Психикалық дамуы тежелген білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін "Жаратылыстану" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақмерзімді жоспар
1) 0-сынып:
1-кесте
|
Ортақ тақырыптар |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаттары |
|
1 - тоқсан |
||
|
1. Өзім туралы |
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі |
0. 1. 1. 1 табиғат құбылыстарын атай білу және ажыратаалу |
|
1.2 Табиғатты тану әдісі |
0. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізудің нәтижесін сурет түрінде ұсына алу; |
|
|
2. Менің мектебім |
2.1 Өсімдіктер |
0. 2. 1. 1 "тірі және өлі табиғат" мысал келтіре алу; |
|
2.2 Жануарлар |
0. 2. 2. 1 жабайы және үй жануарларын атай білу; |
|
|
2 - тоқсан |
||
|
3. Менің отбасым және достарым |
2.3 Адам |
0. 2. 3. 1 адамның дене бөліктерін атай білу; |
|
2.4 Тану әдістері |
0. 2. 4. 1тірі табиғатты бақылау нәтижесін сурет түрінде ұсына
алу; |
|
|
3.3 Су |
0. 3. 3. 1 тірі табиғат үшін судың маңыздылығын айтып беру |
|
|
3 - тоқсан |
||
|
5. Саяхат |
3.5 Тану әдістері |
0. 3. 5. 1 тірі табиғат үшін судың ықпалына бақылау жасау нәтижесін салыстырмалы сурет түрінде көрсете білу |
|
4.2 Ғарыш |
0. 4. 2. 1 тірек картинкалар бойынша табиғат үшін күнің маңызын айтып беру |
|
|
4.3 Кеңістік және уақыт |
0. 4. 3. 1 күн тәртібінің маңыздылығын айтып беру |
|
|
4.4 Тану әдістері |
0. 4. 4. 1 сурет түрінде нәтижелерді бере отырып, күн мен түннің
ауысуын бақылау; |
|
|
4 - тоқсан |
||
|
7. Тағам және сусын |
5.2 Жарық |
0. 5. 2. 1 картинкаға сүйеніп табиғатқа жарықтың әсерін
әңгімелей алу; |
|
5.3 Дыбыс |
0. 5. 3. 1 табиғатқа дыбыстың әсерін әңгімелей алу |
|
|
5.4 Жылу |
0. 5. 4. 1 табиғатқа жылудың әсерін әңгімелей алу |
|
|
5.5 Электр |
0. 5. 5. 1 өмірде тұрмыстық құралдарды қолдану маңыздылығын түсіне алу |
|
|
5.7 Тану әдістері |
0. 5. 7. 1 шаблон бойынша күнді және айды бақылау нәтижелерді
сурет түрінде ұсына алу; |
|
2) 1-сынып:
2-кесте
|
Ортақ тақырыптар |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаттары |
|
1 - тоқсан |
||
|
1. Өзім туралы |
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі |
1. 1. 1. 1 "табиғат нысаны" ұғымын түсіндіре алу; |
|
1.2 Табиғатты тану әдісі |
1. 1. 2. 1 табиғат нысандарын атай білу және оны шартты белгімен
белгілеу; |
|
|
2. Менің мектебім |
2.1 Өсімдіктер |
1. 2. 1. 1 өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын ретпен айту; |
|
2.2 Жануарлар |
1. 2. 2. 1 "тіршілік ортасы" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
2 - тоқсан |
||
|
3. Менің отбасым және достарым |
2.3 Адам |
1. 2. 3. 1 әр дене бөліктерінің қажет екенін түсіндіре алу; |
|
2.4 Тану әдістері |
1. 2. 4. 1өсімдіктердің негізгі сипаттарын атай білуды кластер
түрінде ұсына алу; |
|
|
3.2 Ауа |
1. 3. 2. 1 тірі табиғат үшін ауаның маңыздылығын түсіндіре алу |
|
|
3.3 Су |
1. 3. 3. 1 суретке сүйене отырып |
|
|
3 - тоқсан |
||
|
3.5 Тану әдістері |
1. 3. 5. 1 тірі табиғат үшін ауаның маңыздылығын зерттеу және
нәтижесін сурет түрінде ұсына алу |
|
|
4.1 Жер |
1. 4. 1. 1 жасанды моделдіңнегізінде жердің пішінін атай білу, нәтижесін пазл жинау түрінде көрсете білу |
|
|
4.2. Ғарыш |
1. 4. 2. 1"ғарыш, астрономия" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
4.3 4.3 Кеңістік және уақыт |
1. 4. 3. 1 уақыттың маңызды екенін атай білу; |
|
|
4.4 Тану әдістері |
1. 4. 4. 1 үлгіні бояу түрінде нәтижелерді ұсына алумен Жердің
жасанды серігін зерттеу; |
|
|
5.1 Күш және қозғалыс |
1. 5. 1. 1 қозғалыстың адам өмірі мен табиғатта орын алатын
маңыздылығын атай білу; |
|
|
4 - тоқсан |
||
|
5.2 Жарық |
1. 5. 2. 1 жарық пен қараңғыны салыстыраалу, нәтижесін сурет
түрінде ұсына алу; |
|
|
5.3 Дыбыс |
1. 5. 3. 1 дыбыстың таралу ерекшеліктерін атай білу; |
|
|
5.4 Жылу |
1. 5. 4. 1 жылуды алудың құралдарын атай білу |
|
|
5.5 Электр |
1. 5. 5. 1 жоспар бойынша адамның өміріндегі электр қуатының маңыздылығы туралы әңгімелей алу |
|
|
5.6 Магнетизм |
1. 5. 6. 1 "магнит", "магнит қасиеттері" ұғымын түсіндіре
алу; |
|
|
5.7 Тану әдістері |
1. 5. 7. 1 табиғаттағы қозғалысты бақылау нәтижелерді сурет
түрінде ұсына алу; |
|
3) 2-сынып:
3-кесте
|
Ортақ тақырыптар |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаттары |
|
1 - тоқсан |
||
|
1. Өзім туралы |
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі |
2. 1. 1. 1 "табиғат болмысы", "нысан" ұғымын түсіндіре алу және
өзара салыстыраалу; |
|
1.2 Табиғатты тану әдісі |
2. 1. 2. 1 бақылау жүргізудің жоспарын құрастыра алужәне
жоспарға сәйкес бақылау жасау үлгісі бойынша қорытындыжасай алу |
|
|
2. Менің отбасым және достарым |
2.1 Өсімдіктер |
2. 2. 1. 1 өсімдіктің негізгі сипаттарын жіктеу; |
|
2.2 Жануарлар |
2. 2. 2. 1 "тіршілік ортасы" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
2 - тоқсан |
||
|
2.3 Адам |
2. 2. 3. 1 адамның "тірек-қимыл жүйесі" ұғымын түсіндіре
алу; |
|
|
2.4 Тану әдістері |
2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен өсімдіктердің негізгі
сипаттамаларын, оның бөліктерін, өсімдіктерді күту тәсілдерін
анықтауға арналған тапсырмаларды орындау арқылы практикалық жұмыс
жоспарын құрастыра алу; |
|
|
3.2 Ауа |
2. 3. 3. 1 біздің ғаламшар үшін ауаның маңыздылығын түсіндіре
алу; |
|
|
3.3 Су |
2. 3. 3. 1судың физикалық қасиеттерін атай білу (дәмсіз, иіссіз,
белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы); |
|
|
3 - тоқсан |
||
|
3.4 Табиғат ресурстары |
2. 3. 4. 1 "табиғат ресурстар" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
3.5 Тану әдістері |
2. 3. 5. 1 жылу өткізгіштігін және ауа қасиетін тексеру
нәтижелердісурет түрінде ұсына алу; |
|
|
6. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
4.1 Жер |
2. 4. 1. 1 жердің жасанды моделіне қарап Жердің формасын атай
білу, нәтижесін сурет түрінде ұсына алу; |
|
4.2 Ғарыш |
2. 4. 2. 1 "астрономия" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
4.3 Кеңістік және уақыт |
2. 4. 3. 1 уақыттың маңызды екенін атай білу; |
|
|
4.4 Тану әдістері |
2. 4. 4. 1 кесте түрінде нәтиже бере отырып, жер мен күннің
ерекше белгілерін атай білу және бөлу; |
|
|
5.1 Күш және қозғалыс |
2. 5. 1. 1 қозғалыстың адам өмірі мен табиғатта орын алатын
маңыздылығын атай білу; |
|
|
4 - тоқсан |
||
|
5.2 Жарық |
2. 5. 2. 1 жарық пен қараңғыны салыстыраалу, нәтижесін кесте
түрінде ұсына алу; |
|
|
5.3 Дыбыс |
2. 5. 3. 1 дыбыстың таралу ерекшеліктерін атай білу; |
|
|
5.4 Жылу |
2. 5. 4. 1 жылуды алудың құралдарын атай білу; |
|
|
5.6 Магнетизм |
2. 5. 6. 1 "магнит", "магнит қасиеттері" ұғымын түсіндіре
алу; |
|
|
5.7 Тану әдістері |
2. 5. 7. 1 кластер түрінде нәтижені ұсына алумен қозғалысты
тудыратын күштерді салыстыраалу; |
|
4) 3-сынып:
4-кесте
|
Ортақ тақырыптар |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаттары |
|
1 - тоқсан |
||
|
1. Тірі табиғат |
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі |
3. 1. 1. 1 "жаңалық", "ғылыми жаңалық" ұғымын түсіну; |
|
1.2 Табиғатты тану әдістері |
3. 1. 2. 1 ақпарат көздер түрлерін атай білу; |
|
|
2. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы) |
2.1 Өсімдіктер |
3. 2. 1. 1 "фотосинтез" ұғымын түсіндіре алу; |
|
2.2 Жануарлар |
3. 2. 2. 1 қоректенуі бойыншасыртқы орта мен белгілеріне қарай
жануарлар түрлерін сипаттай алу; |
|
|
2.3 Адам |
3. 2. 3. 1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын атай білу; |
|
|
2.4 Тану әдістері |
3. 2. 4. 1 өсімдіктердің қоршаған ортаның әр түрлі жағдайларына
(жылу, жарық және ылғал) бейімдеу тәсілдерін атай білу, нәтижені
кесте түрінде ұсына алу; |
|
|
2 - тоқсан |
||
|
3. Уақыт |
3.1 Заттардың типтері |
3. 3. 1. 1 "зат", "дене" анықтамасын атай білу; |
|
3.2 Ауа |
3. 3. 2. 1 ауаның құрамын атай білу; |
|
|
3.3 Су |
3. 3. 3. 1 судың тірі ағзаларда және өлі табиғатта кездесетінің
айтып беру; |
|
|
3 - тоқсан |
||
|
3.4 Табиғи ресурстар |
3. 3. 4. 1 кейбір ағзалардың тіршілігі үшін топырақтың рөлі
туралы айтып беру; |
|
|
3.5 Тану әдістері |
3. 3. 5. 1 заттардың шығу тегі мен агрегаттық жағдайы бойынша
ажыратаалу, нәтижесін кестетүрінде ұсына алу; | |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
0-4сынып Инклюзив КТП
0-4сынып Инклюзив КТП
Психикалық дамуы тежелген білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін "Жаратылыстану" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақмерзімді жоспар
1) 0-сынып:
1-кесте
|
Ортақ тақырыптар |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаттары |
|
1 - тоқсан |
||
|
1. Өзім туралы |
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі |
0. 1. 1. 1 табиғат құбылыстарын атай білу және ажыратаалу |
|
1.2 Табиғатты тану әдісі |
0. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізудің нәтижесін сурет түрінде ұсына алу; |
|
|
2. Менің мектебім |
2.1 Өсімдіктер |
0. 2. 1. 1 "тірі және өлі табиғат" мысал келтіре алу; |
|
2.2 Жануарлар |
0. 2. 2. 1 жабайы және үй жануарларын атай білу; |
|
|
2 - тоқсан |
||
|
3. Менің отбасым және достарым |
2.3 Адам |
0. 2. 3. 1 адамның дене бөліктерін атай білу; |
|
2.4 Тану әдістері |
0. 2. 4. 1тірі табиғатты бақылау нәтижесін сурет түрінде ұсына
алу; |
|
|
3.3 Су |
0. 3. 3. 1 тірі табиғат үшін судың маңыздылығын айтып беру |
|
|
3 - тоқсан |
||
|
5. Саяхат |
3.5 Тану әдістері |
0. 3. 5. 1 тірі табиғат үшін судың ықпалына бақылау жасау нәтижесін салыстырмалы сурет түрінде көрсете білу |
|
4.2 Ғарыш |
0. 4. 2. 1 тірек картинкалар бойынша табиғат үшін күнің маңызын айтып беру |
|
|
4.3 Кеңістік және уақыт |
0. 4. 3. 1 күн тәртібінің маңыздылығын айтып беру |
|
|
4.4 Тану әдістері |
0. 4. 4. 1 сурет түрінде нәтижелерді бере отырып, күн мен түннің
ауысуын бақылау; |
|
|
4 - тоқсан |
||
|
7. Тағам және сусын |
5.2 Жарық |
0. 5. 2. 1 картинкаға сүйеніп табиғатқа жарықтың әсерін
әңгімелей алу; |
|
5.3 Дыбыс |
0. 5. 3. 1 табиғатқа дыбыстың әсерін әңгімелей алу |
|
|
5.4 Жылу |
0. 5. 4. 1 табиғатқа жылудың әсерін әңгімелей алу |
|
|
5.5 Электр |
0. 5. 5. 1 өмірде тұрмыстық құралдарды қолдану маңыздылығын түсіне алу |
|
|
5.7 Тану әдістері |
0. 5. 7. 1 шаблон бойынша күнді және айды бақылау нәтижелерді
сурет түрінде ұсына алу; |
|
2) 1-сынып:
2-кесте
|
Ортақ тақырыптар |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаттары |
|
1 - тоқсан |
||
|
1. Өзім туралы |
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі |
1. 1. 1. 1 "табиғат нысаны" ұғымын түсіндіре алу; |
|
1.2 Табиғатты тану әдісі |
1. 1. 2. 1 табиғат нысандарын атай білу және оны шартты белгімен
белгілеу; |
|
|
2. Менің мектебім |
2.1 Өсімдіктер |
1. 2. 1. 1 өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын ретпен айту; |
|
2.2 Жануарлар |
1. 2. 2. 1 "тіршілік ортасы" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
2 - тоқсан |
||
|
3. Менің отбасым және достарым |
2.3 Адам |
1. 2. 3. 1 әр дене бөліктерінің қажет екенін түсіндіре алу; |
|
2.4 Тану әдістері |
1. 2. 4. 1өсімдіктердің негізгі сипаттарын атай білуды кластер
түрінде ұсына алу; |
|
|
3.2 Ауа |
1. 3. 2. 1 тірі табиғат үшін ауаның маңыздылығын түсіндіре алу |
|
|
3.3 Су |
1. 3. 3. 1 суретке сүйене отырып |
|
|
3 - тоқсан |
||
|
3.5 Тану әдістері |
1. 3. 5. 1 тірі табиғат үшін ауаның маңыздылығын зерттеу және
нәтижесін сурет түрінде ұсына алу |
|
|
4.1 Жер |
1. 4. 1. 1 жасанды моделдіңнегізінде жердің пішінін атай білу, нәтижесін пазл жинау түрінде көрсете білу |
|
|
4.2. Ғарыш |
1. 4. 2. 1"ғарыш, астрономия" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
4.3 4.3 Кеңістік және уақыт |
1. 4. 3. 1 уақыттың маңызды екенін атай білу; |
|
|
4.4 Тану әдістері |
1. 4. 4. 1 үлгіні бояу түрінде нәтижелерді ұсына алумен Жердің
жасанды серігін зерттеу; |
|
|
5.1 Күш және қозғалыс |
1. 5. 1. 1 қозғалыстың адам өмірі мен табиғатта орын алатын
маңыздылығын атай білу; |
|
|
4 - тоқсан |
||
|
5.2 Жарық |
1. 5. 2. 1 жарық пен қараңғыны салыстыраалу, нәтижесін сурет
түрінде ұсына алу; |
|
|
5.3 Дыбыс |
1. 5. 3. 1 дыбыстың таралу ерекшеліктерін атай білу; |
|
|
5.4 Жылу |
1. 5. 4. 1 жылуды алудың құралдарын атай білу |
|
|
5.5 Электр |
1. 5. 5. 1 жоспар бойынша адамның өміріндегі электр қуатының маңыздылығы туралы әңгімелей алу |
|
|
5.6 Магнетизм |
1. 5. 6. 1 "магнит", "магнит қасиеттері" ұғымын түсіндіре
алу; |
|
|
5.7 Тану әдістері |
1. 5. 7. 1 табиғаттағы қозғалысты бақылау нәтижелерді сурет
түрінде ұсына алу; |
|
3) 2-сынып:
3-кесте
|
Ортақ тақырыптар |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаттары |
|
1 - тоқсан |
||
|
1. Өзім туралы |
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі |
2. 1. 1. 1 "табиғат болмысы", "нысан" ұғымын түсіндіре алу және
өзара салыстыраалу; |
|
1.2 Табиғатты тану әдісі |
2. 1. 2. 1 бақылау жүргізудің жоспарын құрастыра алужәне
жоспарға сәйкес бақылау жасау үлгісі бойынша қорытындыжасай алу |
|
|
2. Менің отбасым және достарым |
2.1 Өсімдіктер |
2. 2. 1. 1 өсімдіктің негізгі сипаттарын жіктеу; |
|
2.2 Жануарлар |
2. 2. 2. 1 "тіршілік ортасы" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
2 - тоқсан |
||
|
2.3 Адам |
2. 2. 3. 1 адамның "тірек-қимыл жүйесі" ұғымын түсіндіре
алу; |
|
|
2.4 Тану әдістері |
2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен өсімдіктердің негізгі
сипаттамаларын, оның бөліктерін, өсімдіктерді күту тәсілдерін
анықтауға арналған тапсырмаларды орындау арқылы практикалық жұмыс
жоспарын құрастыра алу; |
|
|
3.2 Ауа |
2. 3. 3. 1 біздің ғаламшар үшін ауаның маңыздылығын түсіндіре
алу; |
|
|
3.3 Су |
2. 3. 3. 1судың физикалық қасиеттерін атай білу (дәмсіз, иіссіз,
белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы); |
|
|
3 - тоқсан |
||
|
3.4 Табиғат ресурстары |
2. 3. 4. 1 "табиғат ресурстар" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
3.5 Тану әдістері |
2. 3. 5. 1 жылу өткізгіштігін және ауа қасиетін тексеру
нәтижелердісурет түрінде ұсына алу; |
|
|
6. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
4.1 Жер |
2. 4. 1. 1 жердің жасанды моделіне қарап Жердің формасын атай
білу, нәтижесін сурет түрінде ұсына алу; |
|
4.2 Ғарыш |
2. 4. 2. 1 "астрономия" ұғымын түсіндіре алу; |
|
|
4.3 Кеңістік және уақыт |
2. 4. 3. 1 уақыттың маңызды екенін атай білу; |
|
|
4.4 Тану әдістері |
2. 4. 4. 1 кесте түрінде нәтиже бере отырып, жер мен күннің
ерекше белгілерін атай білу және бөлу; |
|
|
5.1 Күш және қозғалыс |
2. 5. 1. 1 қозғалыстың адам өмірі мен табиғатта орын алатын
маңыздылығын атай білу; |
|
|
4 - тоқсан |
||
|
5.2 Жарық |
2. 5. 2. 1 жарық пен қараңғыны салыстыраалу, нәтижесін кесте
түрінде ұсына алу; |
|
|
5.3 Дыбыс |
2. 5. 3. 1 дыбыстың таралу ерекшеліктерін атай білу; |
|
|
5.4 Жылу |
2. 5. 4. 1 жылуды алудың құралдарын атай білу; |
|
|
5.6 Магнетизм |
2. 5. 6. 1 "магнит", "магнит қасиеттері" ұғымын түсіндіре
алу; |
|
|
5.7 Тану әдістері |
2. 5. 7. 1 кластер түрінде нәтижені ұсына алумен қозғалысты
тудыратын күштерді салыстыраалу; |
|
4) 3-сынып:
4-кесте
|
Ортақ тақырыптар |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаттары |
|
1 - тоқсан |
||
|
1. Тірі табиғат |
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі |
3. 1. 1. 1 "жаңалық", "ғылыми жаңалық" ұғымын түсіну; |
|
1.2 Табиғатты тану әдістері |
3. 1. 2. 1 ақпарат көздер түрлерін атай білу; |
|
|
2. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы) |
2.1 Өсімдіктер |
3. 2. 1. 1 "фотосинтез" ұғымын түсіндіре алу; |
|
2.2 Жануарлар |
3. 2. 2. 1 қоректенуі бойыншасыртқы орта мен белгілеріне қарай
жануарлар түрлерін сипаттай алу; |
|
|
2.3 Адам |
3. 2. 3. 1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын атай білу; |
|
|
2.4 Тану әдістері |
3. 2. 4. 1 өсімдіктердің қоршаған ортаның әр түрлі жағдайларына
(жылу, жарық және ылғал) бейімдеу тәсілдерін атай білу, нәтижені
кесте түрінде ұсына алу; |
|
|
2 - тоқсан |
||
|
3. Уақыт |
3.1 Заттардың типтері |
3. 3. 1. 1 "зат", "дене" анықтамасын атай білу; |
|
3.2 Ауа |
3. 3. 2. 1 ауаның құрамын атай білу; |
|
|
3.3 Су |
3. 3. 3. 1 судың тірі ағзаларда және өлі табиғатта кездесетінің
айтып беру; |
|
|
3 - тоқсан |
||
|
3.4 Табиғи ресурстар |
3. 3. 4. 1 кейбір ағзалардың тіршілігі үшін топырақтың рөлі
туралы айтып беру; |
|
|
3.5 Тану әдістері |
3. 3. 5. 1 заттардың шығу тегі мен агрегаттық жағдайы бойынша
ажыратаалу, нәтижесін кестетүрінде ұсына алу; | |
шағым қалдыра аласыз













