Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Текширилди Н.Т.Қатбай

    20.10.2021 й.


    Ўқитучининг исми, шарифи:

    Г.С.Султанмуратова

    Фан номи/Синфи:

    Математика 2 «Г» синф

    Хафтанинг қайси куни,дарс соати:

    20 .10.2021.

    Бўлим номи:

    1-В бўлим.Сонлар устида бажариладиган амаллар.

    Дарснинг мавзуси:

    100 ичидаги сонларни оғзаки қўшиш ва айириш

    Ушбу дарсда эришилган таълимий мақсадлар:

    2.1.2.7 Икки хонали сонларни ўнликдан ўтиб оғзаки қўшиш ва айириш усулларини 37+17, 54-17 кўринишида фойдаланиш

    2.1.2.10 Икки хонали сонларни қўшиш ва айиришнинг ёзма усулларидан 34+ 23, 57-23; 27+34, 61-27; 47+33; 60-27 кўринишидаги ифодаларда бажариш

    Дарсга асосланган ўқиш мақсадлари:


    Барча ўқувчилар: 100 ликлар билан санайди, сонларни ўқийди;

    Ўқувчиларнинг босим бўлаги: Чизма билан ишлай олади

    Айрим ўқувчилар: Оғзаки тез ҳисоблайди, топшириқларни мустақил бажара олади, чизма асосида масалар тузади, ечимини топа олади.

    Саралаб ўқитиш топширмалари:

    Вақти

    Босқич

    Ўқитувчининг иш ҳаракати

    Ўқувчиларнинг иш ҳаракати

    Баҳолаш

    Ресурстар

    4 минут

    Ташкилий қисм

    Шодлик даврасини тузиш:

    Келинг дўстлар қўл ушлашиб,

    Бирга давра қурайлик.

    Шодланишиб гул тутишиб,

    Хурсанд бўлиб турайлик.

    Қўшилувчи тури кўрсатилган расм – «Қўшиш», Айирилувчи тури кўрсатилган расм - «Айириш»,

    Каттага ҳам сиз,

    Кичикка ҳам сиз,

    Салом бердик сизларга,

    Ҳурмат билан биз!

    Билим олувчилар билан бирга бугунги дарснинг мақсадини аниқлаб оламиз.

    Қўшиқни куйга солиб айткизади


    гуруҳларга бириктишди.

    Билим олувчилар дарсга меҳмонлар бўлиб келганларга саломлашиб олидилар.

    Баҳолаш: оғзаки

    Раҳбарлантирилади.





    Оқ қоғозда гуруҳнинг номлари .




    Рангли барглар расми.












    4 минут









    5- минут
























    7- минут

















    8 минут












    Янги дарс


































    Shape1 Shape2 Янги мавзу ва дарс мақсади билан таништириш.

    Ўтилган мавзуни эсга тушириш ва мустаҳкамлаш мақсадида

    1-топшириқ

    Ўқувчилар мисолларни ҳисоблаб мос жавобларини топади.

    БСодержимое 3 аҳолаш: оғзаки раҳбарлантирилади.

    23+У=88

    45+Х=95

    25+Х=48

    У-30=56

    67-У=45

    59-У=11

    2-топшириқ
    «Кир ёйиш» усули орқали ўтказилади.





    3-масала






    4-топшириқ

    Қўшилувчи

    24+10

    37-20

    52-7

    44+5

    45


    Қўшилувчи

    23

    32

    43

    30

    25-20

    13-10

    Йиғиндининг қиймати







    5-топшириқ
    Кесмаларни ўлчанг. Берилгандан
    3 см қисқа кесма чизинг

    Shape5 Shape4 Shape3

    Ҳисоблаш усулини тушунтиринг

    Рисунок 11

    Дескриптор: Билим олувчи;











    Баҳолаш: “Смайликлар орқали”

    Тўғри ва нотўғри усули

    48+6=54

    Тўғри ёки нотўғри

    48+7=58

    Тўғри ёки нотўғри

    24+9=32

    Тўғри ёки нотўғри

    57-6=51

    Тўғри ёки нотўғри

    38-9=47

    Тўғри ёки нотўғри

    69*8=77

    Тўғри ёки нотўғри



    Берилган вазифани оғзаки бажариш










    Янги мавзуни тушиниши

    берилган саволлар ёрдамида билимларини чариҳлаб боришади.



    Shape6

    1-топшириқ

    Ўқувчилар мисолларни ҳисоблаб мос жавобларини топади.






    Гуруҳлар билан ишлаш. Тенгламаларни гуруҳлар ечишади, текширилиб қайси гуруҳ ўйинда ғолиб экани айтиб ўтилади.



    Топшириқни ўқувчилар ўзлари бажаришади. Ўз ишининг жавобини ўзаро дафтар алмаштириб текширилиб хулосаланади. Тўғри бажарган ўқувчилар аниқланиб рағбатлантирилади.

    ҳисоблаб йиғиндининг қийматини топади.

    Жадвал асосида икки хонали сонларни ўнликдан ўтиб оғзаки қўшиш ва айиришни бажариш усулини таҳлил қилиш.






    Кесмани чизади



    Жадвал асосида икки хонали сонларни ўнликдан ўтиб оғзаки қўшиш ва айиришни бажариш усулини таҳлил қилиш.




    “Ким топқир” ўйини:

    Қаламни чизиққа теккизмаган ҳолда кимнинг кимга қўнғироқ қилаётганини аниқланг.






    Тўғри ва нотўғри усули

    орқали ўқувчилар ўз билимини текширади





    Топширмаларни

    Баҳолаш: оғзаки




    Баҳолаш: Гуруҳлар бир-бирларини бош бармоқ орқали билан баҳолайди.


    Shape7






    Баҳолаш: Раҳбарлантиривчи баҳо.









    Баҳолаш: Икки юлдуз ,бир тилак.


    Shape8

















    Баҳолаш: “Смайликлар орқали”


    Shape9

    Презентация

    № 1 слайд

    «Билағон ким?» услубидаги саволлар.







    Презентация

    №2 слайд

    «Тез илдам» усули билан 1- машқ.






    Презентация

    №3 слайд

    Эгалик қўшимчанинг қоидаси






    Презентация

    №5 слайд

    “Ким топқир” усули

    3- машқ.






    Презентация

    №6 слайд

    “Кўнгилли кун” видио



    Презентация

    №7 слайд


    «Ақлингни чархла» услуби.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Султанмуратова Гулчехра Сайдурасуловна
    02 Қараша 2021
    483
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    100 ичидаги сонларни оғзаки қўшиш ва айириш

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    100 ичидаги сонларни оғзаки қўшиш ва айириш

    Материал туралы қысқаша түсінік
    2.1.2.7 Икки хонали сонларни ўнликдан ўтиб оғзаки қўшиш ва айириш усулларини 37+17, 54-17 кўринишида фойдаланиш 2.1.2.10 Икки хонали сонларни қўшиш ва айиришнинг ёзма усулларидан 34+ 23, 57-23; 27+34, 61-27; 47+33; 60-27 кўринишидаги ифодаларда бажариш
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Текширилди Н.Т.Қатбай

    20.10.2021 й.


    Ўқитучининг исми, шарифи:

    Г.С.Султанмуратова

    Фан номи/Синфи:

    Математика 2 «Г» синф

    Хафтанинг қайси куни,дарс соати:

    20 .10.2021.

    Бўлим номи:

    1-В бўлим.Сонлар устида бажариладиган амаллар.

    Дарснинг мавзуси:

    100 ичидаги сонларни оғзаки қўшиш ва айириш

    Ушбу дарсда эришилган таълимий мақсадлар:

    2.1.2.7 Икки хонали сонларни ўнликдан ўтиб оғзаки қўшиш ва айириш усулларини 37+17, 54-17 кўринишида фойдаланиш

    2.1.2.10 Икки хонали сонларни қўшиш ва айиришнинг ёзма усулларидан 34+ 23, 57-23; 27+34, 61-27; 47+33; 60-27 кўринишидаги ифодаларда бажариш

    Дарсга асосланган ўқиш мақсадлари:


    Барча ўқувчилар: 100 ликлар билан санайди, сонларни ўқийди;

    Ўқувчиларнинг босим бўлаги: Чизма билан ишлай олади

    Айрим ўқувчилар: Оғзаки тез ҳисоблайди, топшириқларни мустақил бажара олади, чизма асосида масалар тузади, ечимини топа олади.

    Саралаб ўқитиш топширмалари:

    Вақти

    Босқич

    Ўқитувчининг иш ҳаракати

    Ўқувчиларнинг иш ҳаракати

    Баҳолаш

    Ресурстар

    4 минут

    Ташкилий қисм

    Шодлик даврасини тузиш:

    Келинг дўстлар қўл ушлашиб,

    Бирга давра қурайлик.

    Шодланишиб гул тутишиб,

    Хурсанд бўлиб турайлик.

    Қўшилувчи тури кўрсатилган расм – «Қўшиш», Айирилувчи тури кўрсатилган расм - «Айириш»,

    Каттага ҳам сиз,

    Кичикка ҳам сиз,

    Салом бердик сизларга,

    Ҳурмат билан биз!

    Билим олувчилар билан бирга бугунги дарснинг мақсадини аниқлаб оламиз.

    Қўшиқни куйга солиб айткизади


    гуруҳларга бириктишди.

    Билим олувчилар дарсга меҳмонлар бўлиб келганларга саломлашиб олидилар.

    Баҳолаш: оғзаки

    Раҳбарлантирилади.





    Оқ қоғозда гуруҳнинг номлари .




    Рангли барглар расми.












    4 минут









    5- минут
























    7- минут

















    8 минут












    Янги дарс


































    Shape1 Shape2 Янги мавзу ва дарс мақсади билан таништириш.

    Ўтилган мавзуни эсга тушириш ва мустаҳкамлаш мақсадида

    1-топшириқ

    Ўқувчилар мисолларни ҳисоблаб мос жавобларини топади.

    БСодержимое 3 аҳолаш: оғзаки раҳбарлантирилади.

    23+У=88

    45+Х=95

    25+Х=48

    У-30=56

    67-У=45

    59-У=11

    2-топшириқ
    «Кир ёйиш» усули орқали ўтказилади.





    3-масала






    4-топшириқ

    Қўшилувчи

    24+10

    37-20

    52-7

    44+5

    45


    Қўшилувчи

    23

    32

    43

    30

    25-20

    13-10

    Йиғиндининг қиймати







    5-топшириқ
    Кесмаларни ўлчанг. Берилгандан
    3 см қисқа кесма чизинг

    Shape5 Shape4 Shape3

    Ҳисоблаш усулини тушунтиринг

    Рисунок 11

    Дескриптор: Билим олувчи;











    Баҳолаш: “Смайликлар орқали”

    Тўғри ва нотўғри усули

    48+6=54

    Тўғри ёки нотўғри

    48+7=58

    Тўғри ёки нотўғри

    24+9=32

    Тўғри ёки нотўғри

    57-6=51

    Тўғри ёки нотўғри

    38-9=47

    Тўғри ёки нотўғри

    69*8=77

    Тўғри ёки нотўғри



    Берилган вазифани оғзаки бажариш










    Янги мавзуни тушиниши

    берилган саволлар ёрдамида билимларини чариҳлаб боришади.



    Shape6

    1-топшириқ

    Ўқувчилар мисолларни ҳисоблаб мос жавобларини топади.






    Гуруҳлар билан ишлаш. Тенгламаларни гуруҳлар ечишади, текширилиб қайси гуруҳ ўйинда ғолиб экани айтиб ўтилади.



    Топшириқни ўқувчилар ўзлари бажаришади. Ўз ишининг жавобини ўзаро дафтар алмаштириб текширилиб хулосаланади. Тўғри бажарган ўқувчилар аниқланиб рағбатлантирилади.

    ҳисоблаб йиғиндининг қийматини топади.

    Жадвал асосида икки хонали сонларни ўнликдан ўтиб оғзаки қўшиш ва айиришни бажариш усулини таҳлил қилиш.






    Кесмани чизади



    Жадвал асосида икки хонали сонларни ўнликдан ўтиб оғзаки қўшиш ва айиришни бажариш усулини таҳлил қилиш.




    “Ким топқир” ўйини:

    Қаламни чизиққа теккизмаган ҳолда кимнинг кимга қўнғироқ қилаётганини аниқланг.






    Тўғри ва нотўғри усули

    орқали ўқувчилар ўз билимини текширади





    Топширмаларни

    Баҳолаш: оғзаки




    Баҳолаш: Гуруҳлар бир-бирларини бош бармоқ орқали билан баҳолайди.


    Shape7






    Баҳолаш: Раҳбарлантиривчи баҳо.









    Баҳолаш: Икки юлдуз ,бир тилак.


    Shape8

















    Баҳолаш: “Смайликлар орқали”


    Shape9

    Презентация

    № 1 слайд

    «Билағон ким?» услубидаги саволлар.







    Презентация

    №2 слайд

    «Тез илдам» усули билан 1- машқ.






    Презентация

    №3 слайд

    Эгалик қўшимчанинг қоидаси






    Презентация

    №5 слайд

    “Ким топқир” усули

    3- машқ.






    Презентация

    №6 слайд

    “Кўнгилли кун” видио



    Презентация

    №7 слайд


    «Ақлингни чархла» услуби.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    02.11.2021
    483
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Султанмуратова Гулчехра Сайдурасуловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации