Сабақтың
ортасы
|
«Миға шабуыл»
әдісі:
Интернеттің пайдасы
қандай?
Ол қандай қауіп тудыруы
мүмкін?
ІІ. Негізгі
бөлім
1. Интернеттегі негізгі
қауіптер:
Кибербуллинг (онлайн қорқыту,
мазақ ету).
Фишинг (жалған сайттар арқылы
жеке ақпаратты ұрлау).
Вирустар мен хакерлік
шабуылдар.
Әлеуметтік желідегі
қауіптер.
2. Қауіпсіз интернет
ережелері:
Құпиясөзді күрделі әрі
қауіпсіз ету.
Бөгде адамдарға жеке мәлімет
бермеу.
Белгісіз сілтемелерге
өтпеу.
Әдепті интернет
қарым-қатынасты сақтау.
ІІІ. Практикалық
жұмыс
Оқушылар топтарға бөлініп,
«Қауіпсіз интернет» тақырыбында постер
дайындайды.
Әр топ өз жұмысын
таныстырады.
IV.
Бекіту
«Дұрыс – Бұрыс» ойыны (тез
жауап беру).
Оқушылар «Мен үйрендім...»
әдісі арқылы негізгі түйіндерін жазады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Жауаптар
талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер
немесе қағазға жазып, таныстырады.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз
пікірлерін айтып, заңға сәйкес шешімін
ұсынады.
Оқушылар бір -бірінің
жұмыстарын бағалайды
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру
Оқушыларға "Құқықтар мен
міндеттер деген не?" деген сұрақ қойып, қысқаша пікір
алмасу
2. Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Құқықтар мен
міндеттер:
Құқықтар
дегеніміз — адамның немесе азаматтың
заңды түрде пайдалануға құқығы бар нәрселер (мысалы, білім алу,
жеке өмірді сақтау, сөз бостандығы, т.б.).
Міндеттер
дегеніміз — адамның немесе азаматтың
қоғамға, мемлекетке, басқа адамдарға қатысты орындайтын міндеттері
(мысалы, заңды сақтау, басқа адамдардың құқықтарын құрметтеу, еңбек
ету).
Менің
құқықтарым:
Жеке қауіпсіздікті
қорғау
Тең білім алу
мүмкіндігі
Өз пікірімді
білдір
Дене мен жанның аман-сау
болуы
Менің
міндеттерім:
Өз құқығымды қорғап,
басқалардың құқықтарын құрметтеу
Заңдарды сақтау және тәртіпке
бағыну
Қауіпсіздік ережелерін
ұстан
Көмек көрсету және
жауапкершілік алу
Құқықтар мен міндеттердің
үйлесімі:
Құқықтарыңызды қорғау үшін
міндеттеріңізді орындау керек.
3. Практикалық
бөлім
Рөлдік
ойын: Оқушылар құқықтар мен
міндеттерді ажырататын түрлі жағдайлар ойнайды. (Мысалы, бір оқушы
құқықтарын айтып, екінші оқушы міндеттерін орындау арқылы шешім
қабылдайды).
Тақырыптық
тапсырма: Оқушыларға құқықтарды сақтау
мен міндеттерді орындауға байланысты қысқаша жағдаяттарды беру.
Олар шешімді өздері қабылдап, нәтижелерін
талқылайды.
4. Қорытынды және кері
байланыс
Сабақты қорытындылау: Құқықтар
мен міндеттердің маңыздылығын, оларды орындаудағы жауапкершілік
туралы түсінік беру.
Оқушылардан сабақты қалай
қабылдағандарын сұрау
Құқықтар мен міндеттер туралы
эссе жазу немесе күнделікті өмірде орын алатын құқықтық жағдайларды
талқылау.
|
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға
жауап беру арқылы түсінеді.
Оқушылар мұқият
тыңдайды.
Сұрақтарға жауап
береді
|
|
Презентация
Әңгімелесу, тәжірибелік
жаттығулар, суреттер мен бейнероликтер арқылы
түсіндіру.
Презентбейнематериалдар
(жанжал кезінде қарым-қатынас туралы).
Тапсырма
парақтары.
Бейнероликтер мен
слайдтар.
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|