Материалдар / Ұстаз ұлы тұлға
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұстаз ұлы тұлға

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: лексика - грамматикалық білімдерін жетілдіру, адамның дене мүшелеріне байланысты жаңа сөздерді енгізу; This is\These are сөз тіркестерін бекіту;”Head and shoulders, knees and toes” әнін үйрету Көрнекілігі: инерактивті тақта, сюжетті суреттер, үлестірмелі қағаздар, бейнебаян Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру, релаксация Good morning children! I’m glad to see you. Thank you, sit down please! Take the apples hang up it on the tree. Red apple - “I’m fine!” Green apple - “I’m O. K.!” Now, answer my questions: What day is it today? Who is absent? II. Let’s check up your home - task. Very good! III. Phonetic drill. (1 - слайд) Two little hands go clap, clap, clap, Two little feet go tap, tap, tap. Two little eyes are open wide, One little head go side to side.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2019
589
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Баяндамашы : Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Миркасимова Зулхумор

1 слайд
Баяндамашы : Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Миркасимова Зулхумор

1 слайд

Баяндамашы : Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Миркасимова Зулхумор

Ма қсаты: • Латын әлібиіне көшудың жолдарын қажеттілігі мен артықшылықтары, жастарға беретін мүмкіндіктеріне кеңінен тоқталып

2 слайд
Ма қсаты: • Латын әлібиіне көшудың жолдарын қажеттілігі мен артықшылықтары, жастарға беретін мүмкіндіктеріне кеңінен тоқталып маңыздылығын ашу

2 слайд

Ма қсаты: • Латын әлібиіне көшудың жолдарын қажеттілігі мен артықшылықтары, жастарға беретін мүмкіндіктеріне кеңінен тоқталып маңыздылығын ашу

Тақырыптың өзектігі • Латын жазу арқылы өткен мен бүгінгі және болашақ өміріміз жалғастық табады. Ол – ұрпақтар сабақтастығын

3 слайд
Тақырыптың өзектігі • Латын жазу арқылы өткен мен бүгінгі және болашақ өміріміз жалғастық табады. Ол – ұрпақтар сабақтастығын қамтамасыз ететін алтын көпір. Ал, жазудың өзгертілуі сол халықтың қоғамдық өмірінің барлық саласына, рухани әлемі мен мәдени деңгейіне, тіпті, әлеуметтік психологиясына әсер етеді.

3 слайд

Тақырыптың өзектігі • Латын жазу арқылы өткен мен бүгінгі және болашақ өміріміз жалғастық табады. Ол – ұрпақтар сабақтастығын қамтамасыз ететін алтын көпір. Ал, жазудың өзгертілуі сол халықтың қоғамдық өмірінің барлық саласына, рухани әлемі мен мәдени деңгейіне, тіпті, әлеуметтік психологиясына әсер етеді.

Міндеттер • Латын әлібиінің шығу тарихы мен оған көшудің жолдарын анықтау • Тақырып бойынша материалдарды зерттеу дағдысын ан

4 слайд
Міндеттер • Латын әлібиінің шығу тарихы мен оған көшудің жолдарын анықтау • Тақырып бойынша материалдарды зерттеу дағдысын анықтау

4 слайд

Міндеттер • Латын әлібиінің шығу тарихы мен оған көшудің жолдарын анықтау • Тақырып бойынша материалдарды зерттеу дағдысын анықтау

Жоспар: І. Кіріспе • Латын әліпбиіне көшу мәселесі. ІІ. Негізгі бөлім • Латын әліпбиінің талқылауға ұсынылған нұсқасы туралы.

5 слайд
Жоспар: І. Кіріспе • Латын әліпбиіне көшу мәселесі. ІІ. Негізгі бөлім • Латын әліпбиінің талқылауға ұсынылған нұсқасы туралы. • Латын әрпіне көшу- уақыт талабы. ІІІ. Тәжірибе бөлімі IV .Қорытынды

5 слайд

Жоспар: І. Кіріспе • Латын әліпбиіне көшу мәселесі. ІІ. Негізгі бөлім • Латын әліпбиінің талқылауға ұсынылған нұсқасы туралы. • Латын әрпіне көшу- уақыт талабы. ІІІ. Тәжірибе бөлімі IV .Қорытынды

Кіріспе • Менің ғылыми ізденушілік тақырыбым «Латын әліпбиіне көшу қажет пе ? » Менің бұл тақырыпты таңдаған себебім дәл қазі

6 слайд
Кіріспе • Менің ғылыми ізденушілік тақырыбым «Латын әліпбиіне көшу қажет пе ? » Менің бұл тақырыпты таңдаған себебім дәл қазіргі уақытта осы тақырып ересектер мен оқушылар арасында көп айтылуда. Мені де осы сұрақ ойландырды. Яғни «Латын әліпбиіне көшу қажет пе?» деген бүгінгі күннің сауалы – ел келешегін ойлаған әрбір азаматтың көкейкесті мәселесі болып отыр. Қолданылып келе жатқан әліпбиімізді латын жазуына ауыстыру бізге не береді, неден ұтамыз, неден ұтыламыз деген секілді сұрақтарға жауап іздеп өз жұмысымды бастап кеттім.

6 слайд

Кіріспе • Менің ғылыми ізденушілік тақырыбым «Латын әліпбиіне көшу қажет пе ? » Менің бұл тақырыпты таңдаған себебім дәл қазіргі уақытта осы тақырып ересектер мен оқушылар арасында көп айтылуда. Мені де осы сұрақ ойландырды. Яғни «Латын әліпбиіне көшу қажет пе?» деген бүгінгі күннің сауалы – ел келешегін ойлаған әрбір азаматтың көкейкесті мәселесі болып отыр. Қолданылып келе жатқан әліпбиімізді латын жазуына ауыстыру бізге не береді, неден ұтамыз, неден ұтыламыз деген секілді сұрақтарға жауап іздеп өз жұмысымды бастап кеттім.

ЕЛБАСЫМЫЗДЫҢ «ҚАЗАҚСТАН – 2050» СТРАТЕГИЯСЫ ҚАЛЫПТАСҚАН МЕМЛЕКЕТТІҢ ЖАҢА САЯСИ БАҒЫТЫ» АТТЫ ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫНА ЖОЛДАУЫНДА: • Б

7 слайд
ЕЛБАСЫМЫЗДЫҢ «ҚАЗАҚСТАН – 2050» СТРАТЕГИЯСЫ ҚАЛЫПТАСҚАН МЕМЛЕКЕТТІҢ ЖАҢА САЯСИ БАҒЫТЫ» АТТЫ ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫНА ЖОЛДАУЫНДА: • Біз 2025 жылдан бастап әліпбиімізді латын қарпіне, латын әліпбиіне көшіруге кірісуіміз керек. Бұл – ұлт болып шешуге тиіс принципті мәселе. Бір кезде тарих бедерінде біз мұндай қадамды жасағанбыз. • Балаларымыздың болашағы үшін осындай шешім қабылдауға тиіспіз және бұл әлеммен бірлесе түсуімізге, балаларымыздың ағылшын тілі мен интернет тілін жетік игеруіне, ең бастысы – қазақ тілін жаңғыртуға жағдай туғызады» – деп латын әліпбиіне көшудің қажеттілігін атап өтті. • Тілдері ұқсас, діні бір, түп негізі ортақ түркі тектес елдер осы күнге дейін әртүрлі әліпбимен жазып келеді, латын әліпбиін пайдаланатын түркі тілдес мемлекеттердің жазуы да бірізге түсірілмей келеді, барлығына ортақ әліпби құрастыру (жазу) түркі мемлекеттерінің тарихи, рухани, мәдени байланыстарының нығаюына, ынтымақтастыққа, өзара интеграцияға алып келер еді.

7 слайд

ЕЛБАСЫМЫЗДЫҢ «ҚАЗАҚСТАН – 2050» СТРАТЕГИЯСЫ ҚАЛЫПТАСҚАН МЕМЛЕКЕТТІҢ ЖАҢА САЯСИ БАҒЫТЫ» АТТЫ ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫНА ЖОЛДАУЫНДА: • Біз 2025 жылдан бастап әліпбиімізді латын қарпіне, латын әліпбиіне көшіруге кірісуіміз керек. Бұл – ұлт болып шешуге тиіс принципті мәселе. Бір кезде тарих бедерінде біз мұндай қадамды жасағанбыз. • Балаларымыздың болашағы үшін осындай шешім қабылдауға тиіспіз және бұл әлеммен бірлесе түсуімізге, балаларымыздың ағылшын тілі мен интернет тілін жетік игеруіне, ең бастысы – қазақ тілін жаңғыртуға жағдай туғызады» – деп латын әліпбиіне көшудің қажеттілігін атап өтті. • Тілдері ұқсас, діні бір, түп негізі ортақ түркі тектес елдер осы күнге дейін әртүрлі әліпбимен жазып келеді, латын әліпбиін пайдаланатын түркі тілдес мемлекеттердің жазуы да бірізге түсірілмей келеді, барлығына ортақ әліпби құрастыру (жазу) түркі мемлекеттерінің тарихи, рухани, мәдени байланыстарының нығаюына, ынтымақтастыққа, өзара интеграцияға алып келер еді.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Латын әліпбиінің талқылауға ұсынылған нұсқасы туралы • Қазақ тілінде 42 әріп бар. Алдыңғы жобамен салыстырғанда диграфтардың

10 слайд
Латын әліпбиінің талқылауға ұсынылған нұсқасы туралы • Қазақ тілінде 42 әріп бар. Алдыңғы жобамен салыстырғанда диграфтардың барлығы дерлік үтірмен өзгертіліп, латын әліпбиінде әріптің саны 32 болып отыр.Қазақ тіліндегі тән дыбыстарды ә,і,ү,ұ,ө,ғ,ң дыбыстардың орнына енді үтір таңбаланады. • ӘӘ- A’a’ ,   • Өө  ( Oo – O’o’ )  , • Ии,   Йй  бір ғана  І’і’, • Yy ,Ұұ   - Y’y’

10 слайд

Латын әліпбиінің талқылауға ұсынылған нұсқасы туралы • Қазақ тілінде 42 әріп бар. Алдыңғы жобамен салыстырғанда диграфтардың барлығы дерлік үтірмен өзгертіліп, латын әліпбиінде әріптің саны 32 болып отыр.Қазақ тіліндегі тән дыбыстарды ә,і,ү,ұ,ө,ғ,ң дыбыстардың орнына енді үтір таңбаланады. • ӘӘ- A’a’ ,   • Өө  ( Oo – O’o’ )  , • Ии,   Йй  бір ғана  І’і’, • Yy ,Ұұ   - Y’y’

• Бұқаралық ақпарат деректеріне сүйенсек, бүгінде әлемнің 70% елдері латын жазуы арқылы білімді игеріп, ғылыми зерттеулермен т

11 слайд
• Бұқаралық ақпарат деректеріне сүйенсек, бүгінде әлемнің 70% елдері латын жазуы арқылы білімді игеріп, ғылыми зерттеулермен танысуда . Бұл дегеніміз – білім, ғылым, саясат пен техника, мәдениет пен өнер, спорт т.б. қатысты жазбаша ақпараттың барлығы дерлік латын графикасымен беріледі, қоғамдық өмірдегі жаңалықтардың басым бөлігі осы графиканың негізінде таралады дегенді білідерді.  Демек, латын әліпбиінің біздің отанымыздың әлемдегі дамыған 30 елдің қатарына қосылу талабының орындалуы жолында маңызды роль атқаратыны сөзсіз.

11 слайд

• Бұқаралық ақпарат деректеріне сүйенсек, бүгінде әлемнің 70% елдері латын жазуы арқылы білімді игеріп, ғылыми зерттеулермен танысуда . Бұл дегеніміз – білім, ғылым, саясат пен техника, мәдениет пен өнер, спорт т.б. қатысты жазбаша ақпараттың барлығы дерлік латын графикасымен беріледі, қоғамдық өмірдегі жаңалықтардың басым бөлігі осы графиканың негізінде таралады дегенді білідерді.  Демек, латын әліпбиінің біздің отанымыздың әлемдегі дамыған 30 елдің қатарына қосылу талабының орындалуы жолында маңызды роль атқаратыны сөзсіз.

Латын әрпіне көшу- уақыт талабы • Білім, ғылым, өндіріс саласына еніп жатқан жаңа технологияларға латын әліпбиі арқылы қол жет

12 слайд
Латын әрпіне көшу- уақыт талабы • Білім, ғылым, өндіріс саласына еніп жатқан жаңа технологияларға латын әліпбиі арқылы қол жеткізудеміз. Сондықтан латын әліпбиіне көшумен халықаралық ақпараттық кеңістікке шығу жеңілдейді, яғни ғаламтор жүйесін халқымызға ана тілінде меңгеруге жол ашылады. Қазір бәріміздің көзіміз ашық, көкірегіміз ояу, бірнеше тілді бес-алты айдың ішінде қорықпай, еркін үйреніп алып жатқанда, ана тіліндегі дыбыстарды басқаша таңбалауды ғана меңгеріп алу біздерге көп қиындық келтірмейді. Әрі бүгінде ұялы байланыстағы хабарламалардың көбі осы графикамен жазылуда.

12 слайд

Латын әрпіне көшу- уақыт талабы • Білім, ғылым, өндіріс саласына еніп жатқан жаңа технологияларға латын әліпбиі арқылы қол жеткізудеміз. Сондықтан латын әліпбиіне көшумен халықаралық ақпараттық кеңістікке шығу жеңілдейді, яғни ғаламтор жүйесін халқымызға ана тілінде меңгеруге жол ашылады. Қазір бәріміздің көзіміз ашық, көкірегіміз ояу, бірнеше тілді бес-алты айдың ішінде қорықпай, еркін үйреніп алып жатқанда, ана тіліндегі дыбыстарды басқаша таңбалауды ғана меңгеріп алу біздерге көп қиындық келтірмейді. Әрі бүгінде ұялы байланыстағы хабарламалардың көбі осы графикамен жазылуда.

13 слайд

13 слайд

Тәжірибе бөлім Мен осы жобамды жүргізу мақсатында өзімдің сыныбым 7-Д сынып оқушыларын қазақ тілі сабағында «Латын әліпбиінд

14 слайд
Тәжірибе бөлім Мен осы жобамды жүргізу мақсатында өзімдің сыныбым 7-Д сынып оқушыларын қазақ тілі сабағында «Латын әліпбиінде жаза аласың ба?» деген сұрақ арқылы ойларын білу мақсатында мәтінді латын тілінде жаздырдым.«Магнит» деген мәтінді де жаздырдым. Ағылшын тіліндегі әріптерді жаза отырып оқушылардың қолы біршама жаттығып қалған секілді, онша қиналмады. Осы жұмысты жүргізбей тұрған кезде мен «Үйрене алады ма?» деп ойланушы едім. Қорқынышым сейілді.Олар жазды, демек олардың де қолдарыңыздан келетініне сендім.

14 слайд

Тәжірибе бөлім Мен осы жобамды жүргізу мақсатында өзімдің сыныбым 7-Д сынып оқушыларын қазақ тілі сабағында «Латын әліпбиінде жаза аласың ба?» деген сұрақ арқылы ойларын білу мақсатында мәтінді латын тілінде жаздырдым.«Магнит» деген мәтінді де жаздырдым. Ағылшын тіліндегі әріптерді жаза отырып оқушылардың қолы біршама жаттығып қалған секілді, онша қиналмады. Осы жұмысты жүргізбей тұрған кезде мен «Үйрене алады ма?» деп ойланушы едім. Қорқынышым сейілді.Олар жазды, демек олардың де қолдарыңыздан келетініне сендім.

• Тұжырым: Егер қай оқушы ағылшын тілі алфавитин жақсы біледі, ол оқушы латын тілінде жаза алады деген ойға келдім.

15 слайд
• Тұжырым: Егер қай оқушы ағылшын тілі алфавитин жақсы біледі, ол оқушы латын тілінде жаза алады деген ойға келдім.

15 слайд

• Тұжырым: Егер қай оқушы ағылшын тілі алфавитин жақсы біледі, ол оқушы латын тілінде жаза алады деген ойға келдім.

Қорытынды Біз, білім саласының қызметкерлері , ұлттық құндылықтарымыз бен тарихымызды дәріптейтін, халқымыздың ғасырлар бо

16 слайд
Қорытынды Біз, білім саласының қызметкерлері , ұлттық құндылықтарымыз бен тарихымызды дәріптейтін, халқымыздың ғасырлар бойы жалғасып келе жатқан адамгершілік қасиеттеріне сүйенетін рухы биік Мәңгілік елді құру жолындамыз. Латын әлибиіне көшудың негізгі ұтымдылық тіл ауыспай ,таңбаның ауысуы;екіншіден қарапайым тілмен айтқанда сөзді немесе дыбысты қалай есітсек, жазылуында солай жазамыз. “ Жұмыла көтерген жүк жеңіл”,“Көз- қорқақ, қол- батыр”, деп халқымыз айтқандай екі қолды сыбанып нақты нық қадаммен алға басайық.

16 слайд

Қорытынды Біз, білім саласының қызметкерлері , ұлттық құндылықтарымыз бен тарихымызды дәріптейтін, халқымыздың ғасырлар бойы жалғасып келе жатқан адамгершілік қасиеттеріне сүйенетін рухы биік Мәңгілік елді құру жолындамыз. Латын әлибиіне көшудың негізгі ұтымдылық тіл ауыспай ,таңбаның ауысуы;екіншіден қарапайым тілмен айтқанда сөзді немесе дыбысты қалай есітсек, жазылуында солай жазамыз. “ Жұмыла көтерген жүк жеңіл”,“Көз- қорқақ, қол- батыр”, деп халқымыз айтқандай екі қолды сыбанып нақты нық қадаммен алға басайық.

Пайдаланыл ған әдебиеттер • Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың 2017 жылы 12 сәуірде «Болашақ

17 слайд
Пайдаланыл ған әдебиеттер • Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың 2017 жылы 12 сәуірде «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласы. • Городкова Ю.И. Латинский язык. Учебник-6-е изд, • Боровский Я.М , Болдырев А. Учебник латинского языка изд-4 • Ақпараттық көздер.

17 слайд

Пайдаланыл ған әдебиеттер • Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың 2017 жылы 12 сәуірде «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласы. • Городкова Ю.И. Латинский язык. Учебник-6-е изд, • Боровский Я.М , Болдырев А. Учебник латинского языка изд-4 • Ақпараттық көздер.

18 слайд

18 слайд