Ыбырай Алтынсарин "Атымтай жомарт" әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ыбырай Алтынсарин "Атымтай жомарт" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ұсынылып отырған ашық сабақтың үлгісі біршама ұстаздарға көмек болар деген үміттемін. "Атымтай жомарт" әңгімесіндегі жомарттық пен сараңдықты ажыратып, сатылай кешенді талдау жасау арқылы оқушылар өз білімдерін шыңдады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сәлеметсің бе! – деп, (бас бармағын тигізеді) Мен саған тілеймін: (сұқ саусағын тигізеді) Денсаулық: (ортаңғы)

#2 слайд
Сәлеметсің бе! – деп, (бас бармағын тигізеді) Мен саған тілеймін: (сұқ саусағын тигізеді) Денсаулық: (ортаңғы) Бақыт: (атаусыз саусақ) Сәттілік: (шынашақ) Шын ниетпен: (алақанын бір-біріне тигізеді)

2 слайд

Сәлеметсің бе! – деп, (бас бармағын тигізеді) Мен саған тілеймін: (сұқ саусағын тигізеді) Денсаулық: (ортаңғы) Бақыт: (атаусыз саусақ) Сәттілік: (шынашақ) Шын ниетпен: (алақанын бір-біріне тигізеді)

Суреттер сөйлейді

#3 слайд
Суреттер сөйлейді

3 слайд

Суреттер сөйлейді

- Суреттен не байқадыңдар? -Бұл қандай адам? Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз? -Бүгінгі сабақтың тақырыбы не

#4 слайд
- Суреттен не байқадыңдар? -Бұл қандай адам? Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз? -Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? -Қане, болжап көрейікші…

4 слайд

- Суреттен не байқадыңдар? -Бұл қандай адам? Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз? -Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? -Қане, болжап көрейікші…

Топтық ереже 1.Ынтымақтасып, бірлесіп жұмыс жасау 2.Уақытты тиімді пайдалану 3.Тыныштық сақтау 4.Сөзді бөлмеу, кезектес

#5 слайд
Топтық ереже 1.Ынтымақтасып, бірлесіп жұмыс жасау 2.Уақытты тиімді пайдалану 3.Тыныштық сақтау 4.Сөзді бөлмеу, кезектесіп сөйлеу 5.Айтылғандарды зейін қойып тыңдау. І топ: Жомарт ІІ топ: Мейірім ІІІ топ: Еңбек

5 слайд

Топтық ереже 1.Ынтымақтасып, бірлесіп жұмыс жасау 2.Уақытты тиімді пайдалану 3.Тыныштық сақтау 4.Сөзді бөлмеу, кезектесіп сөйлеу 5.Айтылғандарды зейін қойып тыңдау. І топ: Жомарт ІІ топ: Мейірім ІІІ топ: Еңбек

Көркем проза шебері, балалар әдебиетінің атасы - Ыбырай Алтынсарин. (1841 – 1889)

#6 слайд
Көркем проза шебері, балалар әдебиетінің атасы - Ыбырай Алтынсарин. (1841 – 1889)

6 слайд

Көркем проза шебері, балалар әдебиетінің атасы - Ыбырай Алтынсарин. (1841 – 1889)

Ыбырай әңгімелері Әке мен бала Әдеп Асыл шөп Жаман жолдас Бір уыс мақта Талап- тың пайдасы Мейірімді бала Бақша ағаш- т

#7 слайд
Ыбырай әңгімелері Әке мен бала Әдеп Асыл шөп Жаман жолдас Бір уыс мақта Талап- тың пайдасы Мейірімді бала Бақша ағаш- тары

7 слайд

Ыбырай әңгімелері Әке мен бала Әдеп Асыл шөп Жаман жолдас Бір уыс мақта Талап- тың пайдасы Мейірімді бала Бақша ағаш- тары

Желтоқсан айының он екісі “Атымтай Жомарт” әңгімесі. Жомарттық пен сараңдық Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты А/И1. Әдеби шыға

#8 слайд
Желтоқсан айының он екісі “Атымтай Жомарт” әңгімесі. Жомарттық пен сараңдық Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

8 слайд

Желтоқсан айының он екісі “Атымтай Жомарт” әңгімесі. Жомарттық пен сараңдық Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

* Авторы – * Тақырыбы – * Жанр түрі – * Идеясы – * Шығарма кейіпкерлері – * Шы

#12 слайд
* Авторы – * Тақырыбы – * Жанр түрі – * Идеясы – * Шығарма кейіпкерлері – * Шығарманың тәрбиелік мәні – Сатылай кешенді талдау

12 слайд

* Авторы – * Тақырыбы – * Жанр түрі – * Идеясы – * Шығарма кейіпкерлері – * Шығарманың тәрбиелік мәні – Сатылай кешенді талдау

1 – тапсырма Біліміңді шыңдап көр! І топ: Зерттеушілер Шығарманың авторы жайлы зерттеу жүргізіңдер. ІІ топ: Баянд

#13 слайд
1 – тапсырма Біліміңді шыңдап көр! І топ: Зерттеушілер Шығарманың авторы жайлы зерттеу жүргізіңдер. ІІ топ: Баяндаушылар Әңгіменің мазмұнын баяндаңдар. ІІІ топ: Құрастырушылар Әңгіме желісі бойынша күрделі жоспар құрастырыңдар

13 слайд

1 – тапсырма Біліміңді шыңдап көр! І топ: Зерттеушілер Шығарманың авторы жайлы зерттеу жүргізіңдер. ІІ топ: Баяндаушылар Әңгіменің мазмұнын баяндаңдар. ІІІ топ: Құрастырушылар Әңгіме желісі бойынша күрделі жоспар құрастырыңдар

“Атымтай жомарт” әңгімесінде Көтерілген мәселе Себептері Қорытынды түйін 2 – тапсырма Тез анықта!

#14 слайд
“Атымтай жомарт” әңгімесінде Көтерілген мәселе Себептері Қорытынды түйін 2 – тапсырма Тез анықта!

14 слайд

“Атымтай жомарт” әңгімесінде Көтерілген мәселе Себептері Қорытынды түйін 2 – тапсырма Тез анықта!

Сөз Мағынасы Мақал-мәтел Жомарттық Сараңдық 3 – тапсырма Топтық жұмыс. «Ойлан, зерделе» Сөз І топ ІІ топ ІІІ топ МағынасыМақал

#15 слайд
Сөз Мағынасы Мақал-мәтел Жомарттық Сараңдық 3 – тапсырма Топтық жұмыс. «Ойлан, зерделе» Сөз І топ ІІ топ ІІІ топ МағынасыМақал - мәтелШағын әңгіме Жомарттық Сараңдық

15 слайд

Сөз Мағынасы Мақал-мәтел Жомарттық Сараңдық 3 – тапсырма Топтық жұмыс. «Ойлан, зерделе» Сөз І топ ІІ топ ІІІ топ МағынасыМақал - мәтелШағын әңгіме Жомарттық Сараңдық

Дәулет – дүние мүлік, байлық. Көңілге жел кіру – ауысп. бір нәрсеге елігу, желігу, еліру. Кем-кетікке жәрдем беру – жарлы,

#16 слайд
Дәулет – дүние мүлік, байлық. Көңілге жел кіру – ауысп. бір нәрсеге елігу, желігу, еліру. Кем-кетікке жәрдем беру – жарлы, кедей адамдарға көмек беру. Әбірет алу – ғибрат, үлгі , өнеге алу.

16 слайд

Дәулет – дүние мүлік, байлық. Көңілге жел кіру – ауысп. бір нәрсеге елігу, желігу, еліру. Кем-кетікке жәрдем беру – жарлы, кедей адамдарға көмек беру. Әбірет алу – ғибрат, үлгі , өнеге алу.

4 - тапсырма Қос диаграмма ЖОМАРТ САРАҢ Құнды пікір: Егер мен есепсіз бай болсам, ....................

#17 слайд
4 - тапсырма Қос диаграмма ЖОМАРТ САРАҢ Құнды пікір: Егер мен есепсіз бай болсам, ....................

17 слайд

4 - тапсырма Қос диаграмма ЖОМАРТ САРАҢ Құнды пікір: Егер мен есепсіз бай болсам, ....................

Білгенің абзал Сақтана біл, сараңдықтан өспейтін, Жомарт жанның аты қалар өшпейтін. Ж

#18 слайд
Білгенің абзал Сақтана біл, сараңдықтан өспейтін, Жомарт жанның аты қалар өшпейтін. Жүсіп Баласағұни

18 слайд

Білгенің абзал Сақтана біл, сараңдықтан өспейтін, Жомарт жанның аты қалар өшпейтін. Жүсіп Баласағұни

Жетістік баспалдағы Маған көмек қажет Мен түсінген сияқтымын Мен толық түсіндім Біз ХХІ ғасырдың жаһандық картасында

#19 слайд
Жетістік баспалдағы Маған көмек қажет Мен түсінген сияқтымын Мен толық түсіндім Біз ХХІ ғасырдың жаһандық картасында ешкімге ұқсамайтын, дербес орны бар ҰЛТ боламыз десек, әлем бізді жетістіктерімізбен тануы керек. Н.Ә.Назарбаев Білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді. Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу

19 слайд

Жетістік баспалдағы Маған көмек қажет Мен түсінген сияқтымын Мен толық түсіндім Біз ХХІ ғасырдың жаһандық картасында ешкімге ұқсамайтын, дербес орны бар ҰЛТ боламыз десек, әлем бізді жетістіктерімізбен тануы керек. Н.Ә.Назарбаев Білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді. Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу

Файл форматы:
pptx
03.05.2018
1912
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі