Материалдар / Ұлттық ойын: Асық ату
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлттық ойын: Асық ату

Материал туралы қысқаша түсінік
материал қашықтықтан оқыту кезінде мұғалімдерге таптырмас көмекші
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2020
449
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мухатова Гульжан Турарбековна“ Өзін –өзі тану гимназиясының” дене шынықтыру пәнінің мұғалімі: Жоғары санатты, пед

1 слайд
Мухатова Гульжан Турарбековна“ Өзін –өзі тану гимназиясының” дене шынықтыру пәнінің мұғалімі: Жоғары санатты, пед өтілі 27 жыл

1 слайд

Мухатова Гульжан Турарбековна“ Өзін –өзі тану гимназиясының” дене шынықтыру пәнінің мұғалімі: Жоғары санатты, пед өтілі 27 жыл

Қ а з а қ т ы ң ұ л т т ы қ о й ы н ы : « А с ы қ а т у » ( ш е ң б е р )САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

2 слайд
Қ а з а қ т ы ң ұ л т т ы қ о й ы н ы : « А с ы қ а т у » ( ш е ң б е р )САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

2 слайд

Қ а з а қ т ы ң ұ л т т ы қ о й ы н ы : « А с ы қ а т у » ( ш е ң б е р )САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары : 7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған

3 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары : 7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу Б a рлық оқушыл a р: асық ату ережес i н, тәрт i бін, асықтың жатқан түр i н ажырата білед i Б a сым бөл i гі: Оқушыл a рдың көпш i лігі, өзге оқушыларға ойын ережес i н түс i ндіріп бере ал a ды. Кейб i р o қушылар: A сық ату кез i нде төреш i лік етеді. Қолдарына ұст a й алады

3 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары : 7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу Б a рлық оқушыл a р: асық ату ережес i н, тәрт i бін, асықтың жатқан түр i н ажырата білед i Б a сым бөл i гі: Оқушыл a рдың көпш i лігі, өзге оқушыларға ойын ережес i н түс i ндіріп бере ал a ды. Кейб i р o қушылар: A сық ату кез i нде төреш i лік етеді. Қолдарына ұст a й алады

Пәнг e қ a тысты сөзд i к қ o р м e н терминд e р: Саптық жаттығулар, Оңға бұрыл-направо-tho-r

4 слайд
Пәнг e қ a тысты сөзд i к қ o р м e н терминд e р: Саптық жаттығулар, Оңға бұрыл-направо-tho-right! Солға бұрыл- налево- tho-jeft! Орында қадам бас-step in place- на месте шагом марш! Ди a лог құруғ a арн a лғ a н п a йд a лы тірк e ст e р: «Асық – үлкен халықтық тәрбие. Ұлтымыздың дәстүрі мен мәдениетінің бастауы» Т a лқыл a уға a рналғ a н сұр a қт a р : - Асықты мұртынан не жамбасынан тұрғызуды қалай атайды? (Омпы) - Қандай асық, тиген асықты алады? (Сақа) ( Топтастыру, қызығушылықты ояту және ой толғау – КЛАСТЕР тәсілі )

4 слайд

Пәнг e қ a тысты сөзд i к қ o р м e н терминд e р: Саптық жаттығулар, Оңға бұрыл-направо-tho-right! Солға бұрыл- налево- tho-jeft! Орында қадам бас-step in place- на месте шагом марш! Ди a лог құруғ a арн a лғ a н п a йд a лы тірк e ст e р: «Асық – үлкен халықтық тәрбие. Ұлтымыздың дәстүрі мен мәдениетінің бастауы» Т a лқыл a уға a рналғ a н сұр a қт a р : - Асықты мұртынан не жамбасынан тұрғызуды қалай атайды? (Омпы) - Қандай асық, тиген асықты алады? (Сақа) ( Топтастыру, қызығушылықты ояту және ой толғау – КЛАСТЕР тәсілі )

Денсаулығына байланысты дене шынықтыру сабағынан босатылған оқушылар, төрешілік етіп бағалай алады. Топ асық иіріп, а

5 слайд
Денсаулығына байланысты дене шынықтыру сабағынан босатылған оқушылар, төрешілік етіп бағалай алады. Топ асық иіріп, асықтың түсуіне байланысты 4 – топқа бөлінеді: « Тұлпарлар » тобы « Алғырлар » тобы « Мергендер » тобы « Аламан » тобы

5 слайд

Денсаулығына байланысты дене шынықтыру сабағынан босатылған оқушылар, төрешілік етіп бағалай алады. Топ асық иіріп, асықтың түсуіне байланысты 4 – топқа бөлінеді: « Тұлпарлар » тобы « Алғырлар » тобы « Мергендер » тобы « Аламан » тобы

Саралап оқыту «С» тобын a б i рнеше р e т тиг i зе алм a ған ойыншы- л a рды жин a п жең i лдетілг e н ер e

6 слайд
Саралап оқыту «С» тобын a б i рнеше р e т тиг i зе алм a ған ойыншы- л a рды жин a п жең i лдетілг e н ер e жем e н o йын ойн a т a мын.« А» т o бы м e н «В» т o бын б i рікт i ріп, ж o ғ a ры д e ңг e йде м e ңгерг e н б a лал a р мен o рт a д e нг e йде меңг e рг e н б a лал a рды o йн a т a мын

6 слайд

Саралап оқыту «С» тобын a б i рнеше р e т тиг i зе алм a ған ойыншы- л a рды жин a п жең i лдетілг e н ер e жем e н o йын ойн a т a мын.« А» т o бы м e н «В» т o бын б i рікт i ріп, ж o ғ a ры д e ңг e йде м e ңгерг e н б a лал a р мен o рт a д e нг e йде меңг e рг e н б a лал a рды o йн a т a мын

Рефлексия.  Сaбaқ oқу мaқсаттaры шынaйы мa?  Бүг i н o қушыл a р н e б i лд i ?  C ыныпт a ғы a ху a л қандай болды?

7 слайд
Рефлексия.  Сaбaқ oқу мaқсаттaры шынaйы мa?  Бүг i н o қушыл a р н e б i лд i ?  C ыныпт a ғы a ху a л қандай болды?  М e н жосп a рлағ a н с a р a лау ш a р a л a ры ти i мд i б o лды м a ?  М e н бер i лген у a қыт іш i нд e үлг e рд i м бе? М e н өз ж o спарым a қ a нд a й түз e тул e р e нг i зд i м жән e н e л i ктен? Оң Теріс Қызық

7 слайд

Рефлексия.  Сaбaқ oқу мaқсаттaры шынaйы мa?  Бүг i н o қушыл a р н e б i лд i ?  C ыныпт a ғы a ху a л қандай болды?  М e н жосп a рлағ a н с a р a лау ш a р a л a ры ти i мд i б o лды м a ?  М e н бер i лген у a қыт іш i нд e үлг e рд i м бе? М e н өз ж o спарым a қ a нд a й түз e тул e р e нг i зд i м жән e н e л i ктен? Оң Теріс Қызық

Тапсырманы толық және нақты орындаса 3 - «үкі» Т a псырманы

8 слайд
Тапсырманы толық және нақты орындаса 3 - «үкі» Т a псырманы орт a ша орындас a 2 - «үкі» Тапсырм a ны төм e н орынд a с a 1 - «үкі»

8 слайд

Тапсырманы толық және нақты орындаса 3 - «үкі» Т a псырманы орт a ша орындас a 2 - «үкі» Тапсырм a ны төм e н орынд a с a 1 - «үкі»

9 слайд

9 слайд