Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар (презентация)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ
Ақтөбе қаласы №48 жалпы білім беретін
орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Уайсова Зинегуль Закиржановна
1 слайд
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ Ақтөбе қаласы №48 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі Уайсова Зинегуль Закиржановна
2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар 9.1А бөлімі: Жазықтықтағы векторлар
Сабақтың тақырыбы : Вектор . Векторларға
амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар
емес векторлар.К үні : 19.04.19 Сынып : 9
2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар 9.1А бөлімі: Жазықтықтағы векторлар Сабақтың тақырыбы : Вектор . Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар.К үні : 19.04.19 Сынып : 9
3 слайд
О
қ
у
м
а
қ
с
а
т
ы •
9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу
Сабақ
мақсаты •
е кі вектордың скаляр көбейтіндісін табу;
•
векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын
есептер шығаруда қолдану;
•
векторлардың скаляр көбейтіндісін қиындығы жоғары
есептерді шешуде қолдану.Б
а
ғ
а
л
а
у
к
р
и
т
е
р
и
й
л
е
р
і •
Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табады.
3 слайд
О қ у м а қ с а т ы • 9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу Сабақ мақсаты • е кі вектордың скаляр көбейтіндісін табу; • векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептер шығаруда қолдану; • векторлардың скаляр көбейтіндісін қиындығы жоғары есептерді шешуде қолдану.Б а ғ а л а у к р и т е р и й л е р і • Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табады.
4 слайд
Тілдік мақсаттар
Оқушылар: О сы тақырыпқа қатысты
меңгеретін тілдік мақсаттар:
-
-перпендикуляр векторлар;
-
-коллинеар векторлар;
-
-коллинеар емес векторлар;
-
-скаляр көбейтінд;
-
-скаляр шама.
Құндылықтарды дарыту
Жалпыға ортақ еңбек қоғамы
Топта жұмыс жасаудың үлкен
еңбек екенін ұғындыру,
оқушылардың бір-бірін
құрметтеу, адамгершілік
қасиеттерін дарыту.Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Қолдану Пәнаралық байланыстар
Физика (Механикалық жұмыс. Қозғалыс)
4 слайд
Тілдік мақсаттар Оқушылар: О сы тақырыпқа қатысты меңгеретін тілдік мақсаттар: - -перпендикуляр векторлар; - -коллинеар векторлар; - -коллинеар емес векторлар; - -скаляр көбейтінд; - -скаляр шама. Құндылықтарды дарыту Жалпыға ортақ еңбек қоғамы Топта жұмыс жасаудың үлкен еңбек екенін ұғындыру, оқушылардың бір-бірін құрметтеу, адамгершілік қасиеттерін дарыту.Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Пәнаралық байланыстар Физика (Механикалық жұмыс. Қозғалыс)
5 слайд
Белсенді оқыту
әдістері
•
«Өзіңізге
тілегенді
басқаларға
тілеңіз!» әдісі
•
«Ия, жоқ» әдісі Бағалау әдістері
•
Оқушылардың өзін-
өзі бағалауы
•
«+»; «-» әдісі
•
Топ көшбасшысың
бағалауы Саралау әдістері
•
Оқушының
дербестігі мен
жауапкершілігі
бойынша
сараланады. Сабақтың басы
5 слайд
Белсенді оқыту әдістері • «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!» әдісі • «Ия, жоқ» әдісі Бағалау әдістері • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы • «+»; «-» әдісі • Топ көшбасшысың бағалауы Саралау әдістері • Оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша сараланады. Сабақтың басы
6 слайд
Топтық жұмыс
•
Бағалау:
Дескриптор арқылы
оқушылар қарсы
топты бағалайды.
•
Саралау: «Ойлан,
бірік, бөліс!» әдісі
бойынша топтық
жұмыс кезінде
қарым-қатынас
формалары бойынша
сараланады. Оқулықпен
жұмыс
•
Бағалау:
Оқушының әрбір
дұрыс жауаптары
үшін мадақтау,
қолдау,
дескриптор
бойынша бағалау.
•
Саралау: Диалог
және қолдау
көрсету бойынша
сараланады. Қалыптастырушы
бағалау
•
Бағалау: «Т»
диаграмма» әдісін
пайдаланып,
дескриптор
бойынша бағалау.
•
Саралау : Қарқын
бойынша
сараланады . Сабақтың ортасы
6 слайд
Топтық жұмыс • Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. • Саралау: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым-қатынас формалары бойынша сараланады. Оқулықпен жұмыс • Бағалау: Оқушының әрбір дұрыс жауаптары үшін мадақтау, қолдау, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша сараланады. Қалыптастырушы бағалау • Бағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау : Қарқын бойынша сараланады . Сабақтың ортасы
7 слайд
Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі Топ тапсырмалары:
№1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің анықтам асын тұжырымдаңдар.
Анықтама. және векторларының с каляр көбейтіндісі деп осы векторлардың ұзындықтары мен олардың арасындағы
бұрыштың косинусының көбейтіндісін айтады.
Екі вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: .
Анықтама бо йынша , (1) мұндағы )
№1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің теоремасын тұжырымдаңдар. (Екі вектордың координаталары берілген
жағдай)
Теорема. Екі вектордың скаляр көбейтіндісі олардың сәйкес координаталарының көбейтінділерінің қосындысына тең.
Ек і вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: .
Теорема бойынша * = а 1в1 + а 2в2 (2)
7 слайд
Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі Топ тапсырмалары: №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің анықтам асын тұжырымдаңдар. Анықтама. және векторларының с каляр көбейтіндісі деп осы векторлардың ұзындықтары мен олардың арасындағы бұрыштың косинусының көбейтіндісін айтады. Екі вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Анықтама бо йынша , (1) мұндағы ) №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің теоремасын тұжырымдаңдар. (Екі вектордың координаталары берілген жағдай) Теорема. Екі вектордың скаляр көбейтіндісі олардың сәйкес координаталарының көбейтінділерінің қосындысына тең. Ек і вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Теорема бойынша * = а 1в1 + а 2в2 (2)
8 слайд
№2. Векторлардың скаляр көбейтіндісін табыңдар.
=5, =8, және векторларының ар асындағы бұрыш 60 0-қа тең болса , және векторларының скаляр
көбейтіндісін табыңыз.
Жауабы: 20
№2 . және векторларының скаляр көбейтіндісін есептеңдер :
, Жауабы : -15
Дескри птор: - Анықт аманы, теореманы тұжырымдайды;
- векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептеуде қолданады;
- есепті шығарады;
- жауабын жазады.
Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды.
Саралау: «Ойлан , бірік, б өліс » әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым -қатынас формалары бойынша саралаймын.
8 слайд
№2. Векторлардың скаляр көбейтіндісін табыңдар. =5, =8, және векторларының ар асындағы бұрыш 60 0-қа тең болса , және векторларының скаляр көбейтіндісін табыңыз. Жауабы: 20 №2 . және векторларының скаляр көбейтіндісін есептеңдер : , Жауабы : -15 Дескри птор: - Анықт аманы, теореманы тұжырымдайды; - векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептеуде қолданады; - есепті шығарады; - жауабын жазады. Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. Саралау: «Ойлан , бірік, б өліс » әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым -қатынас формалары бойынша саралаймын.
9 слайд
Оқулықпен жұмыс: №82 (3)
Қабырғасы а –ға тең АВС үшбұрышының ВД биіктігі жүргізілген. 3) скаляр көбейтінді сін тап.
В
А С
Д
Дескриптор: - есептің берілгенін дұ рыс жазады ;
- үшбұ рышты анықтайды, үшбұрыштың бұрышын анықтайды;
- қабырғасы арқылы теңдік құрастырады;
- вектор лар дың скаляр көбейтіндісі н табады;
- жауабын жазады.
1) Қабырғалары а – ға тең үшбұрыш қалай аталады?
2) Неліктен т еңқабырғалы үшбұрыш тың бір бұрышы 60 0-қа тең?
3) векторларының скаляр көбейтіндісін табу үшін нешінші формуланы қолданамыз?
Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша саралаймын.
Бағалау: . Оқушының әрбір жауаптары үшін мадақтау, қолдау. Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды
марапаттау, дескриптор бойынша бағалау.
9 слайд
Оқулықпен жұмыс: №82 (3) Қабырғасы а –ға тең АВС үшбұрышының ВД биіктігі жүргізілген. 3) скаляр көбейтінді сін тап. В А С Д Дескриптор: - есептің берілгенін дұ рыс жазады ; - үшбұ рышты анықтайды, үшбұрыштың бұрышын анықтайды; - қабырғасы арқылы теңдік құрастырады; - вектор лар дың скаляр көбейтіндісі н табады; - жауабын жазады. 1) Қабырғалары а – ға тең үшбұрыш қалай аталады? 2) Неліктен т еңқабырғалы үшбұрыш тың бір бұрышы 60 0-қа тең? 3) векторларының скаляр көбейтіндісін табу үшін нешінші формуланы қолданамыз? Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша саралаймын. Бағалау: . Оқушының әрбір жауаптары үшін мадақтау, қолдау. Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау, дескриптор бойынша бағалау.
10 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:
№1. =2 , =3 ал арасында ғы бүрыш 135 0-ке тең. Векторлардың скаляр көбе йтіндісін есептеңіз.
Шешімі : * = * cos 135 0 = -3 2
Жауабы : -3 2
№2. «Бос тор көздері толтыру» әдісі
5 3
2 2 10
cos α 1
2
3
* 3 3 15
Дескриптор: - векторлардың скаляр көбейтіндісін табады;
- екі вектордың арасындағы бұрышты табады;
- вектордың скаляр көбейтіндісі формуласы көмегімен белгісіз вектор модулін табады;
Б ағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағала нады.
Саралау: Қа рқын бойынша саралаймын.
10 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: №1. =2 , =3 ал арасында ғы бүрыш 135 0-ке тең. Векторлардың скаляр көбе йтіндісін есептеңіз. Шешімі : * = * cos 135 0 = -3 2 Жауабы : -3 2 №2. «Бос тор көздері толтыру» әдісі 5 3 2 2 10 cos α 1 2 3 * 3 3 15 Дескриптор: - векторлардың скаляр көбейтіндісін табады; - екі вектордың арасындағы бұрышты табады; - вектордың скаляр көбейтіндісі формуласы көмегімен белгісіз вектор модулін табады; Б ағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағала нады. Саралау: Қа рқын бойынша саралаймын.
11 слайд
Сабақтың соңы
11 слайд
Сабақтың соңы
12 слайд
Назарларыңызға рақмет!
12 слайд
Назарларыңызға рақмет!