
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 9 материал
ГЕОМЕТРИЯ (ЖМБ). ІІІ тоқсан 10 КЛ БЖБ ТЖБ
Геометрия
Барлық материалдар
10 сынып
Алгебра және анализ бастамалары (ЖМБ). ІІІ тоқсан
Алгебра
Басқа
10 сынып
Цилиндрдің көлемі тақырыбында курста қорғалған жұмыс
Геометрия
Презентация
11 сынып
Цилиндрдің көлемі тақырыбына ашық сабақ
Геометрия
Ашық сабақ
11 сынып
Бұрыштардың түрлері
5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату
5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға,бұрыштардысалыстыруға берілген есептерді шығару.
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:5.4А Пайыз Сыныбы: 5
Сабақ тақырыбы
Пайыз. Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:
5.1.2.34 Берілген санның пайызын табу;
5.1.2.36 Берілген пайызы бойынша санды табу;
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Пайыз ұғымын меңгереді, берілген санның пайызын және пайызы бойынша санды табуды біледі;
Оқушылардың басым көпшілігі:Мәтінді есептерді шығаруда пайызды қолдана алады.
Кейбір оқушылар: Тұрмыста кездесетін пайызға байланысты есептерді мысалға келтіріп дәлелдейді,талдайды.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Педагогтің жоспарланған іс-әрекеті Оқушының жоспарланған іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы
5минут
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Оқушылар шеңбер жасап тұрады, «Менен саған бір тілек» тренингі арқылы бір-біріне сәттілік тілейді.
Үстел үстінде жатқан төрт түрлі төсбелгінің арасынан өзіне ұнағанын таңдап алады, төсбелгі түріне қарай топқа бірігеді. Топтың алтын ережес
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
Өзін-өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудың маңыздылығын айқындау.
Критериалды бағалау арқылы оқытудың тиімділігін және оқу сапасын арттыруға болатынына көздерін жеткізу.
Оқу үдерісінде критериалды бағалауды қолдану жолдары мен түрлерін түсіндіріп, әріптестермен тәжірибе бөлісу.
Барлық пәндер
Коучинг жоспары
Басқа
"Педагогтік іс - тәжірибенің түйінді функциялары" коучинг жоспары
Барлық пәндер
Коучинг жоспары
Басқа
Мұғалімдердің саралап оқытудағы тапсырмаларды құру дағдыларын жетілдіруіне ықпал ету.
Саралаудың мәні-оқушыларды бөлу емес, оларды біріктіруде дер кезінде дифференциалды көмек көрсету.
- Мұғалімдер оқушылардың ойлау дағдыларының деңгейлерін ескере отырып өз пәні бойынша сараланған тапсырмалар құрастыра алады.
- Өз тәжірибелеріне өзгерістер енгізе алады;
Барлық пәндер
Коучинг жоспары
Басқа