Тексерілді:
Күні:7.09.2016 ж
Сыныбы: 8А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§2.Температура. Оны өлшеу тәсілдері.Термометірлердің түрлері.Температураның шкаласы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялар |
Негізгі физикалық шама – температура жылу құбылыстарымен тікелей байланысты. Біз салқын және жылы немесе ыстық денелерді анықтай аламыз, өйткені дене әр түрлі қызу қасиетіне ие бола алады. Бүл қасиетті температура деп атайды. Жылу алмасу- екі дене жанасқанда, жылу берілу жолымен энергияның қаттырақ қыздырылған денеден азырақ қыздырылған денеге өтуі. Дене температурасы жоғарылаған сайын, дененің бірқатар параметрлері (көлем, температура, қысым) өзгеріске ұшырайды.Дене температурасын термометрмен өлшейді. Термометр- температурасы өлшенетін денемен жылулық байланыста болатын дене. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Джигсо» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І.Ұйымдастыру (2 минут)
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді) ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут) Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Бақылаушының бағалау парағы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау. Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Жұптар формуланы қолдана отырып мысал есеп шығарады.
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі оқу |
§2.Температура. Оны өлшеу тәсілдері.Термометірлердің түрлері.Температураның шкаласы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
012
012
Тексерілді:
Күні:7.09.2016 ж
Сыныбы: 8А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§2.Температура. Оны өлшеу тәсілдері.Термометірлердің түрлері.Температураның шкаласы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялар |
Негізгі физикалық шама – температура жылу құбылыстарымен тікелей байланысты. Біз салқын және жылы немесе ыстық денелерді анықтай аламыз, өйткені дене әр түрлі қызу қасиетіне ие бола алады. Бүл қасиетті температура деп атайды. Жылу алмасу- екі дене жанасқанда, жылу берілу жолымен энергияның қаттырақ қыздырылған денеден азырақ қыздырылған денеге өтуі. Дене температурасы жоғарылаған сайын, дененің бірқатар параметрлері (көлем, температура, қысым) өзгеріске ұшырайды.Дене температурасын термометрмен өлшейді. Термометр- температурасы өлшенетін денемен жылулық байланыста болатын дене. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Джигсо» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І.Ұйымдастыру (2 минут)
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді) ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут) Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Бақылаушының бағалау парағы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау. Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Жұптар формуланы қолдана отырып мысал есеп шығарады.
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі оқу |
§2.Температура. Оны өлшеу тәсілдері.Термометірлердің түрлері.Температураның шкаласы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
уретті
қысқаша түсіндір?












