Ықшамсабақ. 4 сынып Әдебиеттік оқу. "Қазыналы қарттың тәлімі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Мемлекеттік тілде оқытатын
Заречный орта мектебі» КММ
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сынып: 2
Ортақ тақырып: Құндылықтар
Бөлімі: 2.6. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау
Сабақ тақырыбы: . «Қазыналы қарттың тәлімі»
Оқу мақсаты: 4.2.6.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-
құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстыру,
бағалау. Қостанай ауданы
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: - оқушылар адами құндылықтарды ажырата
алады, - рөлге бөліп оқу арқылы кейіпкерлердің іс әрекетін
салыстыра алады.- сұрақ-жауап арқылы мәтіннің жанрын
анықтай алады.
Оқушылардың көпшілігі :- құндылықтардың біріне түсіндірме
бере алады. – шығармашылық сұраққа жауап бере алады.
Кейбір оқушылар: - кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады..
Мәтіннің негізгі идеясын ашады;
Мәтіннің жанр ерекшеліктерін анықтайды;
Кейіпкерлердің өзгеру себептеріне сай мінездеме береді Бағалау критерийлері: Бастауыш сынып мұғалімі:
Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну, қолдану,
талдау, жинақтау, бағалау.
Тілдік мақсаттар:
Пәнге тән лексика мен терминалогия: Сөйлемдерді толық
құрау, ойын толық жеткізу жұмыстары.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп
ойлайсыңдар?
-Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің?
-Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз
бай) сияқты адамдар бола ма?
Құндылықтарды дарыту: Өз туған жерін сүю, құрметтеу.
Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек, Ағылшын
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, слайд, видио.
Алдыңғы білім: 2.3. Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау.
4.2.3.1. Автордың ойын мәтін деректеріне келтіре отырып
дәлелде.
1 слайд
«Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» КММ Пәні: Әдебиеттік оқу Сынып: 2 Ортақ тақырып: Құндылықтар Бөлімі: 2.6. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау Сабақ тақырыбы: . «Қазыналы қарттың тәлімі» Оқу мақсаты: 4.2.6.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстыру, бағалау. Қостанай ауданы Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: - оқушылар адами құндылықтарды ажырата алады, - рөлге бөліп оқу арқылы кейіпкерлердің іс әрекетін салыстыра алады.- сұрақ-жауап арқылы мәтіннің жанрын анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі :- құндылықтардың біріне түсіндірме бере алады. – шығармашылық сұраққа жауап бере алады. Кейбір оқушылар: - кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады.. Мәтіннің негізгі идеясын ашады; Мәтіннің жанр ерекшеліктерін анықтайды; Кейіпкерлердің өзгеру себептеріне сай мінездеме береді Бағалау критерийлері: Бастауыш сынып мұғалімі: Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. Тілдік мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминалогия: Сөйлемдерді толық құрау, ойын толық жеткізу жұмыстары. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? -Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? -Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Құндылықтарды дарыту: Өз туған жерін сүю, құрметтеу. Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек, Ағылшын АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, слайд, видио. Алдыңғы білім: 2.3. Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 4.2.3.1. Автордың ойын мәтін деректеріне келтіре отырып дәлелде.
2 слайд
Белсенді оқу мен саралау тәсілдері
Тапсырма
Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта.
Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар
аудар.Сипатта. Не себепті мінез-құлқы
өзгерді деп ойлайсың? Сұрақтардың
жауабын мәтін ішінен тауып жаз.
Дескриптор:
- Нысапсыз байдың іс-әрекетін жазады
- Қайырсыз байдың іс-әрекетін жазады.
- Кейіпкерлердің іс әрекетін салыстырадыБағалау критерийлері.
-Кейіпкерлерге мінездеме береді.
Бағалау критерийі
- Мәтіннің негізгі идеясын ашады.
-Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін
көрсетеді
Дескриптор :
- Мәтіннің негізгі идеясын ашады, жанрын анықтайды.
- Сахналық көрініс қояды
- Іс-әрекетті баяндайды 1-тапсырма. Топтық жұмыс
«Блум түймедағы» әдісі
Белсенді оқу әдісі: Зерттеу және зерделеу.
Саралау тәсілі : Дереккөздер . 2-тапсырма. Өздік жұмысы
«Венн диаграммасы»
Белсенді оқу. Зерттеу және зерделеу.
Саралау тәсілдер. ҚарқынПсихологиялық дайындық:
«Құмырадағы гүл» әдісі
Жаңа тақырып ашылады. Адами құндылықтар арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Тапсырма .
1-топ: Ақылдылар :Мәтіннің негізгі идеясын аш. Әдеби
жанрдың қай түріне жататынын анықта.
2-топ: Білгірлер: Төле би мен Қоңқа қарттың сөзін
сахналап көрсет
3-топ: Тапқырлар : Нысапсыз бай мен
Қайырсыз байдың орнына өзіңді қойып, іс-
әрекетті баянда. Р/
с Аты -жөні «3»
«4
» «5
»
1 Сабақтағы
белсенділігі
2 Басқаларды
тыңдауы
3 Өз пікірін айтуы
4 Топ жұмысын
қорғауға қатысуы
5 Қорытынды баға
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Қалыптастырушы бағалау:
«Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі
Қалыптастырушы бағалау:
«Серпілген сауал» әдісі
2 слайд
Белсенді оқу мен саралау тәсілдері Тапсырма Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар аудар.Сипатта. Не себепті мінез-құлқы өзгерді деп ойлайсың? Сұрақтардың жауабын мәтін ішінен тауып жаз. Дескриптор: - Нысапсыз байдың іс-әрекетін жазады - Қайырсыз байдың іс-әрекетін жазады. - Кейіпкерлердің іс әрекетін салыстырадыБағалау критерийлері. -Кейіпкерлерге мінездеме береді. Бағалау критерийі - Мәтіннің негізгі идеясын ашады. -Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін көрсетеді Дескриптор : - Мәтіннің негізгі идеясын ашады, жанрын анықтайды. - Сахналық көрініс қояды - Іс-әрекетті баяндайды 1-тапсырма. Топтық жұмыс «Блум түймедағы» әдісі Белсенді оқу әдісі: Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілі : Дереккөздер . 2-тапсырма. Өздік жұмысы «Венн диаграммасы» Белсенді оқу. Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілдер. ҚарқынПсихологиялық дайындық: «Құмырадағы гүл» әдісі Жаңа тақырып ашылады. Адами құндылықтар арқылы 3 топқа бөлінеді. Тапсырма . 1-топ: Ақылдылар :Мәтіннің негізгі идеясын аш. Әдеби жанрдың қай түріне жататынын анықта. 2-топ: Білгірлер: Төле би мен Қоңқа қарттың сөзін сахналап көрсет 3-топ: Тапқырлар : Нысапсыз бай мен Қайырсыз байдың орнына өзіңді қойып, іс- әрекетті баянда. Р/ с Аты -жөні «3» «4 » «5 » 1 Сабақтағы белсенділігі 2 Басқаларды тыңдауы 3 Өз пікірін айтуы 4 Топ жұмысын қорғауға қатысуы 5 Қорытынды баға Бағалау парақшасымен таныстыру Қалыптастырушы бағалау: «Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі Қалыптастырушы бағалау: «Серпілген сауал» әдісі
3 слайд
3-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Қарлы кесек»
Белсенді оқу. Қорытынды шығару және есте сақтау.
Саралау тәсілі. Қарқын К
Р
И
Т
Е
Р
И
А
Л
Д
Ы
Б
А
Ғ
А
Л
А
У S –strengths-
Мықты жағы
W-weaknesses- Әлсіз
жағы
O- opportunities-
Мүмкіндіктер
T- threats- Қауіп-
қатерлер
Бағалау критерийлері:
- бір-біріне ашық сұрақтар қояды;
- сұрақтарға толық жауап береді
Тапсырма
Сұрақтарға жауап бер.
- Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді
деп ойлайсыңдар?
- Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің?
- Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен
Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма?
Дескриптор:
- оқушылар бір-біріне ашық сұрақ қояды,
- сұрақтарға толық жауап береді.
Қалыптастырушы бағалау :
«Шапалақ» әдісі 4-тапсырма. Жұптық жұмыс « SWOT-талдау »
Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу.
Саралау тәсілі: « Қорытынды»
Бағалау критерийі:
-Мәтін мазмұны бойынша талдау жасайды.
Тапсырма SWOT-талдау.
Мәтін мазмұны бойынша талдау жұмысын жаса
Дескриптор :
- Мәтін мазмұны бойынша мықты жағын анықтайды:
- Мәтін мазмұны бойынша әлсіз жағын анықтайды;
- Мәтін мазмұны бойынша мүмкіндіктерді жазады;
- Мәтін мазмұны бойынша қауіп-қатерлерді жазады.
Қалыптастырушы бағалау:
«Табыс баспалдағы»Рефлекция:
«Мидың суретін сал» әдісі
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінен алған білімдерін түйіндейді .
3 слайд
3-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Қарлы кесек» Белсенді оқу. Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау тәсілі. Қарқын К Р И Т Е Р И А Л Д Ы Б А Ғ А Л А У S –strengths- Мықты жағы W-weaknesses- Әлсіз жағы O- opportunities- Мүмкіндіктер T- threats- Қауіп- қатерлер Бағалау критерийлері: - бір-біріне ашық сұрақтар қояды; - сұрақтарға толық жауап береді Тапсырма Сұрақтарға жауап бер. - Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? - Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? - Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Дескриптор: - оқушылар бір-біріне ашық сұрақ қояды, - сұрақтарға толық жауап береді. Қалыптастырушы бағалау : «Шапалақ» әдісі 4-тапсырма. Жұптық жұмыс « SWOT-талдау » Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу. Саралау тәсілі: « Қорытынды» Бағалау критерийі: -Мәтін мазмұны бойынша талдау жасайды. Тапсырма SWOT-талдау. Мәтін мазмұны бойынша талдау жұмысын жаса Дескриптор : - Мәтін мазмұны бойынша мықты жағын анықтайды: - Мәтін мазмұны бойынша әлсіз жағын анықтайды; - Мәтін мазмұны бойынша мүмкіндіктерді жазады; - Мәтін мазмұны бойынша қауіп-қатерлерді жазады. Қалыптастырушы бағалау: «Табыс баспалдағы»Рефлекция: «Мидың суретін сал» әдісі Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінен алған білімдерін түйіндейді .
4 слайд
Ықшамсабақ
Осы жаңартылған білім беру бағдарламасында ә ріптестермен тәжірибе
алмаса отырып кері байла ны с беруді үйрендім.
Бағдарлама бойынша өзімнің сабағымда қалай тиімді оқыту және оқуды қалай
пайдаланатынымды түсіндім. Әр пән бойынша жеке әдіс - тәсілдерді тиімді
пайланануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында, уақытты тиімді пайдалану,
сабақты жүйелі өткіз у керектігін білдім . Белсенді оқыту әдістері оқушылардың
қызығушылықтарын арттырып , жұмысқа деген ынтаның артатынын түсіндім.
Спиральді оқыту білім беру бағдарламасы жеңіл идеялардан күрделі идеяларға
қисынды жолмен аса отырып , саралау әдістері әр оқушыға мақсаттарға жетуге
ықпал жасайтынын білдім. Қолжетімді ресурстарды тиімді пайдалану керек екенін
білдім.
Әріптестерімнен және тренерден алған әдіс - тәсілдерді өз тәжірбиемде
қолданамын. Ықшамсабақ арқасында өзімнің болашақта өткізетін сабақтарды
жүйелі жоспарлауды үйрендім
4 слайд
Ықшамсабақ Осы жаңартылған білім беру бағдарламасында ә ріптестермен тәжірибе алмаса отырып кері байла ны с беруді үйрендім. Бағдарлама бойынша өзімнің сабағымда қалай тиімді оқыту және оқуды қалай пайдаланатынымды түсіндім. Әр пән бойынша жеке әдіс - тәсілдерді тиімді пайланануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында, уақытты тиімді пайдалану, сабақты жүйелі өткіз у керектігін білдім . Белсенді оқыту әдістері оқушылардың қызығушылықтарын арттырып , жұмысқа деген ынтаның артатынын түсіндім. Спиральді оқыту білім беру бағдарламасы жеңіл идеялардан күрделі идеяларға қисынды жолмен аса отырып , саралау әдістері әр оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын білдім. Қолжетімді ресурстарды тиімді пайдалану керек екенін білдім. Әріптестерімнен және тренерден алған әдіс - тәсілдерді өз тәжірбиемде қолданамын. Ықшамсабақ арқасында өзімнің болашақта өткізетін сабақтарды жүйелі жоспарлауды үйрендім