Материалдар / Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар (презентация)

Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
Курс мұғалімдері үшін сабақ презентациясы, 9-класс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2020
2314
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ Ақтөбе қаласы №48 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі Уа

1 слайд
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ Ақтөбе қаласы №48 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі Уайсова Зинегуль Закиржановна

1 слайд

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ Ақтөбе қаласы №48 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі Уайсова Зинегуль Закиржановна

Ұзақ мерзімді жоспар 9.1А бөлімі: Жазықтықтағы векторлар Сабақтың тақырыбы : Вектор . Векторларға амалдар қолдану. Колли

2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар 9.1А бөлімі: Жазықтықтағы векторлар Сабақтың тақырыбы : Вектор . Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар.К үні : 19.04.19 Сынып : 9

2 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар 9.1А бөлімі: Жазықтықтағы векторлар Сабақтың тақырыбы : Вектор . Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар.К үні : 19.04.19 Сынып : 9

О қ у м а қ с а т ы • 9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу Сабақ мақсаты • е кі вектордың скаляр көбейтіндісін таб

3 слайд
О қ у м а қ с а т ы • 9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу Сабақ мақсаты • е кі вектордың скаляр көбейтіндісін табу; • векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептер шығаруда қолдану; • векторлардың скаляр көбейтіндісін қиындығы жоғары есептерді шешуде қолдану.Б а ғ а л а у к р и т е р и й л е р і • Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табады.

3 слайд

О қ у м а қ с а т ы • 9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу Сабақ мақсаты • е кі вектордың скаляр көбейтіндісін табу; • векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептер шығаруда қолдану; • векторлардың скаляр көбейтіндісін қиындығы жоғары есептерді шешуде қолдану.Б а ғ а л а у к р и т е р и й л е р і • Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табады.

Тілдік мақсаттар Оқушылар: О сы тақырыпқа қатысты меңгеретін тілдік мақсаттар: - -перпендикуляр векторлар; - -коллинеар вектор

4 слайд
Тілдік мақсаттар Оқушылар: О сы тақырыпқа қатысты меңгеретін тілдік мақсаттар: - -перпендикуляр векторлар; - -коллинеар векторлар; - -коллинеар емес векторлар; - -скаляр көбейтінд; - -скаляр шама. Құндылықтарды дарыту Жалпыға ортақ еңбек қоғамы  Топта жұмыс жасаудың үлкен еңбек екенін ұғындыру, оқушылардың бір-бірін құрметтеу, адамгершілік қасиеттерін дарыту.Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Пәнаралық байланыстар Физика (Механикалық жұмыс. Қозғалыс)

4 слайд

Тілдік мақсаттар Оқушылар: О сы тақырыпқа қатысты меңгеретін тілдік мақсаттар: - -перпендикуляр векторлар; - -коллинеар векторлар; - -коллинеар емес векторлар; - -скаляр көбейтінд; - -скаляр шама. Құндылықтарды дарыту Жалпыға ортақ еңбек қоғамы  Топта жұмыс жасаудың үлкен еңбек екенін ұғындыру, оқушылардың бір-бірін құрметтеу, адамгершілік қасиеттерін дарыту.Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Пәнаралық байланыстар Физика (Механикалық жұмыс. Қозғалыс)

Белсенді оқыту әдістері • «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!» әдісі • «Ия, жоқ» әдісі Бағалау әдістері • Оқушылардың

5 слайд
Белсенді оқыту әдістері • «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!» әдісі • «Ия, жоқ» әдісі Бағалау әдістері • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы • «+»; «-» әдісі • Топ көшбасшысың бағалауы Саралау әдістері • Оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша сараланады. Сабақтың басы

5 слайд

Белсенді оқыту әдістері • «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!» әдісі • «Ия, жоқ» әдісі Бағалау әдістері • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы • «+»; «-» әдісі • Топ көшбасшысың бағалауы Саралау әдістері • Оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша сараланады. Сабақтың басы

Топтық жұмыс • Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. • Саралау: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі бойынша

6 слайд
Топтық жұмыс • Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. • Саралау: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым-қатынас формалары бойынша сараланады. Оқулықпен жұмыс • Бағалау: Оқушының әрбір дұрыс жауаптары үшін мадақтау, қолдау, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша сараланады. Қалыптастырушы бағалау • Бағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау : Қарқын бойынша сараланады . Сабақтың ортасы

6 слайд

Топтық жұмыс • Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. • Саралау: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым-қатынас формалары бойынша сараланады. Оқулықпен жұмыс • Бағалау: Оқушының әрбір дұрыс жауаптары үшін мадақтау, қолдау, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша сараланады. Қалыптастырушы бағалау • Бағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағалау. • Саралау : Қарқын бойынша сараланады . Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі Топ тапсырмалары: №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің анықтам асын тұжыр

7 слайд
Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі Топ тапсырмалары: №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің анықтам асын тұжырымдаңдар. Анықтама. және векторларының с каляр көбейтіндісі деп осы векторлардың ұзындықтары мен олардың арасындағы бұрыштың косинусының көбейтіндісін айтады. Екі вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Анықтама бо йынша , (1) мұндағы ) №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің теоремасын тұжырымдаңдар. (Екі вектордың координаталары берілген жағдай) Теорема. Екі вектордың скаляр көбейтіндісі олардың сәйкес координаталарының көбейтінділерінің қосындысына тең. Ек і вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Теорема бойынша * = а 1в1 + а 2в2 (2)

7 слайд

Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі Топ тапсырмалары: №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің анықтам асын тұжырымдаңдар. Анықтама. және векторларының с каляр көбейтіндісі деп осы векторлардың ұзындықтары мен олардың арасындағы бұрыштың косинусының көбейтіндісін айтады. Екі вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Анықтама бо йынша , (1) мұндағы ) №1. Вектор лар дың скаляр көбейтіндісінің теоремасын тұжырымдаңдар. (Екі вектордың координаталары берілген жағдай) Теорема. Екі вектордың скаляр көбейтіндісі олардың сәйкес координаталарының көбейтінділерінің қосындысына тең. Ек і вектордың скалярлық көбейтіндісі былай жазылады: . Теорема бойынша * = а 1в1 + а 2в2 (2)

№2. Векторлардың скаляр көбейтіндісін табыңдар. =5, =8, және векторларының ар асындағы бұрыш 60 0-қа тең болса ,

8 слайд
№2. Векторлардың скаляр көбейтіндісін табыңдар. =5, =8, және векторларының ар асындағы бұрыш 60 0-қа тең болса , және векторларының скаляр көбейтіндісін табыңыз. Жауабы: 20 №2 . және векторларының скаляр көбейтіндісін есептеңдер : , Жауабы : -15 Дескри птор: - Анықт аманы, теореманы тұжырымдайды; - векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептеуде қолданады; - есепті шығарады; - жауабын жазады. Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. Саралау: «Ойлан , бірік, б өліс » әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым -қатынас формалары бойынша саралаймын.

8 слайд

№2. Векторлардың скаляр көбейтіндісін табыңдар. =5, =8, және векторларының ар асындағы бұрыш 60 0-қа тең болса , және векторларының скаляр көбейтіндісін табыңыз. Жауабы: 20 №2 . және векторларының скаляр көбейтіндісін есептеңдер : , Жауабы : -15 Дескри птор: - Анықт аманы, теореманы тұжырымдайды; - векторлардың скаляр көбейтіндісінің формуласын есептеуде қолданады; - есепті шығарады; - жауабын жазады. Бағалау: Дескриптор арқылы оқушылар қарсы топты бағалайды. Саралау: «Ойлан , бірік, б өліс » әдісі бойынша топтық жұмыс кезінде қарым -қатынас формалары бойынша саралаймын.

Оқулықпен жұмыс: №82 (3) Қабырғасы а –ға тең АВС үшбұрышының ВД биіктігі жүргізілген. 3) скаляр көбейтінді сін тап

9 слайд
Оқулықпен жұмыс: №82 (3) Қабырғасы а –ға тең АВС үшбұрышының ВД биіктігі жүргізілген. 3) скаляр көбейтінді сін тап. В А С Д Дескриптор: - есептің берілгенін дұ рыс жазады ; - үшбұ рышты анықтайды, үшбұрыштың бұрышын анықтайды; - қабырғасы арқылы теңдік құрастырады; - вектор лар дың скаляр көбейтіндісі н табады; - жауабын жазады. 1) Қабырғалары а – ға тең үшбұрыш қалай аталады? 2) Неліктен т еңқабырғалы үшбұрыш тың бір бұрышы 60 0-қа тең? 3) векторларының скаляр көбейтіндісін табу үшін нешінші формуланы қолданамыз? Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша саралаймын. Бағалау: . Оқушының әрбір жауаптары үшін мадақтау, қолдау. Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау, дескриптор бойынша бағалау.

9 слайд

Оқулықпен жұмыс: №82 (3) Қабырғасы а –ға тең АВС үшбұрышының ВД биіктігі жүргізілген. 3) скаляр көбейтінді сін тап. В А С Д Дескриптор: - есептің берілгенін дұ рыс жазады ; - үшбұ рышты анықтайды, үшбұрыштың бұрышын анықтайды; - қабырғасы арқылы теңдік құрастырады; - вектор лар дың скаляр көбейтіндісі н табады; - жауабын жазады. 1) Қабырғалары а – ға тең үшбұрыш қалай аталады? 2) Неліктен т еңқабырғалы үшбұрыш тың бір бұрышы 60 0-қа тең? 3) векторларының скаляр көбейтіндісін табу үшін нешінші формуланы қолданамыз? Саралау: Диалог және қолдау көрсету бойынша саралаймын. Бағалау: . Оқушының әрбір жауаптары үшін мадақтау, қолдау. Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау, дескриптор бойынша бағалау.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: №1. =2 , =3 ал арасында ғы бүрыш 135 0-ке тең. Векторлардың скаляр көбе йтіндісі

10 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: №1. =2 , =3 ал арасында ғы бүрыш 135 0-ке тең. Векторлардың скаляр көбе йтіндісін есептеңіз. Шешімі : * = * cos 135 0 = -3 2 Жауабы : -3 2 №2. «Бос тор көздері толтыру» әдісі 5 3 2 2 10 cos α 1 2 3 * 3 3 15 Дескриптор: - векторлардың скаляр көбейтіндісін табады; - екі вектордың арасындағы бұрышты табады; - вектордың скаляр көбейтіндісі формуласы көмегімен белгісіз вектор модулін табады; Б ағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағала нады. Саралау: Қа рқын бойынша саралаймын.

10 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: №1. =2 , =3 ал арасында ғы бүрыш 135 0-ке тең. Векторлардың скаляр көбе йтіндісін есептеңіз. Шешімі : * = * cos 135 0 = -3 2 Жауабы : -3 2 №2. «Бос тор көздері толтыру» әдісі 5 3 2 2 10 cos α 1 2 3 * 3 3 15 Дескриптор: - векторлардың скаляр көбейтіндісін табады; - екі вектордың арасындағы бұрышты табады; - вектордың скаляр көбейтіндісі формуласы көмегімен белгісіз вектор модулін табады; Б ағалау: «Т» диаграмма» әдісін пайдаланып, дескриптор бойынша бағала нады. Саралау: Қа рқын бойынша саралаймын.

Сабақтың соңы

11 слайд
Сабақтың соңы

11 слайд

Сабақтың соңы

Назарларыңызға рақмет!

12 слайд
Назарларыңызға рақмет!

12 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ