Материалдар / Үйірме жұмысы арқылы оқушы шығармашылығын дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үйірме жұмысы арқылы оқушы шығармашылығын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушы шығармашылығын дамыту бағытында шеберлік сынып көрсетілімі мұғалімдерге арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2018
718
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ Казталов ауданы Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мект

1 слайд
ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ  Казталов ауданы Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мектебі  Сатыбалды нжбб мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Темірғалиева Меңдігүл Мұханбетжанқызы  Аудандық тамыз кеңесі,2018ж

1 слайд

ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ  Казталов ауданы Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мектебі  Сатыбалды нжбб мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Темірғалиева Меңдігүл Мұханбетжанқызы  Аудандық тамыз кеңесі,2018ж

Біздің мектепте «Жас тілші» атты қоғамдық негіздегі үйірме жұмысы жасайды. Үйірмеге әр түрлі жастағы балалар, 4-8-сыныптар

2 слайд
Біздің мектепте  «Жас тілші» атты қоғамдық негіздегі үйірме жұмысы жасайды. Үйірмеге әр түрлі жастағы балалар, 4-8-сыныптар аралығындағы оқушылар қатысады. «Үйірме жұмысы аптасына 1сағат, жалпы 34 сағатқа негізделген.

2 слайд

Біздің мектепте  «Жас тілші» атты қоғамдық негіздегі үйірме жұмысы жасайды. Үйірмеге әр түрлі жастағы балалар, 4-8-сыныптар аралығындағы оқушылар қатысады. «Үйірме жұмысы аптасына 1сағат, жалпы 34 сағатқа негізделген.

ҮЙІРМЕНІҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ: оқушылардың рухани дүниесін кеңейтуге; ақыл-ойларын, ұлттық сана-сезімдерін дамытуға ауызекі және жазб

3 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ: оқушылардың рухани дүниесін кеңейтуге; ақыл-ойларын, ұлттық сана-сезімдерін дамытуға ауызекі және жазба тілде еркін әрі байланыстырып сөйлеулеріне сөздік қорларын арттыруға ықпал етеді

3 слайд

ҮЙІРМЕНІҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ: оқушылардың рухани дүниесін кеңейтуге; ақыл-ойларын, ұлттық сана-сезімдерін дамытуға ауызекі және жазба тілде еркін әрі байланыстырып сөйлеулеріне сөздік қорларын арттыруға ықпал етеді

*ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСТЕРІН , ОЙЛАУ, ЗЕРТТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ. *ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН, СӨЗДІ

4 слайд
*ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСТЕРІН , ОЙЛАУ, ЗЕРТТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ. *ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН, СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН ДАМЫТУ. *ІСКЕРЛІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ.   ҮЙІРМЕНІҢ МАҚСАТЫ:

4 слайд

*ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСТЕРІН , ОЙЛАУ, ЗЕРТТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ. *ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН, СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН ДАМЫТУ. *ІСКЕРЛІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ.   ҮЙІРМЕНІҢ МАҚСАТЫ:

ҮЙІРМЕНІҢ МІНДЕТІ: •Шығармашылыққа, жауапкершілікке үйрету. •Логикалық ойлауларын дамыту. •Тіл байлықтарын дамыту.

5 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ МІНДЕТІ: •Шығармашылыққа, жауапкершілікке үйрету. •Логикалық ойлауларын дамыту. •Тіл байлықтарын дамыту.

5 слайд

ҮЙІРМЕНІҢ МІНДЕТІ: •Шығармашылыққа, жауапкершілікке үйрету. •Логикалық ойлауларын дамыту. •Тіл байлықтарын дамыту.

 берілген мәтіндерді, өлеңдерді өз қиялдарымен аяқтау; жергілікті және қазақ ақын- жазушыларының шығармаларымен танысу; сюже

6 слайд
 берілген мәтіндерді, өлеңдерді өз қиялдарымен аяқтау; жергілікті және қазақ ақын- жазушыларының шығармаларымен танысу; сюжетті суреттер бойынша әңгіме, өлең, ертегі құрастыру; табиғат құбылыстарына, заттарға жұмбақтар құрастыру; ұйқас бойынша өлең құрастыру; шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру; рөлге бөліп оқу және ойнау; түрлі логикалық сөзжұмбақтар,анаграммалар,құрастыру және шешу; әдеби терминдермен танысу т.б. ҮЙІРМЕДЕ ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ:

6 слайд

 берілген мәтіндерді, өлеңдерді өз қиялдарымен аяқтау; жергілікті және қазақ ақын- жазушыларының шығармаларымен танысу; сюжетті суреттер бойынша әңгіме, өлең, ертегі құрастыру; табиғат құбылыстарына, заттарға жұмбақтар құрастыру; ұйқас бойынша өлең құрастыру; шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру; рөлге бөліп оқу және ойнау; түрлі логикалық сөзжұмбақтар,анаграммалар,құрастыру және шешу; әдеби терминдермен танысу т.б. ҮЙІРМЕДЕ ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ:

Күтілетін нәтиже: 1.Пәнге қызығушылықтары артады. 2.Оқу шапшаңдықтары, шығармашылық қабілеттері артады. 3.білім, білік дағ

7 слайд
Күтілетін нәтиже: 1.Пәнге қызығушылықтары артады. 2.Оқу шапшаңдықтары, шығармашылық қабілеттері артады. 3.білім, білік дағдылары дамиды. 4. сөздік қорлары артады. 5. оқушылар шығармашылығы аудандық, облыстық баспасөз беттеріне ұсынылады.

7 слайд

Күтілетін нәтиже: 1.Пәнге қызығушылықтары артады. 2.Оқу шапшаңдықтары, шығармашылық қабілеттері артады. 3.білім, білік дағдылары дамиды. 4. сөздік қорлары артады. 5. оқушылар шығармашылығы аудандық, облыстық баспасөз беттеріне ұсынылады.

Неге қол жеткіздім? 1. Логикалық ойын дамытатын тапсырмаларды өздері орындай біледі: (сөзжұмбақ, ребус шешу, жұмбақ, мақал

8 слайд
Неге қол жеткіздім? 1. Логикалық ойын дамытатын тапсырмаларды өздері орындай біледі: (сөзжұмбақ, ребус шешу, жұмбақ, мақал-мәтел, қанатты сөздер құрастыру). 2. Берілен тапсырманы түрлендіру бағытындағы жұмыс түрлерін тіл-әдебиет сабақтарында да пайдалана алады: (мәтінді өңдеу, берілген мәтіннен диалог құрастыру). 3. Өз ойынан еркін тақырып құрастыруға берілген жұмыс түрлері түрлі басылымдарға шығып жүр:(өлең, ертегі, әңгіме, шығарма жазу).

8 слайд

Неге қол жеткіздім? 1. Логикалық ойын дамытатын тапсырмаларды өздері орындай біледі: (сөзжұмбақ, ребус шешу, жұмбақ, мақал-мәтел, қанатты сөздер құрастыру). 2. Берілен тапсырманы түрлендіру бағытындағы жұмыс түрлерін тіл-әдебиет сабақтарында да пайдалана алады: (мәтінді өңдеу, берілген мәтіннен диалог құрастыру). 3. Өз ойынан еркін тақырып құрастыруға берілген жұмыс түрлері түрлі басылымдарға шығып жүр:(өлең, ертегі, әңгіме, шығарма жазу).

“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау Үйірме отырысының бір сәтінен :

9 слайд
“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау Үйірме отырысының бір сәтінен :

9 слайд

“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау Үйірме отырысының бір сәтінен :

10 слайд

10 слайд

“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау

11 слайд
“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау

11 слайд

“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау

Үйірме мүшелері мәнерлеп оқу байқауында

12 слайд
Үйірме мүшелері мәнерлеп оқу байқауында

12 слайд

Үйірме мүшелері мәнерлеп оқу байқауында

БІЗДІҢ ЖЕТІСТІКТЕР :

13 слайд
БІЗДІҢ ЖЕТІСТІКТЕР :

13 слайд

БІЗДІҢ ЖЕТІСТІКТЕР :

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

БІЗДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫМЫЗ:

18 слайд
БІЗДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫМЫЗ:

18 слайд

БІЗДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫМЫЗ:

Назарларыңызға рахмет!

19 слайд
Назарларыңызға рахмет!

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!