1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ТАЛДЫҚОРҒАН ЖОҒАРЫ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
Талдықорған 2019 жылСабақтың тақырыбы: Волейболшылардың
тактикалық дайындықтары
Оқытушы: Мұқаметәлі Толқынәлі
2 слайд
ПӘНДІ ОҚЫТУДА ПАЙДАЛАНЫЛАТЫН
ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Практикалық
сабаққа
СОӨЖ
СӨЖ Блум
таксономиясы
Асс o циограмма
Кейс-стади
Жоба әдісі
3 слайд
S
M
A
R
T Білімгерлерге волейбол ойынының
техникалары мен волейбол алаңында
ойыншылардың орналасуын меңгерту
берілген 3 техника бойынша
күнделікті жаттығу жұмыстарын орындау
2 аптада«Волейболшылардың тактикалық дайындықтары»
тақырыбы бойынша SMART мақсаттары
салауатты өмір сүру үшін
2 аптада
4 слайд
Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспарын
құру әдістемесі
Жинақтау: Волейбол ойынындағы тактикалық дайындық дағдысын
жинақтау Қолдану: Волейбол ойынының тактикаларын қалай және қандай
жағдайда қолданатындарын көрсетуТалдау: Волейбол ойынының тактикаларын талдауТүсіну: Білімгерлер волейбол ойынының техникалары
мен волейбол алаңына ойыншылардың орналасуын
меңгередіБілу : Волейболшылардың тактикалық
дайындықтары туралы ақпарат беру
Бағалау: Волейбол ойынына тактикалық дайындықтың маңыздылығын
анықтау, бағалау.
5 слайд
Блум таксономиясы бойынша әр түрлі тапсырмалар :
1. Волейболда допты қабылдаудың тәсілдерін ата және
көрсет
2. Шабуылдай соғуды орындаудың әдістерін атап
Волейбол ойынының техникасын игерудегі
жаттығуларды көрсет
3. Волейбол алаңындағы аймақтарға ойыншылар қалай
орналасатынын ата және көрсет
6 слайд
Блум таксаномиясы бойынша шешімі бар нақты мәселер
1. Волейболда допты қабылдаудың тәсілдері
Допты екі қолмен құлап және жанына қозғалып
қабылдау керек
Допты екі қолмен үстінен қабылдап арқаға аунап қабылдау
керек
Допты екі қолмен үстінен қабылдап арқаға аунау тәсілінің
орындалу тәсілі: төмен отырып, допты астынан қабылдау.
Аяқты төмен отырғанша бүгіп, жамбасты барынша алаң
бетіне жақындату. Содан кейін отыру және арқаға аунау.
Допты астынан екі қолмен қабылдап арқаға аунап
қабылдау керек
Орындау техникасы: жанына қозғалу кезінде кеуде
тіреген аяққа қарай қозғалады. Допты қабылдау арқаға
аунау арқылы жүзеге асады. Арқаға аунау алғашқы
қалыпқа тез келумен аяқталады.
7 слайд
2. Шабуылдай соғуды орындаудың әдістері
Қырынан шабуылдай соғу
Орындау тәсілі: секіру кезінде ойыншы
торға бүйірімен шығады. Кеудені соғатын
қолына қарай иу керек. Соққы соғатын
қолды кең сермеу арқылы орындалады.
Орындау кезінде допты оң жаққа да, сол
жаққа да бұрып соғуға болады.
8 слайд
Орындау техникасы: ойыншылардың арасы 6—7 м. 3 аймақтағы ойыншы
допты тордан әріптесіне 1,5—2 м қашықтыққа береді. Ол алдыға шығып
допты қайтарады. 3 аймақтағы ойыншы бірден допты жоғары траекториямен
беттік сызық арқылы сол ойыншыға береді. Ол допты өзінен асырып беру
үшін бұрылып беттік сызыққа қарай жүгіреді.3. Волейбол алаңындағы аймақтарға ойыншылардың
орналасуы
9 слайд
Волейбол
ойынының
тактикалары
Волейбол
ойынының
техникасын
меңгеруАлаңға
волейбол
шылардың
орналасуын
білу
О
йы
нны
ң
ереж
елерін
қатаң
сақтау
Ш
абуылдай
соғудың
әдістерін
үйрену
Д
о
п
ты
қ
а
б
ы
л
д
а
у
д
ы
ң
тү
р
л
е
р
іАсс o циограмма
Д
ене
ж
атты
ғул
ары
н
ж
асап
оты
ру Допты
соғудың
түрлері
В
олейбол
ойы
ны
бойы
нш
а
арнайы
білім
қоры
н
ж
инақтау
10 слайд
Case study әдісі
Тақырыбы:
Волейболшылардың тактикалық
дайындықтары
Пән:
Мектептегі волейболдың
теориялық және әдістемелік
негіздері
Бағыты:
Гуманитарлық
11 слайд
Кейстің SMART мақсаттары:
S
M
A
R
T Волейболшылардың тактикалық
дайындықтарындағы қателерді түзету
Волейбол ойынындарындағы қол, аяқ
әрекеттеріндегі
жаттығулар арқылы
мамандануға және салауатты өмір салтын сақтау
үшін
90 минут
12 слайд
Оқыту нәтижелері -
құзыреттілік
Пәндік
Волейбол
ойынының
техникалық
әдіс –
тәсілдерін
меңгеру
Командалық
ойынның
тактикасын
меңгеру Инструменталь
ды
(Құрылымдық)
Ойынның
ережелерін
сақтай отырып,
техниклық әдіс-
тәсілдерді
жоспарлау,
жүйелеу, бақылау,
қолдану Коммуникативті
Командалық оң
қарым –
қатынасты
орната білу
13 слайд
Case дайындау
1 . Студенттерді кейс материалдары мен жағдаятпен
таныстыру – 5 минут.
2.Жағдаяттың бір немесе бірнеше шешімдерін табу – 5
минут.
3. Студенттердің пікірлерін тыңдау – 10 минут.
4. Кейс құрудың мақсаттарын анықтау және
тапсырмаларды орындау регламенті – 5-минут.
5.Студенттердің қабылдаған шешімдерін салыстыру,
талқылау – 10 минут.
6. Өзін - өзі бағалау – 5 минут.
7. Кейс шешімдерін өзара бағалау – 5 минут.
8. Кері байланыс ұсыну / рефлексия – 5 минут.
14 слайд
Волейбол ойынының 1- кезенінде «ДШҚ – 211»
тобының капитаны ауыр жарақат алып, ойыннан шығып
кетті. Осы жғдайдан соң көп ұпай жинап келе жатқан
команда ойыншыларының арасында түсінбеушілік
пайда болып, ойын техникаларын орындауда көп
қателер жіберілді. Осыдан кейін команда жинақталмай
ұтылып қалды.
Мәселе
Командалық ойынды қалпына келтіру CASE ЖАҒДАЯТЫНА СИПАТТАМА
15 слайд
CASE – ке кіретін қосымша тапсырмалар
1. Волейбол ойыны мен
ережелері туралы ақпараттар
жинау;
2. «Волейбол ойынындағы»
тактикалық дайындықтардың
түлерін анықтау;
3. Алаңда волейболшылардың
орналасуын үйрену.
16 слайд
№ Критерийлер Балл
(100
балл)
1 Кейсті шешудің дұрыстығы, шығармашылыққа қарай
бағытталуы 20
2. Жағдаятты талдау барысында қосымша ақпаратты қолдана
білуі 20
3. Өз ойын нақты жеткізе білу іскерлігі, нұсқалы логикалық
ойлау қабілетінің болуы 20
4. Сабақ материалы бойынша нақты және сауатты жауап беруі
20
5. Жағдаяттың болашағын қарастыра отырып, нақты жағдаят
шеңберінен тыс талқылау іскерлігі 20CASE – ті бағалау критерийлері
17 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
Тапсырманы
орындаудың нәтижесі
қандай болды?
Тапсырманы
орындау маған
қиын болды
Тапсырманы
орындау маған
ұнады
Ойынға
тактикалық
дайындықтың не
үшін керек
екендігін түсіндім Тапсырманы
орындағаныма
ризамын
18 слайд
ЖОБАЛАУ ӘДІСІ
Тақырыбы: волейболшылардың тактикалық
дайындықтары
Түрі: тәжірибелік жоба
Мәселе: волейболшылардың тактикалық
дайындығының түрлері мен кезеңдерін анықтау
Жобаға тапсырыс беруші : Дене шынықтыру және
спорт кафедрасы
19 слайд
Жобаның SMART
мақсаттары
S
TM
A
R Волейболшылардың тактикалық
дайындықтарын көрсету
тірек сызбалар мен суреттер және
қимыл-әрекеттер арқылы
дайындықтарын тәжірибе жүзінде
көрсету
мамандануға және салауатты өмір
салтын сақтау үшін
СӨЖ – ге берілген 2 апта
аралығында орындау
20 слайд
Жобаның орындалуы
Жоспарлау Жүзеге асыру Қорытындылау Жариялау
21 слайд
ӨНІМ
ҚҰРАЛ
ТАПСЫРЫС БЕРУШІ Тірек сызбалар
интернет желісі, әдебиеттер,
семинар
«Дене шынықтыру және спорт»
кафедрасы
22 слайд
Оқытудың нәтижесі:
құзыреттіліктерПәндік Волейболшылардың тактикалық
дайындықтарын тірек сызбалар
арқылы көрсете отырып,
тәжірибемен ұштастырады
Тұлғааралық Топпен, жұппен жұмыс жасай
отырып қарым – қатынас
дағдыларын қалыптастыру.
Зерттеушілік Мәселелерді анықтай білу, ақпарат,
дерек көздерін жинай алу
біліктіліктерін қалыптастыру
Аналитикалық Өз білімін дербес жобалай білуі,
сыни тұрғыдан ойлауы
23 слайд
24 слайд
Оқу іс-әрекетін әрі қарай
жетілдіру
Студенттерді жаңа заманауи оқу технологиясы арқылы оқыта
отырып, дағдыландыру
Өзім сабақ беретін кемінде 2 пәннің ОӘК қайта өңдеп,
құрылымына кейс-study, ассоциограмма әдістерін, Блум
таксономиясын енгізу
Портфолио тақырыбы негізінде 2017 жылдың кыргұиек айында
профессор-оқытушылар құрамына шебер-сынып өткізу
Осы кезеңде ББЖКБАРИ шеңберінде меңгерген технологиялар
мен әдістерді қолдану арқылы кестеге сәйкес 2017-2018 оқу
жылында ашық сабақтар өткізу
25 слайд
НАЗАР
АУДАРҒАНДАРЫНЫЗҒА
РАХМЕТ
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз