"Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой өрісінің дамуына тигізер пайдасы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұмыт қалған
қозғалмалы ойынның
баланың ой-өрісінің
дамуына тигізер
пайдасы
1 слайд
Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой-өрісінің дамуына тигізер пайдасы
2 слайд
Жоспар
Кіріспе
І Теориялық бөлім
1.1 Ұмытылған ойындар
1.2 Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып
оқушыларының тактикалық ойлауын
дамытудың бір әдісі ретінде
ІІ Практикалық бөлім
2.1 Біздің ата – анамыз ойнаған ұмыт болған
ойындар
2.2 Ұмыт қалған қозғалмалы ойындар
Қорытынды
Әдебиеттер тізімі
2 слайд
Жоспар Кіріспе І Теориялық бөлім 1.1 Ұмытылған ойындар 1.2 Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып оқушыларының тактикалық ойлауын дамытудың бір әдісі ретінде ІІ Практикалық бөлім 2.1 Біздің ата – анамыз ойнаған ұмыт болған ойындар 2.2 Ұмыт қалған қозғалмалы ойындар Қорытынды Әдебиеттер тізімі
3 слайд
Мақсаты:
Ата – аналарымыз ойнаған ойындарды зерттеу
Мақсатқа сүйене отырып, біз келесі міндеттерді
қойдық:
Осы тақырып бойынша әдебиеттерді зерттеу.
Балалар мен ересектерге арналған сауалнамалар
әзірлеу және сауалнама жүргізу.
Аналар м ен әкелер көшеде және үйде қандай ойындар
ойнағанын анықтаңыз , осы ойындардың ережелерін
біліңіз .
Сыныптастарыңызбен жаңа ойындарды үйреніңіз .
Балаларға арналған ойындар жинағын жасаңыз
3 слайд
Мақсаты: Ата – аналарымыз ойнаған ойындарды зерттеу Мақсатқа сүйене отырып, біз келесі міндеттерді қойдық: Осы тақырып бойынша әдебиеттерді зерттеу. Балалар мен ересектерге арналған сауалнамалар әзірлеу және сауалнама жүргізу. Аналар м ен әкелер көшеде және үйде қандай ойындар ойнағанын анықтаңыз , осы ойындардың ережелерін біліңіз . Сыныптастарыңызбен жаңа ойындарды үйреніңіз . Балаларға арналған ойындар жинағын жасаңыз
4 слайд
Ұмытылған ойындар.
Интернетте біз ойындар мен олардың
түрлері туралы көптеген ақпарат таптық.
Қозғалмалы ойындар алғашқы адамдарда
(6-8 ғасыр) пайда болды екен. Бұл
физикалық қасиеттер мен әскери өнерді
дамытатын ойындар болды: "таяқ
шайқастары", "Қалқымалы", " Келесі
кім?"(тастарды, найзаларды нысанаға
және қозғалмалытыққа лақтыру).
4 слайд
Ұмытылған ойындар. Интернетте біз ойындар мен олардың түрлері туралы көптеген ақпарат таптық. Қозғалмалы ойындар алғашқы адамдарда (6-8 ғасыр) пайда болды екен. Бұл физикалық қасиеттер мен әскери өнерді дамытатын ойындар болды: "таяқ шайқастары", "Қалқымалы", " Келесі кім?"(тастарды, найзаларды нысанаға және қозғалмалытыққа лақтыру).
5 слайд
Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып оқушыларының тактикалық ойлауын дамытудың
бір әдісі ретінде
Балалар әдетте ойындарда үлкен қозғалыс
қажеттілігін қанағаттандыруға тырысады.
Олар үшін ойнау , ең алдымен , қозғалу, әрекет
ету.
Қозғалмалы ойындар кезінде балалардың
қозғалысы жақсарады, бастама мен Тәуелсіздік,
сенімділік пен табандылық сияқты қасиеттер
дамиды.
Олар өз әрекеттерін үйлестіруге, тіпті
белгілі бір ережелерді (әрине, басында) сақтауға
үйренеді.
5 слайд
Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып оқушыларының тактикалық ойлауын дамытудың бір әдісі ретінде Балалар әдетте ойындарда үлкен қозғалыс қажеттілігін қанағаттандыруға тырысады. Олар үшін ойнау , ең алдымен , қозғалу, әрекет ету. Қозғалмалы ойындар кезінде балалардың қозғалысы жақсарады, бастама мен Тәуелсіздік, сенімділік пен табандылық сияқты қасиеттер дамиды. Олар өз әрекеттерін үйлестіруге, тіпті белгілі бір ережелерді (әрине, басында) сақтауға үйренеді.
6 слайд
Біз олардың сүйікті ойындарының ережелерін білдік және
үзілісте балалармен ойнауды шештік. Олардың кейбіреулеріне
мысалдар келтірейік.
"Резеңке таспа" (ойыншылардың ең аз саны – 3). Тіпті ұлдар
да ойынға қосылды.
"Шатасу" (ойыншылардың саны шексіз, бірақ 6-8 адамнан
тұратын екі командада ойнау қызықты).
"Крик" (сіз бүкіл сыныпта ойнай аласыз).
"Сақина" (сонымен қатар бүкіл сыныпта ойнауға болады).
" Қарға ұшып кетті" (ойыншылардың саны шексіз).
"Пілдер мен шабандоздар". (ойыншылар саны 8-10 адам).
Ойын жарақат алады және оны қар көп түсетін аулада ойнаған
дұрыс. Біздің ата- анамыз ойнаған ұмыт болған ойындар:
6 слайд
Біз олардың сүйікті ойындарының ережелерін білдік және үзілісте балалармен ойнауды шештік. Олардың кейбіреулеріне мысалдар келтірейік. "Резеңке таспа" (ойыншылардың ең аз саны – 3). Тіпті ұлдар да ойынға қосылды. "Шатасу" (ойыншылардың саны шексіз, бірақ 6-8 адамнан тұратын екі командада ойнау қызықты). "Крик" (сіз бүкіл сыныпта ойнай аласыз). "Сақина" (сонымен қатар бүкіл сыныпта ойнауға болады). " Қарға ұшып кетті" (ойыншылардың саны шексіз). "Пілдер мен шабандоздар". (ойыншылар саны 8-10 адам). Ойын жарақат алады және оны қар көп түсетін аулада ойнаған дұрыс. Біздің ата- анамыз ойнаған ұмыт болған ойындар:
7 слайд
•
«Үңгірсіз қоян»
•
Ойынға қатысушылар бір біріне қарсы жұптасып
тұрады, қолдарының байланысын жоғары көтеріп. Бұл
«үй» немесе қоян «үңгірі». Екі жүргізуші таңдалады –
«қоян және аңшы». Қоян аншыдан қашуы керек,
сонымен қоса ол сол үйде тығыла алады, яғни
ойыншылардың арасына тұрады.
•
Қайсысына ол әрқашан тұрса, ол қоян болады және
аңшыдан қашады. Егер аңшы қоянды ұстаса, онда олар
рольдермен ауысады. Ұмыт қалған қозғалмалы ойындар
7 слайд
• «Үңгірсіз қоян» • Ойынға қатысушылар бір біріне қарсы жұптасып тұрады, қолдарының байланысын жоғары көтеріп. Бұл «үй» немесе қоян «үңгірі». Екі жүргізуші таңдалады – «қоян және аңшы». Қоян аншыдан қашуы керек, сонымен қоса ол сол үйде тығыла алады, яғни ойыншылардың арасына тұрады. • Қайсысына ол әрқашан тұрса, ол қоян болады және аңшыдан қашады. Егер аңшы қоянды ұстаса, онда олар рольдермен ауысады. Ұмыт қалған қозғалмалы ойындар
8 слайд
«Кімнің дауысы тап»
Ойыншылар кім дауыс беретінін анықтағанға
дейін, жүргізуші бір жерге алшақтайды. Сосын
жүргізуші ортаға тұрып, оның көзін байлайды.
Ойыншылар шеңбер бойынша мына сөздермен
жүреді: «Біз достықпен шеңберге жиналдық»,
біркелкі біз бұрылдық, «скок, скок, скок»,- деп
қашан айтамыз (бұл сөзді бір адам айтады), осы
дауысты анықта. Жүргізуші көзін ашып, «скок,
скок, скок»- деп қай бала айтқанын анықтайды.
Жүргізушіге үш папытка беріледі. Егер ол
анықталмаса ойын қайта басталады.
8 слайд
«Кімнің дауысы тап» Ойыншылар кім дауыс беретінін анықтағанға дейін, жүргізуші бір жерге алшақтайды. Сосын жүргізуші ортаға тұрып, оның көзін байлайды. Ойыншылар шеңбер бойынша мына сөздермен жүреді: «Біз достықпен шеңберге жиналдық», біркелкі біз бұрылдық, «скок, скок, скок»,- деп қашан айтамыз (бұл сөзді бір адам айтады), осы дауысты анықта. Жүргізуші көзін ашып, «скок, скок, скок»- деп қай бала айтқанын анықтайды. Жүргізушіге үш папытка беріледі. Егер ол анықталмаса ойын қайта басталады.
9 слайд
Қорытынды
Зерттеу барысында біз ойындардың көптен бері пайда
болғанын білдік, ата-анамыздың қандай ойындар ойнағанын
білдік. Біз барлық балалар мен барлық уақытта өте жақсы
көретінін және ойнағанды ұнататынын түсіндік. Біздің ата-
аналарымыздың көптеген ойындары біздің ұрпақтың
балаларының сүйіктісі болып қала береді: "Жмурки",
"Жасырынбақ", "лапки", "Доджбол" және басқалар. Бұл
ойындардың ережелері ондаған жылдар бойы қалыптасып,
тексеріліп келеді, оларды құруға көптеген ұрпақтар қатысты.
Біз ережелерді білдік және біз бұрын білмеген кейбір ойындарды
ойнауды үйрендік: "шатасу", "үшінші қосымша", "қарға ұшып
кетті" және т.б., сонымен қатар бірінші сынып оқушыларына
ойнауды үйреттік.
9 слайд
Қорытынды Зерттеу барысында біз ойындардың көптен бері пайда болғанын білдік, ата-анамыздың қандай ойындар ойнағанын білдік. Біз барлық балалар мен барлық уақытта өте жақсы көретінін және ойнағанды ұнататынын түсіндік. Біздің ата- аналарымыздың көптеген ойындары біздің ұрпақтың балаларының сүйіктісі болып қала береді: "Жмурки", "Жасырынбақ", "лапки", "Доджбол" және басқалар. Бұл ойындардың ережелері ондаған жылдар бойы қалыптасып, тексеріліп келеді, оларды құруға көптеген ұрпақтар қатысты. Біз ережелерді білдік және біз бұрын білмеген кейбір ойындарды ойнауды үйрендік: "шатасу", "үшінші қосымша", "қарға ұшып кетті" және т.б., сонымен қатар бірінші сынып оқушыларына ойнауды үйреттік.
10 слайд
« Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой – өрісіні дамуына тигізер
пайдасы » менің жобам
Мен Амантаева Аяна Амантаевна
Елемесов Айдын
Елемесұлынан сұқбат
алдым
10 слайд
« Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой – өрісіні дамуына тигізер пайдасы » менің жобам Мен Амантаева Аяна Амантаевна Елемесов Айдын Елемесұлынан сұқбат алдым
11 слайд
Назарларыңызға
рақмет
11 слайд
Назарларыңызға рақмет