Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Критериалды бағалау – заман талабы»

    Имантаева Гүлшат Сағитбекқызы

    Сабақ тақырыбы:

    Критериалды бағалау-заман талабы

    Жалпы мақсаты:

    Өзін-өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудың маңыздылығын айқындау.

    Критериалды бағалау арқылы оқытудың тиімділігін және оқу сапасын арттыруға болатынына көздерін жеткізу.

    Оқу үдерісінде критериалды бағалауды қолдану жолдары мен түрлерін түсіндіріп, әріптестермен тәжірибе бөлісу.

    Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:

    1. Коучинг сессиясына қатысушы мұғалімдердің педагогикалық шеберліктері жоғарылайды;

    2. Өзін-өзі және өзара бағалау туралы түсініктері қалыптасады, критериалды бағалаудың стратегияларын біледі;

    3. Мұғалімдер оқу үдерісінде оқушылардың жетістіктерін жаңа жүйеде бағалайды.

    Негізгі идеялар:

    Бағалау үдерісі

    Түйінді идеялар: «Бағалау» - (латын сөзінен шыққан «жақын отыру» дегенді білдіреді) мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасы мен қызығушылығын оята алатын пәрменді тетік. «Критериалды бағалау» – білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу-танымдық құзырлылығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі. «Баға» – символ, оқу жетістігін не санмен таңбалау, не сөзбен жеткізу.

    Оқыту әдістері:

    Жаңа әдістер: «Дейін және кейін» стратегиясы, «Екі шындық, бір жалған» тренингі, постер, «Айналмалы бекет», «Мозайка», АКТ СТО «Бес саусақ» әдісі, өзін-өзі бағалау парақшалары, т.с.с.

    Жоғары және төменгі дәрежелі сұрақтар.


    1.Жеке жұмыс

    2.Жұптық жұмыс

    3. Топтық жүмыс


    Дерек көздері:

    Мұғалімге арналған нұсқаулық Үлестірмелі материал


    Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ математика пәні мұғалімі


    Коучтың іс-әрекеті:

    Мұғалімдердің іс-әрекеті:

    Психология-лық дайындық

    (4 мин.)


    «Менің қалпағым» тренингі


    «Ленталар» әдісі арқылы топқа бөлінеді

    Коучинг тақырыбы мен мақсаты таныстырылды.


     Менімен бірге жаңылтпашты айтасыздар, бірақ жаңылтпаштағы кездесетін қалпақ, сөзін айтарда басыңызды көрсетесіз, бірақ сөзді айтпайсыз, келесі менің өзіңізді көрсетесіз, үшбұрыш сөзін айтарда екі қимыл көрсетесіз. Яғни қолыңызды алға созып, 3 саусағыңызды көрсетіп, бұрыш сөзінде қолыңызды шынтағыңыздан бүгесіз.

       «Менің қалпағым үшбұрыш,

    үшбұрыш менің қалпағым,егер үшбұрыш болмаса менің қалпағым емес».



    «Ленталар» әдісі арқылы топқа бөлінеді Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады.



    СТО стратегия сы

    (3 мин.)



    Топтық жұмыс

    Ой қозғау

    (7 мин.)





















    Сыни көзқарас,



    пікірталас

    (8 мин.)















    Шығарма шылық тапсырма

    8 мин.



















    Топтық жұмыс

    10мин.


    Ой шақыру.

    Мұғалімдерге Ф.П. Решетниковтың «Тағы да екілік» суреті ұсынылады. Мына суретке мұқият қараңыздаршы, ондағы отбасы мүшелерінің әрқайсының көңіл-күйі қандай? Мектептен үйіне тағы да «екілік» бағасын арқалап қайтқан оқушының түр-әлпетінен нені аңғаруға болады? Ол өзін қалай сезініп тұр? Сурет неліктен «ТАҒЫ ДА екілік» деп аталады?

    Тағы да екілік! Кеше де, бүгін де, ертең де... Әріптестер, қалай ойлайсыздар, бұл баланың өз бағасын жақсартуға деген ынтасы бар ма? Жоқ болса, неге? Оған кім кінәлі, мұғалім бе, оқушы ма?

    Бүгінгі сабақта біз сіздермен қазіргі заманда білім саласындағы нағыз саясатқа айналған проблеманың бірі – бағалау мәселесіне тоқталамыз. Өйткені оқушының білімін бағалау – оның оқуға деген ынтасының мүлдем жоғалуына немесе қызығушылығының оянуына бірден-бір себеп. Мұғалімнің басты міндеті – оқушының өзіне деген, өз күшіне деген сенімінің жоғалуына жол бермеу.

    Сұрақ: Бағалау туралы не білесіз? Мұғалімдер «Дейін және кейін» стратегиясы» бойынша «Дейін» бағанын толтырады.


    Гүлдің көбелектің салуды тапсырады. Енді алдымен әркім өз салған суретін



    бағалайды, сосын жұптық бағалау жүргізіледі. Соңында коуч өз бағасын қояды.

    -Менің қойған бағаммен келісесіздер ме?

    -Неліктен?

    -Басқаша қалай бағалауға болады?

    Осы суретке топ болып критерий құрады.

    Критерий арқылы бағалау жүргізіледі

    (Өзін –өзі бағалау парақшасын толтыру ұсынылады)



    Шығармашылық тапсырма: Әр топқа құтыда өсіп тұрған бөлме гүлдері таратылады. –Мына гүлді бағалаңыздар (бақылаңыздар) -Гүлдің жайқалып өсуі үшін не істеу керек, не жетіспейді? --Гүлге қандай күтім қажет?

    -Ендеше, гүл деп отырғанымыз- бала, ал сіздер-гүлді баптап өсіретін бағбансыздар. Гүлдің жайқалып өсуі үшін күнделікті не қажет екенін анықтап, сол қажеттіліктерін уақтылы қамтамасыз етіп отыруымыз-баланың күнделікті сабақтағы алған білімдерінің деңгейін бақылап отыратынымыз біздің қалыптастырушы бағалауымыз болып табылатынын ескертіп, қорытындылау.

    Топтық тапсырмалар беріледі. Берілген тапсырма бойынша бағалау критерийі мен дескрипторлар құрулары тиіс

    Топтық жұмыс. Кластер жасау. Әр топқа тапсырма беріледі:

    1. топ: Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді?

    2. топ: Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады?

    3. Топ: Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма?

    Топтар өз кластерлерін қорғайды. Топтар бірін бірі толықтырады, ой бөліседі. Олардың жауаптары төмендегідей болуы мүмкін немесе өзім толықтырамын:


    «Екі шындық, бір жалған» тренингі. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімнің шындық және жалған ақпаратын анықтады



    «Ленталар» әдісі арқылы топқа бөлінеді Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады.




















    Мұғалімдер бағалау туралы білгендері бойынша «Дейін» бағанын толтырады.




    Көбелектің суретін салады, өзін-өзі және жұп болып өзара бағалайды.



    Мұғалімдер қойылған сұрақтарға жауап береді. Өз ой пікірлерін дәлелдейді.

    Осы суретке топ болып критерий құрады Критерий арқылы бағалау жүргізіледі

    Критерий арқылы бағалаудың ерекшеліктерін анықтайды

    Өзін –өзі бағалау парақшасын толтырады





    Мұғалімдер гүлдің жалпы жағдайы туралы әңгімелейді. Оған жайқалып өсуі үшін не қажет, не жетіспейді деген сұраққа жауап жазады. (Бұл –бағалау критерийі болады).

    Қандай күтім қажет екенін жазады

    Гүлге қажетті күтімді рет-ретімен жазады. (Бұл-дескриптор болып табылады).

    Слайд арқылы бағалау түрлеріне мағлұмат алады. Өз ойларын ортаға салады. Қорытынды жасайды









    Берілген тапсырма бойынша критерий мен дескрипторлар құрады. Топтық бағалау жүргізіледі.

    Қорытынды

    (3 мин.)

    Мұғалімдер «Дейін және кейін» стратегиясы» бойынша «Кейін» бағанын толтырады.


    Мұғалімдер «Дейін және кейін» стратегиясы» бойынша «Кейін» бағанын толтырады. Яғни осы сабақта не үйренгенін жазады

    Рефлексия


    Кері байланыс

    (2 мин.)


    «Падлет тақтасы» арқылы кері байланыс алу.


    «Бүгінгі коучингтен қандай әсер алдыңыз? Пікір қалдырыңыз.»


    Сөзімнің соңында айтарым, бүгінгі алған білімдеріңізбен басқа да әріптестеріңізбен бөлісіңіздер. «Бойыңда білімің бар екен, одан басқалар да өз шырақтарын жағып алардай жағдай туғызыңыз», — деген Томас Фуллердің сөзін ұмытпаңыз.

    Не түсінгендері мен не түйгендері туралы ойларымен бөліседі Бүгінгі тақырып бойынша өз ойларын жазып, кері байланыс жасайды

    Shape1









































































     №

    Критерийлері

     Игеру деңгейі



    1

    Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.

    1

    2

    3

    4

    5



    2

    Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.

    1

    2

    3

    4

    5



    3

    Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.

    1

    2

    3

    4

    5



    4

    Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)

    1

    2

    3

    4

    5



    5

    Бағалаудың түрлерін білемін («Бес саусақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам», «Кері байланыс», «Бас бармақ»).

    1

    2

    3

    4

    5




























    Бағалау бойынша не білесіз?

    «Дейін »

    «Кейін »











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы
    07 Ақпан 2024
    273
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Критериалды бағалау-заман талабы" коучинг жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Критериалды бағалау-заман талабы" коучинг жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өзін-өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудың маңыздылығын айқындау. Критериалды бағалау арқылы оқытудың тиімділігін және оқу сапасын арттыруға болатынына көздерін жеткізу. Оқу үдерісінде критериалды бағалауды қолдану жолдары мен түрлерін түсіндіріп, әріптестермен тәжірибе бөлісу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Критериалды бағалау – заман талабы»

    Имантаева Гүлшат Сағитбекқызы

     №

    Критерийлері

     Игеру деңгейі



    1

    Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.

    1

    2

    3

    4

    5



    2

    Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.

    1

    2

    3

    4

    5



    3

    Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.

    1

    2

    3

    4

    5



    Сабақ тақырыбы:

    Критериалды бағалау-заман талабы

    Жалпы мақсаты:

    Өзін-өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудың маңыздылығын айқындау.

    Критериалды бағалау арқылы оқытудың тиімділігін және оқу сапасын арттыруға болатынына көздерін жеткізу.

    Оқу үдерісінде критериалды бағалауды қолдану жолдары мен түрлерін түсіндіріп, әріптестермен тәжірибе бөлісу.

    Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:

    1. Коучинг сессиясына қатысушы мұғалімдердің педагогикалық шеберліктері жоғарылайды;

    2. Өзін-өзі және өзара бағалау туралы түсініктері қалыптасады, критериалды бағалаудың стратегияларын біледі;

    3. Мұғалімдер оқу үдерісінде оқушылардың жетістіктерін жаңа жүйеде бағалайды.

    Негізгі идеялар:

    Бағалау үдерісі

    Түйінді идеялар: «Бағалау» - (латын сөзінен шыққан «жақын отыру» дегенді білдіреді) мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасы мен қызығушылығын оята алатын пәрменді тетік. «Критериалды бағалау» – білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу-танымдық құзырлылығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі. «Баға» – символ, оқу жетістігін не санмен таңбалау, не сөзбен жеткізу.

    Оқыту әдістері:

    Жаңа әдістер: «Дейін және кейін» стратегиясы, «Екі шындық, бір жалған» тренингі, постер, «Айналмалы бекет», «Мозайка», АКТ СТО «Бес саусақ» әдісі, өзін-өзі бағалау парақшалары, т.с.с.

    Жоғары және төменгі дәрежелі сұрақтар.


    1.Жеке жұмыс

    2.Жұптық жұмыс

    3. Топтық жүмыс


    Дерек көздері:

    Мұғалімге арналған нұсқаулық Үлестірмелі материал


    Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ математика пәні мұғалімі


    Коучтың іс-әрекеті:

    Мұғалімдердің іс-әрекеті:

    Психология-лық дайындық

    (4 мин.)


    «Менің қалпағым» тренингі


    «Ленталар» әдісі арқылы топқа бөлінеді

    Коучинг тақырыбы мен мақсаты таныстырылды.


     Менімен бірге жаңылтпашты айтасыздар, бірақ жаңылтпаштағы кездесетін қалпақ, сөзін айтарда басыңызды көрсетесіз, бірақ сөзді айтпайсыз, келесі менің өзіңізді көрсетесіз, үшбұрыш сөзін айтарда екі қимыл көрсетесіз. Яғни қолыңызды алға созып, 3 саусағыңызды көрсетіп, бұрыш сөзінде қолыңызды шынтағыңыздан бүгесіз.

       «Менің қалпағым үшбұрыш,

    үшбұрыш менің қалпағым,егер үшбұрыш болмаса менің қалпағым емес».



    «Ленталар» әдісі арқылы топқа бөлінеді Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады.



    СТО стратегия сы

    (3 мин.)



    Топтық жұмыс

    Ой қозғау

    (7 мин.)





















    Сыни көзқарас,



    пікірталас

    (8 мин.)















    Шығарма шылық тапсырма

    8 мин.



















    Топтық жұмыс

    10мин.


    Ой шақыру.

    Мұғалімдерге Ф.П. Решетниковтың «Тағы да екілік» суреті ұсынылады. Мына суретке мұқият қараңыздаршы, ондағы отбасы мүшелерінің әрқайсының көңіл-күйі қандай? Мектептен үйіне тағы да «екілік» бағасын арқалап қайтқан оқушының түр-әлпетінен нені аңғаруға болады? Ол өзін қалай сезініп тұр? Сурет неліктен «ТАҒЫ ДА екілік» деп аталады?

    Тағы да екілік! Кеше де, бүгін де, ертең де... Әріптестер, қалай ойлайсыздар, бұл баланың өз бағасын жақсартуға деген ынтасы бар ма? Жоқ болса, неге? Оған кім кінәлі, мұғалім бе, оқушы ма?

    Бүгінгі сабақта біз сіздермен қазіргі заманда білім саласындағы нағыз саясатқа айналған проблеманың бірі – бағалау мәселесіне тоқталамыз. Өйткені оқушының білімін бағалау – оның оқуға деген ынтасының мүлдем жоғалуына немесе қызығушылығының оянуына бірден-бір себеп. Мұғалімнің басты міндеті – оқушының өзіне деген, өз күшіне деген сенімінің жоғалуына жол бермеу.

    Сұрақ: Бағалау туралы не білесіз? Мұғалімдер «Дейін және кейін» стратегиясы» бойынша «Дейін» бағанын толтырады.


    Гүлдің көбелектің салуды тапсырады. Енді алдымен әркім өз салған суретін



    бағалайды, сосын жұптық бағалау жүргізіледі. Соңында коуч өз бағасын қояды.

    -Менің қойған бағаммен келісесіздер ме?

    -Неліктен?

    -Басқаша қалай бағалауға болады?

    Осы суретке топ болып критерий құрады.

    Критерий арқылы бағалау жүргізіледі

    (Өзін –өзі бағалау парақшасын толтыру ұсынылады)



    Шығармашылық тапсырма: Әр топқа құтыда өсіп тұрған бөлме гүлдері таратылады. –Мына гүлді бағалаңыздар (бақылаңыздар) -Гүлдің жайқалып өсуі үшін не істеу керек, не жетіспейді? --Гүлге қандай күтім қажет?

    -Ендеше, гүл деп отырғанымыз- бала, ал сіздер-гүлді баптап өсіретін бағбансыздар. Гүлдің жайқалып өсуі үшін күнделікті не қажет екенін анықтап, сол қажеттіліктерін уақтылы қамтамасыз етіп отыруымыз-баланың күнделікті сабақтағы алған білімдерінің деңгейін бақылап отыратынымыз біздің қалыптастырушы бағалауымыз болып табылатынын ескертіп, қорытындылау.

    Топтық тапсырмалар беріледі. Берілген тапсырма бойынша бағалау критерийі мен дескрипторлар құрулары тиіс

    Топтық жұмыс. Кластер жасау. Әр топқа тапсырма беріледі:

    1. топ: Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді?

    2. топ: Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады?

    3. Топ: Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма?

    Топтар өз кластерлерін қорғайды. Топтар бірін бірі толықтырады, ой бөліседі. Олардың жауаптары төмендегідей болуы мүмкін немесе өзім толықтырамын:


    «Екі шындық, бір жалған» тренингі. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімнің шындық және жалған ақпаратын анықтады



    «Ленталар» әдісі арқылы топқа бөлінеді Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады.




















    Мұғалімдер бағалау туралы білгендері бойынша «Дейін» бағанын толтырады.




    Көбелектің суретін салады, өзін-өзі және жұп болып өзара бағалайды.



    Мұғалімдер қойылған сұрақтарға жауап береді. Өз ой пікірлерін дәлелдейді.

    Осы суретке топ болып критерий құрады Критерий арқылы бағалау жүргізіледі

    Критерий арқылы бағалаудың ерекшеліктерін анықтайды

    Өзін –өзі бағалау парақшасын толтырады





    Мұғалімдер гүлдің жалпы жағдайы туралы әңгімелейді. Оған жайқалып өсуі үшін не қажет, не жетіспейді деген сұраққа жауап жазады. (Бұл –бағалау критерийі болады).

    Қандай күтім қажет екенін жазады

    Гүлге қажетті күтімді рет-ретімен жазады. (Бұл-дескриптор болып табылады).

    Слайд арқылы бағалау түрлеріне мағлұмат алады. Өз ойларын ортаға салады. Қорытынды жасайды









    Берілген тапсырма бойынша критерий мен дескрипторлар құрады. Топтық бағалау жүргізіледі.

    Қорытынды

    (3 мин.)

    Мұғалімдер «Дейін және кейін» стратегиясы» бойынша «Кейін» бағанын толтырады.


    Мұғалімдер «Дейін және кейін» стратегиясы» бойынша «Кейін» бағанын толтырады. Яғни осы сабақта не үйренгенін жазады

    Рефлексия


    Кері байланыс

    (2 мин.)


    «Падлет тақтасы» арқылы кері байланыс алу.


    «Бүгінгі коучингтен қандай әсер алдыңыз? Пікір қалдырыңыз.»


    Сөзімнің соңында айтарым, бүгінгі алған білімдеріңізбен басқа да әріптестеріңізбен бөлісіңіздер. «Бойыңда білімің бар екен, одан басқалар да өз шырақтарын жағып алардай жағдай туғызыңыз», — деген Томас Фуллердің сөзін ұмытпаңыз.

    Не түсінгендері мен не түйгендері туралы ойларымен бөліседі Бүгінгі тақырып бойынша өз ойларын жазып, кері байланыс жасайды

    Shape1









































































     №

    Критерийлері

     Игеру деңгейі



    1

    Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.

    1

    2

    3

    4

    5



    2

    Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.

    1

    2

    3

    4

    5



    3

    Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.

    1

    2

    3

    4

    5



    4

    Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)

    1

    2

    3

    4

    5



    5

    Бағалаудың түрлерін білемін («Бес саусақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам», «Кері байланыс», «Бас бармақ»).

    1

    2

    3

    4

    5




























    Бағалау бойынша не білесіз?

    «Дейін »

    «Кейін »











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Коучинг жоспары Басқа
    07.02.2024
    273
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

     №

    Критерийлері

     Игеру деңгейі



    1

    Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.

    1

    2

    3

    4

    5



    2

    Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.

    1

    2

    3

    4

    5



    3

    Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.

    1

    2

    3

    4

    5