Ыбырай Алтынсарин "Атымтай жомарт" әңгімесі
Ыбырай Алтынсарин "Атымтай жомарт" әңгімесі

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Сәлеметсің бе! – деп, (бас бармағын тигізеді)
Мен саған тілеймін: (сұқ саусағын тигізеді)
Денсаулық: (ортаңғы)
Бақыт: (атаусыз саусақ)
Сәттілік: (шынашақ)
Шын ниетпен: (алақанын бір-біріне
тигізеді)
2 слайд
Сәлеметсің бе! – деп, (бас бармағын тигізеді) Мен саған тілеймін: (сұқ саусағын тигізеді) Денсаулық: (ортаңғы) Бақыт: (атаусыз саусақ) Сәттілік: (шынашақ) Шын ниетпен: (алақанын бір-біріне тигізеді)
#3 слайд
Суреттер сөйлейді
3 слайд
Суреттер сөйлейді
#4 слайд
- Суреттен не байқадыңдар?
-Бұл қандай адам? Оның бойында
қандай жақсы қасиет бар деп
ойлайсыз?
-Бүгінгі сабақтың тақырыбы не
жайлы?
-Қане, болжап көрейікші…
4 слайд
- Суреттен не байқадыңдар? -Бұл қандай адам? Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз? -Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? -Қане, болжап көрейікші…
#5 слайд
Топтық ереже
1.Ынтымақтасып, бірлесіп жұмыс жасау
2.Уақытты тиімді пайдалану
3.Тыныштық сақтау
4.Сөзді бөлмеу, кезектесіп сөйлеу
5.Айтылғандарды зейін қойып тыңдау.
І топ: Жомарт
ІІ топ: Мейірім
ІІІ топ: Еңбек
5 слайд
Топтық ереже 1.Ынтымақтасып, бірлесіп жұмыс жасау 2.Уақытты тиімді пайдалану 3.Тыныштық сақтау 4.Сөзді бөлмеу, кезектесіп сөйлеу 5.Айтылғандарды зейін қойып тыңдау. І топ: Жомарт ІІ топ: Мейірім ІІІ топ: Еңбек
#6 слайд
Көркем проза шебері,
балалар әдебиетінің атасы -
Ыбырай
Алтынсарин.
(1841 – 1889)
6 слайд
Көркем проза шебері, балалар әдебиетінің атасы - Ыбырай Алтынсарин. (1841 – 1889)
#7 слайд
Ыбырай
әңгімелері
Әке мен
бала
Әдеп
Асыл
шөп
Жаман
жолдас
Бір уыс
мақта
Талап-
тың
пайдасы
Мейірімді
бала
Бақша
ағаш-
тары
7 слайд
Ыбырай әңгімелері Әке мен бала Әдеп Асыл шөп Жаман жолдас Бір уыс мақта Талап- тың пайдасы Мейірімді бала Бақша ағаш- тары
#8 слайд
Желтоқсан айының он екісі
“Атымтай Жомарт” әңгімесі.
Жомарттық пен сараңдық
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра
суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
8 слайд
Желтоқсан айының он екісі “Атымтай Жомарт” әңгімесі. Жомарттық пен сараңдық Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
* Авторы –
* Тақырыбы –
* Жанр түрі –
* Идеясы –
* Шығарма кейіпкерлері –
* Шығарманың тәрбиелік мәні –
Сатылай кешенді талдау
12 слайд
* Авторы – * Тақырыбы – * Жанр түрі – * Идеясы – * Шығарма кейіпкерлері – * Шығарманың тәрбиелік мәні – Сатылай кешенді талдау
#13 слайд
1 – тапсырма
Біліміңді шыңдап көр!
І топ: Зерттеушілер
Шығарманың авторы жайлы зерттеу жүргізіңдер.
ІІ топ: Баяндаушылар
Әңгіменің мазмұнын баяндаңдар.
ІІІ топ: Құрастырушылар
Әңгіме желісі бойынша күрделі жоспар құрастырыңдар
13 слайд
1 – тапсырма Біліміңді шыңдап көр! І топ: Зерттеушілер Шығарманың авторы жайлы зерттеу жүргізіңдер. ІІ топ: Баяндаушылар Әңгіменің мазмұнын баяндаңдар. ІІІ топ: Құрастырушылар Әңгіме желісі бойынша күрделі жоспар құрастырыңдар
#14 слайд
“Атымтай жомарт” әңгімесінде
Көтерілген мәселе
Себептері
Қорытынды түйін
2 – тапсырма
Тез анықта!
14 слайд
“Атымтай жомарт” әңгімесінде Көтерілген мәселе Себептері Қорытынды түйін 2 – тапсырма Тез анықта!
#15 слайд
Сөз Мағынасы Мақал-мәтел
Жомарттық
Сараңдық
3 – тапсырма
Топтық жұмыс. «Ойлан, зерделе»
Сөз
І топ ІІ топ ІІІ топ
МағынасыМақал - мәтелШағын әңгіме
Жомарттық
Сараңдық
15 слайд
Сөз Мағынасы Мақал-мәтел Жомарттық Сараңдық 3 – тапсырма Топтық жұмыс. «Ойлан, зерделе» Сөз І топ ІІ топ ІІІ топ МағынасыМақал - мәтелШағын әңгіме Жомарттық Сараңдық
#16 слайд
Дәулет – дүние мүлік,
байлық.
Көңілге жел кіру – ауысп.
бір нәрсеге елігу, желігу,
еліру.
Кем-кетікке жәрдем беру –
жарлы, кедей адамдарға
көмек беру.
Әбірет алу – ғибрат, үлгі ,
өнеге алу.
16 слайд
Дәулет – дүние мүлік, байлық. Көңілге жел кіру – ауысп. бір нәрсеге елігу, желігу, еліру. Кем-кетікке жәрдем беру – жарлы, кедей адамдарға көмек беру. Әбірет алу – ғибрат, үлгі , өнеге алу.
#17 слайд
4 - тапсырма
Қос диаграмма
ЖОМАРТ
САРАҢ
Құнды пікір: Егер мен есепсіз бай болсам, ....................
17 слайд
4 - тапсырма Қос диаграмма ЖОМАРТ САРАҢ Құнды пікір: Егер мен есепсіз бай болсам, ....................
#18 слайд
Білгенің абзал
Сақтана біл, сараңдықтан өспейтін,
Жомарт жанның аты қалар өшпейтін.
Жүсіп Баласағұни
18 слайд
Білгенің абзал Сақтана біл, сараңдықтан өспейтін, Жомарт жанның аты қалар өшпейтін. Жүсіп Баласағұни
#19 слайд
Жетістік баспалдағы
Маған көмек қажет
Мен түсінген сияқтымын
Мен толық түсіндім
Біз ХХІ ғасырдың жаһандық картасында ешкімге ұқсамайтын,
дербес орны бар ҰЛТ боламыз десек, әлем бізді жетістіктерімізбен
тануы керек. Н.Ә.Назарбаев
Білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді.
Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу
19 слайд
Жетістік баспалдағы Маған көмек қажет Мен түсінген сияқтымын Мен толық түсіндім Біз ХХІ ғасырдың жаһандық картасында ешкімге ұқсамайтын, дербес орны бар ҰЛТ боламыз десек, әлем бізді жетістіктерімізбен тануы керек. Н.Ә.Назарбаев Білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді. Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу
шағым қалдыра аласыз













