Үйірме жұмысы арқылы оқушы шығармашылығын дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫ АРҚЫЛЫ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ
ЖОЛДАРЫ
Казталов ауданы
Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мектебі
Сатыбалды нжбб мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Темірғалиева Меңдігүл
Мұханбетжанқызы
Аудандық тамыз кеңесі,2018ж
1 слайд
ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ Казталов ауданы Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мектебі Сатыбалды нжбб мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Темірғалиева Меңдігүл Мұханбетжанқызы Аудандық тамыз кеңесі,2018ж
2 слайд
Біздің мектепте «Жас тілші» атты
қоғамдық негіздегі үйірме жұмысы
жасайды. Үйірмеге әр түрлі жастағы
балалар, 4-8-сыныптар
аралығындағы оқушылар қатысады.
«Үйірме жұмысы аптасына 1сағат,
жалпы 34 сағатқа негізделген.
2 слайд
Біздің мектепте «Жас тілші» атты қоғамдық негіздегі үйірме жұмысы жасайды. Үйірмеге әр түрлі жастағы балалар, 4-8-сыныптар аралығындағы оқушылар қатысады. «Үйірме жұмысы аптасына 1сағат, жалпы 34 сағатқа негізделген.
3 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ
ҚҰНДЫЛЫҒЫ:
оқушылардың рухани
дүниесін кеңейтуге;
ақыл-ойларын, ұлттық
сана-сезімдерін дамытуға
ауызекі және жазба тілде
еркін әрі байланыстырып
сөйлеулеріне
сөздік қорларын
арттыруға ықпал етеді
3 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ: оқушылардың рухани дүниесін кеңейтуге; ақыл-ойларын, ұлттық сана-сезімдерін дамытуға ауызекі және жазба тілде еркін әрі байланыстырып сөйлеулеріне сөздік қорларын арттыруға ықпал етеді
4 слайд
*ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ІЗДЕНІСТЕРІН , ОЙЛАУ, ЗЕРТТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН
ДАМЫТУ.
*ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ҚАБІЛЕТТЕРІН, СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН ДАМЫТУ.
*ІСКЕРЛІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ.
ҮЙІРМЕНІҢ МАҚСАТЫ:
4 слайд
*ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСТЕРІН , ОЙЛАУ, ЗЕРТТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ. *ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН, СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН ДАМЫТУ. *ІСКЕРЛІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ. ҮЙІРМЕНІҢ МАҚСАТЫ:
5 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ МІНДЕТІ:
•Шығармашылыққа,
жауапкершілікке үйрету.
•Логикалық ойлауларын дамыту.
•Тіл байлықтарын дамыту.
5 слайд
ҮЙІРМЕНІҢ МІНДЕТІ: •Шығармашылыққа, жауапкершілікке үйрету. •Логикалық ойлауларын дамыту. •Тіл байлықтарын дамыту.
6 слайд
берілген мәтіндерді, өлеңдерді өз қиялдарымен аяқтау;
жергілікті және қазақ ақын- жазушыларының шығармаларымен
танысу;
сюжетті суреттер бойынша әңгіме, өлең, ертегі құрастыру;
табиғат құбылыстарына, заттарға жұмбақтар құрастыру;
ұйқас бойынша өлең құрастыру;
шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру;
рөлге бөліп оқу және ойнау;
түрлі логикалық сөзжұмбақтар,анаграммалар,құрастыру және
шешу;
әдеби терминдермен танысу т.б.
ҮЙІРМЕДЕ ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ:
6 слайд
берілген мәтіндерді, өлеңдерді өз қиялдарымен аяқтау; жергілікті және қазақ ақын- жазушыларының шығармаларымен танысу; сюжетті суреттер бойынша әңгіме, өлең, ертегі құрастыру; табиғат құбылыстарына, заттарға жұмбақтар құрастыру; ұйқас бойынша өлең құрастыру; шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру; рөлге бөліп оқу және ойнау; түрлі логикалық сөзжұмбақтар,анаграммалар,құрастыру және шешу; әдеби терминдермен танысу т.б. ҮЙІРМЕДЕ ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ:
7 слайд
Күтілетін нәтиже:
1.Пәнге
қызығушылықтары
артады.
2.Оқу
шапшаңдықтары,
шығармашылық
қабілеттері артады.
3.білім, білік
дағдылары дамиды.
4. сөздік қорлары
артады.
5. оқушылар
шығармашылығы
аудандық,
облыстық баспасөз
беттеріне
ұсынылады.
7 слайд
Күтілетін нәтиже: 1.Пәнге қызығушылықтары артады. 2.Оқу шапшаңдықтары, шығармашылық қабілеттері артады. 3.білім, білік дағдылары дамиды. 4. сөздік қорлары артады. 5. оқушылар шығармашылығы аудандық, облыстық баспасөз беттеріне ұсынылады.
8 слайд
Неге қол жеткіздім?
1. Логикалық ойын
дамытатын
тапсырмаларды
өздері орындай
біледі: (сөзжұмбақ,
ребус шешу, жұмбақ,
мақал-мәтел,
қанатты сөздер
құрастыру).
2. Берілен
тапсырманы
түрлендіру
бағытындағы жұмыс
түрлерін тіл-әдебиет
сабақтарында да
пайдалана алады:
(мәтінді өңдеу,
берілген мәтіннен
диалог құрастыру).
3. Өз ойынан еркін
тақырып
құрастыруға
берілген жұмыс
түрлері түрлі
басылымдарға
шығып жүр:(өлең,
ертегі, әңгіме,
шығарма жазу).
8 слайд
Неге қол жеткіздім? 1. Логикалық ойын дамытатын тапсырмаларды өздері орындай біледі: (сөзжұмбақ, ребус шешу, жұмбақ, мақал-мәтел, қанатты сөздер құрастыру). 2. Берілен тапсырманы түрлендіру бағытындағы жұмыс түрлерін тіл-әдебиет сабақтарында да пайдалана алады: (мәтінді өңдеу, берілген мәтіннен диалог құрастыру). 3. Өз ойынан еркін тақырып құрастыруға берілген жұмыс түрлері түрлі басылымдарға шығып жүр:(өлең, ертегі, әңгіме, шығарма жазу).
9 слайд
“Самал” газетіндегі
туындыларын
талқылау
Үйірме отырысының бір сәтінен :
9 слайд
“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау Үйірме отырысының бір сәтінен :
10 слайд
10 слайд
11 слайд
“Самал” газетіндегі туындыларын
талқылау
11 слайд
“Самал” газетіндегі туындыларын талқылау
12 слайд
Үйірме мүшелері мәнерлеп
оқу байқауында
12 слайд
Үйірме мүшелері мәнерлеп оқу байқауында
13 слайд
БІЗДІҢ ЖЕТІСТІКТЕР :
13 слайд
БІЗДІҢ ЖЕТІСТІКТЕР :
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
БІЗДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
БАЙЛАНЫСЫМЫЗ:
18 слайд
БІЗДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫМЫЗ:
19 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
19 слайд
Назарларыңызға рахмет!