Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар, қымбатты
оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың
жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!
|
Оқушылар жұдырық түйістіру
арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді.
|
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың
ортасы
|
«Миға шабуыл»
әдісі:
Интернеттің пайдасы
қандай?
Ол қандай қауіп тудыруы
мүмкін?
ІІ. Негізгі
бөлім
1. Интернеттегі негізгі
қауіптер:
Кибербуллинг (онлайн қорқыту,
мазақ ету).
Фишинг (жалған сайттар арқылы
жеке ақпаратты ұрлау).
Вирустар мен хакерлік
шабуылдар.
Әлеуметтік желідегі
қауіптер.
2. Қауіпсіз интернет
ережелері:
Құпиясөзді күрделі әрі
қауіпсіз ету.
Бөгде адамдарға жеке мәлімет
бермеу.
Белгісіз сілтемелерге
өтпеу.
Әдепті интернет
қарым-қатынасты сақтау.
ІІІ. Практикалық
жұмыс
Оқушылар топтарға бөлініп,
«Қауіпсіз интернет» тақырыбында постер
дайындайды.
Әр топ өз жұмысын
таныстырады.
IV.
Бекіту
«Дұрыс – Бұрыс» ойыны (тез
жауап беру).
Оқушылар «Мен үйрендім...»
әдісі арқылы негізгі түйіндерін жазады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Жауаптар
талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер
немесе қағазға жазып, таныстырады.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз
пікірлерін айтып, заңға сәйкес шешімін
ұсынады.
Оқушылар бір -бірінің
жұмыстарын бағалайды
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
Презентация
Видеороликтер
суреттер
Қағаз, маркерлер,
плакаттар;
Интерактивті тақта немесе
бейнеролик көрсету;
Құқықтық жағдаяттардың
мәтіні.
|
Сабақтың
соңы
|
V. Қорытынды
және рефлексия
Сабақтан алған әсерлерімен
бөлісу.
5 негізгі қауіпсіздік ережесін
құрастыру.
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбын және
мақсатын түсіндіру
«Сен өзіңді қауіпсіз сезінесің
бе?» сұрағы бойынша қысқаша пікір алмасу
2. Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Бейтаныс адам кім? (Қысқаша
түсінік беру)
Қауіпті
жағдайлар:
Бейтаныс адам тәтті ұсынып
шақырса
Бейтаныс адам үйіне немесе
көлігіне шақырса
Өзін ата-анасының досымын деп
таныстырса
Сізден көмек сұраса (мысалы,
«мысығымды табуға көмектес» дегендей)
Дұрыс
әрекеттер:
Сенімді және нақты түрде
«Жоқ!» деп айту
Ата-анасына немесе сенімді
ересек адамға дереу айту
Адам көп жүретін жерге бару
немесе достарыңмен бірге болу
3. Практикалық
бөлім
Рөлдік
ойын: Мұғалім түрлі жағдайларды
айтып, оқушылар дұрыс жауап беру жолдарын
көрсетеді
«Қауіпсіз сөздер»
жаттығуы: Оқушылар бейтаныс адамға қалай
дұрыс жауап беру керектігін дауыстап
қайталайды
4. Қорытынды және кері
байланыс
«Бүгін не үйрендік?» сұрағы
бойынша талқылау
|
Оқушылар сабақтың тақырыбын
сұрақтарға жауап беру арқылы
Оқушылар рөлдік ойын
ойнайды
Оқушылар бір бірінің
жауаптарын толықтырады
|
Оқушылар бір бірінің
жауаптарын толықтырады
|
Презентация
Қауіпсіздік ережелері жазылған
плакаттар.
Ойын алаңының
суреттері.
Тақырыптық бейнероликтер
немесе анимациялар.
Көрнекіліктер (суреттер,
бейнематериал).
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|