2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ықшамсабақ. 4 сынып Әдебиеттік оқу. "Қазыналы қарттың тәлімі"

Ықшамсабақ. 4 сынып Әдебиеттік оқу. "Қазыналы қарттың тәлімі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне жәнеде жаңаша оқыту курсын өтетін мұғалімдерге арналған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
08 Қазан 2020
1463
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» КММ Пәні: Әдебиеттік оқу Сынып: 2 Ортақ тақырып: Құндылықтар Бөлі

1 слайд
«Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» КММ Пәні: Әдебиеттік оқу Сынып: 2 Ортақ тақырып: Құндылықтар Бөлімі: 2.6. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау Сабақ тақырыбы: . «Қазыналы қарттың тәлімі» Оқу мақсаты: 4.2.6.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстыру, бағалау. Қостанай ауданы Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: - оқушылар адами құндылықтарды ажырата алады, - рөлге бөліп оқу арқылы кейіпкерлердің іс әрекетін салыстыра алады.- сұрақ-жауап арқылы мәтіннің жанрын анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі :- құндылықтардың біріне түсіндірме бере алады. – шығармашылық сұраққа жауап бере алады. Кейбір оқушылар: - кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады..  Мәтіннің негізгі идеясын ашады;  Мәтіннің жанр ерекшеліктерін анықтайды;  Кейіпкерлердің өзгеру себептеріне сай мінездеме береді Бағалау критерийлері: Бастауыш сынып мұғалімі: Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. Тілдік мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминалогия: Сөйлемдерді толық құрау, ойын толық жеткізу жұмыстары. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? -Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? -Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Құндылықтарды дарыту: Өз туған жерін сүю, құрметтеу. Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек, Ағылшын АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, слайд, видио. Алдыңғы білім: 2.3. Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 4.2.3.1. Автордың ойын мәтін деректеріне келтіре отырып дәлелде.

1 слайд

«Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» КММ Пәні: Әдебиеттік оқу Сынып: 2 Ортақ тақырып: Құндылықтар Бөлімі: 2.6. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау Сабақ тақырыбы: . «Қазыналы қарттың тәлімі» Оқу мақсаты: 4.2.6.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстыру, бағалау. Қостанай ауданы Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: - оқушылар адами құндылықтарды ажырата алады, - рөлге бөліп оқу арқылы кейіпкерлердің іс әрекетін салыстыра алады.- сұрақ-жауап арқылы мәтіннің жанрын анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі :- құндылықтардың біріне түсіндірме бере алады. – шығармашылық сұраққа жауап бере алады. Кейбір оқушылар: - кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады..  Мәтіннің негізгі идеясын ашады;  Мәтіннің жанр ерекшеліктерін анықтайды;  Кейіпкерлердің өзгеру себептеріне сай мінездеме береді Бағалау критерийлері: Бастауыш сынып мұғалімі: Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. Тілдік мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминалогия: Сөйлемдерді толық құрау, ойын толық жеткізу жұмыстары. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? -Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? -Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Құндылықтарды дарыту: Өз туған жерін сүю, құрметтеу. Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек, Ағылшын АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, слайд, видио. Алдыңғы білім: 2.3. Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 4.2.3.1. Автордың ойын мәтін деректеріне келтіре отырып дәлелде.

Белсенді оқу мен саралау тәсілдері Тапсырма Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар аудар

2 слайд
Белсенді оқу мен саралау тәсілдері Тапсырма Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар аудар.Сипатта. Не себепті мінез-құлқы өзгерді деп ойлайсың? Сұрақтардың жауабын мәтін ішінен тауып жаз. Дескриптор: - Нысапсыз байдың іс-әрекетін жазады - Қайырсыз байдың іс-әрекетін жазады. - Кейіпкерлердің іс әрекетін салыстырадыБағалау критерийлері. -Кейіпкерлерге мінездеме береді. Бағалау критерийі - Мәтіннің негізгі идеясын ашады. -Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін көрсетеді Дескриптор : - Мәтіннің негізгі идеясын ашады, жанрын анықтайды. - Сахналық көрініс қояды - Іс-әрекетті баяндайды 1-тапсырма. Топтық жұмыс «Блум түймедағы» әдісі Белсенді оқу әдісі: Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілі : Дереккөздер . 2-тапсырма. Өздік жұмысы «Венн диаграммасы» Белсенді оқу. Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілдер. ҚарқынПсихологиялық дайындық: «Құмырадағы гүл» әдісі Жаңа тақырып ашылады. Адами құндылықтар арқылы 3 топқа бөлінеді. Тапсырма . 1-топ: Ақылдылар :Мәтіннің негізгі идеясын аш. Әдеби жанрдың қай түріне жататынын анықта. 2-топ: Білгірлер: Төле би мен Қоңқа қарттың сөзін сахналап көрсет 3-топ: Тапқырлар : Нысапсыз бай мен Қайырсыз байдың орнына өзіңді қойып, іс- әрекетті баянда. Р/ с Аты -жөні «3» «4 » «5 » 1 Сабақтағы белсенділігі       2 Басқаларды тыңдауы       3 Өз пікірін айтуы       4 Топ жұмысын қорғауға қатысуы       5 Қорытынды баға      Бағалау парақшасымен таныстыру Қалыптастырушы бағалау: «Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі Қалыптастырушы бағалау: «Серпілген сауал» әдісі

2 слайд

Белсенді оқу мен саралау тәсілдері Тапсырма Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар аудар.Сипатта. Не себепті мінез-құлқы өзгерді деп ойлайсың? Сұрақтардың жауабын мәтін ішінен тауып жаз. Дескриптор: - Нысапсыз байдың іс-әрекетін жазады - Қайырсыз байдың іс-әрекетін жазады. - Кейіпкерлердің іс әрекетін салыстырадыБағалау критерийлері. -Кейіпкерлерге мінездеме береді. Бағалау критерийі - Мәтіннің негізгі идеясын ашады. -Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін көрсетеді Дескриптор : - Мәтіннің негізгі идеясын ашады, жанрын анықтайды. - Сахналық көрініс қояды - Іс-әрекетті баяндайды 1-тапсырма. Топтық жұмыс «Блум түймедағы» әдісі Белсенді оқу әдісі: Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілі : Дереккөздер . 2-тапсырма. Өздік жұмысы «Венн диаграммасы» Белсенді оқу. Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілдер. ҚарқынПсихологиялық дайындық: «Құмырадағы гүл» әдісі Жаңа тақырып ашылады. Адами құндылықтар арқылы 3 топқа бөлінеді. Тапсырма . 1-топ: Ақылдылар :Мәтіннің негізгі идеясын аш. Әдеби жанрдың қай түріне жататынын анықта. 2-топ: Білгірлер: Төле би мен Қоңқа қарттың сөзін сахналап көрсет 3-топ: Тапқырлар : Нысапсыз бай мен Қайырсыз байдың орнына өзіңді қойып, іс- әрекетті баянда. Р/ с Аты -жөні «3» «4 » «5 » 1 Сабақтағы белсенділігі       2 Басқаларды тыңдауы       3 Өз пікірін айтуы       4 Топ жұмысын қорғауға қатысуы       5 Қорытынды баға      Бағалау парақшасымен таныстыру Қалыптастырушы бағалау: «Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі Қалыптастырушы бағалау: «Серпілген сауал» әдісі

3-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Қарлы кесек» Белсенді оқу. Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау тәсілі. Қарқын К Р И Т Е Р И

3 слайд
3-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Қарлы кесек» Белсенді оқу. Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау тәсілі. Қарқын К Р И Т Е Р И А Л Д Ы Б А Ғ А Л А У S –strengths- Мықты жағы   W-weaknesses- Әлсіз жағы   O- opportunities- Мүмкіндіктер   T- threats- Қауіп- қатерлер  Бағалау критерийлері: - бір-біріне ашық сұрақтар қояды; - сұрақтарға толық жауап береді Тапсырма Сұрақтарға жауап бер. - Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? - Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? - Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Дескриптор: - оқушылар бір-біріне ашық сұрақ қояды, - сұрақтарға толық жауап береді. Қалыптастырушы бағалау : «Шапалақ» әдісі 4-тапсырма. Жұптық жұмыс « SWOT-талдау » Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу. Саралау тәсілі: « Қорытынды» Бағалау критерийі: -Мәтін мазмұны бойынша талдау жасайды. Тапсырма SWOT-талдау. Мәтін мазмұны бойынша талдау жұмысын жаса Дескриптор : - Мәтін мазмұны бойынша мықты жағын анықтайды: - Мәтін мазмұны бойынша әлсіз жағын анықтайды; - Мәтін мазмұны бойынша мүмкіндіктерді жазады; - Мәтін мазмұны бойынша қауіп-қатерлерді жазады. Қалыптастырушы бағалау: «Табыс баспалдағы»Рефлекция: «Мидың суретін сал» әдісі Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінен алған білімдерін түйіндейді .

3 слайд

3-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Қарлы кесек» Белсенді оқу. Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау тәсілі. Қарқын К Р И Т Е Р И А Л Д Ы Б А Ғ А Л А У S –strengths- Мықты жағы   W-weaknesses- Әлсіз жағы   O- opportunities- Мүмкіндіктер   T- threats- Қауіп- қатерлер  Бағалау критерийлері: - бір-біріне ашық сұрақтар қояды; - сұрақтарға толық жауап береді Тапсырма Сұрақтарға жауап бер. - Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? - Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? - Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Дескриптор: - оқушылар бір-біріне ашық сұрақ қояды, - сұрақтарға толық жауап береді. Қалыптастырушы бағалау : «Шапалақ» әдісі 4-тапсырма. Жұптық жұмыс « SWOT-талдау » Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу. Саралау тәсілі: « Қорытынды» Бағалау критерийі: -Мәтін мазмұны бойынша талдау жасайды. Тапсырма SWOT-талдау. Мәтін мазмұны бойынша талдау жұмысын жаса Дескриптор : - Мәтін мазмұны бойынша мықты жағын анықтайды: - Мәтін мазмұны бойынша әлсіз жағын анықтайды; - Мәтін мазмұны бойынша мүмкіндіктерді жазады; - Мәтін мазмұны бойынша қауіп-қатерлерді жазады. Қалыптастырушы бағалау: «Табыс баспалдағы»Рефлекция: «Мидың суретін сал» әдісі Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінен алған білімдерін түйіндейді .

Ықшамсабақ Осы жаңартылған білім беру бағдарламасында ә ріптестермен тәжірибе алмаса отырып кері байла ны с беруді үйрендім.

4 слайд
Ықшамсабақ Осы жаңартылған білім беру бағдарламасында ә ріптестермен тәжірибе алмаса отырып кері байла ны с беруді үйрендім. Бағдарлама бойынша өзімнің сабағымда қалай тиімді оқыту және оқуды қалай пайдаланатынымды түсіндім. Әр пән бойынша жеке әдіс - тәсілдерді тиімді пайланануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында, уақытты тиімді пайдалану, сабақты жүйелі өткіз у керектігін білдім . Белсенді оқыту әдістері оқушылардың қызығушылықтарын арттырып , жұмысқа деген ынтаның артатынын түсіндім. Спиральді оқыту білім беру бағдарламасы жеңіл идеялардан күрделі идеяларға қисынды жолмен аса отырып , саралау әдістері әр оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын білдім. Қолжетімді ресурстарды тиімді пайдалану керек екенін білдім. Әріптестерімнен және тренерден алған әдіс - тәсілдерді өз тәжірбиемде қолданамын. Ықшамсабақ арқасында өзімнің болашақта өткізетін сабақтарды жүйелі жоспарлауды үйрендім

4 слайд

Ықшамсабақ Осы жаңартылған білім беру бағдарламасында ә ріптестермен тәжірибе алмаса отырып кері байла ны с беруді үйрендім. Бағдарлама бойынша өзімнің сабағымда қалай тиімді оқыту және оқуды қалай пайдаланатынымды түсіндім. Әр пән бойынша жеке әдіс - тәсілдерді тиімді пайланануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында, уақытты тиімді пайдалану, сабақты жүйелі өткіз у керектігін білдім . Белсенді оқыту әдістері оқушылардың қызығушылықтарын арттырып , жұмысқа деген ынтаның артатынын түсіндім. Спиральді оқыту білім беру бағдарламасы жеңіл идеялардан күрделі идеяларға қисынды жолмен аса отырып , саралау әдістері әр оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын білдім. Қолжетімді ресурстарды тиімді пайдалану керек екенін білдім. Әріптестерімнен және тренерден алған әдіс - тәсілдерді өз тәжірбиемде қолданамын. Ықшамсабақ арқасында өзімнің болашақта өткізетін сабақтарды жүйелі жоспарлауды үйрендім

Министірлікпен келісілген курстар тізімі