Материалдар / Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар (презентация)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
Курс мұғалімдері үшін сабақ презентациясы, 9-класс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2020
2341
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ Ақтөбе қаласы №48 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі Уа

1 слайд
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ Ақтөбе қаласы №48 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі Уайсова Зинегуль Закиржановна

1 слайд

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ Ақтөбе қаласы №48 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі Уайсова Зинегуль Закиржановна

Ұзақ мерзімді жоспар 9.1А бөлімі: Жазықтықтағы векторлар Сабақтың тақырыбы : Вектор . Векторларға амалдар қолдану. Колли

2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар 9.1А бөлімі: Жазықтықтағы векторлар Сабақтың тақырыбы : Вектор . Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар.К үні : 19.04.19 Сынып : 9

2 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар 9.1А бөлімі: Жазықтықтағы векторлар Сабақтың тақырыбы : Вектор . Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар.К үні : 19.04.19 Сынып : 9

О қ у м а қ с а т ы • 9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу Сабақ мақсаты • е кі вектордың скаляр көбейтіндісін таб

3 слайд
О қ у м а қ с а т ы • 9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу Сабақ мақсаты • е кі вектордың скаляр көбейтіндісін табу; • векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептер шығаруда қолдану; • векторлардың скаляр көбейтіндісін қиындығы жоғары есептерді шешуде қолдану.Б а ғ а л а у к р и т е р и й л е р і • Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табады.

3 слайд

О қ у м а қ с а т ы • 9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу Сабақ мақсаты • е кі вектордың скаляр көбейтіндісін табу; • векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептер шығаруда қолдану; • векторлардың скаляр көбейтіндісін қиындығы жоғары есептерді шешуде қолдану.Б а ғ а л а у к р и т е р и й л е р і • Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табады.

Тілдік мақсаттар Оқушылар: О сы тақырыпқа қатысты меңгеретін тілдік мақсаттар: - -перпендикуляр векторлар; - -коллинеар вектор

4 слайд
Тілдік мақсаттар Оқушылар: О сы тақырыпқа қатысты меңгеретін тілдік мақсаттар: - -перпендикуляр векторлар; - -коллинеар векторлар; - -коллинеар емес векторлар; - -скаляр көбейтінд; - -скаляр шама. Құндылықтарды дарыту Жалпыға ортақ еңбек қоғамы  Топта жұмыс жасаудың үлкен еңбек екенін ұғындыру, оқушылардың бір-бірін құрметтеу, адамгершілік қасиеттерін дарыту.Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Пәнаралық байланыстар Физика (Механикалық жұмыс. Қозғалыс)

4 слайд

Тілдік мақсаттар Оқушылар: О сы тақырыпқа қатысты меңгеретін тілдік мақсаттар: - -перпендикуляр векторлар; - -коллинеар векторлар; - -коллинеар емес векторлар; - -скаляр көбейтінд; - -скаляр шама. Құндылықтарды дарыту Жалпыға ортақ еңбек қоғамы  Топта жұмыс жасаудың үлкен еңбек екенін ұғындыру, оқушылардың бір-бірін құрметтеу, адамгершілік қасиеттерін дарыту.Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Пәнаралық байланыстар Физика (Механикалық жұмыс. Қозғалыс)

Белсенді оқыту әдістері • «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!» әдісі • «Ия, жоқ» әдісі Бағалау әдістері • Оқушылардың

5 слайд
Белсенді оқыту әдістері • «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!» әдісі • «Ия, жоқ» әдісі Бағалау әдістері • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы • «+»; «-» әдісі • Топ көшбасшысың бағалауы Саралау әдістері • Оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша сараланады. Сабақтың басы

5 слайд

Белсенді оқыту әдістері • «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!» әдісі • «Ия, жоқ» әдісі Бағалау әдістері • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы • «+»; «-» әдісі • Топ көшбасшысың бағалауы Саралау әдістері • Оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша сараланады. Сабақтың басы

Топтық жұмыс • Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. • Саралау: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі бойынша

6 слайд
Топтық жұмыс • Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. • Саралау: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым-қатынас формалары бойынша сараланады. Оқулықпен жұмыс • Бағалау: Оқушының әрбір дұрыс жауаптары үшін мадақтау, қолдау, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша сараланады. Қалыптастырушы бағалау • Бағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау : Қарқын бойынша сараланады . Сабақтың ортасы

6 слайд

Топтық жұмыс • Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. • Саралау: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым-қатынас формалары бойынша сараланады. Оқулықпен жұмыс • Бағалау: Оқушының әрбір дұрыс жауаптары үшін мадақтау, қолдау, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша сараланады. Қалыптастырушы бағалау • Бағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау : Қарқын бойынша сараланады . Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі Топ тапсырмалары: №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің анықтам асын тұжыр

7 слайд
Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі Топ тапсырмалары: №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің анықтам асын тұжырымдаңдар. Анықтама. және векторларының с каляр көбейтіндісі деп осы векторлардың ұзындықтары мен олардың арасындағы бұрыштың косинусының көбейтіндісін айтады. Екі вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Анықтама бо йынша , (1) мұндағы ) №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің теоремасын тұжырымдаңдар. (Екі вектордың координаталары берілген жағдай) Теорема. Екі вектордың скаляр көбейтіндісі олардың сәйкес координаталарының көбейтінділерінің қосындысына тең. Ек і вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Теорема бойынша * = а 1в1 + а 2в2 (2)

7 слайд

Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі Топ тапсырмалары: №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің анықтам асын тұжырымдаңдар. Анықтама. және векторларының с каляр көбейтіндісі деп осы векторлардың ұзындықтары мен олардың арасындағы бұрыштың косинусының көбейтіндісін айтады. Екі вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Анықтама бо йынша , (1) мұндағы ) №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің теоремасын тұжырымдаңдар. (Екі вектордың координаталары берілген жағдай) Теорема. Екі вектордың скаляр көбейтіндісі олардың сәйкес координаталарының көбейтінділерінің қосындысына тең. Ек і вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Теорема бойынша * = а 1в1 + а 2в2 (2)

№2. Векторлардың скаляр көбейтіндісін табыңдар. =5, =8, және векторларының ар асындағы бұрыш 60 0-қа тең болса ,

8 слайд
№2. Векторлардың скаляр көбейтіндісін табыңдар. =5, =8, және векторларының ар асындағы бұрыш 60 0-қа тең болса , және векторларының скаляр көбейтіндісін табыңыз. Жауабы: 20 №2 . және векторларының скаляр көбейтіндісін есептеңдер : , Жауабы : -15 Дескри птор: - Анықт аманы, теореманы тұжырымдайды; - векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептеуде қолданады; - есепті шығарады; - жауабын жазады. Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. Саралау: «Ойлан , бірік, б өліс » әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым -қатынас формалары бойынша саралаймын.

8 слайд

№2. Векторлардың скаляр көбейтіндісін табыңдар. =5, =8, және векторларының ар асындағы бұрыш 60 0-қа тең болса , және векторларының скаляр көбейтіндісін табыңыз. Жауабы: 20 №2 . және векторларының скаляр көбейтіндісін есептеңдер : , Жауабы : -15 Дескри птор: - Анықт аманы, теореманы тұжырымдайды; - векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептеуде қолданады; - есепті шығарады; - жауабын жазады. Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. Саралау: «Ойлан , бірік, б өліс » әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым -қатынас формалары бойынша саралаймын.

Оқулықпен жұмыс: №82 (3) Қабырғасы а –ға тең АВС үшбұрышының ВД биіктігі жүргізілген. 3) скаляр көбейтінді сін тап

9 слайд
Оқулықпен жұмыс: №82 (3) Қабырғасы а –ға тең АВС үшбұрышының ВД биіктігі жүргізілген. 3) скаляр көбейтінді сін тап. В А С Д Дескриптор: - есептің берілгенін дұ рыс жазады ; - үшбұ рышты анықтайды, үшбұрыштың бұрышын анықтайды; - қабырғасы арқылы теңдік құрастырады; - вектор лар дың скаляр көбейтіндісі н табады; - жауабын жазады. 1) Қабырғалары а – ға тең үшбұрыш қалай аталады? 2) Неліктен т еңқабырғалы үшбұрыш тың бір бұрышы 60 0-қа тең? 3) векторларының скаляр көбейтіндісін табу үшін нешінші формуланы қолданамыз? Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша саралаймын. Бағалау: . Оқушының әрбір жауаптары үшін мадақтау, қолдау. Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау, дескриптор бойынша бағалау.

9 слайд

Оқулықпен жұмыс: №82 (3) Қабырғасы а –ға тең АВС үшбұрышының ВД биіктігі жүргізілген. 3) скаляр көбейтінді сін тап. В А С Д Дескриптор: - есептің берілгенін дұ рыс жазады ; - үшбұ рышты анықтайды, үшбұрыштың бұрышын анықтайды; - қабырғасы арқылы теңдік құрастырады; - вектор лар дың скаляр көбейтіндісі н табады; - жауабын жазады. 1) Қабырғалары а – ға тең үшбұрыш қалай аталады? 2) Неліктен т еңқабырғалы үшбұрыш тың бір бұрышы 60 0-қа тең? 3) векторларының скаляр көбейтіндісін табу үшін нешінші формуланы қолданамыз? Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша саралаймын. Бағалау: . Оқушының әрбір жауаптары үшін мадақтау, қолдау. Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау, дескриптор бойынша бағалау.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: №1. =2 , =3 ал арасында ғы бүрыш 135 0-ке тең. Векторлардың скаляр көбе йтіндісі

10 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: №1. =2 , =3 ал арасында ғы бүрыш 135 0-ке тең. Векторлардың скаляр көбе йтіндісін есептеңіз. Шешімі : * = * cos 135 0 = -3 2 Жауабы : -3 2 №2. «Бос тор көздері толтыру» әдісі 5 3 2 2 10 cos α 1 2 3 * 3 3 15 Дескриптор: - векторлардың скаляр көбейтіндісін табады; - екі вектордың арасындағы бұрышты табады; - вектордың скаляр көбейтіндісі формуласы көмегімен белгісіз вектор модулін табады; Б ағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағала нады. Саралау: Қа рқын бойынша саралаймын.

10 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: №1. =2 , =3 ал арасында ғы бүрыш 135 0-ке тең. Векторлардың скаляр көбе йтіндісін есептеңіз. Шешімі : * = * cos 135 0 = -3 2 Жауабы : -3 2 №2. «Бос тор көздері толтыру» әдісі 5 3 2 2 10 cos α 1 2 3 * 3 3 15 Дескриптор: - векторлардың скаляр көбейтіндісін табады; - екі вектордың арасындағы бұрышты табады; - вектордың скаляр көбейтіндісі формуласы көмегімен белгісіз вектор модулін табады; Б ағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағала нады. Саралау: Қа рқын бойынша саралаймын.

Сабақтың соңы

11 слайд
Сабақтың соңы

11 слайд

Сабақтың соңы

Назарларыңызға рақмет!

12 слайд
Назарларыңызға рақмет!

12 слайд

Назарларыңызға рақмет!