
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 16 материал
КОНТЕКСТ
"Көк теңізі"
1.7,1
2.32,8%
3.3,33%
4.CaCL2*6H20
5.49;91г
КОНТЕКСТ
"Металдар"
1.Металдық
2.Тұз,сутек газы
3.5
4.Са
5.А-Li,B-H2,C-HgO,D-Hg
КОНТЕКСТ
"Ауыспалы металдар"
1.22,5г
2.4,32г
3.Хром
4.Mg2+
5.Темір
КОНТЕКСТ
"Аминдер"
1.Диэтилметиламин
2.Таңқурай түсті рн>7
3.Метил топтары азоттың бөлінбеген электрон жұбының тығыздығы артады.
4.(CH3)3N-(CH3)NH-CH3NH2-C6H5NH2
5.CH3NH2
Контекс
«АВСД»
1.СuO
2.H2
3.36г
4.Натрий
5.64г
ТТР:
1)Коммутациялық реакция. Жауабы: NH4NO3.
2) Н2S---SO2--H2SO3--Na2SO3 тізбегіндегі тотықсыздандырғыш тың зат мөлшері
3) N-3-N+2
4)160
5)17:10
КОНТЕКСТ
Гальваникалық элемент
1. катод: мыс Сu
2. анод: мырыш Zn
3. тақташаның қалыңдығы кемитін электрод: мырыш
4. Zn/ Zn2+// Сu2+/ Сu
5. ЭҚК 1,1 В
КОНТЕКСТ
Спирттер
1. альдегид---спирттер---тотық.тұз
2. метанол
3. СН4---Х---С2Н2—У—С3Н7СООС2Н5
(Х--С2Н2, У—С2Н5ОН)
4. этанолмен әрекеттесетін зат- (сіркеқышқылы, Na)
5. 18,2г
Химия
Тест
Басқа
1. Кальцийдің химиялық таңбасы
A) Са
B) Cr
C) Cs
D) К
E) С
2. Электролиттік диссоциациялану процессі
A) гидроксид ионының түзілуі
B) электр тогын өткізбеуі
C) электр тогын өткізу
D) электролиттер иондарға ыдырауы
E) иондарға мүлдем ыдырамауы
3. Заттардың оттегімен әрекеттесу реакциясы
A) Айырылу
B) Орын басу
C) Бейтараптану
D) Тотығу-тотықсыздану
E) Алмасу
4. Синтетикалық талшық
A) жібек
B) капрон
C) ацетатты талшық
D) жүн
E) мақта
5. х х х х
СН4 → CH3CI → СН2CI2 → CHCI3 → CCI4 тізбегіндегі „ Х ” заттары
A) НСІ
B) C2H2
C) C
D) СІ2
E) NaCI
6. Спирттерде болатын химиялық байланыстардың түрі
A) сутектік, металдық.
B) ковалентті полюссіз, ковалентті полюсті.
C) ковалентті полюссіз, сутектік.
D) иондық, ковалентті полюсті,
E) металдық.
7. Күлгін түсті тұз ерітіндісі-
A) натрий нитраты.
B) аммоний дихроматы.
C) калий перманганаты.
D) калий фосфаты.
E) алюминий хлориді.
Химия
Тест
Басқа
МУЗЫКА
Бір дұрыс жауабы бар тапсырмалар
Тырнақш, асан және ғасыр
«№ 20 Прелюдия» композиторы: Ф. Шопен
«Аққу көлі» балетінің композиторы: П.Чайковский
«Алмира» ораториясының авторы: Г. Гендель
«Амангелді» фильміне А.Жұбановпен бірлесіп музыка жазған: М.Гнесин
«Біз Отанымызды сүйеміз» атты хор сюитасының авторы: Б.Байқадамов
«Венгр рапсодиялары» композиторы: Ф. Лист
«Домбыра туралы аңыз» шығармасының композиторы: Н.Меңдіғалиев
«Ерден» күйінің шығуына себепкер оқиға: баланың дүниеден қайтуы
«Әлия» әнінің музыкасын жазған композитор: С. Бәйтереков
«Иван Сусанин» операсының композиторы: М.Глинка
«Иуда Манккавей» араториясының авторы: Г. Ф. Гендель
«Иуда Манккавей» шығармасының композиторы:Г.Ф.Гендель
«Кестелі орамал» әнінің композиторы: М.Толебаев
«Кориолан» шығармасының композиторы: Л.Бетховен
«Күй» сезінің анықтамасы: Бағдарлы мазмұны бар, көркемдігі жоғары аспаптық жанр
«Қайықта», «Ақ бантик», «Сыр сұлуы», «Арыс жағасында» әндерін жазған композитор: Ш.Қалдаяқов
«Қаратаудың басынан көш
Музыка
Тест
Барлық сыныптар
Мәтіндер:
1. «Бөліп шығару»
2. «Пестицидтердің маңызы»
3. «Дәрумендер»
4. «Қан тобы»
5. «Асқазан-ішек жолдары аурулары»
6. «Көру жүйесі»
7. Қалқаншаманы бездері .
8. Көміртек айналымы
9. Көздің құрылысы.
10. Иммунитет
11. Қоректену
12. Гомеостаз
МӘТІН: «Бөліп шығару»
Бүйрек жеткіліксіздігінің себебі-бүйректің созылмалы ауруы, антибиотикті бақыламай қабылдау, артық тұздардың жинақталуы болуы мүмкін. Нәтижесінде зат алмасудың өнімдерімен ағзаның улануы пайда болады. Қанды тазалау проблемасын диализ шешуге көмектеседі. Оны зәр шығару жүйесінің басты мүшелерінің қызметі 85% ке жойылғанда пайдаланды. Диализдің әсер ету принципі осмос пен диффузия заңдарына негізделген.
66. Суретте бейнеленген диазатор түрі:Д).Капиллярлы
67. Бүйрек жеткіліксіздігінің себебі:А).Артық тұздар
68. Қанды тазалайды:А).Диализ
69. Диализдің жұмыс принципінің негізі:С).Осмос пен диффузия
70. Қанды тазалу үшін диализ тәсілін қолданатын мүшелер жүйесі:С).Зәр шығару
Биология
Тест
Барлық сыныптар
Информатика тест сұрақтары
Информатика
Тест
Барлық сыныптар
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Анаэробты және аэробты тыныс алу. Анаэробты және аэробты тыныс алу үдерістерін химиялық реакция теңдеулерін қолданып қарастыру. Анаэробты және аэробты тыныс алудың тиімділіктері.»
Бөлім: 9.2A
Тыныс алу
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Анаэробты және аэробты тыныс алу. Анаэробты және аэробты тыныс алу үдерістерін химиялық реакция теңдеулерін қолданып қарастыру. Анаэробты және аэробты тыныс алудың тиімділіктері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 9.1.4.1 - тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуін пайдалана отырып, анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстыру
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:
Аэробты және анаэробты тыныс алу туралы түсінік қалыптасады.
Көпшілік оқушылар үшін:
Тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуін пайдаланады.
Кейбір оқушылар үшін:
Анаэробты және аэробты тыныс алу үдерісін салыстырады.
Биология
Сабақ жоспары
9 сынып
«Химия» пәнінен ұзақ мерзімді жоспар
8-сынып 34сағат, аптасына 1 рет
Оқулық: М.Қ. Оспанова, Қ.С. Аухадиева, Т.Г. Белоусова Алматы «Мектеп» 2018 ж.216 бет
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Тақырып \ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі мазмұны Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі
1-тоқсан
8.1А Атомдағы электрондардың қозғалысы
Атомда электрондардың таралуы
8.1.3.1 -атомда электрондар ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша таралатынын түсіну 1
Энергетикалық деңгейлер.
№ 1зертханалық тәжірибе «Атомдар модельдерін жасау» 8.1.3.2 -әрбір электрон қабатында электрон саны нақты максимал мәннен аспайтынын түсіну
1
Химия
Сабақ жоспары
Барлық сыныптар
Химия
Нұсқаулық: Контекстті мұқият оқып, берілген тапсырмаларға дұрыс жауап беріңіз.
Тепе-теңдік күйдегі реакцияда әрекеттесетін заттардың біреуінің концентрациясын арттыратын болса, тепе-теңдік ӛнім түзілетін жаққа қарай ығысады. Қысымды арттырғанда тепе-теңдік газдардың зат мӛлшері азаятын жағына, ал қысым тӛмендегенде газдардың зат мӛлшері кӛбейетін жағына қарай ығысады. Газдардың зат мӛлшері ӛзгермесе қысым тепе-теңдіктің ығысуына әсер етпейді. Температураны жоғарылату тепе-теңдікті эндотермиялық, ал тӛмендету экзотермиялық реакциялар бағытына ығысады.
Ӛршіткі тура реакцияны да, кері реакцияны да жылдамдатады, сондықтан тепе-теңдіктің ығысуына әсер етпейді, тек тепе-теңдіктің жылдам орнығуын қамтамасыз етеді.
1.Қысымды арттырғанда тепе-теңдік оңға ығысатын реакция
А. S (қ ) + O2 (г ) → SO2 (г )
B. 2NO (г ) + O2 (г ) → 2NO2
C. C(қ ) + O2 (г ) → CO2 (г )
D. N2 (г ) + O2 (г ) → 2NO2 (г )
E. CaCO3 (қ ) → CaO(қ ) + CO2 (г )
Химия
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Биология квал тест сұрақтары Мәтіндер:
1. «Бөліп шығару»
2. «Пестицидтердің маңызы»
3. «Дәрумендер»
4. «Қан тобы»
5. «Асқазан-ішек жолдары аурулары»
6. «Көру жүйесі»
7. Қалқаншаманы бездері .
8. Көміртек айналымы
9. Көздің құрылысы.
10. Иммунитет
11. Қоректену
12. Гомеостаз
МӘТІН: «Бөліп шығару»
Бүйрек жеткіліксіздігінің себебі-бүйректің созылмалы ауруы, антибиотикті бақыламай қабылдау, артық тұздардың жинақталуы болуы мүмкін. Нәтижесінде зат алмасудың өнімдерімен ағзаның улануы пайда болады. Қанды тазалау проблемасын диализ шешуге көмектеседі. Оны зәр шығару жүйесінің басты мүшелерінің қызметі 85% ке жойылғанда пайдаланды. Диализдің әсер ету принципі осмос пен диффузия заңдарына негізделген.
66. Суретте бейнеленген диазатор түрі:Д).Капиллярлы
67. Бүйрек жеткіліксіздігінің себебі:А).Артық тұздар
68. Қанды тазалайды:А).Диализ
69. Диализдің жұмыс принципінің негізі:С).Осмос пен диффузия
70. Қанды тазалу үшін диализ тәсілін қолданатын мүшелер жүйесі:С).Зәр шығару
Биология
Тест
Барлық сыныптар
Химия
Нұсқаулық: Контекстті мұқият оқып, берілген тапсырмаларға дұрыс жауап беріңіз.
Тепе-теңдік күйдегі реакцияда әрекеттесетін заттардың біреуінің концентрациясын арттыратын болса, тепе-теңдік ӛнім түзілетін жаққа қарай ығысады. Қысымды арттырғанда тепе-теңдік газдардың зат мӛлшері азаятын жағына, ал қысым тӛмендегенде газдардың зат мӛлшері кӛбейетін жағына қарай ығысады. Газдардың зат мӛлшері ӛзгермесе қысым тепе-теңдіктің ығысуына әсер етпейді. Температураны жоғарылату тепе-теңдікті эндотермиялық, ал тӛмендету экзотермиялық реакциялар бағытына ығысады.
Ӛршіткі тура реакцияны да, кері реакцияны да жылдамдатады, сондықтан тепе-теңдіктің ығысуына әсер етпейді, тек тепе-теңдіктің жылдам орнығуын қамтамасыз етеді.
1.Қысымды арттырғанда тепе-теңдік оңға ығысатын реакция
Химия
Тест
Басқа
Күл-катализатор.
Қажетті құрал-жабдықтар мен реактивтер: бір бөлік қант, қысқыш, темекінің күлі.
Қысқыштың көмегімен бір бөлік қантты жанып тұрған газ плитасына ұстаңыз. Қанттың үстіне шамалы темекі күлін сеуіп, жалынға қайта апарыңыз. Бірінші жағдайда қант балқиды, түтінденеді, бірақ жанбайды. Екінші жағдайда қант жанады, тіпті жалыннан аулақ ұстағаандада жана береді.
Түсіндірме: Кейбір заттар өздері реакцияға түспесе де, екінші бір заттың реакцияға түсуін тездетеді. Күл қанттың тез жануына ықпал етіп, катализатор қызметін атқарып тұр.
Отты ағыс
( парафиннің өздігінен тұтануы)
Қажетті құрал-жабдықтар мен реактивтер: сынауық (немесе кішігірім қаңылтыр құты), шырпы, шелек (немесе үлкен банка), жанарғы, парафин, темір ұстағыш. Сынауықтың 1 \ 3бөлігін (немесе қаңылтыр құтыға 5см қалыңдықта) парафинмен толтырыңыз. Сынауықты темір ұстағышпен ұстап парафин қайнағанша қыздырыңыз, қатты қайнаған парафинді 15-20см биіктіктен сыздықтатып шелекке (немесе үлкен банкаға құйыңыз). Па
Химия
Ойындар, Сценарийлер
Барлық сыныптар
№1-lesson
Күні :
Date: Мұғалімнің аты-жөні:
Teacher's Name:
сынып: 8
grade: Қатысқандар:
Attended: Қатыспағандар:
Absent:
Сабақ тақырыбы
The theme of the lesson: WHAT IS CHEMISTRY? (Химия пәні нені оқытады?) PHYSICAL AND CHEMICAL CHANGES (физикалық және химиялық құбылыстар)
Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме)
During the lesson, the goal to achieve Химия пәні туралы жалпы мәлімет беру
Сабақтың мақсаты
Lesson objectives: Химия пәні туралы толық білім алу үшін жағдай жасау. Химиялық және физикалық құбылыстар туралы толық ақпарат беру, ағылшынша тақырыпқа байланысты терминдерді үйрету
Бағалау критерииі
Еvaluation сriteria: Қатысушылар химия пәні не екенін айтып, физикалық және химиялық құбылыстарды ажырата білуіне байланысты бағаланады;
Әрбір көрсетілген мысалдарды ажырата біледі, оларды ағылшынша атау
Химия
Сабақ жоспары
8 сынып
2022-2023 оқу жылына арналған тәрбие жоспары
Педагог
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Тобы/сыныбы__
(топтың/сыныбын атауын көрсету)
Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
9 сынып
Тәрбие сағат жоспары
Басқа
Барлық материалдар
9 сынып
Мектеп курсындағы химиялық есептер шығару оқытудың жалпы жйесінде сарамандық әдістердің біріне саналады. Химиялық есептер:
Сарамандық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру;
Білімнің тереңдігі мен баяндылығын тексеру;
Проблема қою және проблемалық ахуал туғызу;
Материалдарды пысықтау; жалпылау және қайталау;
Политехникалық ұстанымдарын іске асыру;
Оқушылардың шығармашылық қабілетін тәрбиелеу үшін қолданылады.
Есеп оқушыларды жаңа химиялық біліммен қаруландырып, қалыптасқан іскерліктері мен дағдыларын жүйелеуге және нақтылауға да көмектеседі.
Химия
Презентация
Басқа
Кейс тапсырма құру ,Оттегі. Оксидтер. Жану» тақырыбын кейс әдісі арқылы түсіндіру
Сабақтың мақсаты: білімділік: оксидтердің түрлері,аталуы,жану реакциялары туралы біліктерін қалыптастыру.
Химия
Барлық материалдар
Басқа