қалу қабілеті. 4. Басқа адамдардың, заттардың бейнесіне айнала алу қабілеті. 5. Басқа адамдардың ойын оқи алу қабілеті.

1. Биікке ұша білу қабілеті. Сізге болған жағдайды сол қалпында қабылдау оңай, іс-әрекетте тәуелсіздікті ұнат

#4 слайд
1. Биікке ұша білу қабілеті. Сізге болған жағдайды сол қалпында қабылдау оңай, іс-әрекетте тәуелсіздікті ұнатасыз, өз бетіңізбен шешім қабылдағанды жақсы көресіз, оның ішінде қауіпті шешімді де. Сізден жақсы ұшқыш немесе саясаткер шығады. Әлемді өзгертетін жаhандық жоба туралы ойланыңыз.

4 слайд

1. Биікке ұша білу қабілеті. Сізге болған жағдайды сол қалпында қабылдау оңай, іс-әрекетте тәуелсіздікті ұнатасыз, өз бетіңізбен шешім қабылдағанды жақсы көресіз, оның ішінде қауіпті шешімді де. Сізден жақсы ұшқыш немесе саясаткер шығады. Әлемді өзгертетін жаhандық жоба туралы ойланыңыз.

2. Өткен ғасырларға саяхат жасай алу қабілеті. Сізді болған жайттың себептері қатты қызықтырады. Өткен қател

#5 слайд
2. Өткен ғасырларға саяхат жасай алу қабілеті. Сізді болған жайттың себептері қатты қызықтырады. Өткен қателіктерден сабақ алып, үйренуді ұнатасыз. Сізден жақсы сарапшы, тарихшы, жазушы, археолог, ғалым шығуы мүмкін.

5 слайд

2. Өткен ғасырларға саяхат жасай алу қабілеті. Сізді болған жайттың себептері қатты қызықтырады. Өткен қателіктерден сабақ алып, үйренуді ұнатасыз. Сізден жақсы сарапшы, тарихшы, жазушы, археолог, ғалым шығуы мүмкін.

3. Көрінбей қалу қабілеті. Көлеңкеде қалып, айналада не болып жатқанын білуге құмарсыз. Проблеманың түбірін т

#6 слайд
3. Көрінбей қалу қабілеті. Көлеңкеде қалып, айналада не болып жатқанын білуге құмарсыз. Проблеманың түбірін тауып мәнжайдың себебін анықтауды жөн көресіз. Басқалар тіпті ойламаған істің шешімін табуға қабілеттісіз. Физика, математика, саясат, медицина- назар салар кәсіп салалары.

6 слайд

3. Көрінбей қалу қабілеті. Көлеңкеде қалып, айналада не болып жатқанын білуге құмарсыз. Проблеманың түбірін тауып мәнжайдың себебін анықтауды жөн көресіз. Басқалар тіпті ойламаған істің шешімін табуға қабілеттісіз. Физика, математика, саясат, медицина- назар салар кәсіп салалары.

4. Басқа адамдардың, заттардың бейнесіне айнала алу қабілеті. Сіз кез-келген ортаға,жағдайға оңай сіңсіп кете

#7 слайд
4. Басқа адамдардың, заттардың бейнесіне айнала алу қабілеті. Сіз кез-келген ортаға,жағдайға оңай сіңсіп кете аласыз. Басқа адамның көңіл-күйін, қайғысын ұғу, өзіңізді соның орнына қою оңай. Жазушы, актерлік мамандықтары сізге сай келуі мүмкін.

7 слайд

4. Басқа адамдардың, заттардың бейнесіне айнала алу қабілеті. Сіз кез-келген ортаға,жағдайға оңай сіңсіп кете аласыз. Басқа адамның көңіл-күйін, қайғысын ұғу, өзіңізді соның орнына қою оңай. Жазушы, актерлік мамандықтары сізге сай келуі мүмкін.

5. Басқа адамдардың ойын оқи алу қабілеті. Сіз сөздің артында нақ не тұрғанын сезе білесіз. Адамды жарты сөзде

#8 слайд
5. Басқа адамдардың ойын оқи алу қабілеті. Сіз сөздің артында нақ не тұрғанын сезе білесіз. Адамды жарты сөзден түсіну, басқа адамның мінез- құлқын есепке алып, оның әрекетін алдын-ала көре білесіз. Басқа адамдардың не сезіп, не ойлайтыны бұл адамға маңызды. Мамандықтары заңгер, психолог, мұғалім, социолог.

8 слайд

5. Басқа адамдардың ойын оқи алу қабілеті. Сіз сөздің артында нақ не тұрғанын сезе білесіз. Адамды жарты сөзден түсіну, басқа адамның мінез- құлқын есепке алып, оның әрекетін алдын-ала көре білесіз. Басқа адамдардың не сезіп, не ойлайтыны бұл адамға маңызды. Мамандықтары заңгер, психолог, мұғалім, социолог.

ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңызы қандай?

#9 слайд
ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңызы қандай?

9 слайд

ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңызы қандай?

ҰБТ – бұл әр пән бойынша тегін емтихан жүйесі. ҰБТ қорытындылары мектеп аттестаты мен жоғары оқу орнына түсу к

#10 слайд
ҰБТ – бұл әр пән бойынша тегін емтихан жүйесі. ҰБТ қорытындылары мектеп аттестаты мен жоғары оқу орнына түсу кезінде жарамды болып табылады. Әр пән бойынша емтихан сұрақтары мен тапсырмалары әр түрлі типте болады. ҰБТ тапсыру процесі үшін: емтихан жоғары мобильділік, тез қабылдағыштық, жоғары дәрежеде зейінді шоғырландыру қажет.

10 слайд

ҰБТ – бұл әр пән бойынша тегін емтихан жүйесі. ҰБТ қорытындылары мектеп аттестаты мен жоғары оқу орнына түсу кезінде жарамды болып табылады. Әр пән бойынша емтихан сұрақтары мен тапсырмалары әр түрлі типте болады. ҰБТ тапсыру процесі үшін: емтихан жоғары мобильділік, тез қабылдағыштық, жоғары дәрежеде зейінді шоғырландыру қажет.

Таңертең әр күніңізді Робин Шарманың 20-20-20 техникасымен бастаңыз. Ерте 06.00-де тұрып, мына әрекеттерді ор

#11 слайд
Таңертең әр күніңізді Робин Шарманың 20-20-20 техникасымен бастаңыз. Ерте 06.00-де тұрып, мына әрекеттерді орындаңыз: 20-минут жаттығу 20-минут алғыс білдіру 20-минут кітап оқу

11 слайд

Таңертең әр күніңізді Робин Шарманың 20-20-20 техникасымен бастаңыз. Ерте 06.00-де тұрып, мына әрекеттерді орындаңыз: 20-минут жаттығу 20-минут алғыс білдіру 20-минут кітап оқу

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

Рух пен денені шынықтыруға арналған тыныс алу гимнастикасы. Арқаны тік ұстап тұрып, мұрынмен терең тыныс алып,

#17 слайд
Рух пен денені шынықтыруға арналған тыныс алу гимнастикасы. Арқаны тік ұстап тұрып, мұрынмен терең тыныс алып, тыныс шығарған уақытта бар даусымызбен мына дыбыстарды шығарамыз: А– барлық ағзаға әсер етеді;; Е– қалқанша безіне әсер етеді; И–ми, көз, мұрын, құлаққа әсер етеді; О– Өкпеге, жүрекке әсер етеді; У– іштің айналасында орналасқан мүшелерге әсер етеді. Я– барлық ағзаның жұмысына; М–іш құрылысының жұмысына; Х– ағзаның тазалануына көмектеседі; ХА– көңіл-күйдің көтерілуіне көмектеседі.

17 слайд

Рух пен денені шынықтыруға арналған тыныс алу гимнастикасы. Арқаны тік ұстап тұрып, мұрынмен терең тыныс алып, тыныс шығарған уақытта бар даусымызбен мына дыбыстарды шығарамыз: А– барлық ағзаға әсер етеді;; Е– қалқанша безіне әсер етеді; И–ми, көз, мұрын, құлаққа әсер етеді; О– Өкпеге, жүрекке әсер етеді; У– іштің айналасында орналасқан мүшелерге әсер етеді. Я– барлық ағзаның жұмысына; М–іш құрылысының жұмысына; Х– ағзаның тазалануына көмектеседі; ХА– көңіл-күйдің көтерілуіне көмектеседі.

«Сурет салайық» жаттығуы Жүргізуші: «Қолыңызға дәптер (парақ, қағаз) алыңыз, оны төбе

#18 слайд
«Сурет салайық» жаттығуы Жүргізуші: «Қолыңызға дәптер (парақ, қағаз) алыңыз, оны төбеңізге қойыңыз. Екінші қолыңызға қалам алыңыз. Параққа үлкен шеңбер сызыңыз. Осы шеңбердің ортасына кішкентай арал салыңыз. Аралдың қасына екі-үш пальма салыңыз. Сол жағына жүріп қайықтың суретін салыңыз. Енді қайтып келіп пальманың қасына өзіңізді жатқызып салыңыз. Сонан соң парақты қолыңызға алыңыз. Айтылған нұсқауға сәйкес сурет сала алдыңыз ба? Кімнің суреті нұсқауға сәл болса да ұқсайды?» Ойынның (әзіл) қорытындысы: егер кімде-кімнің суреті нұсқаулыққа ұқсайтын болса, онда ол семинар барысында айтылып жатқан мәселелерді зейін қойып, назарын соған аударып тыңдап отырғандығыңызды білдіреді.

18 слайд

«Сурет салайық» жаттығуы Жүргізуші: «Қолыңызға дәптер (парақ, қағаз) алыңыз, оны төбеңізге қойыңыз. Екінші қолыңызға қалам алыңыз. Параққа үлкен шеңбер сызыңыз. Осы шеңбердің ортасына кішкентай арал салыңыз. Аралдың қасына екі-үш пальма салыңыз. Сол жағына жүріп қайықтың суретін салыңыз. Енді қайтып келіп пальманың қасына өзіңізді жатқызып салыңыз. Сонан соң парақты қолыңызға алыңыз. Айтылған нұсқауға сәйкес сурет сала алдыңыз ба? Кімнің суреті нұсқауға сәл болса да ұқсайды?» Ойынның (әзіл) қорытындысы: егер кімде-кімнің суреті нұсқаулыққа ұқсайтын болса, онда ол семинар барысында айтылып жатқан мәселелерді зейін қойып, назарын соған аударып тыңдап отырғандығыңызды білдіреді.

Жаттығу «Сілкіп таста»

#19 слайд
Жаттығу «Сілкіп таста»

19 слайд

Жаттығу «Сілкіп таста»

Жаттығу: «Сілкіп таста» Мақсаты: Жағымсыз, қажет емес, кедергі жақтардан құтылу, сенімділікті орнату Нұсқау: Мен

#20 слайд
Жаттығу: «Сілкіп таста» Мақсаты: Жағымсыз, қажет емес, кедергі жақтардан құтылу, сенімділікті орнату Нұсқау: Мен сіздерге жағымсыз, сенімсіз сезімдерден арылып, өзіңізді қалыпқа келтірудің жолын көрсетемін. Кейде біз көп күшімізді алатын ауырлықтарды көтереміз. Мысалы: Ойымызға! Тағы да жолым болмай қалды. “ҰБТ-ға жақсы дайындала алмаймын”, “Жақсы тапсыра алмаймын, көп қате жіберіп, екі аламын” деген сияқты. Айналамызға орын қалдырып, еркін тұрып, алақаныңызды сілкіңіздер, білегіңізді сілкіңіздер, иығыңызды сілкіңіздер. Осы сәтте өзіңізді жағымсыз жағдайлардан арылғандай сезініңіздер. Аяқтарыңызды саннан тобыққа дейін сілкіңіздер, бастарыңызды сілкіңіздер. Қандай да бір дауыс шығарсаңызда болады, беттеріңізді сілкіңіздер. Сезініңіздер, сіздің бойыңыздан ауыр жағымсыз, жүктің түскенін. Сіз біртіндеп сергек, көңілді болудасыз немесе көңілді - күй жағдайдасыз. Енді сеніммен мына сөздерді қайталаңыз: Мен ақылдымын. Менің жаным тыныш Мен қиындықтан қорықпаймын. Мен жаспын, қандай әдемімін. Менің қолымнан, көптеген жақсылық келеді, бәрі келеді. Маған сенімділік күш береді. Мен дайынмын.

20 слайд

Жаттығу: «Сілкіп таста» Мақсаты: Жағымсыз, қажет емес, кедергі жақтардан құтылу, сенімділікті орнату Нұсқау: Мен сіздерге жағымсыз, сенімсіз сезімдерден арылып, өзіңізді қалыпқа келтірудің жолын көрсетемін. Кейде біз көп күшімізді алатын ауырлықтарды көтереміз. Мысалы: Ойымызға! Тағы да жолым болмай қалды. “ҰБТ-ға жақсы дайындала алмаймын”, “Жақсы тапсыра алмаймын, көп қате жіберіп, екі аламын” деген сияқты. Айналамызға орын қалдырып, еркін тұрып, алақаныңызды сілкіңіздер, білегіңізді сілкіңіздер, иығыңызды сілкіңіздер. Осы сәтте өзіңізді жағымсыз жағдайлардан арылғандай сезініңіздер. Аяқтарыңызды саннан тобыққа дейін сілкіңіздер, бастарыңызды сілкіңіздер. Қандай да бір дауыс шығарсаңызда болады, беттеріңізді сілкіңіздер. Сезініңіздер, сіздің бойыңыздан ауыр жағымсыз, жүктің түскенін. Сіз біртіндеп сергек, көңілді болудасыз немесе көңілді - күй жағдайдасыз. Енді сеніммен мына сөздерді қайталаңыз: Мен ақылдымын. Менің жаным тыныш Мен қиындықтан қорықпаймын. Мен жаспын, қандай әдемімін. Менің қолымнан, көптеген жақсылық келеді, бәрі келеді. Маған сенімділік күш береді. Мен дайынмын.

Ертегі терапиясы Ерте ерте ертеде... Бір сұлтан үлкен сарай салдырыпты. Сарайдың ішіне айнадан арнайы

#21 слайд
Ертегі терапиясы Ерте ерте ертеде... Бір сұлтан үлкен сарай салдырыпты. Сарайдың ішіне айнадан арнайы бөлме аштырады. Тіпті бөлменің едені мен жоғары жағына да айна қойдырады. Бір күні сарайдың ішіне байқаусызда сұлтанның иті кіріп кетеді. Ит айна қондырылған бөлмеге кіріп аң-таң болады. Айналасындағы каптаған иттерді көріп не істерін білмей бір орында қалшиып тұрып қалады. Жан-жанының бәрінен иттер тесіліп қарап тұр. Ол өзінің қорыққандығын сезіндірмеу үшін жай ғана тісін ақситып қойды. Бұл оның иттерді қорқытпақ болған түрі еді. Өзіне қарап тұрған иттер де тістерін ақситты. Бұл одан сайын жынданып, ырылдап айбат шегуге көшті. Олар да калыспай ырылдай бастады. Амалы таусылған ит үріп корқытпақ болып, барынша дауыс көтеріп үрді. Оған қарап тұрған иттер де одан калыспай тоқтамай үре берді. Ол қанша үрсе де әлгілерді еш тоқтата алмады. (Оқушылар ертегіні жалғастырады)

21 слайд

Ертегі терапиясы Ерте ерте ертеде... Бір сұлтан үлкен сарай салдырыпты. Сарайдың ішіне айнадан арнайы бөлме аштырады. Тіпті бөлменің едені мен жоғары жағына да айна қойдырады. Бір күні сарайдың ішіне байқаусызда сұлтанның иті кіріп кетеді. Ит айна қондырылған бөлмеге кіріп аң-таң болады. Айналасындағы каптаған иттерді көріп не істерін білмей бір орында қалшиып тұрып қалады. Жан-жанының бәрінен иттер тесіліп қарап тұр. Ол өзінің қорыққандығын сезіндірмеу үшін жай ғана тісін ақситып қойды. Бұл оның иттерді қорқытпақ болған түрі еді. Өзіне қарап тұрған иттер де тістерін ақситты. Бұл одан сайын жынданып, ырылдап айбат шегуге көшті. Олар да калыспай ырылдай бастады. Амалы таусылған ит үріп корқытпақ болып, барынша дауыс көтеріп үрді. Оған қарап тұрған иттер де одан калыспай тоқтамай үре берді. Ол қанша үрсе де әлгілерді еш тоқтата алмады. (Оқушылар ертегіні жалғастырады)

Бұл осылай жалғаса берді. Таңертең сұлтан айнаға қарамақ болып бөлмеге кіргенде итінің аузы көпіріп өлі

#22 слайд
Бұл осылай жалғаса берді. Таңертең сұлтан айнаға қарамақ болып бөлмеге кіргенде итінің аузы көпіріп өліп жатқанын көрді. Бөлмеде жалғыз иттен басқа жан-пенде жоқ. Тек қана айналар бар. Шын мәнінде, итті ешкім қорқытпады, оған қарсы ешқандай ит үрген де жок. Ол бар болғаны өз-өзіне айбат шегіп, өз-өзімен арпалысып өлді. Міне дәл осы сияқты ішіңіздегі мыңдаған кедергілерден сүрінбей өтсеңіз сырттағы кедергілерден оп-оңай өте аласыз. Сіз қандай болсаңыз-айналаңыздағыларды солай көресіз. Дүние - ішіңіздегіні көрсететін айна екенін ешқашан ұмытпаңыз.

22 слайд

Бұл осылай жалғаса берді. Таңертең сұлтан айнаға қарамақ болып бөлмеге кіргенде итінің аузы көпіріп өліп жатқанын көрді. Бөлмеде жалғыз иттен басқа жан-пенде жоқ. Тек қана айналар бар. Шын мәнінде, итті ешкім қорқытпады, оған қарсы ешқандай ит үрген де жок. Ол бар болғаны өз-өзіне айбат шегіп, өз-өзімен арпалысып өлді. Міне дәл осы сияқты ішіңіздегі мыңдаған кедергілерден сүрінбей өтсеңіз сырттағы кедергілерден оп-оңай өте аласыз. Сіз қандай болсаңыз-айналаңыздағыларды солай көресіз. Дүние - ішіңіздегіні көрсететін айна екенін ешқашан ұмытпаңыз.

«Өрмекші торы» жаттығуы

#23 слайд
«Өрмекші торы» жаттығуы

23 слайд

«Өрмекші торы» жаттығуы

#24 слайд

24 слайд

#25 слайд

25 слайд

#26 слайд

26 слайд

#27 слайд

27 слайд

#28 слайд

28 слайд

#29 слайд

29 слайд

#30 слайд

30 слайд

#31 слайд

31 слайд

#32 слайд

32 слайд

#33 слайд

33 слайд

Файл форматы:
pptx
19.02.2025
191
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі