Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен
амандасамын. Сыныпты түгелдеймін. "Жүрек жылуы" әдісі арқылы
бір-біріне жылы тіліктер тілеп, ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Оқушыларды
wordwallбағдарламасы арқылы
3 топқа бөлу.
І топ - "Призма" тобы
ІІ топ – "Пирамида" тобы
ІІІ топ – "Цилиндр" тобы
Үй жұмысын "Қатесін тап" әдісі
арқылы тексеру. /Үй тапсырмасының жауабы интерактивті тақтада
көрсетіледі/
Өткен тақырыпты шолу сұрақтарын
беру.
-
Призма қандай фигура?
-
Пирамида мен призманың қандай
айырмашылығы бар?
-
Призма көлемін қалай табамыз?
|
Мұғаліммен амандасады. "Жүрек жылуы"
әдісі арқылы бір-біріне жылы тілектерін жеткізеді.
Топқа бөлінеді.
Оқушылар интерактивті тақтадағы жауап
арқылы бір-бірінің дәптерлерін тексеру арқылы қатесін табады.
Өткен тақырыптарға байланысты
сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Мұғалім
тарапынан:
«Керемет
жауап»
«Тағы бір қарастырып
көр»
|
Жүрекше стикерлер.

Топқа бөлу - Random cards (wordwall.net)
|
Сабақтың ортасы
|
"Галерея" әдісі арқылы жаңа
ақпаратқа шолу.
-Цилиндр қандай фигура?
-Призма мен цилиндрдің қандай
айырмашылығы бар?
-Цилиндр көлемін қалай табады?
- Цилиндрдің
осьтік қимасы – квадрат, қиманың диагоналі 8
см2,
цилиндрдің көлемін табыңыз.
-Биіктігі 12 см,
ал диметрі 6 см болатын цилиндр пішінді стаканды сумен толтыру үшін
қанша су қажет?
|
Оқушылар сұрақтардың жауабын сынып
қабырғаларына жазылған жауаптар арасынан іздеп табады, жауаптарын
негіздейді. Мұғалім сабақтың оқу мақсатын таныстырады.
|
Оқушыны қaнaттaндыру
сөздері:
Жaрaйсың! Сенің
қолыңнaн бaрлығы келеді!
|
А4 қағаздар
|
|
"Постер қорғау" әдісі
Топтық жұмыс.
1
– топ. Цилиндрдің осьтік қимасының диагоналі см-ге тең және ол
табан жазықтығына 450 бұрыш жасап көлбейді. Цилиндрдің көлемін
табыңыздар.
2
– топ.Цилиндр табанының хордасы 16 см және ол центрден 6 см
қашықтықта орналасқан. Осы хорданың ұшы мен екінші табанының
центрін қосатын кесінді табан жазықтығымен
450
бұрыш жасайды. Цилиндрдің
көлемін анықтаңыздар.
3
– топ.Цилиндрдің осьтік қимасының ауданы 16
см2 екені белгілі. Цилиндрдің көлемін
анықтаңыздар.
Жеке жұмыс. «Бос орынды толтыр»
әдісі
ЕББҚ
оқушы
1.Сызбада көрсетілген цилиндр көлемін табыңыз.

1-сызба

R
=
H =
V = 2 = 
Жұптық
жұмыс.
Практикалық
жұмыс
Сызбада көрсетілген
шаршыны Ох осі бойымен айналдырғанда пайда болған
дененің
көлемін табыңыз.

2-сызба
|
А3 қағазына тапсырмалардың сызбасын,
жауаптарын жазып, қорғайды.
Дескрипторлар
- есептің шарты бойынша сызбаны
салады;
-
табан радиусын табады;
-
цилиндр биіктігін табады;
-
цилиндр көлемін тауып, жауабын жазады.
Дескрипторлар
-
сызба бойынша табан радиусын табады;
-
сызба бойынша цилиндр биіктігін табады;
- цилиндр көлемін тауып, жауабын
жазады.
Дескрипторлар
-geogebra.org
программасымен сызбаны толықтырады;
- сызба бойынша цилиндр
биіктігін, радиусын табады;
- цилиндр көлемін
тауып, жауабын жазады. 
3-сызба
|
Жапондық бағалау
әдісі
Оқушыны қaнaттaндыру
сөздері:
Жaрaйсың! Сенің
қолыңнaн бaрлығы келеді!
|
А3 қағазы
Ноутбук
geogebra.org программасы
|
|
Жеке
жұмыс.
Әдіс:
"Конверт-сұрақ".
Функционалдық
сауаттылыққа тапсырма.
Азамат қымыз құйылған торсықтың көлемін
есептеу үшін ішінде 180 дм3 суы бар цилиндр тәрізді
ыдысқа қымыз құйылған торсықты салды. Сонда су деңгейі 5 дм-ден 12
дм-ге көтерілді. Торсықтың көлемін есептеңіз.
|
Тaпсырмaлaр дaйындaлып,
әр оқушығa жеке беріледі. Тaпсырмaлaрды толық орындaғaн оқушы
конвертті келесі оқушығa бере отырып жұмыстaр
жинaқтaлaды.
|
Топ оқушылaры
жұмыстaрын өзaрa бaғaлaйды.
|
Слaйд-3
Конверт, қимa
қaғaздaр
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау
«Рефлексиялық нысана»
әдісі
|
Тақтаға секторларға бөлінген нысана
ілінеді. Сабақтан алған әсерлерін,
ұсыныстарын стикерлерге жазып, нысанаға орналастырады. Неғұрлым
5-тікке жақындатса, соғырлым түсінгені аңғарылады
|
Топ спикерлері топ мүшелерінің белсенділігін бaяндaйды.
Оқушылapдың бaлдaрын жaриялaйды.
|

|