Бегаулова Айгуль Айткуловна
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 52 материал
Авторлық бағдарлама Домбыраға арналған техникалық жаттығулар мен ойындар
Жуматаева Манат Аскербековна
14 Наурыз 2025
43
0
«Домбыраға арналған техникалық жаттығулар мен ойындар» атты авторлық бағдарлама 1)Бағдарлама өзектілігі Домбыра – қазақ халқының ұлттық музыкалық мұрасы, ғасырлар бойы қалыптасқан дәстүрлі аспап. Оны меңгеру барысында орындаушының техникалық шеберлігі мен көркемдік дағдыларын жетілдіру маңызды. Осы авторлық бағдарлама домбыра үйренушілерге арнайы техникалық жаттығулар мен ойын түріндегі әдістер арқылы аспапты игеруді жеңілдетуге және жетілдіруге бағытталған. 2) Ғылыми-әдістемелік деңгейі Ғылыми-әдістемелік деңгей — бұл бағдарламаның теориялық негізін құрайтын және оның ғылыми тұрғыдан негізделгенін, сондай-ақ әдістемелік тұрғыдан тиімділігін дәлелдейтін маңызды аспект. Авторлық бағдарламада музыкалық аспаптың орындалу техникасына арналған жаттығулар мен ойындарды енгізу үшін ғылыми зерттеулер мен педагогикалық тәжірибелердің нәтижелері мен ұсыныстары негізге алынады. 1. Ғылыми негіздер Бағдарламаның ғылыми негізі домбыра аспабын оқытуда тиімді әдістемелер мен тәсілдерді қарастыратын пе
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
5 сынып
«Қыл қобызда күйді орындау арқылы эмоциялық және шығармашылық даму»
Мизамбаева Айгуль Маркашовна
14 Наурыз 2025
47
0
Бағдарламаның өзектілігі Қобыз - қазақтың ұлттық музыкалық аспабы, әрі оның дәстүрін сақтап, дамытудың маңызы зор. Қазіргі уақытта қобызды меңгеру мәселесі маңызды болғандықтан, осы аспапты үйрену мен оқу үдерісінің тиімділігін арттыру үшін арнайы авторлық бағдарлама әзірлеу қажеттілігі туындады. Бұл бағдарлама қобыз аспабының ұлттық мәдениеттегі орны мен рөлін түсіндіру, сондай-ақ жас ұрпаққа оның құндылықтарын жеткізу үшін маңызды болып табылады. Ғылыми-әдістемелік деңгейі Бағдарлама ғылыми-әдістемелік тұрғыдан қазіргі музыкалық білім мен ұлттық өнерді үйрету әдістеріне негізделген. Онда қобыз аспабын үйренудің дәстүрлі тәсілдері мен заманауи педагогикалық әдістемелер біріктіріледі. Бұл тәсілдер тәжірибе жүзінде қалыптасқан және музыкалық педагогика саласындағы зерттеулерге сүйенеді. Жаңашылдығы Қобызды оқытудың авторлық бағдарламасы жаңашылдығымен ерекшеленеді, өйткені ол қазақтың ұлттық өнерін заманауи білім беру әдістемелерімен үйлестіріп, аспапты үйретудің жаңа тәсілдерін ұсы
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
5 сынып
Бастауыш буында математика пәнінен функционалды сауаттылықты дамытуға
Мусабекова Салтанат Абрасиловна
14 Наурыз 2025
51
0
Жамбыл облысы əкімдігінің білім басқармасы Сарысу ауданы білім бөлімінің «Досбол» орта мектебі Кмм Бастауыш сынып мұғалімі Мусабекова Салтанат Абдрасиловна Авторлық бағдарлама Тақырыбы: Бастауыш буында математика пəнінен функционалды сауаттылықты дамытуға Нəтижелі еңбегі үшін марапаттала
Математика
Авторлық бағдарлама
3 сынып
БАСТАУЫШ БУЫНДА МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Мусабекова Салтанат Абдрасиловна
14 Наурыз 2025
154
1
Мен сіздерге оқушылардың сөздік қорын байыту мақсатында «Оқушылардың сөздік қорын байыту үшін мәтінмен жұмыс жасау» атты авторлық бағдарламамды ұсынғым келеді. Бұл бағдарлама мектеп оқушыларының тілдік дағдыларын дамытуға, сөздік қорларын байытуға және сөйлеу мәдениетін жетілдіруге бағытталған. Бағдарламаның мақсаты: Бағдарламаның басты мақсаты – оқушылардың сөздік қорын кеңейту және олардың тілін байыту, жаңа сөздер мен сөз тіркестерін меңгеруге ықпал ету. Мәтінмен жұмыс жасау арқылы оқушылардың тілін дамыта отырып, олардың сөйлеу дағдыларын жетілдіру, тыңдалым, айтылым, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру. Бағдарламаның міндеттері: 1. Оқушылардың белсенді сөздік қорын қалыптастыру. 2. Мәтінмен жұмыс жасау арқылы тілдік дағдыларын жетілдіру. 3. Мәтіндерді талдау және мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін табу дағдыларын дамыту. 4. Оқушыларға тіл мәдениетін меңгерту, олардың сөздерді дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру. 5. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыру, мәтін арқ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
“ Футбол оқыту процестерінің Ерекшеліктері және әдістері”
Сатаев Нургиса Рахимжанович
13 Наурыз 2025
56
0
Бағдарламаның өзектілігі Футбол – әлемдегі ең танымал спорт түрлерінің бірі. Ол тек дене шынықтырудың емес, сонымен қатар тактикалық ойлау мен командалық жұмыстың маңызды аспектілерін қамтиды. Жасөспірімдер мен балалар арасында футболды оқыту жүйелі әрі ғылыми негізделген әдістерді талап етеді. Осыған байланысты «Футбол: оқыту процестерінің ерекшеліктері және әдістері» бағдарламасы жас футболшылардың шеберлігін арттыруға, олардың физикалық және техникалық дайындығын жетілдіруге бағытталған. Бағдарламаның мақсаты Бұл бағдарламаның негізгі мақсаты – футболды үйретудің тиімді әдістерін қолдану арқылы оқушылардың дене дайындығын жақсарту, тактикалық ойлау қабілетін дамыту және командалық рухты нығайту. Сонымен қатар, футбол арқылы балалардың тәртіптілік, жауапкершілік және жеңіске деген ұмтылыс сияқты қасиеттерін қалыптастыру. Бағдарламаның міндеттері • Футбол техникасын меңгерту (доппен жұмыс, соққылар, пастар, дриблинг, қорғаныс және шабуыл әдістері). • Жаттығу барысында футболшылардың ф
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
11 сынып
Оқушылардың сөздік қорын байыту үшін мəтінмен жұмыс жасау
Нохатова Рахат Елемесовна
13 Наурыз 2025
70
0
Мен сіздерге оқушылардың сөздік қорын байыту мақсатында «Оқушылардың сөздік қорын байыту үшін мəтінмен жұмыс жасау» атты авторлық бағдарламамды ұсынғым келеді. Бұл бағдарлама мектеп оқушыларының тілдік дағдыларын дамытуға, сөздік қорларын байытуға жəне сөйлеу мəдениетін жетілдіруге бағытталған. Бағдарламаның мақсаты: Бағдарламаның басты мақсаты – оқушылардың сөздік қорын кеңейту жəне олардың тілін байыту, жаңа сөздер мен сөз тіркестерін меңгеруге ықпал ету. Мəтінмен жұмыс жасау арқылы оқушылардың тілін дамыта отырып, олардың сөйлеу дағдыларын жетілдіру, тыңдалым, айтылым, оқу жəне жазу дағдыларын қалыптастыру. Бағдарламаның міндеттері: 1. Оқушылардың белсенді сөздік қорын қалыптастыру. 2. Мəтінмен жұмыс жасау арқылы тілдік дағдыларын жетілдіру. 3. Мəтіндерді талдау жəне мəтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін табу дағдыларын дамыту. 4. Оқушыларға тіл мəдениетін меңгерту, олардың сөздерді дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру. 5. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыру, мəтін арқ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
«Географиялық карталар мен картография негіздері»
Бекбосынқызы Айзат
13 Наурыз 2025
47
1
Түсінік хат Əрбір географиялық картаның атқаратын қызметі болады. Оны ғылым мен білімнің, өндірістің белгілі бір салаларындағы мамандар, туристік танымжорықтың жетекшілері, оқушылар маңызды ақпарат көзі ретінде қолданады. Картаны құрушылар кескіндейтін аумақты терең зерттеп оқып үйренген сайын сол аумақта орналасқан нысандар мен құбылыстардың ерекшеліктері айқын ашылып көрсетіле түседі. Картографияның басқа ғылымдармен байланысы. Картографияның басқа ғылымдармен байланысының ауқымы өте кең. Қоғамдық ғылымдардан экономикалық жəне əлеуметтік география, тарих тағы басқа салалармен тығыз байланысты. Жаратылыстану ғылымдарынан - табиғатты зерттейтін физикалық география, геология, ландшафтану, топырақтану, метеорология жəне климатология сияқты салалық ғылымдармен, нақты ғылымдардың ішінде математика, геодезия (Жердің пішіні мен өлшемі, жер бетінде өлшеу жұмыстарын жүргізу туралы ғылым), кибернетика, статистикамен тығыз байланысты. Астрономиялық-геодезиялық өлшеу жұмыстарының нəтижесі
География
Авторлық бағдарлама
10 сынып
АВТОРСКАЯ ПРОГРАММА «АБВГДейка »
АВТОР: Никишова Ирина Адольфовна педагог дополнительного образования
06 Наурыз 2025
109
0
Программа «АБВГДейка » актуальна в современных образовательных условиях, когда особое внимание уделяется развитию базовых навыков у детей дошкольного и младшего школьного возраста. В условиях цифровизации и быстрого развития технологий, важно создать образовательный процесс, который не только охватывает традиционные аспекты обучения, но и способствует гармоничному развитию личности ребенка. Программа направлена на формирование у детей грамотности, логического мышления, а также развитие творческих и коммуникативных способностей. 2) Научно-методический уровень Программа разработана с учетом современных педагогических и психологических теорий. Она основана на принципах развивающего обучения, деятельностного подхода и дифференцированного обучения. В разработке программы использованы исследования в области нейропедагогики, возрастной психологии и методов активного обучения. Также учитываются передовые методики, направленные на стимулирование познавательной активности и на индивидуализацию
Мектепалды даярлық
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Баланың əлеуметтік эмоциянолдық қолдау»
Тлеукулова Гулназ Абильбековна
04 Наурыз 2025
37
0
Баланың эмоционалдық жəне əлеуметтік дамуы – оның тұлға ретінде қалыптасуына, қоғамда өз орнын табуына, тұлғааралық қарым-қатынастарды дұрыс орнатуына ықпал ететін маңызды факторлар. Əлеуметтік эмоциянолдық қолдау (ƏЭҚ) – баланың өмірінде ең жақын адамдардың, атап айтқанда ата-аналардың, ұстаздардың, достарының жəне басқа да əлеуметтік топтардың эмоционалдық қолдауы мен түсінігі. Бұл қолдау балаға өз сезімдерін дұрыс
Əлеуметтік педагог
Мақала
Барлық сыныптар
"Баланы әлеуметтік эмоционалдық қолдау"
Тлеукулова Гулназ Абильбековна,
04 Наурыз 2025
35
1
Баланың эмоционалдық және әлеуметтік дамуы – оның тұлға ретінде қалыптасуына, қоғамда өз орнын табуына, тұлғааралық қарым-қатынастарды дұрыс орнатуына ықпал ететін маңызды факторлар. Әлеуметтік эмоциянолдық қолдау (ӘЭҚ) – баланың өмірінде ең жақын адамдардың, атап айтқанда ата- аналардың, ұстаздардың, достарының және басқа да әлеуметтік топтардың эмоционалдық қолдауы мен түсінігі. Бұл қолдау балаға өз сезімдерін дұрыс тануға, оларға мән беруге және өз эмоцияларын бақылауға үйретеді. Әлеуметтік эмоциянолдық қолдау: түсінігі мен мәні:Әлеуметтік эмоциянолдық қолдау (ӘЭҚ) дегеніміз – бұл жеке тұлғаның әлеуметтік ортадан алған эмоционалдық көмек көрсетуін және эмоционалдық қажеттіліктерінің қанағаттандырылуын білдіреді. Бұл қолдау баланың өзіндік бағасын а
Əлеуметтік педагог
Мақала
Барлық сыныптар
"Жыл мезгілдері"
Байболова Рахила Сергалиевна
04 Наурыз 2025
153
0
р жүзіп. Жағажайға бар бәрі, Бұл қай мезгіл, айт кәне? (Жаз) Құстар қайтып кетеді, Жапырақтар түседі. Күн суытып, жаңбыр жауып, Бұл қай кезде болады? (Күз) Жер бетін қар жапты, Аяз беттен қысады. Балалар мәз болады, Шана, шаңғы тебеді. (Қыс) Қар астынан су ақты, Құстар келіп шуласты. Наурыз келіп той болды,
Математика
Ашық сабақ
1 сынып
«Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту»
Ашметова Анар Джанабаевна
01 Наурыз 2025
136
0
саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл болатыны сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет – оқытудың əдіс-тəсілдерін үнемі жетілдіріп жəне жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бəсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру. Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің кəсіптік, рухани, азаматтық жəне басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі əсерін тигізеді, өзін – өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Бүгінгі күні инновациялық əдістер мен ақпараттық технологиялар қолдану арқылы оқушының ойлау қабілетін арттырып, ізденушілігін дамы
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Ұлттық ойындар арқылы мектепке дейінгі балаларды дамыту "
Токсангулова Индира Амангелдиевна
01 Наурыз 2025
122
1
Ұсынылып отырған оқулық қазіргі заман талабына сай білім беру саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл болатыны сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет – оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп және жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру. Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің кәсіптік, рухани, азаматтық және басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін – өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруға көмектеседі.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
"Ұлттық ойындар арқылы мектепке дейінгі балаларды дамыту "
Токтыбаева Нургуль Сейсенкуловна.
01 Наурыз 2025
76
0
Қазіргі заман талабына сай өскелең ұрпақтың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру – маңызды міндеттердің бірі. Қазақ халқының салт-дәстүрі, әдет-ғұрпы, ұлттық ойындары мен өнері – балалардың жан-жақты дамуына, руханиадамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына үлкен ықпал етеді. Балабақшада ұлттық құндылықтарды дамыту балалардың туған жерге, халқына, мәдениетіне деген сүйіспеншілігін арттырып, ұлттық сана-сезімін оятады. Олар ұлттық киімдер, тағамдар, музыкалық аспаптар, тұрмыстық бұйымдармен танысу арқылы халқымыздың бай мұрасын тереңірек түсінеді. Сонымен қатар, халық ауыз әдебиеті, мақалмәтелдер, ертегілер мен жұмбақтар арқыл
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
"Ұлттық ойындар арқылы мектепке дейінгі балаларды дамыту "
Токтыбаева Нургуль Сейсенкуловна.
01 Наурыз 2025
109
0
Қазіргі заман талабына сай өскелең ұрпақтың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру – маңызды міндеттердің бірі. Қазақ халқының салт-дәстүрі, әдет-ғұрпы, ұлттық ойындары мен өнері – балалардың жан-жақты дамуына, рухани- адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына үлкен ықпал етеді. Балабақшада ұлттық құндылықтарды дамыту балалардың туған жерге, халқына, мәдениетіне деген сүйіспеншілігін арттырып, ұлттық сана-сезімін оятады. Олар ұлттық киімдер, тағамдар, музыкалық аспаптар, тұрмыстық бұйымдармен танысу арқылы халқымыздың бай мұрасын тереңірек түсінеді. Сонымен қатар, халық ауыз әдебиеті, мақалмәтелдер, ертегілер м
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
"Ұлттық ойындар арқылы мектепке дейінгі балаларды дамыту "
Баетова Айгуль Койшыбековна
01 Наурыз 2025
69
0
Қазіргі заман талабына сай өскелең ұрпақтың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру – маңызды міндеттердің бірі. Қазақ халқының салт-дәстүрі, әдет-ғұрпы, ұлттық ойындары мен өнері – балалардың жан-жақты дамуына, руханиадамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына үлкен ықпал етеді. Балабақшада ұлттық құндылықтарды дамыту балалардың туған жерге, халқына, мәдениетіне деген сүйіспеншілігін арттырып, ұлттық сана-сезімін оятады. Олар ұлттық киімдер, тағамдар, музыкалық аспаптар, тұрмыстық бұйымдармен танысу арқылы халқымыздың бай мұрасын тереңірек түсінеді. Сонымен қатар, халық ауыз әдебиеті, мақалмәтелдер, ертегілер ме
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
"Ұлттық ойындар арқылы мектепке дейінгі балаларды дамыту "
Токсангулова Индира Амангелдиевна
01 Наурыз 2025
82
0
Қазіргі заман талабына сай өскелең ұрпақтың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру – маңызды міндеттердің бірі. Қазақ халқының салт-дәстүрі, әдет-ғұрпы, ұлттық ойындары мен өнері – балалардың жан-жақты дамуына, рухани- адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына үлкен ықпал етеді. Балабақшада ұлттық құндылықтарды дамыту балалардың туған жерге, халқына, мәдениетіне деген сүйіспеншілігін арттырып, ұлттық сана-сезімін оятады. Олар ұлттық киімдер, тағамдар, музыкалық аспаптар, тұрмыстық бұйымдармен танысу арқылы халқымыздың бай мұрасын тер
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
"Ұлттық ойындар арқылы мектепке дейінгі балаларды дамыту "
Токтыбаева Нургуль Сейсенкуловна.
28 Ақпан 2025
92
0
«ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ ТАРАЗ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №1 БӨБЕКЖАЙ БАҚШАСЫ» және «№30 «Назерке» бөбекжац-бақшасы КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Басқа
"Ұлттық ойындар арқылы мектепке дейінгі балаларды дамыту "
Баетова Айгуль Койшыбековна
28 Ақпан 2025
102
0
«ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ ТАРАЗ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №1 БӨБЕКЖАЙ БАҚШАСЫ» және «№30 «Назерке» бөбекжац-бақшасы КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Басқа
"Ұлттық ойындар арқылы мектепке дейінгі балаларды дамыту "
Токтыбаева Нургуль Сейсенкуловна.
28 Ақпан 2025
99
0
Ұсынылып отырған оқулық қазіргі заман талабына сай білім беру саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл болатыны сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет – оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп және жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Басқа