
Бегаулова Айгуль Айткуловна
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 83 материал
орны ерекше. Оқушылардың физикалық дамуы мен салауатты өмір салтын
ұстануы – бүгінгі білім берудің маңызды бағыттарының бірі. Бұл тұрғыдан
қарағанда, мектеп бағдарламасында волейбол секілді командалық ойын
түрлерін тиімді пайдалану – тек физикалық жаттығу ғана емес, сондай-ақ
тұлғаның жан-жақты дамуының бір көзі болып табылады.
Волейбол – оқушылардың қозғалыс белсенділігін арттырып қана қоймай,
олардың командалық жұмысқа бейімділігін, жауапкершілігін, бір-біріне
деген сенімін қалыптастыратын спорт түрі. Осыған байланысты ұсынылып
отырған əдістемелік нұсқаулық волейбол ойынын үйретудің негізгі əдіс-
тəсілдерін жүйелі түрде ұсынып, оларды оқу процесінде тиімді пайдалануға
жол көрсетеді.
Бұл бағдарлама оқушылардың жас ерекшеліктері мен физиологиялық
мүмкіндіктерін ескере отырып, волейболдың базалық элементтерін
меңгеруге бағытталған. Əрбір жаттығу мен тапсырма – оқушының қозғалыс
белсенділігін арттыруға, үйлесімділік қабілетін дамытуға жəне спорттық
тəрбие беруге негізделген.
Ойын барысын
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
7 сынып
Бүгінгі заман талабы білімді де білікті, өздігінен тығырықтан шығуға жол таба білетін, өмірге икемді тұлғаны тәрбиелеуді қажет етеді.Білім көзі бастауыштан басталғандықтан, ең әуелі сауаттылық пен оқушылардың оқуға деген білім, білік дағдысын бастауыштан қалыптастырып, тәрбиелеуіміз дұрыс. Бала бастауыш сыныптан бастап шапшаң оқуға дағдылануы тиіс. Себебі, оқу жылдамдығы төмен бала өз сыныптастарына қарағанда үй тапсырмаларын орындау барысында оқып-түсіну үшін көп уақыт жұмсайды, шаршайды, оқуға деген ықыласы төмендеп, өзіне сенуден қалады. Нәтиежесінде баланың оқу көрсеткіштері нашарлап, эмоциональдық күйзеліске ұшырап, оқуға мүлдем құлқы болмайды.
Сондықтан баланы алғашқы сабақтардан бастап әр түрлі әдістемелері арқылы тез оқу әдісіне машықтандырып, көп еңбек етіп, қызығушылығын тудыру керек. Тез оқу әдісіне қандай факторлар кедергі келтіруі мүмкін:
1) тақырыпты оқып шықаннан кейін, не туралы оқығанын түсінбеуі
2) сөздің астарын, мағынасын тусінбеуі
3) регрессия – көздің оқу кез
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Ұсынылып отырған оқулық қазіргі заман талабына сай білім беру
саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл болатыны
сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет – оқытудың əдіс-тəсілдерін үнемі
жетілдіріп жəне жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып,
еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бəсекеге қабілетті
тұлға қалыптастыру.
Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің кəсіптік, рухани, азаматтық жəне
басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі əсерін тигізеді, өзін –
өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Бүгінгі күні
инновациялық əдістер мен ақпараттық технологиялар қолдану арқылы
оқушының ойлау қабілетін арттырып, ізденушілігін дамытып,
қызығушылығын тудыру, белсенділігін арттыру ең негізгі мақ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
The program includes a calendar plan for elective classes (34 hours, once a week). The topics are developed considering the students' age characteristics and proficiency levels.
2. Scientific and methodological level of the work
The tasks provided in the program’s appendix align with the requirements of the updated educational content and goals.
3. Degree of novelty and alignment within the education system (city/district, region, republic, international)
The program outlines learning objectives focused on developing students’ communication skills. These objectives are designed dynamically according to the grade level. The program is built on the principle of “spiral learning,” where goals are revisited and progressively become more complex from grade to grade. The content is closely connected to other subjects, such as literature, history, biology, geography, and physics. The program supports the development of students’ functional literacy and critical thinking.
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Было отмечено, что представленная авторская программа может быть использована в качестве вспомогательного средства при обучении в общеобразовательных учреждениях, реализующих основное и среднее общее образование. Программа разработана на основе учебника и обобщает многолетний практический опыт авторов. В программе представлены разнообразные методики, направленные на развитие интереса и мотивации учащихся к учебному процессу.
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
4 сынып
современного образования. Учитывая динамичные изменения в обществе и на рынке труда, учащиеся должны обладать не только базовыми знаниями, но и умением применять их в реальных жизненных ситуациях. Эта программа направлена на формирование у обучающихся способности к самостоятельному решению задач, критическому мышлению и адаптации к меняющемуся миру.
2. Научно-методический уровень
Программа основывается на последних исследованиях в области педагогики и психологии, а также на современных методах преподавания, включая проектное обучение, методы критического и аналитического мышления. В разработке программы использованы материалы ведущих отечественных и зарубежных ученых в области развития функциональной грамотности и компетенций XXI века.
3. Новизна программы
Новизна программы заключается в интеграции традиционных подходов к обучению с инновационными методами работы, ориентированными на реальное применение знаний в жизненных ситуациях. В программе предусмотрены уникальные методики, направ
Русская литература
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Программа «Функциональная грамотность как средство совершенствования коммуникации детей» разработана для учащихся 5-6классов и предназначена для углубленного и практического изучения математических понятий, которые окружают нас в повседневной жизни и формирования у обучающихся функциональной грамотности. Программа включает в себя как теоретические, так и практические задания, направленные на развитие аналитического мышления, способности к решению реальных задач и освоение ключевых математических концепций через примеры из реальной жизни.
Цель программы:
Цель программы «Функциональная грамотность как средство совершенствования коммуникации детей» заключается в формировании у обучающихся осознания значимости математики в повседневной жизни, развивая навыки применения математических знаний для решения практических задач, а также в повышении интереса к изучению математики через исследовательский подход и формирования у обучающихся функциональной грамотности.
Математика
Авторлық бағдарлама
6 сынып
Ұсынылып отырған оқулық қазіргі заман талабына сай білім беру саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл болатыны сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет – оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп және жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру.
Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің кәсіптік, рухани, азаматтық және басқа да көптеген адами келбетінің
қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін – өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Бүгінгі күні инновациялық әдістер мен ақпараттық технологиялар қолдану арқылы оқушының ойлау қабілетін арттырып, ізденушілігін дамытып, қызығушылығын тудыру, белсенділігін арттыру ең негізгі мақсат болып айқындалады.
Биология
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Актуальность программы Функциональная грамотность является ключевым компонентом образовательного процесса в современных условиях. Развитие данной компетенции у учащихся 9 классов способствует их успешной социализации, подготовке к дальнейшему обучению и профессиональной деятельности. Программа направлена на формирование навыков работы с информацией, критического мышления, логического анализа и умения применять знания на практике.
2. Научно-методический уровень Программа разработана на основе современных психолого-педагогических исследований, ориентирована на личностно-ориентированный и деятельностный подход. В основе методологии лежат принципы интеграции, междисциплинарности и проблемного обучения.
3. Новизна Программа учитывает актуальные тенденции в обучении, включая использование цифровых технологий, проектной деятельности и кейс-методов. Она направлена на развитие не только предметных, но и метапредметных компетенций.
4. Педагогическая целесообразность Методы и формы работы програм
Русская литература
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Қазіргі білім беру жүйесінде математикалық сауаттылық – оқушылардың
логикалық ойлау қабілетін дамытуға, есептерді дұрыс шешу дағдыларын
қалыптастыруға жəне алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолдана білуіне
бағытталған маңызды аспектілердің бірі. Қазақстан Республикасының
жаңартылған білім беру бағдарламасында математикалық сауаттылыққа
ерекше назар аударылады. Дегенмен, бастауыш сынып оқушыларын
оқытуда бірқатар қиындықтар кездеседі.
Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларының математикалық
сауаттылығын қалыптастырудағы негізгі мəселелер қарастырылады жəне
оларды шешу жолдары ұсынылады. Сонымен қатар, оқыту əдістерінің
тиімділігі, өзімнің іс-тəжірибем жəне қол жеткізген нəтижелерім талданады.
Мақсаты:
Бастауыш сынып оқушыларының математикалық сауаттылығын дамытуға
ықпал ететін тиімді əдістерді анықтау жəне оларды тəжірибеде қолдану.
Міндеттері:
Математикалық сауаттылықты дамытудағы негізгі мəселелерді талдау.
Оқыту əдістерінің тиімділігін зерттеу жəне оларды практикада қолдану
Оқушылар
Математика
Мақала
3 сынып
Елімізде білім, тәрбие беру саласында ежелден келе жатқан халық тарихының салт дәстүрінің рухани ата –баба мұраларының алатын орны зор. Ертеден халқымыздың інжу –маржандары қазақ халқының ұлы ойшылдары Қорқыт ата ӘбуНасыр әл-Фараби, Жүсіп Баласұғын, Қожа АхметЯссауи, Махмұт Қашқари, Жиренше Бұхар жырау Бергі заманда Абай, Ыбырай, Шоқаннан мұра болып қалған асыл сөздер халқымыздың бойына өшпес із қалдырумен келеді. Ержүрек батыр Бауыржан атамыздың асыл қазынамызға қосқан үлесі қанша ма десеңші?!
ҚР Білім және ғылым министирлігінің шешімімен қабылданған Қазақстанның Республикасындағы мектепке дейінгі мекемелерде ұлттық рухты жаңартуды аса маңызды стратегиялық бағыттқа алып отыр.
Осы жолда негізгі міндетіміз оқу ұйымдастырудағы іс-әрекетімізде ұлттық рухта тәрбиелей отырып білім сапасын арттыру.
Елбасының «Балапан бағдарламасы -ұрпақ тәрбиесіне айрықша мән берілген ерекше құжат.Тәрбиенің негізі отбасында қалыптасады дегенмен мұнан кейін балабақшаның да ролі зор.Ұлттық тәрбиеден са
Балабақша
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Түсінік хат
Бұл бағдарлама оқушылардың оқу сауаттылығын дамытуға бағытталған. Оқу сауаттылығы – мəтінді түсіну, оны талдау, негізгі ақпаратты анықтау жəне алынған білімді өмірлік жағдайларда қолдану қабілеті.
Бағдарламаның мақсаты – оқушылардың мəтінмен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру,
сыни ойлауын дамыту, ақпаратты тиімді өңдеу жəне ой қорыту машықтарын қалыптастыру. Бағдарлама келесі міндеттерді шешуге бағытталған:
• Мəтінді саналы түрде оқу жəне негізгі идеясын түсіну;
• Логикалық ойлау жəне сыни тұрғыдан талдау жасау;
• Ақпаратты сұрыптау, салыстыру жəне жүйелеу;
• Оқушылардың сөздік қорын байыту жəне тіл мəдениетін дамыту.
Оқу сауаттылығын дамыту оқушылардың танымдық қабілеттерін жетілдіреді, олардың академиялық жетістіктеріне оң əсер етеді жəне өмірлік маңызды дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі. Бұл бағдарлама оқушылардың білімін тереңдетуге жəне олардың өз ойын еркін, дəлелді түрде жеткізе алуына ықпал етеді.
Мақсаты:
Мəтін бойынша жұмыс істеу кезінде оқушылардың коммуникат
Қазақ әдебиеті
Авторлық бағдарлама
7 сынып
Бастауыш сыныптарда математикалық сауаттылықты оқыту
мəселелері жəне шешу жолдары
Кіріспе
Қазіргі білім беру жүйесінде математикалық сауаттылық – оқушылардың
логикалық ойлау қабілетін дамытуға, есептерді дұрыс шешу дағдыларын
қалыптастыруға жəне алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолдана білуіне
бағытталған маңызды аспектілердің бірі. Қазақстан Республикасының
жаңартылған білім беру бағдарламасында математикалық сауаттылыққа
ерекше назар аударылады. Дегенмен, бастауыш сынып оқушыларын
оқытуда бірқатар қиындықтар кездеседі.
Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларының математикалық
сауаттылығын қалыптастырудағы негізгі мəселелер қарастырылады жəне
оларды шешу жолдары ұсынылады. Сонымен қатар, оқыту əдістерінің
тиімділігі, өзімнің іс-тəжірибем жəне қол жеткізген нəтижелерім талданады.
Мақсаты:
Бастауыш сынып оқушыларының математикалық сауаттылығын дамытуға
ықпал ететін тиімді əдістерді анықтау жəне оларды тəжірибеде қолдану.
Міндеттері:
Математикалық сауаттылықты дамытудағы негізгі мəселел
Математика
Мақала
4 сынып
№12 Сиқырлы бейнеге ену
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Балаға безендіруге көмек көрсетуді ұсынасыз. Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап әлемдегі ең көрікті дельфинді безендіреміз. оның суда мекендейтінін адамға дос екенін айтып береміз.
№13 Силық сөмкесі
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда
Балабақша
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
«Ән қанатында» бағдарламасы бастауыш сынып оқушыларына вокалдық өнердің қыр-сырын меңгертіп, ән айту мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламада қазақ халқының дәстүрлі ән өнері мен қазіргі заманауи бағыттағы шығармалар үндестік тауып, оқушы бойында музыкалық есту, ритм, дыбысты таза айту қабілеттерін дамытудың кешенді жолдары қарастырылған. Сонымен қатар балалардың шығармашылық қабілеттерін ашу, сахналық мәдениетті үйрету және музыкалық талғамын қалыптастыру – негізгі міндеттердің бірі.
Мақсаты:
Оқушылардың вокалдық қабілетін дамыту арқылы ән айту мәдениетін қалыптастыру.
Міндеттері:
1. Дұрыс және таза ән айту дағдыларын қалыптастыру;
2. Музыкалық есту мен есте сақтау қабілеттерін дамыту;
3. Дыбыс диапазонын кеңейту жаттығуларын жүйелі қолдану;
4. Қазақтың халық әндері мен композиторларының шығармаларын меңгерту;
5. Сахналық мәдениетті, дұрыс тыныс алу мен дикцияны қалыптастыру;
6. Топпен және жеке ән айтуда үйлесімділікті үйрету;
7. Музыкалық терминологияны меңгерту;
Музыка
Авторлық бағдарлама
4 сынып
современного образования. Учитывая динамичные изменения в обществе и на рынке труда, учащиеся должны обладать не только базовыми знаниями, но и умением применять их в реальных жизненных ситуациях. Эта программа направлена на формирование у обучающихся способности к самостоятельному решению задач, критическому мышлению и адаптации к меняющемуся миру.
2. Научно-методический уровень
Программа основывается на последних исследованиях в области педагогики и психологии, а также на современных методах преподавания, включая проектное обучение, методы критического и аналитического мышления. В разработке программы использованы материалы ведущих отечественных и зарубежных ученых в области развития функциональной грамотности и компетенций XXI века.
3. Новизна программы
Новизна программы заключается в интеграции традиционных подходов к обучению с инновационными методами работы, ориентированными на реальное применение знаний в жизненных ситуациях. В программе предусмотрены уникальные методики, направ
Русский язык
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Актуальность программы
Развитие функциональной грамотности становится важнейшей задачей современного образования. Учитывая динамичные изменения в обществе и на рынке труда, учащиеся должны обладать не только базовыми знаниями, но и умением применять их в реальных жизненных ситуациях. Эта программа направлена на формирование у обучающихся способности к самостоятельному решению задач, критическому мышлению и адаптации к меняющемуся миру.
2. Научно-методический уровень
Программа основывается на последних исследованиях в области педагогики и психологии, а также на современных методах преподавания, включая проектное обучение, методы критического и аналитического мышления. В разработке программы использованы материалы ведущих отечественных и зарубежных ученых в области развития функциональной грамотности и компетенций XXI века.
3. Новизна программы
Новизна программы заключается в интеграции традиционных подходов к обучению с инновационными методами работы, ориентированными на реальное примен
Русская литература
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Алғашқы әскери дайындық меншік нысанына, типі мен түріне қарамастан, барлық типтегі жалпы білім беретін мектептерде, орта арнаулы оқу орындарында (колледждерде), кәсіптік-техникалық мектептерде әскерге шақырылуға дейінгі және әскерге шақырылу жасындағы білім алушы жастардың меңгеруге міндетті оқытылатын пәні болып табылады [1].
«Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» пәні – білім алушыларды отаншылдық рухпен Отанды қорғауға дайын болуына тәрбиелеуге баса назар аударады. Бұл бағдарлама білім алушыларды әскери қызметтің дағдыларын меңгеруімен қоса әскери іс негіздері мен төтенше жағдайларда адамның өмір қауіпсіздік әрекетінен білім беруіне бағытталған.
«Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» пәнін оқыту бойынша әдістемелік ұсынымдама төрт бөлімнен тұрады:
1- бөлім - Білім мазмұнын жаңарту аясында «Алғашқы әскери және
технологиялық дайындық» пәні оқу бағдарламасының ерекшеліктері.
2- бөлім - «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» оқу пәнін оқытуды ұйымдастырудың ныс
Басқа
Авторлық бағдарлама
11 сынып
Этностильдегі заманауи зергерлік бұйымдар жасау əдістері мен түрлері
тақырыбы оқушыларды ұлттық мəдениет пен дəстүрді зерделей отырып,
заманауи дизайнға бейімдеуге бағыттайды. Бұл тақырып арқылы оқушылар
зергерлік бұйымдардың тарихын, этностильдегі ерекшеліктерін жəне қазіргі
заманғы дизайн элементтерімен үйлестіре білу дағдыларын меңгереді.
Оқушылар түрлі материалдармен жұмыс істеуді, қолөнер техникасын игеруді,
жəне заманауи технологияларды пайдалана отырып, өздерінің шығармашылық
қабілеттерін дамытады. Этностильдегі зергерлік бұйымдар жасау арқылы
оқушылар өздерінің ұлттық мұрасын сақтап, оны заманауи сəнде қолдануды
үйренеді. Бұл тақырып оқушылардың эстетикалық талғамын, шығармашылық
ойлау қабілетін жəне қолөнерге деген қызығушылығын арттырады. Сонымен
қатар, оқушылар жасалған бұйымдардың нарықтық құндылықтарын түсініп,
кəсіпкерлік дағдыларын да дамытады.
Басқа
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Этностильдегі заманауи зергерлік бұйымдар жасау əдістері мен түрлері
тақырыбы оқушыларды ұлттық мəдениет пен дəстүрді зерделей отырып,
заманауи дизайнға бейімдеуге бағыттайды. Бұл тақырып арқылы оқушылар
зергерлік бұйымдардың тарихын, этностильдегі ерекшеліктерін жəне қазіргі
заманғы дизайн элементтерімен үйлестіре білу дағдыларын меңгереді.
Оқушылар түрлі материалдармен жұмыс істеуді, қолөнер техникасын игеруді,
жəне заманауи технологияларды пайдалана отырып, өздерінің шығармашылық
қабілеттерін дамытады. Этностильдегі зергерлік бұйымдар жасау арқылы
оқушылар өздерінің ұлттық мұрасын сақтап, оны заманауи сəнде қолдануды
үйренеді. Бұл тақырып оқушылардың эстетикалық талғамын, шығармашылық
ойлау қабілетін жəне қолөнерге деген қызығушылығын арттырады. Сонымен
қатар, оқушылар жасалған бұйымдардың нарықтық құндылықтарын түсініп,
кəсіпкерлік дағдыларын да дамытады.
Басқа
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
1
2
...
5