ҮЛКЕНГЕ – ҚҰРМЕТ, КІШІГЕ - ІЗЕТ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҮЛКЕНГЕ – ҚҰРМЕТ, КІШІГЕ - ІЗЕТ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор бола білуге, ізеттілікке, инабаттылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҮЛКЕНГЕ – ҚҰРМЕТ, КІШІГЕ - ІЗЕТ Сабақтың тақырыбы: ҮЛКЕНГЕ – ҚҰРМЕТ, КІШІГЕ - ІЗЕТ

#1 слайд
ҮЛКЕНГЕ – ҚҰРМЕТ, КІШІГЕ - ІЗЕТ Сабақтың тақырыбы: ҮЛКЕНГЕ – ҚҰРМЕТ, КІШІГЕ - ІЗЕТ

1 слайд

ҮЛКЕНГЕ – ҚҰРМЕТ, КІШІГЕ - ІЗЕТ Сабақтың тақырыбы: ҮЛКЕНГЕ – ҚҰРМЕТ, КІШІГЕ - ІЗЕТ

Оқушыларды үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор бола білуге, ізеттілікке, инабаттылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу Сабақтың ма

#2 слайд
Оқушыларды үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор бола білуге, ізеттілікке, инабаттылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу Сабақтың мақсаты

2 слайд

Оқушыларды үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор бола білуге, ізеттілікке, инабаттылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу Сабақтың мақсаты

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

Үш дос Көп пәтерлі үйдің ауласында толас болмайды. Кішкене – к

#5 слайд
Үш дос Көп пәтерлі үйдің ауласында толас болмайды. Кішкене – кішкене балалар ойыншықтарын алып шығып, қызыл шеке болып ойнайды да жатады. Бүгін де Қазанқап пен Қарымсақ трамвайын әкеліп, ақаулы жерін жөндеп, біраз әуре болды. Бұлардың ойынына қызыққан Самат оны да ойынға қосуларын өтінді. Қазанқап: -Ойынға қоспаймыз,-деді бірден кесімін айтып. Сөйтіп Саматтың бетін қайтарып тастады. Самат біраз қарап тұрды да, томсырайған күйі үйіне қарай беттеді. Келесі күні Самат өрт сөндіретін қызыл машинасын алып шықты. Жанына Қарымсақты қосып алды. Қарымсақ кіммен болмасын тату ойнайтын. Ойынның неше түрлісін тауып, қыздырып ала жөнелетінді. Бұлар үйден шыққан “өртті” оған су құйып, сөндіріп, баланы алып шығып,жедел-жәрдем көрсетіп ойнап жүрді. Қарымсақ Қазанқапқа: - Кел! Ойынға сен де аралас,-деді. Қазанқаптың кешегісі есіне түсті. - Самат мені ойынға қоса ма?-деп қипақтады. - Кел, ойнай бер. Мен ойыншығымды қызғанатынсен сияқты емеспін. Өрт сөндіру үшін қолдың көп болғаны жақсы, - деп Самат Қазанқапты қолынан ұстап, ойынға өзі араластырды. Қазанқап қиналып, екі беті қып-қызыл болып: - Самат, кешегімді кешір, мен енді ойыншығымды қызғанбаймын,-деді. Содан бері үшеуі тату ойнайтын болды.

5 слайд

Үш дос Көп пәтерлі үйдің ауласында толас болмайды. Кішкене – кішкене балалар ойыншықтарын алып шығып, қызыл шеке болып ойнайды да жатады. Бүгін де Қазанқап пен Қарымсақ трамвайын әкеліп, ақаулы жерін жөндеп, біраз әуре болды. Бұлардың ойынына қызыққан Самат оны да ойынға қосуларын өтінді. Қазанқап: -Ойынға қоспаймыз,-деді бірден кесімін айтып. Сөйтіп Саматтың бетін қайтарып тастады. Самат біраз қарап тұрды да, томсырайған күйі үйіне қарай беттеді. Келесі күні Самат өрт сөндіретін қызыл машинасын алып шықты. Жанына Қарымсақты қосып алды. Қарымсақ кіммен болмасын тату ойнайтын. Ойынның неше түрлісін тауып, қыздырып ала жөнелетінді. Бұлар үйден шыққан “өртті” оған су құйып, сөндіріп, баланы алып шығып,жедел-жәрдем көрсетіп ойнап жүрді. Қарымсақ Қазанқапқа: - Кел! Ойынға сен де аралас,-деді. Қазанқаптың кешегісі есіне түсті. - Самат мені ойынға қоса ма?-деп қипақтады. - Кел, ойнай бер. Мен ойыншығымды қызғанатынсен сияқты емеспін. Өрт сөндіру үшін қолдың көп болғаны жақсы, - деп Самат Қазанқапты қолынан ұстап, ойынға өзі араластырды. Қазанқап қиналып, екі беті қып-қызыл болып: - Самат, кешегімді кешір, мен енді ойыншығымды қызғанбаймын,-деді. Содан бері үшеуі тату ойнайтын болды.

 Балалар неліктен бірге ойнай алмады?  Бір-бірімен сыйластықта болу үшін адамның бойында қандай қасиеттер блу керек?

#6 слайд
 Балалар неліктен бірге ойнай алмады?  Бір-бірімен сыйластықта болу үшін адамның бойында қандай қасиеттер блу керек? Адамдар бірін-бірі сыйлап, түсіне білсе, жақсы қарым қатынас жасауға қол жеткізеді. Өзара сыйластық достыққа әкеледі Өздерің ерекше сыйлайтын адамдар туралы айтып беріңдер. Оның қандай ісі, қасиеттері сыйлауға лайық деп ойлайсыңдар?

6 слайд

 Балалар неліктен бірге ойнай алмады?  Бір-бірімен сыйластықта болу үшін адамның бойында қандай қасиеттер блу керек? Адамдар бірін-бірі сыйлап, түсіне білсе, жақсы қарым қатынас жасауға қол жеткізеді. Өзара сыйластық достыққа әкеледі Өздерің ерекше сыйлайтын адамдар туралы айтып беріңдер. Оның қандай ісі, қасиеттері сыйлауға лайық деп ойлайсыңдар?

Жағдаяттарды шешіңдер: 1. Сенің досың сыныптастарына ренжіп қалды. Себебі... 2. Сабақ үстінде досыңа қызық

#7 слайд
Жағдаяттарды шешіңдер: 1. Сенің досың сыныптастарына ренжіп қалды. Себебі... 2. Сабақ үстінде досыңа қызық әңгіме айтқың келді. Бірақ...

7 слайд

Жағдаяттарды шешіңдер: 1. Сенің досың сыныптастарына ренжіп қалды. Себебі... 2. Сабақ үстінде досыңа қызық әңгіме айтқың келді. Бірақ...

Баламның амандығын біліп, немеремді иіскеп қайтайын деп үйден шықтым. Мен өтетін жолдың қиылысында төрт-бес жасар шамас

#8 слайд
Баламның амандығын біліп, немеремді иіскеп қайтайын деп үйден шықтым. Мен өтетін жолдың қиылысында төрт-бес жасар шамасындағы қыз тұрды. Не істеп тұрсың? – деп сұрап едім. Ата сізге жол берейін деп тұрмын, кісінің жолын кеіп өтуге болиайды ғой. -Ой, айналып кетейін, көп жаса! Атың кім? Гүлнар. -Кімнің баласысың? -Әжемнің баласымын. Немереме алып шыққан құрт, ірімшігім бар болатын. Соларды Гүлнарға бердім. -Үйде кішкентай Сая бар. Соған беремін. Рахмет, ата! – деп жүзіме қуана қарады. -Кіп-кішкентай Гүлнардың тәрбиелі, тәртіптілігіне риза болып қоштастым.

8 слайд

Баламның амандығын біліп, немеремді иіскеп қайтайын деп үйден шықтым. Мен өтетін жолдың қиылысында төрт-бес жасар шамасындағы қыз тұрды. Не істеп тұрсың? – деп сұрап едім. Ата сізге жол берейін деп тұрмын, кісінің жолын кеіп өтуге болиайды ғой. -Ой, айналып кетейін, көп жаса! Атың кім? Гүлнар. -Кімнің баласысың? -Әжемнің баласымын. Немереме алып шыққан құрт, ірімшігім бар болатын. Соларды Гүлнарға бердім. -Үйде кішкентай Сая бар. Соған беремін. Рахмет, ата! – деп жүзіме қуана қарады. -Кіп-кішкентай Гүлнардың тәрбиелі, тәртіптілігіне риза болып қоштастым.

 Гүлнардың бойынан қандай қасиеттерді аңғаруға болады?  “Үлкенге-құрмет, кішіге-ізет” дегенді қалай түсінесің?  Ө

#9 слайд
 Гүлнардың бойынан қандай қасиеттерді аңғаруға болады?  “Үлкенге-құрмет, кішіге-ізет” дегенді қалай түсінесің?  Өз достарыңа, туыстарыңа және жақын адамдарыңа қандай құрмет көрсетесің? Өзгеге жасаған ізетің – өзіңе жасаған құрметің

9 слайд

 Гүлнардың бойынан қандай қасиеттерді аңғаруға болады?  “Үлкенге-құрмет, кішіге-ізет” дегенді қалай түсінесің?  Өз достарыңа, туыстарыңа және жақын адамдарыңа қандай құрмет көрсетесің? Өзгеге жасаған ізетің – өзіңе жасаған құрметің

Өлеңді рөлге бөліп оқыңдар. Кішілік - кісілік • Өлеңдегі кісілікке тән қасиеттерді айтып беріңдер. • Кішілікке тәң қасиеттерд

#10 слайд
Өлеңді рөлге бөліп оқыңдар. Кішілік - кісілік • Өлеңдегі кісілікке тән қасиеттерді айтып беріңдер. • Кішілікке тәң қасиеттерді іріктеп айтыңдар.

10 слайд

Өлеңді рөлге бөліп оқыңдар. Кішілік - кісілік • Өлеңдегі кісілікке тән қасиеттерді айтып беріңдер. • Кішілікке тәң қасиеттерді іріктеп айтыңдар.

Суретке қарап, кімді не үшін құрметтеу керектігін баяндап беріңдер Адамдар өзара сыйласып, бір- бірінің жақсы, ізг

#11 слайд
Суретке қарап, кімді не үшін құрметтеу керектігін баяндап беріңдер Адамдар өзара сыйласып, бір- бірінің жақсы, ізгі қасиеттерін құрметтесе, сыйластыққа қол жеткізеді. Өзін өзі сыйлайтын адам өзгелерді де сыйлай біледі.

11 слайд

Суретке қарап, кімді не үшін құрметтеу керектігін баяндап беріңдер Адамдар өзара сыйласып, бір- бірінің жақсы, ізгі қасиеттерін құрметтесе, сыйластыққа қол жеткізеді. Өзін өзі сыйлайтын адам өзгелерді де сыйлай біледі.

Бір бірімізге мына гүл шоғын ұсына отырып жылы тілектерімізді білдірейік

#12 слайд
Бір бірімізге мына гүл шоғын ұсына отырып жылы тілектерімізді білдірейік

12 слайд

Бір бірімізге мына гүл шоғын ұсына отырып жылы тілектерімізді білдірейік

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ ! Сіздерге жүректің жылулығын, жанның сұлулығын тілеймін

#13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ ! Сіздерге жүректің жылулығын, жанның сұлулығын тілеймін

13 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ ! Сіздерге жүректің жылулығын, жанның сұлулығын тілеймін

Файл форматы:
ppt
24.00.2018
1204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі