БЕГАУЛОВА АЙГУЛЬ АЙТКУЛОВНА
БЕГАУЛОВА АЙГУЛЬ АЙТКУЛОВНА Жамбыл облысы әкімдігі білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімінің Техникалық шығармашылық орталығының әдіскері. Алматы қаласы Қазақ Ұлттық қыздар педагогикалық университетінің «Білім әлемі» республикалық ғылыми–әдістемелік педагогикалық мерзімді басылымының қауымдастық (қоғамдастық) мүшесі болып табылады.
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 100 материал
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін ойын арқылы дамыту "
Кожакова Гульжан Дилдабековна
23 Мамыр 2025
85
Мектеп жасына дейінгі бaлaлapдың тілін oйын apқылы дaмытy» атты әдістемелік нұсқаулық мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік қабілетін дамытуда ойын технологияларын тиімді қолдануға арналған. Баланың тілін дамыту – оның ойлауын, қарым-қатынас жасау дағдысын және әлеуметтік белсенділігін қалыптастырудың негізгі шарты болып табылады. Осы орайда, ойын – бала үшін табиғи әрекет әрі танымдық қызметтің қуатты құралы. Нұсқаулықта тіл дамытуға бағытталған әртүрлі ойын түрлері (дидактикалық, рөлдік, қимылды, шығармашылық ойындар) мен оларды ұйымдастыру әдістері жүйелі түрде берілген. Әдістемелік материалдар баланың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып құрастырылған. Әрбір ұсынылған ойын тілі дамыту мақсатына, міндетіне және күтілетін нәтижелерге сәйкес іріктеліп алынған. Сонымен қатар, құралда педагогтар мен ата-аналарға арналған практикалық кеңестер, тілдік жаттығулар мен сабақ үлгілері ұсынылған. Нұсқаулық мектепалды сынып тәрбиешілеріне, логопед мамандарға, педагог-пс
Бастауыш сынып
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
"Интенсив по развитию функциональной грамотности обучающихся"
Дюсембиева Жигерлена Адилхановна
21 Мамыр 2025
162
1. Актуальность программы Функциональная грамотность является ключевым компонентом образовательного процесса в современных условиях. Развитие данной компетенции у учащихся 9 классов способствует их успешной социализации, подготовке к дальнейшему обучению и профессиональной деятельности. Программа направлена на формирование навыков работы с информацией, критического мышления, логического анализа и умения применять знания на практике. 2. Научно-методический уровень Программа разработана на основе современных психолого-педагогических исследований, ориентирована на личностно-ориентированный и деятельностный подход. В основе методологии лежат принципы интеграции, междисциплинарности и проблемного обучения. 3. Новизна Программа учитывает актуальные тенденции в обучении, включая использование цифровых технологий, проектной деятельности и кейс-методов. Она направлена на развитие не только предметных, но и метапредметных компетенций. 4. Педагогическая целесообразность Методы и формы работы прог
Русская литература
Авторлық бағдарлама
9 сынып
ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛЫ Тақырыбы: Сәндік - қолданбалы өнер арқылы білім алушылардың икемді дағдыларын дамыту
Тлендиева Динара Шадиевна
21 Мамыр 2025
165
Сәндік - қолданбалы өнер - ұлттық мәдениеттің ажырамас бөлігі, ол тек эстетикалық тәрбие беріп қана қоймай, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, икемді дағдыларын, логикалық ойлауын және ұсақ моторикасын дамытуға ықпал етеді. Сәндік қолданбалы өнердің негізгі мақсаты — көркемдік мәні жоғары, күнделікті тұрмысқа қажетті заттарды жасау, оларды эстетикалық және функционалды тұрғыда үйлестіру. Сәндік қолданбалы өнердің тарихы тереңде жатыр. Қазақ халқының тұрмысында қолданылатын әрбір зат, мата, кілем, ыдыс-аяқ, музыкалық аспаптар, киім-кешек түрлері ерекше мәнге ие болды. Әрбір бұйым тек қажеттілікті қанағаттандырып қана қоймай, халықтың әлемді түсіну, табиғатпен үйлесімді өмір сүру философиясын көрсететін өнер туындысы болды. Қазақ халқының сәндік қолданбалы өнері - бұл оның рухани байлығы мен ұлттық санасының айқын көрінісі. Бұл әдістемелік құрал сәндік - қолданбалы өнер арқылы білім алушылардың икемді дағдыларын дамытудың жолдарын қарастырады. Мұнда теориялық негіздер, тәжірибелік жұ
Басқа
Ғылыми жұмыстар
7 сынып
Бастауыш буында математика пəнінен функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
Бисимбаева Алтынай Алтынбековна Макышова Айгерім Мадиярбековна
16 Мамыр 2025
263
Қазіргі таңда білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылықтың маңызы ерекше. Əсіресе бастауыш сыныптарда математика пəні арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту - болашақта олардың өз бетінше шешім қабылдауы, проблемаларды шешу қабілетін арттыру үшін маңызды. Бұл оқушылардың тек теориялық білімдерін ғана емес, сонымен қатар олардың өмірде кездесетін нақты жағдайларда қолдана білу дағдыларын дамытуға бағытталған.Функционалдық сауаттылық – бұл адамның күнделікті өмірде кездесетін түрлі мəселелерді шешу үшін алған білімдерін қолдана білу қабілеті. Ол тек оқулықтағы тапсырмаларға жауап беру ғана емес, реальды өмірде кездесетін міндеттерді шешу үшін логикалық ойлау, талдау жасау жəне ақпаратты дұрыс пайдалану дағдыларын қамтиды.Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда бұл дағдыларды дамыту аса маңызды. Себебі бастауыш кезеңде алған білім оқушының алдағы уақытта келесі сыныптарда жəне өмірде тап болатын қиындықтарды жеңуге негіз қалайды.Математика пəні оқушылардың логикалық ойл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
“Тіл дамытуға арналған ЖИ мен ойындар”
Абыхан Мақпал Бегімбайқызы Тайхожаева Жұлдыз Бейсенбайқызы
16 Мамыр 2025
168
Ұсынылып отырған оқулық қазіргі заман талабына сай білім беру саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл болатыны сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп және жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру. Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің кәсіптік, рухани, азаматтық және басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін – өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Бүгінгі күні инновациялық әдістер мен ақпараттық технологиялар қолдану арқылы оқушының ойлау қабілетін арттырып, ізденушілігін дамытып, қызығушылығын тудыру, белсенділігін арттыру ең негізгі мақсат болып айқындалады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
"Қосымша білім беру аясында білім алушылардың композициялық шығармашылығы мен функционалдық сауаттылығын дамыту" (7-15 жасты оқытады)
Тулендиева Бекзат Байториевна
16 Мамыр 2025
157
Ұсынылып отырған оқулық қазіргі заман талабына сай білім беру саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл болатыны сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп және жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру. Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің кәсіптік, рухани, азаматтық және басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін – өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Бүгінгі күні инновациялық әдістер мен ақпараттық технологиялар қолдану арқылы оқушының ойлау қабілетін арттырып, ізденушілігін дамытып, қызығушылығын тудыру, белсенділігін арттыру ең негізгі мақсат болып айқындалады.
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Авторлық бағдарлама «Бастауыш буында математика пəнінен функционалдық сауаттылықты дамыту»
Ахметова Нурила Нурланқызы
14 Мамыр 2025
200
Қазіргі таңда білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылықтың маңызы ерекше. Əсіресе бастауыш сыныптарда математика пəні арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту - болашақта олардың өз бетінше шешім қабылдауы, проблемаларды шешу қабілетін арттыру үшін маңызды. Бұл оқушылардың тек теориялық білімдерін ғана емес, сонымен қатар олардың өмірде кездесетін нақты жағдайларда қолдана білу дағдыларын дамытуға бағытталған.Функционалдық сауаттылық – бұл адамның күнделікті өмірде кездесетін түрлі мəселелерді шешу үшін алған білімдерін қолдана білу қабілеті. Ол тек оқулықтағы тапсырмаларға жауап беру ғана емес, реальды өмірде кездесетін міндеттерді шешу үшін логикалық ойлау, талдау жасау жəне ақпаратты дұрыс пайдалану дағдыларын қамтиды.Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда бұл дағдыларды дамыту аса маңызды. Себебі бастауыш кезеңде алған білім оқушының алдағы уақытта келесі сыныптарда жəне өмірде тап болатын қиындықтарды жеңуге негіз қалайды.Математика пəні оқушылардың логикалық ойл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
САБАҚ ТАЛДАУҒА ҚОЙЫЛАТЫН ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР
Турмысова Роза Досмаханбетовна
08 Мамыр 2025
218
«Сабақ талдауға қойылатын жалпы талаптар» атты әдістемелік нұсқаулықтың мазмұнын төмендегіше сипаттауға болады: Бағыты: Бұл нұсқаулық педагогтерге сабақтан кейінгі немесе бақылау сабақтарын талдау мен бағалауға арналған жүйелі әдістемелік көмек ретінде бағытталған. Ол педагогикалық процестің сапасын арттыруға, мұғалімнің кәсіби дамуына ықпал етуді көздейді. Жаңалығы: Сабақты талдаудың дәстүрлі тәсілдерінен бөлек, рефлексиялық, критериалды және құзыреттілікке негізделген бағалау өлшемдерін ұсынады. Мұғалімнің кәсіби шеберлігін бағалауда обьективтілікті қамтамасыз ететін жаңа құрылымдар мен алгоритмдер енгізілген. Сабақ талдау үлгілері мен чек-листтері ұсынылған. Өзектілігі: Қазіргі білім беру жүйесінде мұғалімнің кәсіби дамуы мен оқушы жетістігіне бағытталған білім сапасын арттыру қажеттігі артқан тұста, сабақтың тиімділігін талдай білу – басты талап. Бұл құрал білім беру мазмұнының жаңартылуы мен бағалау жүйесінің өзгеруіне сәйкес келеді. Педагогикалық мақсатқа лайықты
Басқа
Басқа
Басқа
БАСТАУЫШ БУЫНДА МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР (1-4 сынып)
Ахметова Нурила Нурланқызы
07 Мамыр 2025
352
Математика – адамзаттың зияткерлік дамуындағы іргелі ғылымдардың бірі. Ол тек теориялық негіз ғана емес, сонымен қатар күнделікті өмірде, әсіресе экономика, инженерия, медицина, ақпараттық технологиялар және жаратылыстану салаларында кеңінен қолданылады. Алайда қазіргі таңда математиканы оқытуда бірқатар өзекті мәселелер туындап отыр. Соның ішінде оқушылар мен студенттердің пәнге қызығушылығының төмендеуі, теория мен практика арасындағы байланыстың әлсіздігі, сондай-ақ математикалық сауаттылық деңгейінің жеткіліксіздігі ерекше орын алады. Математика пәнінің күрделілігі мен оқыту әдістерінің дәстүрлі сипаты оқушыларда пәнге деген үрей мен түсінбеушілік тудырады. Осыған байланысты оқытудың заманауи, интерактивті әдістерін енгізу, оқу материалдарын өмірлік жағдаяттармен байланыстыра ұсыну маңызды. Математикалық білім тек есептеу машықтарын ғана емес, логикалық және аналитикалық ойлау қабілетін дамытудың да негізі болып табылады. Сондықтан бұл ғылымды оқыту сапасын арттыру, оны практикамен
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
«Тілдік дағдыларды дамытуда мәтінмен жұмыс жүргізудің тиімді әдіс - тәсілдері»
БЕКБЕРГЕНОВА РАУШАН КУРСАНТБЕКОВНА
07 Мамыр 2025
306
Қазіргі таңда Еліміздің Тәуелсіздік таңы атқалы бері еліміздегі уақытпен жарыса өзгеріп, қарқынды дамып келе жатқан білім үдерісі мен ақпараттық-технологиялар әлемінде жаскелең ұрпаққа саналы да сапалы білім беріп, рухани-ұлттық құндылықтарды бойына сіңіре тәрбиелеу-әрбір педагогтың басты міндеттерінің бірі болып отыр. Сондықтан да, біздің басты байлығымыз – білім. Болашақ – ғылым мен білімге тәуелді болатын кеңістік. Қазіргі өсіп келе жатқан жас ұрпақтың білімі мен тәрбиесі қандай болса, елдің ертеңі де сондай дәрежеде болмақ. Сондықтан қоғам талабына сай, елімізді көркейтетін, дамытатын, Қазақстан Республикасының ішкі және сыртқы істер байланысында мемлекеттің өркениеті үшін талмай еңбек ететін, шетелдермен еркін ғылыми және мәдени қарым-қатынастар жас
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
8 сынып
ПРОГРАММА КУРСА ПО ВЫБОРУ «РИТОРИКА.ОРАТОРСКОЕ ИСКУССТВО»
Зубова Татьяна Васильевна
07 Мамыр 2025
262
Риторика – это искусство убеждения и влияния посредством слов. Он занимается изучением эффективных методов коммуникации, позволяющих убеждать, вдохновлять или влиять на аудиторию. По своей сути риторика —это изучение того, как правильно строить высказывания, как использовать язык, тон, жесты и другие элементы для передачи своих мыслей и идей другим людям наиболее убедительным и эффективным способом. Это не только навык публичного выступления, но и способность адаптировать свое общение к различным ситуациям и аудиториям, будь то деловая презентация, политическая речь или повседневная беседа. Риторика также учит анализировать аудиторию, структурировать аргументы и использовать логику и эмоции для достижения коммуникативных целей. Современное ораторское искусство не только обогатить нас знаниями о том, как эффективно учиться, но и пролить свет на суть общения и его значение в повседневной жизни.
Русский язык
Авторлық бағдарлама
9 сынып
«Тілдік дағдыларды дамытуда мәтінмен жұмыс жүргізудің тиімді әдіс - тәсілдері»
БЕКБЕРГЕНОВА РАУШАН КУРСАНТБЕКОВНА
07 Мамыр 2025
254
Қазіргі таңда Еліміздің Тәуелсіздік таңы атқалы бері еліміздегі уақытпен жарыса өзгеріп, қарқынды дамып келе жатқан білім үдерісі мен ақпараттық-технологиялар әлемінде жаскелең ұрпаққа саналы да сапалы білім беріп, рухани-ұлттық құндылықтарды бойына сіңіре тәрбиелеу-әрбір педагогтың басты міндеттерінің бірі болып отыр. Сондықтан да, біздің басты байлығымыз – білім. Болашақ – ғылым мен білімге тәуелді болатын кеңістік. Қазіргі өсіп келе жатқан жас ұрпақтың білімі мен тәрбиесі қандай болса, елдің ертеңі де сондай дәрежеде болмақ. Сондықтан қоғам талабына сай, елімізді көркейтетін, дамытатын, Қазақстан Республикасының ішкі және сыртқы істер байланысында мемлекеттің өркениеті үшін талмай еңбек ететін, шетелдермен еркін ғылыми және мәдени қарым-қатынастар жасай алатын, оқығанын өмір практикасында қолдана алатын, ана тілін жетік білетін, ұлтжанды азамат дайындау – бүгінгі ұстаз қауымының басты мақсаты. Жаңартылған білім стандарты мазмұнына сәйкес қазақ тілі пәнін оқытудың негізгі функциял
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
7 сынып
ҚАЗАҚ ТІЛІ "Оқу-әдістемелік құралы"
БЕКБЕРГЕНОВА РАУШАН КУРСАНТБЕКОВНА
07 Мамыр 2025
248
Сөйлеу тілі қалыптасқан үйренушілердің қазақша сөйлеуін, жазуын, баяндауын мамандықтарына қатысты жетілдіру, лексикасын байыту. Студенттерге мемлекеттік тілді білудің қажеттілігін барынша түсіндіріп, оларға келешекте бәсекеге қабілетті маман болып қалыптасуда тілдің аса зор басымдығын жан-жақты көрсету қажет. Пәннің мақсаты қазақ тілі лексикасының семантикалық сипатын айқындау, сөз бен ұғымның ерекшеліктерін көрсету, сөздің атауыштық қызметін айқындау, сөздің қалыптасу ерекшелігін айқындау т.б. мәселелерді қарастырады. 2. Білім мен іскерлікке қойылатын талаптар: 2.1 Таныс болуы керек: тілдің жүйелері мен лексикалық ерекшеліктері туралы мәліметтермен таныс бола отырып, мамандықтарына қатысты сөздер мен сөз тіркестерін, терминдерді білу; 2.2 Білуі керек: қазақ тіліне қатысты тіл білімі салаларынан алған мектептегі теориялық білімдерін тереңдетіп, мемлекеттік тілде сауатты жазып, өз ойларын анық жеткізе білу; 2.3 Істей алуы керек: мемлекеттік тілде өз ойын анық жеткізіп, сауатты жазып, тү
Қазақ тілі
Басқа
9 сынып
ҚАЗАҚ ТІЛІ "Оқу-әдістемелік құралы"
ШАЙХИЕВА А.Ж., АЛДЕНБЕКОВА И.Т., БЕКБЕРГЕНОВА Р.К.
07 Мамыр 2025
281
«Қазақ тілі» атты оқу-әдістемелік құралында сөйлеу тілі қалыптаскан үйренушілердің қазақша сөйлеуін, жазуын, баяндауын мамандықтарына қатысты жетілдіру, лексикасын байыту, мемлекеттік тілді білудің қажеттілігін барынша түсіндіру, оларға келешекте бәсекеге қабілетті маман болып қалыптасуда тілдің аса зор басымдығын жан-жақты көрсетілуі қарастырылған. Пәннің мақсаты қазақ тілі лексикасының семантикалық сипатын айқындау сөз бен ұғымның ерекшеліктерін көрсету, сөздің атауыштық қызметін айқындау,сөздің қалыптасу ерекшелігін айқындау т. б. мәселелерді қарастырады «Қазак тілі» атты оқу-әдістемелік құрал жоғары оқу орындарының студенттері мен магистранттарына, мектеп мұғалімдері мен оқушыларға, жалпы көпшілік оқырман қауымға арналған.
Қазақ тілі
Басқа
9 сынып
Эссе жазу арқылы сыни ойлау дағдыларын дамыт
Қойшиманова Гульбану Парзауқызы
05 Мамыр 2025
181
Кіріспе Бүгінгі таңда тек білім алу жеткіліксіз. Бізге өз ойын ашық айтып, дұрыс ойлай білетін, мəселенің екі жағын да түсіне алатын, шындықты ажырата алатын азаматтар қажет. Мұндай қабілеттерді дамыту үшін мектеп оқушыларына сыни ойлау қажет. Ал сыни ойлауды дамыту жолдарының бірі – эссе жазу. Эссе деген не? Эссе – белгілі бір тақырыпқа байланысты жазылатын шағын шығармашылық жұмыс. Ол оқушының жеке көзқарасын, ой-толғанысын, пікірін білдіреді. Эсседе дұрыс немесе бұрыс жауап болмайды. Ең бастысы – өз ойыңды дəлелдеп, нақты жеткізу. Эссе мен сыни ойлаудың байланысы Сыни ойлау дегеніміз – əрбір мəліметке күмəнмен қарап, оны жан-жақты зерттеп барып, қорытынды жасау. Бұл дегеніміз: • Бір мəселені əр қырынан қарау; • Басқа адамның көзқарасын тыңдай білу; • Қателесуден қорықпау; • Өз пікіріңді дəлелдей алу. Эссе жазу арқылы осы дағдылар дамиды. Мысалы, «Қазіргі заманда телефон пайдалы ма, зиян ба?» деген тақырыпта эссе жазғанда, сен тек бір жақты емес, екеуін де ойланып, салыстырып көресің
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Қазақстанның ішкісуларының эколониялық мəселелері
Утбаева Макпал Тулбаевна
05 Мамыр 2025
191
Қазақстан – кең-байтақ даласы мен табиғи байлықтарға толы ел. Соның ішінде ішкі сулар – өзендер, көлдер, су қоймалары – ел экономикасы, экожүйесі мен тұрғындарының өмірі үшін аса маңызды. Алайда соңғы жылдары бұл ішкі сулардың экологиялық жағдайы күрт нашарлап, маңызды мəселелер қатарынан түспей келеді. Бұл тақырып бүгінгі таңда аса өзекті деп нық сеніммен айтуға болады.Қазақстанда ішкі сулардың басты көздері ретінде Ертіс, Іле, Сырдария өзендерін, Балқаш, Зайсан, Алакөл, Каспий мен Арал теңізін атауға болады. Алайда осы сулардың көпшілігі экологиялық апат шегіне жетіп отыр. Мысалы, Арал теңізінің тартылуы – тек Қазақстан үшін емес, бүкіл əлем үшін алаңдатарлық экологиялық апатқа айналды. Бұрынғы теңіз орны қазір тұз бен шаңға толы шөлге айналып, адам денсаулығына да, табиғатқа да қауіп төндіруде.Сонымен қатар, өзендердің суының тартылуы мен ластануы да үлкен проблема. Өзендердің бойында орналасқан өндіріс орындары мен ауыл шаруашылығы нысандары тазартусыз ағын суларды тікелей өзенге т
География
Авторлық бағдарлама
7 сынып
Тері өңдеу өнерін колледж студенттеріне оқыту ерекшеліктері
Карабасова Жулдуз Сансызбаевна
03 Мамыр 2025
267
Тері өңдеу өнерін колледж студенттеріне оқыту ерекшеліктері Қолөнер – халқымыздың ұлттық болмысын бейнелейтін рухани байлығы. Оның ішінде тері өңдеу өнері – ғасырлар бойы ұмытылмай жеткен, тұрмыстық қажеттілікпен қатар, көркемдік-эстетикалық мәні зор өнер түрі. Тері – киім де, ыдыс та, әбзел де, сән де бола алған материал. Қазақ халқы оны ысырап етпей, күнделікті өмірде шебер қолданған. Осы орайда бұл өнерді колледж деңгейінде оқыту – тек шеберлік үйрету ғана емес, сонымен қатар студенттердің ұлттық сана-сезімін ояту, еңбекке тәрбиелеу, кәсіпке баулу деген сөз.
Экология
Мақала
Басқа
ТАҚЫРЫБЫ:«ВОЛЕЙБОЛ ОЙЫНЫНЫҢ ƏДІС-ТƏСІЛДЕРІ»
Тынысбаев Серик Агланбекович, Қыздашев Бахытжан Момышевич
25 Сәуір 2025
203
орны ерекше. Оқушылардың физикалық дамуы мен салауатты өмір салтын ұстануы – бүгінгі білім берудің маңызды бағыттарының бірі. Бұл тұрғыдан қарағанда, мектеп бағдарламасында волейбол секілді командалық ойын түрлерін тиімді пайдалану – тек физикалық жаттығу ғана емес, сондай-ақ тұлғаның жан-жақты дамуының бір көзі болып табылады. Волейбол – оқушылардың қозғалыс белсенділігін арттырып қана қоймай, олардың командалық жұмысқа бейімділігін, жауапкершілігін, бір-біріне деген сенімін қалыптастыратын спорт түрі. Осыған байланысты ұсынылып отырған əдістемелік нұсқаулық волейбол ойынын үйретудің негізгі əдіс- тəсілдерін жүйелі түрде ұсынып, оларды оқу процесінде тиімді пайдалануға жол көрсетеді. Бұл бағдарлама оқушылардың жас ерекшеліктері мен физиологиялық мүмкіндіктерін ескере отырып, волейболдың базалық элементтерін меңгеруге бағытталған. Əрбір жаттығу мен тапсырма – оқушының қозғалыс белсенділігін арттыруға, үйлесімділік қабілетін дамытуға жəне спорттық тəрбие беруге негізделген. Ойын барысын
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
7 сынып
Бастауыш сыныптарда функционалды сауаттылығын дамыту
Ермекбаева Гулшат Болатовна бастауыш сынып мұғалімі.
23 Сәуір 2025
276
Бүгінгі заман талабы білімді де білікті, өздігінен тығырықтан шығуға жол таба білетін, өмірге икемді тұлғаны тәрбиелеуді қажет етеді.Білім көзі бастауыштан басталғандықтан, ең әуелі сауаттылық пен оқушылардың оқуға деген білім, білік дағдысын бастауыштан қалыптастырып, тәрбиелеуіміз дұрыс. Бала бастауыш сыныптан бастап шапшаң оқуға дағдылануы тиіс. Себебі, оқу жылдамдығы төмен бала өз сыныптастарына қарағанда үй тапсырмаларын орындау барысында оқып-түсіну үшін көп уақыт жұмсайды, шаршайды, оқуға деген ықыласы төмендеп, өзіне сенуден қалады. Нәтиежесінде баланың оқу көрсеткіштері нашарлап, эмоциональдық күйзеліске ұшырап, оқуға мүлдем құлқы болмайды. Сондықтан баланы алғашқы сабақтардан бастап әр түрлі әдістемелері арқылы тез оқу әдісіне машықтандырып, көп еңбек етіп, қызығушылығын тудыру керек. Тез оқу әдісіне қандай факторлар кедергі келтіруі мүмкін: 1) тақырыпты оқып шықаннан кейін, не туралы оқығанын түсінбеуі 2) сөздің астарын, мағынасын тусінбеуі 3) регрессия – көздің оқу кез
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бастауыш сынып оқушыларының функционалды сауаттылығын дамыту
Ермекбаева Гулшат Болатовна
20 Сәуір 2025
301
Ұсынылып отырған оқулық қазіргі заман талабына сай білім беру саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл болатыны сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет – оқытудың əдіс-тəсілдерін үнемі жетілдіріп жəне жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бəсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру. Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің кəсіптік, рухани, азаматтық жəне басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі əсерін тигізеді, өзін – өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Бүгінгі күні инновациялық əдістер мен ақпараттық технологиялар қолдану арқылы оқушының ойлау қабілетін арттырып, ізденушілігін дамытып, қызығушылығын тудыру, белсенділігін арттыру ең негізгі мақ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып