0-4сынып Инклюзив КТП

Тақырып бойынша 11 материал табылды

0-4сынып Инклюзив КТП

Материал туралы қысқаша түсінік
0-4сынып Инклюзив КТП
Материалдың қысқаша нұсқасы

Психикалық дамуы тежелген білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін "Жаратылыстану" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақмерзімді жоспар

      1) 0-сынып:

      1-кесте

Ортақ тақырыптар

Бөлімшелер

Оқыту мақсаттары

1 - тоқсан

1. Өзім туралы

1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі

0. 1. 1. 1 табиғат құбылыстарын атай білу және ажыратаалу

1.2 Табиғатты тану әдісі

0. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізудің нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;

2. Менің мектебім

2.1 Өсімдіктер

0. 2. 1. 1 "тірі және өлі табиғат" мысал келтіре алу;
0. 2. 1. 2 тірі табиғаттың сипатын құрастыра алу;
0. 2. 1. 3 өсімдіктің тіршілігі үшін жағдайларды атай білу;
0. 2. 1. 4 тірі табиғаттағы өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін ерекшелеу;
0. 2. 1. 5 өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін атай білу

2.2 Жануарлар

0. 2. 2. 1 жабайы және үй жануарларын атай білу;
0. 2. 2. 2 жабайы және үй жануарларын ажыратаалу;
0. 2. 2. 3 жабайы және үй жануарлардың балаларын атай білу;
0. 2. 2. 4 үй жануарларын күту туралы әңгімелей алу;
0. 2. 2. 5 үй жануарлардың пайдасы туралы әңгімелей алу;
0. 2. 2. 6 жыл мезгілдерінің ауысуыныңжануарларға әсерін түсіне алу

2 - тоқсан

3. Менің отбасым және достарым
4. Бізді қоршаған әлем

2.3 Адам

0. 2. 3. 1 адамның дене бөліктерін атай білу;
0. 2. 3. 2 адамның өзіне тән белгілерді(ұл,қыз) анықтау;
0. 2. 3. 3 өзін сипаттай алу;
0. 2. 3. 4 фота (сурет) бойынша өз отбасы мүшелерін сипаттай алу;
0. 2. 3. 5 картинка бойыншажеке гигиена ережелері туралы айтып беру

2.4 Тану әдістері

0. 2. 4. 1тірі табиғатты бақылау нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
0. 2. 4. 2 тірі табиғаттағы маусымдық өзгерістерді салыстыраалу және нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
0. 2. 4. 3 өсімдіктерді күту амалдарын зерттеу;
0. 2. 4. 4 үйде өсетін өсімдіктерді күтуге машықтану;
0. 2. 4. 5 сретке сүйене отырып жабайы және үй жануарларын салыстыраалу;
0. 2. 4. 6 жануарлардың маусымдық өзгерістерін бақылау нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
0. 2. 4. 7 өзін сипаттай алу және нәтижесін сурет-портрет түріндекөрсете білу

3.3 Су

0. 3. 3. 1 тірі табиғат үшін судың маңыздылығын айтып беру

3 - тоқсан

5. Саяхат
6. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

3.5 Тану әдістері

0. 3. 5. 1 тірі табиғат үшін судың ықпалына бақылау жасау нәтижесін салыстырмалы сурет түрінде көрсете білу

4.2 Ғарыш

0. 4. 2. 1 тірек картинкалар бойынша табиғат үшін күнің маңызын айтып беру

4.3 Кеңістік және уақыт

0. 4. 3. 1 күн тәртібінің маңыздылығын айтып беру

4.4 Тану әдістері

0. 4. 4. 1 сурет түрінде нәтижелерді бере отырып, күн мен түннің ауысуын бақылау;
0. 4. 4. 2 картинканы таңдау түрінде күн тәртібін;
0. 4. 4. 3 тақпақтарды жаттау жолымен күн тәртібін орындау бойынша ұсыныстар құрастыра алу

4 - тоқсан

7. Тағам және сусын
8. Дені саудың – жаны сау!

5.2 Жарық

0. 5. 2. 1 картинкаға сүйеніп табиғатқа жарықтың әсерін әңгімелей алу;
0. 5. 2. 2 табиғаттағы көлеңкенің пайда болуы мен оның маңыздылығын түсіне алу

5.3 Дыбыс

0. 5. 3. 1 табиғатқа дыбыстың әсерін әңгімелей алу

5.4 Жылу

0. 5. 4. 1 табиғатқа жылудың әсерін әңгімелей алу

5.5 Электр

0. 5. 5. 1 өмірде тұрмыстық құралдарды қолдану маңыздылығын түсіне алу

5.7 Тану әдістері

0. 5. 7. 1 шаблон бойынша күнді және айды бақылау нәтижелерді сурет түрінде ұсына алу;
0. 5. 7. 2 табиғатта дыбыстың пайда болуын зерттеу нәтижесін кесте түрінде ұсына алу;
0. 5. 7. 3 табиғатта жылудың әсерін зерттеу нәтижелерді кесте түрінде ұсына алу;
0. 5. 7. 4 өмірде жылуды қолдану саласын зерттеу нәтиженісурет таңдау арқылы ұсына алуЖүктеу

      2) 1-сынып:

      2-кесте

Ортақ тақырыптар

Бөлімшелер

Оқыту мақсаттары

1 - тоқсан

1. Өзім туралы

1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі

1. 1. 1. 1 "табиғат нысаны" ұғымын түсіндіре алу;
1. 1. 1. 2 табиғат нысандарын өзара салыстыраалу;
1. 1. 1. 3 қоршаған әлем құбылыстары менпроцестері зерттеуге қажетті шарттарды атай білу
1. 1. 1. 4 зерттеу жүргізу үшін ақпарат көздерінің маңыздылығын түсіндіре алу;
1. 1. 1. 5 ақпарат көздерін қолдана білу қажеттілігін түсіндіре алу

1.2 Табиғатты тану әдісі

1. 1. 2. 1 табиғат нысандарын атай білу және оны шартты белгімен белгілеу;
1. 1. 2. 2 табиғат нысандарын салыстыраалу және нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
1. 1. 2. 3 зерттеу жүргізу кезінде ақпарат көздерін қолдана алу

2. Менің мектебім

2.1 Өсімдіктер

1. 2. 1. 1 өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын ретпен айту;
1. 2. 1. 2 өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;
1. 2. 1. 3 "мәдени" және "жабайы" өсімдіктер ұғымын түсіндіре алу;
1. 2. 1. 4 өсімдіктің негізгі бөліктерін атай білу;
1. 2. 1. 5 өз аймағының өсімдіктерін атай білу;
1. 2. 1. 6 өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіре алу

2.2 Жануарлар

1. 2. 2. 1 "тіршілік ортасы" ұғымын түсіндіре алу;
1. 2. 2. 2 қоректену және тіршілік ортасы бойынша жануарларды бөлу;
1. 2. 2. 3 суреттерге сүйене отырып, тіршілік ету ортасына жануарлардың бейімделуін сипаттай алу

2 - тоқсан

3. Менің отбасым және достарым
4. Бізді қоршаған әлем
5. Саяхат
6. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
7. Тағам және сусын 5 5
8. Дені саудың – жаны сау!

2.3 Адам

1. 2. 3. 1 әр дене бөліктерінің қажет екенін түсіндіре алу;
1. 2. 3. 2 "нәресте, балалаық шақ, жас жеткіншек, жастық шақ, қарттық жас" ұғымын түсіндіре алу;
1. 2. 3. 3 денсаулықты сақтауда дұрыс тамақтану ережелерін айтып беру;
1. 2. 3. 4 жеке гигиенаның денсаулықты сақтаудағы рөлін айтып беру;
1. 2. 1. 5 тістерді күтудің денсаулықты сақтаудағы маңызды екені туралы айтып беру

2.4 Тану әдістері

1. 2. 4. 1өсімдіктердің негізгі сипаттарын атай білуды кластер түрінде ұсына алу;
1. 2. 4. 2 өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін бақылау және нәтижесінсурет түрінде ұсына алу
1. 2. 4. 3 кластер құрастыра алу жолымен өсімдіктің негізгі бөліктерін салыстыраалу;
1. 2. 4. 4 тіршілік ету ортасына жануарлардың бейімделуін бақылап, оның нәтижесінсуреттер түрінде көрсете білу

3.2 Ауа

1. 3. 2. 1 тірі табиғат үшін ауаның маңыздылығын түсіндіре алу

3.3 Су

1. 3. 3. 1 суретке сүйене отырып
тірі табиғат үшін судың маңыздылығын айтып беру

3 - тоқсан

3.5 Тану әдістері

1. 3. 5. 1 тірі табиғат үшін ауаның маңыздылығын зерттеу және нәтижесін сурет түрінде ұсына алу
1. 3. 5. 2 тірі табиғат үшін судың маңыздылығынзерттеу, нәтижесін сай суреттерді таңдап алу арқылы ұсына алу

4.1 Жер

1. 4. 1. 1 жасанды моделдіңнегізінде жердің пішінін атай білу, нәтижесін пазл жинау түрінде көрсете білу

4.2. Ғарыш

1. 4. 2. 1"ғарыш, астрономия" ұғымын түсіндіре алу;
1. 4. 2. 2астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде айтып беру;
1. 4. 2. 3 картинка бойынша ғарыштағы алғашқы жаңалықтарды айтып беру;
1. 4. 2. 4 тірек сөздердің көмегімен ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттай алу;

4.3 4.3 Кеңістік және уақыт

1. 4. 3. 1 уақыттың маңызды екенін атай білу;
1. 4. 3. 2 уақытты өлшеу құралдарын атай білу

4.4 Тану әдістері

1. 4. 4. 1 үлгіні бояу түрінде нәтижелерді ұсына алумен Жердің жасанды серігін зерттеу;
1. 4. 4. 2 ғарыштың қарапайым алғашқы ашылулары туралы шығармашылық жұмысты орындау, Әр түрлі формада ұсына алу;
1. 4. 4. 3 кез келген ұшу аппаратының қарапайым модельдерін жасай алу;
1. 4. 4. 4 қарапайым сағат моделін жасай алу

5.1 Күш және қозғалыс

1. 5. 1. 1 қозғалыстың адам өмірі мен табиғатта орын алатын маңыздылығын атай білу;
1. 5. 1. 2 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіре алу;
1. 5. 1. 3 "траектория", "жол" ұғымын түсіндіре алу;
1. 5. 1. 4 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсете білу

4 - тоқсан

5.2 Жарық

1. 5. 2. 1 жарық пен қараңғыны салыстыраалу, нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
1. 5. 2. 2 кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін тексеру, нәтижесін кластер түрінде ұсына алу

5.3 Дыбыс

1. 5. 3. 1 дыбыстың таралу ерекшеліктерін атай білу;
1. 5. 3. 2дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажыратаалу;
1. 5. 3. 3 табиғатта дыбыстың таралуын түсіндіре алу

5.4 Жылу

1. 5. 4. 1 жылуды алудың құралдарын атай білу

5.5 Электр

1. 5. 5. 1 жоспар бойынша адамның өміріндегі электр қуатының маңыздылығы туралы әңгімелей алу

5.6 Магнетизм

1. 5. 6. 1 "магнит", "магнит қасиеттері" ұғымын түсіндіре алу;
1. 5. 6. 2 магниттілік қасиеті бар жекелеген денелерді айту;

5.7 Тану әдістері

1. 5. 7. 1 табиғаттағы қозғалысты бақылау нәтижелерді сурет түрінде ұсына алу;
1. 5. 7. 2 әр түрлі денелердің, заттардың қозғалыс траекториясын бақылау нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
1. 5. 7. 3 кейбір денелердің жарықты өткізу қабілетін зерттеу, нәтижесін кластер түрінде ұсына алу;
1. 5. 7. 4 кесте түрінде нәтижені ұсына алумен табиғи және жасанды дыбыс көздерін салыстыраалу;
1. 5. 7. 5 адамдардың күнделікті өмірінде электр энергиясының маңыздылығы туралы шығармашылық жұмысты орындау, әр түрлі формада нәтижелер ұсына алу;
1. 5. 7. 6 магнитті қасиеттері бар денелерді зерттеу нәтижелерді кесте түрінде ұсына алуЖүктеу

      3) 2-сынып:

      3-кесте

Ортақ тақырыптар

Бөлімшелер

Оқыту мақсаттары

1 - тоқсан

1. Өзім туралы

1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі

2. 1. 1. 1 "табиғат болмысы", "нысан" ұғымын түсіндіре алу және өзара салыстыраалу;
2. 1. 1. 2 қоршаған орта нысандары мен процестерді, болмыстарды зерттеу қажеттілігінің шарттарын атай білу;
2. 1. 1. 3 қоршағн орта нысандары мен процестерді, болмыстарды зертте қажеттілігін түсіндіре алу;
2. 1. 1. 4 қоршаған әлем құбылыстары менпроцестері зерттеуге қажетті адам бойындағы жеке тұлғалық қасиеттерді атай білу;
2. 1. 1. 5 "ақпарат көздер"ұғымын түсіндіре алу және зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіре алу;
2. 1. 1. 6 ақпаратты алукөздерін атай білу және онықолдана білу қажеттілігін түсіндіре алу
2. 1. 1. 7 бақылаудың басқарушы белгілерін (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже) түсіндіре алу;
2. 1. 1. 8 бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілеу және оны кестеге сала алу;

1.2 Табиғатты тану әдісі

2. 1. 2. 1 бақылау жүргізудің жоспарын құрастыра алужәне жоспарға сәйкес бақылау жасау үлгісі бойынша қорытындыжасай алу
2. 1. 2. 2 "эксперимент" ұғымын түсіндіре алу;
2. 1. 2. 3 эксперимент кезеңдерін атай білу және ажыратаалу;
2. 1. 2. 4 жүргізілетін эксперимент барысына бақылау жасай алу;
2. 1. 2. 5 эксперимент жүргізу және оның нәтижесін сурет түрінде белгілеу;
2. 1. 2. 6 жоспар бойынша жүргізілетін эксперимент барысын әңгімелей алу

2. Менің отбасым және достарым
3. Менің мектебім
4. Менің туған өлкем
5. Дені саудың – жаны сау!

2.1 Өсімдіктер

2. 2. 1. 1 өсімдіктің негізгі сипаттарын жіктеу;
2. 2. 1. 2 өсімдіктің өмірлік формаларын атай білу;
2. 2. 1. 3 әртүрлі жағдайда өсімдіктің өсу мүмкіндіктерін атай білу;
2. 2. 1. 4 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратаалу;
2. 2. 1. 5 жоспар бойынша өсімдіктің негізгі функцияларын сипаттай алу;
2. 2. 1. 6 мәдени және жабайы өсімдіктерді ажыратаалу;
2. 2. 1. 7 жоспар бойынша өз жергілікті жеріндегі өсімдіктер топтамасын сипаттай алу;
2. 2. 1. 8 жоспар бойынша өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттай алу;
2. 2. 1. 9 тірі табиғаттағы маусымдық өзгерістерді көрсете білу;
2. 2. 1. 10 жоспар бойынша өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттай алу;
2. 2. 1. 11 өсімдіктің тіршілігі үшін шарттарды ретпен көрсете білу;
2. 2. 1. 12 кестеге сүйене өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына (ылғал) бейімделу тәсілдерін атай білу және нәтижесін кесте түрінде ұсына алу;
2. 2. 1. 13 тіршілік ету ортасына қарай өсімдіктерді салыстыраалу;
2. 2. 1. 14 өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіре алу

2.2 Жануарлар

2. 2. 2. 1 "тіршілік ортасы" ұғымын түсіндіре алу;
2. 2. 2. 2 қоректену және тіршілік ортасы бойынша жануарларды бөлу;
2. 2. 2. 3 жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға бөлу;
2. 2. 2. 4 жануарлар класының өкілдерін атай білу: жәндіктер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;
2. 2. 2. 5 тірек сөздердің көмегімен жануарлардың тіршілік ету ортасына бейімделу қабілеттілігін сипаттай алу;
2. 2. 2. 6 жануарлардың көбею тәсілдерін атай білу; жұмыртқа салу, баланың дүниеге келуі;
2. 2. 2. 7 жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіре алу

2 - тоқсан

2.3 Адам

2. 2. 3. 1 адамның "тірек-қимыл жүйесі" ұғымын түсіндіре алу;
2. 2. 3. 2 адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін атай білу;
2. 2. 3. 3 дұрыс сымбатты сақтаудың маңыздылығы туралы айтып беру;
2. 2. 3. 4 бұлшық ет қысқаруының қозғалысындағы рөлі туралы айтып беру;
2. 2. 3. 5 жеке гигиенаның денсаулықты сақтаудағы рөлін айтып беру;
2. 2. 3. 6 тістерді күтудің денсаулықты сақтаудағы маңызды екенін түсіндіре алу

2.4 Тану әдістері

2. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын, оның бөліктерін, өсімдіктерді күту тәсілдерін анықтауға арналған тапсырмаларды орындау арқылы практикалық жұмыс жоспарын құрастыра алу;
2. 2. 4. 2 жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығы мен айырмашылығын кесте түрінде көрсете білу;
2. 2. 4. 3 үй және жабайы жануарларға тән сипаттардықұрастыра алу кестеге енгізу;
2. 2. 4. 4 күнтәртібін құрастыра алу;
2. 2. 4. 5 күнтәртіптіорындаудың ұсыныстарын құрастыра алу;
2. 2. 4. 6 мектеп аймағындағы өсімдіктер топтарын бақылау;
2. 2. 4. 7 жабайы және мәдени өсімдіктерді атай білу оның нәтижесін кестеге енгізу;
2. 2. 4. 8 өсімдіктің қолайлы тіршілік етудің жағдайларын айту және оның нәтижесін сурет түрінде көрсете білу;
2. 2. 4. 9 жануарлардың маусымдық өзгерістерге бейімделуін атай білу және нәтижесін кесте түрінде түрінде ұсына алу;
2. 2. 4. 10 жоспар бойынша адам өмірінің кезеңдерін сипаттай алу және адамның өсіп, дамуы үшін қажетті шарттарды атай білу

3.2 Ауа

2. 3. 3. 1 біздің ғаламшар үшін ауаның маңыздылығын түсіндіре алу;
2. 3. 3. 2 жоспар бойынша ауаның кейбір қасиеттерін сипаттай алу (агрегаттық күйі, түсі, иісі);
2. 3. 3. 3 ауаның "жылу өткізгіштік" ұғымын сипаттай алу;
2. 3. 3. 4 ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылу өткізгіштігіне мысал келтіре алу;
2. 3. 3. 5 ауаның кеңістікті толтыру қасиетін түсіндіре алу және нәтижесін сурет түрінде көрсете білу

3.3 Су

2. 3. 3. 1судың физикалық қасиеттерін атай білу (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);
2. 3. 3. 2
судың "агрегаттық күйін" ұғымын түсіндіре алу;
2. 3. 3. 3 тірек сөздердің көмегімен судың агрегаттық күйінің өзгеру процесін түсіндіре алу және нәтижесін сурет түрінде көрсете білу

3 - тоқсан

3.4 Табиғат ресурстары

2. 3. 4. 1 "табиғат ресурстар" ұғымын түсіндіре алу;
2. 3. 4. 2 табиғи ресурстар түрлерін және көздерін атай білу;
2. 3. 4. 3 кластердің көмегімен
табиғи ресурстарды генезисі бойынша жіктеу (табиғи және антропогендік)

3.5 Тану әдістері

2. 3. 5. 1 жылу өткізгіштігін және ауа қасиетін тексеру нәтижелердісурет түрінде ұсына алу;
2. 3. 5. 2 судың агрегаттық күйінің өзгеру процесі айтып беру, нәтижесін сурет түрінде ұсына алу
2. 3. 5. 3 табиғи ресурстардың түрлері мен көздерін атай білу, нәтижені сурет түрінде ұсына алу;
2. 3. 5. 4 жоспарға сүйене отырып ауаның кейбір қасиеттерін атай білу және сипаттай алу;
2. 3. 5. 5 судың агрегаттық жағдайын, түстің, иістің болуын атай білу және сипаттай алу, нәтижесін сурет түрінде беру;
2. 3. 5. 6 судың физикалық қасиеттерін атай білу ( дәмсіз, иіссіз, белгілі бір анықтамасыз, ағымдылық), нәтижесін кластер түрінде ұсына алу

6. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
7. Қоршаған орта
8. Саяхат

4.1 Жер

2. 4. 1. 1 жердің жасанды моделіне қарап Жердің формасын атай білу, нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
2. 4. 1. 2 тірек сөздердің көмегімен Жер мен Күн арасындағы байланысты айтып беру;
2. 4. 1. 3 Жердің табиғи серігін атай білу

4.2 Ғарыш

2. 4. 2. 1 "астрономия" ұғымын түсіндіре алу;
2. 4. 2. 2 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде түсіну;
2. 4. 2. 3 тірек сөздердің көмегімен ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттай алу;
2. 4. 2. 4 тірек сөздердің көмегімен жекелеген ғарыштық денелерді салыстыраалу;
2. 4. 2. 5 схемаға сүйене отырыпКүн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін атай білу;
2. 4. 2. 6 тірек сөздер бойынша Күн жүйесі ғаламшарларын сипаттай алу

4.3 Кеңістік және уақыт

2. 4. 3. 1 уақыттың маңызды екенін атай білу;
2. 4. 3. 2 уақытты өлшеу құралдарын атай білу
2. 4. 3. 3 негізгі уақыт өлшем бірліктерін ажыратаалу;
2. 4. 3. 4 схемаға сүйеніп ғарыштағы қашықтық пен уақыттың ерекшеліктерін атай білу

4.4 Тану әдістері

2. 4. 4. 1 кесте түрінде нәтиже бере отырып, жер мен күннің ерекше белгілерін атай білу және бөлу;
2. 4. 4. 2 жұлдыздар немесе жұлдызды аспанды салу;
2. 4. 4. 3 сурет түрінде нәтижелерді бере отырып, арнайы аспаптарсыз түнгі аспанды бақылау
2. 4. 4. 4 кез келген ұшу аппаратының қарапайым модельдерін жасай алу;

5.1 Күш және қозғалыс

2. 5. 1. 1 қозғалыстың адам өмірі мен табиғатта орын алатын маңыздылығын атай білу;
2. 5. 1. 2 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіре алу;
2. 5. 1. 3 "траектория", "жол" ұғымын түсіндіре алу;
2. 5. 1. 4 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсете білу; 2. 5. 1. 5 "жылдамдық"; ұғымын түсіндіре алу; 2. 5. 1. 6 түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалысына мысалдар келтіре алу;
2. 5. 1. 7 қозғалыс тудыратын күштерді атай білу, нәтижесін кластер түрінде ұсына алу;
2. 5. 1. 8 кестеге сүйеніп жылдамдықты түсіндіре алуде сапалық сипаттамаларын қолдана алу;
2. 5. 1. 9 массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалана алу

4 - тоқсан

5.2 Жарық

2. 5. 2. 1 жарық пен қараңғыны салыстыраалу, нәтижесін кесте түрінде ұсына алу;
2. 5. 2. 2 кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін тексеру, нәтижесін кесте түрінде ұсына алу;
2. 5. 2. 3 "табиғи және жасанды" жарық көздер ұғымын түсіндіре алу;
2. 5. 2. 4 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажыратаалу;
2. 5. 2. 5 тірек сөздер бойынша нәтижесін қорытынды түріде ұсына отырып жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін атай білу

5.3 Дыбыс

2. 5. 3. 1 дыбыстың таралу ерекшеліктерін атай білу;
2. 5. 3. 2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажыратаалу;
2. 5. 3. 3 нәтижесін кестеге енгзі отырып,
дауыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

5.4 Жылу

2. 5. 4. 1 жылуды алудың құралдарын атай білу;
2. 5. 4. 2 кестеге енгізу арқылы түрлі денелердің температурасын өлшеу;

5.6 Магнетизм

2. 5. 6. 1 "магнит", "магнит қасиеттері" ұғымын түсіндіре алу;
2. 5. 6. 2 магниттілік қасиеті бар жекелеген денелерді айту;
2. 5. 6. 3 магниттің қасиетін атай білу нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
2. 5. 6. 4 тірек сөздердің көмегімен магниттерді қолдану аясын сипаттай алу

5.7 Тану әдістері

2. 5. 7. 1 кластер түрінде нәтижені ұсына алумен қозғалысты тудыратын күштерді салыстыраалу;
2. 5. 7. 2 кейбір денелердің жарықты өткізу қабілетін анықтау, нәтижесін кесте түрінде ұсына алу;
2. 5. 7. 3 магнитті қасиеттері бар денелерді атай білу, нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
2. 5. 7. 4 магнит қасиеттерін атай білу және өмірде қолдануын атай білу;
2. 5. 7. 5 денелердің массасын анықтауға арналған аспаптарды ретімен айту;
2. 5. 7. 6 жылу өлшеуге арналған аспаптарды санамалау және кестеге енгізумен әр түрлі денелердің температурасын өлшеу;
2. 5. 7. 7 жарық пен қараңғыны салыстыраалу, нәтижені кесте түрінде ұсына алу;
2. 5. 7. 8 жасанды жарықтандыру қажеттілігін атай білу, нәтижесін сурет түрінде ұсына алуЖүктеу

      4) 3-сынып:

      4-кесте

Ортақ тақырыптар

Бөлімшелер

Оқыту мақсаттары

1 - тоқсан

1. Тірі табиғат

1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі

3. 1. 1. 1 "жаңалық", "ғылыми жаңалық" ұғымын түсіну;
3. 1. 1. 2 "жаңалық", "ғылыми жаңалық" ұғымын ажырата алужәне мысал келтіре алу;
3. 1. 1. 3 маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне ықпалы туралы әңгімелей алу

1.2 Табиғатты тану әдістері

3. 1. 2. 1 ақпарат көздер түрлерін атай білу;
3. 1. 2. 2 ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін түсіндіре алу;
3. 1. 2. 3 мұғалімнің көмегімен эксперименті жоспарлау және жүргізу;
3. 1. 2. 4 құрылыған жоспар бойынша жүргізілген эксперимент нәтижесін тіркеу;
3. 1. 2. 5 үлгі бойынша қорытынды жасау

2. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы)

2.1 Өсімдіктер

3. 2. 1. 1 "фотосинтез" ұғымын түсіндіре алу;
3. 2. 1. 2 өсімдіктердің фотосинтез процесінде оттегіні бөлуін түсіндіре алу;
3. 2. 1. 3 кестеге сүйене өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына (жылу, жарық, ылғал) бейімделу тәсілдерін түсіндіре алу;
3. 2. 1. 4 "табиғат қауымдастық" ұғымын түсіндіре алу;
3. 2. 1. 5 жоспар бойынша өз аймағының табиғи қауымдастығын сипаттай алу;
3. 2. 1. 6 өз аймағының өсімдіктерін атай білу;
3. 2. 1. 7 адамның тіршілік іс-әрекеттерінің өсімдіктердің саналуандығына әсерін түсіндіре алу;
3. 2. 1. 8 Қызыл кітаптың сирек кездесетін және жоғалып бара жатқан өсімдіктерді сақтаудағы рөлін түсіндіре алу

2.2 Жануарлар

3. 2. 2. 1 қоректенуі бойыншасыртқы орта мен белгілеріне қарай жануарлар түрлерін сипаттай алу;
3. 2. 2. 2 табиғаттағы жануарлардың өзара қыр-қатынас түрлерін атай білу;
3. 2. 2. 3 кесте түрінде жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы әңгімелей алу;
3. 2. 2. 4 тіршілік ортасындағы өзгерістерге байланысты жануарлар санының өзгеруін түсіндіре алу;
3. 2. 2. 5 кестеге сүйеніп, жануарлар санының азаюына ықпал ететін адамның іс-әрекет түрлерін атай білу

2.3 Адам

3. 2. 3. 1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын атай білу;
3. 2. 3. 2 жоспар бойынша адамның өмірі үшін энергияны алуда асқорыту жүйесінің рөлін сипаттай алу;
3. 2. 3. 3 тірек сөздердің көмегімен тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттай алу;
3. 2. 3. 4 тірек сөздердің көмегімен қан айналым жүйесін оның адам ағзасындағы рөлін сипаттай алу;
3. 2. 3. 5 адам ағзасының аурулар мен инфекциялардан қорғану әдіс-тәсілдерін атай білу

2.4 Тану әдістері

3. 2. 4. 1 өсімдіктердің қоршаған ортаның әр түрлі жағдайларына (жылу, жарық және ылғал) бейімдеу тәсілдерін атай білу, нәтижені кесте түрінде ұсына алу;
3. 2. 4. 2 өз аймағының табиғат қауымдастықтарын атай білу және оның нәтижесін әртүрлі амалдармен ұсына алу;
3. 2. 4. 3 адамның тіршілік іс-әрекеттерінің өсімдіктердің саналуандығына әсерін айтып беру және нәтижесін кластер түрінде ұсына алу;
3. 2. 4. 4 жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысын атай білу және нәтижесін схема түрінде көрсете білу;
3. 2. 4. 5 жануарлар санының азаюына ықпал ететін адамның іс-әрекет түрлерін атай білу және нәтижесін сурет түрінде ұсына алу;
3. 2. 4. 6 Қызыл кітаптың сирек кездесетін және жоғалып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлар туралы шығармашылық жұмыстарын орындау, оныңнәтижесін әртүрлі амалдармен ұсына алу

2 - тоқсан

3. Уақыт
4. Сәулет
5. Өнер

3.1 Заттардың типтері

3. 3. 1. 1 "зат", "дене" анықтамасын атай білу;
3. 3. 1. 2затқа тән қасиеттерді атай білу;
3. 3. 1. 3 тірек сөздердің көмегімен заттың агрегаттық күйін атай білу;
3. 3. 1. 4 заттарды пайда болуы және агрегаттық күйі бойынша жіктеу

3.2 Ауа

3. 3. 2. 1 ауаның құрамын атай білу;
3. 3. 2. 2 жоспар бойынша отқа ауаның ықпалын сипаттай алу

3.3 Су

3. 3. 3. 1 судың тірі ағзаларда және өлі табиғатта кездесетінің айтып беру;
3. 3. 3. 2 жоспар бойынша судың негізгі табиғи көздерін салыстыраалу;
3. 3. 3. 3 ауыз суды қолдануда ұқыптылық танытудың қажеттілігін түсіндіре алу;
3. 3. 3. 4 суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсына алу;
3. 3. 3. 5 суды тазартуға арналған фильтрдің өз моделін ұсына алу;
3. 3. 3. 6 судың тіршілік үшін маңыздылығын айтып беру

3 - тоқсан

3.4 Табиғи ресурстар

3. 3. 4. 1 кейбір ағзалардың тіршілігі үшін топырақтың рөлі туралы айтып беру;
3. 3. 4. 2 топырақтың негізгіқұрамын атай білу (топырақ, құм, балшық, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа) және нәтижесін сурет түрінде ұсына алу
3. 3. 4. 3 "құнарлылық" ұғымын түсіндіре алу;
3. 3. 4. 4 топырақтың негізгі қасиеттерін ретпен айту;
3. 3. 4. 5 жоспарға сүйене отырып, топырақтың құрамына қарай құнарлылығы туралы айтып беру

3.5 Тану әдістері

3. 3. 5. 1 заттардың шығу тегі мен агрегаттық жағдайы бойынша ажыратаалу, нәтижесін кестетүрінде ұсына алу;
3. 3. 5. 2 ауа құрамын атай білу, нәтижелерді схема түрінде ұсына алу;
3. 3. 5. 3 тірі а

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2024
1697
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі