Ы.Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»
әңгімесі
А/И3. Көркем шығарманың
тілі
Б/С3. Әдеби эссе
1 слайд
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі А/И3. Көркем шығарманың тілі Б/С3. Әдеби эссе
2 слайд
Жетістік критерийі:
Шығармадағы көркемдік
ерекшеліктерді анықтай алады.
Кейіпкерлерді өзіндік
құндылығы тұрғысынан
талдайды.
2 слайд
Жетістік критерийі: Шығармадағы көркемдік ерекшеліктерді анықтай алады. Кейіпкерлерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдайды.
3 слайд
Қызығушылықты ояту: Шаттық шеңбері:
Жалғасын тап:
Еңбек ерлікке жеткізер, …( ерлік елдікке жеткізер )
Еңбек етпей елге өкпелеме, … ( егін екпей жерге өкпелеме )
Еңбек етсең емерсің, … ( ерінбесең жеңерсің )
Еңбегіне қарай — құрмет, … ( жасына қарай – ізет )
Еңбек адамның … ( екінші анасы )
Еңбек – ата, … ( жер – ана)
Еңбек ет те мақтан, … ( ойнап күл де шаттан )
Еңбекке жастан, … ( өнерге бастан )
3 слайд
Қызығушылықты ояту: Шаттық шеңбері: Жалғасын тап: Еңбек ерлікке жеткізер, …( ерлік елдікке жеткізер ) Еңбек етпей елге өкпелеме, … ( егін екпей жерге өкпелеме ) Еңбек етсең емерсің, … ( ерінбесең жеңерсің ) Еңбегіне қарай — құрмет, … ( жасына қарай – ізет ) Еңбек адамның … ( екінші анасы ) Еңбек – ата, … ( жер – ана) Еңбек ет те мақтан, … ( ойнап күл де шаттан ) Еңбекке жастан, … ( өнерге бастан )
4 слайд
Мағынаны тану. Оқылымалды сұрақтары:
1.“Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай
түсінесіңдер?
2.Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
3.Қандай адамды еңбекқор дейміз?
4.Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай?
5.СӨЗ бен МАҒЫНА деген не?
Мұғалім шығарма тілімен жұмыс жасатады. Кейбір бейтаныс
сөздер тізбегін жасайды. Оқушылар түсінбеген сөздердің
мағынасын түсіндірме сөздіктен қарайды. Бейнелі сөздерге
көбірек көңіл бөледі.
4 слайд
Мағынаны тану. Оқылымалды сұрақтары: 1.“Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер? 2.Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 3.Қандай адамды еңбекқор дейміз? 4.Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай? 5.СӨЗ бен МАҒЫНА деген не? Мұғалім шығарма тілімен жұмыс жасатады. Кейбір бейтаныс сөздер тізбегін жасайды. Оқушылар түсінбеген сөздердің мағынасын түсіндірме сөздіктен қарайды. Бейнелі сөздерге көбірек көңіл бөледі.
5 слайд
1-тапсырма.
ПОПС формуласы
«Менің ойымша, бұл...»
«Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...»
«Оны мен мына мысалдармен дәлелдей
аламын...»
«Осыған байланысты мен мынадай
қорытынды шешімге келдім...»
5 слайд
1-тапсырма. ПОПС формуласы «Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»
6 слайд
Жазылым.
2-тапсырма.
Ж. «Сейтқұл халқының тұрмысын
жақсарту жайлы арманына қалай
жетті?» деген тақырыпта эссе
жазады.
6 слайд
Жазылым. 2-тапсырма. Ж. «Сейтқұл халқының тұрмысын жақсарту жайлы арманына қалай жетті?» деген тақырыпта эссе жазады.
7 слайд
Рефлексия
Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме?
•Не түсініксіз?
• Нені білгіңіз келеді?
•Мақсатымызға жеттік пе?
7 слайд
Рефлексия Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме? •Не түсініксіз? • Нені білгіңіз келеді? •Мақсатымызға жеттік пе?