Материалдар / Уақытты басқару және өзін-өзі ұйымдастыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Уақытты басқару және өзін-өзі ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-аналар жиналысына презентация.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2024
450
3 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ата- аналар жиналысы Тақырыбы: «Уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру» МА 5 «Г» сынып жетекшісі: Әбілжан Г

1 слайд
Ата- аналар жиналысы Тақырыбы: «Уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру» МА 5 «Г» сынып жетекшісі: Әбілжан Гүлбану Қайратқызы

1 слайд

Ата- аналар жиналысы Тақырыбы: «Уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру» МА 5 «Г» сынып жетекшісі: Әбілжан Гүлбану Қайратқызы

Уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру 1 Уақытты басқару Уақытты басқару - бұл өзіңіздің уақытыңызды тиімді пайдалануды ү

2 слайд
Уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру 1 Уақытты басқару Уақытты басқару - бұл өзіңіздің уақытыңызды тиімді пайдалануды үйрену. Бұл күнделікті істерді жоспарлау, мақсаттарды қою және уақытты тиімді бөлуді қамтиды. 2 Өзін - өзі ұйымдастыру Өзін - өзі ұйымдастыру - бұл өзіңіздің іс - әрекеттеріңізді басқару, тәртіпті сақтау және жауапкершілікті сезінуді білдіреді. Бұл өзіңіздің уақытыңызды тиімді пайдалануға, міндеттерді орындауға және мақсаттарға жетуге көмектеседі. 3 Оқушының рөлі Оқушылар уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру арқылы оқуға, үй тапсырмаларын орындауға және басқа іс - әрекеттерге уақытты тиімді бөле алады.

2 слайд

Уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру 1 Уақытты басқару Уақытты басқару - бұл өзіңіздің уақытыңызды тиімді пайдалануды үйрену. Бұл күнделікті істерді жоспарлау, мақсаттарды қою және уақытты тиімді бөлуді қамтиды. 2 Өзін - өзі ұйымдастыру Өзін - өзі ұйымдастыру - бұл өзіңіздің іс - әрекеттеріңізді басқару, тәртіпті сақтау және жауапкершілікті сезінуді білдіреді. Бұл өзіңіздің уақытыңызды тиімді пайдалануға, міндеттерді орындауға және мақсаттарға жетуге көмектеседі. 3 Оқушының рөлі Оқушылар уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру арқылы оқуға, үй тапсырмаларын орындауға және басқа іс - әрекеттерге уақытты тиімді бөле алады.

Оқушылардың құқықтары: 4.1. Мемлекеттік стандартқа сәйкес білім алуға, өзiнiң ар-намысын құрметтеуді талап етуге, дiн еркiндiгiн

3 слайд
Оқушылардың құқықтары: 4.1. Мемлекеттік стандартқа сәйкес білім алуға, өзiнiң ар-намысын құрметтеуді талап етуге, дiн еркiндiгiне, ақпарат алу еркiндiгiне, өзiндiк ой- пiкiрлерiн бiлдiруге; 4.2. Мектептi басқаруға қатысуға, енбек мамандығын, окудың дербес бағдарламалары мен курстарын тандауға; 4.3. Мектептiң барлық мүмкiндiктерiн пайдалана отырып бiлiм аясын кеңейтуде белсенділік танытуға, сынып жетекшiсiне, мұғалімдерге өзiнiң киындықтары туралы хабарлап, олардан көмек, түсiнiк, жаyan алуға; 4.4. Мектеп жұмысына қатысты пiкiрлерiн ашық бiлдiруге, мектеп заңдарын, ережелерді, жарғыларды құрастыруға қатысуға; 4.5. Мектепте жане сыныптан тыс ұйымдастырылатын сабақтарға, үйiрмелерге, клубтара, спорт секцияларына қатысуға; 4.6. Өз қабілеті мен мүмкiндiгiн таныту арқылы мектеп атынан сайыстарға, байқауларға, жарыстарға және т.б. шараларға қатысуға 4.7. Тұрмыс ахуалы төмен жағдайда оқуға жане өмiр суруге қажетті материалдық көмек алуға құкығы бар; 4.8. Әрбiр адамның ар мен намысын кұрметтей отырып, өзін кез-келген жағдайда лайықты ұстау; 4.9. Оқуға арналған уакытты толық пайдалануға, өзiнiң бiлiм аясын кенейтуге ынтамен жұмыс істеу, сабаққа жүйелі түрде дайындалу, сыныптан және мектептен тыс шараларға қатысу; 4.10. Мұғалiмдер мен мектептiң басқа кызметкерлерiн қадiр тұту, мектеп намысын, беделiн қорғап, онын дәстүрлерiн жалғастыру; 4.11. Мiнез-құлық ережелерін сақтау:- үлкендердi кұрметтеу;- басқа адамның ар-намысын қадiрлеу, құқық бұзушылыққа жол бермеу;-мектеп окушыларына темекі тартуға, ішімдік ішуге, нашақорлықпен айналысуға тыйым салынады 4.12. Мектеп ғимараты мен оның аумағын үнемi тазалықта ұстау; 4.13.Өндiрiстiк және коғамдык пайдалы енбекке белсендiлiкпен катысу; 4.14. Әр оқушы бекiтiлген мектеп формасының үлгiсi (косымша №92) бойынша киiнугежәне сабаққа кажеттi оқу-құралдарын үнемi әкелуге, екiншi аяк киiмi мен алғашқы әскери дайындық, дене шынықтыру, технология пәндерiнiң талап етiлген киім үлгiлерiн, катаң турде сақтауға міндетті; 4.15. Мектепке және оның ауласына қару, жарылғыш немесе басқа қауiптi заттарды, спирттік ішiмдiктерді, есірткі, темекі, газ баллоншаларын кандай мақсатта болмасын алып келуге жане қандай жолмен болмасын қолдануға тыйым салынады; 4.16. Сабақ және iс-шаралар уақытында педагогтардың рұқсатынсыз мектептен кетiп қалуға болмайды. Себепсіз сабақтан қалуға тыйым салынады. Сабаққа келмеген жағдайда оқушы сынып жетекшiсiне сабақтан қалу себебi жөнiндегi дәрiгер анықтамасын немесе ата-анасының түсiнiктеме хатын сынып жетекшiге көрсетiп тапсыруы тиiс. Оқу-тәрбие үрдiсi кезiнде окушы бiр жерi ауырып, өзiн колайсыз сезінген жағдайда мектептегiмедицина қызметкерiне жолығуы керек. Медбике рұксат етсе, үйiне қайтуына болады;

3 слайд

Оқушылардың құқықтары: 4.1. Мемлекеттік стандартқа сәйкес білім алуға, өзiнiң ар-намысын құрметтеуді талап етуге, дiн еркiндiгiне, ақпарат алу еркiндiгiне, өзiндiк ой- пiкiрлерiн бiлдiруге; 4.2. Мектептi басқаруға қатысуға, енбек мамандығын, окудың дербес бағдарламалары мен курстарын тандауға; 4.3. Мектептiң барлық мүмкiндiктерiн пайдалана отырып бiлiм аясын кеңейтуде белсенділік танытуға, сынып жетекшiсiне, мұғалімдерге өзiнiң киындықтары туралы хабарлап, олардан көмек, түсiнiк, жаyan алуға; 4.4. Мектеп жұмысына қатысты пiкiрлерiн ашық бiлдiруге, мектеп заңдарын, ережелерді, жарғыларды құрастыруға қатысуға; 4.5. Мектепте жане сыныптан тыс ұйымдастырылатын сабақтарға, үйiрмелерге, клубтара, спорт секцияларына қатысуға; 4.6. Өз қабілеті мен мүмкiндiгiн таныту арқылы мектеп атынан сайыстарға, байқауларға, жарыстарға және т.б. шараларға қатысуға 4.7. Тұрмыс ахуалы төмен жағдайда оқуға жане өмiр суруге қажетті материалдық көмек алуға құкығы бар; 4.8. Әрбiр адамның ар мен намысын кұрметтей отырып, өзін кез-келген жағдайда лайықты ұстау; 4.9. Оқуға арналған уакытты толық пайдалануға, өзiнiң бiлiм аясын кенейтуге ынтамен жұмыс істеу, сабаққа жүйелі түрде дайындалу, сыныптан және мектептен тыс шараларға қатысу; 4.10. Мұғалiмдер мен мектептiң басқа кызметкерлерiн қадiр тұту, мектеп намысын, беделiн қорғап, онын дәстүрлерiн жалғастыру; 4.11. Мiнез-құлық ережелерін сақтау:- үлкендердi кұрметтеу;- басқа адамның ар-намысын қадiрлеу, құқық бұзушылыққа жол бермеу;-мектеп окушыларына темекі тартуға, ішімдік ішуге, нашақорлықпен айналысуға тыйым салынады 4.12. Мектеп ғимараты мен оның аумағын үнемi тазалықта ұстау; 4.13.Өндiрiстiк және коғамдык пайдалы енбекке белсендiлiкпен катысу; 4.14. Әр оқушы бекiтiлген мектеп формасының үлгiсi (косымша №92) бойынша киiнугежәне сабаққа кажеттi оқу-құралдарын үнемi әкелуге, екiншi аяк киiмi мен алғашқы әскери дайындық, дене шынықтыру, технология пәндерiнiң талап етiлген киім үлгiлерiн, катаң турде сақтауға міндетті; 4.15. Мектепке және оның ауласына қару, жарылғыш немесе басқа қауiптi заттарды, спирттік ішiмдiктерді, есірткі, темекі, газ баллоншаларын кандай мақсатта болмасын алып келуге жане қандай жолмен болмасын қолдануға тыйым салынады; 4.16. Сабақ және iс-шаралар уақытында педагогтардың рұқсатынсыз мектептен кетiп қалуға болмайды. Себепсіз сабақтан қалуға тыйым салынады. Сабаққа келмеген жағдайда оқушы сынып жетекшiсiне сабақтан қалу себебi жөнiндегi дәрiгер анықтамасын немесе ата-анасының түсiнiктеме хатын сынып жетекшiге көрсетiп тапсыруы тиiс. Оқу-тәрбие үрдiсi кезiнде окушы бiр жерi ауырып, өзiн колайсыз сезінген жағдайда мектептегiмедицина қызметкерiне жолығуы керек. Медбике рұксат етсе, үйiне қайтуына болады;

Ата – ана құқықтары 5.1 Өз балаларының тәрбиесiне жауаптылық алуға, олардың негiзгi орта және жалпы орта (толық) бiлiм алу үшi

4 слайд
Ата – ана құқықтары 5.1 Өз балаларының тәрбиесiне жауаптылық алуға, олардың негiзгi орта және жалпы орта (толық) бiлiм алу үшiн жағдай жасауға, оқушылардың сабақтарға күнделiктi қатысуларын қадағалау; 5.2. Жетiстiкте оқыту және тәрбиелеу үшiн қажетті құралдармен камтамасыз етугежауаптылық алу, оның iшiнде спорттык форма, ауыстыратын аяқ киiм, еңбекке баулу ушiн формамен қамтамасыз ету; 5.3.Балаға қоғамдық жерлерде жүру тәртiбiн үйретуге тиiс; 5.4.Кез-келген дiни, басқа да жарамсыз әсер ететiн ұйымдардан қорғауға мiндеттi; 5.5.Қолданыстары қарастырылатын заңнамалармен, оқушымен мектеп мүлкiне келтiрiлген шығынды орнына толтыруга көмек көрсетуге мiндеттi 5.6.Шақырту шарасы бойынша жалпы мектептiк ата-аналар жиналысына және сынып жиналысына педагогтер, әкiмшiлiк шақыртулары бойынша мектепке келулері. 5.7.Оқушыны сабақтан босату тек қана денсаулығына байланысты дәрiгердiң анықтамасы бойынша рұқсат етiледi: 5.8.Туған күндердi мектепте өткiзуге және соған байланысты дастархан жаюға тыйым салынады: 5.9.Мектеп мұғалімдерiне кымбат сыйлық жасауға тыйым салынады; 5.10.Окушының мекен-жайы, байланыс телефоны өзгерген жағдайда уақытында сынып жетекшiге хабарлауға мiндеттi; 5.11.Ата-аналар комитетiнiң iс-шараларына катысып және мектеп әкiмшiлiгi және педагогикалық ұжыммен бiрiгiп жұмыс жүргiзуге мiндеттi; 5.12 Мектеп кызметкерлерi құқығы мен еңбегiн құрметтеуге дөрекелік танытпауға мiндеттi; 5.13. Әр ата-ана ҚР қолданыстағы заңнамалары нормаларын, осы Ережелердi және Жарғы талаптарын орындайды. 5.14. Сабақтан кейінгі уақытта және демалыс күндері оқушылардың өмір қауіпсіздігіне жауап беруге міндетті.Ата-аналар (заңды өкiлдерi) құқығы: 5.14Балалардың заңды құқықтары мен мүддесiн қорғауға; 5.15ҚР қазiргi заңнамаларына және мектептiң Жарғысына сәйкес мектепті басқаруға қатысуға; 5.16 Мектеп Жарғысы мен бiлiм беру үдерiсiнiң ұйымдасу тәртiбiн белгiлеушi басқа құқық орнатушы және нормативтік құжаттармен, соның iшiнде осы Ережемен танысуға; 5.17 Бiлiм беру үдерiсiнiң барысы және мазмұнымен, окушылардың бағаларымен танысуға; 5.18 Сабақтарға (әкiмшiлiк пен оқытушының келiсiмiмен) жане оқу, оқудан тыс қызметтiн басқа түрлерiне қатысуға; 5.19 Қолданыстағы заңнаманың шеңберiнде ерiктiлiктiң негiзiнде сыныптың, мектептің дамуына қайырымдылық түрiнде материалдық көмек көрсетуге; 5.20 Мектеп Жарғысы мен осы Ереже шарттарының орындалуын талап етуге.

4 слайд

Ата – ана құқықтары 5.1 Өз балаларының тәрбиесiне жауаптылық алуға, олардың негiзгi орта және жалпы орта (толық) бiлiм алу үшiн жағдай жасауға, оқушылардың сабақтарға күнделiктi қатысуларын қадағалау; 5.2. Жетiстiкте оқыту және тәрбиелеу үшiн қажетті құралдармен камтамасыз етугежауаптылық алу, оның iшiнде спорттык форма, ауыстыратын аяқ киiм, еңбекке баулу ушiн формамен қамтамасыз ету; 5.3.Балаға қоғамдық жерлерде жүру тәртiбiн үйретуге тиiс; 5.4.Кез-келген дiни, басқа да жарамсыз әсер ететiн ұйымдардан қорғауға мiндеттi; 5.5.Қолданыстары қарастырылатын заңнамалармен, оқушымен мектеп мүлкiне келтiрiлген шығынды орнына толтыруга көмек көрсетуге мiндеттi 5.6.Шақырту шарасы бойынша жалпы мектептiк ата-аналар жиналысына және сынып жиналысына педагогтер, әкiмшiлiк шақыртулары бойынша мектепке келулері. 5.7.Оқушыны сабақтан босату тек қана денсаулығына байланысты дәрiгердiң анықтамасы бойынша рұқсат етiледi: 5.8.Туған күндердi мектепте өткiзуге және соған байланысты дастархан жаюға тыйым салынады: 5.9.Мектеп мұғалімдерiне кымбат сыйлық жасауға тыйым салынады; 5.10.Окушының мекен-жайы, байланыс телефоны өзгерген жағдайда уақытында сынып жетекшiге хабарлауға мiндеттi; 5.11.Ата-аналар комитетiнiң iс-шараларына катысып және мектеп әкiмшiлiгi және педагогикалық ұжыммен бiрiгiп жұмыс жүргiзуге мiндеттi; 5.12 Мектеп кызметкерлерi құқығы мен еңбегiн құрметтеуге дөрекелік танытпауға мiндеттi; 5.13. Әр ата-ана ҚР қолданыстағы заңнамалары нормаларын, осы Ережелердi және Жарғы талаптарын орындайды. 5.14. Сабақтан кейінгі уақытта және демалыс күндері оқушылардың өмір қауіпсіздігіне жауап беруге міндетті.Ата-аналар (заңды өкiлдерi) құқығы: 5.14Балалардың заңды құқықтары мен мүддесiн қорғауға; 5.15ҚР қазiргi заңнамаларына және мектептiң Жарғысына сәйкес мектепті басқаруға қатысуға; 5.16 Мектеп Жарғысы мен бiлiм беру үдерiсiнiң ұйымдасу тәртiбiн белгiлеушi басқа құқық орнатушы және нормативтік құжаттармен, соның iшiнде осы Ережемен танысуға; 5.17 Бiлiм беру үдерiсiнiң барысы және мазмұнымен, окушылардың бағаларымен танысуға; 5.18 Сабақтарға (әкiмшiлiк пен оқытушының келiсiмiмен) жане оқу, оқудан тыс қызметтiн басқа түрлерiне қатысуға; 5.19 Қолданыстағы заңнаманың шеңберiнде ерiктiлiктiң негiзiнде сыныптың, мектептің дамуына қайырымдылық түрiнде материалдық көмек көрсетуге; 5.20 Мектеп Жарғысы мен осы Ереже шарттарының орындалуын талап етуге.

5 слайд

5 слайд

Мектеп ережесі 1Сабаққа уақытында келу Оқушылар сабаққа уақытында келуі керек. 2Мектеп киімін кию Оқушылар мектеп киімін киюі ке

6 слайд
Мектеп ережесі 1Сабаққа уақытында келу Оқушылар сабаққа уақытында келуі керек. 2Мектеп киімін кию Оқушылар мектеп киімін киюі керек. 3Сабақ кезінде ұялы телефонды пайдаланбау Оқушылар сабақ кезінде ұялы телефонды пайдаланбауы керек. 4Мектеп аумағында тазалықты сақтау Оқушылар мектеп аумағында тазалықты сақтауы керек.

6 слайд

Мектеп ережесі 1Сабаққа уақытында келу Оқушылар сабаққа уақытында келуі керек. 2Мектеп киімін кию Оқушылар мектеп киімін киюі керек. 3Сабақ кезінде ұялы телефонды пайдаланбау Оқушылар сабақ кезінде ұялы телефонды пайдаланбауы керек. 4Мектеп аумағында тазалықты сақтау Оқушылар мектеп аумағында тазалықты сақтауы керек.

Ата- ана міндеті Оқушының оқуына қызығушылық таныту Ата-аналар оқушының оқуына қызығушылық танытуы, олардың оқуына көмектесуі ж

7 слайд
Ата- ана міндеті Оқушының оқуына қызығушылық таныту Ата-аналар оқушының оқуына қызығушылық танытуы, олардың оқуына көмектесуі және олардың оқу жетістіктерін қадағалауы керек. Оқушының мектептегі іс - әрекеттерін қадағалау Ата-аналар оқушының мектептегі іс - әрекеттерін қадағалауы, олардың мектептегі мінез - құлқын бақылауы және олардың мектептегі проблемаларын шешуге көмектесуі керек. Мектеппен байланыс орнату Ата-аналар мектеппен байланыс орнатуы, оқушының оқуы туралы ақпарат алуы және мектеппен бірге жұмыс істеуі керек.

7 слайд

Ата- ана міндеті Оқушының оқуына қызығушылық таныту Ата-аналар оқушының оқуына қызығушылық танытуы, олардың оқуына көмектесуі және олардың оқу жетістіктерін қадағалауы керек. Оқушының мектептегі іс - әрекеттерін қадағалау Ата-аналар оқушының мектептегі іс - әрекеттерін қадағалауы, олардың мектептегі мінез - құлқын бақылауы және олардың мектептегі проблемаларын шешуге көмектесуі керек. Мектеппен байланыс орнату Ата-аналар мектеппен байланыс орнатуы, оқушының оқуы туралы ақпарат алуы және мектеппен бірге жұмыс істеуі керек.

Сынып жетекші міндеті • Сынып ұжымын қалыптастыру және дамыту • Тұлғаны дамытып, әрбір білім алушының өзін танытуы әрі қайталан

8 слайд
Сынып жетекші міндеті • Сынып ұжымын қалыптастыру және дамыту • Тұлғаны дамытып, әрбір білім алушының өзін танытуы әрі қайталанбас ерекшелігін сақтай отырып психологиялық, педагогикалық жағдай тудыру • Оқушылардың шығармашылық іс- әрекетін қалыптастыру • Білім алушылардың бойында адамгершілік құндылықтар мен рухани бағдарларды қалыптастыру • Салауатты өмір салтын қалыптастыру • Білім алушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау • Сынып ұжымының оқу ісін ұйымдастыру • Оқушылардың жеке басын зерделей түсіну • Оқушыларды әлеуметтік қорғау • Ата- аналармен жұмыс

8 слайд

Сынып жетекші міндеті • Сынып ұжымын қалыптастыру және дамыту • Тұлғаны дамытып, әрбір білім алушының өзін танытуы әрі қайталанбас ерекшелігін сақтай отырып психологиялық, педагогикалық жағдай тудыру • Оқушылардың шығармашылық іс- әрекетін қалыптастыру • Білім алушылардың бойында адамгершілік құндылықтар мен рухани бағдарларды қалыптастыру • Салауатты өмір салтын қалыптастыру • Білім алушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау • Сынып ұжымының оқу ісін ұйымдастыру • Оқушылардың жеке басын зерделей түсіну • Оқушыларды әлеуметтік қорғау • Ата- аналармен жұмыс

ҚЫЗЫҚТЫ СҰРАҚТАР

9 слайд
ҚЫЗЫҚТЫ СҰРАҚТАР

9 слайд

ҚЫЗЫҚТЫ СҰРАҚТАР

1.Кез келген істі тастай салып, балаңызға көңіл бөлесіз бе? ИәЖоқЖауап беруге қиналамын 2.Балаңыздың жасына қарамай, онымен а

10 слайд
1.Кез келген істі тастай салып, балаңызға көңіл бөлесіз бе?   ИәЖоқЖауап беруге қиналамын 2.Балаңыздың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба?       3.Балаңызбен қарым-қатынас барысында жасаған қателіктеріңізді мойындайсыз ба?      4.Өзіңіздің қателігіңіз үшін кешірім сұрайсыз ба?       5.Балаңыз жасаған ісі ашуландырған кезде өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба?      6.Балаңыздың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?       7.Бір сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге бола ма?       8.Өткен балалық шағыңыздан ескерілетін жағдайды балаңызға айтасыз ба?       9.Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға тырысасыз ба?       10.Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез-құлқын ескере отырып, уәдеңізді орындайсыз ба?       11.Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай, бір күн еркіндік бере аласыз ба?       12.Басқа бала сіздің балаңызға дөрекілік көрсетсе, себепсіз ренжітсе көңіл аудармайсыз ба?       13.Балаңыздың көз жасы,дөрекі еркелеуі уақытша екенін білесіз,соған қарсы тұра аласыз ба?       «Сіз қандай ата - анасыз?»

10 слайд

1.Кез келген істі тастай салып, балаңызға көңіл бөлесіз бе?   ИәЖоқЖауап беруге қиналамын 2.Балаңыздың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба?       3.Балаңызбен қарым-қатынас барысында жасаған қателіктеріңізді мойындайсыз ба?      4.Өзіңіздің қателігіңіз үшін кешірім сұрайсыз ба?       5.Балаңыз жасаған ісі ашуландырған кезде өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба?      6.Балаңыздың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?       7.Бір сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге бола ма?       8.Өткен балалық шағыңыздан ескерілетін жағдайды балаңызға айтасыз ба?       9.Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға тырысасыз ба?       10.Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез-құлқын ескере отырып, уәдеңізді орындайсыз ба?       11.Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай, бір күн еркіндік бере аласыз ба?       12.Басқа бала сіздің балаңызға дөрекілік көрсетсе, себепсіз ренжітсе көңіл аудармайсыз ба?       13.Балаңыздың көз жасы,дөрекі еркелеуі уақытша екенін білесіз,соған қарсы тұра аласыз ба?       «Сіз қандай ата - анасыз?»

“Аялы алақан” өсиет əңгіме. Жағдайлы бір отбасы баласын ешкімнен кем өсіргісі келмей барлық жағдайын жасайды. Қазіргі за

11 слайд
“Аялы алақан” өсиет əңгіме. Жағдайлы бір отбасы баласын ешкімнен кем өсіргісі келмей барлық жағдайын жасайды. Қазіргі заманның озық технологиясымен жасалынған ойыншықтар, компьютер, тіптен қымбат телефонды да алып береді. Бірақ баласы осының бəріне қанағаттанбай, күнде ата-анасының жұмысқа кетпеуін өтінеді. Ата-анасы жұмысқа бармаса болмайтынын, ақша табатынын баласына түсіндіреді. Ал, баласы осы сəтте ата-анасының күніне қанша ақша табатынын сұрап біледі.Бала сол күннен бастап ата- анасының өзіне тастап кетіп жүрген ақшасын жұмсамай жинай бастайды. Жинаған ақшасы ата-анасының бір күндік табысына жеткен күні бала ата-анасына өтініш жасайды. — Əке, ана! Бүгін жұмысқа бармай бір күндеріңізді маған қиыңыздаршы. Бір күнгі табыстарыңызды мен төлейін депті. ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫЗДАР БАЛА НЕГЕ ӨТІНДІ?

11 слайд

“Аялы алақан” өсиет əңгіме. Жағдайлы бір отбасы баласын ешкімнен кем өсіргісі келмей барлық жағдайын жасайды. Қазіргі заманның озық технологиясымен жасалынған ойыншықтар, компьютер, тіптен қымбат телефонды да алып береді. Бірақ баласы осының бəріне қанағаттанбай, күнде ата-анасының жұмысқа кетпеуін өтінеді. Ата-анасы жұмысқа бармаса болмайтынын, ақша табатынын баласына түсіндіреді. Ал, баласы осы сəтте ата-анасының күніне қанша ақша табатынын сұрап біледі.Бала сол күннен бастап ата- анасының өзіне тастап кетіп жүрген ақшасын жұмсамай жинай бастайды. Жинаған ақшасы ата-анасының бір күндік табысына жеткен күні бала ата-анасына өтініш жасайды. — Əке, ана! Бүгін жұмысқа бармай бір күндеріңізді маған қиыңыздаршы. Бір күнгі табыстарыңызды мен төлейін депті. ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫЗДАР БАЛА НЕГЕ ӨТІНДІ?

Қорытынды Ата-аналар мен мектеп бірлесіп жұмыс істегенде, оқушылардың оқуы мен тәрбиесін жақсартуға болады. Уақытты басқару жән

12 слайд
Қорытынды Ата-аналар мен мектеп бірлесіп жұмыс істегенде, оқушылардың оқуы мен тәрбиесін жақсартуға болады. Уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру оқушылардың оқуына, тәрбиесіне және дамуына оң әсер етеді.

12 слайд

Қорытынды Ата-аналар мен мектеп бірлесіп жұмыс істегенде, оқушылардың оқуы мен тәрбиесін жақсартуға болады. Уақытты басқару және өзін - өзі ұйымдастыру оқушылардың оқуына, тәрбиесіне және дамуына оң әсер етеді.