Бегаулова Айгуль Айткуловна
"Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімінің Техникалық шығармашылық орталалығы" филиал әдіскері
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 37 материал
Информатика пəні “Цифрлық сауаттылықты арттыруға арналған жобалар” (Бұл бағдарлама 7-10 сынып оқушыларына арналған)
Шардарбекова Меруерт Бакирамовна
10 Тамыз 2025
55
Қазіргі қоғамдағы ақпараттық технологиялардың дамуы адам өмірінің барлық саласына еніп, білім беру жүйесіне де түбегейлі өзгерістер енгізуде. Сандық ортада өмір сүру дағдылары – ХХІ ғасыр адамы үшін міндетті және маңызды талаптардың бірі. Осыған байланысты мектеп оқушыларының цифрлық сауаттылығын дамыту – заманауи білім берудің басты бағыттарының біріне айналып отыр. «Цифрлық сауаттылықты арттыруға арналған жобалар» атты бұл авторлық бағдарлама 7–10 сынып оқушыларына арналған және олардың ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын жүйелі түрде қалыптастыруға бағытталған. Бағдарлама оқушылардың ақпараттық қауіпсіздік, интернеттегі этика, мультимедиа құралдарын пайдалану, графикалық және мәтіндік редакторлармен жұмыс істеу, жобалау дағдылары мен бағдарламалау негіздерін меңгеруін көздейді. Бағдарламаның мақсаты – оқушылардың цифрлық сауаттылық деңгейін арттыру арқылы олардың өмірге бейімді, технологияны қауіпсіз әрі тиімді пайдалана алатын, жауапты, шығармашыл және ақпараттық қоғ
Информатика
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Информатика пəні “Цифрлық сауаттылықты арттыруға арналған жобалар” (Бұл бағдарлама 7-10 сынып оқушыларына арналған)
Шардарбекова Меруерт Бакирамовна
10 Тамыз 2025
39
Қазіргі қоғамдағы ақпараттық технологиялардың дамуы адам өмірінің барлық саласына еніп, білім беру жүйесіне де түбегейлі өзгерістер енгізуде. Сандық ортада өмір сүру дағдылары – ХХІ ғасыр адамы үшін міндетті және маңызды талаптардың бірі. Осыған байланысты мектеп оқушыларының цифрлық сауаттылығын дамыту – заманауи білім берудің басты бағыттарының біріне айналып отыр. «Цифрлық сауаттылықты арттыруға арналған жобалар» атты бұл авторлық бағдарлама 7–10 сынып оқушыларына арналған және олардың ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын жүйелі түрде қалыптастыруға бағытталған. Бағдарлама оқушылардың ақпараттық қауіпсіздік, интернеттегі этика, мультимедиа құралдарын пайдалану, графикалық және мәтіндік редакторлармен жұмыс істеу, жобалау дағдылары мен бағдарламалау негіздерін меңгеруін көздейді. Бағдарламаның мақсаты – оқушылардың цифрлық сауаттылық деңгейін арттыру арқылы олардың өмірге бейімді, технологияны қауіпсіз әрі тиімді пайдалана алатын, жауапты, шығармашыл және ақпараттық қоғ
Информатика
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Жаңа инновациялық технологияларды балабақшада қолдану»
Избасарова Алмагул Вахытгалыевна
08 Тамыз 2025
76
Қазіргі заманда білім беру жүйесі үлкен өзгерістер мен жаңарулар кезеңінде тұр. Бұл үрдіс мектепке дейінгі білім беру саласына да тікелей әсер етуде. Себебі баланың дамуындағы ең маңызды кезең — оның балабақшадағы жасы. Дәл осы шақта баланың жеке тұлғалық қасиеттері, танымдық белсенділігі, шығармашылық қабілеттері қалыптасып, дамиды. Сондықтан осы кезеңде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен технологиялар заманауи талаптарға сай болуы қажет. Бүгінгі балабақша — тек қарапайым тәрбие ошағы емес, бұл – білім мен шығармашылықтың бастауы. Сол себепті баланың дамуына ықпал ететін инновациялық технологияларды қолдану – басты қажеттілік. Инновациялық технологиялар арқылы балалардың қызығушылығын оятып, ойлау қабілетін дамытып, оқу мен ойын әрекетін үйлестіруге болады. Аталған әдістемелік құралдың негізгі мақсаты — мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық технологияларды тиімді қолдану жолдарын көрсету, олардың бала дамуына ықпалын сипаттау, тәрбиешілерге нақты әдістемелік көмек ұсыну. Сонымен қатар,
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Сагындыкова Акмарал Омарбековна
05 Тамыз 2025
105
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді. Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады. МАҚСАТЫ Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. МІНДЕТТЕРІ 1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру; 2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Сагындыкова Акмарал Омарбековна
05 Тамыз 2025
57
коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді. Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады. МАҚСАТЫ Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. МІНДЕТТЕРІ 1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру; 2. Тиімді, кешенді тіл дамыту әдістерін жүйелі қолдану; 3. Сөздік қоры
Коррекциялық мектеп
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Сагындыкова Акмарал Омарбековна
05 Тамыз 2025
54
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді. Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады. МАҚСАТЫ Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. МІНДЕТТЕРІ 1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру; 2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Сагындыкова Акмарал Омарбековна
05 Тамыз 2025
59
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді. Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады. МАҚСАТЫ Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. МІНДЕТТЕРІ 1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру; 2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
«Футбол ойыны мен мидың когнитивті қабілеттерінің байланысы»
Ереш Нұрсұлтан Тоқтасынұлының
05 Тамыз 2025
94
Қазіргі таңда білім беру жүйесінде оқушының тек академиялық жетістігімен ғана шектеліп қалмай, оның жеке тұлғалық, когнитивті және эмоционалды қабілеттерін дамыту басты бағыттардың біріне айналып отыр. Осы тұрғыдан алғанда, спорт пен білімнің өзара байланысы, оның ішінде футбол ойыны мен адамның ми қызметінің қарым-қатынасын зерттеу – өзекті әрі болашағы зор бағыт. Бұл бағдарламада футбол ойынының адам миына, әсіресе когнитивті процестерге (зейін, есте сақтау, шешім қабылдау, стратегия құру, кеңістікті бағдарлау) әсері жан-жақты қарастырылады. Футбол – жай ғана спорт емес, бұл – жылдам ойлануды, жағдайды тез талдауды, нақты әрі шапшаң шешім қабылдауды талап ететін интеллектуалды ойын. Ойын барысында футболшы әрбір сәтте күрделі шешімдер қабылдап, кеңістікті бағдарлап, командалық өзара әрекетке тез жауап беруге мәжбүр болады. Мұндай жағдайлар мидың белсенді жұмысын талап етеді, нәтижесінде когнитивті қабілеттер күшейе түседі. Осы бағдарлама дәл осы процестердің табиғатын түсіндіріп, оқу
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
4 сынып
«Шахмат элементтері арқылы дене және ой-қозғалыс қабілетін дамыту»
Бертаев Еркебұлан Оркенович
04 Тамыз 2025
56
Бағдарламаның өзектілігі Қазіргі білім беру жүйесінің басты бағыты — оқушының зияткерлік, эмоционалдық және әлеуметтік қабілеттерін жан-жақты дамыту. Жаңа буын стандартына сәйкес, дене шынықтыру пәні тек физикалық тұрғыдан емес, оқушының психологиялық, зияткерлік, танымдық дамуына ықпал етуі тиіс. Осы мақсатта шахмат ойынын дене шынықтыру пәнімен кіріктіре оқыту — баланың логикалық ойлауын, зейінін, қиялын, сабырлылығын, өз-өзін бақылауын дамытуға ықпал ететін маңызды құрал болып табылады. Шахмат баланың тек ақыл-ойын емес, сонымен қатар ұсақ моторикасын, саусақ қимылдарын, кеңістікті бағдарлау қабілетін жетілдіреді. Бастауыш сынып кезеңі — баланың логикалық ойлау қабілеті мен мінезінің қалыптасу кезеңі болғандықтан, бұл бағдарлама уақтылы әрі маңызды. Педагогикалық мақсаты мен міндеті Педагогикалық мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетін, логикасын, зейінін, қиялын дамыту арқылы тұлғалық дамуына ықпал ету, шахмат ойыны арқылы тәртіпке, төзімділікке, салауатты өмір салтына
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Абайтану
Ниязкулова Райхан Курманкуловна
29 Шілде 2025
77
Кіріспе Абай Құнанбайұлы – қазақ əдебиеті мен руханиятының көрнекті өкілі, ұлттық дүниетаным мен ой-сананың қалыптасуына зор ықпал еткен кемеңгер тұлға. Оның шығармашылығы – қазақ халқының мəдени, тарихи жəне философиялық санасының іргетасы. Сондықтан білім беру жүйесінде «Абайтану» курсының оқытылуы – заманауи талап пен рухани қажеттілік. 2. Курстың мақсаты мен міндеттері Курстың басты мақсаты – Абай мұрасын терең əрі жүйелі меңгерту арқылы оқушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін тəрбиелеу, сыни жəне шығармашылық ойлау қабілетін дамыту, ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген тұлға қалыптастыру. Міндеттері: • Абай шығармаларын тарихи-мəдени контексте талдау; • Қара сөздер мен поэзиясын рухани-эстетикалық тұрғыдан зерделеу; • Оқушыларды рефлексия, əдеби пікір білдіру жəне эссе жазуға дағдыландыру; • Абай ілімінің заманауи өмірмен байланысын ашу. 3. Бағдарламаның өзектілігі XXI ғасырдың білім беру парадигмасы – рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген ұлттық тұлғаны тəрби
Қазақ әдебиеті
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Формирование чувства ритма и рифмы на уроках математики в 1 классе как средство развития математического мышления»
Хожимуратова Зияда Жарасовна.
28 Шілде 2025
62
Современное начальное образование направлено не только на овладение учащимися базовыми знаниями и умениями, но и на развитие их интеллектуальных, творческих и коммуникативных способностей. В этом контексте особую актуальность приобретает поиск эффективных методик, способствующих гармоничному развитию математического мышления младших школьников. Одним из нетрадиционных, но перспективных направлений является использование ритма и рифмы в процессе преподавания математики, особенно в первом классе, когда происходит начальная адаптация ребёнка к учебной деятельности. Формирование чувства ритма и рифмы традиционно связывается с музыкальным и литературным развитием ребёнка. Однако данные элементы можно успешно использовать и в математическом обучении, поскольку ритмическая структура помогает учащимся лучше воспринимать, запоминать и воспроизводить информацию. Рифмованные стихи, считалки, математические загадки и песенки становятся не только средством повышения интереса к предмету, но и инстру
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
«Формирование чувства ритма и рифмы на уроках математики в 1 классе как средство развития математического мышления»
Хожимуратова Зияда Жарасовна.
28 Шілде 2025
18
Пояснительная записка Современное начальное образование направлено не только на овладение учащимися базовыми знаниями и умениями, но и на развитие их интеллектуальных, творческих и коммуникативных способностей. В этом контексте особую актуальность приобретает поиск эффективных методик, способствующих гармоничному развитию математического мышления младших школьников. Одним из нетрадиционных, но перспективных направлений является использование ритма и рифмы в процессе преподавания математики, особенно в первом классе, когда происходит начальная адаптация ребёнка к учебной деятельности. Формирование чувства ритма и рифмы традиционно связывается с музыкальным и литературным развитием ребёнка. Однако данные элементы можно успешно использовать и в математическом обучении, поскольку ритмическая структура помогает учащимся лучше воспринимать, запоминать и воспроизводить информацию. Рифмованные стихи, считалки, математические загадки и песенки становятся не только средством повышения интереса к
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
«Бастауыш білім беру деңгейіндегі математика пəнін оқыту ерекшеліктері»
Турсинбаева Жазира Сейтмаганбетовна
27 Шілде 2025
64
Өзектілігі: Қазіргі таңда əлемдік білім беру кеңістігінің басты талабы – білім алушының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Бастауыш сынып оқушыларына функционалдық, соның ішінде математикалық сауаттылықты ерте кезеңнен дамыту – олардың өмірлік құзыреттіліктерін қалыптастырудың негізі болып табылады. Математиканы тек пəн ретінде емес, ойлау, талдау, шешім қабылдау, логикалық пайымдау құралы ретінде түсіне білу – ХХІ ғасыр адамының маңызды дағдысы. Осы тұрғыдан алғанда, ұсынылып отырған бағдарлама бастауыш буындағы оқушылардың математика пəніне деген қызығушылығын оятып, логикалық ойлауын дамыта отырып, математикалық сауаттылығын арттыруда өзекті болып табылады. Бағдарламаның мақсаты: • Бастауыш сынып оқушыларының математикалық білім, білік, дағдыларын жетілдіру арқылы математикалық жəне логикалық сауаттылығын қалыптастыру; • Практикалық есептерді, логикалық тапсырмаларды шешу арқылы танымдық қабілеттерін, шығармашылық ойлауын дамыту. Бағдарламаның міндеттері: • Оқушылардың логикал
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Бастауыш білім беру деңгейіндегі математика пəнін оқыту ерекшеліктері»
Турсинбаева Жазира Сейтмаганбетовна
27 Шілде 2025
33
Қазіргі таңда əлемдік білім беру кеңістігінің басты талабы – білім алушының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Бастауыш сынып оқушыларына функционалдық, соның ішінде математикалық сауаттылықты ерте кезеңнен дамыту – олардың өмірлік құзыреттіліктерін қалыптастырудың негізі болып табылады. Математиканы тек пəн ретінде емес, ойлау, талдау, шешім қабылдау, логикалық пайымдау құралы ретінде түсіне білу – ХХІ ғасыр адамының маңызды дағдысы. Осы тұрғыдан алғанда, ұсынылып отырған бағдарлама бастауыш буындағы оқушылардың математика пəніне деген қызығушылығын оятып, логикалық ойлауын дамыта отырып, математикалық сауаттылығын арттыруда өзекті болып табылады. Бағдарламаның мақсаты: • Бастауыш сынып оқушыларының математикалық білім, білік, дағдыларын жетілдіру арқылы математикалық жəне логикалық сауаттылығын қалыптастыру; • Практикалық есептерді, логикалық тапсырмаларды шешу арқылы танымдық қабілеттерін, шығармашылық ойлауын дамыту. Бағдарламаның міндеттері: • Оқушылардың логикалық, сыни ойл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА «Қазақтың ұлттық ойындары»
Абдухамедов Иззат Ихматулаеви
27 Шілде 2025
103
ТҮСІНІК ХАТ «Қазақтың ұлттық ойындары» атты авторлық бағдарлама Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы (2007 жылғы 27 шілде №319-III, 06.05.2020 ж. енгізілген толықтырулар мен өзгерістермен), жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, сондай-ақ «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары мен элективті курстарды сараптаудан өткізу жəне оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында əдістемелік қамтамасыз ету» туралы ережелеріне сəйкес əзірленген. Бағдарлама жалпы білім беретін мектептердің дене шынықтыру пəні негізінде оқушыларға қазақтың ұлттық ойындарын үйрету, қимыл-қозғалыс қабілеттерін жетілдіру жəне оларды рухани-адамгершілік тұрғыда тəрбиелеу мақсатында құрылып отыр. Аптасына 1 сағаттан, жылдық 34 сағат көлемінде оқу жүктемесіне негізделген. Қазіргі уақытта ұлттық мəдени мұраларды сақтау, дəріптеу жəне оларды білім беру мазмұнына кіріктіру өзекті мəселелердің бірі болып отыр. Ұлттық ойындар – халқымыздың ғасырлар бойы жинақтаған тəлім-тəрби
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
9 сынып
«Физика жəне өмір: электр құбылыстарының күнделікті тұрмыстағы қолданысы» (Бұл бағдарлама 8 сыныптарға қолдануға арналған)
Жайғожа Айгүл Алтынбекқызы
27 Шілде 2025
45
Физика – табиғат құбылыстарын зерделейтін, ғылыми-техникалық прогрестің негізі болып табылатын маңызды жаратылыстану пəні. Электр құбылыстары – күнделікті өмірде жиі кездесетін əрі техникада, өндірісте кеңінен қолданылатын маңызды бағыт. Бұл бағдарлама 8-сынып оқушыларына арналған «Электр құбылыстары» тарауын терең жəне жүйелі меңгеруге бағытталған. Бағдарлама білім алушылардың практикалық дағдысын арттырып, физикалық ойлауын дамытады жəне зертханалық жұмыстар арқылы алған білімдерін өмірмен байланыстыруға үйретеді. Бағдарламаның өзектілігі Электр – заманауи технологияның негізі. Жас ұрпақтың электр құбылыстары туралы терең білім алуы – олардың ғылыми сауатты, техникалық жəне инженерлік ойлауы дамыған тұлға болып қалыптасуына əсер етеді. Бұл бағдарлама оқушылардың физикаға деген қызығушылығын арттырып, эксперименттік дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі. Бағдарламаның мақсаты Оқушылардың электр құбылыстары бойынша теориялық білімін жəне практикалық дағдыларын қалыптастыру, электр тізб
Физика
Авторлық бағдарлама
8 сынып
«Энергия жəне оның түрленуі – табиғат қозғалтқышы» (Бұл бағдарлама 7-сынып оқушыларын дамыту құралы ретінде пайдаланылады )
Байыс Айгерім Асқарқызы
24 Шілде 2025
51
оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыра отырып, ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. Осы тұрғыда «Энергия жəне оның түрленуі» тақырыбы – оқушылардың өмірмен байланыс орнатып, физикалық құбылыстарды терең түсінуге ықпал ететін іргелі білім көзі болып табылады. Бұл тақырып 7-сынып физика пəнінің мазмұнында орталық орын алады, себебі ол табиғаттағы негізгі заңдылықтарды – энергияның сақталуы мен түрленуі, қозғалыс, күш, жұмыс ұғымдарын бір жүйеге келтіріп, оқушының əлем туралы көзқарасын жүйелейді. Энергия – табиғаттағы барлық процестердің негізі. Ол барлық қозғалыстың, тіршіліктің жəне технологиялық процестердің басты қозғаушы күші. Оқушының энергия туралы алғашқы түсінігі күнделікті өмірде байқалатын жылу, жарық, қозғалыс арқылы қалыптасады. Сондықтан бұл ұғымды ғылыми тілде меңгеру оқушының танымдық қабілетін арттырып қана қоймай, сыни ойлау, зерттеу, болжам жасау, эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасайды. «Энергия жəне оның түрленуі» тақырыбы аясында оқушылар м
Физика
Авторлық бағдарлама
7 сынып
Болашақ мамандыққа бағдар: Қосымша білім беру жүйесіндегі бейіндік дайындық»
Ашибаева Асем Есенжоловна.
21 Шілде 2025
145
Қазіргі таңда қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуы мен еңбек нарығындағы үнемі өзгеріп отыратын талаптар білім беру жүйесіне де жаңа міндеттер жүктеуде. Осы өзгерістер аясында мектеп оқушыларына болашақ мамандықты саналы түрде таңдауға бағыт-бағдар беру – өзекті мәселелердің біріне айналып отыр. Әсіресе, 15-17 жас аралығындағы жоғары сынып оқушылары үшін бұл кезең – кәсіби өзін-өзі анықтау мен болашақ өмірлік жолын айқындаудың шешуші сәті. Қосымша білім беру жүйесі – оқушылардың әлеуетін ашуға, олардың жеке қабілеттерін дамытуға, шығармашылық және кәсіби бағдарын қалыптастыруға мүмкіндік беретін маңызды білім беру алаңы. Бұл жүйеде бейіндік дайындық – жастарды болашақ мамандыққа бағыттаудың, өзіне лайық кәсіпті таңдауға көмектесудің тиімді жолы ретінде қарастырылады. Бейіндік бағыттағы жұмыстар оқушының қабілетін, қызығушылығын, тұлғалық ерекшеліктерін ескеріп, кәсіби жолын саналы таңдауға ықпал етеді. Ұсынылып отырған әдістемелік құралдың басты мақсаты – қосымша білім беру орталықта
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
10 сынып
«Развитие интереса к математике в начальных классах через двигательно- ритмические методы обучения» (Эта программа предназначена для учащихся 3 класса.)
Хожимуратова Зияда Жарасовна.
21 Шілде 2025
68
современных требований к качеству образования особое внимание уделяется формированию устойчивого познавательного интереса у младших школьников. Начальная школа — это этап, на котором закладываются основы мышления, учебной мотивации, познавательной активности. Особенно актуальной становится проблема повышения интереса к точным наукам, в частности, к математике, которая традиционно считается сложной для восприятия дисциплиной. Именно на этом этапе у многих учащихся формируется отношение к предмету, которое может сохраняться на протяжении всего учебного пути. Поэтому перед учителем начальных классов стоит задача не только обучить математике, но и сделать её привлекательной, увлекательной и доступной. Одним из эффективных путей достижения этой цели является использование двигательно-ритмических методов обучения, которые основаны на интеграции физической активности с учебной деятельностью. Такие методы способствуют не только лучшему усвоению материала, но и развивают внимание, память, коорд
Математика
Авторлық бағдарлама
3 сынып
АВТОРСКАЯ ПРОГРАММА «Развитие интереса к математике в начальных классах через двигательно- ритмические методы обучения» (Эта программа предназначена для учащихся 3 класса.)
Хожимуратова Зияда Жарасовна.
21 Шілде 2025
21
Пояснительная записка В условиях современных требований к качеству образования особое внимание уделяется формированию устойчивого познавательного интереса у младших школьников. Начальная школа — это этап, на котором закладываются основы мышления, учебной мотивации, познавательной активности. Особенно актуальной становится проблема повышения интереса к точным наукам, в частности, к математике, которая традиционно считается сложной для восприятия дисциплиной. Именно на этом этапе у многих учащихся формируется отношение к предмету, которое может сохраняться на протяжении всего учебного пути. Поэтому перед учителем начальных классов стоит задача не только обучить математике, но и сделать её привлекательной, увлекательной и доступной. Одним из эффективных путей достижения этой цели является использование двигательно-ритмических методов обучения, которые основаны на интеграции физической активности с учебной деятельностью. Такие методы способствуют не только лучшему усвоению материала, но и
Математика
Авторлық бағдарлама
3 сынып