Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Критериалды бағалау-заман талабы" коучинг жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Критериалды бағалау – заман талабы»
Имантаева Гүлшат Сағитбекқызы
Сабақ тақырыбы: |
Критериалды бағалау-заман талабы |
|
Жалпы мақсаты: |
Өзін-өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудың маңыздылығын айқындау. Критериалды бағалау арқылы оқытудың тиімділігін және оқу сапасын арттыруға болатынына көздерін жеткізу. Оқу үдерісінде критериалды бағалауды қолдану жолдары мен түрлерін түсіндіріп, әріптестермен тәжірибе бөлісу. |
|
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: |
|
|
Негізгі идеялар: |
Бағалау үдерісі Түйінді идеялар: «Бағалау» - (латын сөзінен шыққан «жақын отыру» дегенді білдіреді) мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасы мен қызығушылығын оята алатын пәрменді тетік. «Критериалды бағалау» – білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу-танымдық құзырлылығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі. «Баға» – символ, оқу жетістігін не санмен таңбалау, не сөзбен жеткізу. |
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер: «Дейін және кейін» стратегиясы, «Екі шындық, бір жалған» тренингі, постер, «Айналмалы бекет», «Мозайка», АКТ СТО «Бес саусақ» әдісі, өзін-өзі бағалау парақшалары, т.с.с. Жоғары және төменгі дәрежелі сұрақтар. |
1.Жеке жұмыс 2.Жұптық жұмыс 3. Топтық жүмыс |
Дерек көздері: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық Үлестірмелі материал |
|
Коучтың іс-әрекеті: |
Мұғалімдердің іс-әрекеті: |
Психология-лық дайындық (4 мин.) |
«Менің қалпағым» тренингі «Ленталар» әдісі арқылы топқа бөлінеді Коучинг тақырыбы мен мақсаты таныстырылды. |
Менімен бірге жаңылтпашты айтасыздар, бірақ жаңылтпаштағы кездесетін қалпақ, сөзін айтарда басыңызды көрсетесіз, бірақ сөзді айтпайсыз, келесі менің өзіңізді көрсетесіз, үшбұрыш сөзін айтарда екі қимыл көрсетесіз. Яғни қолыңызды алға созып, 3 саусағыңызды көрсетіп, бұрыш сөзінде қолыңызды шынтағыңыздан бүгесіз. «Менің қалпағым үшбұрыш, үшбұрыш менің қалпағым,егер үшбұрыш болмаса менің қалпағым емес». «Ленталар» әдісі арқылы топқа бөлінеді Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады. |
СТО стратегия сы (3 мин.) Топтық жұмыс Ой қозғау (7 мин.) Сыни көзқарас, пікірталас (8 мин.) Шығарма шылық тапсырма 8 мин. Топтық жұмыс 10мин. |
Ой шақыру. Мұғалімдерге Ф.П. Решетниковтың «Тағы да екілік» суреті ұсынылады. Мына суретке мұқият қараңыздаршы, ондағы отбасы мүшелерінің әрқайсының көңіл-күйі қандай? Мектептен үйіне тағы да «екілік» бағасын арқалап қайтқан оқушының түр-әлпетінен нені аңғаруға болады? Ол өзін қалай сезініп тұр? Сурет неліктен «ТАҒЫ ДА екілік» деп аталады? Тағы да екілік! Кеше де, бүгін де, ертең де... Әріптестер, қалай ойлайсыздар, бұл баланың өз бағасын жақсартуға деген ынтасы бар ма? Жоқ болса, неге? Оған кім кінәлі, мұғалім бе, оқушы ма? Бүгінгі сабақта біз сіздермен қазіргі заманда білім саласындағы нағыз саясатқа айналған проблеманың бірі – бағалау мәселесіне тоқталамыз. Өйткені оқушының білімін бағалау – оның оқуға деген ынтасының мүлдем жоғалуына немесе қызығушылығының оянуына бірден-бір себеп. Мұғалімнің басты міндеті – оқушының өзіне деген, өз күшіне деген сенімінің жоғалуына жол бермеу. Сұрақ: Бағалау туралы не білесіз? Мұғалімдер «Дейін және кейін» стратегиясы» бойынша «Дейін» бағанын толтырады. Гүлдің көбелектің салуды тапсырады. Енді алдымен әркім өз салған суретін бағалайды, сосын жұптық бағалау жүргізіледі. Соңында коуч өз бағасын қояды. -Менің қойған бағаммен келісесіздер ме? -Неліктен? -Басқаша қалай бағалауға болады? Осы суретке топ болып критерий құрады. Критерий арқылы бағалау жүргізіледі (Өзін –өзі бағалау парақшасын толтыру ұсынылады)
Шығармашылық тапсырма: Әр топқа құтыда өсіп тұрған бөлме гүлдері таратылады. –Мына гүлді бағалаңыздар (бақылаңыздар) -Гүлдің жайқалып өсуі үшін не істеу керек, не жетіспейді? --Гүлге қандай күтім қажет? -Ендеше, гүл деп отырғанымыз- бала, ал сіздер-гүлді баптап өсіретін бағбансыздар. Гүлдің жайқалып өсуі үшін күнделікті не қажет екенін анықтап, сол қажеттіліктерін уақтылы қамтамасыз етіп отыруымыз-баланың күнделікті сабақтағы алған білімдерінің деңгейін бақылап отыратынымыз біздің қалыптастырушы бағалауымыз болып табылатынын ескертіп, қорытындылау. Топтық тапсырмалар беріледі. Берілген тапсырма бойынша бағалау критерийі мен дескрипторлар құрулары тиіс Топтық жұмыс. Кластер жасау. Әр топқа тапсырма беріледі:
Топтар өз кластерлерін қорғайды. Топтар бірін бірі толықтырады, ой бөліседі. Олардың жауаптары төмендегідей болуы мүмкін немесе өзім толықтырамын: |
«Екі шындық, бір жалған» тренингі. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімнің шындық және жалған ақпаратын анықтады «Ленталар» әдісі арқылы топқа бөлінеді Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады. Мұғалімдер бағалау туралы білгендері бойынша «Дейін» бағанын толтырады. Көбелектің суретін салады, өзін-өзі және жұп болып өзара бағалайды. Мұғалімдер қойылған сұрақтарға жауап береді. Өз ой пікірлерін дәлелдейді. Осы суретке топ болып критерий құрады Критерий арқылы бағалау жүргізіледі Критерий арқылы бағалаудың ерекшеліктерін анықтайды Өзін –өзі бағалау парақшасын толтырады
Мұғалімдер гүлдің жалпы жағдайы туралы әңгімелейді. Оған жайқалып өсуі үшін не қажет, не жетіспейді деген сұраққа жауап жазады. (Бұл –бағалау критерийі болады). Қандай күтім қажет екенін жазады Гүлге қажетті күтімді рет-ретімен жазады. (Бұл-дескриптор болып табылады). Слайд арқылы бағалау түрлеріне мағлұмат алады. Өз ойларын ортаға салады. Қорытынды жасайды
Берілген тапсырма бойынша критерий мен дескрипторлар құрады. Топтық бағалау жүргізіледі. |
Қорытынды (3 мин.) |
Мұғалімдер «Дейін және кейін» стратегиясы» бойынша «Кейін» бағанын толтырады. |
Мұғалімдер «Дейін және кейін» стратегиясы» бойынша «Кейін» бағанын толтырады. Яғни осы сабақта не үйренгенін жазады |
Рефлексия |
|
|
Кері байланыс (2 мин.) |
«Падлет тақтасы» арқылы кері байланыс алу. «Бүгінгі коучингтен қандай әсер алдыңыз? Пікір қалдырыңыз.» Сөзімнің соңында айтарым, бүгінгі алған білімдеріңізбен басқа да әріптестеріңізбен бөлісіңіздер. «Бойыңда білімің бар екен, одан басқалар да өз шырақтарын жағып алардай жағдай туғызыңыз», — деген Томас Фуллердің сөзін ұмытпаңыз. |
Не түсінгендері мен не түйгендері туралы ойларымен бөліседі Бүгінгі тақырып бойынша өз ойларын жазып, кері байланыс жасайды
|
№ |
Критерийлері |
Игеру деңгейі |
|
|
|||||
1 |
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
2 |
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
3 |
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
4 |
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
5 |
Бағалаудың түрлерін білемін («Бес саусақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам», «Кері байланыс», «Бас бармақ»). |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Бағалау бойынша не білесіз? |
|||||||||
«Дейін » |
«Кейін » |
||||||||
|
|
№ |
Критерийлері |
Игеру деңгейі |
|
|
|||||
1 |
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
2 |
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
3 |
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|