Материалдар / Ықшамсабақ. 4 сынып Әдебиеттік оқу. "Қазыналы қарттың тәлімі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ықшамсабақ. 4 сынып Әдебиеттік оқу. "Қазыналы қарттың тәлімі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне жәнеде жаңаша оқыту курсын өтетін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2020
1397
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» КММ Пәні: Әдебиеттік оқу Сынып: 2 Ортақ тақырып: Құндылықтар Бөлі

1 слайд
«Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» КММ Пәні: Әдебиеттік оқу Сынып: 2 Ортақ тақырып: Құндылықтар Бөлімі: 2.6. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау Сабақ тақырыбы: . «Қазыналы қарттың тәлімі» Оқу мақсаты: 4.2.6.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстыру, бағалау. Қостанай ауданы Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: - оқушылар адами құндылықтарды ажырата алады, - рөлге бөліп оқу арқылы кейіпкерлердің іс әрекетін салыстыра алады.- сұрақ-жауап арқылы мәтіннің жанрын анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі :- құндылықтардың біріне түсіндірме бере алады. – шығармашылық сұраққа жауап бере алады. Кейбір оқушылар: - кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады..  Мәтіннің негізгі идеясын ашады;  Мәтіннің жанр ерекшеліктерін анықтайды;  Кейіпкерлердің өзгеру себептеріне сай мінездеме береді Бағалау критерийлері: Бастауыш сынып мұғалімі: Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. Тілдік мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминалогия: Сөйлемдерді толық құрау, ойын толық жеткізу жұмыстары. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? -Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? -Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Құндылықтарды дарыту: Өз туған жерін сүю, құрметтеу. Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек, Ағылшын АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, слайд, видио. Алдыңғы білім: 2.3. Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 4.2.3.1. Автордың ойын мәтін деректеріне келтіре отырып дәлелде.

1 слайд

«Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» КММ Пәні: Әдебиеттік оқу Сынып: 2 Ортақ тақырып: Құндылықтар Бөлімі: 2.6. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау Сабақ тақырыбы: . «Қазыналы қарттың тәлімі» Оқу мақсаты: 4.2.6.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстыру, бағалау. Қостанай ауданы Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: - оқушылар адами құндылықтарды ажырата алады, - рөлге бөліп оқу арқылы кейіпкерлердің іс әрекетін салыстыра алады.- сұрақ-жауап арқылы мәтіннің жанрын анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі :- құндылықтардың біріне түсіндірме бере алады. – шығармашылық сұраққа жауап бере алады. Кейбір оқушылар: - кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады..  Мәтіннің негізгі идеясын ашады;  Мәтіннің жанр ерекшеліктерін анықтайды;  Кейіпкерлердің өзгеру себептеріне сай мінездеме береді Бағалау критерийлері: Бастауыш сынып мұғалімі: Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. Тілдік мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминалогия: Сөйлемдерді толық құрау, ойын толық жеткізу жұмыстары. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? -Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? -Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Құндылықтарды дарыту: Өз туған жерін сүю, құрметтеу. Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек, Ағылшын АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, слайд, видио. Алдыңғы білім: 2.3. Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 4.2.3.1. Автордың ойын мәтін деректеріне келтіре отырып дәлелде.

Белсенді оқу мен саралау тәсілдері Тапсырма Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар аудар

2 слайд
Белсенді оқу мен саралау тәсілдері Тапсырма Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар аудар.Сипатта. Не себепті мінез-құлқы өзгерді деп ойлайсың? Сұрақтардың жауабын мәтін ішінен тауып жаз. Дескриптор: - Нысапсыз байдың іс-әрекетін жазады - Қайырсыз байдың іс-әрекетін жазады. - Кейіпкерлердің іс әрекетін салыстырадыБағалау критерийлері. -Кейіпкерлерге мінездеме береді. Бағалау критерийі - Мәтіннің негізгі идеясын ашады. -Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін көрсетеді Дескриптор : - Мәтіннің негізгі идеясын ашады, жанрын анықтайды. - Сахналық көрініс қояды - Іс-әрекетті баяндайды 1-тапсырма. Топтық жұмыс «Блум түймедағы» әдісі Белсенді оқу әдісі: Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілі : Дереккөздер . 2-тапсырма. Өздік жұмысы «Венн диаграммасы» Белсенді оқу. Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілдер. ҚарқынПсихологиялық дайындық: «Құмырадағы гүл» әдісі Жаңа тақырып ашылады. Адами құндылықтар арқылы 3 топқа бөлінеді. Тапсырма . 1-топ: Ақылдылар :Мәтіннің негізгі идеясын аш. Әдеби жанрдың қай түріне жататынын анықта. 2-топ: Білгірлер: Төле би мен Қоңқа қарттың сөзін сахналап көрсет 3-топ: Тапқырлар : Нысапсыз бай мен Қайырсыз байдың орнына өзіңді қойып, іс- әрекетті баянда. Р/ с Аты -жөні «3» «4 » «5 » 1 Сабақтағы белсенділігі       2 Басқаларды тыңдауы       3 Өз пікірін айтуы       4 Топ жұмысын қорғауға қатысуы       5 Қорытынды баға      Бағалау парақшасымен таныстыру Қалыптастырушы бағалау: «Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі Қалыптастырушы бағалау: «Серпілген сауал» әдісі

2 слайд

Белсенді оқу мен саралау тәсілдері Тапсырма Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар аудар.Сипатта. Не себепті мінез-құлқы өзгерді деп ойлайсың? Сұрақтардың жауабын мәтін ішінен тауып жаз. Дескриптор: - Нысапсыз байдың іс-әрекетін жазады - Қайырсыз байдың іс-әрекетін жазады. - Кейіпкерлердің іс әрекетін салыстырадыБағалау критерийлері. -Кейіпкерлерге мінездеме береді. Бағалау критерийі - Мәтіннің негізгі идеясын ашады. -Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін көрсетеді Дескриптор : - Мәтіннің негізгі идеясын ашады, жанрын анықтайды. - Сахналық көрініс қояды - Іс-әрекетті баяндайды 1-тапсырма. Топтық жұмыс «Блум түймедағы» әдісі Белсенді оқу әдісі: Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілі : Дереккөздер . 2-тапсырма. Өздік жұмысы «Венн диаграммасы» Белсенді оқу. Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілдер. ҚарқынПсихологиялық дайындық: «Құмырадағы гүл» әдісі Жаңа тақырып ашылады. Адами құндылықтар арқылы 3 топқа бөлінеді. Тапсырма . 1-топ: Ақылдылар :Мәтіннің негізгі идеясын аш. Әдеби жанрдың қай түріне жататынын анықта. 2-топ: Білгірлер: Төле би мен Қоңқа қарттың сөзін сахналап көрсет 3-топ: Тапқырлар : Нысапсыз бай мен Қайырсыз байдың орнына өзіңді қойып, іс- әрекетті баянда. Р/ с Аты -жөні «3» «4 » «5 » 1 Сабақтағы белсенділігі       2 Басқаларды тыңдауы       3 Өз пікірін айтуы       4 Топ жұмысын қорғауға қатысуы       5 Қорытынды баға      Бағалау парақшасымен таныстыру Қалыптастырушы бағалау: «Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі Қалыптастырушы бағалау: «Серпілген сауал» әдісі

3-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Қарлы кесек» Белсенді оқу. Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау тәсілі. Қарқын К Р И Т Е Р И

3 слайд
3-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Қарлы кесек» Белсенді оқу. Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау тәсілі. Қарқын К Р И Т Е Р И А Л Д Ы Б А Ғ А Л А У S –strengths- Мықты жағы   W-weaknesses- Әлсіз жағы   O- opportunities- Мүмкіндіктер   T- threats- Қауіп- қатерлер  Бағалау критерийлері: - бір-біріне ашық сұрақтар қояды; - сұрақтарға толық жауап береді Тапсырма Сұрақтарға жауап бер. - Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? - Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? - Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Дескриптор: - оқушылар бір-біріне ашық сұрақ қояды, - сұрақтарға толық жауап береді. Қалыптастырушы бағалау : «Шапалақ» әдісі 4-тапсырма. Жұптық жұмыс « SWOT-талдау » Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу. Саралау тәсілі: « Қорытынды» Бағалау критерийі: -Мәтін мазмұны бойынша талдау жасайды. Тапсырма SWOT-талдау. Мәтін мазмұны бойынша талдау жұмысын жаса Дескриптор : - Мәтін мазмұны бойынша мықты жағын анықтайды: - Мәтін мазмұны бойынша әлсіз жағын анықтайды; - Мәтін мазмұны бойынша мүмкіндіктерді жазады; - Мәтін мазмұны бойынша қауіп-қатерлерді жазады. Қалыптастырушы бағалау: «Табыс баспалдағы»Рефлекция: «Мидың суретін сал» әдісі Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінен алған білімдерін түйіндейді .

3 слайд

3-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Қарлы кесек» Белсенді оқу. Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау тәсілі. Қарқын К Р И Т Е Р И А Л Д Ы Б А Ғ А Л А У S –strengths- Мықты жағы   W-weaknesses- Әлсіз жағы   O- opportunities- Мүмкіндіктер   T- threats- Қауіп- қатерлер  Бағалау критерийлері: - бір-біріне ашық сұрақтар қояды; - сұрақтарға толық жауап береді Тапсырма Сұрақтарға жауап бер. - Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? - Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? - Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Дескриптор: - оқушылар бір-біріне ашық сұрақ қояды, - сұрақтарға толық жауап береді. Қалыптастырушы бағалау : «Шапалақ» әдісі 4-тапсырма. Жұптық жұмыс « SWOT-талдау » Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу. Саралау тәсілі: « Қорытынды» Бағалау критерийі: -Мәтін мазмұны бойынша талдау жасайды. Тапсырма SWOT-талдау. Мәтін мазмұны бойынша талдау жұмысын жаса Дескриптор : - Мәтін мазмұны бойынша мықты жағын анықтайды: - Мәтін мазмұны бойынша әлсіз жағын анықтайды; - Мәтін мазмұны бойынша мүмкіндіктерді жазады; - Мәтін мазмұны бойынша қауіп-қатерлерді жазады. Қалыптастырушы бағалау: «Табыс баспалдағы»Рефлекция: «Мидың суретін сал» әдісі Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінен алған білімдерін түйіндейді .

Ықшамсабақ Осы жаңартылған білім беру бағдарламасында ә ріптестермен тәжірибе алмаса отырып кері байла ны с беруді үйрендім.

4 слайд
Ықшамсабақ Осы жаңартылған білім беру бағдарламасында ә ріптестермен тәжірибе алмаса отырып кері байла ны с беруді үйрендім. Бағдарлама бойынша өзімнің сабағымда қалай тиімді оқыту және оқуды қалай пайдаланатынымды түсіндім. Әр пән бойынша жеке әдіс - тәсілдерді тиімді пайланануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында, уақытты тиімді пайдалану, сабақты жүйелі өткіз у керектігін білдім . Белсенді оқыту әдістері оқушылардың қызығушылықтарын арттырып , жұмысқа деген ынтаның артатынын түсіндім. Спиральді оқыту білім беру бағдарламасы жеңіл идеялардан күрделі идеяларға қисынды жолмен аса отырып , саралау әдістері әр оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын білдім. Қолжетімді ресурстарды тиімді пайдалану керек екенін білдім. Әріптестерімнен және тренерден алған әдіс - тәсілдерді өз тәжірбиемде қолданамын. Ықшамсабақ арқасында өзімнің болашақта өткізетін сабақтарды жүйелі жоспарлауды үйрендім

4 слайд

Ықшамсабақ Осы жаңартылған білім беру бағдарламасында ә ріптестермен тәжірибе алмаса отырып кері байла ны с беруді үйрендім. Бағдарлама бойынша өзімнің сабағымда қалай тиімді оқыту және оқуды қалай пайдаланатынымды түсіндім. Әр пән бойынша жеке әдіс - тәсілдерді тиімді пайланануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында, уақытты тиімді пайдалану, сабақты жүйелі өткіз у керектігін білдім . Белсенді оқыту әдістері оқушылардың қызығушылықтарын арттырып , жұмысқа деген ынтаның артатынын түсіндім. Спиральді оқыту білім беру бағдарламасы жеңіл идеялардан күрделі идеяларға қисынды жолмен аса отырып , саралау әдістері әр оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын білдім. Қолжетімді ресурстарды тиімді пайдалану керек екенін білдім. Әріптестерімнен және тренерден алған әдіс - тәсілдерді өз тәжірбиемде қолданамын. Ықшамсабақ арқасында өзімнің болашақта өткізетін сабақтарды жүйелі жоспарлауды үйрендім