Бегаулова Айгуль Айткуловна
"Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімінің Техникалық шығармашылық орталалығы" филиал әдіскері
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 135 материал
Ойын мен шығармашылық арқылы бастауыш сынып оқушыларын математикалық ойлауға баулу» (бастауыш сыныптарға арналған тапсырмалар)
Мамешова Айжан Каскырбаевна Абилдаева Айна Молдабаевна
05 Желтоқсан 2025
8
Түсінік хат Қазіргі таңда білім беру жүйесі оқушының тек дайын білімді меңгеруші емес, өздігінен ойлай алатын, ізденетін, шығармашылық тұрғыда шешім қабылдайтын тұлға ретінде қалыптасуын көздейді. Осы тұрғыдан алғанда бастауыш сыныптағы математика пәні – оқушының логикалық ойлауын, танымдық белсенділігін, зейінін, ерік-жігерін дамытуға зор мүмкіндік беретін негізгі пәндердің бірі. Алайда соңғы жылдары балалардың математикаға қызығушылығының төмендеуі, есеп шығару процесін жаттанды тәсілмен орындауға бейімделуі сияқты проблемалар байқалады. Бұл жағдай оқытудың дәстүрлі әдістерін қайта қарауды және оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ойын элементтерін енгізуді қажет етеді. Ойын – баланың табиғи әрекеті. Ол арқылы бала қоршаған орта заңдылықтарын үйреніп, өз тәжірибесін кеңейтеді. Сондықтан математика сабағында ойын элементтерін пайдалану оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың логикалық ойлауын, тапқырлығын, дербестігін дамытады. Сонымен қатар шығармаш
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛ Сандық пен қамшы (Балабақшада ұлттық ойындар арқылы балаларды рухани адамгершілікке тəрбиелеу. топтарға арналған 4-5 жас балаларға арналған)
Əшірəлиева Айгүл Сұлтанқызы
05 Желтоқсан 2025
6
ойындары – ғасырлар бойы қалыптасқан халықтық педагогиканың ажырамас бөлігі. Олар тек көңіл көтеру құралы ғана емес, жас ұрпақты адамгершілікке, батылдыққа, ынтымаққа, жауапкершілікке тəрбиелеудің маңызды тəсілі болып табылады. Бүгінгі балабақшадағы білім мен тəрбие беру үдерісінде ұлттық құндылықтарды енгізу – рухани жаңғыру талаптарына сай келетін өзекті міндеттердің бірі. Себебі қай заманда болмасын ұлттың болашағы оның салт-дəстүрін, мəдениетін, дүниетанымын бойына сіңіріп өскен өрендер арқылы көрініс табады. 4–5 жастағы балалар – қабылдау қабілеті жоғары, ойын əрекеті арқылы белсенді дамитын кезең. Сондықтан ұлттық ойындарды тəрбие үрдісіне тиімді енгізу баланың жан-жақты жетілуіне қолайлы жағдай жасайды. «Сандық пен қамшы» ойыны өзінің мазмұнында халықтың тəрбиелік идеяларын сақтап, баланы ойлауға, байқауға, əрекет етуге, сергек болуға үйретеді. Бұл ойын барысында балалар үлкенмен сөйлесудің əдебін, тапсырманы тыңдаудың маңызын, кезек күтуді, əділдік пен адалдықты түсіне бастайды
Басқа
Басқа
Басқа
Природа как живой организм: формирование экологического мышления»
Матюшкова Лариса Викторовна
05 Желтоқсан 2025
12
ВВЕДЕНИЕ Современное общество всё отчетливее осознаёт необходимость формирования экологической культуры с раннего возраста. Рост техногенной нагрузки, изменение климата, сокращение биоразнообразия и ухудшение состояния природных экосистем требуют не только научных решений, но и устойчивого изменения мировоззрения подрастающего поколения. Именно поэтому в начальной школе важно закладывать основы экологического мышления, помогая детям увидеть природу как целостный живой организм, в котором всё взаимосвязано и взаимообусловлено. Осознание этой взаимозависимости формирует у учащихся чувство ответственности за собственные действия и понимание того, что забота о природе является неотъемлемой частью заботы о жизни в целом. Предлагаемое учебно-методическое пособие разработано с учетом возрастных особенностей четвероклассников и направлено на пробуждение эмоционального отклика, любознательности и стремления к познанию окружающего мира. Материалы пособия основаны на принципах деятельностного под
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
«Природа как живой организм формирование экологического мышления»
Матюшкова Лариса Викторовна
05 Желтоқсан 2025
8
Аннотация Данное учебно-методическое пособие «Природа как живой организм: формирование экологического мышления» предназначено для учащихся 4 класса и направлено на развитие экологической культуры через понимание взаимосвязей в природе. Материалы пособия помогают детям увидеть окружающую среду как единую живую систему, в которой каждый элемент имеет значение. Через наблюдения, игровые задания, исследовательские упражнения и обсуждения школьники учатся бережному отношению к природе, осознают последствия человеческой деятельности и способы их минимизации. Пособие способствует формированию ответственности, экологической грамотности и стремления к сохранению природного равновесия. Методические рекомендации ориентируют учителя на использование деятельностного и проблемно-ориентированного подходов, делая изучение экологии доступным, интересным и практико-значимым для младших школьников. Аңдатпа «Табиғат – тірі ағза: экологиялық ойлауды қалыптастыру» атты бұл оқу- əдістемелік құрал 4-сынып оқу
Жаратылыстану
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Learning, Knowledge and Innovation in the Digital World
Оспанова Алмагул Съезбековна
04 Желтоқсан 2025
13
Introduction The 21st century has transformed the way we learn, think, and communicate. Technology now surrounds every aspect of a child’s life — from the way they gather information to how they express themselves and interact with others. In this new digital era, education must adapt to prepare learners not only to use digital tools, but also to understand, analyze, and create meaning through them. The program “Learning, Knowledge and Innovation in the Digital World” has been designed to bridge the gap between language learning and digital literacy. It aims to equip fifth-grade students with the ability to use English as a powerful tool for learning, creativity, and communication in the modern world. Today’s learners are digital natives, yet they often need guidance in using technology purposefully and responsibly. This program helps them navigate the digital landscape with awareness, empathy, and innovation. The program combines English language development with critical thinking, pr
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
5 сынып
Өмірге қажетті математика
Тойшыманова Гульзира Джаксыбековна
02 Желтоқсан 2025
15
Бұл жинаққа әртүрлі логикалық, математикалық және өмірмен байланысты қызықты ойландыру есептері енгізілді. Есептердің басты мақсаты — оқушылардың ойлау қабілетін, зейінін, тапқырлығын және шығармашылық ойлауын дамыту. Әр есеп күнделікті өмірде кездесетін жағдайларға негізделген. Оларды шығару барысында оқушылар тек қана есептеу дағдыларын жетілдіріп қоймай, сонымен қатар ақыл, әділдік, адалдық және ұқыптылық сияқты адамгершілік қасиеттерді де бойына сіңіреді. Әдістемелік құралға түсінік хат Бұл әдістемелік құрал бастауыш және орта буын оқушыларының логикалық ойлау қабілетін дамыту, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру және шығармашылықпен ізденуге баулу мақсатында әзірленген. Құралда оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес таңдалған қызықты логикалық есептер, математикалық жұмбақтар мен өмірлік жағдаятқа негізделген тапсырмалар топтастырылған. Құралды математика сабақтарында, факультатив сабақтарында, үйірме жұмыстарында немесе оқушылардың өзіндік дайындық барысында қолдануға болады. Бағ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Тілдік ойлау шеберлері: мəтін талдау жəне шығармашылық»
Асанова Индира Аманжоловна
02 Желтоқсан 2025
13
Бағыты: Бұл бағдарлама оқушыларының қазақ тілінің грамматикасын тиімді меңгеруіне, сөз таптары мен сөйлем мүшелерін анықтай алуына, шығармашылық жəне логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Өзектілігі:Қазіргі білім беру процесінде оқушылардың тілдік сауаттылығы мен шығармашылық ойлау қабілетін қалыптастыру – басты міндеттердің бірі болып отыр. Көп жағдайда грамматикалық білімді тек теориялық тұрғыда беру оқушының практикалық қолдану дағдыларын дамытпайды. Сондықтан сөз таптары мен сөйлем құрылымдарын ойын, мəтіндік талдау жəне шығармашылық тапсырмалар арқылы меңгерту өзекті. Жаңалығы:Тəжірибелік жəне шығармашылық тапсырмаларды біріктіреді; Ойын əдістерін, мəтіндік талдау мен диалог құруды қолдану арқылы оқушылардың белсенділігін арттырады;Қосарланған, түбірлес, біріккен, қысқарған сөздерді талдау арқылы тілдік ойлау қабілетін дамытады;Электронды оқулық, видео сабақ жəне интерактивті кестелерді қолдануды қамтиды. Мақсаты: Қазақ тілінің сөз таптарын, сөйлем мүшелерін, сөздерді
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
5 сынып
ЖИ құралы арқылы сөз таптарын үйрету: тіл шеберханасы сыни-шығармашылық ойлауды арттырады»
Бажирова Балжан Толинбековна
02 Желтоқсан 2025
18
Кіріспе жəне бағдарлама мақсаты Бұл бағдарлама оқушылардың қазақ тілінің грамматикасын жүйелі меңгеруіне, сөз таптары мен сөйлем мүшелерін дұрыс анықтай алуына, тілдік дағдыларын практикалық тұрғыда қолдануына жəне ЖИ құралдарын пайдалана отырып шығармашылық жəне сыни ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бағдарламаның негізгі мақсаты – теория мен практиканы үйлестіре отырып, оқушылардың тілдік сауаттылығын, сөздік қорын байытуын, тілдік мəдениетін қалыптастыру жəне өз ойын сауатты жеткізе білу қабілетін дамыту. Бағдарламаның мазмұны мен əдістемесі Бағдарламада сөз таптарын, сөйлем мүшелерін, сөздердің морфологиялық ерекшеліктерін меңгертуге бағытталған теориялық материалдар мен практикалық тапсырмалар қатар қолданылады. Ойын технологиялары, мəтіндік талдау, логикалық жəне шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың ойлау қабілеті мен тілдік талғамы дамытылады. ЖИ құралдары оқушыларға мəтіндерді талдауда, сөздік қорын кеңейтуге жəне шығармашылық тапсырмаларды орындауда көмек көрсете
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
6 сынып
Оқуға құштарлықты арттыру: бастауыш мектепте кітап оқу дағдысы» Оралханов
Оралханова Баян Жанабековна
01 Желтоқсан 2025
7
Бастауыш мектеп – баланың жеке тұлғалық қалыптасуы мен танымдық дамуының ең алғашқы сатысы. Осы кезеңде оқушының оқу мəдениетін, танымдық қызығушылығын, ізденімпаздығын жəне өз ойын еркін жеткізе білу қабілетін дамыту ерекше маңызға ие. Оқуға деген қызығушылықтың іргетасы осы жаста қаланады. Ал кітап оқу – баланың рухани əлемін байытып, ой-өрісін кеңейтетін, тілдік қорын дамытатын ең тиімді құралдардың бірі. Қазіргі таңда балалардың кітап оқуға қызығушылығының төмендеуі, ақпаратты жеңіл қабылдауға бейімделуі жəне гаджеттерге тəуелділігі оқырман мəдениетінің қалыптасуына кедергі келтіруде. Осыған орай, бастауыш сынып оқушыларында кітап оқу дағдысын мақсатты түрде қалыптастыру мен дамыту – заман талабы. «Кітап оқу дағдысын қалыптастыру» атты авторлық бағдарлама осы өзекті мəселені шешуге бағытталған. Бағдарламада оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру, мəтінді түсіну, талдау, өз ой-пікірін білдіру, оқылған шығармадан алған əсерін жеткізу дағдылары кешенді түрде қарастырылған. Бағдарлама оқ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Оқуға құштарлықты арттыру: бастауыш мектепте кітап оқу дағдысы»
Оралханова Баян Жанабековна
01 Желтоқсан 2025
6
Бастауыш мектеп – баланың жеке тұлғалық қалыптасуы мен танымдық дамуының ең алғашқы сатысы. Осы кезеңде оқушының оқу мəдениетін, танымдық қызығушылығын, ізденімпаздығын жəне өз ойын еркін жеткізе білу қабілетін дамыту ерекше маңызға ие. Оқуға деген қызығушылықтың іргетасы осы жаста қаланады. Ал кітап оқу – баланың рухани əлемін байытып, ой-өрісін кеңейтетін, тілдік қорын дамытатын ең тиімді құралдардың бірі. Қазіргі таңда балалардың кітап оқуға қызығушылығының төмендеуі, ақпаратты жеңіл қабылдауға бейімделуі жəне гаджеттерге тəуелділігі оқырман мəдениетінің қалыптасуына кедергі келтіруде. Осыған орай, бастауыш сынып оқушыларында кітап оқу дағдысын мақсатты түрде қалыптастыру мен дамыту – заман талабы. «Кітап оқу дағдысын қалыптастыру» атты авторлық бағдарлама осы өзекті мəселені шешуге бағытталған. Бағдарламада оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру, мəтінді түсіну, талдау, өз ой-пікірін білдіру, оқылған шығармадан алған əсерін жеткізу дағдылары кешенді түрде қарастырылған. Бағдарлама оқ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
«Оқуға құштарлықты арттыру: бастауыш мектепте кітап оқу дағдысы»
Оралханова Баян Жанабековна
01 Желтоқсан 2025
8
Бастауыш мектеп – баланың жеке тұлғалық қалыптасуы мен танымдық дамуының ең алғашқы сатысы. Осы кезеңде оқушының оқу мəдениетін, танымдық қызығушылығын, ізденімпаздығын жəне өз ойын еркін жеткізе білу қабілетін дамыту ерекше маңызға ие. Оқуға деген қызығушылықтың іргетасы осы жаста қаланады. Ал кітап оқу – баланың рухани əлемін байытып, ой-өрісін кеңейтетін, тілдік қорын дамытатын ең тиімді құралдардың бірі. Қазіргі таңда балалардың кітап оқуға қызығушылығының төмендеуі, ақпаратты жеңіл қабылдауға бейімделуі жəне гаджеттерге тəуелділігі оқырман мəдениетінің қалыптасуына кедергі келтіруде. Осыған орай, бастауыш сынып оқушыларында кітап оқу дағдысын мақсатты түрде қалыптастыру мен дамыту – заман талабы. «Кітап оқу дағдысын қалыптастыру» атты авторлық бағдарлама осы өзекті мəселені шешуге бағытталған. Бағдарламада оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру, мəтінді түсіну, талдау, өз ой-пікірін білдіру, оқылған шығармадан алған əсерін жеткізу дағдылары кешенді түрде қарастырылған. Бағдарлама оқ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Формирование орфографической зоркости у семиклассников через алгоритмы и систему тренировочных упражнений »
Макенова Мадина Арыстанбековна
01 Желтоқсан 2025
5
Формирование орфографической зоркости является одной из ключевых задач преподавания русского языка в основной школе. В 7 классе учащиеся сталкиваются с усложнением программного материала, расширением круга орфографических правил и увеличением количества языковых явлений, требующих осмысленного анализа. В этих условиях особое значение приобретает развитие у школьников способности видеть орфограммы в тексте, осознанно выбирать необходимые правила и применять их в практической деятельности. Орфографическая зоркость рассматривается в современном языкеобразовании как важнейший компонент функциональной грамотности, обеспечивающий успешное овладение письменной речью и предотвращение устойчивых ошибок. Данное учебно-методическое пособие направлено на систематизацию методов и приемов работы над орфографией в 7 классе и предлагает комплексный подход, основанный на использовании алгоритмов и тренировочной системы упражнений. Алгоритмизация учебной деятельности позволяет сделать процесс выбора орф
Русский язык
Авторлық бағдарлама
7 сынып
«Формирование орфографической зоркости у семиклассников через алгоритмы и систему тренировочных упражнений »
Макенова Мадина Арыстанбековна
01 Желтоқсан 2025
9
Формирование орфографической зоркости является одной из ключевых задач преподавания русского языка в основной школе. В 7 классе учащиеся сталкиваются с усложнением программного материала, расширением круга орфографических правил и увеличением количества языковых явлений, требующих осмысленного анализа. В этих условиях особое значение приобретает развитие у школьников способности видеть орфограммы в тексте, осознанно выбирать необходимые правила и применять их в практической деятельности. Орфографическая зоркость рассматривается в современном языкеобразовании как важнейший компонент функциональной грамотности, обеспечивающий успешное овладение письменной речью и предотвращение устойчивых ошибок. Данное учебно-методическое пособие направлено на систематизацию методов и приемов работы над орфографией в 7 классе и предлагает комплексный подход, основанный на использовании алгоритмов и тренировочной системы упражнений. Алгоритмизация учебной деятельности позволяет сделать процесс выбора орф
Русский язык
Авторлық бағдарлама
7 сынып
«Идея Алаш — основа духовного обновления нации»
Инкарбекова Айжамал Абзалбековна
01 Желтоқсан 2025
9
Современная школа выполняет важнейшую миссию – формирование всесторонне развитой личности, способной мыслить критически, понимать социальные процессы, уважать свою Родину и принимать осознанные решения. В условиях глобализации, цифровой трансформации и информационной открытости вопрос духовной устойчивости и национальной идентичности молодёжи приобретает особое значение. Сегодня мы наблюдаем, как информационные потоки, культурные тренды и социальные явления могут как способствовать духовному развитию учащихся, так и создавать риск утраты культурных ориентиров, подмены ценностей и искажения представлений о национальной истории. Именно поэтому школа должна стать пространством, где ученик получает не только академические знания, но и духовно-нравственный опыт, воспитывающий его как осознанного гражданина Казахстана. Одним из значимых источников духовного развития является наследие движения Алаш — уникального социально-политического феномена, объединяющего идеи свободы, демократии, просвещ
Қазақстан тарихы
Авторлық бағдарлама
9 сынып
«Независимый Казахстан — преемственность истории и новый этап развития» (эта программа предназначена для обучающихся 9 класса).
Рахимжанова Баян Муратовна
01 Желтоқсан 2025
12
История независимого Казахстана — это не просто хроника политических событий или перечень реформ. Это путь народа, который на протяжении веков сохранял свою самобытность, язык, традиции и мечту о свободе. Независимость стала не мгновенным актом, а закономерным итогом длительного исторического процесса, наполненного борьбой, испытаниями и надеждой. Девятиклассники, изучающие данную тему, находятся на важном этапе формирования мировоззрения, поэтому особенно важно, чтобы они осознали: современный Казахстан — это результат преемственности истории, трудов и подвигов предыдущих поколений. Программа «Независимый Казахстан — преемственность истории и новый этап развития» направлена на формирование у учащихся целостного представления о становлении независимого государства, понимания связи между прошлым, настоящим и будущим. Она помогает увидеть, что каждая эпоха — от древних тюрков до сегодняшнего дня — внесла свой вклад в формирование национальной идентичности, территориальной целостности и д
Қазақстан тарихы
Авторлық бағдарлама
9 сынып
«Методическое пособие по интеграции естественно-научных и математических знаний в начальной школе»
учитель начальных классов» Чабдарова Залина Мухамадовна
26 Қараша 2025
15
Пояснительная записка Современная система начального образования Республики Казахстан ориентирована на формирование всесторонне развитой личности, способной мыслить критически, применять знания на практике и адаптироваться к быстро меняющемуся миру. В соответствии с Государственным общеобязательным стандартом начального образования и концепцией обновленного содержания образования, особое внимание уделяется развитию межпредметных компетенций, исследовательских умений и функциональной грамотности учащихся. Развитие интегративного подхода в начальном образовании является актуальной задачей современной педагогики Казахстана. В условиях реализации обновленного содержания образования и перехода к 12-летнему обучению, особое внимание уделяется формированию у обучающихся функциональной грамотности, критического мышления, способности к применению знаний в реальных жизненных ситуациях. Интеграция естественно-научных и математических знаний отвечает современным требованиям к воспитанию и обучен
Басқа
Ғылыми жұмыстар
Басқа
«Методическое пособие по интеграции естественно-научных и математических знаний в начальной школе»
Чабдарова Залина Мухамадовна
26 Қараша 2025
13
Пояснительная записка Современная система начального образования Республики Казахстан ориентирована на формирование всесторонне развитой личности, способной мыслить критически, применять знания на практике и адаптироваться к быстро меняющемуся миру. В соответствии с Государственным общеобязательным стандартом начального образования и концепцией обновленного содержания образования, особое внимание уделяется развитию межпредметных компетенций, исследовательских умений и функциональной грамотности учащихся. Развитие интегративного подхода в начальном образовании является актуальной задачей современной педагогики Казахстана. В условиях реализации обновленного содержания образования и перехода к 12-летнему обучению, особое внимание уделяется формированию у обучающихся функциональной грамотности, критического мышления, способности к применению знаний в реальных жизненных ситуациях. Интеграция естественно-научных и математических знаний отвечает современным требованиям к воспитанию и обучен
Басқа
Басқа
Басқа
«Бастауыш сыныпта оқушылардың тілдік құзіреттілігін дамыту»
Кумарова Гаухар Дуйсенбековна бастауыш
24 Қараша 2025
28
Түсінік хат Қазіргі білім беру жүйесінде басты мақсат – оқушының тұлғалық дамуын қамтамасыз ету, оның бойында өмірлік құзыреттерді қалыптастыру. Соның ішінде тілдік құзыреттілік – оқушының ойлау, сөйлеу, өз ойын еркін жеткізу, түсіну, қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамытудың негізгі тетігі. Бастауыш буын – баланың тіл негізін қалап, танымдық және коммуникативтік қабілеттерін жетілдіретін аса маңызды кезең. Бұл авторлық бағдарлама 2-сынып оқушыларының жас ерекшелігі мен психологиялық дамуына сай дайындалған. Бағдарламада оқушылардың қазақ тілін меңгеру, сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуін дамыту, мәтінмен жұмыс жасау, шығармашылық қабілетін жетілдіру бағыттары қамтылған. Тілдік құзыреттілікті дамыту тек грамматикалық біліммен шектелмейді; ол – оқушының тілдік мәдениетін, сөйлеу этикасын, әдеби тіл нормасын сақтауын және ойын жүйелі жеткізуін қалыптастырады. Сондықтан бағдарламада сабақтар тек дәстүрлі әдістермен ғана емес, ойын, диалог, жағдаяттық тапсырмалар, шығармашылық ж
Басқа
Авторлық бағдарлама
2 сынып
«Математика сабағында оқушылардың зейінін, есте сақтауын жəне логикасын дамыту» (1 сынып оқушыларын дамытуға бағытталған құрал) Баярстанова Балжан Алс
Баярстанова Балжан Алсаевна
23 Қараша 2025
66
Кіріспе Бастауыш мектеп – баланың тұлғалық, танымдық жəне интеллектуалдық дамуының негізі қаланатын ерекше кезең. Осы кезеңде оқушының зейіні, есте сақтауы жəне логикалық ойлауы əлі қалыптасу үстінде болады. Сондықтан мұғалімнің міндеті – оқу процесін тек білім берумен шектемей, баланың ойлау жүйесін, назарын, есте сақтау қабілетін белсенді түрде дамыту. Математика сабағы – осы мақсатқа жетудің ең тиімді құралының бірі. Себебі бұл пəн оқушыдан ойлануды, талдауды, салыстыруды жəне қорытынды жасауды талап етеді. Бірінші сынып оқушыларына арналған математикалық тапсырмалар көбінесе ойын түрінде беріледі, себебі ойын – баланың басты əрекеті əрі қызығушылық арқылы танымға жол ашады. Оқушылардың зейінін дамыту үшін сабақта түрлі ойын элементтері, “қателікті тап”, “артық санды анықта”, “есте сақта жəне қайтала” сияқты жаттығулар пайдаланылады. Мұндай тапсырмалар баланың оқу əрекетін белсенді етеді, тұрақты назарды қалыптастырады. Есте сақтау қабілетін дамыту үшін суреттер, сандық қатарлар, қы
Бастауыш сынып
Басқа
3 сынып
Создание 3D-панорамы в программе Image Composite Editor» (Эта программа предназначена для студентов колледжа.)
Бакбасарова Калима Аманжоловна
23 Қараша 2025
256
Пояснение Современное образование в сфере информационных технологий требует от студентов не только владения базовыми компьютерными навыками, но и умения использовать специализированные программные средства для обработки изображений, моделирования и создания визуального контента. Одним из направлений, вызывающих устойчивый интерес у обучающихся 1–2 курсов колледжа, является технология создания панорамных изображений и интерактивных 3D- объектов. Панорамы широко применяются в веб-дизайне, виртуальных турах, архитектуре, рекламе, медиапроектах, цифровой картографии и в других областях, где необходимо представить пространство максимально реалистично и наглядно. Создание 3D-панорам традиционно считалось сложным процессом, требующим профессионального оборудования и сложных программных комплексов. Однако появление программы Microsoft Image Composite Editor (ICE) существенно упростило данную задачу. ICE позволяет автоматически объединять несколько фотографий в единое панорамное изображение, ко
Басқа
Авторлық бағдарлама
Басқа