Материалдар / "Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой өрісінің дамуына тигізер пайдасы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой өрісінің дамуына тигізер пайдасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға қайсарлыққа, жігерлікке,икемділікке тәрбиелу
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой-өрісінің дамуына тигізер пайдасы

1 слайд
Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой-өрісінің дамуына тигізер пайдасы

1 слайд

Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой-өрісінің дамуына тигізер пайдасы

Жоспар Кіріспе І Теориялық бөлім 1.1 Ұмытылған ойындар 1.2 Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып оқушыларының тактикалық ойлауын

2 слайд
Жоспар Кіріспе І Теориялық бөлім 1.1 Ұмытылған ойындар 1.2 Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып оқушыларының тактикалық ойлауын дамытудың бір әдісі ретінде ІІ Практикалық бөлім 2.1 Біздің ата – анамыз ойнаған ұмыт болған ойындар 2.2 Ұмыт қалған қозғалмалы ойындар Қорытынды Әдебиеттер тізімі

2 слайд

Жоспар Кіріспе І Теориялық бөлім 1.1 Ұмытылған ойындар 1.2 Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып оқушыларының тактикалық ойлауын дамытудың бір әдісі ретінде ІІ Практикалық бөлім 2.1 Біздің ата – анамыз ойнаған ұмыт болған ойындар 2.2 Ұмыт қалған қозғалмалы ойындар Қорытынды Әдебиеттер тізімі

Мақсаты: Ата – аналарымыз ойнаған ойындарды зерттеу Мақсатқа сүйене отырып, біз келесі міндеттерді қойдық:  Осы тақырып бой

3 слайд
Мақсаты: Ата – аналарымыз ойнаған ойындарды зерттеу Мақсатқа сүйене отырып, біз келесі міндеттерді қойдық:  Осы тақырып бойынша әдебиеттерді зерттеу.  Балалар мен ересектерге арналған сауалнамалар әзірлеу және сауалнама жүргізу.  Аналар м ен әкелер көшеде және үйде қандай ойындар ойнағанын анықтаңыз , осы ойындардың ережелерін біліңіз .  Сыныптастарыңызбен жаңа ойындарды үйреніңіз .  Балаларға арналған ойындар жинағын жасаңыз

3 слайд

Мақсаты: Ата – аналарымыз ойнаған ойындарды зерттеу Мақсатқа сүйене отырып, біз келесі міндеттерді қойдық:  Осы тақырып бойынша әдебиеттерді зерттеу.  Балалар мен ересектерге арналған сауалнамалар әзірлеу және сауалнама жүргізу.  Аналар м ен әкелер көшеде және үйде қандай ойындар ойнағанын анықтаңыз , осы ойындардың ережелерін біліңіз .  Сыныптастарыңызбен жаңа ойындарды үйреніңіз .  Балаларға арналған ойындар жинағын жасаңыз

Ұмытылған ойындар. Интернетте біз ойындар мен олардың түрлері туралы көптеген ақпарат таптық. Қозғалмалы ойындар алғашқы

4 слайд
Ұмытылған ойындар. Интернетте біз ойындар мен олардың түрлері туралы көптеген ақпарат таптық. Қозғалмалы ойындар алғашқы адамдарда (6-8 ғасыр) пайда болды екен. Бұл физикалық қасиеттер мен әскери өнерді дамытатын ойындар болды: "таяқ шайқастары", "Қалқымалы", " Келесі кім?"(тастарды, найзаларды нысанаға және қозғалмалытыққа лақтыру).

4 слайд

Ұмытылған ойындар. Интернетте біз ойындар мен олардың түрлері туралы көптеген ақпарат таптық. Қозғалмалы ойындар алғашқы адамдарда (6-8 ғасыр) пайда болды екен. Бұл физикалық қасиеттер мен әскери өнерді дамытатын ойындар болды: "таяқ шайқастары", "Қалқымалы", " Келесі кім?"(тастарды, найзаларды нысанаға және қозғалмалытыққа лақтыру).

Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып оқушыларының тактикалық ойлауын дамытудың бір әдісі ретінде  Балалар әдетте ойындарда

5 слайд
Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып оқушыларының тактикалық ойлауын дамытудың бір әдісі ретінде  Балалар әдетте ойындарда үлкен қозғалыс қажеттілігін қанағаттандыруға тырысады. Олар үшін ойнау , ең алдымен , қозғалу, әрекет ету.  Қозғалмалы ойындар кезінде балалардың қозғалысы жақсарады, бастама мен Тәуелсіздік, сенімділік пен табандылық сияқты қасиеттер дамиды.  Олар өз әрекеттерін үйлестіруге, тіпті белгілі бір ережелерді (әрине, басында) сақтауға үйренеді.

5 слайд

Қозғалмалы ойындар бастауыш сынып оқушыларының тактикалық ойлауын дамытудың бір әдісі ретінде  Балалар әдетте ойындарда үлкен қозғалыс қажеттілігін қанағаттандыруға тырысады. Олар үшін ойнау , ең алдымен , қозғалу, әрекет ету.  Қозғалмалы ойындар кезінде балалардың қозғалысы жақсарады, бастама мен Тәуелсіздік, сенімділік пен табандылық сияқты қасиеттер дамиды.  Олар өз әрекеттерін үйлестіруге, тіпті белгілі бір ережелерді (әрине, басында) сақтауға үйренеді.

Біз олардың сүйікті ойындарының ережелерін білдік және үзілісте балалармен ойнауды шештік. Олардың кейбіреулеріне м

6 слайд
Біз олардың сүйікті ойындарының ережелерін білдік және үзілісте балалармен ойнауды шештік. Олардың кейбіреулеріне мысалдар келтірейік.  "Резеңке таспа" (ойыншылардың ең аз саны – 3). Тіпті ұлдар да ойынға қосылды.  "Шатасу" (ойыншылардың саны шексіз, бірақ 6-8 адамнан тұратын екі командада ойнау қызықты).  "Крик" (сіз бүкіл сыныпта ойнай аласыз).  "Сақина" (сонымен қатар бүкіл сыныпта ойнауға болады).  " Қарға ұшып кетті" (ойыншылардың саны шексіз).  "Пілдер мен шабандоздар". (ойыншылар саны 8-10 адам). Ойын жарақат алады және оны қар көп түсетін аулада ойнаған дұрыс. Біздің ата- анамыз ойнаған ұмыт болған ойындар:

6 слайд

Біз олардың сүйікті ойындарының ережелерін білдік және үзілісте балалармен ойнауды шештік. Олардың кейбіреулеріне мысалдар келтірейік.  "Резеңке таспа" (ойыншылардың ең аз саны – 3). Тіпті ұлдар да ойынға қосылды.  "Шатасу" (ойыншылардың саны шексіз, бірақ 6-8 адамнан тұратын екі командада ойнау қызықты).  "Крик" (сіз бүкіл сыныпта ойнай аласыз).  "Сақина" (сонымен қатар бүкіл сыныпта ойнауға болады).  " Қарға ұшып кетті" (ойыншылардың саны шексіз).  "Пілдер мен шабандоздар". (ойыншылар саны 8-10 адам). Ойын жарақат алады және оны қар көп түсетін аулада ойнаған дұрыс. Біздің ата- анамыз ойнаған ұмыт болған ойындар:

• «Үңгірсіз қоян» • Ойынға қатысушылар бір біріне қарсы жұптасып тұрады, қолдарының байланысын жоғары көтеріп. Бұл

7 слайд
• «Үңгірсіз қоян» • Ойынға қатысушылар бір біріне қарсы жұптасып тұрады, қолдарының байланысын жоғары көтеріп. Бұл «үй» немесе қоян «үңгірі». Екі жүргізуші таңдалады – «қоян және аңшы». Қоян аншыдан қашуы керек, сонымен қоса ол сол үйде тығыла алады, яғни ойыншылардың арасына тұрады. • Қайсысына ол әрқашан тұрса, ол қоян болады және аңшыдан қашады. Егер аңшы қоянды ұстаса, онда олар рольдермен ауысады. Ұмыт қалған қозғалмалы ойындар

7 слайд

• «Үңгірсіз қоян» • Ойынға қатысушылар бір біріне қарсы жұптасып тұрады, қолдарының байланысын жоғары көтеріп. Бұл «үй» немесе қоян «үңгірі». Екі жүргізуші таңдалады – «қоян және аңшы». Қоян аншыдан қашуы керек, сонымен қоса ол сол үйде тығыла алады, яғни ойыншылардың арасына тұрады. • Қайсысына ол әрқашан тұрса, ол қоян болады және аңшыдан қашады. Егер аңшы қоянды ұстаса, онда олар рольдермен ауысады. Ұмыт қалған қозғалмалы ойындар

«Кімнің дауысы тап» Ойыншылар кім дауыс беретінін анықтағанға дейін, жүргізуші бір жерге алшақтайды. Сосын жүрг

8 слайд
«Кімнің дауысы тап» Ойыншылар кім дауыс беретінін анықтағанға дейін, жүргізуші бір жерге алшақтайды. Сосын жүргізуші ортаға тұрып, оның көзін байлайды. Ойыншылар шеңбер бойынша мына сөздермен жүреді: «Біз достықпен шеңберге жиналдық», біркелкі біз бұрылдық, «скок, скок, скок»,- деп қашан айтамыз (бұл сөзді бір адам айтады), осы дауысты анықта. Жүргізуші көзін ашып, «скок, скок, скок»- деп қай бала айтқанын анықтайды. Жүргізушіге үш папытка беріледі. Егер ол анықталмаса ойын қайта басталады.

8 слайд

«Кімнің дауысы тап» Ойыншылар кім дауыс беретінін анықтағанға дейін, жүргізуші бір жерге алшақтайды. Сосын жүргізуші ортаға тұрып, оның көзін байлайды. Ойыншылар шеңбер бойынша мына сөздермен жүреді: «Біз достықпен шеңберге жиналдық», біркелкі біз бұрылдық, «скок, скок, скок»,- деп қашан айтамыз (бұл сөзді бір адам айтады), осы дауысты анықта. Жүргізуші көзін ашып, «скок, скок, скок»- деп қай бала айтқанын анықтайды. Жүргізушіге үш папытка беріледі. Егер ол анықталмаса ойын қайта басталады.

Қорытынды Зерттеу барысында біз ойындардың көптен бері пайда болғанын білдік, ата-анамыздың қандай ойындар ойнағанын

9 слайд
Қорытынды Зерттеу барысында біз ойындардың көптен бері пайда болғанын білдік, ата-анамыздың қандай ойындар ойнағанын білдік. Біз барлық балалар мен барлық уақытта өте жақсы көретінін және ойнағанды ұнататынын түсіндік. Біздің ата- аналарымыздың көптеген ойындары біздің ұрпақтың балаларының сүйіктісі болып қала береді: "Жмурки", "Жасырынбақ", "лапки", "Доджбол" және басқалар. Бұл ойындардың ережелері ондаған жылдар бойы қалыптасып, тексеріліп келеді, оларды құруға көптеген ұрпақтар қатысты. Біз ережелерді білдік және біз бұрын білмеген кейбір ойындарды ойнауды үйрендік: "шатасу", "үшінші қосымша", "қарға ұшып кетті" және т.б., сонымен қатар бірінші сынып оқушыларына ойнауды үйреттік.

9 слайд

Қорытынды Зерттеу барысында біз ойындардың көптен бері пайда болғанын білдік, ата-анамыздың қандай ойындар ойнағанын білдік. Біз барлық балалар мен барлық уақытта өте жақсы көретінін және ойнағанды ұнататынын түсіндік. Біздің ата- аналарымыздың көптеген ойындары біздің ұрпақтың балаларының сүйіктісі болып қала береді: "Жмурки", "Жасырынбақ", "лапки", "Доджбол" және басқалар. Бұл ойындардың ережелері ондаған жылдар бойы қалыптасып, тексеріліп келеді, оларды құруға көптеген ұрпақтар қатысты. Біз ережелерді білдік және біз бұрын білмеген кейбір ойындарды ойнауды үйрендік: "шатасу", "үшінші қосымша", "қарға ұшып кетті" және т.б., сонымен қатар бірінші сынып оқушыларына ойнауды үйреттік.

« Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой – өрісіні дамуына тигізер пайдасы » менің жобам Мен Амантаева Аяна Амантаев

10 слайд
« Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой – өрісіні дамуына тигізер пайдасы » менің жобам Мен Амантаева Аяна Амантаевна Елемесов Айдын Елемесұлынан сұқбат алдым

10 слайд

« Ұмыт қалған қозғалмалы ойынның баланың ой – өрісіні дамуына тигізер пайдасы » менің жобам Мен Амантаева Аяна Амантаевна Елемесов Айдын Елемесұлынан сұқбат алдым

Назарларыңызға рақмет

11 слайд
Назарларыңызға рақмет

11 слайд

Назарларыңызға рақмет