Үйірме жұмысы арқылы оқушы шығармашылығын дамыту
Үйірме жұмысы арқылы оқушы шығармашылығын дамыту

#1 слайд
ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫ АРҚЫЛЫ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ
ЖОЛДАРЫ
Казталов ауданы
Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мектебі
Сатыбалды нжбб мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Темірғалиева Меңдігүл
Мұханбетжанқызы
Аудандық тамыз кеңесі,2018ж
1 слайд
ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ Казталов ауданы Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мектебі Сатыбалды нжбб мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Темірғалиева Меңдігүл Мұханбетжанқызы Аудандық тамыз кеңесі,2018ж
#2 слайд
Біздің мектепте «Жас тілші» атты
қоғамдық негіздегі үйірме жұмысы
жасайды. Үйірмеге әр түрлі жастағы
балалар, 4-8-сыныптар
аралығындағы оқушылар қатысады.
«Үйірме жұмысы аптасына 1сағат,
жалпы 34 сағатқа негізделген.
2 слайд
Біздің мектепте «Жас тілші» атты қоғамдық негіздегі үйірме жұмысы жасайды. Үйірмеге әр түрлі жастағы балалар, 4-8-сыныптар аралығындағы оқушылар қатысады. «Үйірме жұмысы аптасына 1сағат, жалпы 34 сағатқа негізделген.
#3 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ
ҚҰНДЫЛЫҒЫ:
оқушылардың рухани
дүниесін кеңейтуге;
ақыл-ойларын, ұлттық
сана-сезімдерін дамытуға
ауызекі және жазба тілде
еркін әрі байланыстырып
сөйлеулеріне
сөздік қорларын
арттыруға ықпал етеді
3 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ: оқушылардың рухани дүниесін кеңейтуге; ақыл-ойларын, ұлттық сана-сезімдерін дамытуға ауызекі және жазба тілде еркін әрі байланыстырып сөйлеулеріне сөздік қорларын арттыруға ықпал етеді
#4 слайд
*ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ІЗДЕНІСТЕРІН , ОЙЛАУ, ЗЕРТТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН
ДАМЫТУ.
*ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ҚАБІЛЕТТЕРІН, СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН ДАМЫТУ.
*ІСКЕРЛІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ.
ҮЙІРМЕНІҢ МАҚСАТЫ:
4 слайд
*ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСТЕРІН , ОЙЛАУ, ЗЕРТТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ. *ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН, СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН ДАМЫТУ. *ІСКЕРЛІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ. ҮЙІРМЕНІҢ МАҚСАТЫ:
#5 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ МІНДЕТІ:
•Шығармашылыққа,
жауапкершілікке үйрету.
•Логикалық ойлауларын дамыту.
•Тіл байлықтарын дамыту.
5 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ МІНДЕТІ: •Шығармашылыққа, жауапкершілікке үйрету. •Логикалық ойлауларын дамыту. •Тіл байлықтарын дамыту.
#6 слайд
берілген мәтіндерді, өлеңдерді өз қиялдарымен аяқтау;
жергілікті және қазақ ақын- жазушыларының шығармаларымен
танысу;
сюжетті суреттер бойынша әңгіме, өлең, ертегі құрастыру;
табиғат құбылыстарына, заттарға жұмбақтар құрастыру;
ұйқас бойынша өлең құрастыру;
шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру;
рөлге бөліп оқу және ойнау;
түрлі логикалық сөзжұмбақтар,анаграммалар,құрастыру және
шешу;
әдеби терминдермен танысу т.б.
ҮЙІРМЕДЕ ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ:
6 слайд
берілген мәтіндерді, өлеңдерді өз қиялдарымен аяқтау; жергілікті және қазақ ақын- жазушыларының шығармаларымен танысу; сюжетті суреттер бойынша әңгіме, өлең, ертегі құрастыру; табиғат құбылыстарына, заттарға жұмбақтар құрастыру; ұйқас бойынша өлең құрастыру; шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру; рөлге бөліп оқу және ойнау; түрлі логикалық сөзжұмбақтар,анаграммалар,құрастыру және шешу; әдеби терминдермен танысу т.б. ҮЙІРМЕДЕ ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ:
#7 слайд
Күтілетін нәтиже:
1.Пәнге
қызығушылықтары
артады.
2.Оқу
шапшаңдықтары,
шығармашылық
қабілеттері артады.
3.білім, білік
дағдылары дамиды.
4. сөздік қорлары
артады.
5. оқушылар
шығармашылығы
аудандық,
облыстық баспасөз
беттеріне
ұсынылады.
7 слайд
Күтілетін нәтиже: 1.Пәнге қызығушылықтары артады. 2.Оқу шапшаңдықтары, шығармашылық қабілеттері артады. 3.білім, білік дағдылары дамиды. 4. сөздік қорлары артады. 5. оқушылар шығармашылығы аудандық, облыстық баспасөз беттеріне ұсынылады.
#8 слайд
Неге қол жеткіздім?
1. Логикалық ойын
дамытатын
тапсырмаларды
өздері орындай
біледі: (сөзжұмбақ,
ребус шешу, жұмбақ,
мақал-мәтел,
қанатты сөздер
құрастыру).
2. Берілен
тапсырманы
түрлендіру
бағытындағы жұмыс
түрлерін тіл-әдебиет
сабақтарында да
пайдалана алады:
(мәтінді өңдеу,
берілген мәтіннен
диалог құрастыру).
3. Өз ойынан еркін
тақырып
құрастыруға
берілген жұмыс
түрлері түрлі
басылымдарға
шығып жүр:(өлең,
ертегі, әңгіме,
шығарма жазу).
8 слайд
Неге қол жеткіздім? 1. Логикалық ойын дамытатын тапсырмаларды өздері орындай біледі: (сөзжұмбақ, ребус шешу, жұмбақ, мақал-мәтел, қанатты сөздер құрастыру). 2. Берілен тапсырманы түрлендіру бағытындағы жұмыс түрлерін тіл-әдебиет сабақтарында да пайдалана алады: (мәтінді өңдеу, берілген мәтіннен диалог құрастыру). 3. Өз ойынан еркін тақырып құрастыруға берілген жұмыс түрлері түрлі басылымдарға шығып жүр:(өлең, ертегі, әңгіме, шығарма жазу).
#9 слайд
“Самал” газетіндегі
туындыларын
талқылау
Үйірме отырысының бір сәтінен :
9 слайд
“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау Үйірме отырысының бір сәтінен :
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
“Самал” газетіндегі туындыларын
талқылау
11 слайд
“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау
#12 слайд
Үйірме мүшелері мәнерлеп
оқу байқауында
12 слайд
Үйірме мүшелері мәнерлеп оқу байқауында
#13 слайд
БІЗДІҢ ЖЕТІСТІКТЕР :
13 слайд
БІЗДІҢ ЖЕТІСТІКТЕР :
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
БІЗДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
БАЙЛАНЫСЫМЫЗ:
18 слайд
БІЗДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫМЫЗ:
#19 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
19 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













