Ұрпақ тарбиесі - ұлт болашағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұрпақ тәрбиесі – ұлт
болашағы
1 слайд
Ұрпақ тәрбиесі – ұлт болашағы
2 слайд
Мақсаты : Білім алушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға
ынталандыру; Жас ұрпақтың танымдық көзқарасын, ой-өрісін, дүние-
танымын кеңейту, іскерлік қасиеттерін дамыту;
Логикалық ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау, студенттердің бойына
ұлттық мәдени құндылықтарды сіңіру.
Көрнекілігі : Отбасы, ата-ана, салт-дәстүрлер туралы нақыл сөздер.
Сабақ түрі: танымдық ойын
Барысы: Құрметті студенттер! Бүгінгі өткізетін сайысымыз «Ұрпақ
тәрбиесі– ұлт болашағы» тақырыбында.
Бүгінгі жастар – халқымыздың болашағы, еліміздің ертеңі. Оқушылардың
ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдайтын, білімді жастарды
анықтайтын, білімге қызығушылықтарын арттыратын сайысымызды
бастаймыз.
Ақыл –тон аңдағанға тозбайтұғын
Білім – кен қанша болса азбайтұғын.
Қатарың оза шауап бара жатса
Арқаның ауруы не қозбайтұғын
2 слайд
Мақсаты : Білім алушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға ынталандыру; Жас ұрпақтың танымдық көзқарасын, ой-өрісін, дүние- танымын кеңейту, іскерлік қасиеттерін дамыту; Логикалық ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау, студенттердің бойына ұлттық мәдени құндылықтарды сіңіру. Көрнекілігі : Отбасы, ата-ана, салт-дәстүрлер туралы нақыл сөздер. Сабақ түрі: танымдық ойын Барысы: Құрметті студенттер! Бүгінгі өткізетін сайысымыз «Ұрпақ тәрбиесі– ұлт болашағы» тақырыбында. Бүгінгі жастар – халқымыздың болашағы, еліміздің ертеңі. Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдайтын, білімді жастарды анықтайтын, білімге қызығушылықтарын арттыратын сайысымызды бастаймыз. Ақыл –тон аңдағанға тозбайтұғын Білім – кен қанша болса азбайтұғын. Қатарың оза шауап бара жатса Арқаның ауруы не қозбайтұғын
3 слайд
•
І айналым « Кім көп біледі?»
•
ІІ айналым « Полиглот ойыны»
•
ІІІ айналым « Ата салтың – халықтық
қалпың»
•
ІҮ айналым « Сыңарын тап »
•
Ү айналым Логикалық сұрақтар « Ойлан
тап»
3 слайд
• І айналым « Кім көп біледі?» • ІІ айналым « Полиглот ойыны» • ІІІ айналым « Ата салтың – халықтық қалпың» • ІҮ айналым « Сыңарын тап » • Ү айналым Логикалық сұрақтар « Ойлан тап»
4 слайд
•
І – « Кім көп біледі?» қойылған сұрақтарға келіскен-
келіспегеніңді білдіріп « ия» немесе «жоқ» деп жауап беруі
қажет.
1. Сыйлы адамға берілетін етті сыбаға деп атай ма?
2. Абай атамыздың шын аты Ибраһим дегенге келісесіз бе?
3. Тоқтар Әубәкіров қазақстанда алғаш ғарышқа ұшты ма?
4. Әбілхан Кастеев атақты сазгер ма?
5. « Үш бақытым» М.Әуезовтың өлеңі ме?
6. « Тоғызқұмалақ» қазақтың ұлттық ойыны ма?
7. Күй атасы Қорқыт баба дегенге келісесіз бе?
8. 1 мамыр балаларды қорғау күні ма?
9. Мұқағали Мақатаев «Абай жолы» романының авторы ма?
10. Аққу киелі құс дегенге келісесіз бе?
11. 9 мамыр Ұлы отан соғысының басталған күні ма?
12. « Палау» қазақтың ұлттық тағамына жата ма?
13. Жылқының пірі Қамбар ата ма?
14. 22 наурыз қазақ халқының Жаңа жылы дегенге келісесіз бе?
4 слайд
• І – « Кім көп біледі?» қойылған сұрақтарға келіскен- келіспегеніңді білдіріп « ия» немесе «жоқ» деп жауап беруі қажет. 1. Сыйлы адамға берілетін етті сыбаға деп атай ма? 2. Абай атамыздың шын аты Ибраһим дегенге келісесіз бе? 3. Тоқтар Әубәкіров қазақстанда алғаш ғарышқа ұшты ма? 4. Әбілхан Кастеев атақты сазгер ма? 5. « Үш бақытым» М.Әуезовтың өлеңі ме? 6. « Тоғызқұмалақ» қазақтың ұлттық ойыны ма? 7. Күй атасы Қорқыт баба дегенге келісесіз бе? 8. 1 мамыр балаларды қорғау күні ма? 9. Мұқағали Мақатаев «Абай жолы» романының авторы ма? 10. Аққу киелі құс дегенге келісесіз бе? 11. 9 мамыр Ұлы отан соғысының басталған күні ма? 12. « Палау» қазақтың ұлттық тағамына жата ма? 13. Жылқының пірі Қамбар ата ма? 14. 22 наурыз қазақ халқының Жаңа жылы дегенге келісесіз бе?
5 слайд
• ІІ. П олигот. Д ұры с ж ауапты үш тілде айту: қазақш а,
оры сш а ж әне ағы лш ы н тілде.
1. Ж ақсы ... үш ін ж ан пида.
2. А йды ң он бесі .... , он бесі қараңғы
3. К өңіл сы ры н ... білдіреді
4. ....... – алты н қазы на
• 5. Еңбегі ж оқ ..... – ы сты ғы ж оқ ж алы н
6. К өз қорқақ, .... баты р
7. .... басы – бұлақ, сөздің басы – құлақ
8. ...... алма, білім ал 9. Есепш і ..... қарайды , айды , күнді санайды
10. К үндіз ... алса, түнде үкі алады
5 слайд
• ІІ. П олигот. Д ұры с ж ауапты үш тілде айту: қазақш а, оры сш а ж әне ағы лш ы н тілде. 1. Ж ақсы ... үш ін ж ан пида. 2. А йды ң он бесі .... , он бесі қараңғы 3. К өңіл сы ры н ... білдіреді 4. ....... – алты н қазы на • 5. Еңбегі ж оқ ..... – ы сты ғы ж оқ ж алы н 6. К өз қорқақ, .... баты р 7. .... басы – бұлақ, сөздің басы – құлақ 8. ...... алма, білім ал 9. Есепш і ..... қарайды , айды , күнді санайды 10. К үндіз ... алса, түнде үкі алады
6 слайд
ІІІ – « Ата салтың – халықтық қалпың» Салт-
дәстүрге байланысты сұрақтар.
1. Сәукелені желегімен кім, қай уақытта киеді?
2. Жаңа аяқтанған баланың тез әрі сүрінбей жүруі
үшін жасалатын салт қалай аталады?
3. Үш арсызды ата?
4. Ұзатылған қызға берілетін дүние мүлік қалай
аталады?
5. Кешкілік ауылдың қыз-жігіттері ауыл сыртына
барып ойын-сауық жасайды, бұл қандай ойын?
6. Бес қаруды ата
6 слайд
ІІІ – « Ата салтың – халықтық қалпың» Салт- дәстүрге байланысты сұрақтар. 1. Сәукелені желегімен кім, қай уақытта киеді? 2. Жаңа аяқтанған баланың тез әрі сүрінбей жүруі үшін жасалатын салт қалай аталады? 3. Үш арсызды ата? 4. Ұзатылған қызға берілетін дүние мүлік қалай аталады? 5. Кешкілік ауылдың қыз-жігіттері ауыл сыртына барып ойын-сауық жасайды, бұл қандай ойын? 6. Бес қаруды ата
7 слайд
• ІҮ . С ы ң а р ы н т а п
1 . Ә д е п т і б а л а а т а -а н а с ы н
м а қ т а т а р … … … .
2 . А н а с ү т ін
а қ т а м а ғ а н д ы … … … …
3 . Ә к е т ұ р ы п ұ л
с ө й л е г е н н е н б е з… … … .
4 . Қ а р а ғ а й ғ а қ а р а п т а л
ө с е р … … … … …
5 . Ү й ін д е ұ л -қ ы зы
б а р д ы ң … … … … .
7 слайд
• ІҮ . С ы ң а р ы н т а п 1 . Ә д е п т і б а л а а т а -а н а с ы н м а қ т а т а р … … … . 2 . А н а с ү т ін а қ т а м а ғ а н д ы … … … … 3 . Ә к е т ұ р ы п ұ л с ө й л е г е н н е н б е з… … … . 4 . Қ а р а ғ а й ғ а қ а р а п т а л ө с е р … … … … … 5 . Ү й ін д е ұ л -қ ы зы б а р д ы ң … … … … .
8 слайд
•
Y. «Ойлан тап»
•
2. Жұмулы көзбен нені көруге болады?
3. Жаңбыр жауып тұрғанда қоян қандай ағаштың түбінде отырады?
4. Теңізде қандай тастар болмайды?
5. 31 ақпан күні не болады?
6. Қара мысықтың үйге кіруі қашан ыңғайлы?
7. Тамақ пісер алдында қазанға ең бірінші не салады?
8. Тышқанды ылғи қуып жүретін не?
9. Сен жарысқа қатыстың да, екінші орында келе жатқан адамды басып оздың.
Сен қазір қай орындасың?
10. Сандар қатарын жалғастыр: 18,20,24,32?
11. Төрт аққайың өсіп тұр. Әр қайыңның төрт бұтағы бар, әр бұтақтың төрт
сабағы бар. Әр сабақта төрт алма өсіп тұр. Сонда қанша алма бар?
12. Құландыға әжей кетіп бара жатыр. Оған қарама-қарсы үш шал келе жатыр. Әр
шалдың қолында дорба бар. Әр дорбаның ішінде бір-бір мысықтан. Барлығы
неше адам құландыға бара жатыр?
•
13. Кешкі ас ішіп болған соң ауыз үйде ыдыс-аяқ жуылмай қалды. Өйткені бір
жақсы фильм басталып кетті. Фильм біткесін қызыңыз сізге; « шеше, ыдысты
таңертең жуа салайыншы» десе, сіз не деп жауап берер едіңіз? Құптайсыз ба?
8 слайд
• Y. «Ойлан тап» • 2. Жұмулы көзбен нені көруге болады? 3. Жаңбыр жауып тұрғанда қоян қандай ағаштың түбінде отырады? 4. Теңізде қандай тастар болмайды? 5. 31 ақпан күні не болады? 6. Қара мысықтың үйге кіруі қашан ыңғайлы? 7. Тамақ пісер алдында қазанға ең бірінші не салады? 8. Тышқанды ылғи қуып жүретін не? 9. Сен жарысқа қатыстың да, екінші орында келе жатқан адамды басып оздың. Сен қазір қай орындасың? 10. Сандар қатарын жалғастыр: 18,20,24,32? 11. Төрт аққайың өсіп тұр. Әр қайыңның төрт бұтағы бар, әр бұтақтың төрт сабағы бар. Әр сабақта төрт алма өсіп тұр. Сонда қанша алма бар? 12. Құландыға әжей кетіп бара жатыр. Оған қарама-қарсы үш шал келе жатыр. Әр шалдың қолында дорба бар. Әр дорбаның ішінде бір-бір мысықтан. Барлығы неше адам құландыға бара жатыр? • 13. Кешкі ас ішіп болған соң ауыз үйде ыдыс-аяқ жуылмай қалды. Өйткені бір жақсы фильм басталып кетті. Фильм біткесін қызыңыз сізге; « шеше, ыдысты таңертең жуа салайыншы» десе, сіз не деп жауап берер едіңіз? Құптайсыз ба?
9 слайд
•
Қорытынды : Халқымыздың аяулы ұлы, зиялы
азаматы Б.Момышұлы кезінде «Жаудан да, даудан
да қорықпаған қазақ едім. Енді қорқынышым
көбейіп жүр. Балаларын бесікке бөлемеген, бесігі
жоқ елден қорқам. Немересіне ертегі айтып
беретін әжелердің азаюынан қорқам. Дәмді,
дәстүрді сыйламайтын балалар өсіп келеді. Оның
қолына қылыш берсе, кімді де болса шауып
тастауға даяр. Қолына кітап алмайды. Үйреніп
жатқан бала жоқ, үйретіп жатқан әке- шеше
жоқ.»- деп мұнайған екен. Бауыржан атамыз
бүгінде біздің арамызда жоқ. Осы атамыз
көтерген мәселе бүгінде бәрімізді алаңдатуы тиіс.
Бұл ата-анаға да, ұстаздарға да, балаларға да ой
салады деп ойлаймын.
9 слайд
• Қорытынды : Халқымыздың аяулы ұлы, зиялы азаматы Б.Момышұлы кезінде «Жаудан да, даудан да қорықпаған қазақ едім. Енді қорқынышым көбейіп жүр. Балаларын бесікке бөлемеген, бесігі жоқ елден қорқам. Немересіне ертегі айтып беретін әжелердің азаюынан қорқам. Дәмді, дәстүрді сыйламайтын балалар өсіп келеді. Оның қолына қылыш берсе, кімді де болса шауып тастауға даяр. Қолына кітап алмайды. Үйреніп жатқан бала жоқ, үйретіп жатқан әке- шеше жоқ.»- деп мұнайған екен. Бауыржан атамыз бүгінде біздің арамызда жоқ. Осы атамыз көтерген мәселе бүгінде бәрімізді алаңдатуы тиіс. Бұл ата-анаға да, ұстаздарға да, балаларға да ой салады деп ойлаймын.